User Tag List

Page 49 of 50 FirstFirst ... 39 47 48 49 50 LastLast
Results 1,921 to 1,960 of 1972

Thread: Formule 1

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    329 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nice Ben benieuwd hoe ze dit in de praktijk kunnen brengen. Dat zullen een hoop compensatie boompjes worden

Ook helemaal eens met de evenementen, maar dat geldt voor alle evenementen wat mij betreft; plastic, afval, troep.

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    914 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985

Last edited by Rappa; 12th November 2019 at 12:43.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Woef? Fenix's Avatar
    Mentioned
    188 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Ries View Post
    Nice Ben benieuwd hoe ze dit in de praktijk kunnen brengen. Dat zullen een hoop compensatie boompjes worden

Ook helemaal eens met de evenementen, maar dat geldt voor alle evenementen wat mij betreft; plastic, afval, troep.
    Vraag ik me ook af. Puur wat uitstoot van de wagens betreft heb je anders al de Formule E

Zin in Brazilië

nóg een 'Bram' One_Eight_Se7en's Avatar
    Mentioned
    79 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: BramKocken Steam ID: BramK
    Quote Originally Posted by Fenix View Post
    Vraag ik me ook af. Puur wat uitstoot van de wagens betreft heb je anders al de Formule E

Zin in Brazilië
    Er zal nog genoeg te winnen zijn in het hele logistieke circus eromheen? Zonnepanelen op de hospitality units? Wellicht bepaalde environmental eisen aan de tracks? Ze kunnen natuurlijk vrij ver gaan, maar het zal een imago-dingetje worden inderdaad..

aka PjotrStroganov Cloud's Avatar
    Mentioned
    158 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pjotrstroganov PSN ID: Pjotrstroganov Steam ID: Pjotrstroganov
    Quote Originally Posted by One_Eight_Se7en View Post
    Er zal nog genoeg te winnen zijn in het hele logistieke circus eromheen? Zonnepanelen op de hospitality units? Wellicht bepaalde environmental eisen aan de tracks? Ze kunnen natuurlijk vrij ver gaan, maar het zal een imago-dingetje worden inderdaad..
    Een andere grote impact is de talloze vluchten elk jaar plus de kilometers van de dieselvrachtauto's. Die stoten meer uit dan de F1 auto's gedurende een weekend.
    De volgende post hier onder plaatsen aub.

Mentioned
    79 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Exactly.. een herindeling van de kalender kan al een hoop schelen.

Mentioned
    329 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Precies. Dat geldt voor het hele jaar, maar het meest absurde vind ik nog deze:

Monaco->Canada->Frankrijk

Monaco en Paul Ricard liggen 3 uur rijden uit elkaar....

Vers Vlees Slowghost's Avatar
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben gewoon blij voor my man Gasly!

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    301 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Quote Originally Posted by Slowghost View Post
    Ben gewoon blij voor my man Gasly!
    Ja, die laatste actie tegen Hamilton was erg fijn.
    Sowieso al met al een erg leuke race om te kijken, had ik niet verwacht '

Mentioned
    79 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Sow, die laatste 20 rondes had niemand kunnen voorspellen!

Had vooraf wel de bets op Verstappen gezet, maar dat was dan ook het enige wat voorspelbaar was!

Die ploffende Mercedes, Ferrari touché met enorme gevolgen, stewards die niet adequaat reageren, man man, wat een chaos! Heurlijk!

Sterker door strijd Doc's Avatar
    Mentioned
    283 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Undutchable PSN ID: UndutchableNL
    Wat een gekkenhuis! Ik kon de race niet live kijken omdat ik toen uit eten was, maar eenmaal onderweg naar huis in de auto wel gekeken. Dat deed de race eigenlijk geen eer aan, maar man, ik zat op het puntje van mijn stoel (voor zover dat ging met een gordel om).
    Ik vind het serieus echt heel tof voor Gasly en Toro Rosso, en baalde we dat Albon eraf ging.
    Hoorde net dat Hamilton 5 seconden straf heeft gekregen en Sainz dus 3e is geworden.

Mentioned
    914 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Wat een race, dat was genieten Zo zo jammer voor Albon, had het hem zo gegund en super kut voor Sainz dat hij niet het podium op mocht In deze sport kan elke podium je laatste zijn.

En nog post race interviews.

Race Everything OneSixthRoy's Avatar
    Mentioned
    110 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: RoyVisser PSN ID: RoyVisser Steam ID: royvisserares
    Was echt een hele mooie race. IJzersterk gereden door meerdere coureurs, erg jammer van Albon en had ook graag Sainz op het podium gezien, maar het was niet anders. Ik heb gisteravond uit nieuwsgierigheid van diverse coureurs ook even de laatste rondes onboard gekeken voor het commentaar via de boardradio's. Bij Sainz uiteraard weer een smooooooth operatorrrrrr, maar het viel me ook op dat hij vooraan stond op de paddock. Tijdens het binnenkomen van de racewinnaars viel me al op dat Hamilton lang weg blijf bij het interview met Barrichello, dus was erg nieuwsgierig naar wat hij aan het doen was. Kon hem vanaf de cockpit camera van Sainz mooi uit zien stappen, waarna hij direct richting de wagen van Albon loopt. Via de on-board camera van vervolgens Kvyat is vervolgens te zien dat hij zijn verontschuldigingen aanbied aan Albon. Dat vind ik dan weer mooi en sportief om te zien. Jammer van het podium zo, en jammer van de trage beslissing, maar was enerverend zat!

