User Tag List

Page 40 of 44 FirstFirst ... 30 38 39 40 41 42 ... LastLast
Results 1,561 to 1,600 of 1721

Thread: Formule 1

nóg een 'Bram' One_Eight_Se7en's Avatar
    Mentioned
    64 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: BramKocken Steam ID: BramK

Seriously, zet Lando en Ricciardo in 1 team, met Red Bull's social-team erachter.... I'd pay for that!

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    885 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Kaartjes aangevraagd!

Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    309 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Noice. Hele weekend? En waar?
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    885 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

We hebben allemaal gekozen voor 3 dagen maar voor de rest kansen beetje verspreid. Voor brons (bocht 10), duinen en silver tribune 2a gegaan.

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    165 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gaat er iemand van jullie nog naar SPA?

Mentioned
    64 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Kom er zo met de auto langs, maar op 1 sept kijk ik thuis op de bank met o.a. @OneSixthRoy

Mentioned
    64 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Formule 1

Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Kaartjes aangevraagd!
    Hoe zat het nou met het betaalproces? Moest je nu al betaalgegevens opgeven? Creditcard enzo?

Of alleen kaarten aanvinken?

#edit
    Oh kak, dubbel... excuus

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    885 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by One_Eight_Se7en View Post
    Hoe zat het nou met het betaalproces? Moest je nu al betaalgegevens opgeven? Creditcard enzo?

Of alleen kaarten aanvinken?

#edit
    Oh kak, dubbel... excuus
    Je vraagt alleen kaarten aan, geen betaling. Enige wat je opgeeft is naam, adres en telefoonnummer.

Mentioned
    309 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gisteren maar F1TV genomen, leuke extra stream erbij voor de onboards/track map/live timings enz.
    Ook in het archief gedoken, van de afgelopen jaren kun je hele races terugkijken, en anders vooral de samenvattingen. Ik mis wel gelijk de goede oude tijd van een mooie regenrace, chaos op de baan, of gewoon een Grand Prix waar de raarste shit gebeurt En bizar dat je dan >10 jaar terug zit te kijken maar een groot gedeelte van de coureurs al actief was. En degene die gestopt zijn zie je nu elke race in de pit lan rondlopen, lekker aan het chillen, met pensioen, of een 2e carrière maken met een youtubekanaal
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Race Everything OneSixthRoy's Avatar
    Mentioned
    101 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: RoyVisser PSN ID: RoyVisser Steam ID: royvisserares
    Quote Originally Posted by Ries View Post
    Gisteren maar F1TV genomen, leuke extra stream erbij voor de onboards/track map/live timings enz.
    Ook in het archief gedoken, van de afgelopen jaren kun je hele races terugkijken, en anders vooral de samenvattingen. Ik mis wel gelijk de goede oude tijd van een mooie regenrace, chaos op de baan, of gewoon een Grand Prix waar de raarste shit gebeurt En bizar dat je dan >10 jaar terug zit te kijken maar een groot gedeelte van de coureurs al actief was. En degene die gestopt zijn zie je nu elke race in de pit lan rondlopen, lekker aan het chillen, met pensioen, of een 2e carrière maken met een youtubekanaal
    Echt 100% erop vertrouwen kan ik helaas nog niet op de zondag, maar de extra tools en camera's zijn echt wel top. Laatste rondje van de GP van Frankrijk zat ik on-board bij Lando nadat de regie de focus op een ander gevecht plaatste.

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    410 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Wat een race!!!! van Max dan
    Briljant!

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    284 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Dat wordt nog interessant.
    Van ze de F1 vermoorden of niet

aka PjotrStroganov Cloud's Avatar
    Mentioned
    156 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pjotrstroganov PSN ID: Pjotrstroganov Steam ID: Pjotrstroganov
    Wat een race zeg!
    De volgende post hier onder plaatsen aub.

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    885 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Wat was dit genieten, dit had je niet beter kunnen schrijven. Van 100% teleurstelling naar 100% vreugde. Begreep dat ze om 18:00 bij de stewards zitten maarja wat maakt dat ook uit. Hij heeft bewezen dat hij het kan, de auto het kan en heeft zijn eerste plek mogen vieren dus enige wat ze van hem af kunnen nemen zijn punten /care.

