User Tag List

Page 1 of 135 1 2 3 11 51 101 ... LastLast
Results 1 to 40 of 5380

Thread: [Algemeen] Film nieuws

Member Rhaegar's Avatar
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

[Algemeen] Film nieuws

Het leek me een goed idee om een thread te openen over filmnieuws. Af en toe komt er wel een nieuwtje in het 'Onlangs Bekeken Films' topic of er wordt een aparte thread geopend. Een aparte thread biedt toch wel meer ruimte, zodat er ook meer gediscussieerd kan worden. Ik trap alvast af.

Frank Miller wil 5 keer Sin City

Het tweede deel van Sin City komt uit in 2006, de film draait om precies te zijn vanaf 7 september in Nederland, en als het aan Frank Miller ligt blijft het daar niet bij.

Miller, de maker van de populaire comics, regisseert samen met Robert Rodriguez de verfilmingen en liet weten dat vijf sin City films voor hem het het ideale aantal is.

"I'm finishing the script right now for Sin City 2 – I can't wait to get back behind the camera. If I have my way, there's going to be five [films] – but that's if I have my way! Five would take care of all the graphic novels – but there's new material that I'm writing for the second one. There'll probably also be a separate graphic novel that I'll do. It's a Nancy Callahan story that I've been wanting to do."
    Batman 2 geruchten

Of de film er gaat komen is nog niet zeker, maar de belangrijkste personen (regisseur Christopher Nolan, schrijver David Goyer en hoofdrolspeler Christian Bale) hebben al laten weten dat ze interesse hebben in een vervolg op Batman Begins.

Welke nieuwe personages in de sequel verschijnen is uiteraard nog gissen, maar The Penguin en The Joker zijn namen die al meerdere malen zijn gevallen. Over de eerste gingen al langer geruchten dat acteur Philip Seymour Hoffman (Boogie Nights, Magnolia, Capote) daar wel eens voor zou kunnen komen opdraven. Website Batman-On-Film kreeg daarbij onlangs de volgende mededeling:

"I live in the Rochester, NY area, which is where Philip Seymour Hoffman grew up. The media has been covering his Golden Globe nomination for Capote, and in a recent interview with his old high school drama teacher (who remains close to him) on a local news program, she confirmed that Hoffman has been in talks to take on The Penguin in the upcoming Batman sequel and is very interested in the role."
    Slecht jaar voor Hollywood

Hollywood heeft in 2005 een half miljard dollar minder verdiend dan in 2004. Volgens het Amerikaanse onderzoeksbureau Exibitor Relations Co bracht de verkoop van bioscoopkaartjes in 2004 nog 9,4 miljard dollar op, dit jaar was dat 8,9 miljard. Ruim zeven procent minder mensen bezocht in 2005 de bioscoop.

De teruggang wordt vooral veroorzaakt doordat mensen films vaker thuis kijken. Niet alleen worden steeds meer films illegaal gekopieerd, ook wordt de periode tussen de bioscoop- en dvd-release steeds korter. Hierdoor zijn mensen sneller geneigd te wachten op het moment dat een film uitkomt op dvd.

In oktober voorspelde onderzoeksbureau Adams Media Research dat de totale opbrengst van de dvd-verkoop in 2005 zou uitkomen op zeventien miljard dollar. Dit zou een stijging betekenen van twaalf procent ten opzichte van 2004.

Ook de populariteit van videospellen speelt een belangrijke rol bij het afnemende bioscoopbezoek. Vooral tienerjongens en jonge mannen blijven vaak liever thuis achter hun spelcomputer dan dat ze naar de bioscoop gaan.

Om de teruggang nog enigszins te beperken was de hoop vooral gevestigd op het najaar: de vakantieperiode in december is na de zomerperiode de belangrijkste bron van inkomsten voor Hollywood. Naast The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe en Harry Potter and the Goblet of Fire waren de ogen vooral gericht op Peter Jacksons King Kong. Deze film maakte de afgelopen week echter een relatief zwakke start: in plaats van de verwachte 75 miljoen dollar bracht King Kong in de eerste vijf dagen 'slechts' 66 miljoen dollar op in de VS en Canada.
    Post hier dus opmerkelijk nieuws, geruchten etc.
    I'm on to Cincinnati.

