User Tag List

Page 390 of 393 FirstFirst ... 290 340 380 388 389 390 391 392 ... LastLast
Results 15,561 to 15,600 of 15695

Thread: [Algemeen] Series

Member Marc's Avatar
    Mentioned
    274 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: eazygoingfox PSN ID: easy-going-fox
    Midnight Mass

Net zoals de heren hierboven erg te spreken over deze serie. Ontzettende sterke opbouw van zowel de personages als het eiland, met twee absolute uitblinkers in de vorm van Bev en Father Paul. Geweldig geacteerd!

Na St. Maud de tweede film/serie dit jaar die het geloof op een krachtige en manier neer weet te zetten en zowel de mooie als de onheilspellende kanten ervan laat zien. Na de mis waarin het mis gaat in de voorlaatste aflevering vond ik het wel iets minder, maar het einde is symbolisch erg mooi gedaan. Volgens Flanagan een verwijzing naar hoe wij de aarde brandend en in as achterlaten voor de generaties die overblijven
    XBL: eazygoingfox | PSN: easy-going-fox

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    276 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eergisteren ook afgekeken. Geweldige serie!

Softcore gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    299 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Ik ben toch wel benieuwd nu. De trailer zag er imo weinig boeiend uit.

The Dutch Slayer TheDutchSlayer's Avatar
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheDutchSlayer PSN ID: slayernl Steam ID: petrit

Ep 1 tot nu toe, holy shit wat slecht zeg 10 miljoen per ep budget?
    20 euro en een hotdog eerder..................

Die effecten, ik denk dat Hercules nog betere effecten had 20 jaar geleden.
    Verhaal so far is ook echt meh en karakters ook echt meh.

Niet je tijd aan besteden.
    https://twitter.com/TheDutchSlayer

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1547 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by TheDutchSlayer View Post

Oei. Echt zo erg? Nu ben ik benieuwd.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

The Dutch Slayer TheDutchSlayer's Avatar
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheDutchSlayer PSN ID: slayernl Steam ID: petrit
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Oei. Echt zo erg? Nu ben ik benieuwd.
    Kan je twitter embedden ondertussen hier?
    Weet ff niet hoe, heb even een korte clip gemaakt 40 sec hoe slecht ik vind dat het er uitziet.

https://twitter.com/TheDutchSlayer/s...996091904?s=20
    https://twitter.com/TheDutchSlayer

Member Marc's Avatar
    Mentioned
    274 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gisteravond de eerste twee afleveringen gekeken en ik ben ook allesbehalve onder de indruk. Ik heb de boeken nooit gelezen, dus in die zin geen vergelijkingsmateriaal. Het is enorm generieke fantasy, weinig boeiende personages/relaties en een verhaal dat teveel belangrijke zaken onbesproken laat. EP1 voelde voor mij alsof ik ergens middenin viel. EP2 werd nog erger: De paarden willen niet doorlopen een onheilspellende, verlaten stad in. 1 minuut later wel, OK dan. Wijze Samurai zegt: "Raak hier niets aan." Ehm, ok, care to explain? Niemand die er ook naar vraagt, totaal onduidelijk wat het plan is om daar te zijn. Dat geeft het verloop van de serie tot nu toe wel weer.

Dit weekend de 3e aflevering nog maar even kijken maar als het niet beter wordt dan blijft het daarbij

Quote Originally Posted by Baukereg View Post
    Ik ben toch wel benieuwd nu. De trailer zag er imo weinig boeiend uit.
    Deze serie laat zich niet goed vangen in een trailer, mede omdat de kracht zit in de opbouw van de relaties tussen de personages en de vele dialogen die daarbij horen. Als je het thema interessant vindt en niet vies bent van een klein vleugje horror, zeker kijken!

Historian Overlord Das Tentakel's Avatar
    Mentioned
    183 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    De boeken werden destijds gretig gelezen, mede omdat Jordan wel heel erg de Tolkien toer opging en veel fantasy fans hongerden naar nieuw materiaal '...comparable to Tolkien at his best!' ( ).

