User Tag List

Page 1 of 50 1 2 3 11 ... LastLast
Results 1 to 40 of 1972

Thread: Formule 1

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    329 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Formule 1

Het is jammer dat Digitalracing van het forum is verdwenen met hun mooie Formule 1 topics voor elke race, maar toch lijkt het mij leuk om er een (algemeen) topic over te hebben op het forum. Dit jaar lijkt immersenorm spannend te worden en met alle nieuwe regels en sterke teams zullen we hopelijk veel actie te zien krijgen voor het gevecht om het kampioenschap.

De Teams

De coureurs

De Kalender

Banden

De Nieuwe Regels
    Na tien jaar eindelijk terug van weggeweest: slicks oftewel groefloze droogweerbanden. Het extra contactoppervlak is goed voor zo"n twintig procent meer mechanische grip. De piloten moeten wel nog steeds de zachte én de superzachte rubbersoort gebruiken tijdens elke race, zodat niemand de wedstrijd kan beí«indigen zonder minstens één keer de pits op te zoeken.
    De opvallendste wijziging aan de wagen is echter de hertekende aí«rodynamica. Terwijl de slicks voor meer mechanische grip zorgen, wordt het belang van downforce - neerwaartse luchtdruk - afgebouwd. Alle hulpstukken zoals vleugels, flapjes en vinnen die de voorbije jaren in steeds grotere getale op de carrosserie werden ingeplant, zijn vanaf dit seizoen verboden. Maar de belangrijkste ingreep situeert zich aan de voor- en achtervleugel. De voorspoiler is lager en breder en kan tijdens het rijden tot twee maal per ronde door de piloot aangepast worden - bijvoorbeeld tijdens een inhaalmanoeuvre. Achteraan werd de vleugel dan weer hoger en smaller, terwijl ook de diffuser onder de wagen minder zuigkracht genereert. Het resultaat is een auto die trager is in de snelle bochten, maar ook minder last ondervindt van de luchtstroom die door een voorligger gegenereerd wordt. Daardoor zouden we dit seizoen veel meer succesvolle inhaalbewegingen moeten zien dan de voorbije jaren.
    Een evolutie die nog versterkt moet worden door de introductie van KERS (Kinetic Energy Recovery System). Dit systeem recupereert remenergie en slaat het op in de accu, om de piloot bij een druk op de knop gedurende maximaal 6,7 seconden per ronde een boost van 81 pk te geven. Opsparen kan tot een maximum van 13,4 seconden. Ongetwijfeld een technologie die over winst en verlies kan beslissen, te meer omdat niet alle teams hem toepassen. Alleen McLaren-Mercedes en BMW-Sauber zijn al zeker, Ferrari, Williams en Renault twijfelen nog. Waarom? Eerst en voor al is er de relatief hoge kost van de batterijen, die slechts twee races meegaan. Maar nog belangrijker is het feit dat ze zo"n 40 kg wegen, ballast dat anders vrij verspreid kan worden over de auto om een ideale gewichtsverdeling te bekomen. McLaren en BMW bouwen de batterijen in de zijpontons in, zodat ze tenminste geen eigen koelsysteem nodig hebben - een besparing van zo"n 5 kg. Maar daar verstoren ze wel de optimale luchtstroom. Het valt dus nog af te wachten of KERS í¼berhaupt wel enig voordeel oplevert.
    In deze onzekere tijden moeten ook in de F1 de kosten gedrukt worden en dat betekent in de eerste plaats besparen op het duurste onderdeel van de wagen: de motor. Elke rijder krijgt voortaan nog maar acht blokken ter beschikking voor het hele seizoen (plus vier voor testwerk), wat betekent dat een motor het soms drie races moet uithouden. Om die verhoogde betrouwbaarheid te faciliteren, wordt de begrenzer nu ingesteld op 18.000 in plaats van 19.000 toeren per minuut.
    Nog een grote kostenpost, het testwerk, wordt tijdens het raceseizoen verboden. Verdere ontwikkelingen aan de motor zijn dan ook niet meer toegelaten, testen met wagensetups kan enkel nog tijdens de vrije trainingen. Buiten het seizoen mag men nog maar 15.000 testkilometers rijden en ook het gebruik van de windtunnel wordt aan banden gelegd.
    (Allemaal van Drivr.be)

