User Tag List

Page 1 of 19 1 2 3 11 ... LastLast
Results 1 to 40 of 728

Thread: Het Grote UFO/Alien Topic

Member of the Month WeZet's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dit is de plek om te discuseren over het wel of neit bestaan van UFO's, Aliens, met behulp van bijvoorbeeld videomateriaal.

Fastwalkers, een documentaire over de cover-up van het hele gebeuren. Deze MOET je gewoonweg zien om een oordeel te vellen.

http://video.google.nl/videoplay?doc...arch&plindex=0

De huidige president van de Verenigde Staten van Amerika, George Walker Bush en Vice - President Dick Cheney over UFO's

http://nl.youtube.com/watch?v=z93PrwYURkk

UFO boven het witte huis:

http://nl.youtube.com/watch?v=C77QsAThHi0

wut? wut? Papie Boy's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mijn mening: Belachelijk!

P.S. Leuke manier om alien te spellen :')

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    309 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alien is zonder Ūę.

En ja, UFO's bestaan, Aliens bestaan. Alleen hebben we nog nooit Aliens gezien.
    Quote Originally Posted by WeZet,1865205
    maar het is algemeen bekend dat er miljoenen mensen zijn die een UFO hebben gezien!
    Als ik 's nachts naar hemel kijk zie ik ook vaak een UFO voorbij vliegen.
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Member mauserX's Avatar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aliens zijn er, dat moet gewoon met zoveel planeten in het heelal.
    Maar waarom denkt iedereen dat ze zomaar naar hier komen? Stel nou dat er een soort verdrag is ( zoals bij star trek ) dat je je niet mag bemoeien met beschavingen die nog niet naar andere planeten kunnen reizen enz ??
    ( kap nou is met dat unidentified flying object gezeik, we bedoelen dus aliens in een vliegtuigje )

Mentioned
    309 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by mauserX,1865247
    (we bedoelen dus aliens in een vliegtuigje )
    Nu zeg je het zelf. Je kan nooit weten of dat lichtje in de hemel een Alien is. Zo vaak komt op het nieuws dat men een rood licht aan de hemel ziet ofzo. Hoe weet je dan dat het een UFO is met een Alien erin? Het kan net zo goed vuurwerk zijn, of een grappenmaker met een lampje aan een ballon. Er zijn geen bewijzen voor Aliens of voor 'echte' UFO's. Het wordt je door het sensatienieuws ingegoten maar bewijs is er niet. Net als met graancirkels, net zulke bullshit als met Aliens. Pak een plankje met een touwtje en loop een paar rondjes.. Tadaa!
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Member mauserX's Avatar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Revolt,1865252
    Nu zeg je het zelf. Je kan nooit weten of dat lichtje in de hemel een Alien is. Zo vaak komt op het nieuws dat men een rood licht aan de hemel ziet ofzo. Hoe weet je dan dat het een UFO is met een Alien erin? Het kan net zo goed vuurwerk zijn, of een grappenmaker met een lampje aan een ballon. Er zijn geen bewijzen voor Aliens of voor 'echte' UFO's. Het wordt je door het sensatienieuws ingegoten maar bewijs is er niet. Net als met graancirkels, net zulke bullshit als met Aliens. Pak een plankje met een touwtje en loop een paar rondjes.. Tadaa!
    Ja das inderdaad heel nep .. nog iets:

Waarom zouden ze in kleine vliegtuigjes hiernaartoe komen, ipv een supergroot moederschip dat dan in een baan om de aarde gaat hangen en dat ze dan een klein vliegtuigje (een soort spaceshuttle) naar de aarde komen?

We're all Africans *NERAZZURRI*'s Avatar
    Mentioned
    131 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: NERAZZURRI_NL
    @ Revolt: Het sensatienieuws (en de rest van de nationale media in de meeste landen) vinden UFO-sightings niet belangrijk genoeg om te vermelden.

Er werd deze maand boven Groningen ook een gigantisch aantal UFO's gezien, maar ik geloof dat alleen SBS (dus :')) er even 2 minuten wat cynisch opmerkingen aan besteed heeft.

Ik wed dat de meeste mensen hier nog nooit van de Phoenix Lights hebben gehoord. Een hele stad met mensen die beweren dat er een gigantische UFO boven Phoenix hing. Tsja...