Mentioned
    329 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hamilton bleef op de baan al hangen om Albon 'toe te zwaaien' als verontschuldiging.

Echt zuur dat dit niet gewoon voor het podium kan gebeuren, ik bedoel, Max is al eens letterlijk uit de cooldown room geplukt. Echt jammer voor Sainz...

Voor de rest de leukste race in tijden. Echt heerlijke pitsstop battles tussen Verstappen en Hamilton, en dan nog de laatste 2 SC chaos.. heerlijk. Goede Safety Car restart ook van Max, ontzettend laat, minder gevaar voor slipstream.

Albon zijn restart werd verpest door zijn engineer, die zat echt als een mongool in zijn oor te schreeuw. Echt MEGA irritant. En precies op het moment dat Albon naar het knopje op zijn stuur gaat om te zeggen "mate shut up", ging Max op het gas... Kijk maar eens terug.

Mentioned
    110 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Albon zijn restart werd verpest door zijn engineer, die zat echt als een mongool in zijn oor te schreeuw. Echt MEGA irritant. En precies op het moment dat Albon naar het knopje op zijn stuur gaat om te zeggen "mate shut up", ging Max op het gas... Kijk maar eens terug.
    oh wow inderdaad, en dan vergist hij zich ook nog meerdere malen in wat hij zegt.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TakingdjAztec PSN ID: Dip_Snoes
    Okay deze race had echt alles wat je ervan had durven verwachten. Well done Brazil!

In ander nieuws. Rust in vrede Frans Verstappen (f)

Tetten Sven's Avatar
    Mentioned
    94 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: svenneh Steam ID: Svenneh
    Quote Originally Posted by DjDark View Post
    Okay deze race had echt alles wat je ervan had durven verwachten. Well done Brazil!

In ander nieuws. Rust in vrede Frans Verstappen (f)

Press F to pay respects.
    🐰

Woef? Fenix's Avatar
    Mentioned
    188 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Late reactie, maar dit was wel een van de meest vermakelijke races van het seizoen, en verdomd spannend. All RB/TR podium had leuk geweest

Mentioned
    914 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Mentioned
    79 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Woah, vet!

Mentioned
    329 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mediums voor mediums.... Die zullen dus nog een keer moeten.

? Kandi fever ? winDOS's Avatar
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hamilton bleef op de baan al hangen om Albon 'toe te zwaaien' als verontschuldiging.
    En een paar donuts te draaien. Dat vond ik iets minder gepast om eerlijk te zijn.

Mentioned
    329 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by winDOS View Post
    En een paar donuts te draaien. Dat vond ik iets minder gepast om eerlijk te zijn.
    True. Maarja, zijn redenen; Braziliaanse vlag op je helm, de beste baan van het seizoen, Senna is een held, de meest enthousiaste fans, altijd geweldig om er te komen*.

*) Zolang je direct met een helikopter naar het vliegveld kan zodat je niet op straat wordt doodgeschoten.

Als overtuigd vegan en wereldverbeteraar had hij ze trouwens wel mogen afzeiken voor het afbranden van de Amazone

Mentioned
    110 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by winDOS View Post
    Dat valt wel mee toch, hij wacht albon op om even contact te zoeken, stapt uit de auto en zoekt nogmaals albon op om zich te excuseren en het eerste wat hij zegt tijdens zijn interview is dat het zijn schuld is. Het is echt niet dat hij doet alsof er niks gebeurd is, dan mag een mager donutje er wel even af van een wereldkampioen met veel fans op de tribune

Mentioned
    914 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Beste moment van de race

Mentioned
    914 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Voor wie het moeilijk vind komende maanden te overbruggen, blijkbaar zetten ze nu de volledige Formula E races op youtube: ABB Formula E

Mentioned
    329 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ook te volgen zonder Ziggo, op Eurosport is Formule E ook live

Mentioned
    914 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ook te volgen zonder Ziggo, op Eurosport is Formule E ook live

Video: First look at Zandvoort’s changes for 2020 including two banked corners

The architects behind the changes to Zandvoort have revealed a video showing their plans for the circuit ahead of its return in the 2020 F1 season.

As RaceFans revealed in June, the biggest changes to the track are at the Hugenholtz (turn three) and Arie Luyendijk (turn 13) corners, which will be steeply banked.
    The rest of the track’s 4.3-kilometre configuration will be largely unchanged. Dromo owner Jarno Zaffelli told RaceFans they intend to retain the circuit’s gravel traps following a request from Formula 1 Management.

Pirelli’s head of F1 and car racing Mario Isola said they will have to increase the minimum tyres pressures by “a few psi” at Zandvoort to cope with the stresses induced by the banked corners.

