Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.
Cobra Kai S3. De hele serie is en blijft een mengel moes van goede en slechte dingen, Het is een soort harmonieuze ketting botsing. En durf nog steeds niet te zeggen of er progressie en of vooruit gaande karakter progressie is. Omdat het op zijn tijd dezelde dingen opnieuw doet.
Het enige constante is de Soundtrack. En betreft het einde van elk seizoen is het net een Anime elke keer weer een Cliffhanger.
S4 afwachten en vermoedelijk wel hopelijk het laatste seizoen, gezien ik geen flauw idee hoe ze daarna verder moeten buiten het uitmelken om.
Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan
Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.
Haunting of Hill House
Met enige weerzin en angst voor middelmatigheid aan begonnen, maar dit is wel gewoon echt top hoor!
In 2 dagen seizoen 2 van Mando er doorheen gebinged. Ja geweldig zeg. Had deze vent niet de trilogie kunnen maken.
Grand tour spinoff??
Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan
Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.
Transformers: War for Cybertron: Earthrise
Een heel stuk beter dan transformers: WfC: Siege, maar ik wil Peter Cullen en Frank Welker terug.
Ben wel echt benieuwd naar Transformers: WfC kingdom, maar dat komt vooral door het feit dat de Predacons en Maximals mee gaan doen.
Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan
Goddamn. Mandalorian S02, en nog niet eens uitgekeken. This is Star Wars.
Hoe kan ik dit gemist hebben. Die designs, zo te zien een mix van de showa, heisa , millennium, reiwa en monsterverse era's.
Is het al april?
Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan
Wat vond je van die Godzilla anime trilogie van Netflix coola? Ik houd echt wel van een portie Godzilla, maar dat vond ik echt slaapverwekkend.
Ben benieuwd of dit wat wordt.
S02 The Boys afgerond, maar ik kap er denk ik mee. Vond de seizoensluiter waardeloos. 'The Boys' bewapenen zich nog steeds met reguliere geweren ja? Zelfs als ze na 2 seizoenen toch moeten weten dat Homelander/Stormfront dat niet eens voelen?. Ik vond de Stormfront-verhaallijn ook echt gerushed+afgeraffeld. Zonde, want daar zat echt zó veel potentie voor een originele, interessante verhaallijn.
@Like-a-Bunny Cool. Ja ik ben weer aan S01 begonnen. Een van de beste series van de afgelopen jaren imo. Met sowieso een aflevering die simpelweg een van de beste afleveringen OOIT is op seriegebied. Smullen.
Heb jij Penny Dreadful trouwens gezien? Gezien jouw voorkeuren is dat toch ook wel verplichte kost. Zeer goeie gothic horror m.i.
Beetje jammer van het gehaaste einde, maar alsnog een topserie idd.
Ik wacht rustig af.
IM
Indringend portret van schrijfster Connie Palmen en interviewer Ischa Meijer gespeeld door Wende Snijders en Ramsey Nasr, die laatste wandelt de fijne lijn tussen een imitatie zonder boete te doen aan zijn acteerwerk. Zijn rol als de turbulente en soms hilarische Ischa is echt spot-on.
Ik kijk zelden Nederlandse dingetjes, maar deze vond ik mooi!
Ik wacht rustig af.
Vond ze wel oké. Het concept van Godzilla earth en de looks van king Ghidorah in de anime waren awesome. Maar de uitvoering was okayish. Nog steeds beter dan die troep uit 1998.
Maar de anime trilogie valt in het niets bij Godzilla king of the monsters. Bij die film had ik het gevoel naar een ouderwetse toho Godzilla film zat te kijken, alleen dan met super mooie GFX.
Maar bij de nieuwe anime serie heb ik veel vertrouwen. Omdat orange het produceert, de makers van onder andere Beaststars en geregisseerd word door Atsushi Takahashi ( blue exorcist) en de illustrator is Eiji Yamamori een legende uit de studio Ghibli stal.
Tofste Godzilla designs blijft toch wel shin Godzilla.
Dat is ook alles wat een Godzilla film/serie nodig heeft, vette kaiju designs heerlijke kaiju on kaiju fights en een flinter dun verhaal met een aantal mensen die het plot voort duwen. Imho.
Weer met The Wire begonnen. Die serie heeft werkelijk niets aan kracht ingeboet, nog steeds geweldig.
Het constante gevoel van gemist potentie irriteerde mij ook erg. Uiteindelijk vind ik de serie redelijk vermakelijk, maar het zou zoveel meer kunnen zijn. Voor mijn gevoel.
Helemaal mee eens wat de conclusies mbt. S2 van The Boys betreft.
Wat vond je trouwens van dat plot armor moment in de season finale, @Morrigun99 ? Dat was imo echt één van de ergste die ik ooit in een serie gezien heb![]()
Op een gegeven moment heb je die scène waar ze o.a. Stormfront tegenkomen bij die loods op dat grasveld. Een aantal afl. terug zie je nog hoe zij iedereen afmaakte met haar bliksemschichten in dat appartementencomplex maar nu het 'the boys' zijn worden ze enkel een paar meter achteruit geblazen en hebben ze niet eens een schrammetje of een scheurtje in de kleding.
Oh dat ja. Ja beetje dezelfde categorie 'weeffouten' waar ik de serie vaker op leek te betrappen. Maar weet je...ik wil daar best wel doorheen kijken. Het is alleen ook de centrale verhaallijn die m.i. te grote steken laat vallen. Met name door een gebrek aan sense of urgency en gebrek aan persoonlijke drijfveren van diverse personages (veel acties staan m.i. niet in verhouding met de drijfveren).
Om over de oninteressante plotlijnen m.b.t. the Deep nog maar te zwijgen.
Wel eens met jullie kritiek op de serie. Maar ik heb er zelf weinig last van gehad omdat ik allang blij eens iets voorgeschoteld te krijgen met superhelden die niet van het kaliber Marvel zijn.
"His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."
Klopt, Homelander begint ook een beetje de antagonist van een Amerikaanse sitcom uit de jaren '90 te worden. Je hoort nog net geen luid geklap en gejuich vanuit het publiek als 'ie weer eens ten tonele verschijnt. Hierdoor verdwijnt de 'sense of dread' ook een beetje.
En wat je laatste spoiler betreft. Misschien is het toch een fan favorite voor sommigen, of wordt 'ie misschien uiteindelijk één van de good guys? Dat zou wel binnen zijn character arc passen.
Vikings laatste seizoen kon wel janken zo prachtig mooi gemaakt met de zonen van ragnar, aan alles komt een eind helaas.
Beter als game of thrones na mijn mening.
Februari het laatse seizoen van the walking dead en dan zijn de mooiste series gewoon verdwenen van tv en het web
Last edited by Michiel1986; 7th January 2021 at 21:03.
Gelukkig komt er na jouw mening nog meer!
Maar zonder gein, alle 3 die series geweldig, maar naar mate ze in de latere seizoenen komen wordt het steeds minder.
Vikings ben ik bijna aan het einde, maar daar ben ik al een tijdje.. zegt genoeg.
Walking dead heb ik als fervent fan gekeken, maar de laatste 2 seizoenen niet eens meer de moeite genomen. Wat een kut.
Game of thrones hoef ik denk ik niet eens te benoemen wat een clusterfuck dat laatste seizoen (en op een na laatste ook een beetje) was.
Om eens wat te noemen dat kwalitatief gelijkwaardig of beter is... (alleen al van deze pagina)
- Queens Gambit
- Penny Dreadful
- Mandalorian
"Know thyself, and thou shall know all the mysteries of the gods and of the universe."
"Know thyself, because what else is there to know?"