@ MauserX: Wie zegt dat ze dat niet doen? Er zijn ook verhalen over maanbases waar aliens hele gebouwen en weet ik 't wat gebouwd hebben. Een heleboel astronauten komen tijdens hun pensioen (op het moment dat ze niet meer ontslagen kunnen worden) met verhalen over UFO's buiten onze atmosfeer...
    'A world without utopias, inevitably looks back' - Enzo Traverso

Epibreertalent DaniŽl's Avatar
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik geloof hier echt niet in. Althans, niet direct. De kans dat wij Ūľberhaupt zouden bestaan is zo gigantisch klein, wij zijn allemaal de grootste "luckz0rs" ter wer... ehmz van alles wat er bestaat. De kans was al ultraklein dat er een fatsoenlijke planeet zou ontstaan die leefbaar was dankzij een dampkring. En ook deze dampkring is er maar met geluk gekomen. (Ik geloof niet in een God die de wereld heeft gemaakt. Voor alles zal uiteindelijk een wetenschappelijke verklaring komen.) Zo kan ik in ieder geval nog uren doorgaan hoe klein de kans is dat wij tot zo'n beschaving zijn gekomen. 1 / 10^9 ? Nee, nog velen malen kleiner.

Dus de kans dat er een andere beschaving is die nog veel verder is ontwikkeld en blijkbaar aardig wat gemeen heeft met de mens is ook vrijwel nihil. Misschien is er nog ergens (een beetje in de buurt) leven, maar waarschijnlijk zullen die organismen het bij lange na niet halen bij de intelligentie van de mens.

Misschien zullen we ooit wel een andere beschaving tegen komen die inderdaad erg ontwikkeld is, maar de kans is groot dat dat pas gebeurd zodra wij zo ver ontwikkeld zijn. -Als de wereld niet al vergaan is doordat de zon stopt met branden of door een aanvaring met een meteoride.

Mentioned
    131 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

De kans dat er ander leven is is heel reŪęel. Wist je dat er in het heelal (voor zover wij er mee bekend zijn) miljarden sterren zijn? Er zijn, voor zo ver wij kunnen kijken/rekenen, net zo veel sterren als we zandkorrels op alle stranden ter wereld hebben.

Er zijn (volgens berekeningen van wetenschappers) tienduizenden planeten met mogelijk leven. Het gaat hier 'slechts' om planeten die volgens onze kennis de potentie hebben voor leven. Dus ze moeten op een bepaalde afstand van hun zon staan, ze moeten uit een bepaald materiaal bestaan, er moet water aanwezig zijn, enz.

De kans is absoluut niet nihil dat er ander leven is. Het is vrijwel zeker dat er ander leven is.

Member The Fly's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    He alweer een nieuw topic, mag van mij wel wat centraler allemaal?!

Maar ja, ehm waarschijnlijk schudden we zo de bashers af?,P .

Ik snap niet waarom zoveel van jullie (mauserX) het gek vinden dat aliens hier langskomen. Wij gaan toch ook naar de maan? Als wij verder kunnen met de technologie dan gaan we toch niet alleen rondjes racen om de aarde? Dan kom misschien interessante planeten tegen en ga je daar beetje onderzoek doen. Als wij de aliens zouden zijn zouden wij ook hier naartoe komen. Interessanter dan een planeet met alleen een paar steneno:] .

Mentioned
    309 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by *NERAZZURRI*,1865251
    Wie zegt er dat zo'n ding precies bij Area 51 is neergestort?? Hoe kom je daar bij?
    http://en.wikipedia.org/wiki/Roswell_UFO_incident
    En je punt is?
    Dat Area 51 er wel mee in verband gebracht kan worden.
    Dit klinkt net zo dom als zeggen dat die aliens er wel zijn. Je kunt het niet weten namelijk...
    Ze zijn er niet totdat het bewezen wordt. Waarom zou je bewijzen dat iets er NIET is. Dat is net zoals gelovigen die zeggen 'bewijs maar eens dat God niet bestaat'.

En over de Phoenix Lights: daar was de hele stad Phoenix getuige van hoor Is heel veel beeldmateriaal van en ontiegelijk veel getuigeverklaringen. Mensen die zeggen dat het een gigantisch vliegend driehoekig schip was dat het zicht op de sterren blokkeerde.
    Waar is dat dan te vinden? Op google zie ik 100 keer dezelfde foto.