Jordan zelf was niet bepaald een goede schrijver maar was wel heel goed in alles zolang te rekken dat 'ie dood ging voordat de serie af was. Ik zag de bui al hangen bij boek 4. Dat de TV serie matigjes is verbaasd mij niets.

Erik Kain zag wel wat lichtpuntjes, maar zijn opmerking over de 'fakeness' kan ik helemaal begrijpen, alleen al op basis van de trailer. Ik slikte mijn latte bijna in toen ik een van de personages in een gewone trui zag zitten. Die tien miljoen per ep is in ieder geval niet te merken aan de kostuums is mijn gevoel

Klik voor full size.
    Klik voor full size.

De trui van 10 miljoen...

Kortom: ik ga wel kijken! Trainwrecks in progress zijn altijd fascinerend...
    Last edited by Das Tentakel; 20th November 2021 at 11:21.
    'Freude ist nur ein Mangel an Information'

Member Marc's Avatar
    Mentioned
    274 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Das Tentakel View Post
    De boeken werden destijds gretig gelezen, mede omdat Jordan wel heel erg de Tolkien toer opging en veel fantasy fans hongerden naar nieuw materiaal '...comparable to Tolkien at his best!' ( ).
    Het lijkt soms zelfs een ripoff van Tolkien en de verfilmingen van LOTR... De serie die begint met een vrouwenstem die vertelt over de geschiedenis (Galadriel vs Moiraine), een quote van een oude baas die wel heel erg lijkt op Gandalf's "All we have to decide is what to do with the time that is given us" (iets in de trant van "All you have to choose is how to live your life"), een 'duister' personage onder een cape in een herberg (Lan vs Aragorn), enz...

Veel plezier ermee @Das Tentakel

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    632 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dan ga ik maar de gene zijn die wel positief is. De eerste aflevering smaakt naar meer. Ik krijg er een the shannara chronnicles vibe bij ( en die serie was imho ook awesome)

De Trollocs zien er echt extreem goed uit. De serie is lekker bloederig. Enige minpuntje wat ik nu kan op noemen is dat de magic spells er nepish uit zagen.

The Wheel of Time Episode 1
    7,5
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Mentioned
    276 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kan je twitter embedden ondertussen hier?
    Weet ff niet hoe, heb even een korte clip gemaakt 40 sec hoe slecht ik vind dat het er uitziet.

https://twitter.com/TheDutchSlayer/s...996091904?s=20
    Nou ja. 7,5.

Mentioned
    183 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Marc View Post
    Het lijkt soms zelfs een ripoff van Tolkien en de verfilmingen van LOTR... De serie die begint met een vrouwenstem die vertelt over de geschiedenis (Galadriel vs Moiraine), een quote van een oude baas die wel heel erg lijkt op Gandalf's "All we have to decide is what to do with the time that is given us" (iets in de trant van "All you have to choose is how to live your life"), een 'duister' personage onder een cape in een herberg (Lan vs Aragorn), enz...

Veel plezier ermee @Das Tentakel
    Nou, dat was een te nauwer nood ontlopen coma

Jeff Bezos, enige tijd geleden: 'Build me a fantasy series worthy of Amazon Prime'
    Middelmatig productieteam: 'Can do, Jeff, Lord of Internet Commerce'

De serie is niet slecht slecht, gewoon middelmatige fantasy consumptiepap. It'll do als je daar voor in bent. Ik werd er vooral slaperig van. Helaas, geen spectaculair trainwreck dusch

A propos de Tolkien ripoff, dat klopt wel. De vroege boeken waren overduidelijk pseudo-Tolkieniaanse fantasy. Back in the day waren dat soort ripoffs in. Jordan ontwikkelde later wel meer een eigen gezicht, helaas duurde dat maar een paar boeken voordat hij de weg kwijt raakte.
    Last edited by Das Tentakel; 20th November 2021 at 20:22.

