User Tag List

Page 1 of 25 1 2 3 11 ... LastLast
Results 1 to 40 of 988

Thread: Het Grote Muziek Uitprobeersel/Uitwissel Thread

3VOOR12 Fanboy Icke's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Beste dames en heren,

er zijn op het forum verschillende mensen die bezig zijn met het maken van electronische muziek met bijvoorbeeld ACID Pro 4.0, Reason, Magix Music Maker, Cubase, Logic en wat al niet (Buzz \ó/ ). Het leek me dan ook hoog tijd voor een thread alss dit dus bij deze.

Dit thread mag gebruikt en misbruikt worden om muzikale uitprobeersels met elkaar uit te wisselen.
    Ik denk hier bij vooral aan kleine dingetjes zoals synthesizer melodietjes, drumloops, liedjes, dat soort dingen, geen 4 uur durende DJ sets dus. Al houd niemand je tegen hoor .

Ook zou het fijn zijn als je een beetje info plaatst bij jouw probeersel, zodat anderen dit kunnen jatte..eh...ik bedoel, zodat anderen er van kunnen leren .

White Bunny darkone55's Avatar
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Icke
    Beste dames en heren,

er zijn op het forum verschillende mensen die bezig zijn met het maken van electronische muziek met bijvoorbeeld ACID Pro 4.0, Reason, Magix Music Maker, Cubase, Logic en wat al niet (Buzz \ó/ ). Het leek me dan ook hoog tijd voor een thread alss dit dus bij deze.

Dit thread mag gebruikt en misbruikt worden om muzikale uitprobeersels met elkaar uit te wisselen.
    Ik denk hier bij vooral aan kleine dingetjes zoals synthesizer melodietjes, drumloops, liedjes, dat soort dingen, geen 4 uur durende DJ sets dus. Al houd niemand je tegen hoor .

Ook zou het fijn zijn als je een beetje info plaatst bij jouw probeersel, zodat anderen dit kunnen jatte..eh...ik bedoel, zodat anderen er van kunnen leren .
    Je vergeet Fruity Loops.
    Wel een goed idee. Ookal vindt je dit toch al op elk producing forum.

Het belangrijkste van mijn verzameling plug-ins en hardware enzo:
    Quote Originally Posted by Cyxian.Cjb.Net
    My Studio

An overview of the studio.

FruityLoops.

Computer:
    Intel Pentium 4, 3.0GHz, 512 MB

System:
    Microsoft Windows XP, Home Edition,
    Version 2002, Service Pack 2

Software:
    FruityLoops 3.56
    Cubase SX
    Cool Edit Pro 2.0
    Magix Music Cleaning Lab DeLuxe
    Creative SoundBlaster Live!

Plug-ins:

Synthesizers:
    Albino
    FM7
    Hydra
    Iblit
    PolyIblit
    Pro-53
    Satyr-8
    Supersaw
    Superwave P8
    Synth 1
    Traingle II
    V-Station
    Vanguard
    Z3ta+

Drumsynths:
    ErsDrums

Effects:
    dB
    Classic
    mda
    Voxengo

And much more...

Monitoring:
    Compaq V75

Microphones:
    Satolex SV-15

Headphones:
    Philips SBC HP250

DJ-Booth:
    2 JB-Systems Q-20
    1 JB-Systems Premium mixer
    Btw, op m'n site is een stukje muziek van mij te beluisteren.

Let's hug it out Raem's Avatar
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik heb ooit wel eens wat gemaakt met een programma genaamd punk-o-matic. Het resultaat was dit

//edit, of hoort dit niet hier in thuis?

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    FUCK!

IE gecrashed! ALLES KWIJT :@! BAH!

Nou dan de hoofdzaken van de dingen die ik getypt had, sorry voor de beknopt- en kortafheid,

Ik ben bezig ACID 4.0 pro te leren om mash-ups te maken.

