User Tag List

Page 74 of 74 FirstFirst ... 24 64 72 73 74
Results 2,921 to 2,944 of 2944

Thread: [Algemeen] Anime thread

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    132 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    DBS Frieza VA Chris Ayres overleden.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, RTX 3080 Ti Vision, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Mentioned
    132 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ondertussen herfst Seizoen is nu een aantal weken al bezig.

Jobless gaat ook weer verder, begint wel heel erg als FMA te voelen alleen dan iets wat fouter.

Fruit evolution, nog een cliche wholesome Isekai, meer eeen comedy guilty pleasure.
    Amaim warrior at the borderline, Door Studio Sunrise die eigenlijks altijd een Gundam Mecha uit brengen en dan soms ook een Gundam Anime uit brengen maar dan niet gundam terwijl het eigenlijks het wel is.

86 2de seizoen, gaat ook weer verder nu ook iets meer politiek gericht.
    Sakugan, dacht eerst dat het door Studio Trigger werd gedaan gezien de Artstijl en animatie, maar nee. Zeker wel een leuke serie.

Dat zijn minimaal al 3 interessante Mecha's zowat uit het niets.

Muv_luve Alternative ook weer een Mecha hoge productie waardes alleen presenatie/characters voelt wat plat.
    Banished from Hero party, Slice of life Fantasy wat een Isekai had kunnen zijn. Met zo nu en dan wat actie....

The worlds finest assasins gets Isekai'd: Tsja niet teveel nadenke en het is wel vermakelijk.
    Takt OP destiniy, Stijl over substance door Studio Madhouse en Mappa hoge productie waardes toffe actie, en olie dom

Boruto is was blijkbaar ook iets gaande dus even een aflevering of 2 daarvan gezien. Heb geen moeite te spoilen, maar iets enigzins interessant is gebeurd, hoewel het wel heel erg out of character voelt.
    Serie is alsnog heel erg saai, recycled veel dingen van Naruto zelf en probeert er een eigen spin aan te geven, terwijl het nergens echt heen gaat. Je bent 200 plus afleveringen er door heen en er is helemaal geen progression wegens bla schrijvers bla manga bla andere factoren. Het is gewoon 90% filler als het ware zo voelt elke aflevering aan.

Demon Slayer film is nu als serie ge-transformeerd met volgens mij wat extra scenes, dus kijk dat later nog wel even.

Fena Pirate Princess, is net afgelopen geen idee of er nog een 2de seizoen of film van komt, Ook hoge productie waardes, Maar heb eigenlijks alleen de eeste 2/3 afleveringen gezien. De rest moet nog. Zal ik waarschijnlijk in December bingen.
    Indruk voelt vreemd genoeg heel westers aan, met zo nu en dan heel erg typisch japans.

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, RTX 3080 Ti Vision, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

( ͡ ͜ʖ ͡) Lugia's Avatar
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: kalax3
    Quote Originally Posted by The_wildcard View Post
    Ondertussen herfst Seizoen is nu een aantal weken al bezig.

Jobless gaat ook weer verder, begint wel heel erg als FMA te voelen alleen dan iets wat fouter.

Fruit evolution, nog een cliche wholesome Isekai, meer eeen comedy guilty pleasure.
    Amaim warrior at the borderline, Door Studio Sunrise die eigenlijks altijd een Gundam Mecha uit brengen en dan soms ook een Gundam Anime uit brengen maar dan niet gundam terwijl het eigenlijks het wel is.

86 2de seizoen, gaat ook weer verder nu ook iets meer politiek gericht.
    Sakugan, dacht eerst dat het door Studio Trigger werd gedaan gezien de Artstijl en animatie, maar nee. Zeker wel een leuke serie.

Dat zijn minimaal al 3 interessante Mecha's zowat uit het niets.

Muv_luve Alternative ook weer een Mecha hoge productie waardes alleen presenatie/characters voelt wat plat.
    Banished from Hero party, Slice of life Fantasy wat een Isekai had kunnen zijn. Met zo nu en dan wat actie....