http://youtube.com/watch?v=21gAN6YTOdI
    Now, back to where I left off last time. I was explaining how black-ops elements within the base use diversions like UFO hoaxes to distract attention away from covert opperations and top-secret projects. One of those projects actually used the pretty well-known Phoenix lights incident of 1997. Does anyone remember that? It happened in Phoenix, Arizona around the time of the Hale-Bopp comet sighting and the subsquent debacle of the Heaven's Gate cult. But, I'm digressing again. The Phoenix lights were actually a military project, the brainchild of Area 51 strategists. What the Phoenix lights actually were, were cutting-edge technology at the time, these special hovering flares that were released in a stretegic position to create the illusion of a massive aircraft, a mothership, or what have you. And they actually released a type of blanket of gas to block out the stars and create the illusion that this was a solid body, and not just a pattern of unjoined lights or flares--which they actually were. And please don't ask me to explain the technology or science behind it. That's not my forte or field. I'm just a peon, a lowly sentry, a base guard. Now, I became privy to certain things that an individual with my security clearance level wasn't supposed to be privy to, and I'll explain later on how that happened. But now back to the Phoenix lights. The purpose of this illusion of a massive UFO, or whatever it was supposed to be, was actually to divert attention from experimental chemicals that the military was releasing on Phoenix that night. Now, I can niether confirm nor deny the actual purpose of these chemicals, but the rumor amongst us lower-tier members of Area 51, the base chatter and talk was, that the chemicals were actually--had some type of immunization quality, and were supposed to protect against biological attacks, certain biological attacks. So, in essence, the population of Phoenix--at least a part of it--were actually being used as guinea pigs.
    Dat ik hem nu geloof na een enkele verklaring is niet zo. Maar het kan goed kloppen. Als het een flare is laat het een soort rookstraal achter. Zoals bij het toegevoegde plaatje.

Maar aan de andere kant staan er nog veel andere interessante dingen over die Phoenix Lights.. even kijken. Ik had er zelf nog nooit van gehoord.

Over buitenaards leven. Dat is er denk ik ook zeker. Zoals je NERAZURRI al zegt zijn er miljarden en miljarden en miljarden sterren en planeten. Dan zijn er ook vele duizenden sterren en planeten die op de aarde lijken. En wie weet is er ander leven wat niet leeft op de manier dat wij leven. Wie weet leven ze wel bij een temperatuur van 200 graden en ademen ze stikstof Dus buiten de kans dat er level is op de manier van ons is er ook nog een grote kans dat ze op een andere manier leven dan wij. Ik geloof er zeker in. Vooral als je ziet hoe GROOT het heelal is.

Member mauserX's Avatar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja de kans dat er aliens zijn is bijna 100%...

Trouwens zij kunnen toch eigenlijk ook bijv CO2 ademen ipv O2 ?
    Daarom snap ik ook niet waarom ze alleen naar planeten kijken met 02 enz in de atmosfeer beetje vreemd.(wat de vorige poster dus zegt )

wat is er dan omcirkelt op die afbeelding? ik zie daar niks...

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Onbewerkt, van een van de duizenden ooggetuigen, dit zegt al bijna genoeg, niet?

Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by *NERAZZURRI*,1865262
    De kans dat er ander leven is is heel reŪęel. Wist je dat er in het heelal (voor zover wij er mee bekend zijn) miljarden sterren zijn? Er zijn, voor zo ver wij kunnen kijken/rekenen, net zo veel sterren als we zandkorrels op alle stranden ter wereld hebben.

Er zijn (volgens berekeningen van wetenschappers) tienduizenden planeten met mogelijk leven. Het gaat hier 'slechts' om planeten die volgens onze kennis de potentie hebben voor leven. Dus ze moeten op een bepaalde afstand van hun zon staan, ze moeten uit een bepaald materiaal bestaan, er moet water aanwezig zijn, enz.

De kans is absoluut niet nihil dat er ander leven is. Het is vrijwel zeker dat er ander leven is.
    Ik zal even proberen uit te leggen hoe ik geredeneerd heb.

Ik weet dat er miljarden sterren zijn. Hoeveel miljarden dan weer niet, 9 miljard of 100 verschilt natuurlijk nog al. Nu is de kans dat je leven -wat langer volhoudt dan 10.000 jaar- vindt zeg maar 1 op de 8 miljard. Dan is er een erg grote kans dat het maar ťťncellige organismen zijn. En als ze dan meercellig zijn, hoe groot is de kans dat het iets is wat je kan vergelijken met een zoogdier of iets dergelijks? Hoe groot is de kans dat je een beschaving hebt die al in staat is om lange ruimtereizen te maken?

Zo denk ik. Misschien zijn er wel beschavingen ergens in het universum die veel meer ontwikkeld zijn. Maar als ze dat echt zouden zijn en ze zouden de aarde gevonden hebben, waarom hebben ze dan nog geen grootschalig contact gemaakt? De overheid heeft "ze" in de doofpot gestopt? Daar geloof ik ook niet in. Net als de 9/11 Conspiracy is het te insane om te geloven. Mijn inziens dan.

Mentioned
    131 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Revolt,1865270
    Roswell ligt in New Mexico, Area 51 in Nevada. Map.