Ik gebruik Buzz voor andere muziek knutsels. Je kan het (gratis en legaal) downloaden van bijvoorbeeld www.buzzmachines.com .
    Massive Buzz Pack downen, installen en voor de mensen met XP, de buzz exe in de Windows NT compatibility modus zetten (rechterklik->eigenschappen blabla)

Buzz is cool, Buzz is handig. Buzz is brak, Buzz is Buggy, maar niet op mijn PC. Buzz is modulair, honderden generatoren en effecten van 303, 808 en 909 klonen (die zo goed schijnen te zijn dat de 909 officieel verboden is ) tot samplers en trackers en van flangers en gaters tot noise en pad synths en experimentele probability click generators...

twee Buzz probeersels,

Luvly (1.02) is een 'liedje' met een piano-achtig iets.

Attack of the sneaking 303 (1.20) is een testje om wat verschillende sounds uit 1 van de 303 (ik bedoel met 303 de naam van een appraat, niet een aantal ) klonen te krijgen.
    En stiekum vind ik de beat ook wel aardig, Tiga style.

En verder staat in mijn sig nog een link naar mijn eerste bootleg/mash-up of hoe je het ook wil noemen.

Jay XL - 99 Underachievers een combi van Junkie XL's Underachievers en Jay-Z's 99 Problems

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    118 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    LOL @ Icke,

Toch maar threadje aangemaakt? Ik moet nog even gaan verdiepen in sommige programmaatjes, dan zal ik mijn herrie wel eens posten........

Ben benieuwd... o^

:*( Koei's Avatar
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik zal weleens wat schreeuwen in een crappy microfoon, okay!

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Het was echt superfrustrerend toen IE crashte, en ik had nog wel alles in het clipboard gezet (ctrl+c), maar het was gewoon pleite [IMG][/IMG]

droppez du ton Skeejay's Avatar
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik heb dat Buzz maar ff snel gedownd.. ga het zo checken.

Zelf zit ik sinds een tijdje te klooien met FLStudio, FruityLoops dus. Ik heb nu eindelijk de basics onder de knie, werken met de piano roll, layeren, effecten, compressen, werken met generators enz enz, maar het echte werk moet nog komen.

Dat luvly piano riedeltje heeft een beetje een Boards of Canada sfeertje... En bij attack of the 303 vind ik die vervorming heel stoer ... Hoe doe je dat precies? Finetune? Pitchen?

Quote Originally Posted by Raem
    Ik heb ooit wel eens wat gemaakt met een programma genaamd punk-o-matic. Het resultaat was dit

//edit, of hoort dit niet hier in thuis?
    Samplen, oke, maar dit gaat wel erg ver
    Dit is nog makkelijker dan Magix

Ik maak m'n riffs, drumloops en baslijnen zelf. Ben nu toevallig ook met een rock achtig nr bezig met behulp van Slayer, de gitaar generator van FL. Het is wel best moeilijk, omdat ik vaak eerst voor het ritme ga en nu pas 1 van m'n eerste dingen ga uitproberen met een echte melodie. En met rockgeluiden wordt het al snel heel vol en is het moeilijk masteren (alles wordt snel een waas) en dat is vet irritant want dan moet je heel pietje precies gaan eq'en en compressen en limiten tot je een ons weegt. Is zo boooring... maar ja ik raak dan ook snel verveeld. Meestal begin ik heel ambitieus een pattern te maken en dan klinkt het leuk maar dan heb ik geen zin meer om het tot een heel nr uit te werken.

Ik moet ff wat uploaden en dan plaats ik de linkjes zo wel.

Pianospieler Kassaa's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Het was echt superfrustrerend toen IE crashte, en ik had nog wel alles in het clipboard gezet (ctrl+c), maar het was gewoon pleite [IMG][/IMG]
    www.mozilla.org

Verder maak ik niet op deze manier muziek, ik improviseer@piano

Dorstige man Noxic's Avatar
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Noxic NL PSN ID: Noxic_NL
    Iedereen weet natuurlijk dat echte mannen reason gebruiken B)
    I'm a firm believer in the philosophy of a ruling class, especially since I rule.

-Sinner- T3rr0r's Avatar
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by NoXiC
    Iedereen weet natuurlijk dat echte mannen reason gebruiken B)
    Hoezé !

Ik ben bezig met het leren van Reason dus als ik een keer iets leuks heb gemaakt zal ik het wel ff posten.