Dorstige man Noxic's Avatar
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Noxic NL PSN ID: Noxic_NL
    Haha, ik had precies het zelfde idee laatst
    I'm a firm believer in the philosophy of a ruling class, especially since I rule.

Dorstige man Noxic's Avatar
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Noxic NL PSN ID: Noxic_NL
    Quote Originally Posted by Uwe Boll interview tijdens Bloodrayne premiere
    Dr. Boll: Now people are coming to me with metal gear solid. They wrote a script, and Konami basically paid these people to write it. And I hope that Metal Gear Solid will be working.

Hunter Daniels: Do you want to do make Metal Gear Solid?

Dr. Boll: yea, absolutely. And especially with the Doom situation. I think we could do it a lot better...its one of the top five of all time.
    Hoe vet is dat!
    I'm a firm believer in the philosophy of a ruling class, especially since I rule.

Member Rhaegar's Avatar
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hoeveel films gebaseerd op games is hij nu eigenlijk al aan het maken?

Er was trouwens laatst een gerucht dat Spielberg Mary Poppins wilde gaan verfilmen. Dat is nu ontkracht.

Toch geen Poppins voor Spielberg

Steven Spielberg heeft, bij monde van zijn woordvoerder Marvin Levy, de geruchten ontzenuwd dat hij een remake van de Disneyklassieker Mary Poppins zou willen maken. Sir Richard Eyre, regisseur van de toneelversie van Mary Poppins in Londen, beweerde eerder dat Spielberg zijn grote interesse in een remake aan hem kenbaar had gemaakt.

Volgens Levy is daar echter geen sprake van: "I never heard of this and couldn't imagine Steven ever doing a remake of a classic - and a (Walt Disney) classic at that. "There's a Broadway show from Disney but nothing involving us in any way."
    I'm on to Cincinnati.

Gaiden Dark Raven's Avatar
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Noxic
    Hoe vet is dat!
    O DEAR GOD NO!!!!!!

Een Metal Gear film zekers, maar niet door Boll. Elke game verfilming van die gast, nee wacht uber prutser is een betere omschrijving, is echt waardeloos. Check Alone in the Dark maar dan weet je wat je jammer genoeg van hem kan verwachten. Nee laat dan de groep van Konami het dan zelf maar proberen. De games zijn al een soort fims opzich dus dan heb ik liever dat zij het zelf doen dan Boll.

For the horde! Rez's Avatar
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Whahahaha de eerste film die ik van meneer Boll heb gezien is House of the Dead, ik lag serieus de hele film dubbel van het lachen, wat een prutswerk.

Nu ik er over nadenk is het ook de enige film die ik van em gezien heb, ben niet zo snel meer geneigt een filmpje van hem op te zetten, maarja can you blame me.

Ik vraag me ook echt af waar die gast zn financieringen vandaan haalt, vooral omdat de cast van Bloodrayne toch niet de minste is.

Suit up! Lender's Avatar
    Mentioned
    267 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Semi-postmodernist Cenix's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by lender
    Er zit een stijgende lijn in:
    1e film: Hous of the Dead --> bottom 100: #24
    2e film: Alone in the Dark --> bottom 100: #38
    3e film: Bloodrayne -- > bottom 100: #48

@Nerd_nieuwtjes colt's Avatar
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geweldige thread. Vooral vanwege de afwezigheid van filmfan.nl

Als Uwe Boll MGS gaat regisseren zal ik hem hoogstpersoonlijk overhoop rijden. Die film moet ik regisseren
    Check @Nerd_nieuwtjes voor al jouw..., eh, nerdnieuwtjes.

Senior Member Obsidian's Avatar
    Mentioned
    212 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: ArkaineNL PSN ID: ObsidianNL Steam ID: ObsidianNL
    Dat zijn carriere nog steeds niet ten einde is gekomen. Hij heeft een aantal ontiegelijke slechte films afgeleverd. Maar nee hoor, die vent mag films blijven maken. En dit allemaal omdat die stinkend rijk is.