En ten slotte nog een (in mijn ogen slechte) regel die sinds een paar dagen officieel is:
    De titel van wereldkampioen in de Formule 1 gaat vanaf komend seizoen naar de F1-piloot die het meeste WK-manches op zijn naam weet te schrijven. Dat heeft de Wereldraad van de FIA, de Internationale Automobielfederatie (FIA), dinsdag bekendgemaakt.
    Als twee of meer piloten het seizoen met hetzelfde aantal overwinningen beí«indigen, krijgt degene met het meeste punten de wereldtitel. De huidige puntentelling - de eerste acht krijgen respectievelijk 10, 8, 6, 5, 4, 3, 2 punten of 1 punt - blijft wel behouden, maar wordt dus minder beslissend. De rest van het klassement, van de tweede tot de laatste plaats, wordt net als vroeger bepaald door het aantal gesprokkelde punten.
    Oftewel als Hamilton 5 races wint en 11 keer tweede wordt, en Massa wint 6 races en valt de andere 10 keer uit, is Massa alsnog wereldkampioen, terwijl Hamilton dan meer dan 2 keer zoveel punten heeft. Ik vraag me af of dit wel een goed idee is.

Ik kijk zelf erg uit naar dit seizoen, vooral in de testraces ben ik verbaasd door de snelheid van sommige Teams. Brawn GP was tijdens de tests bijna onverslaanbaar. Ben echt benieuwd hoe het er tijdens de uiteindelijke races uit gaat zien. Ook de andere teams lijken allemaal steeds beter en volgens mij worden de kansen nu veel groter voor de teams om punten of zelfs overwinningen te pakken, in plaats van de vorige jaren waar Ferrari en McLaren domineerden. McLaren lijkt ook totaal niet vooruit te branden dit jaar. Ik kijk er echt naar uit
    Last edited by Rappa; 27th September 2019 at 13:09.
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Member Stroopwafel's Avatar
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Die nieuwe puntentelling slaat inderdaad nergens op. Had dan die andere suggestie uitgevoerd: 12 - 9 - 7 - 5 - 4 - 3 - 2 - 1. Stuk beter dan dit imo. En voor de rest, enorm benieuwd naar Brawn GP en Toyota. En stiekem ook naar McLar'n, zal toch wat zijn als zij opeens buiten de top 6 komen. Kan in ieder geval niet wachten op volgende week.

OdinThe1337
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hele goeie openingspost. Top!

De nieuwe regel wie het meeste wint is kampioen is discutabel. Kan meer spektakel geven omdat de nummer 2 nu wel moet aanvallen en niet kan consolideren voor de punten. Aan de andere kant, het geschetste scenario is een stuk minder natuurlijk. Al hebben we voor de punten het constructeurs kampioenschap nog.

Ik ben benieuwd naar de Brawn GP, hoe snel zijn ze. Duikt Jean Todt daar ineens op?
    Weet iemand iets van de GP managers, zoals die van RTL. Is die er dit jaar weer?
    F1 gaat weer beginnen, dus is het weer bijna lente, zomertijd. \o/

stovie
    Guest
    Ik keek elk jaar met veel plezier naar de F1!

Maar dit jaar laat maar schieten!
    Vooral dat nieuwe puntensysteem draait de F1 de nek om!
    Eccelstone en de FIA laten het maar gebeuren!

Bij deze kan ik al melden dat ik me toch niet aan mijn voornemen houd en dat ik hoop op een spannend seizoen!

Ben idd zoals de meeste hier zeer benieuwt naar Brawn GP!

