User Tag List

Page 18 of 19 FirstFirst ... 8 16 17 18 19 LastLast
Results 681 to 720 of 728

Thread: Het Grote UFO/Alien Topic

Pretty damn smug RPGer's Avatar
    Mentioned
    704 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Een paarse drone.
    Ik kan niet wachten

Laughing Madcap Vichan's Avatar
    Mentioned
    124 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Vichan
    Aliens op de maan, wat een belachelijk concept! We weten allemaal dat Aliens van de rotsplaneet Nibiru komen!

We're all Africans *NERAZZURRI*'s Avatar
    Mentioned
    131 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: NERAZZURRI_NL
    Quote Originally Posted by Parasite View Post
    Pff, ik snap echt niet hoe jij daar nog naar kunt kijken, Nera Ik mijd UFO filmpjes echt als de pest.
    'Er naar kijken' is wel een tikje te veel eer. Ik kijk zeer sporadisch op de fantastische site van Nine For News (het oude Niburu) en plemp hier dan weleens wat neer. Moet zeggen dat dit soort filmpjes me ook vrij weinig weten te boeien, maar het is soms wel leuk discussievoedsel.

Overigens lijkt het ding me te groot voor een drone. Althans, zo'n particuliere drone dan. Aan de langsvliegende vogels te zien is het ding wel een eindje weg.

Quote Originally Posted by Vichan View Post
    Aliens op de maan, wat een belachelijk concept! We weten allemaal dat Aliens van de rotsplaneet Nibiru komen!
    De nazi's zitten op de maan. Bereiden een invasie voor.

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    165 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Och hoe heet die film...

Woef? Fenix's Avatar
    Mentioned
    187 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Paralize View Post
    Och hoe heet die film...
    Astu!

Enne... vervolg komt er aan.

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    165 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2012????
    Dafuq

Had m ouder ingeschat. Is al 2x op tv geweest en heb m 2x afgezet.

Mentioned
    131 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Hessdalen is toch wel een fascinerende plek voor interessante waarnemingen. Ook gedaan door wetenschappers:

aka PjotrStroganov Cloud's Avatar
    Mentioned
    156 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pjotrstroganov PSN ID: Pjotrstroganov Steam ID: Pjotrstroganov
    De Chileense marine heeft footage vrijgegeven van een heli die een UFO waarneemt.
    Artikel erover
    http://www.huffingtonpost.com/entry/...b014e7c72ee56b

Footage

De volgende post hier onder plaatsen aub.

Wat heb je? ScreamGT's Avatar
    Mentioned
    93 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: ScreamGTNL PSN ID: ChrissInkyCross
    NASA’s Kepler Telescope has stumbled upon one of the most fascinating discoveries so far – a colossal artificial megastructure believed to have been constructed by an advanced alien civilization.
    http://simplecapacity.com/2016/11/na...-civilization/

Moest ergens lachen toen ik dit zag, aan de andere kant... wat is het?

Jammer dat ze er al 2 jaar mee bezig zijn, en je er weinig nieuws over kan vinden.
    One tequila, two tequila, three tequila, floor. - George Carlin

Mentioned
    131 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Kan het niet gewoon een anomalie op de ster zelf zijn?

Blijft boeiend
    'A world without utopias, inevitably looks back' - Enzo Traverso

Valar Morghulis Gaunter O'Dimm's Avatar
    Mentioned
    55 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Ik heb 'm zelf nog niet gezien maar het is kennelijk best wel gaaf (en hoogstwaarschijnlijk bat shit crazy but I want to believe).

https://en.wikipedia.org/wiki/Bob_Lazar

Enjoy!
    Last edited by Gaunter O'Dimm; 23rd June 2019 at 20:34.
    "Ahh, ahh, yes, of course. You're no exception. We've all seen terrible things. But you're safe now. Let it ease your burden. Ariandel will make a fine home for you.

So, go on ahead, find one for yourself.
    A sweetly, rotting bed to lie upon..."

OdinThe1337 spike_tm's Avatar
    Mentioned
    121 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: OdinThe1337 Steam ID: spike_tm
    Ik heb wat clips gezien.
    Interessante aflevering.
    “We can know only that we know nothing. And that is the highest degree of human wisdom.”