Wat Hellboy 2 nieuws!
    IESB.net talked to Ron Perlman at the premiere for "BloodRayne" and he confirmed the script for Hellboy 2 has been turned in and that del Toro is "thrilled" with how it turned out.

He also answers questions about how the film is in a race with "Halo" in terms of which one Guillermo will direct and whether or not he would do Hellboy 2 without him.

Interview : http://iesb.net/sony2006/010506.php

Member rageagainstrage's Avatar
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    weet iemand trouwens hoe het met spielberg en kuifje zit, hij had toch ooit de rechte nvan de verfilming opgekocht?
    Ja, ik vind die nickname onderhand ook helemaal kut natuurlijk.

Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Filmtotaal.nl
    Eerste beeld uit Fast & Furious 3

De allereerst foto uit het derde deel in de Fast & the Furious reeks is verschenen. De film, die als titel The Fast and the Furious: Tokyo Drift meekrijgt, vertelt over ene Shaun Boswell die zich eigenlijk alleen maar bezighoudt met illegale straatraces. Om een gevangenisstraf te ontlopen wordt hij naar Japan gestuurd, waar hij in aanraking met het zogenaamde drift racing. De film draait vanaf 22 juni in Nederland.
    En dit is 'm dan.

Ben niet echt een fan van de acteerprestaties uit de voorgaande delen (of de verhaallijn, of de regie...) maar ik ben wel een liefhebber van Tuning. Hij zal dus ook ongetwijfeld in mijn dvd-verzameling komen voor de auto's.

Die vuist in die deur ziet er ook wel stoer uit, maar wat ie in hemelsnaam met een band op het dak en harige wimpers moet, is mij een raadsel

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sorry, maar ik vond het eerste deel al verschrikkelijk.

don't eat me C00KiE's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Cenix
    Sorry, maar ik vond het eerste deel al verschrikkelijk.
    inderdaad, en deel 2 was nog erger (snap zelfs niet meer hoe ik erbij kwam om deel 2 nog te checken na deel 1 )

Het had kunnen werken als ze het realistisch hadden gehouden qua races

TA addict Hakker's Avatar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Noxic
    Hoe vet is dat!
    Euh niet.
    Zolang Uwe Boll het regiseerd is het bagger. Ik ben zo dom geweest om bv Alone in the Dark te kopen [IMG][/IMG]

Gaiden Dark Raven's Avatar
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Enige mooie van die in je collectie hebben is er een groot bord naast zetten met de tekst: Kijk zo moet het dus NIET

Een nieuwe Fast en Furios Tja deel 1 was verstand op nul (Liever nog onder nul) en dan gewoon genieten van een domme actie film. Deel 2 werd dat al weer minder en als ze de lijn voort zetten zal deel 3 dus totaal niks meer zijn.

Sinner SLASH's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Er komen dit jaar zo lijkt het ook een paar films over 9/11

First Look at 9/11 Flick
    The teaser for Flight 93, the first in a string of flicks about 9/11, is out '” and it suggests the movie, about the heroic passengers aboard the hijacked Flight 93, is going to be no-holds-barred. We get just the briefest glimpse of the cast (mostly unknowns) '” the teaser packs a wallop by using airplane-tracking graphics and voiceovers of passengers calling loved ones and plotting to overthrow the hijackers. Due in April and directed by Paul Greengrass, 93 will be followed in August by Oliver Stone's saga of two police officers who miraculously survived being trapped underneath the World Trade Center rubble.

Dit is de trailer, laat niet veel zien overigens je hoort alleen een paar telefoongesprekken. Het zal wel zo'n eerbetoon achtige film worden.
    http://www.apple.com/trailers/universal/flight93/

Member Rhaegar's Avatar
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tim Robbins wil 1984

George Orwells 1984, een boek dat hij in 1948 schreef over een totalitaire regering die haar onderdanen op allerlei manieren in de gaten houdt en onderdrukt, wordt jaarlijks actueler. Het thema werd al in vele films gebruikt, het boek werd (in 1984) al eens verfilmd en momenteel blijkt acteur/regisseur Tim Robbins met filmplannen rond te lopen.

