User Tag List

Page 26 of 26 FirstFirst ... 16 24 25 26
Results 1,001 to 1,035 of 1035

Thread: Het Grote Muziek Uitprobeersel/Uitwissel Thread

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    373 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Quote Originally Posted by DjDark View Post
    Alles staat klaar voor vanavond.. Een primeur die zijn weerga niet kent. Niet alleen mijn eerste solo release is vandaag, maar ook zal ik voor het eerst een livestream met fatsoenlijk geluid doen met visuals, gebruik van DVS (timecode vinyl) en een layout waar ik enorm hard aan gewerkt heb in OBS.

22:10

https://www.twitch.tv/mindru_music

Kun je er niet bij zijn? Dan kun je de stream altijd nog terugkijken tot 14 dagen nadat ie meteen na einde online wordt gezet.
    Ik kijk em later, 22:10 slaap ik hopelijk al.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TakingdjAztec PSN ID: Dip_Snoes Steam ID: takingdjaztec
    Het is officieel, ik ben op weg naar Twitch affiliate! Wat zoveel wil zeggen als, mijn streams waren dermate succesvol dat Twitch mij de optie gaat bieden geld met mijn streams te verdienen! Gezien alle uitgaven die ik afgelopen tijd gedaan heb om mijn kanaal leuker te maken, ben ik heel blij met deze uitkomst!
    All you need to know: https://www.viberate.com/artist/mindru

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Feli!
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    373 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Het is officieel, ik ben op weg naar Twitch affiliate! Wat zoveel wil zeggen als, mijn streams waren dermate succesvol dat Twitch mij de optie gaat bieden geld met mijn streams te verdienen! Gezien alle uitgaven die ik afgelopen tijd gedaan heb om mijn kanaal leuker te maken, ben ik heel blij met deze uitkomst!
    Oh, nice! Gefeliciteerd man

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Feli!
    Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Oh, nice! Gefeliciteerd man
    Thanks! Zojuist al mijn eerste emotes kunnen uploaden om niveau 1,2,3 badges te kunnen maken.

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    135 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cool. Van harte joh!!

Slumbering gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    261 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Whoop whoop, we hebben een echte influencer in ons midden! Gefeliciteerd kerel. Ik heb zelf de stream moeten missen, maar ik zal 'm nog terugkijken.
    Speelt momenteel: art of rally

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Thanks allemaal! Om het te vieren ga ik zometeen weer live! Heb wat leuke classics uitgezocht om in het weekend in te vliegen!

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Oh man wat een nacht! Zoveel te vertellen en te delen, maar ik hou 't toch maar even kort, want ik heb weinig slaap gehad.

Anyway eerste Affiliate stream was een succes, veel mensen hebben zich al geabonneerd, wat ik echt niet zo snel verwacht had. Vervolgens een raid naar Kyle Geiger (Amerikaanse technoheld gesitueerd in Berlijn) gedaan. Daar kwam op een gegeven moment het gesprek tussen mij en een van de dj's op gang en een paar seconden later werd de plaat Saidi warempel op een techno kanaal gedraaid met goede ontvangst.

Hier kun je het moment terugkijken:

https://www.instagram.com/tv/CGbBY3g..._web_copy_link

Mijn stream/liveset kun je overigens hier terugkijken:

https://www.twitch.tv/videos/772343641?t=0h18m8s

Dan skip je het hele begin!

Mentioned
    373 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Lijkt me echt fantastisch om iets wat je gemaakt hebt zo geetaleerd te zien worden!
    Nogmaals gefeliciteerd man! Ook met alle subs die je gelijk behaald hebt, lekker begin zo lijkt me

[edit]n.v.m. hoorde je heel zacht op een gegeven moment tussendoor
    Last edited by LtPsycho; 17th October 2020 at 17:06.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Lijkt me echt fantastisch om iets wat je gemaakt hebt zo geetaleerd te zien worden!
    Nogmaals gefeliciteerd man! Ook met alle subs die je gelijk behaald hebt, lekker begin zo lijkt me

[edit]n.v.m. hoorde je heel zacht op een gegeven moment tussendoor
    Denk dat je de echo bedoeld? Of andere geluidsissue? Want ik speel nog een beetje met 'ducking', wat zoveel betekent als, muziek automatisch verlagen in volume, zodra je de microfoon gebruikt. Daardoor vangt ie soms achtergrondgeluiden op van mijn speakers. En indien iets anders, wat bedoelde je?