Member Marc's Avatar
    Mentioned
    274 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Net E3 gekeken met vrouwlief en ook bijna in slaap gevallen. Zelden een serie gezien met een totaal gebrek aan charisma in werkelijk alle personages. De ene na de andere nietszeggende, oppervlakkige scène. En qua bloed blijft er na E1 niet veel over @coola Vrijdag weer een nieuwe aflevering, maar niet voor mij Next!

Mentioned
    183 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Marc View Post
    Net E3 gekeken met vrouwlief en ook bijna in slaap gevallen. Zelden een serie gezien met een totaal gebrek aan charisma in werkelijk alle personages. De ene na de andere nietszeggende, oppervlakkige scène. En qua bloed blijft er na E1 niet veel over <!-- BEGIN TEMPLATE: dbtech_usertag_mention -->
    @<a href="https://www.liquidbunny.nl/vb4/member.php?u=227437" target="_blank">coola</a>
    <!-- END TEMPLATE: dbtech_usertag_mention --> Vrijdag weer een nieuwe aflevering, maar niet voor mij Next!
    Heb zelf net ter compensatie de eerste twee afleveringen van The Orville op Disney+ gezien. Okay, het is geen The Expanse, maar ik moest wel enorm grinniken. Aardige popcorn voor een late avond.

Wel enorm balen dat déze serie dus niet op Amazon Prime in Europa te zien is:

Come on Jeff, je kunt het!

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    315 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: K1kk3rGNL
    Begonnen met The Terror (seizoen 1) op Amazon Prime.

Gaat over twee schepen die eind 19e eeuw op expeditie gaan en op de noordpool vast komen te zitten in het ijs.
    Vanaf daar moeten ze overleven en worden ze opgejaagd door een onbekend kwaad.

Inmiddels 3 afleveringen gezien en wat een serie!
    Spannend verhaal, mooie sets en kostuums, goede acteurs...
    Heel benieuwd naar de rest!

Member Marc's Avatar
    Mentioned
    274 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Thanks voor de tip @Kikker ! Eerste aflevering gekeken, prima begin. Interessante setting ook, weer eens wat anders dan fantasy, scifi of drugsbaronnen.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    632 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Net de eerste twee afleveringen van Chucky gekeken. tot nu toe een erg leuke serie die de franchise een goeie kant opstuurt, zeker de moeite waard voor mensen die de child's play franchise goed en leuk vinden minus die troep uit 2019 , die gelukkig niet canon is aan de rest van de films en deze serie. ( Jezus wat was die film tergend slecht)
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    156 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    The Dark Crystal: Age of Resistance

dit leek bijna een groepsverkrachting te worden joh...

Ik kwam er de eerste keer niet echt 'lekker in', omdat de serie toch echt wel even op gang moet komen. De afgelopen week toch eens goed voor gaan zitten en wat een pay-off: dit blijkt toch wel écht heel erg goed.
    Ik vind het visueel echt geweldig. Mooie muziek ook. Indrukwekkend hoe een serie als dit gemaakt kan worden. Maar ook de - erg duistere - verhaallijnen met haast GoT-achtige wendingen, blijven smaken naar meer ().

Aan de andere kant: ik vind de annulering wel logisch. Ik bedoel: wie is het publiek? Ik schat in: kerels van 35+ die vanuit nostalgie kijken. Voor bv. kinderen is het écht niet geschikt imo.
    En als ze wat ouder worden zal het tempo te laag liggen. Nog even los van de vraag of een puber te midden van al het inwisselbare CGI-geweld naar een stel poppen wil gaan zitten kijken.

Maar goed....IK vond het top.
    "You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic matter as everyone, and we are all part of the same compost pile."

Mentioned
    299 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Morrigun99 View Post
    Aan de andere kant: ik vind de annulering wel logisch.
    En toch... HET DOET ZOVEEL PIJN!

Ik kan deze serie niet meer kijken zonder dat ik de hele tijd treurig ben omdat we het einde nooit gaan zien.

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    132 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Quote Originally Posted by Morrigun99 View Post
    The Dark Crystal: Age of Resistance

dit leek bijna een groepsverkrachting te worden joh...

