User Tag List

Page 150 of 150 FirstFirst ... 50 100 140 148 149 150
Results 5,961 to 5,969 of 5969

Thread: [Algemeen] Film nieuws

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    158 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Quote Originally Posted by Lord Serafin View Post
    Vanuit een emotioneel oogpunt snap ik de reactie van Pearlman volledig; de situatie is gespannen, en dat soort neerbuigende opmerkingen van die mystery man is natuurlijk olie op het vuur. Maar in deze gespannen situatie reageren met 'We weten waar je woont, en we kunnen je huis in de fik zetten' is natuurlijk ook olie op het vuur gooien (no pun intended). Er is maar een fanatiekeling met een doos lucifers voor nodig om de situatie van gespannen te laten escaleren naar explosief.

En wat die Writer's Strike betreft, ik vind dat de waarheid ergens in het midden ligt. Het idee dat AI onze films gaat schrijven is zowel beangstigend als belachelijk, en ik hoorde tweemaal een voorbeeld langs komen van een She-Hulk schrijfster die voor haar schrijven aan een aflevering $350 loon kreeg, wat natuurlijk een aalmoes is voor een Marvel-serie.

Anderzijds, het algehele niveau van films en series is al jaren dalende (*wijst naar Snow-White 2024 foto's*). In dat opzicht heeft een deel van die schrijvers dit over zichzelf afgeroepen: je zit daar niet om betaald te worden, maar om kwaliteit af te leveren. Wat dat betreft zie ik hier zelf wat positiefs: dat Hollywood orde op zaken stelt, en eens het kaf van het koren scheidt in die writer rooms.

"Because you make 27 f*cking million dollar a year for creating nothing" - Pearlman

Business Insider november 2022:
    Disney CEO Bob Iger's pay package is valued at $27 million a year

Coincidence...?
    Geloof dat de uitspraak kwalijk anoniem is, maar als je dreigt met mensen hun huizen, mag er wel zo'n reactie komen. Perlman had blijkbaar de tweet ervan wel snel verwijderd.

Van mij had hij dat niet hoeven doen, op een gegeven moment is een reality check wel een goed is.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 5800X, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, RTX 3080 Ti Vision, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Lord Serafin
    Guest
    Quote Originally Posted by The_wildcard View Post
    Geloof dat de uitspraak kwalijk anoniem is, maar als je dreigt met mensen hun huizen, mag er wel zo'n reactie komen. Perlman had blijkbaar de tweet ervan wel snel verwijderd.

Van mij had hij dat niet hoeven doen, op een gegeven moment is een reality check wel een goed is.
    Nouja, het is natuurlijk ook een harteloze opmerking van die anonieme persoon, en dat Pearlman zijn bericht heeft weg gehaald spreekt ook voor hem. Maar hij had natuurlijk ook een reality-check kunnen plegen door te zeggen "Hoe zou jij het vinden als je leidinggevenden/collegae je op de knieën proberen te krijgen door je indirect je bezittingen af te nemen?" Zelfde strekking, minder agressief.

En die Bob Iger theorie komt voort uit dat Pearlman in het volledige clipje zegt 'We all know who said it'. Is natuurlijk roddelpraat om dan te gaan speculeren wie hij bedoelde, maar ik zou het wel typisch wat voor Iger vinden om zo over die opstandelingen te spreken.

Maar laten we ook wel wezen, jongens; deze poppekast is natuurlijk 100% waar Hollywood om draait: spanning, sensatie, mediaaandacht. Het is natuurlijk prachtige reclame om de hele wereld te laten zien 'Hollywood is er ook nog, en wij hebben standaarden!'. Ze mogen het van mij met elkaar uitvechten, zo lang of kort en op de manier die ze willen; ze mogen mij die standaarden laten zien door mij als consument kwalitatief hoogstaande films voor te schotelen. Hoe ze dat doen is niet mijn probleem.

Al zeg ik er wel bij dat ik na gisteravond overweeg the Wire op DVD-box te kopen: als een serie of film van hoog niveau is, mag daar zeker een financiële beloning tegenover staan, en dan wil ik als consument ook best een duit in het zakje doen!
    Last edited by Lord Serafin; 21st July 2023 at 11:55.

Mentioned
    158 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Lord Serafin View Post
    Nouja, het is natuurlijk ook een harteloze opmerking van die anonieme persoon, en dat Pearlman zijn bericht heeft weg gehaald spreekt ook voor hem. Maar hij had natuurlijk ook een reality-check kunnen plegen door te zeggen "Hoe zou jij het vinden als je leidinggevenden/collegae je op de knieën proberen te krijgen door je indirect je bezittingen af te nemen?" Zelfde strekking, minder agressief.
    Dit kan nog wel eens op doof en of koppige oren vallen, en dan mag je serieus wel scherper richten.

En die Bob Iger theorie komt voort uit dat Pearlman in het volledige clipje zegt 'We all know who said it'. Is natuurlijk roddelpraat om dan te gaan speculeren wie hij bedoelde, maar ik zou het wel typisch wat voor Iger vinden om zo over die opstandelingen te spreken.
    Denk dat dit niet als roddel word gezien, maar meer beetje buigen met sarcasme en context.

Maar laten we ook wel wezen, jongens; deze poppekast is natuurlijk 100% waar Hollywood om draait: spanning, sensatie, mediaaandacht. Het is natuurlijk prachtige reclame om de hele wereld te laten zien 'Hollywood is er ook nog, en wij hebben standaarden!'. Ze mogen het van mij met elkaar uitvechten, zo lang of kort en op de manier die ze willen; ze mogen mij die standaarden laten zien door mij als consument kwalitatief hoogstaande films voor te schotelen. Hoe ze dat doen is niet mijn prbleem.
    Zie dit niet meer als sensatie eerlijk gezegt, dat het een rare bende is geworden door de jaren okay. Mensen moeten ook kunnen leven natuurlijk.

Maar er word wel mis informatie verspreid, Matt Damon die ook voor de staking is, heeft een interview gedaan waar dingen uit context zijn ge-edit. Later wel ge-corrigeerd.

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 5800X, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, RTX 3080 Ti Vision, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Mentioned
    158 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

https://twitter.com/DiscussingFilm/s...iKfT-6ylQ&s=19

Blijkbaar is er een AvP animated Feature.

Maar door de writers strike in US niet beschikbaar.

Mentioned
    158 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    840 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    https://variety.com/2023/film/news/v...nt-1235848731/

Jammer dat het op deze wijze moest gebeuren. Maar toch wel blij dat we iig van Fast films af zijn.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Mentioned
    158 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Member pessie83's Avatar
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    RIP Olivia Hussey.

https://www.telegraaf.nl/entertainme...y-73-overleden

In de miniserie 'IT' speelde zij de rol van Audra Denbrough, de vrouw van Bill Denbrough.

Mentioned
    158 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

https://www.thepopverse.com/movies-w...les-safety-net

Artikel over Fysieke Media.

https://thatparkplace.com/warner-bro...credit-rating/

En mogelijk in de nabije toekomst dat WB Failliet gaat.