User Tag List

Page 423 of 424 FirstFirst ... 323 373 413 421 422 423 424 LastLast
Results 16,881 to 16,920 of 16946

Thread: [Algemeen] Series

Woblin' Chinaman Trio-sama's Avatar
    Mentioned
    357 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: djc00li0
    Quote Originally Posted by coola View Post
    Op sommige momenten wel wat bloederig voor kids.

Maar de live action one piece is echt goed. Op rotten tomatoes ook echt een dik succes. 83% certified fresh en 96% public score.

Wat de serie vooral helpt is dat ze over the the top craziness van de manga/anime omarmen. Niks realistisch er proberen uit te laten zien maar gewoon anime zo goed als 1 op 1 kopiëren qua looks.
    Meh dat zegt me nog niets.. met respect Coola... jouw mening is vaak wat minder genuanceerd. All in of All out.
    Is het op zijn minst Japans gesproken? Het zou me zeer sterk tegenstaan om Luffy ineens "rubber rubber" te horen roepen ipv Gomuno Gomuno.

/skeptisch nog steeds, zal binnenkort tijd maken.
    "Know thyself, and thou shall know all the mysteries of the gods and of the universe."
    "Know thyself, because what else is there to know?"

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    680 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Disenchantment part 5

Was weer top. Jammer dat serie nu echt is afgelopen
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

https://www.youtube.com/@Coola_the_Koala

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    680 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eindelijk de tijd gehad om One Piece aftekijken

best wel een goede serie eigenlijk.
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    680 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamera Rebirth

Erg tof.

Lord Serafin
    Guest
    Beste mensen; voor diegenen die niks konden met the Wire, is het misschien de moeite waard de Netflix show Top Boy te bekijken. Dit is een Britse misdaadserie over de drugscriminaliteit in een arme Londense wijk, draaiende om twee partijen van drugsdealers die vechten om de straat. In vergelijk was the Wire 'erg Amerikaans', en het tempo van Top Boy is veel rustiger en het verhaal minder over the top.

Het derde seizoen is net uit, dus ik heb seizoen alvast 1 herkeken. Bij deze een waarschuwing: toen kwam ik er achter dat de serie een voorganger heeft, genaamd Top Boy: Summer House (ook op Netflix). Ik raad je aan die eerst te kijken!

Hopelijk is het wat!

eindelijk de tijd gehad om One Piece aftekijken

best wel een goede serie eigenlijk.
    Ik ga One Piece binnenkort ook maar eens kijken! Ik heb de anime niet gezien (1000+ afleveringen: dank je de koekoek!), en had geen hoogespannen verwachtingen van Netflix adaptatie-vermogens, maar ik hoor dat hij erg goed is! Ook al ken je het bronmateriaal niet, blijkbaar.

Dank voor de tip, Coola.
    Last edited by Lord Serafin; 17th September 2023 at 00:12.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    680 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Lord Serafin View Post
    Beste mensen; voor diegenen die niks konden met the Wire, is het misschien de moeite waard de Netflix show Top Boy te bekijken. Dit is een Britse misdaadserie over de drugscriminaliteit in een arme Londense wijk, draaiende om twee partijen van drugsdealers die vechten om de straat. In vergelijk was the Wire 'erg Amerikaans', en het tempo van Top Boy is veel rustiger en het verhaal minder over the top.

Het derde seizoen is net uit, dus ik heb seizoen alvast 1 herkeken. Bij deze een waarschuwing: toen kwam ik er achter dat de serie een voorganger heeft, genaamd Top Boy: Summer House (ook op Netflix). Ik raad je aan die eerst te kijken!

Hopelijk is het wat!

Ik ga One Piece binnenkort ook maar eens kijken! Ik heb de anime niet gezien (1000+ afleveringen: dank je de koekoek!), en had geen hoogespannen verwachtingen van Netflix adaptatie-vermogens, maar ik hoor dat hij erg goed is! Ook al ken je het bronmateriaal niet, blijkbaar.

Dank voor de tip, Coola.

Geen Dank.

Zelfs mn moeder die totaal geen Anime fan is, vond deze serie erg leuk.

Lord Serafin
    Guest
    Geen Dank.

Zelfs mn moeder die totaal geen Anime fan is, vond deze serie erg leuk.
    Denk dat de mijne het niks vindt, maar je weet nooit!

Wat heb je? CrispyCross's Avatar
    Mentioned
    170 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: ChrissInkyCross
    Liebes Kind

Serie van 6 afleveringen. Begint sterk, eindigt zwak. Dit zie je zo vaak terug… waarom on godsnaam.

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    175 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dat ja. Heb het nu met Valley of Tears. Israëlische serie omtrent Jom Kipoer oorlog op HBO. Begin is even wennen, daarna ong. 4 afleveringen die sterk zijn en op einde wordt het weer zo opgerekt met ongeloofwaardig script en lange dialogen. Nog 1 aflevering kijken en aangezien het niet- Amerikaanse productie is geef ik het eindoordeel sws voordeel van de twijfel. Maar jammer dat het vaak zo loopt omdat veel series bewijzen wel degelijk kwaliteit te kunnen leveren, maar net iets teveel afleveringen hebben.

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    171 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    HBO's Tokyo Vice bijna afgerond. Michael Mann regisseerde de pilot en is vervolgens als uitvoerend producent betrokken geweest. Dat zie je ook wel: het is een tamelijk rechtlijnige journalistieke Yakuza-thriller.
    Overigens (helaas) zonder de stijloefeningen van Mann (op het vlak van camerastandpunten, belichting en soundtrack) en soms wat wankel acteerwerk.
    Dat neemt niet weg dat we er ons enorm mee vermaakten. Een aanrader voor liefhebbers van journalistieke thrillers en Japan/Tokyo. Een 2e seizoen = aangekondigd.

