User Tag List

Page 405 of 407 FirstFirst ... 305 355 395 403 404 405 406 407 LastLast
Results 16,161 to 16,200 of 16272

Thread: [Algemeen] Series

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    166 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Baukereg View Post
    Jeetje, seizoen 4 al. Ik ben ergens in seizoen 2 afgehaakt.
    Ja joh. Je zou toch zeggen dat die schrijvers zelf ook in de gaten hadden dat ze met seizoen 2 het spoor bijster raakten. Ze wisten duidelijk niet van tevoren waar ze naar toe zouden gaan schrijven en gebruikten vervolgens allerlei plottrucjes om het interessant proberen te houden. S02 nog wel afgerond, maar tegen wil & dank.

The Dropout afgerond. Aanrader!

Ik vond het een zr vermakelijke serie, waarbij je na iedere aflevering in n ruk door wil naar het einde. Het script is soms wat inconsistent en "hak-op-takkerig", maar het hoge tempo en de ijzersterke cast (Seyfried, Naveem Andrews, Stephen Fry, Michael Ironside, Sam Waterston William H. Macy! etc. etc.) maakten alles goed. Wat mij betreft had er wel meer & beter ingezoomd moeten worden op de aftermath.
    Ik had wel na iedere monoloog van Kurtwood Smith de neiging om er "dumbass" achteraan te roepen trouwens.
    "You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic matter as everyone, and we are all part of the same compost pile."

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    126 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TakingdjAztec PSN ID: Dip_Snoes Steam ID: takingdjaztec
    Quote Originally Posted by CrispyCross View Post
    Hier ook. Ik hield het simpelweg allemaal niet meer bij :')
    Same.. Om een of andere reden deed mij die Samurai wereld niet echt iets.
    All you need to know: https://www.viberate.com/artist/mindru

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    143 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Seizoen 3 van Westworld was wel weer beter, hoewel nog steeds wel wat vaag als S2. Vond het wel een stap in een goeie richting.
    Ben wel benieuwd naar S4 maar weet alleen niet wat ik ervan moet van verwachten.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, RTX 3080 Ti Vision, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    662 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Obi-wan Kenobi Episode 6

Samen met Episode 3 en 5 de beste episodes van Obi-wan Kenobi. Van de gehele serie had ik eerlijk gezegd wel meer verwacht. Van de live action series die nu zijn uitgebracht veruit de minste serie.
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    898 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Ik vond zelf 1 en 6 de beste episodes van een erg middelmatige serie. Eens met Coola, dit had echt beter gemoeten. Eigenlijk is de hele serie wmb qua verhaal volstrekt overbodig. Alles wat we zien is min of meer een herhaling van wat we al gezien hebben in de prequels. de tweeling die worden afgedropt bij hun stiefouders, de uitvoering van order 66 en wederom een gevecht tussen Anakin en Obi-Wan het probleem is dat de regie niets boven de middenmoot weet te tillen (en daar soms pijnlijk hard onder duikt), kortom alles wat we zien is al beter gedaan in de films en dat maakt dit wederom een gemiste kans van Disney. Vooropgesteld: ik vond het niet bar slecht, het had zijn momenten Vader helm kapot was toch effe kippevel en ik ben er niet boos over zoals ik was over ROTS. Dit was simpelweg vlees noch vis.

Ewan heeft aangegeven nog wel vaker in de huid te willen kruipen van Obi-Wan, en ik zie Disney nog wel een tweede seizoen doen. Ga weg van het hele Skywalker verhaal, pak Darth Maul en zijn crime syndicate erbij, Haal Deborah Chow eraf alsjeblieft en geef het aan Feloni of een andere goeie. Komop Disney, doe is leuk.
    Last edited by RPGer; 22nd June 2022 at 22:58.
    Ik zal niet zeggen dat het historisch accuraat is , maar ik zal ook niet zeggen dat het niet historisch accuraat is.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    662 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Ik vond zelf 1 en 6 de beste episodes van een erg middelmatige serie. Eens met Coola, dit had echt beter gemoeten. Eigenlijk is de hele serie wmb qua verhaal volstrekt overbodig. Alles wat we zien is min of meer een herhaling van wat we al gezien hebben in de prequels. de tweeling die worden afgedropt bij hun stiefouders, de uitvoering van order 66 en wederom een gevecht tussen Anakin en Obi-Wan het probleem is dat de regie niets boven de middenmoot weet te tillen (en daar soms pijnlijk hard onder duikt), kortom alles wat we zien is al beter gedaan in de films en dat maakt dit wederom een gemiste kans van Disney. Vooropgesteld: ik vond het niet bar slecht, het had zijn momenten Vader helm kapot was toch effe kippevel en ik ben er niet boos over zoals ik was over ROTS. Dit was simpelweg vlees noch vis.

