User Tag List

Page 84 of 86 FirstFirst ... 34 74 82 83 84 85 86 LastLast
Results 3,321 to 3,360 of 3401

Thread: Formule 1

aka PjotrStroganov Cloud's Avatar
    Mentioned
    192 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pjotrstroganov PSN ID: Pjotrstroganov Steam ID: Pjotrstroganov
    Rinus Veekay gaat zo van pole beginnen in Alabama.
    De volgende post hier onder plaatsen aub.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    126 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TakingdjAztec PSN ID: Dip_Snoes Steam ID: takingdjaztec
    Quote Originally Posted by Cloud View Post
    Rinus Veekay gaat zo van pole beginnen in Alabama.
    Op P3 geeindigd. Toch nog netjes weer!
    All you need to know: https://www.viberate.com/artist/mindru

Mentioned
    192 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ja, die laatste set banden leken hem niet te liggen. Nog steeds in orde.

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    416 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik ben alweer aan het aftellen naar 29 mei. Lekker met gezonde afschuw naar de show met militaire parade, volkslied en 4 uur lang voor de buis zitten voor 5 spannende laatste rondjes. Toch heeft zo'n avondje wel wat
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Mentioned
    192 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Lekker Indy 500 kijken na een saaie optocht in Monaco.

Foxy gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    313 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Als we dan toch off topic gaan

Suzuki vertrekt uit de MotoGP

Jammer, ik was stiekem fan in de jaren dat Suzuki de underdog was. Nu MotoGP achter de Ziggo paywall zit kan ik het helaas niet meer zien. Ik heb sinds vorige maand een VPN abootjes, dus ik zal eens kijken wat er mogelijk is qua streamingsdiensten.

Race Everything OneSixthRoy's Avatar
    Mentioned
    212 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Ries View Post
    Ik ben alweer aan het aftellen naar 29 mei. Lekker met gezonde afschuw naar de show met militaire parade, volkslied en 4 uur lang voor de buis zitten voor 5 spannende laatste rondjes. Toch heeft zo'n avondje wel wat
    En toch is het nog steeds een van de vetste trips die ik ooit heb gedaan. Je wordt daar ook zo overgoten met americana dat je alleen maar kan genieten. Parades door de stad zelf, complete militaire parade vooraf, volkslied en dan als laatste die B2 bommenwerper die even laag overvliegt. En dan is de race nog niet eens begonnen.

Goed betaalbaar ook en qua infrastructuur nog nooit zo goed meegemaakt bij een groot evenement.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    126 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Wat een race! Als de Bull gaat, dan gaat ie goed!

Wat heb je? CrispyCross's Avatar
    Mentioned
    159 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: ChrissInkyCross
    Zo tof om alles een paar honderdsten van elkaar af te zien rijden. Echt genieten met deze nieuwe bolides! Race was ook spannend op het laatst, Max liet even zien waarom hij momenteel regerend wereldkampioen is, die wagen ging als een trein!

Beetje jammer van Perez dat hij Sainz niet pakte met verse bandjes.

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    1091 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Quote Originally Posted by CrispyCross View Post

De RB's moesten het echt hebben van de top speed en helaas had Perez wat power verloren door die sensor issue. Denk dat hij er anders wel voorbij was gekomen.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    212 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zo tof om alles een paar honderdsten van elkaar af te zien rijden. Echt genieten met deze nieuwe bolides! Race was ook spannend op het laatst, Max liet even zien waarom hij momenteel regerend wereldkampioen is, die wagen ging als een trein!

De race had die laatste SC wel even nodig om interessant te zijn, daarvoor was het een redelijk snoozefest. Blij om de mooie inhaalslag in het kampioenschap even te zien, Verstappen duidelijk de overhand op Leclerc. Perez die toch weer teleurstelt in de race. Sainz had hij gewoon moeten pakken. Ik vermoed dat Perez de banden beter begrijpt dan Max (en dan met name hoe ze "aan" te krijgen) want in Q is het gat veel kleiner dan in R sinds dit seizoen.

Zonde van Mick Schumacher, maar die actie sloeg echt nergens op.
    Albon die nooit meer niet met rood haar gaat racen
    Hamilton die zijn teamgenoot van de baan afrijd waarna Russell zelfs de positie terug moest geven. Om hem vervolgens weer in te halen.
    Incident tussen Gasly en Norris ligt mijns inziens toch echt bij Gasly, die had echt even geen besef van waar hij was en heeft compleet Norris gemist.

