User Tag List

Page 1 of 50 1 2 3 11 ... LastLast
Results 1 to 40 of 1963

Thread: Het grote "Je Eigen Roestbak" topic

Sterker door strijd Doc's Avatar
    Mentioned
    260 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Undutchable PSN ID: Undutchabled
    Leuk, al die "cool cars" maar ik kan met mijn webdeveloper salarisje geen Aston Martin betalen, of een M3.

Daarom dacht ik dat het misschien wel leuk was om te pimpen met je eigen auto. Het barrel waar je je nu mee verplaatst.

Aangezien ik in 5 jaar tijd al twee auto's heb gehad smijt ik ze er allebei even in.
    Eerste auto: Opel Tigra 1.6 16v: juli 1995 gekocht in November 2003
    -link is stuk-

Heerlijk autootje. Vanaf mijn 14e wilde ik er altijd al één hebben. Helaas mankeerde er nogal wat aan. Zo verbruikte hij 1 liter olie op 500km.
    Na 1.5 jaar reed ik hem in elkaar. € 2500 euro schade (ex. BTW)
    -link is stuk-

Toen heb ik hem maar ingeruild en kocht ik een Opel Astra-G Sport 1.6 16v: juli 1998 gekocht in april 2005.
    -link is stuk-

Ook een heerlijke auto, met Cruise-control wat heerlijk ontspannen rijd. Nooit echt problemen mee gehad en inmiddels al bijna 100.000km mee gereden.
    Maar nu gebruik ik hem bijna nooit meer omdat ik met de metro naar mijn werk ga. Hetzelfde geldt voor mijn vriendin. Zij heeft een Toyota Starlet en zitten we er over te denken ze in te ruilen en een Ford Focus Futura 1.6 16v: januari 2007 te kopen.
    Dit weekend gaan we een proefrit maken.
    -link is stuk-

Anyway, that's my story so far. Kom maar op met je roestbakken

ex-Moderator Lord Vampire's Avatar
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Lord_Vampire
    Ik heb helaas geen eigen roestbak. Ik kon kiezen tussen wonen in een saai dorp met een oude roestbak, of wonen op een mooie locatie (en dan af en toe maar de auto van mijn ouders lenen). Dan maar het laatste. Maar die oude roestbak komt nog wel eens als ik weer meer ga verdienen

For the horde! Rez's Avatar
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik heb in 2 en half jaar 3 autos moeten kopen nu :')

Mijn eerste was een Volvo 440, superfijn ding, reed als een zonnetje tot de automaat raar ging doen en de startmotor het begaf.

Daarna een Ford fiesta uit 93, waarvan de motor is ontploft....

En nu een Renault Clio uit 93 waarvan de verwarming het niet doet.....erg handig met deze temperaturen...

Heb me voorgenomen dat ik voor de volgende auto toch echt wat centjes opzij ga leggen

Mentioned
    260 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Rez,2208088
    Ik heb in 2 en half jaar 3 autos moeten kopen nu :')

Mijn eerste was een Volvo 440, superfijn ding, reed als een zonnetje tot de automaat raar ging doen en de startmotor het begaf.
    Mijn pa had ook een Volvo 440. Inderdaad een hele fijne auto. Ik heb overwogen om hem over te kopen toen hij een nieuwe auto van de zaak mocht, maar ik had net mijn rijbewijs, geen auto nodig en geen geld.
    En de stuurinrichting was kapot gegaan wat minimaal € 2000 euro zou kosten. Laat dan maar zitten.

Een Clio is ook, leuk heb ik ook naar zitten kijken maar die waren te oud, of te nieuw toen ik die Tigra kocht. En aangezien ik iedere week bijna 1000km reed (vriendin in Drenthe, 420km op en neer, woon-werk verkeer 70km per dag) wilde ik iets meer in mijn auto steken om zeker te weten dat ik de straat uit kwam.
    Dat ging niet helemaal op met die Tigra...

Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mja ik heb met die Fiesta ook 2 maanden tussen rotterdam en amsterdam gereden, volgens mij heeft dat em ook gekilled .
    Clio is ook een leuk ding ja, ik ben wel van de kleinere autotjes, minder problemen met parkeren en scheelt vaak geld met je benzine je belasting.
    Als ik straks echt voor een goede ga kijken wordt het waarschijnlijk een peugeot 306 oid.

Race Everything OneSixthRoy's Avatar
    Mentioned
    101 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: RoyVisser PSN ID: RoyVisser Steam ID: royvisserares
    Quote Originally Posted by Rez,2208088
    En nu een Renault Clio uit 93 waarvan de verwarming het niet doet.....erg handig met deze temperaturen...

