User Tag List

Page 373 of 374 FirstFirst ... 273 323 363 371 372 373 374 LastLast
Results 14,881 to 14,920 of 14957

Thread: [Algemeen] Series

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    252 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Kikker View Post
    Ow dan is het maar goed dat je niet verder gekeken hebt, want die gemaakte keuzes worden nog een stuk slechter . In seizoen 2 en 3 heb ik regelmatig richting de TV lopen schreeuwen naar haar :p
    Exact dat

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1421 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by Illuv View Post
    Is zowaar interessant aan het worden...Beetje budget, rustig de spanningsboog opvoeren...
    Inderdaad. En heel voorzichtig optimistisch.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Historian Overlord Das Tentakel's Avatar
    Mentioned
    172 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wel, bijna klaar met seizoen I van 'Britannia' en wel...

Aflevering 1 was warrig, 2 t/m 5 was het een aardige fantasy serie met deels goede production values en cast, bij 6-7-8 wisten schrijver(s)/producer etc. het zo te zien niet meer. So they did drugs. Lots of it. En dat merk je. Ik heb begrepen dat tegen de laatste aflevering de kijkcijfers ook dramatisch waren ingekakt. Wonder dat ze nog geld voor een tweede seizoen hebben gekregen.

Zonde van een aardig idee, een goede cast en deels uitstekende visuele aankleding. Jammer, jammer, jammer
    'Freude ist nur ein Mangel an Information'

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    83 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TakingdjAztec PSN ID: Dip_Snoes Steam ID: takingdjaztec
    Queens Gambit gebinged.

Wauw. Moest zelfs een traan laten toen Beth ontdekte dat mr Shaiber al die artikelen van haar gespaard had en ze die ene foto meenam naar Jolene.
    All you need to know: https://www.viberate.com/artist/mindru

Mentioned
    252 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Barbaren is leuke pulp toch. En een mooi vrouwtje prima!

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    699 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Quote Originally Posted by Black View Post
    Barbaren is leuke pulp toch. En een mooi vrouwtje prima!
    Dit, ik vermaak er prima mee. Ben nu in episode 3.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Mentioned
    172 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Dit, ik vermaak er prima mee. Ben nu in episode 3.
    Ik heb overigens een podcast beluisterd over de productie (achter Patreon paywall van de historische adviseurs vanuit eh, tactische overwegingen) en oooooh boy, dat moet me daar een 'gezellige' boel zijn geweest. Specifiek voor Netflix in Hongarije geproduceerde series worden voor mij nooit meer hetzelfde.

Aan de andere kant, met name het 'Romeinse' deel van de aankleding wordt overal geprezen. De man die de Romeinse rekwisieten (of de voorbeelden er voor) heeft geleverd voor de serie is een kennis van mij en die geeft momenteel zowat licht
    Hij en zijn maten kunnen gezien Corona dit geld wel gebruiken. En wie weet, bij de volgende 'Romeinse' productie weten ze hem opnieuw te vinden

BTW, betreffende een tweede seizoen: blijft de vraag. Niet alleen is Netflix niet zo erg van de 'laten we de serie de gelegenheid geven echt succesvol te worden' en approven en cancelen links en rechts in een wanhopige speurtocht naar The Next Big Thing.

Als we een tweede seizoen krijgen, dan in 2022, want II was normaliter dit jaar opgenomen. Komt dat er toch nog, dikke kans dat de Bataven dan meedoen. Aan de Romeinse kant. En zou lachen zijn als die Nederlands spreken...

Verder: enjoy
    Last edited by Das Tentakel; 6th November 2020 at 10:24.

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    838 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    @Das Tentakel ga jij nou eens gauw Babylon Berlin kijken.
    Ik wacht rustig af.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    699 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Quote Originally Posted by Das Tentakel View Post
    Ik heb overigens een podcast beluisterd over de productie (achter Patreon paywall van de historische adviseurs vanuit eh, tactische overwegingen) en oooooh boy, dat moet me daar een 'gezellige' boel zijn geweest. Specifiek voor Netflix in Hongarije geproduceerde series worden voor mij nooit meer hetzelfde.

