User Tag List

Page 69 of 69 FirstFirst ... 19 59 67 68 69
Results 2,721 to 2,732 of 2732

Thread: Algemene Anime thread

Woef? Fenix's Avatar
    Mentioned
    210 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik gok hetzelfde effect van de writers strike in de VS destijds. Hoewel we nu wel een véél decentraler samenleving hebben inmiddels, dus zou de productie door moeten kunnen gaan.

Zelf overigens pas Avatar: The Last Airbender uitgekeken. Al iets over gepost in het Series topic; een goede serie, maar sloeg waarschijnlijk minder bij me in dan ie bij release had kunnen doen. Ik keek rond het hoogtepunt van Avatar vooral seinen, en ik had geen TV, dus miste helemaal dat het een ding was. Ik hoorde van kijkers dat Korra niet de moeite waard was, dus ga maar verder met andere

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    95 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Quote Originally Posted by Fenix View Post
    Ik gok hetzelfde effect van de writers strike in de VS destijds. Hoewel we nu wel een véél decentraler samenleving hebben inmiddels, dus zou de productie door moeten kunnen gaan.

Zelf overigens pas Avatar: The Last Airbender uitgekeken. Al iets over gepost in het Series topic; een goede serie, maar sloeg waarschijnlijk minder bij me in dan ie bij release had kunnen doen. Ik keek rond het hoogtepunt van Avatar vooral seinen, en ik had geen TV, dus miste helemaal dat het een ding was. Ik hoorde van kijkers dat Korra niet de moeite waard was, dus ga maar verder met andere
    Korra is niet slecht hoor, het heeft zeker wel zijn momenten maar heeft ook redelik wat lows. Last Airbender was een stuk constanter.
    En er zijn zeker wel hele coole gevechten.

Last edited by The_wildcard; 23rd May 2020 at 15:53.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

( ͡° ͜ʖ ͡°) Lugia's Avatar
    Mentioned
    99 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: kalax3
    Korra vond ik ook niet slecht nee, voor een Amerikaanse show.

Mentioned
    95 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Fireforce artiest kapt ermee. Maakt deze nog af en dan gaat ie met stoppen met manga. Zelfde gozer als Soul Eater.

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Mentioned
    99 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by The_wildcard View Post
    Fireforce artiest kapt ermee. Maakt deze nog af en dan gaat ie met stoppen met manga. Zelfde gozer als Soul Eater.
    Prima als er een einde aan komt, soms is een einde ook fijn en misschien is dat ook maar beter.

Ik lees dat die gozer al 20 jaar dit werk heeft gedaan. Voordat zijn eigen kwaliteit achteruit gaat, zet hij er zelf een streep onder en gaat die van zijn pensioen genieten, Prima!!

En misschien dat die ooit weer eens terugkomt als Fire Force 'Demon Slayer' levels aan populariteit krijgt Fire Force kan net zo goed mainstream populariteit krijgen, de show heeft alles.
    Last edited by Lugia; 24th May 2020 at 21:36.

Mentioned
    95 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Zeker, en met de juiste animatie studio kom je ook heel ver. Maar het is wel een helse wereld voor manga artiesten. Wekelijkse quotas etc. Zeker voor Shounen Jump.

Mentioned
    99 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Absoluut, en manga wordt steeds populairder.

Mentioned
    95 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Chinese en Koreanse stijgt nu ook in populairiteit. Zijn hier en daar wel mensen die Koreanse Manga niet Manga mogen noemen (Manwha als het goed is ) Chinese term even kwijt.

Tower of God is Koreaans en ben benieuwd wat er nog meer komt. Solo Leveling is geloof ik de Populairste Koreaanse Manga dus dat zal straks ook wel een Anime Adaptatie krijgen. Hopelijk door een goeie Studio. Maar het is wel Super Edgelord helaas. Naja als Guilty pleasure natuurlijk niet

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    182 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mag hopen dat Solo Leveling wel een betere anime adaptatie krijgt dan Tower of God. Zal sowieso nog wel ff duren voordat er uberhaupt een aankondiging zal zijn wat betreft een Solo Leveling anime.

Mentioned
    95 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by marco91 View Post
    Mag hopen dat Solo Leveling wel een betere anime adaptatie krijgt dan Tower of God. Zal sowieso nog wel ff duren voordat er uberhaupt een aankondiging zal zijn wat betreft een Solo Leveling anime.
    Denk nog wel een jaar duurt, moet je ook net de juiste Studio er achter zien te krijgen.

Mentioned
    95 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Hier nog wat Quarantine Fanservice.

Pankēkigēmu Masemium's Avatar
    Mentioned
    90 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Masemium
    Houkago Teibou Nisshi (vissende meiden), Fugou Keiji Balance (detective met oneindig geld) en Shokugeki no Soma (S5) gaan in juli weer herstarten vanaf episode 1.
    hurr sekrit klub sauce nao

Tags for this Thread