Heb me voorgenomen dat ik voor de volgende auto toch echt wat centjes opzij ga leggen
    heb je ook echt die versie? Een Clio Williams is namelijk vrij zeldzaam en echt o^o^

zal later mijn lijstje nog even posten

Kansenjongere MrKikker's Avatar
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Haha, verderop hier in Noord staat een échte Clio Williams.
    Ding staat wel op 4 platte banden, maar verder issie compleet orgineel incl. bekleding en, uiteraard, het motorblok.

ik heb net een Derbi Senda SDR Limited Edition gekocht

Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Roy Visser,2208091
    zal later mijn lijstje nog even posten
    Nee, deze is gewoon random van google geplukt

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    557 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    my first car!

random van google geplukt maar wel deze kleur

1600 16v toen ik hem kocht in aug 08 had die nog maar 61000 op de klok
    alle opties behalve cruise control en geen armsteun maar die zit er inmiddels al in
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Black Robe Mage Dalamar's Avatar
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wel eens leuk om de roestbakken te zien waar iedereen in rond rijdt

Ik heb op dit moment een 2002 Mazda 323F Sportive. Plaatje is niet mijn auto, maar het is wel het type dat ik ook heb.
    Met een aantal zaken die ik erg prettig vind: leren sportstuur, airco en verwarmde buitenspiegels. Scheelt toch alweer een halve minuut krabben 's ochtends
    Ook met deze gladheid voor het eerst in 3 jaar het traction control lampje aan zien gaan.

Zonder opzegtermijn! Norma Jean's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zelf heb ik nog geen geld voor een auto, maar ik heb elke dag de keuze om in één van deze fijne wagens te rijden:

Als eerst, deze heerlijke Volvo 850 Estate . (pic niet van mij, wel dezelfde kleur)

Kia Cerato (pic niet van mij, wel hetzelfde model)

unipro81
    Guest
    Leuk topic haha, heb me dus ook maar even op het forum geregistreerd

Ben naast casual gamer namelijk gek van auto's In de bijna 10 jaar die ik nu mijn rijbewijs heb daardoor ook al 11 auto's "versleten" of in het bezit gehad...

Begonnen met een Renault 5 1.1 uit 1986.
    Hierna een Renault 19 1.4e uit 1993 gekocht. Leuk autootje, maar niet echt vlot, dus een tijdje later een R19 TXE uit 1989 (1.7) met schade erbij gekocht en dit 1.7 motorblok in mijn Renault 19 1.4 gelegd, wat al iets vlotter reed.
    Uiteraard ging dit nog niet snel genoeg, dus kwam er een Renault 19 1.8 16v uit 1993 om de hoek kijken. Hier heb ik het motorblok iets van aan laten passen (opgeboord naar 2.0, andere nokkenassen en alles uitgebalanceerd). Deze auto ging dus door het leven als een Renault 19 2.0 16v. Heb deze auto na een tijdje totall loss gereden door overmoedigheid, slecht weer en slechte banden, dus toen een Renault 19 Chamade 16v uit 1991 gekocht. Hier dit 2.0 blok weer ingelegd en verlaagd met gele koni schokbrekers. Foto (nog voor het verlagen)...

Hier later een brakke zwarte Renault 19 16v bijgekocht voor weinig, deze in onderdelen uit elkaar getrokken en verkocht, maar de leren stoelen zelf gehouden en in de mijne gezet.
    Nadat deze auto begon te pingelen en de koppaking het begaf een Renault 5 GT-Turbo uit 1986 gekocht. Hier met heel veel plezier in gereden, totdat één of andere blonde muts het nodig vond om hier in volle vaart achterop te klappen. Auto dus totall loss en er een andere brakke Renault 5 GT-Turbo uit 1987 bijgekocht. Deze helemaal uit elkaar gehaald, opgeknapt en het blok van mijn oude Gt-Turbo ingelegd. Foto van net na de opknapbeurt

Erg leuk bommetje was het zo weer, maar niet echt economisch voor het woon-werk verkeer, dus had er een Citroen AX 1.1 uit 1995 naast voor de woon-werk kilometers. Deze een klein jaar gehad en met de apk (waar hij niet doorheen kwam) een Golf 1.6 uit 1986 voor in de plaats gekocht.
    Toen werd ik papa en kwam er een Renault Megane Break 1.9 Dti uit 2000 om de hoek kijken waar ik nu nog steeds in rij...