We're all Africans *NERAZZURRI*'s Avatar
    Mentioned
    136 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: NERAZZURRI_NL
    Ik ben heel erg benieuwd hoe Formule 1 zich gaat ontwikkelen. De laatste jaren vond ik er echt geen flikker meer aan, op wat uitzonderingen na. Ik zie veel liever mooie races dan een spannende competitie namelijk (ook waarschijnlijk omdat ik vrij neutraal ben, los van m'n aversie tegen Ferrari).
    'A world without utopias, inevitably looks back' - Enzo Traverso

Carspotting Rogue's Avatar
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hopo dat Lewis z'n titel kan prolongeren, en dit keer met iets meer flair en overtuiging.

Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by stovie,2236357
    Eccelstone en de FIA laten het maar gebeuren!
    Beide fout. _O-
    Het idee was juist van Ecclestone en de FIA heeft het uitgevoerd. Enige die er nog bezwaar op kan hebben is de FOTA, en dat bezwaar hebben ze ook ingediend.

Geen ***** meer BeQuietAndDrive's Avatar
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Revolt,2236294
    Formule 1

Het is jammer dat Digitalracing van het forum is verdwenen met hun mooie Formule 1 topics voor elke race
    Ik zou zeggen: www.digitalracing.nl voor die mooie topics :p

Zonder gekheid, ik denk dat we een bijzonder seizoen tegemoet gaan. Degene met de meeste overwinningen wordt kampioen, en de reglementswijzigingen zullen op zijn minst voor wat verrassende resultaten zorgen hoop ik!

Verder nette startpost trouwens o^

Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Formule 1
    Nieuw puntensysteem op de tocht
    FIA bereid om aan wensen FOTA te voldoen

[20-03-2009] De FOTA heeft gekregen wat ze wilde. In een verklaring meldden de constructeurs vanmiddag dat de FIA niet zomaar het puntensysteem mag wijzigen en het overkoepelende autosportorgaan heeft erkend dat dat inderdaad het geval is.

In een korte verklaring liet de FIA weten dat - als de teams dat willen - het nieuwe puntensysteem, waarbij degene met de meeste zeges kampioen wordt, pas in 2010 van kracht gaat. De verklaring van de FIA kwam als reactie op een persbericht van de FOTA van vanmiddag.

Het overkoepelende orgaan van de constructeurs liet toen weten dat de FIA niet zomaar de reglementen vlak voor de start van het seizoen mag aanpassen, mits de teams het unaniem met de FIA eens zijn. De bal ligt nu bij de FOTA. De teams mogen nu bepalen of het nieuwe puntensysteem dit seizoen al van kracht wordt.

,,Op 17 maart was de World Motorsport Council het unaniem oneens met het puntensysteem dat door de FOTA werd aangevraagd'', liet de FIA weten in een statement. ,,Het 'winner takes it all'-voorstel van de eigenaren van de commercií«le rechten (onder leiding van Bernie Ecclestone, red.) werd vervolgens wí¨l aangenomen.''

,,Als de teams, voor welke reden dan ook, het oneens zijn met het nieuwe systeem, dan zal het nieuwe puntensysteem pas in 2010 ingaan.''

En dat lijkt bijna een zekerheid. Eerder deze week liet bijvoorbeeld Renault-teambaas Flavio Briatore weten geen voorstander te zijn van het nieuwe systeem. En wil het nieuwe puntensysteem in 2009 al geldig zijn, dan moeten elk team ermee akkoord gaan.
    123

Mentioned
    329 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Klinkt goed, en nu hopen dat ze het ook voor 2010 kunnen schrappen. Lijkt me wel raar dat als alle teams ertegen zijn ze het toch door kunnen drukken in 2010. En als de FIA naar de fans zou luisteren zal deze regel er sowieso nooit komen denk ik. Blij in ieder geval dat de regel dit jaar nog niet ingaat.
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Mentioned
    329 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/200...awn-gp-legaal/
    Het was een spannend dagje voor Ross Brawn, maar de stewards in Melbourne hebben besloten dat de diffuser van de BGP 001, en ook die van Toyota en Williams, voldoet aan de regels. Het team kan zich dan ook volledig gaan richten op de race, waarin ze wel eens hoge ogen kunnen gaan gooien.

