User Tag List

Page 374 of 374 FirstFirst ... 274 324 364 372 373 374
Results 14,921 to 14,954 of 14954

Thread: [Algemeen] Series

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    83 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TakingdjAztec PSN ID: Dip_Snoes Steam ID: takingdjaztec
    Quote Originally Posted by Morrigun99 View Post
    Ik vind dat de streamingdiensten nooit genoeg Amerikaanse sitcoms kunnen opkopen. Ik zit me toch weer een bak te genieten van Seinfeld zeg. Ik hoop dat we ooit in NL nog Cheers, Frasier & Sunny in Philadelphia gaan krijgen.

Anyway...ook begonnen aan The Boys. Begint op zich erg goed, maar gisteren kwamen we dus bij S01E04 he:

waarin die vliegramp zich voltrok. Gekaapt vliegtuig waar Homelander en Maeve dan verschijnen en besluiten om het vliegtuig neer te laten storten. En waar die moeder + kind ook oprecht voor hun leven smeken enzo.

Wij hadden op de een of andere manier best 'last' van die scene. Ik weet niet of dat nu komt, omdat we zelf 2 kinderen hebben of misschien zelfs door het hele MH17 drama...ik vond het oprecht geen toffe scene. En niet eens op een 'Red Wedding'-achtige wijze ofzo, waarbij je accepteert dat het erbij hoort. Meer mensen last van?
    Ik kan je alleen maar aangeven dat die scene nodig was om later in de serie een punt te maken dat goed binnen komt.
    All you need to know: https://www.viberate.com/artist/mindru

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    252 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik vind dat de streamingdiensten nooit genoeg Amerikaanse sitcoms kunnen opkopen. Ik zit me toch weer een bak te genieten van Seinfeld zeg. Ik hoop dat we ooit in NL nog Cheers, Frasier & Sunny in Philadelphia gaan krijgen.

Anyway...ook begonnen aan The Boys. Begint op zich erg goed, maar gisteren kwamen we dus bij S01E04 he:

waarin die vliegramp zich voltrok. Gekaapt vliegtuig waar Homelander en Maeve dan verschijnen en besluiten om het vliegtuig neer te laten storten. En waar die moeder + kind ook oprecht voor hun leven smeken enzo.

Wij hadden op de een of andere manier best 'last' van die scene. Ik weet niet of dat nu komt, omdat we zelf 2 kinderen hebben of misschien zelfs door het hele MH17 drama...ik vond het oprecht geen toffe scene. En niet eens op een 'Red Wedding'-achtige wijze ofzo, waarbij je accepteert dat het erbij hoort. Meer mensen last van?
    Mooi dat een serie nog zo iets met je kan doen. Vond 'm ook kei en keihard hoor. Wellicht dat aanwezigheid bij de LB quiz je emotionele bandbreedte wat heeft uitgerekt

Primarily old. Illuv's Avatar
    Mentioned
    369 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: http://steamcommunity.com/id/illuvater
    Ik vond dat juist wel een lekker scherp moment van de serie, helaas is het daarna - en zeker in seizoen 2 - allemaal wat veiliger.
    "His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    126 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Black View Post
    Mooi dat een serie nog zo iets met je kan doen. Vond 'm ook kei en keihard hoor. Wellicht dat aanwezigheid bij de LB quiz je emotionele bandbreedte wat heeft uitgerekt
    Ik denk dat dat het is ja: de doos van Pandora is geopend.
    @Illuv ja maar bij jou ben ik er nog steeds niet uit of jij nou een mens of algoritme bent.

Primarily old. Illuv's Avatar
    Mentioned
    369 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: http://steamcommunity.com/id/illuvater
    Ik denk dat dat het is ja: de doos van Pandora is geopend.
    @Illuv ja maar bij jou ben ik er nog steeds niet uit of jij nou een mens of algoritme bent.
    Genoeg mensen hier die mijn algoritme in het echt gezien hebben
    "His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    228 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hm. Ik had geen last van die scene, wtf is wrong with me?
    'Toast'

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    699 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Ik vond het niet bepaald een fijne scene. Maar dat is het idee ook van de scŤne. En zoals Dark al zei het is een behoorlijk knooppunt voor het verhaal.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Senior Member xirow's Avatar
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik vond het een van de beste scenes van seizoen 1. Maar fijn was het zeker niet. Maar dergelijke scenes laten voor mij de potentie van deze serie zien, helaas wordt die potentie (naar mijn mening) steeds niet waargemaakt. Ook in seizoen 2 weer niet. De spanning wordt steeds effectief opgebouwd, maar de serie maakt steeds weer keuzes die minder interessant zijn dan mijn verwachtingen

Mentioned
    126 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik snap het nut van zo'n scene wel hoor. Maar toch...qua ongemakkelijkheid...springt ie er uit ten opzichte van wat ik de laatste tijd zoal heb gezien op seriegebied.
    En ja...dat kan ook juist de kracht van zo'n scene zijn. Zeker als het later een goed plotdevice blijkt.