En hoe Amerikaans was alles? Ik kan me niet voorstellen dat ze zelf niet doorhadden waar ze mee bezig waren. Ik heb wel 10x "This is the biggest venue right now" gehoord, die after the race interviews waren bijzonder, en die hele rit naar het podium werd overtroffen door de football helmen die ze opkregen. Voelt een beetje als iemand die erg onzeker is en een kadootje voor iemand moet kopen. "Ik weet het niet, dan doen we wel alles"

Arme Chuck.

Quote Originally Posted by Rappa View Post
    De RB's moesten het echt hebben van de top speed en helaas had Perez wat power verloren door die sensor issue. Denk dat hij er anders wel voorbij was gekomen.
    Ik begreep dat die power loss tijdelijk was.

Mentioned
    1091 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by OneSixthRoy View Post

Ik begreep dat die power loss tijdelijk was.
    “The guys managed to move the sensors around and he was down probably 20 kilowatts in power as a result. So even with the advantage of the new tyre he had, he was probably half a second off what the car was capable off in straight-line speed. I think without that he would have probably even been P2 today.”
    bron

Als we Horner mogen geloven. P2 ben ik het niet mee eens trouwens P3 zag ik nog wel gebeuren maar Max en Leclerc reden hun eigen race.

nóg een 'Bram' One_Eight_Se7en's Avatar
    Mentioned
    179 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: BramKocken PSN ID: OneEightSe7en_NL Steam ID: BramK

Als we Horner mogen geloven. P2 ben ik het niet mee eens trouwens P3 zag ik nog wel gebeuren maar Max en Leclerc reden hun eigen race.
    Dat is dezelfde P5/P6 die Otmar zei over de Sainz/Alonso incident bij de Q.

Otmar vond dat Alonso in die Q3 om de P5/P6 had kunnen strijden..

Kortom, korreltjes zout van de team-bosses!

Mentioned
    1091 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Nu al van meerdere Mercedes mensen gehoord dat ze vrijdag echt snel waren (geen low fuel geintjes) en geen flauw idee hebben waarom dit zaterdag en zondag niet zo was. Even vanuit gaan dat dit geen BS is geeft dat niet echt hoop

Mentioned
    179 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Russell had ook al een comment dat die MB een extreem klein ‘operating window’ heeft.

Ben benieuwd of ze het lek boven krijgen.. gaan ze tweede helft van het seizoen mogelijk nog een rol spelen.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    126 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Nu al van meerdere Mercedes mensen gehoord dat ze vrijdag echt snel waren (geen low fuel geintjes) en geen flauw idee hebben waarom dit zaterdag en zondag niet zo was. Even vanuit gaan dat dit geen BS is geeft dat niet echt hoop
    Ik weet het wel.. Heeft te maken met temperatuur van de baan onder andere. Op die vrijdag waren de tijdstippen dat ze reden ook dusdanig zo dat er nauwelijks porpousing bij hen merkbaar was. Terwijl die tijdens de kwalificatie weer volop aanwezig was. Russel klaagde ook over nekproblemen hierdoor.

Mentioned
    179 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Geef Toto even je nummer anders, dan kunnen ze weer vooraan meerijden

Mentioned
    313 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Great haystacks my destiny!

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    126 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by One_Eight_Se7en View Post
    Geef Toto even je nummer anders, dan kunnen ze weer vooraan meerijden
    Met deze troef in handen krijgt ie sowieso mijn nummer niet.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    126 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

"Stellar drive from Max FurSjtappen".

Mentioned
    159 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Je zou maar halverwege zijn afgehaakt! Wat een geniaal einde van deze race, heerlijke actie!!

We’re all Africans *NERAZZURRI*'s Avatar
    Mentioned
    175 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: NERAZZURRI_NL
    Saaie race.
    'A world without utopias, inevitably looks back' - Enzo Traverso

Mentioned
    212 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hoe kan Ferrari nog steeds zijn strategy altijd niet in orde hebben. Gelukkig weinig "calls" van de pitmuur mbt positie, maar ook daar ergens weer hebben ze het misschien verloren. Sainz ging er terecht tegen in aan het einde en dat heeft hem mooi de win opgeleverd. Jammer dat Fernando net wat te kort kwam, had een mooi podium geweest voor Sainz.

Leclerc op het randje met zijn aanvallen, Verstappen voor mijn gevoel over het randje met verdedigen op Mick. In ieder geval 2 races op rij nu op het puntje van de stoel gezeten in de laatste ronden, lekker!