Ewan heeft aangegeven nog wel vaker in de huid te willen kruipen van Obi-Wan, en ik zie Disney nog wel een tweede seizoen doen. Ga weg van het hele Skywalker verhaal, pak Darth Maul en zijn crime syndicate erbij, Haal Deborah Chow eraf alsjeblieft en geef het aan Feloni of een andere goeie. Komop Disney, doe is leuk.

Chow weg, the white witch Kennedy weg. En Feloni en Favreau aan het roer dat is de oplossing.
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    822 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Quote Originally Posted by coola View Post
    Chow weg, the white witch Kennedy weg. En Feloni en Favreau aan het roer dat is de oplossing.
    Je lult weer lekker uit je nek.
    Feloni en Favreau zijn al aan het roer met het hele TV gebeuren. Maar nee de vrouwen zijn weer eens het grote kwaad hier.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

No pictures please! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    327 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Filoni staat voor deze serie op IMDB inderdaad op de lijst.....in het dankwoord, helemaal onderaan.
    Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Maar nee de vrouwen zijn weer eens het grote kwaad hier.
    Aflevering 6 van Kenobi gezien? Ik denk dat mevrouw Kennedy in haar productie en storytelling heel duidelijk is wie zij binnen de Star Wars franchise als het grote kwaad ziet.
    "Unfortunately this is beyond your understanding..."
    -- Ulyaoth in Eternal Darkness

Mentioned
    822 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Lord Serafin View Post
    Filoni staat voor deze serie op IMDB inderdaad op de lijst.....in het dankwoord, helemaal onderaan.

Aflevering 6 van Kenobi gezien? Ik denk dat mevrouw Kennedy heel duidelijk in haar productie en storytelling is wie zij binnen de Star Wars franchise als het grote kwaad ziet.
    Kathleen Kennedy wijst alleen de mensen aan. Feloni is de Feige in deze hele ondernemeing. Dus alles wat fout is aan de serie ligt bij hem hij is de creatieve eindverantwoordelijke.
    En nee aflevering 6 nog niet gezien. Maar dat neemt niet weg dat Kathleen geen hand heeft in het creatieve process.
    - Frank Murphy

Mentioned
    327 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kathleen Kennedy wijst alleen de mensen aan. Feloni is de Feige in deze hele ondernemeing. Dus alles wat fout is aan de serie ligt bij hem hij is de creatieve eindverantwoordelijke.
    En nee aflevering 6 nog niet gezien. Maar dat neemt niet weg dat Kathleen geen hand heeft in het creatieve process.
    Dat is niet hoe het corporatief werkt, Tonne: zij is de CEO, dus zij is de eindverantwoordelijke. Niks gaat in productie tot zij er goedkeuring voor geeft. Dat betekent dus ook dat zij de poort op slot kan houden als het materiaal bevat dat niet overeenkomt met haar persoonlijke visie op wat Star Wars en Lucasarts moet zijn of worden. En haar ondergeschikten weten dat ook, en daar zit het pijnpunt: de fans wat moois bezorgen, of tegemoet komen aan de visie van de baas?

Als we goede Star Wars krijgen, maakt het mij niet uit wie de tent runt, maarreh...review voor Kenobi is in ontwikkeling.

Mentioned
    822 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Dat is niet hoe het corporatief werkt, Tonne: zij is de CEO, dus zij is de eindverantwoordelijke. Niks gaat in productie tot zij er goedkeuring voor geeft. Dat betekent dus ook dat zij de poort op slot kan houden als het materiaal bevat dat niet overeenkomt met haar persoonlijke visie op wat Star Wars en Lucasarts moet zijn of worden. En haar ondergeschikten weten dat ook, en daar zit het pijnpunt: de fans wat moois bezorgen, of tegemoet komen aan de visie van de baas?