Ze zijn er niet totdat het bewezen wordt. Waarom zou je bewijzen dat iets er NIET is. Dat is net zoals gelovigen die zeggen 'bewijs maar eens dat God niet bestaat'.
    Waarom zou je willen bewijzen dat ze niet bestaan? Het is vrijwel zeker dat ze bestaan. De vergelijking met God is een scheve omdat God bovennatuurlijk is en aliens theoretisch gezien prima mogelijk zijn.

Waar is dat dan te vinden? Op google zie ik 100 keer dezelfde foto.
    Google, Youtube, whatever...

-plaatje-
    Ik weet niet waar je dit plaatje vandaan hebt maar zoveel lichtjes waren er niet tijdens de 'Phoenix Lights' happening volgens mij...

Quote Originally Posted by mauserX,1865278
    Ja de kans dat er aliens zijn is bijna 100%...

Trouwens zij kunnen toch eigenlijk ook bijv CO2 ademen ipv O2 ?
    Daarom snap ik ook niet waarom ze alleen naar planeten kijken met 02 enz in de atmosfeer beetje vreemd.
    Wie zegt dat? Niemand weet dat soort dingen

:*( Koei's Avatar
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Er is een serie op tv geweest waar werd ingegaan op hoe potentiele buitenaardse wezens eruit zouden zien. Allemaal afhankelijk van de omstandigheden op de planeet. Hoe zouden ze er bijv uitzien op een planeet waar het erg heet zou zijn.

Mentioned
    131 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by DaVinCi,1865283
    Ik zal even proberen uit te leggen hoe ik geredeneerd heb.

Ik weet dat er miljarden sterren zijn. Hoeveel miljarden dan weer niet, 9 miljard of 100 verschilt natuurlijk nog al. Nu is de kans dat je leven -wat langer volhoudt dan 10.000 jaar- vindt zeg maar 1 op de 8 miljard. Dan is er een erg grote kans dat het maar ťťncellige organismen zijn. En als ze dan meercellig zijn, hoe groot is de kans dat het iets is wat je kan vergelijken met een zoogdier of iets dergelijks? Hoe groot is de kans dat je een beschaving hebt die al in staat is om lange ruimtereizen te maken?
    Het is inderdaad het afvinken van de mogelijkheden, maar zelfs dan is er nog zat ruimte (volgens wetenschappers) voor intelligent leven zoals wij het kennen, of veel geavanceerde technische beschavingen. En eencellig leven kan ook evolueren tot wat wij nu zijn. Als je dat afweegt tegen de tijd dat het heelal al zou bestaan zou er meer dan genoeg tijd zijn om tot een intelligent ras te evolueren.

Zo denk ik. Misschien zijn er wel beschavingen ergens in het universum die veel meer ontwikkeld zijn. Maar als ze dat echt zouden zijn en ze zouden de aarde gevonden hebben, waarom hebben ze dan nog geen grootschalig contact gemaakt? De overheid heeft "ze" in de doofpot gestopt? Daar geloof ik ook niet in. Net als de 9/11 Conspiracy is het te insane om te geloven. Mijn inziens dan.
    Nou ja, er zijn wel wat redenen om aliens in de doofpot te stoppen. Als de mensheid zo'n ontdekking doet gaat er een heleboel veranderen in de wereld. Om te beginnen komen we te weten dat in de techniek grote sprongen gemaakt kunnen worden met behulp van de buitenaardsen. Ten tweede zullen er nieuwe manieren komen om auto's, vliegtuigen, ruimteschepen voort te doen bewegen, er kan een schokeffect komen onder de aardse bevolking, zo'n beetje alle religies ter wereld worden genadeloos onderuit geschoffeld, mensen en regeringen in machtige posities krijgen iets boven zich wat machtiger is dan zij, enz.

Er zijn genoeg redenen te bedenken om aliens geheim te houden...

De 9/11 conspiracy staat hier imo volledig los van (ik geloof niet meteen in iedere complottheorie) en lijkt me ook wat ver gezocht. Ik zeg ook niet dat in de verduistering van aliens geloof, maar ik vind het wel boeiend en ik hou die mogelijkheid zeker open.

Quote Originally Posted by Koei,1865292
    Er is een serie op tv geweest waar werd ingegaan op hoe potentiele buitenaardse wezens eruit zouden zien. Allemaal afhankelijk van de omstandigheden op de planeet. Hoe zouden ze er bijv uitzien op een planeet waar het erg heet zou zijn.
    Mjah, hoe potentiŪęle buitenaardse wezens er uit zouden zien volgens onze natuurwetten, uiteraard. Men kan in dergelijke onderzoeken geen rekening houden met het onbekende. Wie weet ademen ze daar wel een gas in wat wij helemaal niet kennen en wat zwaar giftig is voor ons, of ademen ze helemaal niet.