Quote Originally Posted by Illuv View Post
    Genoeg mensen hier die mijn algoritme in het echt gezien hebben
    Er zijn ook genoeg mensen die Elvis nog steeds zien.

Race Everything OneSixthRoy's Avatar
    Mentioned
    149 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: RoyVisser PSN ID: RoyVisser Steam ID: royvisserares
    Quote Originally Posted by Cloud View Post
    De nieuwste Mandalorian.

Er zit net genoeg in om te blijven kijken, maar verder blijft het wat doorkabbelen. Ietwat ongeÔnspireerd. Net als de rest van de serie.
    Het is wel een serie die het beloond wanneer je enorme fan bent. Ik kan me best voorstellen dat het aankabbelend voelt wanneer je die "OHMYGOD OHMYGOD OHMYGOD" momentjes niet hebt. Aflevering van vorige week was weer een overbrugging naar zo'n moment, de week ervoor zat weer vol met lore. En zo lijkt het ritme ook wel te zijn. Ik geniet enorm, maar ik mis af en toe wel het gevoel dat ik kijk naar een episch verhaal en meer een story of the week. Komt dan wel weer overeen met alle andere content waar Filoni bij betrokken is.

We're all Africans *NERAZZURRI*'s Avatar
    Mentioned
    161 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: NERAZZURRI_NL

Frasier stond ooit wel op Netflix/Prime
    'A world without utopias, inevitably looks back' - Enzo Traverso

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1243 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by OneSixthRoy View Post
    Het is wel een serie die het beloond wanneer je enorme fan bent. Ik kan me best voorstellen dat het aankabbelend voelt wanneer je die "OHMYGOD OHMYGOD OHMYGOD" momentjes niet hebt. Aflevering van vorige week was weer een overbrugging naar zo'n moment, de week ervoor zat weer vol met lore. En zo lijkt het ritme ook wel te zijn. Ik geniet enorm, maar ik mis af en toe wel het gevoel dat ik kijk naar een episch verhaal en meer een story of the week. Komt dan wel weer overeen met alle andere content waar Filoni bij betrokken is.
    I dunno, ik vond het eerste seizoen veel strakker in elkaar zitten. Zelfs qua lore (waar sure, mij een en ander nog wel ontgaat) vind ik het maar mager. Bij S01 had ik echt zoiets van "man, dit is wat de Animatrix was voor the Matrix. Zoveel lore, zoveel invulling van de wereld eromheen". Nu voelt het allemaal wat fillerig aan, gek genoeg zijn de afleveringen ook vaak voorbij als ik het gevoel heb dat ze pas echt op gang komen. Maar ook gewoon dingen als the child enzo. Ik krijg heel erg het gevoel dat het e.e.a. daar rondhangt omdat er een S02 moest komen, niet omdat ze een goed idee hadden voor een S02.

Je slaat ook wel de spijker op zijn kop met dat "episch verhaal" vs "story of the week". Ja, S01 had ook de classic structuur van 1 probleem per episode, maar het bouwde wel aan de rode draad op de achtergrond. Ik krijg nu vooral een "the princess is in another castle!" vibe

Het is zoals Cloud zegt, net genoeg wat er in zit gelukkig. Maar S01 had mij oprecht hyped, dit not so much.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    838 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    De laatste aflevering van The Mandalorian bewijst wel eigenijk hoe klungelig het allemaal is met the brady bunch, maar toch wordt een hoop goed gemaakt door de fanservice, sfx en designs. Het is gewoon alsof je dark forces de serie zit te kijken.
    Ik wacht rustig af.

aka PjotrStroganov Cloud's Avatar
    Mentioned
    180 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pjotrstroganov PSN ID: Pjotrstroganov Steam ID: Pjotrstroganov
    Quote Originally Posted by OneSixthRoy View Post
    Story of the week vind ik niet eens een probleem als er een stukje character building of goede onderlinge interacties aan verbonden is. Praktisch alle Star Trek series zijn zo opgebouwd, maar ook The X-Files bleef boeiend als er een enkele case moest worden opgelost. Er hoeft van mij niet eens een overkoepelende verhaallijn aan vast te zitten om me te blijven boeien.

Liquidje en RPGer zijn on point. De fan service is trouwens iets waar ik ook wel een zwak voor heb, maar ze komen telkens weer volgens het aloude recept voorbij.

Quote Originally Posted by *NERAZZURRI* View Post
    Fuck Seinfeld en Friends. Frasier is where it is.
    De volgende post hier onder plaatsen aub.

Mentioned
    161 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Wat hij zegt ^

Sherry, Niles?