Je hebt gelijk btw, voelde echt zo ontzettend tof, maar niet alleen om te zien dat de plaat gedraaid wordt, maar dan ook nog lekker ontvangen wordt in een community die normaal techno pur sang is. Nou was het wel een gevalletje 'read the room' want er werd tussendoor door de dj in kwestie 'Agressor' lekkere trance gedraaid.

Mentioned
    373 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Denk dat je de echo bedoeld? Of andere geluidsissue? Want ik speel nog een beetje met 'ducking', wat zoveel betekent als, muziek automatisch verlagen in volume, zodra je de microfoon gebruikt. Daardoor vangt ie soms achtergrondgeluiden op van mijn speakers. En indien iets anders, wat bedoelde je?

Je hebt gelijk btw, voelde echt zo ontzettend tof, maar niet alleen om te zien dat de plaat gedraaid wordt, maar dan ook nog lekker ontvangen wordt in een community die normaal techno pur sang is. Nou was het wel een gevalletje 'read the room' want er werd tussendoor door de dj in kwestie 'Agressor' lekkere trance gedraaid.
    Ik hoorde je de eerste tijd niet praten, dacht dat je dat helemaal niet deed, maar was erg zacht af en toe.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik hoorde je de eerste tijd niet praten, dacht dat je dat helemaal niet deed, maar was erg zacht af en toe.
    Ah ja! Ik weet hoe dat komt. Ik werk met scenes via het programma OBS. Als ik in het introductiescherm zit, dan zit er een iets andere instelling op 'ducking' ten opzichte van de bron van de achtergrondmuziek. Omdat die muziek al sowieso erg zacht is, zijn mijn instellingen daar ook wat naar beneden afgesteld, maar ik denk dat ik juist doordat ik daar de muziek zo zacht heb, gewoon 'ducking' uit moet schakelen. Dat zou het probleem moeten verhelpen!

Luisterde het zojuist terug en het viel mij in het begin ook al op, dacht bij mijzelf, zo binnensmonds praat ik toch ook weer niet? Haha, kon mezelf ook nauwelijks verstaan.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by martha1989 View Post
    Erg tof:-) Klinkt ook nice! Beste wat ik hier van je voorbij heb zien komen. En dat zegt niet alleen wat over de rest <3.
    Dit ga je dan ook vast vet vinden:

https://www.twitch.tv/videos/787930340?t=00h07m25s

Ik ga de video nog wat korter knippen, maar het spektakel begint om 7:25 met een korte pauze tussendoor om weer op adem te komen en het creatieve brein weer te triggeren.

Mentioned
    373 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik ga de video nog wat korter knippen, maar het spektakel begint om 7:25 met een korte pauze tussendoor om weer op adem te komen en het creatieve brein weer te triggeren.
    Houd rekening met die hele DCMA ban golf die nu have is op twitch. Misschien niet het handigst om vods met muziek te laten staan

Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Precies. De gitarist van Dragon Force heeft een ban gekregen voor het spelen van zijn eigen muziek.

Member martha1989's Avatar
    Mentioned
    363 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Tof hoor! Flinke bak apparatuur heeft die gast staan:-o. Knap hoe jullie bijna overal van live van nummer naar nummer hoppen zonder dat het ooit raar klinkt.

BTW heb je de werkzaamheden van Speedy J en zijn vrienden deze Covid-break een beetje gevolgd? Die zijn ook lekker aan het jammen geslagen.
    Hier vind je veel van het materiaal terug: https://www.youtube.com/channel/UC9S...MnG81JuJawIv1g, o.a. wat live sessies b2b met bijvoorbeeld Steve Rachmad, Luke Slater, Coling Benders..

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Houd rekening met die hele DCMA ban golf die nu have is op twitch. Misschien niet het handigst om vods met muziek te laten staan
    Ik heb tot nu toe alleen nog 'muted stukken' op Vods gezien? Misschien omdat ik de muziek draai met een bepaald systeem (DVS) dat het algoritme het minder snel oppikt? Bij mij staan VODS normaal max 14 dagen, maar misschien dat ik ze gewoon herupload op een andere plek nadat ik ze heb laten staan.

Ik download na afloop bijna iedere video namelijk.

Ik heb me er wat meer op ingelezen. Denk dat ik ze inderdaad ga verwijderen. Voortaan ga ik denk ik gewoon video's naar mega.nz uploaden en delen op de socials.
    Last edited by DjDark; 1st November 2020 at 13:35.

Mentioned
    373 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik heb tot nu toe alleen nog 'muted stukken' op Vods gezien? Misschien omdat ik de muziek draai met een bepaald systeem (DVS) dat het algoritme het minder snel oppikt? Bij mij staan VODS normaal max 14 dagen, maar misschien dat ik ze gewoon herupload op een andere plek nadat ik ze heb laten staan.