Mentioned
    156 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Gaunter O'Dimm View Post

Ik heb 'm zelf nog niet gezien maar het is kennelijk best wel gaaf (en hoogstwaarschijnlijk bat shit crazy but I want to believe).

Enjoy!
    De man verleent ook een stem aan Graham Hancock. Ik moet de vid nog checken hoor, maar Joe is maar al te gek op pseudowetenschappelijk gebabbel totdat iemand hem het tegendeel bewijst.

arubaito heya pasokon Masemium's Avatar
    Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Masemium
    In 1990 Lazar was convicted of a felony for installing surveillance equipment at a brothel.
    Ik geloof dezen man.
    Your mileage may vary.

Mentioned
    704 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Enjoy!
    Ik zou zeggen kijk één minuut vanaf 19:00 en overweeg of je daar 2 uur aan wil besteden (daar ging ie uit bij mij)
    Ik kan niet wachten

Mentioned
    55 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Ik zou zeggen kijk één minuut vanaf 19:00 en overweeg of je daar 2 uur aan wil besteden (daar ging ie uit bij mij)
    Is het zo erg ja?

Ik zal vanavond eens een poging wagen maar ik kan mij die naam Lazar nog wel herinneren uit de tijd dat ik mij hiermee bezig hield en toen vond ik het al een rare gast. Ik bedoel, er zijn waarnemingen geweest die ontzettend bizar zijn en dan heb ik het over 1% van bepaalde overheidsdocumenten of waarnemingen van astronauten en andere getrainde professionals (wat ik juist interessant vond, al die UFO filmpjes enz. zijn bullshit) maar dit soort figuren zijn gewoon ongeloofwaardig.

@Cloud

True, en nou moet ik ook meteen aan dit filmpje denken:

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    557 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Ik gooi hem zometeen erop. Ik vind die gasten altijd wel vermakelijk. Graham Norton werd ook al genoemd. Die man vind ik fascinerend hij schildert echt een prachtig verhaal met zijn verloren beschaving. Of het waar is zou me eigenlijk aan de reet roesten.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Mentioned
    131 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Enjoy!
    Gisteren meteen een uurtje gekeken. Ik vreet dit zo hard weg. Heerlijk. Extreem sceptisch met een glinstertje hoop dat deze man geen nuttcase of oplichter is.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    284 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Quote Originally Posted by *NERAZZURRI* View Post
    Gisteren meteen een uurtje gekeken. Ik vreet dit zo hard weg. Heerlijk. Extreem sceptisch met een glinstertje hoop dat deze man geen nuttcase of oplichter is.
    Interessante podcast idd, luistert lekker weg op de achtergrond.
    Wel lekker sceptisch blijven idd

Mentioned
    156 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Ik gooi hem zometeen erop. Ik vind die gasten altijd wel vermakelijk. Graham Norton werd ook al genoemd. Die man vind ik fascinerend hij schildert echt een prachtig verhaal met zijn verloren beschaving. Of het waar is zou me eigenlijk aan de reet roesten.
    Die andere Graham.

Ik smulde in de jaren 90 echt van zijn Discovery programma's. Ben er een beetje uitgegroeid.

Mentioned
    131 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Luis Elizondo: ‘USA heeft (materiaal van) een UFO’: https://youtu.be/3Q5dbHj70i4

Reactie Trump: https://youtu.be/Ud7cE6FozPo

Zoals altijd net zo geboeid als sceptisch. Is al bekend of die Elizondo een credible figuur is? Ik zag dat hij ook voor History Channel werkt tegenwoordig. Niet echt positief voor zijn geloofwaardigheid. Maar hij wordt niet weggezet door het leger/Witte Huis als loony.
    Last edited by *NERAZZURRI*; 14th July 2019 at 10:17.

Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Nog immer en altijd een hoop serieus kijkende pratende hoofdjes met somewhat vage footage, wat het een en ander zou kunnen zijn. Beam me up if pessimist.
    Your mileage may vary.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    552 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Mentioned
    55 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Als van alle sightings, en vooral die van bijv. het leger, marine en zelfs zowel de geallieerden als de asmogendheden tijdens WO2 e.d, maar 1% waar is heb je al te maken met de meest ongelooflijke opties. En er zijn eigenlijk 2 mogelijke scenario's wmb.:

- die 1%, wat simpelweg niet te verklaren is of te staven is met onze kennis van de realiteit, is daadwerkelijk van buitenaardse origine. Klinkt heel bizar maar daar kom ik later in deze post op terug.

- die 1% van alle onverklaarbare UFO sightings zijn aards van origine en dus ultra geheime projecten van bijv. 't Amerikaanse leger wat zou betekenen dat luchtvaart-technologie veel verder vooruit is dan wij denken en weten. Zie bijv. bepaalde "moderne" legervliegtuigen die nog steeds in gebruik zijn maar, afgezien van wat kleine details en verfijning, eigenlijk al bijna een halve eeuw grotendeels onveranderd zijn gebleven. Natuurlijk heeft het Westen dan ook sinds WO2 geen geavanceerde tegenstander, één die op gelijk niveau of zelfs hoger lag dan, (zoals 't Derde Rijk), meer gehad en is het ook niet nodig geweest om deze in de praktijk te gebruiken en ermee in de openbaarheid te treden. Bepaalde sightings zijn namelijk vooralsnog niet te ontkrachten en de manoeuvres en capriolen die uitgehaald zijn, zijn "off this world". Maar dit scenario spreekt dan natuurlijk ook bepaalde sightings van WO2 tegen.

Maar beide scenario's zijn zowel intrigerend als bijna 'angstaanjagend'. Er zal namelijk ooit een dag komen dat die speeltjes tevoorschijn moeten komen mocht het scenario 2 zijn.

Ik heb bijna 10 jaar terug ooit iets gezien wat enkel te verklaren is als één van bovenstaande scenario's op waarheid zou berusten. En nee, het waren geen weerballonnen of satellieten Er zat een intelligentie achter, of het nou een mens of iets anders was, en er zat een technologie achter die het mogelijk maakte om voor ons ongekende bewegingen e.d. uit te halen. Het was iets wat gewoonweg niet overeenkomt met onze huidige perceptie van de realiteit.

De mens weet, relatief gezien, ook nog helemaal niets en is ook helemaal niets qua beschaving op kosmische schaal.

Kijk hoe de mens 100 jaar geleden was, of 500, of 1000, of 2000, laat staan 100.000 (wat ook relatief kort is). Dat is allemaal zo ontzettend kort geleden maar lijkt door onze relatief korte levensspanne zo ontzettend lang geleden. Een paar generaties terug en je zit in WO2 of zelfs WO1 toen de tank nog net nieuw was en we de eerste gevechten in het luchtruim zagen. Of wanneer de mens de oceanen overstak en het Westen de Nieuwe Wereld ging verkennen en de basis legde voor de moderne wereld die wij nu kennen. En ga eens na hoe kort het geleden is dat de mens de auto uitgevonden heeft, of de computer, of het internet. Wij zijn nog niets en dus is onze perceptie van wat allemaal mogelijk is nog helemaal niets (relatief gezien). En dan zouden wij met dit paradigma, en zeker als het "domme publiek", moeten oordelen of zoiets mogelijk is.

Over 500 jaar geleden kijken wij waarschijnlijk hetzelfde terug op de mens en technologie zoals wij nu terugkijken op bijv. 100 jaar of misschien zelfs 1000 of 2000 geleden (sommige ontdekkingen brengen alkes in een stroomversnelling). Misschien weten wij dan wel hoe wij wormgaten kunnen benutten of de wetenschap dat de dimensie tijd anders loopt met bepaalde extreme snelheden in de ruimte. Ik noem maar wat. Hoe werkt een GSM, hoe werkt een kernbom, hoe werkt alles op moleculair niveau? En enzovoorts. Dat leek ook ooit magie en onmogelijk. En misschien dat wij dan ook wel terugkijken op dit onderwerp zoals wij nu terugkijken op onze voorouders die aan vrijwel alles een spirituele en religieuze draai gaven.

Heel veel van de UFO sightings zijn bullshit en zijn te verklaren maar als zelfs een procent daarvan, of zelfs een fractie daarvan, niet te verklaren is heb je toch wel met iets fantastisch en intrigerends te maken.