In de diepste zeeŪęn op aarde vind men ook beesten waarvan men nooit had durven beweren dat ze zouden kunnen bestaan. Dieren die onder enorme druk leven en zonder licht e.d.

Mentioned
    309 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by *NERAZZURRI*,1865284
    Waarom zou je willen bewijzen dat ze niet bestaan? Het is vrijwel zeker dat ze bestaan.
    Het gaat hier over Aliens op Area 51 he. Dat er heeeeeeeeeel veel buitenaards leven is geloof ik ook graag maar niet dat ze een ruimteschip hebben gevonden met Aliens en die verstopt hebben in Area 51 :')
    k weet niet waar je dit plaatje vandaan hebt
    Google, YouTube, whatever.. Maar je hebt wel gelijk, deze vorm zie ik nergens anders.
    maar zoveel lichtjes waren er niet tijdens de 'Phoenix Lights' happening volgens mij...
    Je ziet veel verschillende plaatjes. Sommige met 3 lichten, anderen met een streep, weer andere in de vorm van een V.

http://youtube.com/watch?v=VhAQrR8Jhkk

De lichten waren ook heel dicht bij een militaire luchtbasis. Jammer dat er zo weinig beelden, goede beelden tenminste van zijn. Of goede filmpjes.

Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @Nera: Over het wereldschokkende nieuws. Zo had ik het -stom genoeg- nog niet echt bekeken. Het zou inderdaad als een droge tsunami de wereld doen verstommen. Maar zou de overheden wel capabel genoeg zijn om de "aliens'' in de doofpot te stoppen? Ik vrees eerder van niet dus daarom betwijfel ik huidig grootschalig contact met ander leven.

Mentioned
    309 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by WeZet,1865282
    Onbewerkt, van een van de duizenden ooggetuigen, dit zegt al bijna genoeg, niet?
    Dat zegt juist helemaal niks. Het kan vanalles zijn. Straaljagers, flares, etc. Een enkele foto heb je niets aan. Je hebt juist superveel beelden nodig. Bijvoorbeeld hoe de lichten weer verdwenen of hoe ze bewogen.
    Er zijn genoeg redenen te bedenken om aliens geheim te houden...
    Maar dan denk ik dat een paar lui in Area 51 of waar dan ook ECHT niet hebben wat nodig is om zich af te sluiten van buitenaardse wezens. Dat zou onmogelijk zijn voor een paar enkelingen om alles in de doofpot te stoppen. En dan nog zou er altijd wel iemand gaan praten want dat zou FUCKING groot nieuws betekenen.

Over die vissen.. dat is ook wel vet ja:
    http://diepzee-vissen.mafkees.nu/

Leuke docu:
    http://youtube.com/watch?v=W9Er4dpUfrM
    http://youtube.com/watch?v=00YJIyoZ5...elated&search=

Stom eigenlijk dat we nog minder weten over onze eigen zee dan het heelal

Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by *NERAZZURRI*,1865293
    Mjah, hoe potentiŪęle buitenaardse wezens er uit zouden zien volgens onze natuurwetten, uiteraard. Men kan in dergelijke onderzoeken geen rekening houden met het onbekende. Wie weet ademen ze daar wel een gas in wat wij helemaal niet kennen en wat zwaar giftig is voor ons, of ademen ze helemaal niet.

In de diepste zeeŪęn op aarde vind men ook beesten waarvan men nooit had durven beweren dat ze zouden kunnen bestaan. Dieren die onder enorme druk leven en zonder licht e.d.
    Daar hadden ze dus ook rekening mee gehouden, niet alle planeten die besproken werden hadden bijv zuurstof.

Wat me altijd wel opvalt is dat beelden van bijzondere en/of bovennatuurlijke gebeurtenissen altijd zo slecht zijn :')

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wie heeft dat verhaal gehoord dat Rossevelt een ontmoeting had met de Alien baas? dat is echt bullshit, en dat is nou juist het probleem, er is te veel onzin binnen de scene.

Maar in Mexico, of all places, geeft de overhied juist WEL alles vrij, zoek maar op youtube of googlevideo naar Mexico UFO. JE ziet daar dan raderbeelden enz. dat is behoorlijk overtuigend!

Mentioned
    131 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

@ DaVinci: Er worden dan ook 'n heleboel UFO's gezien door normale individuen, alleen worden die vaak afgedaan als gek of nep. Er zijn natuurlijk een heleboel nepfoto's, filmpjes enzo, maar ik denk dat er ook genoeg echt materiaal is van echte vliegende schotels.