Als we goede Star Wars krijgen, maakt het mij niet uit wie de tent runt, maarreh...review voor Kenobi is in ontwikkeling.
    Nee LS Dat is Juist hoe een CEO werkt zij neemt mensen als Feloni aan om deze projecten te leiden. Hooguit een Veto hier en daar. Mijn bazen hebben altijd nog mensen aangenomen om projecten te leiden. zij zijn de eindverantwoordelijken van het project. Hier dus Feloni en Favreu dus als er iemand weg zou moeten in deze grote theorie zijn het Feloni en Favreu want die gaven Deborah Chow de regiseurs rol.

Een goeie CEO micromanaged niet alles de ziekte in zoals George Lucas deed met de prequels.
    - Frank Murphy

Senior Member Baukereg's Avatar
    Mentioned
    312 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    de fans wat moois bezorgen, of tegemoet komen aan de visie van de baas?
    Maar wie zijn toch die "fans"?
    Great haystacks my destiny!

Mentioned
    327 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    TRALALALALALASPOILERVRIJ VOOR DE FRONTPAGE TRALALALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. *pfew*

Nee LS Dat is Juist hoe een CEO werkt zij neemt mensen als Feloni aan om deze projecten te leiden. Hooguit een Veto hier en daar.
    Akkoord, maar wat voor een veto's hebben we het dan over: we veranderen de helm van Boba Fett niet van groen naar blauw, of Ik veto een Obi-Wan serie waarin de rol van Obi-Wan en Luke centraal staat? En als mijn top-leidinggevende ziet dat zijn ondergeschikten matig na matig project afleveren, dan gaat die er bovenop zitten, en meekijken wat er gebeurt en wat beter kan. Gezien de staat waarin Lucasarts verkeert, en na het falen van Boba Fett, zou je verwachten dat Kennedy bovenop trump card Obi-Wan Kenobi zit om het tij te keren. Ze was voor deze serie in ieder geval executive producer.

Een goeie CEO micromanaged niet alles de ziekte in zoals George Lucas deed met de prequels.
    Oho! Maar een goede CEO brengt ook geen producten uit die hun fanbase in tween breekt, en gaat die fanbase vervolgens verder verdelen door hun media-honden teleurgestelde fans te laten demoniseren. Ik hoor het continu: 'The sequels were so bad, they made me appreciate the prequels'.

Niet dat er iets veranderd is: Disney's Kenobi is daar wat mij betreft het bewijs van.
    George Lucas was zeker niet onfeilbaar, maar hij wist tenminste wie zijn personages waren, en waar ze voor stonden.

Maar wie zijn toch die "fans"?
    In dit geval is de voornaamste doelgroep waarschijnlijk mensen die zijn opgegroeid met de Prequels.
    Last edited by Lord Serafin; 23rd June 2022 at 10:21.

Mentioned
    312 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

In dit geval is de voornaamste doelgroep waarschijnlijk mensen die zijn opgegroeid met de Prequels.
    Interessant. Staan die allemaal in een excel bestand, dat ze allemaal gebeld zijn om te vragen hoe ze er over denken?

Of zou het misschien een klein groepje voornamelijk mannen zijn die Star Wars iets te veel benaderen als een religie en bij ieder detail wat ze niet aanstaat in de Twitter-pen klimmen, vinden dat hun mening heel erg belangrijk is omdat ze de zelfverklaarde voornaamste doelgroep zijn en daarmee de veel grotere "secundaire" doelgroep overschreeuwen?

Ik stel het bewust als vraag. Maar bij de "echt fan" als argument gaan bij mij al snel alarmbellen af. Zie ook de discussie over Souls-games en moeilijkheid.

