User Tag List

Page 10 of 10 FirstFirst ... 8 9 10
Results 361 to 393 of 393

Thread: [Multi] Bayonetta

....
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Kitoshi
    Zit nu chapter 2 in hard, prologue heeft me ongeveer 19 pogingen gekost (die torture attacks dan), maar ik moest en zou er voorbij komen.

Uiteindelijk gelukt met veel dodge, patroon van die beesten onthouden, en het gebruik van de zweep om wat afstand te behouden en zo magic op te bouwen.

Het was wel echt op het nippertje dat ik het gered heb.

Chapter 1 was daar in tegen wel wat moeilijker, maar niet zo extreem als de prologue, je kom al snel wat joy's
    tegen, maar verder niet heel veel speciale vijanden.

Maar het blijft genieten op hard, echt een veel grotere uitdaging, ik ben benieuwd wat de volgende moeilijkheidsgraad gaat brengen.

Gamebites.nl Shriko's Avatar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Kitoshi,2356138
    Maar het blijft genieten op hard, echt een veel grotere uitdaging, ik ben benieuwd wat de volgende moeilijkheidsgraad gaat brengen.
    Hel

....
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Kitoshi
    Quote Originally Posted by Shriko,2356149
    Hel
    I say bring it, Hell or Hell in DMC 4 was ook geweldig , en heb ik ook uitgespeeld, dus dit moet ook gaan lukken =).

Mmemmbemr Death Metal's Avatar
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ook besteld vandaag voor de PS3, wil deze echt niet missen als DMC etc fan.

Member tante soesa's Avatar
    Mentioned
    127 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    UITGESPEELD!

Heb er aardig lang over gedaan. Zo'n 16 uur. Echt een geweldige game. Het enige waar ik wat op aan te merken heb is dat de het soms veel van dezelfde muziek is. Verder is alles wel zo een beetje perfect. Muziek is trouwens wel heel goed. Vind vooral dat heilige engel muziek chill dus vind het een beetje jammer dat je heel vaak het zelfde combat liedje hoort.

Zat net naar de 3d character models te kijken en ik vind ze echt heel goed ontworpen. Vooral Jeanne heeft stijl

Member Dega's Avatar
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben nu op hard bezig, en hoewel het spel goed te doen is (zit nu rond chapter XI) zijn de Alfheim portals vanaf chapter X vrijwel niet meer te doen voor mij. Zal die toch echt op normal moeten gaan halen om ze allemaal te completen.... :/

Mentioned
    127 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik heb maar een paar van die Alfheim portals gedaan xD

Opperzeikerd Primate Ryan's Avatar
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: primate_ryan
    Quote Originally Posted by tante soesa,2356624
    UITGESPEELD!
    Verre van!

Mentioned
    127 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Primate Ryan,2356753
    Verre van!
    ja dat is waar xD

oke het verhaal dan Ik heb idd nog veel te doen.

Member Mesijs's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fuck ik heb gewoon echt te weinig tijd hiervoor. Heb ook nog andere leuke spelletjes liggen, maar moet deze echt eens doorspelen want ik word aan alle kanten ingehaald.

EDIT: erg vervelend dat je niet mid-chapter kan saven. Als ik dan 20 minuutjes tijd heb dan speel ik de game toch maar niet, omdat ik een chapter niet af kan maken...

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1286 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    PS3 Version of Bayonetta Getting Update

Not all multi-platform games are the same. Take SEGA's Bayonetta, for example.

One complaint from PS3 players have been that Bayonetta has long loading times. This upload will offer the option to install the game directly on the PS3's hard disc drive. The Japanese update will include an "Install" option in the game's menu screen.

It is possible to install Bayonetta, as with every Xbox 360 title, directly onto the Xbox 360's HDD. However, the Xbox 360 version of Bayonetta does not offer players this option directly through the game's menu screen.

The update will be available starting January 28.

While the Xbox 360 version of Bayonetta received better reviews, the PS3 version outsold the Xbox 360 version in Japan.
    Bron.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Mesijs,2357009
    EDIT: erg vervelend dat je niet mid-chapter kan saven. Als ik dan 20 minuutjes tijd heb dan speel ik de game toch maar niet, omdat ik een chapter niet af kan maken...
    Hmm, dan moet je ergens return to menu doen of gewoon vanuit de game meteen naar je dashboard gaan. Niet stoppen als je gestorven bent. Dan kan je gewoon verder vanaf het laatste checkpoint zonder penalty.

Wat nog aansluit op dat nieuwtje van LAB: het schijnt dat een geí¯nstalleerde Bayonetta op de 360 bij veel mensen juist slechter loopt. Je bent gewaarschuwd.