The worlds finest assasins gets Isekai'd: Tsja niet teveel nadenke en het is wel vermakelijk.
    Takt OP destiniy, Stijl over substance door Studio Madhouse en Mappa hoge productie waardes toffe actie, en olie dom

Boruto is was blijkbaar ook iets gaande dus even een aflevering of 2 daarvan gezien. Heb geen moeite te spoilen, maar iets enigzins interessant is gebeurd, hoewel het wel heel erg out of character voelt.
    Serie is alsnog heel erg saai, recycled veel dingen van Naruto zelf en probeert er een eigen spin aan te geven, terwijl het nergens echt heen gaat. Je bent 200 plus afleveringen er door heen en er is helemaal geen progression wegens bla schrijvers bla manga bla andere factoren. Het is gewoon 90% filler als het ware zo voelt elke aflevering aan.

Demon Slayer film is nu als serie ge-transformeerd met volgens mij wat extra scenes, dus kijk dat later nog wel even.

Fena Pirate Princess, is net afgelopen geen idee of er nog een 2de seizoen of film van komt, Ook hoge productie waardes, Maar heb eigenlijks alleen de eeste 2/3 afleveringen gezien. De rest moet nog. Zal ik waarschijnlijk in December bingen.
    Indruk voelt vreemd genoeg heel westers aan, met zo nu en dan heel erg typisch japans.
    Saihate no Paladin vind ik tot nu toe wel (new) anime of the season. Zojuist ep3 afgekeken, en het begint nu eindelijk interessant te worden. Ja alweer n isekai, maar valt gewoon onder het rijtje jobless imo.

Mentioned
    132 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Isekai's zijn gewoon een guilty pleasure of niet. Zijn hoe dan ook altijd een absurd veel slice of life en anderer fantasy Animes elk seizoen isekai of niet.

Hoewel ze ontzettend generic kunnen zijn.

Paladin is idd ook nog wel interessant, maar echt speciaal vind ik het niet of tenminste beter gezegt nog niet.

( ͡ ͜ʖ ͡) Lugia's Avatar
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Isekai's zijn gewoon een guilty pleasure of niet. Zijn hoe dan ook altijd een absurd veel slice of life en anderer fantasy Animes elk seizoen isekai of niet.

Hoewel ze ontzettend generic kunnen zijn.

Paladin is idd ook nog wel interessant, maar echt speciaal vind ik het niet of tenminste beter gezegt nog niet.
    Haha ik wil er niet van houden maar ze zijn gewoon hardnekkig verslavend. Laatste episode is wel leuk van Paladin maar idd nog geen Jobless level

Jobless is nu best dark geworden met de laatste episode, ik snap nu waarom het allemaal te blij leek

Mentioned
    132 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Lugia View Post
    Haha ik wil er niet van houden maar ze zijn gewoon hardnekkig verslavend. Laatste episode is wel leuk van Paladin maar idd nog geen Jobless level

Jobless is nu best dark geworden met de laatste episode, ik snap nu waarom het allemaal te blij leek
    Die van vandaag? fantastische aflevering, ben heel erg geneigt de Novel te gaan lezen de originele, en raad bijna aan om de Manga te gaan lezen, gezien ze hier en daar dingen anders doen en of skippen wat de Anime doet. Geen idee hoe het in de Novels gaan ( Zijn geloof ik ook 2/3 verschillende van)

Hoe dan ook de Manga en Anime doen beide interessante dingen. De ene keer doet de Anime het interessanter en de andere keer de Manga.

Naja zou zeggen wacht op zijn minst tot deze Anime seizoen is af gelopen.

( ͡ ͜ʖ ͡) Lugia's Avatar
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Die van vandaag? fantastische aflevering, ben heel erg geneigt de Novel te gaan lezen de originele, en raad bijna aan om de Manga te gaan lezen, gezien ze hier en daar dingen anders doen en of skippen wat de Anime doet. Geen idee hoe het in de Novels gaan ( Zijn geloof ik ook 2/3 verschillende van)

Hoe dan ook de Manga en Anime doen beide interessante dingen. De ene keer doet de Anime het interessanter en de andere keer de Manga.