Ik kwam er de eerste keer niet echt 'lekker in', omdat de serie toch echt wel even op gang moet komen. De afgelopen week toch eens goed voor gaan zitten en wat een pay-off: dit blijkt toch wel écht heel erg goed.
    Ik vind het visueel echt geweldig. Mooie muziek ook. Indrukwekkend hoe een serie als dit gemaakt kan worden. Maar ook de - erg duistere - verhaallijnen met haast GoT-achtige wendingen, blijven smaken naar meer ().

Aan de andere kant: ik vind de annulering wel logisch. Ik bedoel: wie is het publiek? Ik schat in: kerels van 35+ die vanuit nostalgie kijken. Voor bv. kinderen is het écht niet geschikt imo.
    En als ze wat ouder worden zal het tempo te laag liggen. Nog even los van de vraag of een puber te midden van al het inwisselbare CGI-geweld naar een stel poppen wil gaan zitten kijken.

Maar goed....IK vond het top.
    Heb jij wel eens oudere kinderboeken gelezen, die dingen kunnen nog best vreselijk eng zijn. Vind het zo jammer dat de gedachte vandaag heerst dat media voor kids zo vriendelijk mogelijk moet zijn. Het lijkt bijna wel of men er geen vertrouwen dat kinderen realiteit met fictie kan onderscheiden. Dat soort litaratuur en of media kan best nog wel informatief zijn ook.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, RTX 3080 Ti Vision, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    632 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gisteren en vandaag naar de eerste twee Cowboy Bebop afleveringen gekeken. Op een aantal vrijheden na doen de eerste twee afleveringen de anime meer dan eer aan en daarom krijgen ze beide van mij een 8. Komende dagen de rest kijken.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    444 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LtPsychoNL PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Arcane
    Holy shit what a ride! Zelfs voor iemand die echt 0 afweet van League of Legends een extreem fijne serie.
    De animatiestijl is apart, maar werkt erg goede, de characters worden behoorlijk uitgediept en de actiescènes zijn om van te smullen.
    8.9/10 kom maar door met seizoen 2!
    Last edited by LtPsycho; 24th November 2021 at 15:15.

Mentioned
    276 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Arcane
    Holy shit what a ride! Zelfs voor iemand die echt 0 afweet van League of Legends een extreem fijne serie.
    De animatiestijl is apart, maar werkt erg goede, de characters worden behoorlijk uitgediept en de actiescènes zijn om van te smullen.
    8.9/10 kom maar door met seizoen 2!

Verstuurd vanaf mijn ASUS_I006D met Tapatalk
    Oh wel! Mooi! Sprak me wel aan qua stijl en toen las ik LoL... Kan niet veel soeps zijn dacht ik :')

Member Action Hank's Avatar
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Laatst Arcane dus ook uitgekeken. Ik vond et best een toffe serie. Ik ben totaal niet van league of legends, laat staan MOBA's.
    Persoonlijk gaf het mij het gevoel van beetje Avatar en Love death and robots. Zal vast door de animatie stijl komen, die er ontzettend goed uit ziet.

Qua verhaal begint het beetje cliche imo, maar krijgt zeker wel zijn eigen smoeltje na paar afleveringen en kon niet wachten om het af te kijken.

Mentioned
    132 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Okay..... Je gooit Blade Runner, Fifth Element en Sin City in een Blender en je krijgt de Netflix Cowboy Bebop Live Action.
    Genoeg cheese, expositie dat de mysterie helaas void maakt. En iets te veel camp.

Voor een bepaalde aflevering of 2 hadden ze meer budget moeten hebben ( Mad Pierre Episode) Dood zonde.
    Geen issues met de Casting van Ed, Vond bij de eerste kijk in de Anime ook Clashen en hij/zij is on Point.
    Maar jezus de kritiek dat de serie krijgt is puur om het af te branden zonder een kans krijgt.

Looks en Feel is on point Pacing had interessanter gekunt en misschien een iets wildere slag mogen hebben inplaats van het bestaande verhaal compleet te veranderen. Naja compleet, bepaalde Key stukken( Plus 2 characters)

Zou toch graag een S2 willen zien, maar betwijfel het.