Mentioned
    822 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

TRALALALALALASPOILERVRIJ VOOR DE FRONTPAGE TRALALALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. *pfew*

Akkoord, maar wat voor een veto's hebben we het dan over: we veranderen de helm van Boba Fett niet van groen naar blauw, of Ik veto een Obi-Wan serie waarin de rol van Obi-Wan en Luke centraal staat? En als mijn top-leidinggevende ziet dat zijn ondergeschikten matig na matig project afleveren, dan gaat die er bovenop zitten, en meekijken wat er gebeurt en wat beter kan. Gezien de staat waarin Lucasarts verkeert, en na het falen van Boba Fett, zou je verwachten dat Kennedy bovenop trump card Obi-Wan Kenobi zit om het tij te keren. Ze was voor deze serie in ieder geval executive producer.

Oho! Maar een goede CEO brengt ook geen producten uit die hun fanbase in tween breekt, en gaat die fanbase vervolgens verder verdelen door hun media-honden teleurgestelde fans te laten demoniseren. Ik hoor het continu: 'The sequels were so bad, they made me appreciate the prequels'.

Niet dat er iets veranderd is: Disney's Kenobi is daar wat mij betreft het bewijs van.
    George Lucas was zeker niet onfeilbaar, maar hij wist tenminste wie zijn personages waren, en waar ze voor stonden.

Als we niets zouden uitbrengen dat de Fanbase in tweeen deelt dan waren we gestopt na Return of the Jedi.
    Want ook daar had je de nay sayers met de Ewoks.
    Er is nog altijd kritiek geweest op elk stukje Star wars. de Term George Lucas Raped my childhood was prevelent tijdens de prequels.
    Er is niemand in de wereld die star wars haat zoals Star wars fans.

Interessant. Staan die allemaal in een excel bestand, dat ze allemaal gebeld zijn om te vragen hoe ze er over denken?

Of zou het misschien een klein groepje voornamelijk mannen zijn die Star Wars iets te veel benaderen als een religie en bij ieder detail wat ze niet aanstaat in de Twitter-pen klimmen, vinden dat hun mening heel erg belangrijk is omdat ze de zelfverklaarde voornaamste doelgroep zijn en daarmee de veel grotere "secundaire" doelgroep overschreeuwen?

Ik stel het bewust als vraag. Maar bij de "echt fan" als argument gaan bij mij al snel alarmbellen af. Zie ook de discussie over Souls-games en moeilijkheid.
    Ik sluit mij hier bij aan.
    Want al dit falen en ze verdienen bakken met geld aan deze projecten. Dus Mevrouw Kennedy zit wel goed wat Disney betreft
    Last edited by Tonne; 23rd June 2022 at 10:29.
    - Frank Murphy

Mentioned
    327 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @Baukereg & @Tonne ,

Ik ga graag in op wat jullie hier opwerpen, maar ik denk dat het handiger is dat ik eerst gewoon mijn reviewtje schrijf voor Kenobi (heb ik iemand beloofd).
    Daarna praat ik graag met jullie verder.

Member martha1989's Avatar
    Mentioned
    415 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    The White Witch

Onze aller eigenste incel.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    662 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by martha1989 View Post
    The White Witch

Onze aller eigenste incel.

Ik ben verre van een incel. Sowieso maakt het mij niks uit of men vrouwen grote en sterke rollen willen geven en mannen niet. Als een film of serie goed is dan is een film of serie goed ongeacht welk geslacht de hoofdrol heeft.

Kennedy is de hoofdverantwoordelijke van de star wars franchise als er wat fout gaat dan is dat 100% haar aan te rekenen.

Mentioned
    822 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik ben verre van een incel. Sowieso maakt het mij niks uit of men vrouwen grote en sterke rollen willen geven en mannen niet. Als een film of serie goed is dan is een film of serie goed ongeacht welk geslacht de hoofdrol heeft.

Kennedy is de hoofdverantwoordelijke van de star wars franchise als er wat fout gaat dan is dat 100% haar aan te rekenen.