Mentioned
    101 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Daar komt ie

Ik begon een kleine 10 jaar geleden met een 8klepper Golf Gti

als je nog jong bent, dan ben je nogal van de makkelijke tuning, en zo was het ook met deze auto. Was wel al direct lekker vlot, maar de wagen moest helaas weg vanwege het studentwezen.

Na een paar jaar kwam er toen toch weer een nieuwe Gti, ditmaal een 16V. Deze auto werd al verder aangepakt, en met mijn nieuwe HTS autotechniek kennis, werd het onderstel compleet aangepast, en de motor voorzien van nieuwe nokkenassen en een spaghetti uitlaat systeem. Aan het eind goed voor bijna 180pk, en met het Sperdiff onwijs goede tractie, en supersnel.

hierna moest het toch allemaal wat goedkoper vanwege een carriere wijziging, en kwam er een, jawel, JETTA 1.8 GL!

helemaal standaard gekocht:

en bijna aan het eind zag hij er zo uit:

later kwamen er nog iets plattere bandjes onder, en een smalle strip boven de koplampen, en nog een kleine 2cm lager voor, en 3 achter. Carter lag toen 3cm van de grond, en de voorspoiler kon je schoen niet eens onder

Toen werd het toch tijd voor weer wat leukers, en kwam er een Corrado 2.0 16V uit 94/95 (jetta in de achtergrond)

de basis was al heel mooi, ikzelf was verliefd op de kleur, maar de booskijker en wat kleine dingetjes stonden me niet aan, dus de wagen werd omgetoverd:

eerst naar bijna standaard:

en na een trekhaak in de voorbumper:

audio werd ook al belangrijker:

Nog steeds spijt dat ik die wagen weg moest doen vanwege de verandering in woon werk verkeer. Maar de 110pk Tdi die ervoor terugkwam was ook een leuk project:

eerst weer helemaal standaard

ik wilde er niet teveel optische dingen aan veranderen, maar hij moest gewoon LAAG worden, dus dat werd hij:

Heel lang in de tdi rondgereden, en gezorgt dat ik in een financieel prettige situatie kwam, om dan ook eindelijk toch richting droomautos te kunnen gaan. Ik wilde wat bijzonders, en was altijd al gecharmeerd van de Seat Leon, en na het in reallife zien van een Cupra R, was ik direct verkocht. Toen heel veel op internet gezocht naar verschillen tussen de 210pk en 225pk versie, en het feit dat het basisblok van de 210pk versie veel sterker was (scheelt mm's op verschillende delen zoals drijfstangen ed) en het feit dat alleen de 210pk versie volledig recaro interieur had en 18inch velgen, een 210pk versie gezocht, en gekocht:

de wagen is nog steeds 100% orgineel, en heb uit spanje allemaal nieuwe logo's laten komen, zodat ook die weer mooi glimmen. In de Zomer word de achterbumper opnieuw gespoten, aangezien die een keertje aangetikt is door een trekhaak |:[

afgelopen zomer met de wagen over de nurburgring gereden, met aan boord een of andere gekke forum belg

de wagen word dit jaar gechipped en voorzien van nieuwe beademing, 280+pk is de bedoeling, iets wat zeker gaat lukken, aangezien mijn blok in topconditie is (net 60.000km) zoals de rollenbank liet zien met een gezonde 221pk ipv de fabrieks 210

om even te laten zien hoe rap de wagen nu al is, filmpje van een sprintje

U jelly? 2advanced den's Avatar
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik wil best mijn auto hier posten, maar het is alleen geen "roestbak".. |P

En dat is een erg mooie ding Roy, daar ben je zeker erg trots op!
    Hoe zwaar is de Leon en wat is je topsnelheid?
    Heb je ook nog wat mooie fotos van het interieur gezien je recaro zetels hebt.. wil ze wel eens zien! Zal vast lekker zitten.

Einde van de maand krijg ik ook originele Works kuipjes van Recaro! \o/

self claimed nerd eXpert's Avatar
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mooie seat leon roy, ziet er clean uit!!