Ik download na afloop bijna iedere video namelijk.

Ik heb me er wat meer op ingelezen. Denk dat ik ze inderdaad ga verwijderen. Voortaan ga ik denk ik gewoon video's naar mega.nz uploaden en delen op de socials.
    Better safe than sorry. Zou jammer zijn van je nieuwe status qua kanaal.
    Lekker setje gister btw!

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Better safe than sorry. Zou jammer zijn van je nieuwe status qua kanaal.
    Lekker setje gister btw!
    Thanks man! Tof dat je er was, zolang als het kon! Ik genoot er volgens mij ook zichtbaar van. Waren vanaf 3 uur smiddags bezig en besloten om half 8 om toch maar even live te gaan. Dus snel even een layout inelkaar geflanst en gelukkig had mijn compagnon al een en ander voorbereid zodat ik moeiteloos het geluid aan de master van een andere mixer kon halen. Had alleen wel het idee dat er daardoor lichte vertraging in het geluid zat, maar ook meteen even geleerd dat Ethernet versus streamen via Wifi echt beter is. Volgens mij waren er 0 dropped frames/freezes, waar ik tijdens mijn sets bijna elke keer wel een freeze heb na 10 minuten ongeveer.

Na Formule 1 ben ik overigens van plan om weer een set te doen. Ik wil mijn Traplab radio set nog eens live doen voor mijn subs/wie het wil horen en dan sluit ik af met mijn nieuwste technoproject: Mindru - ID (Traplab Radio project) en daarna een volledige trance set die ik straks even ga voorbereiden.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

NIEUWS:

- Mijn Deploy EP is nu volledig op Soundcloud te beluisteren: https://soundcloud.com/mindrumusic/sets/deploy-ep
    - FunkDVoid heeft live op Twitch toegezegd dat hij de plaat die ik speciaal voor de Traplab Radio mix heb gemaakt, wil gaan uitbrengen als deel van een Twitch Volgers EP die hij op Bandcamp wil gaan uitbrengen! Meer nieuws daarover zal dus nog volgen!
    - Een Duits groepje die podcasts onder de naam WDKB maakt (Was Dein Körper Braucht) heeft mij gevraagd om een set voor ze te mixen die ik gisteren ter proef opgenomen heb. 2 uur lange set vol uitstapjes naar Techno, Techtrance, Trance en Hardtrance, maar met hier en daar ook een lekkere klassieke tranceplaat. Ben zeer blij met het resultaat, al zeg ik het zelf. Was de eerste keer dat ik een dermate lange set opgenomen had.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    685 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    NIEUWS:

- Mijn Deploy EP is nu volledig op Soundcloud te beluisteren: https://soundcloud.com/mindrumusic/sets/deploy-ep
    - FunkDVoid heeft live op Twitch toegezegd dat hij de plaat die ik speciaal voor de Traplab Radio mix heb gemaakt, wil gaan uitbrengen als deel van een Twitch Volgers EP die hij op Bandcamp wil gaan uitbrengen! Meer nieuws daarover zal dus nog volgen!
    - Een Duits groepje die podcasts onder de naam WDKB maakt (Was Dein Körper Braucht) heeft mij gevraagd om een set voor ze te mixen die ik gisteren ter proef opgenomen heb. 2 uur lange set vol uitstapjes naar Techno, Techtrance, Trance en Hardtrance, maar met hier en daar ook een lekkere klassieke tranceplaat. Ben zeer blij met het resultaat, al zeg ik het zelf. Was de eerste keer dat ik een dermate lange set opgenomen had.
    Geluisterd! Ik vond je release samen met die vriend van je eerder dit jaar stukken beter. Saidi heeft wel iets maar beide nummers (ondanks dat ze voor mij een throwback zijn naar legio feesten begin '00) zijn mijn inziens een beetje rommelig en ik mis de climax een beetje in de overduidelijke opbouw in beide nummers. Less is more is een beetje het gevoel wat ik er bij krijgt. Maar Saidi is na de opening wel erg lekker maar die flow blijft niet het hele nummer.

Desondanks is het natuurlijk wel enorm tof dat je groeit in het hele producer gebeuren en ga je zeker volgen zo nu en dan. Erg benieuwd wat er uitkomt. Wellicht hebben we ooit een superster op LB!

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Geluisterd! Ik vond je release samen met die vriend van je eerder dit jaar stukken beter. Saidi heeft wel iets maar beide nummers (ondanks dat ze voor mij een throwback zijn naar legio feesten begin '00) zijn mijn inziens een beetje rommelig en ik mis de climax een beetje in de overduidelijke opbouw in beide nummers. Less is more is een beetje het gevoel wat ik er bij krijgt. Maar Saidi is na de opening wel erg lekker maar die flow blijft niet het hele nummer.