En liefde voor Norris is alleen maar groter geworden : https://www.ziggosport.nl/fragment/9...196fd-mp4.html

Wat een baas

Mentioned
    156 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Wat was dit genieten, dit had je niet beter kunnen schrijven. Van 100% teleurstelling naar 100% vreugde. Begreep dat ze om 18:00 bij de stewards zitten maarja wat maakt dat ook uit. Hij heeft bewezen dat hij het kan, de auto het kan en heeft zijn eerste plek mogen vieren dus enige wat ze van hem af kunnen nemen zijn punten /care.

En liefde voor Norris is alleen maar groter geworden : https://www.ziggosport.nl/fragment/9...196fd-mp4.html

Wat een baas
    Van de kart baan... En opa Plooy: van iRacing.

Mentioned
    101 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Norris en Verstappen hebben heel veel gezamenlijk iRacing filmpjes, heerlijk zo'n stel jonge gasten.

Wat een race!!

Mentioned
    309 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wat een race!!! Jammer dat er toch weer controverse in het spel is, kunnen anderen weer gebruiken om het te downplayen. Misschien had het een ronde later wel clean gekund, wie weet. Wel zeker een van de beste races van jaren... Zo'n simpel baantje zou je zeggen, maar wat een spektakel.

Hollow gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    170 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    En nu hopen dat we niet weer zo lang moeten wachten op een race als deze. Dat was letterlijk op het puntje van de stoel.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    284 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Zo, gelukkig geen straf (wat imo terecht is overigens) en Max heeft een dubbel op deze track. Lekker bezig zo

Mentioned
    64 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Oi oi oi.... ik denk dat ik volgend jaar maar naar Oostenrijk ga rijden voor een weekendje
    Als al dat oranje-volk toch in Zandvoort is geweest, dan pak ik wel dit top-baantje mee! Kort maar geeft zoveel race-actie

En zelfs zonder oranje-bril was dit een fantastische race! De ontzaglijke inhaalrace van Sainz, van enalaatste naar #8. Norris die stand houdt op #6. Hamilton die duidelijk schade had, en daardoor ineens een prooi werd voor de top6. Leclerc deed ook alles goed, gun 't volop hoor, maar ja... tegen zo'n ontketende Max, that's impossible.

Dit was hard nodig na die parkeerplaats-optocht in Frankrijk. Degene die nog steeds denkt dat lange rechte stukken 'beter' zijn...

OdinThe1337 spike_tm's Avatar
    Mentioned
    121 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: OdinThe1337 Steam ID: spike_tm
    Lekkere race, niet ongestraft buiten de baan kunnen rommelen, inhaal acties, verschillende strategieën, banden die ook echt ander gedrag hebben in compounds en aantal rondjes, Kimi lekker bezig, Kubika voorspelbaar achteraan, de winnaar deze keer niet zo voorspelbaar.

Had al eerst MotoGP aangezet om niet alleen maar een optocht te kijken, was deze keer niet nodig.
    “We can know only that we know nothing. And that is the highest degree of human wisdom.”

Mentioned
    64 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Kaartjes aangevraagd!

Same here... ook aangevraagd! 3x passe-partout met m'n pa & schoonvader

Op Zilver 1 tribune bij Audi S:

En als het niets wordt.... dan ga ik naar Oostenrijk met @OneSixthRoy

Sterker door strijd Doc's Avatar
    Mentioned
    260 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Undutchable PSN ID: Undutchabled
    Quote Originally Posted by spike_tm View Post
    Had al eerst MotoGP aangezet om niet alleen maar een optocht te kijken, was deze keer niet nodig.
    En de MotoGP was ook al aardig spannend! Wat een topdag was het vandaag. Ik heb de F1 niet live kunnen kijken want na de MotoGP ben ik met de uittocht vanaf het circuit mee gaan rijden, en ‘s avonds moest ik nog terug rijden naar Rotterdam.
    Voor vertrek de 1e 43 rondes gezien, en vooral vlak na de start dacht ik: dit wordt hem niet voor Max.
    Maar thuisgekomen snel het laatste deel gekeken en holy shit, wat een afsluiting. Echt op het puntje van mijn stoel.
    Bizar dat Gasly ook gewoon op een ronde gezet wordt, en heel erg knap van Norris dat hij die 6e positie vastgehouden heeft. Hij en Sainz hadden wat mij betreft ook wel DotD mogen worden.
    Ik begin wel een beetje flauw te worden van de Oranje Max Verstappen bril bij Ziggo. Ik snap het wel, want ik ben zelf ook meer F1 gaan kijken sinds Verstappen mee rijdt (vroeger pakte ik wel eens een race mee maar niet zo regelmatig als nu), maar ik heb soms het gevoel dat het er wel heel dik op ligt.
    Olav Mol ook met zijn constante “Punt, komma, uitroepteken” en “zoals ik al voorspeld had”, en Plooij die eigenlijk geen vragen stelt...
    Zou wel eens een race willen kijken met Sky Sports commentaar.