De Amerikaan regisseert momenteel een theaterversie van het boek, maar wil daarna nog verder met het materiaal. Hij heeft momenteel een script in handen en is op zoek naar mogelijkheden om een filmversie te maken.

"It"s really a matter of whether I can raise the money for it. We"ll see if there"s an appetite for it. Orwell may have been twenty years off, but I know that I find it incredibly relevant."
    Hier kun je meer lezen.
    I'm on to Cincinnati.

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dat zou erg vet zijn!

Tim Robbins

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1268 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Ik zit echt te wachten op de Silent Hill film.
    http://www.imdb.com/title/tt0384537/

Christophe Gans ken ik eigenlijk niet, maar hij blijkt Crying Freeman geregiseerd te hebben, gelukkig Dr. Boll hier geen hand in heeft iig!
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny
    Christophe Gans ken ik eigenlijk niet, maar hij blijkt Crying Freeman geregiseerd te hebben, gelukkig Dr. Boll hier geen hand in heeft iig!
    Ja en hij is tevens de regisseur van Le Pacte des loups, een GEWELDIGE film imo.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1268 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by Morrigun99
    Ja en hij is tevens de regisseur van Le Pacte des loups, een GEWELDIGE film imo.
    Jezus, dus de film zou eventueel zelfs iets interessants kunnen worden O_O . Super! Ben toevallig weer bezig met SH 4:The Room, die sfeer! Ik hoop dat ze die kunnen overbrengen in de film!
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Permanently disappointing Wolfwood's Avatar
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Belangrijk nieuws! (tenminste als je het belangrijk vind)

Scarlett was aanwezig op de Golden Globes

I got punched in the face and all I got is this lousy black eye.

Jugz
    Guest
    Quote Originally Posted by Wolfwood
    Scarlet
    Wauwie

It's-a me! Pokalapoketl's Avatar
    Mentioned
    111 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pokalapoketl PSN ID: Pokalapoketl Steam ID: Pokalapoketl

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    89 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    Quote Originally Posted by pokalapoketl
    LOL, en dat laat ze gewoon toe.

Mooie fotos, Wolfwood.

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by pokalapoketl
    Hubba hubba hubba.

HAha HAha HA! Arcadium's Avatar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Film Half-Life door Tarantino?

Van Street Fighter kreeg ik lachstuipen en Doom kwam niet verder dan '˜wel aardig". Ik heb tot nu toe vooral veel slechte gamefilms gezien, maar misschien is er hoop aan de horizon.

Geruchten vanuit de Hollywood filmwereld zijn opgedoken dat Quentin Tarantino een film gebaseerd op de Half Life games gaat regisseren. Zouden we dan eindelijk een topper van een gamefilm gaan krijgen?

Met films als Pulp Fiction, Reservoir Dogs, Kill Bill en (deels) het recente Sin City op zijn naam, lijkt dit in ieder geval een goede kans te maken. Nu hopen dat de geruchten waar zijn en dat Tarantino de sfeer uit de games goed weet over te zetten.
    Hmmm vind het een vaag gerucht, vind het helemaal niet Tarantino like om een game te gaan verfilmen.

xirow
    Guest
    Ik geloof er niks van

Along for the ride Silicon Knight's Avatar
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Wolfwood
    Belangrijk nieuws! (tenminste als je het belangrijk vind)

Scarlett was aanwezig op de Golden Globes
    Wow! Wat is dat toch een waanzinnig mooie vrouw!

De mooiste van heel Hollywood als je het mij vraagt...

Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by GP4_RULEZ
    Hmmm vind het een vaag gerucht, vind het helemaal niet Tarantino like om een game te gaan verfilmen.
    Ik zie Tarantino dit niet doen, maar ik zou het niet erg vinden.