Member rageagainstrage's Avatar
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ik wil hier ook al een tijdje mee bezig gaan maar ik wil niet al te veel programma's gebruiken heh, liefst gewoon 1 waar ik in kan kloten (dus ook stukken uit andere mp3's halen en over elkaar spelen etc) dus als iemand zoiets heeft, ik ben benieuwd
    Ja, ik vind die nickname onderhand ook helemaal kut natuurlijk.

Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pff lekker dat buzz.. moet ik eerst alle generators weghalen en 1 voor 1 terugzetten om een crash te voorkomen... Het lijkt op het eerste gezicht een fruityloops met een heel slechte gui maar wel een grote userbase en veel downloadable plugin shit enzo... das dan weer wel handig. Maar ik hou het nog ff bij FL

Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    is die trial wat van fruity loops? (deze dus)

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik nog een paar dingen online gezet,

Ik heb samples uit Drop it like It's hot gehaald en ik was bezig om daar wat mee te stoeien. Hier wat probeersels,

http://members.home.nl/mijn.account/dropitDrummish.mp3

http://members.home.nl/mijn.account/dropitSynhtish.mp3

http://members.home.nl/mijn.account/dropitIntroish.mp3

Ook was ik wat bezig met Miss Kittin's Silverscreen en http://members.home.nl/mijn.account/Silverspiegel.mp3 bevat een rijtje ideeen.

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Skeejay
    Pff lekker dat buzz.. moet ik eerst alle generators weghalen en 1 voor 1 terugzetten om een crash te voorkomen... Het lijkt op het eerste gezicht een fruityloops met een heel slechte gui maar wel een grote userbase en veel downloadable plugin shit enzo... das dan weer wel handig. Maar ik hou het nog ff bij FL
    Dat van die generators hoeft niet, alle dingen in het Massive Buzz Pack zijn getest en werken gewoon.

Quality JoostP's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik zou best wel eens een hiphop beatje willen maken.[IMG][/IMG]
    Heb echter geen zin om 100(0)'en eutjes aan studio apparatuur uit te gaan geven. Weet iemand hier dus een goed software programmaatje voor?

@Icke
    http://www.firefox.com/

Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dat van die generators hoeft niet, alle dingen in het Massive Buzz Pack zijn getest en werken gewoon.
    niet dus want ik heb het ook al daadwerkelijk zitten doen...

Quote Originally Posted by rageagainstrage
    is die trial wat van fruity loops? (deze dus)
    Ja, maar je kan er niet in saven of exporten, dus niks aan dit topic toevoegen (maar natuurlijk zijn er 'omwegen' voor o:])

Quote Originally Posted by JoostP
    Ik zou best wel eens een hiphop beatje willen maken.[IMG][/IMG]
    Heb echter geen zin om 100(0)'en eutjes aan studio apparatuur uit te gaan geven. Weet iemand hier dus een goed software programmaatje voor?
    Dat kan dus met alle bovengenoemde progjes. Van Ejay/Magix (easy maar limited) tot Reason/Cubase (moeilijk maar uitgebreid) en alles wat daar tussenin zit. Als 1 van mijn allereerste uitprobeersels met FL had ik ook daadwerkelijk een hiphop biet onder een acapella gezet. Is dus niet zo heel geweldig, maar misschien zet ik em strax nog online

Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ik ben buzz aan het installeren, maar moet ik dat overloader ook installeren?> (n00b allert!)

Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zal ik fruityloops er maar weer eens opflikkeren. Ik kan net een beetje ermee maken maar daar houd het echt mee op. Maar is wel leuk.

Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hebik dat buzz geinstalleerd, open ik het, looptie meteen vast suf

Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hebik dat buzz geinstalleerd, open ik het, looptie meteen vast suf
    Ik zei het toch

maare, RTFM ik ben er zelf ook uitgekomen. Naja ik help je wel dan

waarschijnlijk heb je dezelfde kapotte generator als ik.. verwijder alle generators (verplaatsen naar een andere map) uit je Jeskola Buzz/gear/generators map van A tm C. Daar zat de mijne iig tussen.

Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zat vanochtend trouwens het een en ander uit te proberen op Andain - Beautiful Things.

Resultaat:
    http://home.planet.nl/~siemonbo/btc.mp3

EDIT: Iets teveel Delay op de bass merk ik nu..

Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik zei het toch

maare, RTFM ik ben er zelf ook uitgekomen. Naja ik help je wel dan

waarschijnlijk heb je dezelfde kapotte generator als ik.. verwijder alle generators (verplaatsen naar een andere map) uit je Jeskola Buzz/gear/generators map van A tm C. Daar zat de mijne iig tussen.
    heh, hij doet het \o/. alleen, ik vind het programma er zegmaar niet heel erg gebruiks vriendelijk uit zien (lees: wtf, waar zit alles, ik snap er geen ** van)

en ik kan er dus niet gewoon mp3's in flikkeren?

Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by darkone55
    Zat vanochtend trouwens het een en ander uit te proberen op Andain - Beautiful Things.

Resultaat:
    http://home.planet.nl/~siemonbo/btc.mp3

EDIT: Iets teveel Delay op de bass merk ik nu..
    Wat probeer je er dan op uit? Heb je alles uit dat nr gesampled? Melodisch klinkt het lekker atmosferisch, en die hats (of wat het ook zijn) op de achtergrond zijn echt tof o^. Verder niet echt mijn stijl

Eneeh waarin moet ik die delay op de bas horen? Hij ligt iig nog wel op de beat

Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wat probeer je er dan op uit? Heb je alles uit dat nr gesampled? Melodisch klinkt het lekker atmosferisch, en die hats (of wat het ook zijn) op de achtergrond zijn echt tof o^. Verder niet echt mijn stijl

Eneeh waarin moet ik die delay op de bas horen? Hij ligt iig nog wel op de beat
    Nou, ik heb gewoon eens wat anders geprobeert dan de trance die ik normaal maak. Er zitten wel wat behoorlijk bewerkte (EQ, filters enzo) samples in verwerkt, maar de belangrijkste dingen zijn toch VST(i)'s. Je hoort bij die bass heel zacht wat delay van de ene toon op de andere vallen, dat wil ik wat minder hebben. Hij ligt idd nog op de beat, maar ik moet 'm nog side-chainen. Die hihat's zijn trouwens wel erg minimaal hoor. Normaal gebruik ik veel meer, maar dit is slechts een begin. En natuurlijk moet er nog wat verdere percussie bij, zoals cymbals, bongo's enzovoort..

Maar bedankt.

Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik nog een paar dingen online gezet,
    woaah vet man

vooral die silverspiegel.. lekker gestoeid

misschien moet ik ACID Pro ook maar es checken

kheb nu ook een hoopje mp3tjes online gezet, heb ze maar even een echte naam gegeven ipv 'drumnbassmetsnareblabla2.1100xx3' en dergelijke, alhoewel het nog steeds uitprobeerseltjes blijven. In chronologische volgorde:

Tony Touch - Out Da Box (skeejay remix) - Ik vond deze acapella op een of ander hiphop forum en was er zelf mee aan de slag gegaan (hier had ik het dus ook eerder over). Voor een van de eerste dingen die ik uit FL poepte vond ik het nog best aardig. Later had ik het wat aangepast, wat sampletjes vervangen en een variatie gemaakt.

Goliath stepping on the Clown - beetje te dikke kick en snare, gevolgd door een heel lame riffje

Uncomfortably Unsilent - Filmisch sinister achtig trackje... niet echt uitgebreid..

Buzzing the Rythm - triphop achtig bietje, met minimale melodie (kun je het dat nog wel noemen? ) Hij is meer biet oriented.

Fuck that Thing - beetje met glitch geluiden experimenteren, beetje jaga jazzist geinspireerd. Heeft, zoals al m'n dingen, meer varierende patterns nodig...

DHH - puur en alleen drums, gewoon lekker los, in dnb style

Re-Elevation - mijn laatste dnb ding, nu wat atmosferischer... nog veels te rommelig zoals je hoort (wederom zoals bijna al mijn shizzles )

En dan dat rock ding waar ik het over had, die ik nog het meest "af" vind:
    Why Don't You Hit It, maar hij moet dus nog lomp compressed en eq'ed worden. Ik heb al een versie die wat beter is en ook nog extra gitaarriffs heeft maar die moet ik eerst nog verder afronden voor ik em export. [edit] En de feedback van de gitaar gaat ieeeetsje te lang door :X [/edit]

Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mag ik even wat zeggen? Ik vind het leuke ideetjes, ookal is het niet mijn stijl, maar het zijn veelal standaart sampletjes uit FL, kan dat kloppen?
    En ik vind het een klein beetje leeg klinken allemaal. Behalve Goliath stepping on the Clown, maar dat komt door die 6 ton aan reverb denk ik.

Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja het zijn samples of generators uit fl, meestal wel layered of fx tweaked... als ik aan een echt nummer zou gaan beginnen, dus echt vanuit een concept dan zou ik wel wat origineler omspringen met de te gebruiken geluidjes, maar daar ging het me nu niet echt om... (en ja, ik ben nog een beetje nub erin he )

Eneeh, heb je dan misschien nog een goeie algemene tip om het allemaal wat voller te krijgen? zal ik er bij het laatste nr nog meer crashes in gooien?

Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hoe de neuk doen jullie dit ik snap echt geen zak van het programma

Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.computermusic.co.uk/tutorial/floop.asp

Maybe? Kheb de pdf niet gecheckt.

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    woaah vet man

vooral die silverspiegel.. lekker gestoeid

misschien moet ik ACID Pro ook maar es checken
    Die 3 "drop it" dingen, "Silverspiegel", "Luvly" en "Attack of the sneaking 303" zijn allemaal 100% buzz [IMG][/IMG] .

Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Als ik jou was zou ik FL of Reason installeren. Die hebben allebei een mooi afgewerkte interface die op daadwerkelijke apparaten lijkt. Vooral FL is heel makkelijk mee te beginnen. Je laadt wat sampletjes in op de step sequencer, je klikt het aan waar je de geluidjes wilt, zoals dit:

Zo maak je dan een basic "pattern" en dan kan je in je playlist de patterns arrangen zodat je een gehele song opbouwt. ZOals hiero

btw als je K ingedrukt houdt bij de geselecteerde sample in de stepsequencer dan krijg je een keyboardje en kan je andere noten kiezen. Je kan ook rechtermuisknop op de sample in de SS en dan Send to Piano roll, wat handiger is bij melodieen en ingewikkelde ritmes.

En dan verder: zelf uitproberen, trial and error, helpfiles, de getting started tutorials van de FL site, enz enz, dan kom je er wel.

Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ow hij was bezig met Buzz, dacht dat het om fruity loops ging. Maar wat Skeejay zegt. Gebruik Fruity Loops maar, is lekker makkelijk om iets basics in elkaar te gooien. In die fase zit ik ook nog namelijk

Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Koei
    Ow hij was bezig met Buzz, dacht dat het om fruity loops ging. Maar wat Skeejay zegt. Gebruik Fruity Loops maar, is lekker makkelijk om iets basics in elkaar te gooien. In die fase zit ik ook nog namelijk
    dan ga ik maar eens kijken of ik hem ergens kan vinden heh

Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dan ga ik maar eens kijken of ik hem ergens kan vinden heh
    BURP P2P COUG

Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja het zijn samples of generators uit fl, meestal wel layered of fx tweaked... als ik aan een echt nummer zou gaan beginnen, dus echt vanuit een concept dan zou ik wel wat origineler omspringen met de te gebruiken geluidjes, maar daar ging het me nu niet echt om... (en ja, ik ben nog een beetje nub erin he )

Eneeh, heb je dan misschien nog een goeie algemene tip om het allemaal wat voller te krijgen? zal ik er bij het laatste nr nog meer crashes in gooien?
    Crashes zou ik maar niet doen. Maar wat erg belangrijk is voor electronische muziek is percussie. Dat houdt in, brede kicks (veel punch, veel bass), lange diepe claps (of snares), en 1 of 2 'open hihats'. Daarnaast veel closed hihats (je hebt ze in alle soorten en maten) en wat bongo's en tamboerijnen. De claps en open hihats wat reverb, de rest (op de kick na) een klein beetje delay en veel panning. De kick kun je natuurlijk wat EQ-en om hem zo mooi mogelijk te krijgen. Op het eind heb je dan een stuk of
    10-20 tracks met percussie.