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, RTX 3080 Ti Vision, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    117 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TakingdjAztec PSN ID: Dip_Snoes Steam ID: takingdjaztec
    Quote Originally Posted by Action Hank View Post
    Laatst Arcane dus ook uitgekeken. Ik vond et best een toffe serie. Ik ben totaal niet van league of legends, laat staan MOBA's.
    Persoonlijk gaf het mij het gevoel van beetje Avatar en Love death and robots. Zal vast door de animatie stijl komen, die er ontzettend goed uit ziet.

Qua verhaal begint het beetje cliche imo, maar krijgt zeker wel zijn eigen smoeltje na paar afleveringen en kon niet wachten om het af te kijken.
    Aflevering 3 gaf mij rillingen. Sowieso top gekozen qua stijltje, maar de muziek is ook ontzettend goed gekozen. Alleen al de themesong Enemy blijft echt in mijn hoofd hangen.

Nou is dat niet zo gek met Imagine Dragons, maar er zijn heel veel andere nummers die ook allemaal erg tof klinken, zoals Bea Miller - Playground.
    All you need to know: https://www.viberate.com/artist/mindru

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1547 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    True Story (2021)

Verrassend prima, geen Hart-fan zijnde. Spannend en een tof verhaal. En Wesley Snipes.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    117 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Is het heel gek dat ik zeg dat ik een Elfen Lied vibe van de serie Arcane krijg?

aka PjotrStroganov Cloud's Avatar
    Mentioned
    188 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pjotrstroganov PSN ID: Pjotrstroganov Steam ID: Pjotrstroganov

Get Back

Wat een ervaring! Met meer dan 2 uur per aflevering is het een lange zit, maar tegelijkertijd geeft het een ongekende kijk in het creatieve proces van een band. Het is fascinerend om de dynamiek te zien tussen John, Paul Ringo, George (en Billy) en de crew. Het niet erg een beetje weg te mijmeren als ze net wat te lang door hameren op een nummer. Het is gewoon lekker om ze op de achtergrond te horen en dan ineens een iconisch nummer inzetten van hunzelf of van andere bekende artiesten.

In aflevering 1 lijkt de band in een neerwaartse spiraal te zitten. De kille studio in Twickenham lijkt alleen maar negativiteit uit te stralen. Wel wordt er een begin gemaakt aan een paar klassieke nummers, waaronder Get Back. Getuige zijn van hoe Paul de fundering legt van het nummer is speciaal. Een random Peter Sellers maakt ook even zijn intrede.

Ze betrekken de opnamestudio in de kelder van het Apple kantoor in aflevering 2. Wat een omslag! Nog steeds zijn er ellenlange dagen aan repeteren, maar de sfeer is heerlijk. Ik had niet verwacht dat John zo'n grappenmaker was. De drie versies van Two of Us (Schots, Jamaicaans en 'clenched jaws') zijn hilarisch om te horen. Ik ben een aantal dagen wakker geworden met dat nummer in mijn hoofd.

Aflevering 3 draait om hun eventuele live optreden (de eerste in jaren) en het afronden van hun nummers voor het album. De spanning is meer voelbaar, maar nog steeds weten ze uren te vullen aan jammen en niets doen. Het uiteindelijke optreden op het dak van hun kantoor is legendarisch geworden en nu weet ik ook waarom. Ondanks dat ze tientallen opnamen hebben gemaakt in de studio, zijn er toch een aantal live versies die op het album zijn terecht gekomen. De registratie van filmcrew voelt modern aan. Hoogtepunt is de twee agenten die in de lobby wachten om het concert plat te leggen terwijl de band gewoon doorspeelt. Die jongens wisten niet wat hun overkwam.

Yoko is altijd een dingetje geweest als het gaat om het uiteenvallen van band. Ze zit bijna altijd aan de schouder van John ja. En ze is zeker awkward. maar ik kreeg niet het idee dat ze tijdens deze opnamen een storende factor was. Ze heeft John natuurlijk weggekaapt van de band, maat Paul weet dat in de eerste aflevering nog te relativeren en er begrip voor op te brengen. Ze zijn immers verliefd.