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    89 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    Ik zie een verfilming van Halflife eigenlijk ook niet echt zitten. Het spel gaat vooral om de beleving. De hoofdpersoon zegt notabene niets.

Permanently disappointing Wolfwood's Avatar
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by colt
    Ik zie Tarantino dit niet doen, maar ik zou het niet erg vinden.
    En als hij het doet duurt het nog wel een jaar of tien, want hij heeft tig andere plannen klaar liggen. (zoals die uncute, re-edited Kill Bill Box met uberextra )
    I got punched in the face and all I got is this lousy black eye.

Sinner SLASH's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    best een klein opdondertje trouwens die Scarlett

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by GP4_RULEZ
    Tarantino moet zich minimaal vijf jaar opsluiten in een kamer, althans afgesloten van de hele buitenwereld en dan ineens weer met een goeie film komen.

Ik word nogal moe van die Tarantino-overkill de laatste tijd. Dit gerucht lijkt me ook al nergens op gebaseerd.

Member Rhaegar's Avatar
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nieuws over Spiderman 3

Meer Spider-Man 3 castingnieuws

Vorige week werd de deelname van Bryce Dallas Howard bekendgemaakt, en vandaag is er wederom Spider-Man castingnieuws. In tegenstelling tot de strips zal Sandman / Flint Marko (een rol van Thomas Haden Church) in Sam Raimi's Spider-Man 3 getrouwd zijn en zelfs kinderen hebben. Actrice Theresa Russell (Black Widow) gaat de rol van mevrouw Flint vertolken, een personage dat net net als Sandman zelf in de categorie villains zal vallen.

Spider-Man 3 staat in de planning voor mei 2007.
    I'm on to Cincinnati.

All chrome and shiny. Wakkum's Avatar
    Mentioned
    132 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Wakkum PSN ID: Wakkum Steam ID: Wakkum
    Quote Originally Posted by SLASH
    Er komen dit jaar zo lijkt het ook een paar films over 9/11

First Look at 9/11 Flick
    The teaser for Flight 93, the first in a string of flicks about 9/11, is out '” and it suggests the movie, about the heroic passengers aboard the hijacked Flight 93, is going to be no-holds-barred. We get just the briefest glimpse of the cast (mostly unknowns) '” the teaser packs a wallop by using airplane-tracking graphics and voiceovers of passengers calling loved ones and plotting to overthrow the hijackers. Due in April and directed by Paul Greengrass, 93 will be followed in August by Oliver Stone's saga of two police officers who miraculously survived being trapped underneath the World Trade Center rubble.

Dit is de trailer, laat niet veel zien overigens je hoort alleen een paar telefoongesprekken. Het zal wel zo'n eerbetoon achtige film worden.
    http://www.apple.com/trailers/universal/flight93/
    Ik denk eerder dat het een soort docu-achtige manier wordt...Hij kan volgens mij heel goed worden, alleen maar onbekende acteurs..Ik heb hier een goed gevoel over

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wow!!
    Bryce Dallas Howard in Spider-man 3! Dat is echt super nieuws

Sinner SLASH's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Acteur Chris Penn, broer van Sean Penn en bekend uit films als Reservoir Dogs en Mulholland Falls, is gisteren dood aangetroffen in een appartement in Santa Monica. Over de doodsoorzaak zijn nog geen details bekend, hoewel uit verschillende bronnen is vernomen dat er geen sprake is van een misdrijf.

Chris Penn, die voor velen synoniem zal blijven met het personage Nice Guy Eddie uit Quentin Tarantino's Reservoir Dogs, is 43 jaar geworden. Zijn laatste film, The Darwin Awards, zou vandaag (25-01-2006) in premií¨re gaan op het Sundance Filmfestival.

[IMG][/IMG] [IMG][/IMG]

Geweldig ondergewardeerde acteur, kon erg sterk karakter rollen spelen soms op het randje van waanzin

Member Rhaegar's Avatar
    Mentioned
    49 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Erg jammer inderdaad.

Hij had toch ook een rol in GTA: San Andreas?
    I'm on to Cincinnati.