Dan die gasten bij de MotoGP... die zijn lovend maar ook kritisch en hebben niet een specifieke favoriet.

OdinThe1337 spike_tm's Avatar
    Mentioned
    121 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: OdinThe1337 Steam ID: spike_tm
    Ik kijk altijd op Movistar hier, Spaans commentaar met een commentator, Pedro de la Rosa als ex F1 coureur en een voormalig chief engineer van een F1 team.
    Op het "Carlos, Carlos" gedoe rond Sainz na, wel goed commentaar met serieuze achtergrond informatie van die engineer en redelijk objectief wat inhaal, duw en trek werk en incidenten commentaar.
    “We can know only that we know nothing. And that is the highest degree of human wisdom.”

Vers Vlees Slowghost's Avatar
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by spike_tm View Post
    Ik kijk altijd op Movistar hier, Spaans commentaar met een commentator, Pedro de la Rosa als ex F1 coureur en een voormalig chief engineer van een F1 team.
    Op het "Carlos, Carlos" gedoe rond Sainz na, wel goed commentaar met serieuze achtergrond informatie van die engineer en redelijk objectief wat inhaal, duw en trek werk en incidenten commentaar.
    Denk dat elk land wel een chauvinistische insteek heeft. Daar ontkom je ook niet aan. Als het niet Maxxie-mania is, is het duo Mol-Plooij prima om naar te luisteren.

Mentioned
    156 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Mol is ok. Tijdens de gridwalk van Plooy zap ik weg.

Qua kaarten denk ik dat ik dit jaar maar over sla. Ik kijk eerst wel even de kat uit de boom.

Mentioned
    101 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Doc View Post
    Zou wel eens een race willen kijken met Sky Sports commentaar.
    Verademing, echt waar Die gasten vinden het natuurlijk ook mooi wat Verstappen doet maar dat komt voort uit hun liefde voor de sport en niet de liefde voor de kleur oranje. Ik wil niet zeggen dat dat bij Olav en Co. die liefde voor de sport niet aanwezig is, maar de liefde voor Verstappen maakt wel echt heel erg blind af en toe.

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    885 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Cloud View Post
    Mol is ok.
    Mwah ik ben ook wel klaar met zijn uitspraken, belachelijk maken van franse coureurs en alles goed lullen wat Max fout doet. Als ik makkelijk kon switchen naar andere commentaar zou ik het doen.

Mentioned
    309 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by OneSixthRoy View Post
    Echt 100% erop vertrouwen kan ik helaas nog niet op de zondag, maar de extra tools en camera's zijn echt wel top. Laatste rondje van de GP van Frankrijk zat ik on-board bij Lando nadat de regie de focus op een ander gevecht plaatste.
    Het is niet tegengevallen. Alle F2 en F3 races ook gezien, dat is ook zeker de moeite om het abonnement voor te hebben, waren erg leuke races. Ook de persconferenties e.d. zijn leuk om erbij te kunnen zien.

Verder kun je het commentaar zelf kiezen (Nederlands, Engels, of ook in andere talen als je er zin in hebt). Erg leuk. Engels commentaar is echt een verademing, goede technische analyses, geen Max-geschreeuw en veel leuke Engelse 'witty' grappen, erg goed!

De app/player zelf is wel van ondermaats niveau. Basic features als dubbelklikken om fullscreen te gaan, of op het scherm te klikken om te pauzeren zit er niet eens in. Ik vind dat de pagina's ook erg langzaam laden, en de videos zelf bufferen vooraf ook wel erg lang. Tijdens de video's zelf heb ik al een paar keer een vastloper gehad (bij archiefbeelden) en moest ik de browser helemaal verversen. Tijdens de Live uitzendingen ging alles wel goed.