Desondanks is het natuurlijk wel enorm tof dat je groeit in het hele producer gebeuren en ga je zeker volgen zo nu en dan. Erg benieuwd wat er uitkomt. Wellicht hebben we ooit een superster op LB!
    Wat meeste producers hebben, valt mij ook ten dele. Namelijk achteraf nooit helemaal tevreden zijn over het eerste resultaat. Toegegeven vind ik van de 2 platen Saidi de mooiere feel hebben, maar Untactical is een beter geheel. Afgelopen weken heb ik in een klap een vooruitgang gemaakt door heel veel te leren over het layeren van plugins en EQ'ing (het wegdrukken van hogere en lagere frequenties, om te zorgen dat de bass beter tot zijn recht komt).

Ik geef onmiddellijk zonder schaamte toe dat Suspense EP waar je naar refereert een betere release is. Daar zit ook iemand achter die veel verder gevorderd is in het produceerproces als dat ik ben. Toegegeven dat ik wat minder in formules denk dan hij, wat voor sommigen gezien wordt als mijn kracht. Daardoor kan ik net wat verrassender uit de hoek komen en durf ik ook genres te blenden.

Wat FunkDVoid ook aanhaalde op Twitch was dat hij het tof vind dat ik zoiets als de Streetwise - Gotta sell em now remix maak en vervolgens ook zoiets als Debrief. Hij vond overigens beide platen erg tof gaf hij aan tijdens een feedback avond. Wat ik aan mijzelf merk is dat ik beduidend meer groei in het verkrijgen van meer kwaliteit in mijn platen. Een natuurlijke groei, if you will. Daarnaast helpt het dat ik besloten heb om te gaan draaien. Reden daarvoor was eigenlijk zodat ik mensen mijn platen kon laten horen, omdat ze anders niet snel in een mix terecht zullen komen, maar ieder compliment neem ik ter harte en iedere vorm van kritiek ook.

Het was voor mij ook vanaf het begin af aan overigens duidelijk dat ik niet Suspense EP zou gaan overtreffen. Die EP is namelijk ontstaan door een idee wat ik licht uitgewerkt had thuis, vervolgens naar het huis van die vriend van me te gaan en daar bijna 2 wekelijks te werken aan die plaat samen met hem.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    685 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wat meeste producers hebben, valt mij ook ten dele. Namelijk achteraf nooit helemaal tevreden zijn over het eerste resultaat. Toegegeven vind ik van de 2 platen Saidi de mooiere feel hebben, maar Untactical is een beter geheel. Afgelopen weken heb ik in een klap een vooruitgang gemaakt door heel veel te leren over het layeren van plugins en EQ'ing (het wegdrukken van hogere en lagere frequenties, om te zorgen dat de bass beter tot zijn recht komt).

Ik geef onmiddellijk zonder schaamte toe dat Suspense EP waar je naar refereert een betere release is. Daar zit ook iemand achter die veel verder gevorderd is in het produceerproces als dat ik ben. Toegegeven dat ik wat minder in formules denk dan hij, wat voor sommigen gezien wordt als mijn kracht. Daardoor kan ik net wat verrassender uit de hoek komen en durf ik ook genres te blenden.

Wat FunkDVoid ook aanhaalde op Twitch was dat hij het tof vind dat ik zoiets als de Streetwise - Gotta sell em now remix maak en vervolgens ook zoiets als Debrief. Hij vond overigens beide platen erg tof gaf hij aan tijdens een feedback avond. Wat ik aan mijzelf merk is dat ik beduidend meer groei in het verkrijgen van meer kwaliteit in mijn platen. Een natuurlijke groei, if you will. Daarnaast helpt het dat ik besloten heb om te gaan draaien. Reden daarvoor was eigenlijk zodat ik mensen mijn platen kon laten horen, omdat ze anders niet snel in een mix terecht zullen komen, maar ieder compliment neem ik ter harte en iedere vorm van kritiek ook.

Het was voor mij ook vanaf het begin af aan overigens duidelijk dat ik niet Suspense EP zou gaan overtreffen. Die EP is namelijk ontstaan door een idee wat ik licht uitgewerkt had thuis, vervolgens naar het huis van die vriend van me te gaan en daar bijna 2 wekelijks te werken aan die plaat samen met hem.
    Ik begrijp het terugkomen en niet tevreden zijn over het oorspronkelijke resultaat heel goed, want daar heb ik in mijn praktische hobby's ook ontzettend last van. Wellicht dat dit het ook een beetje ehm, druk, maakt. Dat haalt voor mij de flow er uit.