Quote Originally Posted by Koei,1865300
    Daar hadden ze dus ook rekening mee gehouden, niet alle planeten die besproken werden hadden bijv zuurstof.
    Ok. Naja, ik denk dat er dan nog steeds te veel ondenkbare factoren mee kunnen spelen.

Wat me altijd wel opvalt is dat beelden van bijzondere en/of bovennatuurlijke gebeurtenissen altijd zo slecht zijn :')
    Dat is inderdaad bijzonder vervelend. Maar ik denk ook niet dat er veel mensen zijn die altijd een goeie camera op zak hebben. Tegenwoordig zouden UFO-sightings wel behoorlijk helder en strak vastgelegd moeten kunnen worden.

Alias Matamores Desporado's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tja, ik persoonlijk ben van mening dat we niet de enige zijn, maar hoe het verder zit is moeilijk uit te leggen.

Heb hier een leuke theorie:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vergelijking_van_Drake

Wat ook een leuke theorie is en de eerdere theorie probeert te weerleggen is Fermiparadox, zie hieronder:

Intelligent leven is toch extreem zeldzaam of wij zijn zelfs het enige bewuste leven in het heelal.

Intelligent leven roeit zichzelf uit in een kernoorlog of door andere zelfveroorzaakte rampen.

Intelligent leven groeit binnen kort tijdsbestek uit tot een technologische singulariteit en is daarna onherkenbaar voor ons.

Intelligent leven bestaat wel, maar is, net zoals wij, nog niet ver genoeg ontwikkeld om andere planeten te bereiken. Het heelal bestaat te kort voor de ontwikkeling van zulk intelligent leven.

In het universum is iets of iemand die intelligent leven opspoort en vervolgens uitroeit als 'ongedierte'. darthvader lol

De aardbewoners zijn in quarantaine. Intelligent leven zal wel oppassen om ons aardbewoners te laten weten dat het er is, juist omdat het intelligent is: misschien eist het wel een ethisch niveau waar 99% van de wereldbevolking nog lang niet aan toe is. We zijn misschien nog in een soort onbezonnen puberaal intelligentiestadium waar we technologie toepassen zonder de bijbehorende ethische verantwoordelijkheid. aannemelijk

De mens is een fase in de ontwikkeling van intelligent leven, die daarna automatisch overgaat in een soort engel of godheid. In die volgende fase zijn technische communicatiemiddelen van nu niet meer nodig omdat men dan telepatisch communiceert. Men reist dan met een onbeperkte snelheid door het heelal met speciale ijl-stoffelijke lichamen. Zoals de huidige mens niet meer kan communiceren met dieren, zo kunnen die goden niet meer communiceren met mensen. We kunnen dus alleen andere mensen van een gelijk ontwikkelingsniveau ontmoeten. Dit stuit echter op technische problemen van codering van informatie en van energie om de immense afstanden te overbruggen. De kans op een sonde, ruimtevaartuig of overdracht is te gering door de geringe tijd dat de typisch menselijke (tussen)fase in een bepaald stelsel zal bestaan. Simpel gezegd: Waar zijn ze? In de hemel! Hmm, lijkt me te ver gezocht

Ander intelligent leven begeeft zich in andere dimensies. De snarentheorie gaat er van uit dat op zeer kleine schaal de ruimte niet vier-, maar tien-, of zelfs elfdimensionaal is. De zes 'extra' dimensies zijn 'opgerold', en daardoor niet waarneembaar. Sliders anyone?

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Desporado,1865305
    Tja, ik persoonlijk ben van mening dat we niet de enige zijn, maar hoe het verder zit is moeilijk uit te leggen.

Heb hier een leuke theorie:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vergelijking_van_Drake

Wat ook een leuke theorie is en de eerdere theorie probeert te weerleggen is Fermiparadox, zie hieronder:

Intelligent leven is toch extreem zeldzaam of wij zijn zelfs het enige bewuste leven in het heelal.

Intelligent leven roeit zichzelf uit in een kernoorlog of door andere zelfveroorzaakte rampen.

Intelligent leven groeit binnen kort tijdsbestek uit tot een technologische singulariteit en is daarna onherkenbaar voor ons.

Intelligent leven bestaat wel, maar is, net zoals wij, nog niet ver genoeg ontwikkeld om andere planeten te bereiken. Het heelal bestaat te kort voor de ontwikkeling van zulk intelligent leven.