Wel ook erg dom dat je de live-uitzendingen niet kan pauzeren of kan terugspoelen. Tijdens de F2 race kon ik pas in rondje 5 de stream aanzetten, maar met geen mogelijkheid kun je dan een paar minuten teruggaan om de start te zien.. dan moet je heel de sessie overslaan en een uur (of langer) wachten totdat ze de replay als geheel er op hebben gezet. Wat mij betreft amateuristisch. Even op pauze zetten om te pissen ofzo kan ook niet. Dat terwijl je dat bij Ziggo wel gewoon (allemaal) super makkelijk doet.

Member martha1989's Avatar
    Mentioned
    261 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mwah ik ben ook wel klaar met zijn uitspraken, belachelijk maken van franse coureurs en alles goed lullen wat Max fout doet. Als ik makkelijk kon switchen naar andere commentaar zou ik het doen.
    Die interviewer dan. HAHAHAHA. Was dat niet de tandarts van de familie Verstappen ofzoiets randoms? Echt letterlijk de slechtste "interviewer" van Nederland. Erger dan Harry Mens.

Mentioned
    309 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mooi trouwens dat er geen straf volgt. Wel weer ontzettend jammer dat dit weer de gehele race overschaduwt. Wij zijn als Nederlanders allemaal erg blij, maar internationaal gaat het alleen maar om de straf/inconsitentie van de FIA.

Quote Originally Posted by martha1989 View Post
    Die interviewer dan. HAHAHAHA. Was dat niet de tandarts van de familie Verstappen ofzoiets randoms? Echt letterlijk de slechtste "interviewer" van Nederland. Erger dan Harry Mens.
    Jack Plooij. De grootste kwal van het paddock. En het erge is, hij doet het ook gewoon al bijna 30 jaar. Hij stelt de domste vragen, doet alsof alle coureurs kleuters zijn, en soms als je op de officiële beelden de interviews kijkt, en je ziet Jack op de achtergrond een interview geven, schaam ik mij gewoon als Nederlander zijnde rot voor zijn gedrag/houding.

Ik heb hem ook een paar keer 'live' gezien, en een vriendelijke man is het ook niet.

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    138 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Hij is natuurlijk niet echt dom. Weet niet of het tactisch is of gemakzucht. Valt me soms nml wel op dat wanneer je je lompig/brutaal gedraagt men meer pikt dan je denkt en zelfs geïntimideerd kunnen raken. Ook hooggeplaatste personen.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1207 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Guttegut, wat zijn we belangrijk...

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    885 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

bron

Was voor de uitslag nog ruim in het voordeel van Verstappen

Mentioned
    64 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik geloof niet dat er een goed alternatief is voor Jack at the moment... Natuurlijk is het geen journalistiek wonder, noch de meest ervaring ex-racer, maar hij beweegt zich inmiddels wel redelijk gemakkelijk door de paddock, met z'n opgebouwde netwerk enzo.
    Nederland is erg klein land qua autosport.. en nog kleiner qua autosport & journalistiek onderlegde mensen.

Dus ja, er kan heel veel beter aan Olav & Jack... maar met het huidige budget en mogelijkheden, moet ik wel het nodige respect opbrengen voor wat ze doen & hoe ze het doen.

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Ries View Post
    Jack Plooij. De grootste kwal van het paddock. En het erge is, hij doet het ook gewoon al bijna 30 jaar. Hij stelt de domste vragen, doet alsof alle coureurs kleuters zijn, en soms als je op de officiële beelden de interviews kijkt, en je ziet Jack op de achtergrond een interview geven, schaam ik mij gewoon als Nederlander zijnde rot voor zijn gedrag/houding.

Ik heb hem ook een paar keer 'live' gezien, en een vriendelijke man is het ook niet.
    Ver-schrik-ke-lijk mannetje. Een hele poos geleden zat ie een keer aan tafel bij Jinek. Bah bah bah.
    Olav Mol...ook niet mijn type, maar die vind ik prima & kundig. Maar die Plooij...wat een walgelijke praatjesmaker zeg.

Maar on another note....ik heb het G*VERDOMME gisteren niet kunnen zien. Kan serieus wel janken.
    Ik kan de race toch gewoon terugkijken via de Ziggo App (heb zelf dus Ziggo)? Of is dat net zo ingewikkeld qua rechten als met eredivisie voetbal.