Mentioned
    192 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Die move op Mick was idd wat over het randje. Ik neem aan dat er een straf was gekomen als hij van de baan zou zijn geraakt en niet verder had kunnen rijden? Dat zou wel vreemd zijn aangezien ze dan gaan straffen op de gevolgen ipv de actie zelf.

Mentioned
    416 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bij Ferrari verneuken ze echt het kampioenschap, zoals traditie. Dat ze ook aan Sainz vragen om 10 auto-lengtes ruimte te laten bij de herstart.. wat een clowns.

Verder leuk voor Sainz, maar echt geen spraakmakende overwinning. Ten eerste zijn pole wat normaal gesproken een P3 had moeten zijn (foutje Leclerc en daarop Verstappen die moest inhouden door de gele vlag). Bij de start al te kijk gezet door Verstappen, dankzij de rode vlag kreeg hij een 2e kans, daarna op de baan ingehaald door Verstappen, dankzij schade bij Verstappen kwam hij er weer voorbij, daarna op de baan ingehaald door Leclerc en tot slot alsnog P1 in zijn schoot geworpen gekregen dankzij diezelfde Leclerc met oude bandjes die de rest kon ophouden.

Verder tof om de auto's zo lang zo dicht bij elkaar te zien.

De stewards staan wel een hoop toe. Ze gaan nu weer richting het andere uiterste in vergelijking met die pentalty-regens die we de afgelopen jaren hadden. Inderdaad op en over het randje.
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    126 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Bij Ferrari verneuken ze echt het kampioenschap, zoals traditie. Dat ze ook aan Sainz vragen om 10 auto-lengtes ruimte te laten bij de herstart.. wat een clowns.

Verder leuk voor Sainz, maar echt geen spraakmakende overwinning. Ten eerste zijn pole wat normaal gesproken een P3 had moeten zijn (foutje Leclerc en daarop Verstappen die moest inhouden door de gele vlag). Bij de start al te kijk gezet door Verstappen, dankzij de rode vlag kreeg hij een 2e kans, daarna op de baan ingehaald door Verstappen, dankzij schade bij Verstappen kwam hij er weer voorbij, daarna op de baan ingehaald door Leclerc en tot slot alsnog P1 in zijn schoot geworpen gekregen dankzij diezelfde Leclerc met oude bandjes die de rest kon ophouden.

Verder tof om de auto's zo lang zo dicht bij elkaar te zien.

De stewards staan wel een hoop toe. Ze gaan nu weer richting het andere uiterste in vergelijking met die pentalty-regens die we de afgelopen jaren hadden. Inderdaad op en over het randje.
    "You need to push naow"

En ondanks winst Sainz, is wederom gebleken, dat Sainz niet kan rijden onder druk, eerlijk is eerlijk.

Mentioned
    1091 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Heel vreemd inderdaad, zeker als je kijkt naar de afgelopen races dit seizoen waar ze juist heel streng waren en alles direct (vaak ook zonder waarschuwing) werd afgestraft.

Mentioned
    1091 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Four-time champion Sebastian Vettel to retire from Formula 1 at the end of the 2022 season

This is it. Four-time world champion Sebastian Vettel will retire from Formula 1 at the end of the season.

The German, who made his debut with BMW Sauber in the 2007 United States Grand Prix, revealed the news via his newly created Instagram account – his first foray into social media.

Vettel won all four of his championships with Red Bull between 2010 and 2013 and is third on the all-time list of Grand Prix winners with 53 victories.

A six-year stint with Ferrari failed to yield a much-coveted fifth title and he has scored just one podium during one-and-a-half years with Aston Martin, where his contract expires at the end of 2022.

Ahead of the Hungarian Grand Prix, Vettel – who races alongside Lance Stroll – announced this will be his 15th and final full season in Formula 1.

“I have had the privilege of working with many fantastic people in Formula 1 over the past 15 years – there are far too many to mention and thank,” said Vettel. “Over the past two years I have been an Aston Martin driver – and although our results have not been as good as we had hoped, it is very clear to me that everything is being put together that a team needs to race at the very highest level for years to come.

“I have really enjoyed working with such a great bunch of people. Everyone – Lawrence [Stroll], Lance [Stroll], Martin [Whitmarsh], Mike [Krack], the senior managers, the engineers, the mechanics and the rest of the team – is ambitious, capable, expert, committed and friendly, and I wish them all well.