I want to believe.

Er is zoveel meer mogelijk en bovenal aanwezig in ons enorme universum (wat ook weer een onderdeel van een nóg groter geheel kan zijn). Als mensheid zijn wij eigenlijk pas net uit de luiers en hebben we nog kortgeleden leren lopen.

Maar goed, blijft een razend interessant onderwerp en misschien is mijn post vooral filosofisch gelul maar toch... En da's een reden waarom het eigenlijk verschrikkelijk is dat een mens maar zo kort leeft: wij gaan zoveel missen. Misschien wordt je morgen nog doodgereden bij het oversteken van de weg of wordt je juist 100 jaar of ouder en zie je nog een aantal generaties na jou ontstaan en opgroeien maar dat wij naar de sterren gaan, waar onze bestemming ligt, zullen wij nooit en te nimmer meemaken. Zo zonde...

Maar we kunnen altijd blijven dromen

Mentioned
    131 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik zit met hetzelfde gevoel. Ik zou al gelukkig sterven als ik bevestigd zou krijgen dat we niet alleen zijn.

Ben wel erg benieuwd geworden naar wat je dan gezien hebt. Care to elaborate?

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    552 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    En misschien dat wij dan ook wel terugkijken op dit onderwerp zoals wij nu terugkijken op onze voorouders die aan vrijwel alles een spirituele en religieuze draai gaven.
    Dat is dan ook een beetje het gevaar aan dit soort dingen. Willen geloven betekent niet dat er ook iets is. Ons concept van een buitenaards bestaan is dan ook niets meer dan ons concept. Ik heb me er nooit heel erg diep in verdiept maar zijn alle gevallen waar iets te zien moet zijn niet altijd min of meer gegaan om technologie waar wij mee bezig zijn? Waarom zou er buitenaards iets vergelijkbaars zijn? Ik ben hier altijd wel vrij nuchter in.

Of het nu gaat om Sinterklaas, Big Foot, God of buitenaardse wezens, de mens heeft verregaande fantasie. En in veel gevallen komt het ons bestaan niet ten goede. Of kreeg jij altijd exact wat op je lijstje stond?

Member macc's Avatar
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: macc-murphy Steam ID: macc
    - die 1% van alle onverklaarbare UFO sightings zijn aards van origine en dus ultra geheime projecten van bijv. 't Amerikaanse leger wat zou betekenen dat luchtvaart-technologie veel verder vooruit is dan wij denken en weten. Zie bijv. bepaalde "moderne" legervliegtuigen die nog steeds in gebruik zijn maar, afgezien van wat kleine details en verfijning, eigenlijk al bijna een halve eeuw grotendeels onveranderd zijn gebleven. Natuurlijk heeft het Westen dan ook sinds WO2 geen geavanceerde tegenstander, één die op gelijk niveau of zelfs hoger lag dan, (zoals 't Derde Rijk), meer gehad en is het ook niet nodig geweest om deze in de praktijk te gebruiken en ermee in de openbaarheid te treden. Bepaalde sightings zijn namelijk vooralsnog niet te ontkrachten en de manoeuvres en capriolen die uitgehaald zijn, zijn "off this world". Maar dit scenario spreekt dan natuurlijk ook bepaalde sightings van WO2 tegen.
    Een Nederlander heeft laatst wel een geheime militaire shuttle gespot.

https://www.ad.nl/tech/nederlander-k...imte~ad8f1a8b/

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    165 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Als we niet alleen zouden zijn, waarom pikken onze ontvangers dan helemaal niks op? Nooit niet. Als er andere intelligente beschavingen zouden zijn zoals die van ons, zouden die toch hetzelfde doen (of hebben gedaan 2 miljard jaar geleden) met radio uitzendingen oa zoals wij? Inmiddels zouden we in 13 miljard jaar van het bestaan van het heelal toch al veel soorten signalen moeten hebben ontvangen vanuit het heelal? Maar nee hoor, helemaal niets.