Zwarte Ruis Lush High's Avatar
    Mentioned
    33 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: noiseflux
    Ik had een citroen saxo tot een dronken pool het grappig vond zijn auto in de zijkant van de mijne te parkeren en daarna weg te rennen:

Heel gezeik met de verzekering geweest, kreeg uiteindelijk 400 euro terug omdat die *** zei dat zn auto gestolen was.
    Resultaat:

Hij had zelfs zo'n tik gehad dat ie met zn voorwiel op de stoep stond

Nouja het blijft kut maar daarna had ik dus geen geld meer voor een nieuwe auto en zou ik toch bijna uit huis gaan en een OV krijgen dus ik vond het redelijk nutteloos.
    Nu tuf ik wekelijks rond in de auto van mn moeder, waar ik nog wel een beetje aan meebetaal:
    Renault Clio - fugly as hell
    God have mercy on your hipster soul..
    〜( ̄▽ ̄〜) (〜 ̄▽ ̄)〜

Mentioned
    260 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Die Cordoba en die Leon...

Vooral die Leon is erg mooi. Soms zou ik willen dat ik meer verstand van auto's had zodat ik zelf het één en ander kon sleutelen. Want nu zou ik het moeten laten doen, en dat gaat me echt te veel kosten...

unipro81
    Guest
    Die Leon zijn geweldige auto's inderdaad...ook eens in de 210pk versie mee mogen toeren..! Die Brembo's *gaaf* (wilde de remmerij van een cupra altijd nog onder mijn oude 19 hebben destijds)

self claimed nerd eXpert's Avatar
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Doc,2208180
    Die Cordoba en die Leon...

Vooral die Leon is erg mooi. Soms zou ik willen dat ik meer verstand van auto's had zodat ik zelf het één en ander kon sleutelen. Want nu zou ik het moeten laten doen, en dat gaat me echt te veel kosten...

Mentioned
    101 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by 2advanced den,2208174
    En dat is een erg mooie ding Roy, daar ben je zeker erg trots op!
    Hoe zwaar is de Leon en wat is je topsnelheid?
    Heb je ook nog wat mooie fotos van het interieur gezien je recaro zetels hebt.. wil ze wel eens zien! Zal vast lekker zitten.
    De leon weegt 1290kg, en heb op de teller de 250 aangetikt. Volgens GPS was dat 244, heel lichte afwijking vanwege de grote banden.

foto van een cupra r interieur:

mijn achterbank bestaat ook uit 2 kuipjes in een brede bank, de 225pk versie heeft dat niet

Quote Originally Posted by unipro81,2208204
    Die Leon zijn geweldige auto's inderdaad...ook eens in de 210pk versie mee mogen toeren..! Die Brembo's *gaaf* (wilde de remmerij van een cupra altijd nog onder mijn oude 19 hebben destijds)
    remmen zijn briljant, al is het enige nadeel dat ze zo groot zijn, dat kleiner dan 17inch al niet eens past

0fficial Ph0rum Wh0re TicTac's Avatar
    Mentioned
    126 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mijn auto

maaarrrrr

Motoren en mij
    Mijn familie (Fransen) zijn duidelijke motorliefhebbers. Ze rijden of scooters/schakelbrommers (degene onder de 18) en de rest van de mannen rijden motoren (o.a. Ducati's, Suzuki's, Honda's etc)
    Mijn vader gaf mij op mijn 16e een schakelbrommer (MTX 70cc) die ik bij de eerste rit kapot reed. Spijtig... want de ongeluk was zwaar genoeg om komende tijd niet normaal meer op een scooter/brommer te gaan.
    Toch bleef mijn liefde voor motoren bestaan. Aangezien mijn vader veel tijd gaf aan zijn fietsen en motoren (2 ja) bleef ik er ook mee in contact.
    Op mijn 18e besloot ik eerst mijn autorijbewijs te halen. Helaas duurde het even voordat ik met mijn motorrijbewijs kon halen.

Rijbewijs halen?
    Ik begon aantal jaar terug te lessen in Apeldoorn. Na een aantal lesjes moest ik AVB doen. In stormachtig weer moest ik alle kunstjes uitvoeren. Het werd bijna uitgesteld vanwege het weer, maar sinds we van ver kwamen (we moesten 50km rijden om op de AVB plek te komen) mochten we in onze doordrenkte motorpakken onze kunstjes tonen.
    Ik haalde het foutloos tot mijn eigen verbazing, want ik had weinig grip op mijne bandjes door de plassen water die alsmaar groter werden.
    Vervolgens mocht ik enkele weken later mijn kunstjes tonen bij de 2e gedeelte. Dit ging wat minder... Ik reed foutloos, maar bij de laatste bocht... vlak voor het CBR-gebouw. Reed ik door rood. Ik kon mezelf afknallen. De norskijkende en chagerijnige examinator sprak me aan of ik kleurenblind was. Ik gaf toe dat ik idd echt kleurenblind ben. Hij keek mij verbazend aan en ik herhaalde dat ik dat echt was. Hij moest erom lachen en begon mijn hand te schudden.. GESLAAGD!