Moderator Rappa's Avatar
    Mentioned
    885 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Morrigun99 View Post
    Ik kan de race toch gewoon terugkijken via de Ziggo App (heb zelf dus Ziggo)? Of is dat net zo ingewikkeld qua rechten als met eredivisie voetbal.
    Gewoon via de app naar Tv& replay gaan. Alleen wel even opletten of je de juiste te pakken hebt. Ik heb zelf wel eens per ongeluk een uitgebreide samenvatting gekozen ipv de volledige race.

Mentioned
    64 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Idd... en als je volledige uitzending hebt, dan kan je de eerste 65min skippen, dan kom je direct bij de formation-lap Dat is wel ideaal in de app, door dat gewoon op de tijdlijn te slepen. (op de Mediabox op TV moet je dan vooruitspoelen en wachten tot ie op het juiste punt is.)

Mentioned
    156 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by One_Eight_Se7en View Post
    Ik geloof niet dat er een goed alternatief is voor Jack at the moment... Natuurlijk is het geen journalistiek wonder, noch de meest ervaring ex-racer, maar hij beweegt zich inmiddels wel redelijk gemakkelijk door de paddock, met z'n opgebouwde netwerk enzo.
    Nederland is erg klein land qua autosport.. en nog kleiner qua autosport & journalistiek onderlegde mensen.

Dus ja, er kan heel veel beter aan Olav & Jack... maar met het huidige budget en mogelijkheden, moet ik wel het nodige respect opbrengen voor wat ze doen & hoe ze het doen.
    Ik vind Allard Kalf nog best te doen als pitreporter tijdens de 24h van Le Mans en kan hem me herinneren als kundige voorganger van Plooy. Zijn Engels is overigens perfect.

Voor de race gisteren zagen we Mol overigens in zijn kantoortje en hij merkte op dat hij als een van de weinigen alleen zat. Ik vind dat hij best een co-commentator mag hebben zoals vd Garde of Doornbos. Even wat extra oogjes op het scherm.

En nu we toch bezig zijn: Doornbos is een goede gast. Maar hoe hij soms net als Mr DoeiDoei de nuance lijkt te missen is toch wel jammer. De situatie gisteren was niet zwart wit, net zo min als die in Canada, maar er wordt zonder door te denken meteen geschreeuwd dat er geraced moet worden. Sure, maar de meeste regels zijn er juist ooit gekomen omdat coureurs de grens van het toelaatbare overschreden.

Anyway, ik kan lekker zonder reclames de race volgen en dat is voor mij genoeg.

Member martha1989's Avatar
    Mentioned
    261 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Cloud View Post
    Ik vind Allard Kalf nog best te doen als pitreporter tijdens de 24h van Le Mans en kan hem me herinneren als kundige voorganger van Plooy. Zijn Engels is overigens perfect.

Voor de race gisteren zagen we Mol overigens in zijn kantoortje en hij merkte op dat hij als een van de weinigen alleen zat. Ik vind dat hij best een co-commentator mag hebben zoals vd Garde of Doornbos. Even wat extra oogjes op het scherm.

En nu we toch bezig zijn: Doornbos is een goede gast. Maar hoe hij soms net als Mr DoeiDoei de nuance lijkt te missen is toch wel jammer. De situatie gisteren was niet zwart wit, net zo min als die in Canada, maar er wordt zonder door te denken meteen geschreeuwd dat er geraced moet worden. Sure, maar de meeste regels zijn er juist ooit gekomen omdat coureurs de grens van het toelaatbare overschreden.

Anyway, ik kan lekker zonder reclames de race volgen en dat is voor mij genoeg.
    Enige realiteitszin ontbreekt natuurlijk in heel de uitzendingen. Ik gunde het Max van harte, vond ook dat hij het verdiende en ben dus blij met deze beslissing maar vond het geen 100% easy peasy call. Als Max boos is over een racing incident dan is de openings"Vraag" steevast iets als "Max wat een ongelofelijk lage tyfushonden waarvan ik hoop dat zij een hele pijnljke dood tegemoet gaan..He??"

Nederland is natuurlijk heerlijk chauvinistisch als het om sport gaat (terwijl dat verder in onze cultuur toch alles meevalt) en F1 spant op dit moment helaas op niet zo'n positieve manier de kroon.
    Jammer, want het is los van deze mongolen toch fantastisch dat de leukste courreur om naar te kijken (op de baan) een Nederlander.

Tags for this Thread