User Tag List

Page 50 of 50 FirstFirst ... 40 48 49 50
Results 1,961 to 1,981 of 1981

Thread: Het grote "Je Eigen Roestbak" topic

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    419 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Lekker Beamertje Illuv!

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    326 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Lekkere bak! Het model is idd wel anders dan 'typisch BMW' (de achterkant), ik denk ook omdat je deze uitvoering gewoon niet zo veel ziet. Maar met de spoiler is dat direct weer rechtgetrokken.
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Primarily old. Illuv's Avatar
    Mentioned
    323 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: http://steamcommunity.com/id/illuvater
    Thanks mannen! Ik weet dat dit model nogal controversieel is onder BMW diehards, maar ik vond hem direct mooi. Deze uitvoering (ramen, velgen, m-pakket) helpt daar ook wel aan bij, en in tegenstelling tot de 4GC heb je hier zowaar volop ruimte achterin - wat met twee snelgroeiende jongs geen overbodige luxe is.
    "His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."

Mentioned
    326 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Even stoer doen;

En zojuist de standaard aero velgen vervangen voor deze 19" beauties (achter 285 breed, lol):

Echt bizar.. je voelt het bloed gewoon uit je wangen wegtrekken als je optrekt
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    184 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vette bak ouwe!

- Ze staan hier inmiddels ook op 'je mag ook leasen' lijst

edit; Die velgen zijn wel echt een dikke verbetering zeg! Wat een lelijke Originele dingen zitten erop joh

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    914 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Damn, gaaf hoor Ries! Die standaard velgen zijn ook wel echt lelijk, goede keuze!
    Last edited by Rappa; 24th September 2019 at 16:21.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    326 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dank! De standaard velgen houd ik wel als winterbanden. Als je die lelijke plastic aero-kappen eraf trekt heb je toch nog aardige 18" velgen verscholen onder het plastic:

Member Destroyer-GT's Avatar
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: destroyergt
    Die standaard velgen zijn toch best ok als je die wieldoppen er af haalt? Nieuwe velgen zijn wel een verbetering tho

Edit: Ninja'd

nóg een 'Bram' One_Eight_Se7en's Avatar
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: BramKocken Steam ID: BramK
    Gaaf @Ries ! Knappe verbetering Veilige KM's gewenst!

De Model3's bij ons zijn voorbehouden aan de manager-posities. Alles daaronder krijgen de keuze uit een e-Golf of Hyundai Kona.
    Dus ik ga gewoon lekker benzine rijden!

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    184 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Ries View Post
    Dank! De standaard velgen houd ik wel als winterbanden. Als je die lelijke plastic aero-kappen eraf trekt heb je toch nog aardige 18" velgen verscholen onder het plastic:

oh lol... die doppen >.< wtfbbqsauce

Zonder doppen idd dikke prima.

We're all Africans *NERAZZURRI*'s Avatar
    Mentioned
    135 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: NERAZZURRI_NL
    Fuck, die kappen op die standaardvelgen. Kots...

Goeie keuze Ries. Supergaaf karretje!
    'A world without utopias, inevitably looks back' - Enzo Traverso

Senior Member Zebby's Avatar
    Mentioned
    176 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ze claimen dat die doppen nog aardig wat extra kilometers aan de range toevoegen. Vind het niet heel lelijk, maar wel plastic fantastic.

Mentioned
    326 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Genoeg over die kappen joh Bespaart inderdaad ca. 5% op de energie (en dus range). Dit geldt trouwens ook bij brandstofwagens. Ik snap eigenlijk niet waarom die kappen al niet 30 jaar lang op onze auto's zitten Het is niet mooi, maar voor de zuinige rijders lijkt het mij een prima oplossing?

Quote Originally Posted by One_Eight_Se7en View Post
    De Model3's bij ons zijn voorbehouden aan de manager-posities. Alles daaronder krijgen de keuze uit een e-Golf of Hyundai Kona.
    Dat hoor je wel veel. Er hangt nog wel een soort 'prejudice' wolk over Tesla. Een Kona is 'netjes', een Tesla is 'DiKkE TeSla!!~1~!1!'. Wat betreft de pk's wel terecht, maar de prijs niet

Nu kun je in principe een Model 3 Standard Range Plus bestellen voor € 48.000. En later in 2020 komt ook nog de Standard Range van € 43.000.

De premium Kona kost ook € 47.000, de naakte Kona € 42.000. Dus uiteindelijk gewoon vergelijkbare prijzen..

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    209 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Ries View Post
    Genoeg over die kappen joh Bespaart inderdaad ca. 5% op de energie (en dus range). Dit geldt trouwens ook bij brandstofwagens. Ik snap eigenlijk niet waarom die kappen al niet 30 jaar lang op onze auto's zitten Het is niet mooi, maar voor de zuinige rijders lijkt het mij een prima oplossing?

Dat hoor je wel veel. Er hangt nog wel een soort 'prejudice' wolk over Tesla. Een Kona is 'netjes', een Tesla is 'DiKkE TeSla!!~1~!1!'. Wat betreft de pk's wel terecht, maar de prijs niet

Nu kun je in principe een Model 3 Standard Range Plus bestellen voor € 48.000. En later in 2020 komt ook nog de Standard Range van € 43.000.

De premium Kona kost ook € 47.000, de naakte Kona € 42.000. Dus uiteindelijk gewoon vergelijkbare prijzen..
    Grappig dat wist ik niet. Bij mij heersde ook het idee dat Tesla mega duur is.

Nog veel geld voor een auto, maar hey.

Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Joh, tell me about it.. ik kleed nu een A klasse aan voor 39k, das geeneens met exotische opties. Dat geldt als categorie 1 bij ons.

Cat2, dus een Kona of een C klasse.

Maar die Model3 zou ineens twee categorieën hoger zitten dan de A klasse?

Nah, we hebben een mooi bedrijf maar over de lease-regeling kan ik uuuuren ranten Dankbaar onderwerp als je zin hebt om te klagen!
    Maar goed, je kan het ook niet voor iedereen goed doen, zowel de werknemers als ook de financiële aspecten voor het bedrijf.

Tetten Sven's Avatar
    Mentioned
    94 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: svenneh Steam ID: Svenneh
    Wij mochten ook Tesla's, alleen omdat ik best veel rijdt is het voor mij geen doen . Wel toffe bakkies hoor!
    🐰

Indie kneus Baukereg's Avatar
    Mentioned
    183 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Nieuwe bakje. Saxo 1.4i VST uit 2001, 150K op de teller en met stuurbekrachtiging. Het volledige koelsysteem en oliefilter zijn vernieuwd. Nieuwe APK er op. Weegt niks, kost niks, maar scheurt als een idioot.

Member Destroyer-GT's Avatar
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: destroyergt
    Quote Originally Posted by Baukereg View Post
    Nieuwe bakje. Saxo 1.4i VST uit 2001, 150K op de teller en met stuurbekrachtiging. Het volledige koelsysteem en oliefilter zijn vernieuwd. Nieuwe APK er op. Weegt niks, kost niks, maar scheurt als een idioot.

Waarom jeukt mijn ^?

Two-tone altijd wel tof gevonden op dit model

Member martha1989's Avatar
    Mentioned
    272 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pracchtige auto @Ries . GG:-).

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    184 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Baukereg View Post

Lekker scheurijzer! In de 00’s had je ook de saxo cup! Lekkere wendbaar karretje. Veel plezier ermee!

Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

VST

Enjoy de rotondes!

Tags for this Thread