Motortje kopen?
    Al voordat ik mijn A-rijbewijs haalde, had ik al een motortje gekocht. Een SV-650s '99. Zij was mooi zwart met volle kuip. Het was genieten met haar. Dat 2 cylinder gevoel maakte mij gelukkig, maar ze was niet sterk en groot genoeg. Hoewel ik enkele keren de bocht uit vloog, nooit gevallen gelukkig, was ze niet snel en krachtig genoeg.
    Ik besloot van haar afscheid te nemen na +/-8000 km zelf te rijden ermee.
    Kort erna kocht ik een CBR 600 f. Ze was iets totaal anders. Veel meer power in hogere toeren. Ik kon eindelijk iets sneller rijden. Ze zat heerlijk en ze was mij trouw. Te trouw misschien.
    Ik reed afgelopen zomervakantie 10000 km ermee in totaal. Heerlijke dag in dag uit door Duistland, Tjechie rijden tijdens een motorvakantie en vervolgens 2 weken met mijn vader door heel Frankrijk gereden op onze motoren. Life was good.
    Mijn CBR 600f liet me nooit in de steek, ook niet qua performance, maar ze was te zacht voor me. Ik wilde iets harder.. iets valser. Ik verliet haar voor een andere... Eentje die ik al een tijdje zocht....

EEN zilvere APRILIA RSV Mille 2002 met maar 13k km en laat ik het maar zeggen...

LIFE IS GOOD, LIFE IS APRILIA!!

Datums van de foto's kloppen niet btw k*ttoestel

OdinThe1337 spike_tm's Avatar
    Mentioned
    121 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: OdinThe1337 Steam ID: spike_tm
    Dan zal ik mijn vervoer ook maar even posten. Nissan 100NX 1,6 carb. Zo'n 3,5 jaar geleden gekregen van een tante van mij, sinds 05-2005 in mijn bezit.
    Wel één en ander aan veranderd. M'n tante is niet zo van het inparkeren, gevolg, stalen standaard velgen beetje krom en ding wilde uit zichzelf naar rechts. De 4 verschillende banden hielpen ook niet echt mee.
    Dus, deze velgen er onder met een vers setje banden en balanceren en uitlijnen, dat scheelde al een stuk. Verder aardig wat functionele dingen aan laten doen, roestvrij gemaakt, alle riemen en snaren vervangen en recentelijk alle vacuum slangen laten vervangen. Heb nu gewoon een top betrouwbaar karretje onder m'n hol. Met 71.000 km staat er ook amper iets op de teller. Heb ook de audio iets aangepast. Zit een pioneer radio in die MP3 cd's snapt en ik heb JBL speakers voor naast de achterbank kunnen scoren voor niet al te veel. Heb daardoor acceptabel geluid in m'n auto en dat vind ik toch best prettig. Best een leuke auto en betaalbaar, ben nog een half jaar student en heb mooi bijna m'n hele studie tijd zonder OV met een eigen auto kunnen rondkarren.

“We can know only that we know nothing. And that is the highest degree of human wisdom.”

Insane Maniac Kadett's Avatar
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hey leuk een eigen auto topic

Ben begonnen met een Opel Kadett 1.3 Automaat uit 1985. Gekocht in 2003 voor 250,- en een jaar later verkocht voor 350,-. Was de herrie (5000rpm bij 120km/h ofzo) zat en wegligging van 0,0. Afgezien van een paar pioneer speakers en Sony radio niets gedaan.

Hierna kwam een Nissan Primera 2.0 uit 1994. Redelijk luxe vergeleken met de Kadett maar ook saai. Omdat de auto (door mij) redelijk op was en er veel reparaties aan te komen zaten heb ik de auto verkocht.

De reden ervan was ook dat ik eindelijk mijn droomauto gevonden had. Mijn huidige 'ride'.

Een Toyota Celica (ST202) 2.0GT uit 1994

De Celica was al redelijk af qua styling toen ik hem kocht. Mooie 17" velgen met breed/dik rubber. Rondom gespoilerd (afgezien van voorlip allemaal orgineel Toyota) en de ramen waren getint.

Zo zag de auto eruit toen ik hem kocht:

Erg vet en apart uiterlijk vond ik. Maar tja dan ga je op verschillende (voor Toyota/Celica) fora rondhangen en zie je wat er allemaal met de auto gedaan kon worden.

