User Tag List

Page 25 of 25 FirstFirst ... 15 23 24 25
Results 961 to 962 of 962

Thread: Het Grote Muziek Uitprobeersel/Uitwissel Thread

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    195 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik vind desolation echt een erg fijne trance track, goed afgemixt ook, goed gebruik van geluiden.
    Ominous is me wat te onrustig helemaal het moment van de synth met die hats. Is simpel weg niet mijn cup of tea.

De opbouw vond ik in desolation ook gewoon beter
    Zal t morgen ook weer in de auto luisteren. Kijken wat ze dan doen kwa geluid/gevoel.

Maar al met al een toffe release! Gefeliciteerd!
    'Toast'

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    58 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TakingdjAztec PSN ID: Dip_Snoes Steam ID: takingdjaztec
    Quote Originally Posted by Paralize View Post
    Ik vind desolation echt een erg fijne trance track, goed afgemixt ook, goed gebruik van geluiden.
    Ominous is me wat te onrustig helemaal het moment van de synth met die hats. Is simpel weg niet mijn cup of tea.

De opbouw vond ik in desolation ook gewoon beter
    Zal t morgen ook weer in de auto luisteren. Kijken wat ze dan doen kwa geluid/gevoel.

Maar al met al een toffe release! Gefeliciteerd!
    Dat hoor ik van heel veel mensen! Begrijpelijke reactie. Desolation is de laatste plaat van de 2 die we geproduceerd hebben. Daarmee zijn we eind 2018 begonnen, Ominous in 2017, toen we nog niet zo alle fijne kneepjes kenden (nog steeds niet alles, maar toen verre van). Vind persoonlijk de melodie in Ominous wel weer erg vet, maar mijn invloeden komen meer tot zijn recht in Desolation, dus misschien ben ik daarin dan ook wat biased qua trots.

Laat vooral weten hoe hij in de auto klinkt! Ik heb 'm uiteraard op diverse plaatsen getest, maar mijn auto heeft 2 opgeblazen speakers in mijn hoedenplank, dus heel accuraat was het in mijn auto niet. Gelukkig waren er ook andere vrienden met een beter geluidssysteem, alleen heb ik die destijds niet zelf gehoord, alleen van horen zeggen dat het daar ook goed klonk.

Thanks dat je de tijd hebt genomen en voor je compliment!

Vanavond ASOT. Wish me luck dat ik hem vanavond in WAO138 tegenkom (haha, hele kleine kans).
    All you need to know: https://soundcloud.com/user-174001468

Tags for this Thread