READ MORE: ‘My best race is still to come’ – Read Vettel’s retirement statement in full as the four-time champion calls time on his F1 career

“I hope that the work I did last year and am continuing to do this year will be helpful in the development of a team that will win in the future, and I will work as hard as I can between now and the end of the year with that goal in mind, giving as always my best in the last 10 races.

“The decision to retire has been a difficult one for me to take, and I have spent a lot of time thinking about it; at the end of the year I want to take some more time to reflect on what I will focus on next; it is very clear to me that, being a father, I want to spend more time with my family.

“But today is not about saying goodbye. Rather, it is about saying thank you – to everyone – not least to the fans, without whose passionate support Formula 1 could not exist.”

Aston Martin owner Lawrence Stroll said: “I want to thank Sebastian from the bottom of my heart for the great work that he has done for Aston Martin over the past year and a half. We made it clear to him that we wanted him to continue with us next year, but in the end he has done what he feels is right for himself and his family, and of course we respect that.

“He has driven some fantastic races for us, and, behind the scenes, his experience and expertise with our engineers have been extremely valuable. He is one of the all-time greats of Formula 1, and it has been a privilege to have been able to work with him.

“He will continue to race for us up to and including the 2022 Abu Dhabi Grand Prix, which will be his 300th Grand Prix entry. We will give him a fabulous send-off.”

Team Principal Mike Krack added: “Sebastian is a superb driver – fast, intelligent and strategic – and of course we are going to miss those qualities. However, we have all learned from him, and the knowledge that we have gained from working with him will continue to benefit our team long after his departure.

“Aston Martin is a great project, with unlimited potential, and the groundwork that Sebastian has done last year, and is still doing this year, is crucial. When we become fully competitive – and we will – one of the architects of that future success will be Sebastian, and we will always be grateful to him for that.”

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    126 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Niet geheel onverwacht toch? Maar een grotere kampioen eigenlijk dan Hamilton, als je het zo bekijkt.

Member pessie83's Avatar
    Mentioned
    45 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hopelijk zijn niet deze 2 'fans' weer aanwezig bij de GP van Hongarije.

https://www.autoblog.nl/nieuws/het-v...maakje-3367765

Want anders zou de GP van Hongarije weer negatief in het nieuws komen.
    Last edited by pessie83; 31st July 2022 at 13:55.

Mentioned
    159 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Lijkt wel of voetbal hooligans richting F1 verhuizen.
    One tequila, two tequila, three tequila, floor. - George Carlin

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    126 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Wat een heerlijke race!

Mentioned
    313 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Het kampioenschap is nu wel voorbij. Verstappen kan drie keer uitvallen in negen races.
    Great haystacks my destiny!

Mentioned
    416 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Als Ferrari zo doorgaat kan hij wel 6 keer uitvallen.. wat een sukkels.

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    299 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Populariteit brengt fans, en daarmee de tokkies en alles. Tja, aan de f1 om gelijk in te grijpen voordat het tot voetbal proporties uitgroeit.

Mentioned
    159 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ferrari is helemaal de weg kwijt. Wat een mislukte strategie, wil je het zo noemen. Binotto liep boos weg, dat zegt genoeg.

Mentioned
    212 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Weet nog niet wat ik van deze move vind van Alonso, maar meerjarig contract bij een welvarend team heeft waarschijnlijk geholpen:

https://www.astonmartinf1.com/en-GB/...HhGXIcXMvAPhVc

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    126 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by OneSixthRoy View Post
    Weet nog niet wat ik van deze move vind van Alonso, maar meerjarig contract bij een welvarend team heeft waarschijnlijk geholpen:

https://www.astonmartinf1.com/en-GB/...HhGXIcXMvAPhVc
    Wat zullen de plannen van Alpine zijn?

Mentioned
    179 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Oscar Piastri is een serieuze kanshebber.

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    172 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ferrari is helemaal de weg kwijt. Wat een mislukte strategie, wil je het zo noemen. Binotto liep boos weg, dat zegt genoeg.
    Ja erg vreemd , Ferrari had dat twee of drie seizoenen trtug ook dat ze heel sterk starten en daarna choken. Ik las dat Verstappen niks meer hoeft te winnen en dan alsnog wereldkampioen wordt ook als Lecrerc de resterende races 1e wordt. Zolang ie maar tweede wordt achter Lecrerc.
    Last edited by Culloden; 2nd August 2022 at 02:26.
    Every 60 Seconds in Africa a Minute Passes

Tags for this Thread