Aan de andere kant, met name het 'Romeinse' deel van de aankleding wordt overal geprezen. De man die de Romeinse rekwisieten (of de voorbeelden er voor) heeft geleverd voor de serie is een kennis van mij en die geeft momenteel zowat licht
    Hij en zijn maten kunnen gezien Corona dit geld wel gebruiken. En wie weet, bij de volgende 'Romeinse' productie weten ze hem opnieuw te vinden

Verder: enjoy
    Oeh Drama podcast zijn altijd leuk. En wat tof voor je maat man
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1243 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Ik heb zo'n rare neiging om series nooit uit te kijken, ik heb talloze series de laatste ep, paar eps of seizoen nooit van gezien. Van sommigen ben ik daar blij om (laatste ep Lost nooit gezien bijv.), maar van anderen minder, zoals het laatste seizoen van Breaking Bad.

Ik ben niet snel iemand die "lange" series opnieuw kijkt m.u.v. comedy voor de achtergrond, maar met BB toch maar besloten om hem af te kijken, maar eerst S01 tm S04 kijken. Maar man wat is die serie toch eigenlijk goed
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Member n00b_0wnage's Avatar
    Mentioned
    88 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik twijfelde ook om BB opnieuw te kijken, maar ik zit momenteel nog te diep in Dark. Ik heb altijd een fascinatie gehad voor tijdreizen, dus deze serie is me op het lijf geschreven.

Mentioned
    172 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by RPGer View Post
    @Das Tentakel ga jij nou eens gauw Babylon Berlin kijken.
    When the time is right. Moet in een Weimar bui zitten, want deze serie ga ik natuurlijk niet 100% voor entertainment bekijken

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    83 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by n00b_0wnage View Post
    Ik twijfelde ook om BB opnieuw te kijken, maar ik zit momenteel nog te diep in Dark. Ik heb altijd een fascinatie gehad voor tijdreizen, dus deze serie is me op het lijf geschreven.
    You will not be dissapoint.

Mentioned
    838 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

When the time is right. Moet in een Weimar bui zitten, want deze serie ga ik natuurlijk niet 100% voor entertainment bekijken
    Let wel dat er opzettelijk moderne dingen in zijn gestopt (muziek, dans) en ze qua architectuur het bewust wat fantasierijker hebben gemaakt, voordat er kortsluiting in het Das Tentakel brein optreedt. Desalnietemin wel een stuk hogere kwaliteit dan de gemiddelde history channel serie.
    Ik wacht rustig af.

Mentioned
    172 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Let wel dat er opzettelijk moderne dingen in zijn gestopt (muziek, dans) en ze qua architectuur het bewust wat fantasierijker hebben gemaakt, voordat er kortsluiting in het Das Tentakel brein optreedt. Desalnietemin wel een stuk hogere kwaliteit dan de gemiddelde history channel serie.
    Oh, het is meer dat ik de serie 'meepak' met een paar boeken over Interbellum Berlijn die al een tijdje op de boekenplank liggen.
    Dat de serie zich bepaalde vrijheden veroorloofd weet ik al, maar de overall sfeertekening is belangrijker in zo'n serie.

Slumbering gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    252 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Eerste paar afleveringen van Barkskins gezien en niet onder de indruk. Veel matig acteerwerk en bij tijden waardeloze montage. Ook jammer dat er niet gekozen is voor franse acteurs.
    Speelt momenteel: Yes Your Grace, en af en toe Minecraft

We're all Africans *NERAZZURRI*'s Avatar
    Mentioned
    161 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: NERAZZURRI_NL
    https://www.volkskrant.nl/cultuur-me...iana~b3da322a/

Hmmm... Volkskrant niet enorm lovend over The Crown S4.
    'A world without utopias, inevitably looks back' - Enzo Traverso

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    126 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by *NERAZZURRI* View Post

Wij moeten er überhaupt nog aan beginnen, maar ik dacht dat het wel de moeite waard was?

Undercover S02 afgerond. Eigenlijk weer zeer aardig en vergelijkbaar met S01.
    Alleen had die hele Ferry Bouman plotlijn er gewoon uitgeschrapt moeten/kunnen worden. Voegde echt niets toe

Mentioned
    838 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by *NERAZZURRI* View Post

Zo te lezen toch een miscast in Gillian Anderson... We gaan het meemaken.
    Ik wacht rustig af.