Het is absoluut niet zo dat ik je werk af wil kraken hoor, maar je hebt vast meer aan een eerlijke mening. Ik vond je samenwerking namelijk best goed, dus aan je kwaliteiten zal het vast niet liggen. Hou ons op de hoogte van toekomstig werk, want ik ben oprecht benieuwd hoe je hier in gaat groeien.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Ik begrijp het terugkomen en niet tevreden zijn over het oorspronkelijke resultaat heel goed, want daar heb ik in mijn praktische hobby's ook ontzettend last van. Wellicht dat dit het ook een beetje ehm, druk, maakt. Dat haalt voor mij de flow er uit.

Het is absoluut niet zo dat ik je werk af wil kraken hoor, maar je hebt vast meer aan een eerlijke mening. Ik vond je samenwerking namelijk best goed, dus aan je kwaliteiten zal het vast niet liggen. Hou ons op de hoogte van toekomstig werk, want ik ben oprecht benieuwd hoe je hier in gaat groeien.
    Oh nee, ik zie dit absoluut niet als afkraken. Integendeel, het onderstreept mijn gedachtes dus is alleen maar welkom. Omdat ik nog heel erg zoekende ben in, wat is mijn terechte twijfel en wat is gewoon onnodige zelfkritiek.

Thanks man! Waardeer ik zeer en ik blijf gewoon doorposten. In de andere thread heb ik zojuist ook een liveset geplaatst die jij waarschijnlijk ook kunt waarderen. Is een opname die tijdens de Election Day gemaakt is.

Ryu Hayabusa Gaunter O'Dimm's Avatar
    Mentioned
    136 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Ik kon de juiste thread niet vinden (is die er wel?) dus dan maar hier.

Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Oh wauw! Dat klinkt goed!

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    238 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Doe jezelf een plezier als hobby producer en kijk dit tot het einde:

My mind is blown.

As per usual Beatport heeft een preview online gezet voordat de officiële previews online komen:

https://www.beatport.com/release/suspense-ep/2840488
    heb je deze aan de gang?

https://webshop.oz-soft.com/en/vst-p...nesis-pro.html

op de site staat 32bit... ik draai win10 64bit... mis ik iets?
    'Toast'

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Paralize View Post
    heb je deze aan de gang?

https://webshop.oz-soft.com/en/vst-p...nesis-pro.html

op de site staat 32bit... ik draai win10 64bit... mis ik iets?
    Ik heb 'm aan de gang, maar eerlijkheidshalve wacht ik tot ie betere updates levert voordat ik er meer gebruik van ga maken.

* PLEASE NOTE: JBridge version is currently not included in the installer - we will offer a Jbridge version very soon (fixing some bugs)

You can install the 32-bit version and use native bridging of your DAW.

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    238 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maar heb je m aan de gang op een 64bit systeem?
    'Toast'

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

maar heb je m aan de gang op een 64bit systeem?
    Ja tegenwoordig is alles 64 bit, maar het systeem vind het niet altijd even leuk. Daarom draai ik vooral Sylenth1.

Hij werkt, gewoon niet optimaal, kwaliteit is niet altijd even vergelijkbaar met geoptimaliseerde plugins.

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    238 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aye, wacht ik ff met de prutl erop zetten.
    Ik moet nog ergens een FL studio vandaan vissen. Vroeger had ik dat allemaal gewoon geinstalleerd staan. Ik dacht dit mooi even als standalone te gebruiken.
    'Toast'

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Aye, wacht ik ff met de prutl erop zetten.
    Ik moet nog ergens een FL studio vandaan vissen. Vroeger had ik dat allemaal gewoon geinstalleerd staan. Ik dacht dit mooi even als standalone te gebruiken.
    Heb je geen keyboard staan waar je Ableton Live Lite bij hebt gekregen ofzo?

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    238 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Heb je geen keyboard staan waar je Ableton Live Lite bij hebt gekregen ofzo?
    Nee, midikeyboard is long gone. Verder PC enzo in de opslag staan dus ik zet 't ff op de laptop. Ik kan ook wel rommelen met keyboard van laptop en muis hoor.
    'Toast'

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Nee, midikeyboard is long gone. Verder PC enzo in de opslag staan dus ik zet 't ff op de laptop. Ik kan ook wel rommelen met keyboard van laptop en muis hoor.
    Haha, daar twijfel ik niet aan. Zo ben ik 11 jaar geleden begonnen.

Tags for this Thread