Allereerst de achterlichten en koplampen vervangen voor JDM versie's. Orgineel Toyota lampen die alleen in Japan uitgebracht waren. Deze zien er een stuk frisser/moderner uit dan de Europese tegenhangers.

Toen bleken mijn banden erg versleten en de 17" velgen hadden erg veel stoeprand schade. Ik had mijn oog laten vallen op mooie 18" bronze gekleurde velgen van het merk 5Zigen.

Toen dit klaar was had ik nog maar 1 'droom' namelijk meer vermogen. Al hoewel het standaard 2.0blok al 175pk had wou ik meer. Meer acceleratie. Dit was redelijk simpel te doen net als bij tegenhangers als de Calibra gewoon het turbo blok van een sneller model (in dit geval de Celica GT4) erin gooien. Na maanden zoeken eindelijk een geschikte donor gevonden en ingebouwd. Omdat de auto ook meer koeling nodig had (en ik het mooier vond) heb ik de GT4 motorkap en voorbumper gemonteerd.

Van 175pk/180nm naar 240-245pk/300nm. WAT EEN VERSCHIL alsof je afgeschoten word. Maar na een tijdje (1 week _O-) begon het vermogen te wennen en merkte ik dat de uitlaat een belemmering vormde. Dus dan maar van voor tot achter 76mm uitlaat zonder enige restrictie. Auto op de rollenbank en er kwam een uitdraai van 275pk@6000rpm en 345nm@4000rpm uit. Dit is goed voor een acceleratie van lage 6 seconden van 0-100 en een theoretische top van 259km/h.

Toch niet slecht voor een 2.0blok uit 1994 Goed genoeg om auto's als een Nissan 350Z, BMW M3 en Porsche's etc het leven goed zuur te maken.

Ben verder niets meer van plan met de auto behalve standaard onderhoud.

Zo ziet het beestje er dus nu uit.

^_^ Ronaldoz's Avatar
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ah mooi man Kadett, me broertje heeft dezelfde type auto als jij en ook in het zwart. Zal eens foto's uploaden later. Jouwe ziet er ook strak uit.

Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ow grappig, misschien ken ik hem wel via Celica/Toyota fora?!

Dwight K. Schrute Pinglord's Avatar
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: pinglord1
    Hele vette bak Kadett. Dit is tenminste geen opgedofte ouwe roestbak die er beter uit moet zien door er een grote sticker op te plakken en wat neon-lampjes eronder te stoppen. o^

No Registered User Vinze's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    M'n eerste auto:

Daihatsu Charade uit '94.
    Was wel leuke auto, helaas begon ie toch steeds meer te roesten en miste ik de stuurbekrachtiging.

En hier mijn huidige auto,

Opel Tigra uit eind 95/ begin 96.
    In 2001 geí¯mporteerd in NL vanuit Duitsland.
    Wil er kwa uiterlijk nog wel het 1 en ander aan doen, om het gele een beetje te breken

Mentioned
    101 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Vinze,2208414
    Wil er kwa uiterlijk nog wel het 1 en ander aan doen, om het gele een beetje te breken
    niet doen! Hardstikke leuk bakkie zo man o^

Mentioned
    260 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

*zucht*
    Ik mis mijn tijgertje toch wel... [IMG][/IMG]

(^_^) aromarood's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aardige vette wagens ertussen o^

:lonely soldier: kiki diablo's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Staan leuke auto tussen :

ik zal binnenkort even paar foto van mij eigen roestbak schieten. Ik heb zelf een vw golf type 2 uit het jaar 1989(even oud als mij , maar ik zie er toch wat beter uit ). Zitten jammergenoeg dikke deuken in beiden deuren , waardoor de ramen niet meer open kunnen en inclusief een dak spoiler _O-

Sport TI Ronin's Avatar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    leuk topic ! Cool Cars in zijn begin jaren

tsjeemieneeee die wagens van Roy Visser en Kadett \o/ Mooi hoor !

Member TheLaw's Avatar
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik heb mijn rijbewijs bijna en neem een aandeel in de auto van mijn vader. Hij rijd er bijna nooit in maar heeft 'voorang' als hij hem moet gebruiken. Het is een 3-deurs 2000 Citroí«n 1.4i Saxo. Leuk autotje al en en stuurt lekker strak. Rotondes zijn leuk met die auto omdat je toch wel erg hard kan blijven gaan in de bochten. Acceleratie is wat minder maar ook niet slecht en met een top van 190 km/u kan ik leven. Lekker zuinig is die ook als opvolger van de AX. Ik heb er nog niet heel veel mee gereden (2 uurtjes ofzo) vanwege het gebrek aan mij rijbewijs en ik heb ook nog bij lange na niet op de limiet gereden. Rijbewijs duurt niet lang meer.