‘Mandalorian’ Cast Celebrates as Dave Filoni Is Now Executive Creative Director of Lucasfilm

Considering Lucasfilm is expanding the “Star Wars” television universe with several upcoming projects all set in the timeline of “The Mandalorian,” it makes sense to put Filoni in a position where he has both micro control of specific series and macro control over the larger universe. Filoni is joining Favreau and Robert Rodriguez for “The Book of Boba Fett,” streaming in December. Additional “Star Wars” television projects include “The Acolyte” from Leslye Headland, “Obi-Wan Kenobi” from Deborah Chow, and “Ahsoka,” starring Rosario Dawson as the eponymous Jedi that Filoni created to smash success in “The Clone Wars.”
    Nee, Kennedy heeft Feloni aangewezen als de man die dit hele zwikkie moet lijden. Dus als er een probleem is met de serie is hij degene waar je naar moet wijzen.
    - Frank Murphy

Mentioned
    327 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nee, Kennedy heeft Feloni aangewezen als de man die dit hele zwikkie moet lijden. Dus als er een probleem is met de serie is hij degene waar je naar moet wijzen.
    Ja maar Tonne, je spreekt jezelf nu wel voor de tweede maal tegen. Misschien dat Filoni verantwoordelijk is, maar zoals je zelf zei over bedrijfsfuncties: wie heeft hem binnen gehaald* en hem de post Exc. Creative Director gegeven?

Niet dat ik me wil bemoeien met jouw discussie met Coola; je zei het ook al in je post daarstraks, en dacht achteraf nog 'Wacht even, dat klopt niet'.

*Weet niet of hij er al werkte voor Lucas vertrok, maar evengoed: wie zet je als CEO op welke functie?
    Last edited by Lord Serafin; 23rd June 2022 at 12:29.

Mentioned
    822 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ja maar Tonne, je spreekt jezelf nu wel voor de tweede maal tegen. Misschien dat Filoni verantwoordelijk is, maar zoals je zelf zei over bedrijfsfuncties: wie heeft hem binnen gehaald* en hem de post Exc. Creative Director gegeven?

Niet dat ik me wil bemoeien met jouw discussie met Coola; je zei het ook al in je post daarstraks, en dacht achteraf nog 'Wacht even, dat klopt niet'.

*Weet niet of hij er al werkte voor Lucas vertrok, maar evengoed: wie zet je als CEO op welke functie?
    Feloni werkt sinds de clone wars voor Lucas Films. Clone Wars Rebels Etc.

Mijn Punt is waarom moet Feloni bljiven maar "the white witch" (zoals de beste jongen die toch even de vrouw onderuit moet halen haar noemt.) Weg moet. ZIJ was degene die hem de totale macht gaf. Maar hij is degene die blijven moeten en zij weg mag? Wat is het?

Het is constant een patroon van naar vrouwen wijzen en woke schreeuwen terwijl het een witte heteroseksuele man is die keuzes maakt die star wars (in de ogen van "fans" kapot maakt? Van de Sequel films tot aan de Tv series.
    - Frank Murphy

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    662 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    "the white witch" (zoals de beste jongen die toch even de vrouw onderuit moet halen haar noemt.)
    Ach ja waarom moet ubisoft elke keer ubischoft genoemt worden en yves guilmot en bobby kottic elke keer seksueel misbruiken huichelaars genoemd worden juist ja enkel en alleen maar om ze en hun bedrijven onderuit te halen.

Ik mag kennedy gewoon white witch noemen net zoals ik ook mag zeggen dat Thierry baudet een rasmongool eersteklas is.

Mentioned
    822 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ach ja waarom moet ubisoft elke keer ubischoft genoemt worden en yves guilmot en bobby kottic elke keer seksueel misbruiken huichelaars genoemd worden juist ja enkel en alleen maar om ze en hun bedrijven onderuit te halen.

Ik mag kennedy gewoon white witch noemen net zoals ik ook mag zeggen dat Thierry baudet een rasmongool eersteklas is.
    Ok dus iemand die misbruikers beschermt is hetzelfde als een vrouwlijke ceo waar je het niet helemaal eens bent met hun producten

Cool cool cool
    - Frank Murphy

+1 Perception Valerious's Avatar
    Mentioned
    145 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wanneer banhammer?
    "It is a strangely common habit for people to keep trying to play the games that they think they should enjoy instead of re-examing what it is that they enjoy about gaming." - u/Racketmensch

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    662 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Valerious View Post
    Wanneer banhammer?
    Waarom ? Omdat ik Kennedy een white witch noem ?