Naja zou zeggen wacht op zijn minst tot deze Anime seizoen is af gelopen.
    Als season 2 over is ga ik er denk ik aan beginnen, heb hetzelfde gedaan met tokyo revengers, hele interessante verhaal, die is ook echt populair geworden.

Komi-san wa, Comyushou desu. is ook een gulity pleasure haha, wel een hele prachtige eerste episode, dat moet ik wel zeggen. Episode 2/3 is dan ook echt weer totaal anders Episode 1 geeft wel echt een boodschap mee.

Mentioned
    132 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Als season 2 over is ga ik er denk ik aan beginnen, heb hetzelfde gedaan met tokyo revengers, hele interessante verhaal, die is ook echt populair geworden.

Komi-san wa, Comyushou desu. is ook een gulity pleasure haha, wel een hele prachtige eerste episode, dat moet ik wel zeggen. Episode 2/3 is dan ook echt weer totaal anders Episode 1 geeft wel echt een boodschap mee.
    Komi-san wa, stukjes van gelezen, ga de serie wel later een kans geven. Maar voor slice of life duurt me de manga wat te lang gaat maar door en door. Heeft zeker wel zijn momenten daar niet van.

( ͡ ͜ʖ ͡) Lugia's Avatar
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Aan Jojo Stone Ocean begonnen, veels te vermakelijk

Zou op netflix te zien zijn nu

Woblin' Chinaman Trio-sama's Avatar
    Mentioned
    335 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: djc00li0
    Aan Jojo Stone Ocean begonnen, veels te vermakelijk

Zou op netflix te zien zijn nu
    Oh! een nieuwe JoJo's bizare adventure? Cool! En nog op netflix ook, dat is makkelijk
    "Know thyself, and thou shall know all the mysteries of the gods and of the universe."
    "Know thyself, because what else is there to know?"

( ͡ ͜ʖ ͡) Lugia's Avatar
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Trio-sama View Post
    Oh! een nieuwe JoJo's bizare adventure? Cool! En nog op netflix ook, dat is makkelijk

yes yes! seizoen 5!

ben nu bij episode 9, hij is leuk maar niet zo leuk als stardust crusaders

Mentioned
    335 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

yes yes! seizoen 5!

ben nu bij episode 9, hij is leuk maar niet zo leuk als stardust crusaders
    Hmm. mijn favoriete is S1 en die in Egypte (3 denk ik?).
    "Know thyself, and thou shall know all the mysteries of the gods and of the universe."

( ͡ ͜ʖ ͡) Lugia's Avatar
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Hmm. mijn favoriete is S1 en die in Egypte (3 denk ik?).
    stardust zou idd part 3 moeten zijn in egypte, 1e 12 eps van stone ocean nu afgekeken, nogmaals, vermakelijk maar verhaal bij lange na niet zo goed. Maar alsnog zeer vermakelijk

Mentioned
    132 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

* Angry Blacksmith noises* terug in Demon Slayer S2

En gruwelijk mooie actie in Mushoku Tensei, jammer dat de aflevering zo kort is en over voor je het weet.

Mentioned
    335 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

* Angry Blacksmith noises* terug in Demon Slayer S2

En gruwelijk mooie actie in Mushoku Tensei, jammer dat de aflevering zo kort is en over voor je het weet.
    AH Demon Slayer gaat weer verder?
    Ik moet deze thread vaker lezen

Mentioned
    132 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

AH Demon Slayer gaat weer verder?
    Ik moet deze thread vaker lezen
    Zo actief is het hier ook niet echt, Voor S2 wil je nog de Film zien die de Arc ervoor nog vertelt ( Trein arc)
    Film is ook verdeelt in een mini serie met mogelijk wat extra footage. Wel de film gezien dus niet zeker of het ook zo is voor de serie....