Over een jaartje wil ik een eigen auto kopen. Het liefst een Saxo 1.6 VTS of een Peugeot 205 Rally of GTI maar dan moet ik maar kijken hoeveel geld ik heb. Ik vind de kleine Franse autotjes leuk.

Ik vind het leuk om verhalen te lezen van mensen die een mooi verhaal typen met foto's. Het geeft aan of iemand echt een beetje passie heeft voor de auto. Maar als jullie andere onderdelen op de auto zetten doen jullie dat dan zelf? Ik heb het idee dat dat in een garage toch aardig wat duiten kost doordat je hard wordt afgezet. Ik weet daar echt heel weinig van af.

Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vrijwel alles aan de auto doe ik zelf. Toen ik de kadett kocht kon ik nog niet eens een autoband wisselen. Wist net aan waar benzine moest en waar je olie moest bijvullen. Pas bij de Celica begon ik zelf dingen te doen omdat ik het leuk en leerzaam vond. Ook de 70,-/uur die de Toyota garage vraagt was er een reden voor

Een versnellingsbak zou ik niet uit elkaar kunnen halen (heb je teveel speciaal gereedschap voor nodig) maar een Distributieriem of water/oliepomp vervangen draai ik me hand niet voor om.

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    138 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Opel Astra 1.8 uit 91/92. Rij er eigenlijk haast nooit mee, heb nog een OV-kaart

Sport TI Ronin's Avatar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zo, dan doe ik ook maar even mee Voor alle duidelijkheid, ik ben al iets ouder dan de school-gaande-jeugd dus I'm sorry voor jullie maar ... ga werken

Rij-bewijs gehaald op leeftijd van 18 jaar en 9 maanden. In BE mag je een 3-tal maanden alleen rijden na je lessen (maximaal aantal lessen moet je verplicht nemen dan - kost iets meer). Na die 3 maanden mag je voor je examen gaan. In die 3 maanden proef heb ik mijn eerste autootje aangeschaft. 1.000,-

Seat Ibiza FTW \o/ - Mis hem nog steeds

Het is een google plaatje daar ik geen digitale beelden heb van mijn vriendje. Maar hij was cool ! Dat beloof ik je ... Lichtblauw (metallic) als kleur en de GLX versie. Dit was de sport versie dus ik had extra dikke zetels als enigste optie tov. een gewone versie
    Had er een zonnescherm (achterruit) in gehangen, leuke radio en een beetje betere boxen erin. Ik was er heel blij mee !

Toen ik op kot ging (= op kamer gaan). Daar heb ik mijn vriendin leren kennen en zij had een peugeot 205 (rode) die volledig door haar ouders betaald werd. Daar we beiden op kot zaten in de buurt van elkaar was 1 wagen genoeg met als gevolg dat ik mijn vriendje heb verkocht [IMG][/IMG]

Peugeot 205

Deze wagen hebben we volledig opgereden. Uiteindelijk is ie 12 jaar oud geworden Wel 1 keer de motor moeten vervangen wegens water vergeten te controleren o:]

Toen zijn we beiden begonnen met werken en hebben we allebei in behoorlijk wat bedrijfswagens gereden. We zijn allebei begonnen met een zwarte golf IV. Ik de TDI en zij de SDI Beiden zijn we de ICT in gegaan. Zij als consultant Java ik in de verkoop ,P

Zij heeft als wagens devolgende volgorde afgelopen: De wagens staan in volgorde ook al is het soms een kleinere wagen die volgt. Als je van job verandert dan krijg je steeds een in-loop wagen voor een 6-tal maanden.

Ford KA - Knallen dat je met zoiets kan

Renault Clio - Deze vond ze toen echt mooi !

Renault Megane - Misschien wel mooi maar was toch niet geweldig om mee te rijden.

Audi A3 - leuke wagen maar dronk bijna evenveel olie als diesel

Hij: Zelfde leasebakken verhaal maar verkopers worden nu eenmaal iets meer verwend ,P

Alfa Romeo 156 JTD - Stoer dat ik op dat ding was Nam speciaal een leren jas mee in mijn voor na mijn werk. Kostuum jas uit ... leren jas aan om zo dan in mijn pimpe leren zetels naar huis te rijden. B) Schuifdak open ... Live CD van Eros Ramazzotti op ... Heerlijk ! Deze komt met stip op plaats 2 terecht bij mij ... na mijn seat natuurlijk

Volvo S40 - Bah ... wat een vreselijke draaicirkel heeft dat ding. |P

Audi A6 - Vond het maar niets ... ben te jong om met zo een wagen te rijden.