Mentioned
    252 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Net seizoen 2 van Undercover afgekeken. Konden er beide echt he-le-maal niets mee. Wat een lauwe hap

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    284 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: K1kk3rGNL
    Quote Originally Posted by Black View Post
    Net seizoen 2 van Undercover afgekeken. Konden er beide echt he-le-maal niets mee. Wat een lauwe hap
    Thanks for the heads up. Heb seizoen 1 gekeken maar vond het niet echt heel goed. Seizoen 2 laat ik ook maar aan me voorbij gaan.

Ben op dit moment bezig met Watchmen. Goed gemaakt, origineel en erg verrassend. Behoorlijk veel scènes en twists die ik echt niet zag aankomen . Nog twee episodes te gaan.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    83 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik vermaak mij momenteel met The Duchess. Wil nog aan Cobra Kai beginnen of The Haunted Hill House.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    83 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Begonnen aan Cobra Kai en ik moet zeggen dat ik meteen al geneigd ben te bingen. Wat een toffe premise om ons het verhaal vanuit de kant van de 'bad guy' van de Karate Kid films te laten bekijken.

Member pessie83's Avatar
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wat ik wel vreemd vind is dat bij bepaalde series een paar hoofdrolspelers nog even worden vervangen terwijl het bekend is geworden dat een desbetreffende serie stopt na een aantal seizoenen. Neem bijvoorbeeld CSI: NY. Actrice Melina Kanakaredes, die in deze serie de rol van de Griekse rechercheur Stella Bonasera speelde, verliet de serie in het zesde seizoen en wordt vervangen door Stella Ward, die de rol van Jo Danville voor de resterende 3 seizoenen speelde.

No pictures please! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    283 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by DjDark View Post
    Begonnen aan Cobra Kai en ik moet zeggen dat ik meteen al geneigd ben te bingen. Wat een toffe premise om ons het verhaal vanuit de kant van de 'bad guy' van de Karate Kid films te laten bekijken.
    Ik had er bij het begin ook veel plezier in; de serie is vrij oppervlakkig en simplistich, met simpele stereotypen als 'the Anti-hero, the White Knight, the fat-kid, the oppressed Kids, the secret Hero', et cetera. Dat had de film uit 1985 ook (van twee weken auto's wassen wordt je een black belt: hou toch op! ), maar die duurde 1,5 uur en was gewoon lekker corny. Probleem met Cobra Kai is dat de simpliciteit me met 8 afleveringen ging tegenstaan. De logica gaat het raam uit, dus òf je ziet de verhaalwendingen van verre aankomen, òf ze komen als donderslag bij heldere hemel.

Jammer, want ik ben het zeker met je eens dat het een leuk concept was, en èrg gaaf dat ze de twee hoofdrolspekers uit de originele film hebben weten te strikken!
    "If you have so little will, then you are of no use to me, Klatooinian."
    -- Darth Plagues the Wise

Mentioned
    283 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik heb trouwens vandaag even de trailer van the Liberator (Netflix) gekeken. Echt, wtf man!? Het zag er al uit als een karige WOII serie, nu hebben ze er een tekenfilm-filter overheen gezet alsof dat een verbetering moet zijn.

Ik heb me bij het bekijken continu afgevraagd 'Waarom zou iemand dit mooi vinden?'.
    Valkyria Chronicles op de PS3 steekt er met kop en schouders bovenuit.

En ook die méééééééééélodramatische kweeïge 'verheerlijking' van de dapperheid van die jongens en het verhaal.

Typisch Amerikaans...
    Last edited by Lord Serafin; 11th November 2020 at 21:56.

Mentioned
    172 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Lord Serafin View Post
    Ik heb trouwens vandaag even de trailer van the Liberator (Netflix) gekeken. Echt, wtf man!? Het zag er al uit als een karige WOII serie, nu hebben ze er een tekenfilm-filter overheen gezet alsof dat een verbetering moet zijn.

Ik heb me bij het bekijken continu afgevraagd 'Waarom zou iemand dit mooi vinden?'.
    Valkyria Chronicles op de PS3 steekt er met kop en schouders bovenuit.