Wat heb je? CrispyCross's Avatar
    Mentioned
    158 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: ChrissInkyCross
    Je mag verdomme helemaal niks meer tegenwoordig.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1559 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    The Boys, wat een seizoen man. Heerlijke EP.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    299 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hehe ik wacht even tot ze allemaal uit zijn en dan binge ik ze op.een zondag helemaal de moeder!

Mentioned
    1559 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Black View Post
    Hehe ik wacht even tot ze allemaal uit zijn en dan binge ik ze op.een zondag helemaal de moeder!
    Geen slecht plan. Helemaal niet zelfs. Maar ik heb geen geduld.

Dit stukje uit EP6:

Spoiler:

Mentioned
    312 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Stranger Things S04A, keihard genieten.

Obi-Juan, ook keihard genieten.

Wat een genot!

Vers Vlees Slowghost's Avatar
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

‘Mandalorian’ Cast Celebrates as Dave Filoni Is Now Executive Creative Director of Lucasfilm

Op de een of andere manier heb ik dit nooit doorgekregen dat Feloni creative control heeft. Denk dat het probleem misschien nog wel hoger ligt bij Disney zelf met het constant weer terug komen op nostalgie. Obi-Wan was er zo mee volgeplempt dat het de serie echt niet ten goede kwam. Zelfde zie je een beetje bij de andere divisies (steeds meer) zoals Marvel en alle (onnodige) live-action verfilmingen.

FF een snelle round-up:
    - The Boys: Begon een beetje wonky, maar laatste afleveringen zijn top met name de laatste
    - Star Trek Strange New Worlds: Na 3 pogingen hebben ze wat mij betreft eindelijk een goed balans gevonden door meer te focussen op karakter dan verhaal. Bij verre de leukste cast van nieuwe Trek series, wat de rest van serie meer dan ter goede komt.
    - Ms. Marvel: Eigenlijk best wel leuk als een soort Spider-man light. Zoals altijd wel bij Marvel top-casting voor de hoofdrollen.
    - Irma Vep: Weer zo'n heerlijk rare HBO maandag import, in dit geval een nieuwe variant van een cult-film Irma Vep van Franse cult-regisseur Olivier Assayas, die weer aan het roer staat. Gaat over de behind the scenes van een cult-film genaamd Irma Vep. In dit geval wordt de hoofdrol gedaan door Alicia Vikander. Je moet een beetje van art-house houden.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1374 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Ook Obi Wan afgekeken, ik vond het wel prima eigenlijk Het zit vol met fanservice, en sure, het SW universum wordt niet echt zinnig uitgediept, enkel wat van de leegte ingevuld tussen de PT en de OT. Maar het zat leuk in elkaar, was niet te lang en was vooral vermakelijk. I dunno, maar dit is toch precies wat je van dit soort filler-spul zou moeten verwachten? Het is vrij duidelijk dat ze met deze uitstapjes buiten de trilogies niet volledig het universum in elkaar willen schoppen, en inmiddels is over verschillende media-formaten een aardig universum in elkaar gezet: daar bouw je niet zo makkelijk op door en is van een hele andere aard dan het losely-connected Marvel universie. Die trilogien gebruiken om de grote lijnen uit te zetten, en de series en spin-off films gebruiken om het verder uit te diepen en vol te gooien met fanservice, prima toch.

Dat het niet geweldig was qua uitvoering moet ik nageven, maar tbh dat was geen enkele Star Wars film in mijn ogen. Het knullige hoort er imho een beetje bij.

Were all Africans *NERAZZURRI*'s Avatar
    Mentioned
    173 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: NERAZZURRI_NL
    Borgen S4

Leuk om de karakters weer te zien maar wat een matig geschreven seizoen.
    'A world without utopias, inevitably looks back' - Enzo Traverso

Wat heb je? CrispyCross's Avatar
    Mentioned
    158 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: ChrissInkyCross
    Obi-Wan Kenobi

Joh, helemaal prima. Heb 6 afleveringen kunnen genieten. Einde was tof en betrapte mij bijna op een setje natte ogen.
    One tequila, two tequila, three tequila, floor. - George Carlin

Mentioned
    327 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    (Geschreven voor de mensen die de serie nog willen zien. Lichte spoilers voor het plot voor zover onthult in aflevering 1: niet lezen als je blind de serie in wilt gaan! )

Obi-Wan Kenobi volgens Disney [Netflix]
    Kennen jullie het verhaal van Obi Wan Kenobi? De legendarische generaal en Jedi-meester vertolkt, door Ewan McGregor? Die onzelfzuchtig in ballingschap ging om te waken over een opgroeiende Luke Skywalker, de laatste hoop van a Galaxy, far far away?