Member Mesijs's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Heb gisteren eventjes chapter 7 en nu net chapter 8 uitgespeeld.

wat een vette eindbaas van chapter 7 zeg! Die vliegende gast bij het vliegveld met die twee grote armen waaruit hij schoot. Had eerst een beetje moeite met timen als hij die grote klap gaf, maar als je 't eenmaal doorhebt dan sloop je hem ook hard. Het stukje bij het hoofd moest ik ook een paar keer overdoen omdat ik erg enthousiast was om het af te maken.

Chapter 8 (Highway 666) vond ik ook verschrikkelijk leuk. Eerst vechten op die auto's, toen nog staande op de snelweg en vervolgens keihard rijden! Dat rijden was schijnbaar wat kritiek op maar ik vond het een hele lollige afwisseling, zeker omdat je op de kop over die brugdingen kon rijden. Die vijanden daarna kon je makkelijk slopen met je pistool, goed dat verschillende vijanden echt verschillende tactieken vereisen.

Nogmaals: wat een ongelooflijk vet spel. Ben echt blij dat ik 'm via Gamer kon krijgen, anders had ik 'm echt nooit gekocht. IEDEREEN moet deze aanschaffen, ook al houd je niet van die Japanse onzin.

ex-Moderator Lord Vampire's Avatar
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Lord_Vampire
    Quote Originally Posted by Ps3party
    PS3 patch voor Bayonetta komt niet van SEGA

Dankjewel Sony.

De patch voor de PlayStation 3 versie van Bayonetta staat eindelijk online. Het kost je wel een download van 4,5 GB, maar daarna kun je de game vanaf je harde schijf spelen, zonder irritant lange laadtijden. Wat opvallend is aan deze patch, is dat we er SEGA niet dankbaar voor moeten zijn, maar Sony. SEGA Nederland heeft namelijk bevestigd dat niet SEGA, maar Sony verantwoordelijk is voor de laadtijd verkortende patch.
    123

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1167 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Bayonetta voor 18 pond op zavvi.com

edit: Bunny was me voor in de koopjes thread

Mentioned
    1286 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Liquid_T<NL>,2365843
    edit: Bunny was me voor in de koopjes thread
    ...maar vergat het zelf hier te posten. [IMG][/IMG]

Member Dicear's Avatar
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Jammer genoeg wordt alleen de creditcard geaccepteerd. Voor die prijs zou ik het namelijk wel doen.

The Chosen One
    Guest
    Wirecard e.d. Geen CC is een slap excuus.

Member [TR]Sypher's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Originally Posted by Ps3party
    PS3 patch voor Bayonetta komt niet van SEGA

Dankjewel Sony.

De patch voor de PlayStation 3 versie van Bayonetta staat eindelijk online. Het kost je wel een download van 4,5 GB, maar daarna kun je de game vanaf je harde schijf spelen, zonder irritant lange laadtijden. Wat opvallend is aan deze patch, is dat we er SEGA niet dankbaar voor moeten zijn, maar Sony. SEGA Nederland heeft namelijk bevestigd dat niet SEGA, maar Sony verantwoordelijk is voor de laadtijd verkortende patch.
    Het kost je dus geen download van 4,5GB ! je hoeft alleen een patch van ~100MB te downloaden waarna je de keuze krijgt om de game te installeren wat 4,5GB van je HDD vreet.

Member R0nnNL's Avatar
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: R0nn PSN ID: R0nnNL Steam ID: R0nn
    Quote Originally Posted by [TR
    Sypher,2365883]Het kost je dus geen download van 4,5GB ! je hoeft alleen een patch van ~100MB te downloaden waarna je de keuze krijgt om de game te installeren wat 4,5GB van je HDD vreet.
    Zo'n vermoeden had ik al toen ik het las. Welke patch is nou 4.5 GB groot? _O-

Mentioned
    1167 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Ronn,2366027
    Zo'n vermoeden had ik al toen ik het las. Welke patch is nou 4.5 GB groot? _O-
    Helemaal als de data op de disk staat :') Hoewel dat ook wel weer zo'n actie is

Donderkonijn
    Guest
    Quote Originally Posted by Baukereg,2354116
    Nog een artikeltje, van het almachtige gamasutra.

"Opinion: The Cultural Clash Of Bayonetta"
    http://www.gamasutra.com/view/news/2..._Bayonetta.php
    Heel verhaal, en dan zegt meneer ergens over de gameplay:
    "I don't care how good bayonetta's button mashing is"

Daarna kan je dat figuur toch onmogelijk serieus meer nemen?