In het universum is iets of iemand die intelligent leven opspoort en vervolgens uitroeit als 'ongedierte'. darthvader lol

De aardbewoners zijn in quarantaine. Intelligent leven zal wel oppassen om ons aardbewoners te laten weten dat het er is, juist omdat het intelligent is: misschien eist het wel een ethisch niveau waar 99% van de wereldbevolking nog lang niet aan toe is. We zijn misschien nog in een soort onbezonnen puberaal intelligentiestadium waar we technologie toepassen zonder de bijbehorende ethische verantwoordelijkheid. aannemelijk

De mens is een fase in de ontwikkeling van intelligent leven, die daarna automatisch overgaat in een soort engel of godheid. In die volgende fase zijn technische communicatiemiddelen van nu niet meer nodig omdat men dan telepatisch communiceert. Men reist dan met een onbeperkte snelheid door het heelal met speciale ijl-stoffelijke lichamen. Zoals de huidige mens niet meer kan communiceren met dieren, zo kunnen die goden niet meer communiceren met mensen. We kunnen dus alleen andere mensen van een gelijk ontwikkelingsniveau ontmoeten. Dit stuit echter op technische problemen van codering van informatie en van energie om de immense afstanden te overbruggen. De kans op een sonde, ruimtevaartuig of overdracht is te gering door de geringe tijd dat de typisch menselijke (tussen)fase in een bepaald stelsel zal bestaan. Simpel gezegd: Waar zijn ze? In de hemel! Hmm, lijkt me te ver gezocht

Ander intelligent leven begeeft zich in andere dimensies. De snarentheorie gaat er van uit dat op zeer kleine schaal de ruimte niet vier-, maar tien-, of zelfs elfdimensionaal is. De zes 'extra' dimensies zijn 'opgerold', en daardoor niet waarneembaar. Sliders anyone?
    Ik ken hem, maar het is allemaal gokken, ik vind dat we moeten uitgaan va n de bewijzen die er nu zijn. En die zijn er in overvloed.

kijk maar eens naar Fastwalkers, de film uit mijn openingspost.

Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by *NERAZZURRI*,1865303

Ok. Naja, ik denk dat er dan nog steeds te veel ondenkbare factoren mee kunnen spelen.
    Natuurlijk, maar het geeft wel een leuk beeld itt de standaard groene/grijze wezens

Mentioned
    131 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Godverdomme, ben ik Nederland - Engeland helemaal vergeten door die kutaliens :@

Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by *NERAZZURRI*,1865314
    Godverdomme, ben ik Nederland - Engeland helemaal vergeten door die kutaliens :@
    IT's Interesting, isn't it?

Mentioned
    131 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ja, maar niet zo interesting dat het m'n voetbalavond moet verneuken

Maargoed, waar waren we? Oh ja, iemand vroeg zich af waarom er nooit oud-medewerkers van Area 51 enzo naar buiten kwamen en zei dat dit dan groot nieuws zou zijn.

Ik zou zeggen, zoek eens op Youtube. Staan genoeg interviews met mensen die in Area 51 hebben gewerkt. Zelfs iemand die beeldmateriaal van een interview met een alien heeft gekopieerd en gejat.

Alias Matamores Desporado's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by *NERAZZURRI*,1865335
    Ik zou zeggen, zoek eens op Youtube. Staan genoeg interviews met mensen die in Area 51 hebben gewerkt. Zelfs iemand die beeldmateriaal van een interview met een alien heeft gekopieerd en gejat.
    Ik wist wel dat ze me zouden achterhalen maar had eerder de CIA verwacht dan jij

Maar even serieus, ik geloof zulke mensen echt niet, of ze moeten opeens me een stukje laten vliegen in een vliegende schotel! Maak ik ieder geval indruk op de vrouwtjes op de boulevard van bijvoorbeeld Barcelona

Mentioned
    131 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Hmm... Barcelona, daar moet ik ook maar weer eens heen

Retrojunkie Varonion's Avatar
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @ thread title...
    Ik denk nu krijgen we een zooi plaatjes te zien van mensen zoals Tsunaray (ofzeau)

Administrator mad max's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Desporado,1865305

shivans!1

It's-a me! Pokalapoketl's Avatar
    Mentioned
    109 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pokalapoketl PSN ID: Pokalapoketl Steam ID: Pokalapoketl
    Tuurlijk niet. Het is Galactus met de Silver Surfer:

Ontopic:
    Ik geloof heus wel dat er verder leven is in het universum en de theoriŪęn vind ik heerlijk (X-Files FTW!) maar zolang er 0,0 overtuigend bewijs is van die ontvoeringen en bezoeken, geloof ik er net zoveel van als het monster van Loch Ness.