En ook die méééééééééélodramatische kweeïge 'verheerlijking' van de dapperheid van die jongens en het verhaal.

Typisch Amerikaans...
    Mocht je geen problemen hebben met Duits, dan is deze commentaarvideo denk ik wel wat voor jou

Mentioned
    283 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mocht je geen problemen hebben met Duits, dan is deze commentaarvideo denk ik wel wat voor jou
    Afgaande op die trailer heb ik sowieso een hoop minder problemen met Duits, maar ik spreek en versta het helaas slecht, waarde vriend!
    Maar ik waardeer je aanbod.

Mentioned
    172 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Afgaande op die trailer heb ik sowieso een hoop minder problemen met Duits, maar ik spreek en versta het helaas slecht, waarde vriend!
    Maar ik waardeer je aanbod.
    Even raden: Randstedeling?

Anyway, that reminds me voor @RPGer en anderen die Babylon Berlin kijken of hebben gekeken: An Historian Goes to the Movies heeft een aantal uitgebreide posts gewijd aan de serie. Lijkt me wel iets wat je pas wilt lezen nadat je de serie/desbetreffende seizoen hebt gekeken en iets meer wilt weten over de achtergronden:

Babylon Berlin: Introducing the Weimar Republic (algemene achtergrond info)

Babylon Berlin: Commies! (betreft seizoen I)

Babylon Berlin: The Black Reichswehr (betreft seizoen II)

Ik heb zelf de artikelen niet heel uitgebreid gelezen, ik kwam ze al een hele tijd geleden tegen maar was toen al van plan t.z.t. de serie te gaan bekijken en dan is het motto niet spoileren!
    Ik volg de site echter al een hele tijd en zijn stukken zijn echt de moeite waard. Dus voor de Babylon Berlin liefhebbers
    Last edited by Das Tentakel; 11th November 2020 at 22:28.

Mentioned
    126 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik had er bij het begin ook veel plezier in; de serie is vrij oppervlakkig en simplistich, met simpele stereotypen als 'the Anti-hero, the White Knight, the fat-kid, the oppressed Kids, the secret Hero', et cetera. Dat had de film uit 1985 ook (van twee weken auto's wassen wordt je een black belt: hou toch op! ), maar die duurde 1,5 uur en was gewoon lekker corny. Probleem met Cobra Kai is dat de simpliciteit me met 8 afleveringen ging tegenstaan. De logica gaat het raam uit, dus òf je ziet de verhaalwendingen van verre aankomen, òf ze komen als donderslag bij heldere hemel.

Jammer, want ik ben het zeker met je eens dat het een leuk concept was, en èrg gaaf dat ze de twee hoofdrolspekers uit de originele film hebben weten te strikken!
    Nu doe je de serie tekort m.i.:
    Aan het oppervlak is het inderdaad een corny 80's premisse...maar wat ik enorm sterk vind aan Cobra Kai is dat het 'een laagje dieper' vrijwel alle karakters van moreel perspectief laat wisselen. En ALS dat gebeurt, vindt dat plaats binnen kruisbestuivende relaties. Ik wil Cobra Kai nu niet een diepgaande, gelaagde mozaïekstructuur toekennen (want het neigt soms naar een sopa-opera-achtige aanpak)....'simpel' vind ik te boud. Ze hebben het iconische jaren 80's bubblegum verhaal...menselijk gemaakt zonder afbreuk te doen aan het origineel. En dat vind ik - zonder Pat Morita - écht heel knap.

Excuse me...ik ga mijn auto zwart/geel laten spuiten.