Mentioned
    1167 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Gisteren eerste twee uur gespeeld.

wow...

Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Hmm, en ik zit nog te wachten op mijn guide. Ik zie dat Play het ding op 4-5 leverdagen heeft gezet. Wat heb ik gemist? Ik was er toch vrij tijdig bij volgens mij en hij is nog niet verstuurd.

Mocht ik het ding ooit nog mogen ontvangen dan ga ik in ieder geval nog met de game aan de slag.

Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by play
    Your order for Bayonetta - Collector's Edition Guide has been posted.
    Gelukkig.

Benz-Driver kelders0's Avatar
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mega bump

inmiddels anderhalf uur in de game verzonken, maar wat een pareltje !

ex-Moderator Lord Vampire's Avatar
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Lord_Vampire
    Hmm ik heb deze ook nog steeds liggen, maar kan me er niet toe aanzetten verder te spelen. Ik heb volgens mij een uurtje of 4 gespeeld ofzo, maar vond het verhaal en de aankleding dusdanig bizar dat ik hem nooit meer verder heb gespeeld.

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    246 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: K1kk3rGNL
    Heb deze game in het afgelopen najaar gespeeld en hoewel het fighting-genre niet helemaal mijn ding is heb ik er toch heel erg van kunnen genieten. Eigenlijk moet je gewoon meegaan in de gekheid en gewoon de bizarre elementen ondergaan zonder al te veel na te denken over hoe vreemd en japans het allemaal is. Leuk dat een game zichzelf eens niet zo serieus neemt

Benz-Driver kelders0's Avatar
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Kikker,2513963
    Heb deze game in het afgelopen najaar gespeeld en hoewel het fighting-genre niet helemaal mijn ding is heb ik er toch heel erg van kunnen genieten. Eigenlijk moet je gewoon meegaan in de gekheid en gewoon de bizarre elementen ondergaan zonder al te veel na te denken over hoe vreemd en japans het allemaal is. Leuk dat een game zichzelf eens niet zo serieus neemt
    Dit!

sommige dingen zijn inderdaad zooo vaag, maar dat maakt het imo alleen maar interessanter.. als je alleen de hoofdpersonages al ziet, ik bedoel WTF! ..

heb net chapter 2 vanochtend uitgespeeld, bevalt me nog steeds prima

Indie kneus Baukereg's Avatar
    Mentioned
    187 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Wot wot! :O

Bayonetta is Now Available on Steam!

PlatinumGames’ universally acclaimed action masterpiece finally comes to PC. Experience the over-the-top stylish action in 60fps at unlocked HD resolutions. The definitive way to play: being bad never felt so good.
    http://store.steampowered.com/app/460790/

Incorgnito Randroid's Avatar
    Mentioned
    299 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wow, een van de weinige games waarin ik destijds alle achievements heb gehaald. Toppertje.

Mentioned
    1286 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Bayonetta and Vanquish 4K Remaster Bundle Is Coming To Xbox One

Bayonetta and Vanquish are getting remastered in 4K for the Xbox One. The official Microsoft store has listed a bundle for both games.

Bayonetta was first released as a multiplatform game for PS3 and Xbox 360. It was later ported to the Nintendo Switch along with the second game that involved Nintendo as a publisher. Since then, they have announced the third game in collaboration with Platinum Games and it is confirmed for the Nintendo Switch.

Read More: Pokémon Sword and Shield Gingantamax Snorlax and Where To Find It

While the Bayonetta sequels are exclusive to Nintendo Switch, the original game ended up on PC with a 4K and 60 FPS supported port. It appears that users on Xbox One will be able to enjoy Bayonetta 1 and Vanquish in 4K and 60 FPS.

Both of these games were found on the official Xbox One store so there is no doubt in this being an official announcement and not a mistake. They are also available to purchase in a bundle. The 4K and 60 FPS support will be likely for the Xbox One X while it is not confirmed what resolution these games will run on the original Xbox One.

If you are interested in buying both of these games, the release date for both of these games is listed on February 18, 2020. Sega is listed as the published while the description confirms this is the first time these games are getting “remastered” for the Xbox One. There are no additional details on what kind of improvements are expected aside from the improved resolution.

Bayonetta already runs at 60 FPS on the Xbox 360 and can be played through backward compatibility support on Xbox One. This version runs at a lower resolution of 720p so this is an improvement in any case.
    bron

Xenia Onatopp
    Mentioned
    74 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bizar hoor, dit had ik echt nooit verwacht. Day 1.

En fun fact: Bayonetta was samen met Divinity II en Darksiders de eerste Westerse release van het afgelopen decennium 5 januari 2010.

Tags for this Thread