Mooi: doe jezelf dan een lol, kijk the Prequel Trilogy en the Clone Wars nog eens, en loop met een boog waar een Death Star tussen past om Disney’s Obi-Wan Kenobi heen. De serie is een zgh. bait-’n switch’: de naam en trailers van de serie doen je vermoeden dat je gaat kijken naar een avontuur van Obi-Wan Kenobi waarin zijn rol als protector van Luke centraal staat.

Feitelijk breekt ‘Obi-Wan’ in de eerste aflevering zijn Eed aan Yoda en Bail Organa, verlaat Tatooine en daarmee Luke (terwijl er Inquisitors op Tatooine op Force-Sensitives aan het jagen zijn!!! >_<). Wat volgt is een trainwreck van een serie, waar je je aandacht steeds meer bij verliest omdat het plot kant noch wal raakt. De serie hoopt de kijker daarvan af te leiden met een dikke lading memberberries, en breekt de Canon en continuteit met Episode 4: New Hope daarbij volledig.

Ik wil nog wel effe doorgaan, maar wie nog twijfelt of hij de serie wil zien zeg ik het volgende:
    als je het leuk vindt om Ewan McGregor weer in zijn badjas in Star Wars te zien, en niet teveel nadenkt bij het plot, kun je best van Disney’s Kenobi genieten. De eerste drie afleveringen vond ik in zoverre aardig. Bij aflevering vier valt de serie van de trap, en gaat met iedere trede die hij op weg naar beneden raakt harder achteruit (en richting het mortuarium).

Iedere vorm van causaal verband ontbreekt in deze serie, op lle niveaus: editing, dialogue, plot, character-development, militaire tactiek, gebruik van Lore, character dynamiek, character choices, technologie. Meerdere personages in deze serie staan letterlijk op uit de dood, en de serie geeft 0 verklaring waarom: ‘just because the plot demands it’. Alsof je naar twee spelende jongetjes op een schoolplein staat te kijken: ‘Ik heb een pistool’, ‘nou ik heb een mitrailleur’, (…) ‘nou ik heb een intergalactisch ruimteschip met laser!’; …just because.

Geniet ervan als je het aandurft: ondanks de prijzingen kan me niet voorstellen dat iemand daadwerkelijk zin heeft om deze serie een tweede keer te zien. Goed voorbeeld van corporational paint by numbers.

Meest slechtste, luie en ronduit debiele serie die ik in tijden van een AAA-bedrijf heb gezien…

en for fuck’s sake…

Dan heb ik het nog niet eens over het feit dat we het hier hebben over een officile Star Wars serie met een van hun beste fan-paarden van stal...
    Last edited by Lord Serafin; 27th June 2022 at 19:58.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    126 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Begonnen aan Moon Knight.. Eerste aflevering vind ik tot nu toe wel interessant.

Mentioned
    1559 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Stranger Things afgekeken. Beetje een dubbel gevoel, zeker door de lengte, maar prima afsluiting en opening voor het volgende seizoen. Ze zijn er duidelijk nog niet mee klaar.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    126 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Stranger Things afgekeken. Beetje een dubbel gevoel, zeker door de lengte, maar prima afsluiting en opening voor het volgende seizoen. Ze zijn er duidelijk nog niet mee klaar.
    Is deel 2 van het nieuwe seizoen dan al uit?

En my mind = blown, wist niet dat Maya Hawke de dochter van Uma en Ethan was.

Mentioned
    1559 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by DjDark View Post
    Is deel 2 van het nieuwe seizoen dan al uit?
    Sinds gisteren.

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    143 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, RTX 3080 Ti Vision, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Tags for this Thread