Mentioned
    126 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by *NERAZZURRI* View Post
    Maar niet in NL toch? In IJsland heb ik destijds zowel Cheers als Frasier kunnen streamen. Bofkonten daaro.

"Tossed salad & scrambled eggs...oh my!"

Mentioned
    161 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

‘Walk & talk?’

Mentioned
    838 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Even zeg, The Mandalorian wordt ook wel een boomerdroompje met al die afgestofte jaren 80 acteurs
    Ik wacht rustig af.

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    99 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    The crown seizoen 4: Mooi gedaan, maar toch een stuk minder dan seizoen 3. De relatie tussen Diana en Charles wordt ontzettend eenzijdig belicht, en van het complexe karakter van Charles in seizoen 3 is weinig meer over. Ook vond ik Thatcher niet supergoed uit de verf komen en zijn beweegredenen vaak wat ondoorgrondelijk. Verder wel weer van genoten.

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Animaniacs 2020,

Als vanouds, maar tegelijker tijd voeld het wel anders. Misschien voor diegene onder ons met Kinderen tegelijk kijken dat het dan leuker is.
    En Pinky and the Brain is natuurlik ook terug.

Helaas maar 13 afleveringen dus op zijn max een aflevering of 2 per dag gekeken. En toen een paar dagen even ge-skipt. Wou er niet te snel door heen.
    Season 2 is ondertussen ook bevestigd en kijk er zeker naar uit.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    228 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Glory View Post
    The crown seizoen 4: Mooi gedaan, maar toch een stuk minder dan seizoen 3. De relatie tussen Diana en Charles wordt ontzettend eenzijdig belicht, en van het complexe karakter van Charles in seizoen 3 is weinig meer over. Ook vond ik Thatcher niet supergoed uit de verf komen en zijn beweegredenen vaak wat ondoorgrondelijk. Verder wel weer van genoten.
    Mja, ik vrees een S5 dat meerendeels ook daarover zal gaan en dat is voor mij niet de reden dat ik the crown kijk. Dat verhaal is afgelopen jaren ZO ontzettend uitgemolken. Interessant hoor maar wel klaar.
    'Toast'

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    83 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TakingdjAztec PSN ID: Dip_Snoes Steam ID: takingdjaztec
    Netflix is echt de nieuwe Fox geworden met het prematuur cancellen van series:

https://www.goodhousekeeping.com/uk/...ncelled-movie/
    All you need to know: https://www.viberate.com/artist/mindru

Mentioned
    838 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Glory View Post
    The crown seizoen 4: Mooi gedaan, maar toch een stuk minder dan seizoen 3. De relatie tussen Diana en Charles wordt ontzettend eenzijdig belicht, en van het complexe karakter van Charles in seizoen 3 is weinig meer over.
    Niet gezegd dat dat in het echt zo anders is.
    Ik wacht rustig af.

Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Voelen andere oude westerns ook als Video games?

Gezien The Mandalorian mij elke keer dat gevoel geeft en ook inspiratie weghaald bij dat soort klassiekers?

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Mentioned
    838 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by The_wildcard View Post

Gezien The Mandalorian mij elke keer dat gevoel geeft en ook inspiratie weghaald bij dat soort klassiekers?
    Wat mij betreft zijn er bepaalde westerns klassiekers, die dat gevoel geven wat je bij de Mandalorian hebt. Beetje hetzelfde als met video games en de inspiratie van sommige klassiekers.
    Ik wacht rustig af.

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    99 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    Quote Originally Posted by Paralize View Post
    Mja, ik vrees een S5 dat meerendeels ook daarover zal gaan en dat is voor mij niet de reden dat ik the crown kijk. Dat verhaal is afgelopen jaren ZO ontzettend uitgemolken. Interessant hoor maar wel klaar.
    Ze gaan in ieder geval nog twee seizoenen maken en in beide zal Diana nog een rol spelen. Ze zijn nu in 1990 geŽindigd en ze gaat dood in 1997, dus er wordt nog wel het 1 en ander gerekt idd.

Quote Originally Posted by RPGer
    Niet gezegd dat dat in het echt zo anders is.
    Geen idee wat er in het echt precies gebeurd is (ik heb me er nooit in verdiept), maar ik vind het niet de meest interessante invalshoek voor de serie in ieder geval.

Vers Vlees Slowghost's Avatar
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Mando geeft me gewoon het gevoel dat ze die exclusieve licentie zo snel mogelijk bij EA weg moeten halen en bij meerdere partijen moeten leggen. Deze serie is zo rijp voor een game, maar die kneuzen bij EA hebben er echt de ballen verstand van.

Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Slowghost View Post
    Mando geeft me gewoon het gevoel dat ze die exclusieve licentie zo snel mogelijk bij EA weg moeten halen en bij meerdere partijen moeten leggen. Deze serie is zo rijp voor een game, maar die kneuzen bij EA hebben er echt de ballen verstand van.
    Ach zelfs onder de Lucast Arts banner waren er hit and miss Starwars titels betreft games. En met EA zal dat wel hetzelfde blijven. Onlangs wel Jedi: Fallen Order gespeelt. Geen verkeerde game, maar komt wat traag op gang en zodra het leuk word zit je in de laatste chapter van de game. En begon het heel erg als een Bioware game te voelen.
    Maar dan extreem kort helaas.

Disney zal nu wel een strengere controle hebben op EA sinds "Its a Trap" van SW BF2. En hoop dat ze het blijven doen. Zal niet ontkennen dat het beter is dat andere Devs/Publishers ook aan de haal mogen met de StarWars IP.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    673 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ach zelfs onder de Lucast Arts banner waren er hit and miss Starwars titels betreft games. En met EA zal dat wel hetzelfde blijven. Onlangs wel Jedi: Fallen Order gespeelt. Geen verkeerde game, maar komt wat traag op gang en zodra het leuk word zit je in de laatste chapter van de game. En begon het heel erg als een Bioware game te voelen.
    Maar dan extreem kort helaas.

Disney zal nu wel een strengere controle hebben op EA sinds "Its a Trap" van SW BF2. En hoop dat ze het blijven doen. Zal niet ontkennen dat het beter is dat andere Devs/Publishers ook aan de haal mogen met de StarWars IP.
    Fallen order heeft enorm goed verkocht. Het enige wat er toe doet helaas...

Woef? Fenix's Avatar
    Mentioned
    220 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Suits maar eens afgekeken, seizoen 9 is de laatste.

De intrige van het juridische kwam met vonkjes nog wel eens terug, maar de laatste seizoenen zijn vooral gericht op het drama. En dat is, voor als je daarvoor kijkt, ok. Was zelf vooral meer van de zaken. Nadeel wat blijft, en ik al vrij snel had toen ik ooit begon met kijken: 95% van de conflicten in deze serie zijn op te lossen door niet te schreeuwen en af en toe een verduidelijkende vraag stellen. De plots moeten het hebben van miscommunicaties en volstrekt nodeloos fysiek even aan komen waaien voor een paar zinnen en weer verdwijnen. Het ziet er leuk uit, maar is dodelijk fake.

Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Fenix View Post
    Suits maar eens afgekeken, seizoen 9 is de laatste.

De intrige van het juridische kwam met vonkjes nog wel eens terug, maar de laatste seizoenen zijn vooral gericht op het drama. En dat is, voor als je daarvoor kijkt, ok. Was zelf vooral meer van de zaken. Nadeel wat blijft, en ik al vrij snel had toen ik ooit begon met kijken: 95% van de conflicten in deze serie zijn op te lossen door niet te schreeuwen en af en toe een verduidelijkende vraag stellen. De plots moeten het hebben van miscommunicaties en volstrekt nodeloos fysiek even aan komen waaien voor een paar zinnen en weer verdwijnen. Het ziet er leuk uit, maar is dodelijk fake.
    Dan heb je dat goed vol gehouden, weet dat ik een van de eersten hier was die de serie als tip aanraad. Maar na of al tijdens Seizoen 2 dat het ineens heel raar berg afwaarts ging en daarna alleen maar slechter werd.
    Zo zonde. Serie had echt een Bi-polar Disorder, van slick/smooth/Suave naar Coked up Drama en het sleepte maar aan. Hoe verder de serie vorderde hoe slechter het werd met steeds minder licht puntjes. Net als meeste giftige relaties. Zo zonde.
    Enige wat me nog bij blijft is de Can opener

Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Mentioned
    838 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik zei hier ooit dat The Mandalorian Dark Forces de serie was...ik zat er vrij dicht op met die opmerking #laatste aflevering <3

Quote Originally Posted by Slowghost View Post
    Dan heb je Squadrons niet (in VR) gespeeld...beste SW ervaring sinds de oude Lucasarts dagen. Daarnaast is het niet zo eenvoudig qua licenties, ik heb het op de voet gevolgd bij boardgames, maar een bedrijf KOOPT een licentie van Disney om SW games te mogen maken, en dan zijn het ook nog eens voor individuele dingen (dus bv een licentie voor de OT, Sequels, Prequels, Mandalorian etc.) dus in principe is dat alleen voor de grote softwarehuizen weggelegd.
    Last edited by RPGer; Yesterday at 23:12.
    Ik wacht rustig af.

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    157 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Over videogames gesproken; ik heb dat gevoel bij The Liberator. Ene moment vind ik het wel wat hebben qua stijl. Ander moment voelt het weer heel oud en goedkoop. Doet me denken aan een game van 25 jaar oud:

Tags for this Thread