Dit sterkt me in de gedachte dat we alleen zijn. Ondanks dat de waarschijnlijkheid daarvan eigenlijk laag ligt. -- Zie ook mijn link naar de fermi-paradox waarbij er veel wordt uitgelegd in jip en janneke taal gebaseerd op aannames en veronderstellingen. Maar wel erg aannemelijk.

Mentioned
    704 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Arthur C. Clarke: "Two possibilities exist: Either we are alone in the universe or we are not, both are equally terrifying."
    Ik kan niet wachten

Mentioned
    131 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Als we niet alleen zouden zijn, waarom pikken onze ontvangers dan helemaal niks op? Nooit niet. Als er andere intelligente beschavingen zouden zijn zoals die van ons, zouden die toch hetzelfde doen (of hebben gedaan 2 miljard jaar geleden) met radio uitzendingen oa zoals wij? Inmiddels zouden we in 13 miljard jaar van het bestaan van het heelal toch al veel soorten signalen moeten hebben ontvangen vanuit het heelal? Maar nee hoor, helemaal niets.

Dit sterkt me in de gedachte dat we alleen zijn. Ondanks dat de waarschijnlijkheid daarvan eigenlijk laag ligt. -- Zie ook mijn link naar de fermi-paradox waarbij er veel wordt uitgelegd in jip en janneke taal gebaseerd op aannames en veronderstellingen. Maar wel erg aannemelijk.
    Kan zijn dat wij bepaalde barrières zijn doorgekomen waardoor we lang genoeg bestaan om ons technologisch te ontwikkelen. Of wellicht hebben andere beschavingen nooit radiosignalen gebruikt en zijn wij daarin vrij uniek.

Of misschien is de aarde het platform voor een universum tv-show van epische proporties en worden door de makers de signalen bij ons weggehouden om ons in the dark te houden. Best plausibel!

Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Of misschien is de aarde het platform voor een universum tv-show van epische proporties en worden door de makers de signalen bij ons weggehouden om ons in the dark te houden. Best plausibel!
    Truman Show ?
    Your mileage may vary.

Mentioned
    131 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Masemium View Post
    Truman Show ?
    South Park.

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    165 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kan zijn dat wij bepaalde barrières zijn doorgekomen waardoor we lang genoeg bestaan om ons technologisch te ontwikkelen. Of wellicht hebben andere beschavingen nooit radiosignalen gebruikt en zijn wij daarin vrij uniek.

Die schotels pikken niet alleen radio maar echt alles met een golflengte. Je zou toch verwachten dat iig 1 beschaving de afgelopen 13 miljard jaar wel radio zou hebben uitgevonden? Of iets dat er op lijkt? Of lasers wellicht?

Mentioned
    131 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ja, de Fermi-paradox is strong on this one.

Dit vind ik overigens geweldig

https://www.trouw.nl/buitenland/duiz...iens~b60ba0ae/

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    165 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja, de Fermi-paradox is strong on this one.

Dit vind ik overigens geweldig

https://www.trouw.nl/buitenland/duiz...iens~b60ba0ae/
    Moet je je alleen al de file voorstellen die dit gaat veroorzaken! Of iedereen moet met quads komen. Ben je eindelijk door de file, hekken en security heen, loop/rij je recht nucleare testsites in! (er is niet echt gps daar die met een mooie marker area 51 gaat aangeven)

Echt een goed plan. Als je dood wil of gearresteerd wil worden.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1207 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Al ben ik wel benieuwd hoe ze 800K mensen tegen willen houden. Ervan uitgaande dat ze ook echt komen.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    284 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Moet je je alleen al de file voorstellen die dit gaat veroorzaken! Of iedereen moet met quads komen. Ben je eindelijk door de file, hekken en security heen, loop/rij je recht nucleare testsites in! (er is niet echt gps daar die met een mooie marker area 51 gaat aangeven)

Ach, de teller staat inmiddels op 700k mensen ofzo?

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    230 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: K1kk3rGNL
    Als ze niets te verbergen hebben kunnen ze best wel even een open dag organiseren

Ook best een goed idee/uitgangspunt voor een documentaire of film!

Mentioned
    55 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Ach, de teller staat inmiddels op 700k mensen ofzo?
    Meer dan 1,5 miljoen.

Tags for this Thread