"We zijn hier gekomen in de volle overtuiging dat onze diffuser volkomen legaal is", zei Brawn tegenover de verzamelde media in Melbourne. "En de stewards zijn dat duidelijk met ons eens. We respecteren het recht van de concurrentie om de mening te vragen van de FIA en van ons, maar de stewards zijn overtuigd van ons inzicht en hebben bevestigd dat onze diffuser voldoet aan alle eisen. Het zou mooi zijn als de kwestie nu achter de rug is, maar dat is niet aan mij. Hopelijk zal het dit geweldige seizoen niet verpesten."

Brawn GP wordt door velen gezien als de favoriet voor komend weekend, maar de teambaas wil daar nog niet aan. "We hebben echt geen idee waar we staan", zei hij. "We waren erg tevreden met onze snelheid in de trainingen, de coureurs zijn erg enthousiast over de auto, alles lijkt goed te werken. Maar je weet het nooit zeker, totdat je gaat racen. Na de vrijdagtrainingen zullen we ook niet zeker zijn, want iedereen zal rijden met verschillende brandstofhoeveelheden en iedereen moet wennen aan de nieuwe motorenregel, waardoor ze moeten uitzoeken hoe ze de motor op vrijdag gaan gebruiken."

"Pas op zaterdagmiddag zullen we het weten, dat is de eerste krachtmeting. Maar ik ben erg blij met de auto. Het team heeft geweldig werk verricht, zeker gezien de omstandigheden."
    Ook nog veel discussie geweest over de diffusor van Brawn GP (en een paar andere teams), maar die blijken nu bij de controle gewoon legaal te zijn. Komt goed uit want ik heb Brawn in al mijn F1-poules staan Voor het geld dat ze kosten is het het proberen waard

Morgen de eerste trainingen, ben benieuwd. Het zal weinig nieuws opleveren aangezien iedereen verschillende settings zal hebben. Ik kan vooral niet wachten op de kwalificatie en daarna natuurlijk de race. Het is echt lang geleden dat ik zo heb uitgekeken naar formule 1, dus hopelijk valt het niet tegen

Bann3d Kirov's Avatar
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Volgens mij kloppen de plaatjes niet echt bij de namen in de OP

En ik vraag me altijd af welke mongolen die regels bedenken, debiele rommel dit |P

Mentioned
    329 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Kirov,2239541
    Volgens mij kloppen de plaatjes niet echt bij de namen in de OP
    Wie dan? Klopt allemaal hoor.
    En ik vraag me altijd af welke mongolen die regels bedenken, debiele rommel dit |P
    Hoezo? Dit maakt het juist allemaal spannend.

Nu bleek ook de diffusor gewoon goed te zijn en op de vrije training van vandaag bleek dat het toch wel een verschil maakt, als je de uitslag zo ziet. Drie teams met die afwijkende diffusor, en allemaal stonden ze in de top 7

Zal leuk worden dan morgen met de kwalificatie en de race. Zo spannend is het nog nooit geweest geloof ik. Het hele veld lag ook binnen 2 seconden van elkaar.

Maargoed, morgen pas de echte krachtmeting en ik heb het idee dat tot nu toe sommige teams zich een beetje slechter willen laten lijken dan ze daadwerkelijk zijn.

Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Revolt,2239657
    Maargoed, morgen pas de echte krachtmeting en ik heb het idee dat tot nu toe sommige teams zich een beetje slechter willen laten lijken dan ze daadwerkelijk zijn.
    Heb hetzelfde. Vooral BMW en Renault kunnen denk ik wel sneller. McLaren lijkt echt gewoon keihard te zuigen, met name omdat het team en de coureur het zelf ook al zegt.

Bann3d Kirov's Avatar
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Revolt,2239657
    Wie dan? Klopt allemaal hoor.
    Hoezo? Dit maakt het juist allemaal spannend.
    Meh ik keek scheef

OdinThe1337
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik verwacht toch Brawn en Williams in de top 6.
    BMW valt nog wat tegen, McLaren lijkt te zuigen o^, Ferriari 2 wagens in de top 8.

Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by spike_tm,2239811
    Ik verwacht toch Brawn en Williams in de top 6.
    BMW valt nog wat tegen, McLaren lijkt te zuigen o^, Ferriari 2 wagens in de top 8.
    Geen slechte voorspelling. Nakajima viel voor mij een beetje tegen, vooral omdat die in de vrije training wel goed presteerde. Verder zitten de tijden wel een stuk dichter bij elkaar. In de eerste kwalificatie zat de top 5 even 0.050 seconden van elkaar verwijderd. En natuurlijk:

VETTEL!\o/

Mentioned
    329 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Damn, dit was wel erg vet. Heb het vanochtend ook gezien en alles zit zo enorm dicht bij elkaar. Zie je dat iemand één tiende langzamer is dan de nummer 1 (zet een stopwatch aan en zie het weinig dat is ), blijkt hij op de 8e plek terecht te komen. Hoe vet In de laatste qualificatie was het verschil wel groter door brandstof etc, maar alsnog heel erg dicht bij elkaar. Dit is echt leuk om naar te kijken.

En Vettel inderdaad Het ene team heeft de diffusor, de ander heeft extra PK door KERS, en Vettel heeft geen van beide en rijdt naar P3. Wat een coureur \o/ Ik ben nu al benieuwd hoe de rest van het seizoen er uit gaat zien, als alle teams langzaam uitgerust gaan worden met KERS, en natuurlijk ook die diffusor. Renault zou er ook al één klaar hebben liggen in de fabriek volgens Olav Mol. Dat zou wel mooi zijn want Alonso verdient ook wel beter dan de plek waar hij nu staat.

Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zowel Hamilton als beide Toyota coureurs moeten achteraan starten.

Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mja, jammer alleen dat de diffusors mogelijk illegaal zijn. Heb vanochtend ook gekeken en ik hoop echt dat McLaren niet meer dan 4 races nodig heeft om er boven op te komen, want zo vind ik het niet leuk.

Wel een onwijze opmars van Brawn GP, echt heel knap! En dat Vettel kan rijden wisten we natuurlijk al.

Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Stroopwafel,2240052
    Zowel Hamilton als beide Toyota coureurs moeten achteraan starten.
    Dat zal moeilijk worden, er is maar één 20e plaats. Hamilton staat 18e, en de 2 Toyota coureurs erachter.

Member Destroyer-GT's Avatar
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: destroyergt
    Waar kon je het ook al weer op een live stream bekijken?

Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Destroyer-GT,2240067
    Waar kon je het ook al weer op een live stream bekijken?
    Nu op BBC1 is de herhaling van de kwali, op justin.tv kun je live kijken morgenochtend.

Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

ah, deze keek altijd vorig jaar, ben benieuwd of hij het morgen gaat doen
    http://www.soccer-live.pl/ITVF1/interlagos.php
    tenminste, ik dacht dat het die was

Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Destroyer-GT,2240079
    ah, deze keek altijd vorig jaar, ben benieuwd of hij het morgen gaat doen
    http://www.soccer-live.pl/ITVF1/interlagos.php
    tenminste, ik dacht dat het die was
    Denk het niet, aangezien F1 niet meer op ITV is in Engeland, maar op de BBC.

Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Rogue,2240082
    Denk het niet, aangezien F1 niet meer op ITV is in Engeland, maar op de BBC.
    Ahh, ok, weet ik dat ook weer

Mentioned
    136 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Mooie kwalificatie en een mooie startopstelling o^

OdinThe1337
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik zat er niet ver naast met m'n kwalificatie voorspelling
    Het gaat een spannende race worden. Ik ben vooral benieuwd naar het aantal inhaal acties, met de nieuwe aero en de KERS boost zou het spectakel op moeten leveren. Het veld zit opvallend dicht bij elkaar, Troela staat achteraan met de Toyota dus houd de boel niet op.
    Ik heb er zin in...

Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vettel[IMG][/IMG]

Jammer dat Kubica nog op het gas ging tijdens zijn spin, had heel anders af kunnen lopen. En nog redelijk onbegrijpelijk dat ze beide er vervolgens afvliegen. Ze mogen beide nog redelijk jong zijn, maar ervaring hebben ze genoeg. Dan hoor je wel te weten dat je veel downforce mist zonder voorvleugel.

Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zo zo, dat was een gave race! Ontzettend gaaf einde voor mij als Hamilton-fan, wel ontzettend jammer voor Kubica en Vettel, maar eigen schuld dikke bult.

Heel erg knap van Brawn GP, ben benieuwd of ze dit in Maleisií« kunnen herhalen.

Oh en die safetycar regels mogen wat mij betreft de prullenbak in, duurde echt veel te lang voordat iedereen achter de SC zat. :@ Een rondje of 5 volgens mij, terwijl Nakajima's auto al heel snel weg was?

Member Topstalk's Avatar
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Lothh Steam ID: Topstalk
    Quote Originally Posted by Rogue,2240305
    Oh en die safetycar regels mogen wat mij betreft de prullenbak in, duurde echt veel te lang voordat iedereen achter de SC zat. :@ Een rondje of 5 volgens mij, terwijl Nakajima's auto al heel snel weg was?
    Inderdaad, daar zat ik me ook aan te ergeren. Zo'n safetycarmode werkt natuurlijk niet als iemand een hele ronde moet inhalen om achteraan aan te sluiten.

Mentioned
    329 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Erg mooie race. Helaas Massa uitgevallen terwijl hij ook wel lekker reed. Verder inderdaad echt supergaaf van Brawn GP Mooi geprofiteerd van Barichello door die sukkels die elkaar van de baan afrijden, en vervolgens zonder downforce allebei de muur inrijden _O- Zag er wel komisch uit maar wel zonde voor Vettel en Kubica.

Hamilton een beetje anonieme race en uiteindelijk lacht hij als laatst. Vierde plek, twee Ferrari's uitgevallen, Kubica eraf en ook zijn teamgenoot was al snel klaar. En Trulli ook een mooie race met podium.

Al met al vette race en als Brawn/Massa/Alonso-fan is alleen Massa niet gefinnished. En volgende week alweer de volgende Grand Prix Dan nog een race zonder diffusor van de andere teams, als daarna blijkt dat het legaal is gaat het hele feest denk ik pas echt losbarsten. En ik ben benieuwd welke teams nog KERS gaan invoeren of misschien wel afschaffen.

Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Inderdaad, erg fijn. \o/ Heb het niet gezien, dus kan het niet beoordelen...volgens mij heeft niemand het gezien op tv.

Mentioned
    136 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Mooie race, schitterend einde en een prachtig podium! Mag Trulli wel dus jammer dat ie terug is gezet, maar Hamilton is ook prima o^

Button \o/

Wat heb je? ScreamGT's Avatar
    Mentioned
    95 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: ScreamGTNL PSN ID: ChrissInkyCross
    Weet iemand waar ik de race kan terug zien?
    One tequila, two tequila, three tequila, floor. - George Carlin

Mentioned
    136 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Downloaden?

Member Sander H's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by ScreamGT,2240477
    Weet iemand waar ik de race kan terug zien?
    Vanavond om 19:59 is er een samenvatting op RTL7

OdinThe1337
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Leuke race, jammer van Ferrari, Kimi dom, Massa zonde.
    Brawn GP super, gun het die gasten wel.
    Leuke inhaal manouvres gezien. Kubica lompe boer om het gas open te laten staan als het niet lukt, inhaalactie was al kansloos buitenom daar. Zonde van Vettel.

F1 is nu weer leuk. Ik ben benieuwd naar volgende week.

Mentioned
    329 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wel dom dat hij vol gas blijft geven, en ook raar dat Vettel juist gestraft is voor de volgende race

Tags for this Thread