Mijn vriendin heetf besloten om de ICT te verlaten daar ze na 8 jaren progammeren het wel gezien had. Een avondstudie chemie heeft van haar laborante gemaakt dus geen leasebak meer. Dit is haar autootje nu

Audi TT - S Line - Xenon -Bose Sound System en GPS

Heerlijk ding om mee rond te crossen. Is idd een vrouwen auto maar kom toch maar eens meerijden Knallen dat die go-cart doet. Man o man

Ikzelf ben nog steeds met een leasebak aan het rijden. Ik had een BMW 5 kunnen hebben maar heb mijn geld verkwist aan opties en pimpen

BMW 320D met iets teveels opties: M-pakket, Xenon, Sound System - Business GPS - ... bla bla bla ... automatisch zonnescherm, wegklapbare trekhaak, ... bla bla bla, ... iPod aansluiting, ... .

Tot zover deze lezing.

Ow ja .... Cool Cars Thread FTW !!

^_^ Ronaldoz's Avatar
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Kadett,2208388
    Ow grappig, misschien ken ik hem wel via Celica/Toyota fora?!
    Hmm, hij zou er weleens gepost kunnen hebben, maar hij kijkt meer rond naar onderdelen. Ik ga in ieder geval even jouw auto showen Hij heeft er net een nieuwe bumperkit onder, dus dat ziet er niet al te charmant uit. Deze is net afgeschuurt en geverft en moet nog naar de spuiterij..
    Ik vind je velgen trouwens helemaal strak. Mooi zo in die kleur.

Bann3d Kirov's Avatar
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik maak vanavond wel foto's van mijn auto die ik dinsdag total loss heb gereden, ik ben nu op jacht naar een Polo, niet het nieuwste model want die is niet mooi.

Causa Mortis Trellgoth's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pas geleden mijn oude auto (306 XSi 2.0) ingeruild en een VW Corrado G60 uit '91 gekocht.
    Heerlijke auto! Alles is nog perfekt aan de auto, zowel motorisch als buitenkant.
    Op de motorkap een klein pitje in de lak, spiegels klein beetje lak schade, thats it.
    Er is wel een mankement ontstaan bij de deuren. Deze gaan namelijk niet meer open vanuit buiten.
    Om de auto in de komen moet ik via de kofferbak aan de binnenkant de auto los maken.
    Deurvergrendeling gaat wel los, maar aan de binnenkant iets losgeschoten waarschijnlijk. a.s. zaterdag even naar laten kijken.

Heeft een 1.8 liter motor met G Lader welke goed is voor een kleine 158 Pk.
    Er staat nog het een en ander in de planning met de auto als schroefsetje, Glader eruit - Turbo setup erin... booskijker ergens op de kop tikken met andere (logo vrije) grill.
    Misschien een andere bumper set, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit.
    Ander twijvel punt is de kleur. Zit enigszins te denken om de auto in het geheel "ice" blauw te laten spuiten, of dat ik em rood laat met de onderkant zwart.

Interieur gaat ook nog het een en ander mee gebeuren waarbij ik wil beginnen met het stuur en andere stoelen. Rest zie ik nog wel.

Hier een paar foto's van de huidige staat

Mentioned
    101 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

welke bumperset had je in gedachten?

er zijn zeker een aantal goede en mooie versies van bijvoorbeeld Mattig en Rieger

ik had de Mattig versie inclusief Mattig grill en heel plat Mattig booskijkertje (zie vorige pagina) Voordeel van de mattig versie is dat je geen sideskirts hoeft te hebben omdat anders het geheel van de auto niet meer klopt. En je bent gelijk af van de diepe knipperlicht/mistlamp combinatie (waar waarschijnlijk in de mistlampen een barst zit?) Omdat die vervangen worden door golf 3 mistlampen en knipperlichten

nog steeds supermooie auto's o^

die van mij staat overigens nog steeds op de corrado database:

http://www.corradodatabase.com/index...corrado&id=168

en niet te gek doen met de kleur hoor! Als hij nog mooi rood is, vind ik hem net zo strak

PS, achterspoilertje blijft het vetst, zeker voor het stoplicht

Tags for this Thread