“The only thing we can do is to react with the pressure,” he explained. “We have to increase the starting pressure because obviously if you look at the regulations we are obliged to stay on the same construction, same specification, for all the year.

“So we cannot design a tyre for banking, we cannot design a specific construction for Zandvoort. The only possibility is to try to manage the prescriptions in terms of camber and pressure.”

He added Pirelli have been in touch with Dromo to understand the likely effect of the planned changes. “They told us about this idea to have the 18 degrees banking. It seems that it was a decision that was already taken because otherwise they had an issue: The straight is not very long and they have an issue with the DRS period. So we will adapt our prescription based on the calculation.”

Indie kneus Baukereg's Avatar
    Mentioned
    186 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Wij (vriendengroep) zijn inmiddels zo klaar met Olaf doet zijn naam eer aan Mol en Tom irritanter dan Adolf Hitler Coronel, dat we volgend jaar zo'n F1 online abonnement gaan proberen.

Mentioned
    110 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Baukereg View Post
    Wij (vriendengroep) zijn inmiddels zo klaar met Olaf doet zijn naam eer aan Mol en Tom irritanter dan Adolf Hitler Coronel, dat we volgend jaar zo'n F1 online abonnement gaan proberen.
    Eerste helft van het seizoen had ik nog wat problemen (race compleet moeten missen doordat er geen verbinding mogelijk was) Maar tweede helft van het seizoen ging vlekkeloos. Wees je er wel van bewust dat je niet de voorpraatjes hebt en dat het puur en alleen de race broadcast is. Vanaf 10min voor de race ongeveer begint het commentaar bij de stream te komen.

Kan wel degelijk uitmaken dus qua voorpret, maar Sky commentaar is echt super!

Indie kneus Baukereg's Avatar
    Mentioned
    186 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Quote Originally Posted by OneSixthRoy View Post
    Wees je er wel van bewust dat je niet de voorpraatjes hebt!
    Klinkt me als muziek in de oren!

Mentioned
    329 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zeker doen! Sky commentaar is echt gewoon leuk, grappig. Leuke interactie tussen de commentars, pit wall, race control, directe lijnen (sommige races) met een aantal teambazen. In combinatie met wat Engelse humor, spreekwoorden echt een wereld van verschil
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Mentioned
    914 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Mentioned
    329 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    OMG DIE VIDEO PLAYER

Zodra je met de muis op de tijdsbalk komt om door te skippen, verdwijnt de tijdsbalk weer... Onmogelijk om door te skippen. Dat is ook wel een nadeel van de F1 player.. die is echt KUT. Op spatie drukken om de pauzeren, zoals je ook kan in WMP, VLC, youtube, en ELKE andere player? Nou, vergeet dat maar bij de F1 player
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Mentioned
    914 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

OMG DIE VIDEO PLAYER

Zodra je met de muis op de tijdsbalk komt om door te skippen, verdwijnt de tijdsbalk weer... Onmogelijk om door te skippen. Dat is ook wel een nadeel van de F1 player.. die is echt KUT. Op spatie drukken om de pauzeren, zoals je ook kan in WMP, VLC, youtube, en ELKE andere player? Nou, vergeet dat maar bij de F1 player
    Ja vreselijk, de reclame skip knop zit vaak ook op zo'n positie dat je er niet op kan klikken

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TakingdjAztec PSN ID: Dip_Snoes
    Ik kan Olaf Mol nog wel handelen, maar Tom Coronel kan ik wel schieten en die Jack Plooij al helemaal. Als ze die nou eens vroegtijdig met pensioen sturen. Laat Tim maar ipv Tom zitten. Die houdt zijn bek tenminste wat vaker als daarom gevraagd wordt.

Woef? Fenix's Avatar
    Mentioned
    188 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sky is zeker beter. Maar Olaf heeft nog wel eens rake onzin opmerkingen, en een stukje nationalisme is ook wel te doen. Dus onze vriendengroep blijft bij Ziggo, als onderdeel van het abonnement.

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    214 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by DjDark View Post
    Ik kan Olaf Mol nog wel handelen, maar Tom Coronel kan ik wel schieten en die Jack Plooij al helemaal. Als ze die nou eens vroegtijdig met pensioen sturen. Laat Tim maar ipv Tom zitten. Die houdt zijn bek tenminste wat vaker als daarom gevraagd wordt.
    Maar waarom? Wat doen ze dan mis? Ze lullen 10 minuutjes wat en dan begint de race. Lekker boeien

Mentioned
    914 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Black View Post
    Maar waarom? Wat doen ze dan mis? Ze lullen 10 minuutjes wat en dan begint de race. Lekker boeien
    Gewoon vijf minuten voor de race tv aan en dan heb je inderdaad geen last van die haantjes. Ben zelf groot fan van Paddock pass op Formula 1 youtube kannaal voor na en voorbeschouwingen, dus hoef daar dus ook geen ziggo voor te kijken.

Ik stoor mij er op dit moment nog niet genoeg aan om er maandelijks/jaarlijks voor te betalen.
    Last edited by Rappa; 5th December 2019 at 12:00.

Mentioned
    110 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Black View Post
    Formule 1 draait niet alleen om Max Verstappen

Tags for this Thread