Dan natuurlijk de bass. Die telt een stuk of 2, misschien 3 tracks. Een diepe bass, een medium, en natuurlijk een hogere. Stuk voor stuk kun je die ook weer EQ-en. En dan zit je hele FX-mixer weer vol. De lage bass geef je een side-chain-compressor die aangesloten zit met de FX van de kick, waardoor die mekaar niet teveel versterken.

Dat is het standaart gedeelte. In een melodieuze tracks heb je natuurlijk naast synths ook strings of pads. Strings zijn violen die langzaam weer 'outfaden' en pads houden een constante velocity (volume) aan. Deze kun je veel reverb geven voor mooie overgangen, en je kunt hem heel mooi EQ-en waardoor hij heel erg mooi, breed, diep en vol kan klinken.

De melodien zelf kunnen ook meerdere synths zijn. Een lead en een extra ofzo. Van mijn part een piano. Deze hebben vaak een stereodelay en wat reverb. Ik gooi er zelf nog wel eens wat detune over, als dat al niet op de synth zelf zit.

Als laatste wat effects, die kun je goed gebruiken om een nummer spannend te maken, wendingen te geven, ter afwisseling enzovoort. Ook allemaal heel leuk en aardig.

EDIT: vandaag heb ik trouwens een leuke 303-wannabe-synth gevonden, daar ga ik maar eens wat mee kloten. Lekkere acid geluiden enzo. Erg vet voor effecten. (of Svenson en Gielen leads )

Ik gebruik trouwens Fruity Loops 3.56. Maar als ik bijv. 4 of 5 wil moet ik alles overzetten.. Dat kost zoveel moeite.

Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Jammer dat dit topic nu al een beetje doodgaat... Iedereen is vast en zeker bezig met hun nieuwe creaties (if not, ga eens snel aan de slag!)

Ik heb sinds de laatste keer, na elke dag intensief fl'en, er al veel bij geleerd. Bijvoorbeeld:

- Dat er ook externe vsti's bestaan :O :O
    - Dat de beatslicer erg handig is (Amen break, here i come ):])
    - Dat muziek theorie behulpzaam is bij het maken van melodieen (ik wens nu elke dag dat mijn ouders van die pushy cultuur mensen waren die mij vroeger op piano les hadden gezet )
    - Dat een compressor wonderen kan doen? Dat heb ik gehoord althans, maar ik heb dat ding nog steeds niet door. (hint hint, darkone55 )
    - Dat een 15" wel HEEL irritant is bij het gebruik van fruityloops :X zeker als ie kapot is en om de zoveel minuten trillende lijnen vertoont en je er dan een karate chop op moet uitvoeren om het beeld weer stabiel te krijgen
    - Dat je beter kan werken met een HP dan met een surround setje waarvan de fronts links van je staan en de rears rechts van je, en dat het dan ook minder geklaag van de medebewoners oplevert, die voor de 1000e keer een loopje aan moeten horen
    - Dat "overal meer bas in" niet altijd werkt

enz

Anyway:

Joostp, waar blijft je boombap beat?
    Icke, schiet eens op met buzz!! en die jayz mashup ben ik nu wel zat! ik wil een nieuwe!
    Koei, schreeuwen dan! (fruityloops mag ook )
    Noxic, show je Reason shit dan!? Oh, pimp je alleen met je app kennis? poser!
    T3rr0r, je hebt er vast al geluid uit gekregen.. ik post mijn crappy zooi ook, dus schaam je niet en laat wat horen
    En Rage, heb je het al gevonden?

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik ben natuurlijk nog wel bezig geweest en ik zal binnenkort nog wel wat uploaden.

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    118 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Joostp, waar blijft je boombap beat?
    Icke, schiet eens op met buzz!! en die jayz mashup ben ik nu wel zat! ik wil een nieuwe!
    Koei, schreeuwen dan! (fruityloops mag ook )
    Noxic, show je Reason shit dan!? Oh, pimp je alleen met je app kennis? poser!
    T3rr0r, je hebt er vast al geluid uit gekregen.. ik post mijn crappy zooi ook, dus schaam je niet en laat wat horen
    En Rage, heb je het al gevonden?

Welke versie van fruityloops kan ik het beste installeren?

Tags for this Thread