No pictures please! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    242 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Teratel Steam ID: Teratel1
    Quote Originally Posted by *NERAZZURRI*,1865255
    Ik wed dat de meeste mensen hier nog nooit van de Phoenix Lights hebben gehoord. Een hele stad met mensen die beweren dat er een gigantische UFO boven Phoenix hing. Tsja...
    Het feit dat er iets eigenaardigs te zien was en het feit dat de ťťn de ander vertelde "Dat was een UFO!!!" zal er ook wel niks mee te maken hebben, zeker.
    ďStrength is pain.
    Strength is suffering.
    Strength is sacrifice.Ē
    -- Freye the Dark Knight in FFXIV:ARR

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    284 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Quote Originally Posted by WeZet,1865282

Ziet eruit als een vliegtuig met een lichtje teveel die gaat landen :/

Mentioned
    131 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Lord Serafin,1865436
    Het feit dat er iets eigenaardigs te zien was en het feit dat de ťťn de ander vertelde "Dat was een UFO!!!" zal er ook wel niks mee te maken hebben, zeker.
    Nou ja, 'de een die de ander iets vertelde' is volgens mij niet echt aan de orde in dit geval, aangezien iedereen in Phoenix het met eigen ogen heeft gezien... Men vertelde dus ook dat er tussen de driehoekige lampenformatie geen ster te zien was (heldere nacht).

Quote Originally Posted by LtPsycho
    Ziet eruit als een vliegtuig met een lichtje teveel die gaat landen :/
    Deze ook?

Er kwamen steeds lichtjes bij, dus de drie die je daar ziet zijn nog niet 'compleet'. En er is ook nadien een soort show geweest van de overheid die met flares wou bewijzen dat het geen UFO was maar flares van een of ander vliegtuig geloof ik. Misschien dat dat de foto is die WeZet postte.

No pictures please! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    242 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Teratel Steam ID: Teratel1
    Quote Originally Posted by *NERAZZURRI*,1865459
    Nou ja, 'de een die de ander iets vertelde' is volgens mij niet echt aan de orde in dit geval, aangezien iedereen in Phoenix het met eigen ogen heeft gezien... Men vertelde dus ook dat er tussen de driehoekige lampenformatie geen ster te zien was (heldere nacht).
    Ja, maar ik bedoel (bij wijze van spreken) dat als ikmet een stel kennissen in het holst van de nacht langs een weiland loop en ik en twee mensen zien wat bewegen en roepen "Wat was dat, was dat een koe(i)!?" en de andere 5 zeggen "Nee, dat was een varken" dat wij dan denken "oja, dat was een varken".

Het is wat uit de lucht gegrepen, maar snap je wat ik wil zeggen?
    ďStrength is pain.
    Strength is suffering.
    Strength is sacrifice.Ē
    -- Freye the Dark Knight in FFXIV:ARR

Member JoinTeD's Avatar
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Voor de skeptische en closeminded onder ons !
    Genoeg bewijs dat ET ons aarde bezoekt !
    Neem eens ff de tijd om deze docu's te bekeijken!

http://video.google.com/videoplay?do...09939745631584

http://nl.youtube.com/watch?v=PBtVOh...elated&search=

Genoeg mensen met overheidtopfuncties die ervoor uit komen dat er wat wordt achter gehouden voor de massa.

http://video.google.com/videoplay?do...75158249898710

Mentioned
    131 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Lord Serafin,1865467
    Ja, maar ik bedoel (bij wijze van spreken) dat als ikmet een stel kennissen in het holst van de nacht langs een weiland loop en ik en twee mensen zien wat bewegen en roepen "Wat was dat, was dat een koe(i)!?" en de andere 5 zeggen "Nee, dat was een varken" dat wij dan denken "oja, dat was een varken".

Het is wat uit de lucht gegrepen, maar snap je wat ik wil zeggen?
    Ik denk dat ik begrijp wat je probeert te zeggen. Het triggeren van een idee (het 'oh ja'-gevoel ), of het verergeren van een verhaal d.m.v. van doorvertellen aan meerdere mensen?

Als je een intrigerend verhaal aan iemand vertelt, het via honderd mensen door laat vertellen en het verhaal van de laatste persoon weer hoort is het vaak heel anders dan het oorspronkelijk verhaal.

Maar ik vraag me af of dat in het geval van The Phoenix Lights het geval is. Ik zeg niet dat het aliens zijn. Dergelijke dingen moeten wel wat bewijs kennen wil ik overtuigd worden, maar ik vind het wel fascinerend om er over na te denken. Stel je voor. En het zou natuurlijk wel zo kunnen zijn, die mogelijkheid hou ik ook zeker open.

Tags for this Thread