Nu ik er klaar mee ben is het alsof ik afscheid heb moeten nemen van een stel vrienden. Zo dicht zit je er als kijker bovenop.

Peter Jackson: You done good.

Deze preview van Jackson geeft overigens een goed beeld van de vibe van de serie. Het stukje clenched zingen is er ook in te zien.
    Last edited by Cloud; 3rd December 2021 at 21:52.
    De volgende post hier onder plaatsen aub.

Mentioned
    444 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Passific Rim: The Dark.
    Erg fijne animatieserie die verder gaat paar jaar na Uprising.
    Komt gelukkig een tweede seizoen, want ik ben erg benieuwd hoe het verhaal verder gaat.

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    882 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Arcane

Beste animatie sinds Spider-man into the Spiderverse. De hoeveelheid karakters die naar je wordt geworpen is wat overweldigend, en ik had regelmatig zo iets van wie is dit nu weer. Maar wat een feest voor het oog. Het heeft zijn doel gediend, familie RPGer gemiddeld al level 6 in League of Legends. Mezelf kennende sneuvelt dat weer snel, cyberpunk speelt zichzelf niet uit.
    Last edited by RPGer; 6th December 2021 at 10:51.
    Ik wacht rustig af.

Mentioned
    132 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    167 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Succession seizoen 3 afgekeken en het verhaallijn krijgt mythologische vormen. Eerste 2 a 3 afleveringen zijn wat vlak maar afleveringen daarna hebben alles; van absurditeit t/m dramatiek. Kendall Roy is op een vreemde manier m'n favoriete personage. Dat moet haast wel method acting zijn. Dit alles vormgegeven met prachtige beelden en filmtechnieken.
    Every 60 Seconds in Africa a Minute Passes

Mentioned
    444 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Jupiter's Legacy
    Best prima superhelden/schurken serie, die helaas al is gecanceld omdat er nieuw management bij Netflix kwam.
    Had graag een tweede/derde/vierde/vijfde seizoen gezien

Mentioned
    299 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Eindelijk Squid Game gekeken. Sceptisch aan begonnen vanwege de hype. Heeft een paar afleveringen nodig om op gang te komen en kakt op het end weer wat in. Maar overall vond het toch zeer vermakelijk.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    117 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

The Witcher Seizoen 2 begint weer erg sterk.

aka PjotrStroganov Cloud's Avatar
    Mentioned
    188 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pjotrstroganov PSN ID: Pjotrstroganov Steam ID: Pjotrstroganov
    Quote Originally Posted by DjDark View Post
    The Witcher Seizoen 2 begint weer erg sterk.
    Jup. Het special effects departement heeft ook een leuk budget gekregen, want het is een lust voor het oog.
    De volgende post hier onder plaatsen aub.

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    882 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Daar staat verder nog wel een volledig oninteressant politiek subplot tegenover met verwisselbare karakters en zeer matige acteurs. De serie is op zijn best wanneer Geralt monsters aan het bevechten is, gelukkig ligt daar nu iets meer de focus op, en ze hebben gelukkig het door elkaar husselen van tijdlijnen grotendeels achter wegen gelaten.
    Ik wacht rustig af.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    632 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Het is in ieder geval beter te behappen dan the witcher 3

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    117 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Daar staat verder nog wel een volledig oninteressant politiek subplot tegenover met verwisselbare karakters en zeer matige acteurs. De serie is op zijn best wanneer Geralt monsters aan het bevechten is, gelukkig ligt daar nu iets meer de focus op, en ze hebben gelukkig het door elkaar husselen van tijdlijnen grotendeels achter wegen gelaten.
    Ja, dat was echt ontzettend lastig. Maar de overeenkomsten met leentjebuur op het gebied van karakters in GoT worden ook al snel gelegd tussen. Dat vind ik dit seizoen ook al wat minder gelukkig. Die Bruxa was echt heel gaaf gedaan. De Lore van The Witcher 3 is overduidelijk wel gebruikt voor dit seizoen.

Tags for this Thread