Mentioned
    283 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Morrigun99 View Post
    Nu doe je de serie tekort m.i.:
    Aan het oppervlak is het inderdaad een corny 80's premisse...maar wat ik enorm sterk vind aan Cobra Kai is dat het 'een laagje dieper' vrijwel alle karakters van moreel perspectief laat wisselen. En ALS dat gebeurt, vindt dat plaats binnen kruisbestuivende relaties. Ik wil Cobra Kai nu niet een diepgaande, gelaagde mozaïekstructuur toekennen (want het neigt soms naar een sopa-opera-achtige aanpak)....'simpel' vind ik te boud. Ze hebben het iconische jaren 80's bubblegum verhaal...menselijk gemaakt zonder afbreuk te doen aan het origineel. En dat vind ik - zonder Pat Morita - écht heel knap.
    Mjaaa....daar heb je inderdaad een punt in. Maar ik vind het nog steeds een vrij simpele serie; niet te critisch nadenken over drijfveren van personages en bijbehorende handelingen. Ik zeg er ook bij dat ik nooit echt veel op heb gehad met de jaren '80 film, dus misschien mis ik de roze bril. Want kruisbestuivende relaties of niet, nerd die 4 bullebakken in de kantine in elkaar mept na een paar karatelessen kan ik nou niet bepaald intellectueel noemen. Maar daar wil ik natuurlijk niet mee zeggen dat de serie meteen 'slecht' is: meer dat ik bij aflevering 8 moest constateren "I'm all out of bubblegum".

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Member Fell Beast's Avatar
    Mentioned
    139 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by The_wildcard View Post
    WAT!? Ben nu bezig met een rewatch van die serie haha.

Afgelopen tijd ook aantal series gezien of aan begonnen:

Barbaren
    Gave serie, voelt heel historisch correct, geen idee of het echt zo is. Vooral de verschillende talen voegt voor mij veel toe. Qua actie had ik op wat meer gehoopt, maar het is meer een drama serie wat zich opbouwt naar het gevecht in de bossen.
    Ik heb me er in elk geval wel mee vermaakt! En inderdaad best knappe vrouw!

The Liberator
    Ik vreet alles op wat over de 2de wereld oorlog gaat dus deze ook. De serie vond ik leuk, wel erg kort slechts 4 afleveringen. Had van mij wel 2 meer gemogen om de karakters nog wat verder uit te diepen. Verhaal deed me erg denken aan een regiment met Japanese-American soldaten die ook in Italië zware verliezen hebben geleden, daar een keer een documentaire van gezien.
    Stijl was wel apart. Het lijkt animatie maar de mensen zijn volgens mij geacteerd (zonder het op te zoeken hoor, dus kan het mis hebben) en de actie en explosies overduidelijk geanimeerd. Geeft een raar sausje, ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Het was wel vrij uniek en daardoor vond ik het wel leuk. De lengte van de serie helpt ook wel mee denk ik, hier moet je geen uren en uren naar kijken denk ik.

The Walking Dead World Beyond

Op zich leuk begin, nu 2 afleveringen gezien maar ik start hem maar moeilijk op hoor. Misschien toch TWD moe... aan de ene kant leuk een nieuwe origin story, met name in de toekomst. Maar ik weet het niet, het pakt me nog niet zo. Weer conspiracies als ik het zo zie, het voelt een beetje 13 in een dozijn verhaal.

Aunty Donna Big 'Ol House of Fun

WTF!? Echt wat. de. FACK

Startte hem op toen er een maatje bij me was biertje drinken. We gingen helemaal stuk, met name aflevering 2 was hilarisch. Een absurde comedy sketch show wat zich afspeelt als een soort sit-com maar dan echt totaal anders.
    Wat een stel randdebielen. Maar ik vind de comedy geniaal, slim bedacht en echt bizar. Absurd gewoon. Dit is niet voor iedereen!
    Zijn blijkbaar 6 gasten, waarvan 3 acteurs/optreders die voor het doek staan de andere 3 op de achtergrond bezig. Kleine Australische groep met maar een kleine following. Om dan een Netflix serie binnen te slepen is wel gaaf. Ik had nog nooit van ze gehoord in elk geval. Echt wat een show... gaat dat zien! gaat dat zien! Een comedy show zoals deze zijn er niet veel!

Mentioned
    838 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Fell Beast View Post
    WAT!? Ben nu bezig met een rewatch van die serie haha.

!
    Pff ik dacht we krijgen nieuwe afleveringen is het zo'n circlejerk interview...
    Ik wacht rustig af.

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    157 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    The Crown seizoen 3 moest ik nog kijken. Wel knap dat je aan de nieuwe karakters uiteindelijk ook wel verknocht raakt terwijl je aan begin van het seizoen nog niet zo heel enthousiast bent.