Laatste aflevering snippet van Mushoku Tensei

( ͡ ͜ʖ ͡) Lugia's Avatar
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Zo actief is het hier ook niet echt, Voor S2 wil je nog de Film zien die de Arc ervoor nog vertelt ( Trein arc)
    Film is ook verdeelt in een mini serie met mogelijk wat extra footage. Wel de film gezien dus niet zeker of het ook zo is voor de serie....

Laatste aflevering snippet van Mushoku Tensei

Laatste aflevering van Mushoku Tensei was wel echt intens, snel dark geworden. Prachtig.

Ben ook aan Mugen Train begonnen, Lekker weer demon slayer kijken

Mentioned
    132 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

https://otakuusamagazine.com/gundam-...-of-animation/

Japan niet meer op 1ste plek betreft animatie tech/kwaliteit...

Mentioned
    132 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

( ͡ ͜ʖ ͡) Lugia's Avatar
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Holy fucking shit Kimetsu no Yaiba ep 6 was bizar goed

Mentioned
    132 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Demon Slayer is en anders word wel hype
    Ep 6 is idd leuk.

Gezien het nieuwe seizoen ook van start is weet ik nog niet helemaal wat ik ga zien.

Sono Bisque in ieder geval wel, gaat over het maken van kleding voor Cosplay dus je Slice of Life/Rom Com. Gezien ik de manga heb gelezen geef ik deze een kans 1ste aflevering is al uit.

Een nieuwe show met nieuwe studio met wat namen die een aardig leuk repertoire hebben hun carriere. het ziet er bizar en hype uit.

Attack on Titan 2nd part of last season is ook begonnen, weet alleen niet of ik er mee verder ga heb 1st part nog niet uit gezien geloof ik.

Voor nu afwachten hoewel ik niet echt hele hoge verwachtingen heb van het winder seizoen.

( ͡ ͜ʖ ͡) Lugia's Avatar
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Demon Slayer is en anders word wel hype
    Ep 6 is idd leuk.

Gezien het nieuwe seizoen ook van start is weet ik nog niet helemaal wat ik ga zien.

Sono Bisque in ieder geval wel, gaat over het maken van kleding voor Cosplay dus je Slice of Life/Rom Com. Gezien ik de manga heb gelezen geef ik deze een kans 1ste aflevering is al uit.

Een nieuwe show met nieuwe studio met wat namen die een aardig leuk repertoire hebben hun carriere. het ziet er bizar en hype uit.

Attack on Titan 2nd part of last season is ook begonnen, weet alleen niet of ik er mee verder ga heb 1st part nog niet uit gezien geloof ik.

Voor nu afwachten hoewel ik niet echt hele hoge verwachtingen heb van het winder seizoen.
    sabiui bisco ziet er heel goed uit zag hem op gigguks twitch stream haha, die cosplay anime ga ik zo kijken

AoT final season part 2 ep 1 zag er weer nice uit. Part 1 moet je wel echt afkijken, hele grote actie weer op het einde haha. Voor de rest zal het gluren zijn in de vorm van 1 episode, vind het al prima genoeg met demon slayer en AoT deze winter, prima genot voor het oog

Mentioned
    132 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik voel AoT niet meer ondanks mooie actie/animatie, mogelijk dat ik hem binge als het allemaal is af gelopen. Maar de Pacing vind ik ook zeer slecht.

( ͡ ͜ʖ ͡) Lugia's Avatar
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ja het is soms wel moeilijk om te volgen, soms verwarrend maar toch wel rewarding soms bij sommige scenes. Maakt kijkt inderdaad heel moeilijk weg.

Zo'n Demon slayer is wat dat betreft veel makkelijker om naar te kijken, die is ala DBZ gewoon heel linear villain tegen power ups uit desperation met prachtige animaties bij key episodes.

cosplay anime (Sono Bisque Doll wa Koi wo Suru) 1e episode was wel geinig, denk dat ik de komende episodes wel ga kijken de komende weken
    Last edited by Lugia; 10th January 2022 at 00:59.

Tags for this Thread