Prince Philip met die de Apollo astronauten. Hij verwacht grote helden maar ontmoet een stel schooljongens. Die ongemak en onbeholpenheid met zijn vragenlijstje droop ervan af Sowieso is dat m'n favoriete aflevering van het seizoen denk ik.

We're all Africans *NERAZZURRI*'s Avatar
    Mentioned
    161 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: NERAZZURRI_NL
    Ja van mij ook. Die vond ik echt geweldig. Die met die ramp in dat dorp ook. Seizoen 3 was sowieso heel sterk. Stuk sterker dan 4. Philip en the Queen zijn de beste acteurs en boeiendste karakters, maar zijn in 4 simpelweg minder prominent.
    'A world without utopias, inevitably looks back' - Enzo Traverso

Mentioned
    838 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

He knocked it out of the park, zoals ze dat zo mooi zeggen, waanzinnig goed gespeeld. S4 tot nu toe ook heel behoorlijk, al blijft Gillian een kras op de plaat, haar overdreven imitatie leidt veel te veel af.

Ik denk trouwens dat ze Prince Andrew ook wel een klein beetje hebben neergezet met de wetenschap van nu, heerlijke rol ook.
    Last edited by RPGer; 22nd November 2020 at 11:12.
    Ik wacht rustig af.

aka PjotrStroganov Cloud's Avatar
    Mentioned
    180 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pjotrstroganov PSN ID: Pjotrstroganov Steam ID: Pjotrstroganov
    De nieuwste Mandalorian.

Er zit net genoeg in om te blijven kijken, maar verder blijft het wat doorkabbelen. Ietwat ongeïnspireerd. Net als de rest van de serie.
    De volgende post hier onder plaatsen aub.

Woef? Fenix's Avatar
    Mentioned
    220 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by martha1989 View Post
    Stranger Things aflevering 1 en 2 van S3 gekeken (kon me inhouden).

Dit is helemaal niet de beste serie o.i.d. hoor, maar qua sfeer en muziek (oooo die synthdeuntjes <3<3<3) valt dit zo recht in mijn straatje dat het (samen met Office US) toch wel een echte favoriet is.

Hoogtepunt van het serie-jaar voor mij, hoewel Afterlife ook fantastisch was.
    Nou dit dus. Seizoen 1/2/3 gezien afgelopen tijd. Potverdorie wat een bak nostalgie. Kreeg er het lokale van een Twin Peaks vibe bij, met een arc van X-Files. En het drong pas tijdens seizoen 2 tot me door bij de uitbraak in de facility... dat ik eigenlijk naar Black Mesa zat te kijken na het resonance cascade experiment. Zo heerlijk verfilmd qua suspense, en passende xenomorphs!
    PS: had het niet eens erg gevonden als aan het eind van het laatste seizoen Mitch Pileggi (Skinner) was langs gekomen om de casus in de kelder onder te brengen.

S3 werd ver gezocht, maar door de karakters, vibe en alles nog steeds fun. Als S4 ondanks vertraging nog eens af komt verwacht ik een tie-in met Chernobyl (1986)

Mentioned
    126 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik vind dat de streamingdiensten nooit genoeg Amerikaanse sitcoms kunnen opkopen. Ik zit me toch weer een bak te genieten van Seinfeld zeg. Ik hoop dat we ooit in NL nog Cheers, Frasier & Sunny in Philadelphia gaan krijgen.

Anyway...ook begonnen aan The Boys. Begint op zich erg goed, maar gisteren kwamen we dus bij S01E04 he:

waarin die vliegramp zich voltrok. Gekaapt vliegtuig waar Homelander en Maeve dan verschijnen en besluiten om het vliegtuig neer te laten storten. En waar die moeder + kind ook oprecht voor hun leven smeken enzo.

Wij hadden op de een of andere manier best 'last' van die scene. Ik weet niet of dat nu komt, omdat we zelf 2 kinderen hebben of misschien zelfs door het hele MH17 drama...ik vond het oprecht geen toffe scene. En niet eens op een 'Red Wedding'-achtige wijze ofzo, waarbij je accepteert dat het erbij hoort. Meer mensen last van?
    Last edited by Morrigun99; 23rd November 2020 at 20:18.

Tags for this Thread