Klik voor full size.
    Klik voor full size.
    "You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic matter as everyone, and we are all part of the same compost pile."

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    509 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Poker Face

Aardige nieuwe serie op Skyshowtime met Adrien Brody en Natasha Lyonne. Eerste aflevering kon mij al verrassen.

@Morrigun99 Tokyo Vise vond ik een hele fijne serie. Duurt wel moeilijk land tot seizoen 2
    Last edited by Seabass; 18th September 2023 at 18:23.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    680 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yakitori: Soldiers of Misfortune

Best tof

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    919 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Shoutout naar Foundation op Apple TV. Volgens mij kijkt er geen hond naar, maar deze Dune meets Mass Effect is een heel stuk meer waard dan de schromelijke 7.5 die het op IMDB krijgt. De sets & belichting (Bladerunner 2049 comes to mind), de kostuums, de SFX, alles is top notch. De gortdroge, hardcore Sci-Fi verhaallijn zal niet voor iedereen zijn ("The Emperial Council of Cleon XII is now in session"). Maar gek genoeg ontwijkt het betreden paden met haar plot (tot nu toe) en interesseert het de familie RPGer tot nu toe meer dan menig ander serie van zijn soort.

Kortom ben je niet bang van een stukje sci-fi world building en/of wil je echt een mooi stukje cinema zien, kijken die handel. Oh ja en fantasy/sci-fi held Jarid Harris zit er ook in.
    Ik zal niet zeggen dat het historisch accuraat is , maar ik zal ook niet zeggen dat het niet historisch accuraat is.

Mentioned
    509 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Seabass View Post
    Poker Face

Aardige nieuwe serie op Skyshowtime met Adrien Brody en Natasha Lyonne. Eerste aflevering kon mij al verrassen.
    Waar de eerste aflevering mij erg goed beviel, glijd de show daarna in een trucje wat ik minder leuk vind. Alsof je enkel filler story zit te kijken. Geen interessante rode draad. Meh. Matig.

Mentioned
    919 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ahsoka, Dave Feloni's masturbatieproject even doorgezet tot afl 6. Zoals met al dit soort projecten vraag je je af voor wie dit is gemaakt. Ik ken Thrawn uit de Tmothy Zahn boeken, maar daar is alles mee gezegd. Het plot kan ik weinig touw aan vastknopen, als je niet Rebels en een groot deel van The Clone Wars cartoons hebt gezien. The hoofdrolspelers zijn vrij belabberd trouwens, dat gecombineerd met karakters voor wie je eerst een berg tekenfilms moet kijken om ze te leren kennen, doet het weinig met me.
    Ik zal niet zeggen dat het historisch accuraat is , maar ik zal ook niet zeggen dat het niet historisch accuraat is.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    840 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Ahsoka, Dave Feloni's masturbatieproject even doorgezet tot afl 6. Zoals met al dit soort projecten vraag je je af voor wie dit is gemaakt. Ik ken Thrawn uit de Tmothy Zahn boeken, maar daar is alles mee gezegd. Het plot kan ik weinig touw aan vastknopen, als je niet Rebels en een groot deel van The Clone Wars cartoons hebt gezien. The hoofdrolspelers zijn vrij belabberd trouwens, dat gecombineerd met karakters voor wie je eerst een berg tekenfilms moet kijken om ze te leren kennen, doet het weinig met me.
    Je beantwoord je eigen vraag. Dit is voor de Dave Feloni Fans.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    157 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Vermaak me wel met Ahsoka maar niet helemaal zonder problemen, moet echt op gang komen en hier en daar mag wel iets meer Pacing.
    Weegt net wat te serieus met directie tenminste die indruk krijg ik.

Het mag wel iets luchtiger.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 5800X, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, RTX 3080 Ti Vision, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Member pessie83's Avatar
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    RIP David 'Ducky' McCallum.

https://www.telegraaf.nl/entertainme...m-90-overleden

Donald 'Ducky' Mallard was naast Abby mijn favoriete personage in NCIS.
    Last edited by pessie83; 26th September 2023 at 20:08.

Mentioned
    171 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    The Pacific: wat ik ook probeer, ik kom écht bijzonder moeilijk door deze serie heen. Natuurlijk is het boeiend om te zien hoe WOII er in die contreien uit moet hebben gezien, maar de personages boeien me 0,0. En helemááááál als je dat afzet tegen Band of Brothers. Ach ja...'t is niet altijd feest.

Over the Garden Wall daarentegen is m.i. een absolute aanrader voor iedereen. Deze Cartoon Network miniserie wordt al jaren geroemd als een van de beste dingen op het gebied van animatie en is destijds ook overladen met awards. Het zijn slechts 10 afleveringen van ca. 15 minuten, maar ik snap de 'fuzz' wel: het is een soort mix van Mark Twain, Wind in de Wilgen, de sprookjes van Grimm en The Village. Verwacht dus lieflijke personages en scenes afgewisseld met ronduit creepy/gothic elementen. De animatie is bijzonder sfeervol; de voicecast sterk en de muziek origineel maar authentiek. Als deze serie in de jaren '80 zou zijn verschenen zouden we hier allemaal volschieten met nostalgische gevoelens en een traan wegpinken alleen al bij het praten erover.
    Erg goed dit.

"You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic matter as everyone, and we are all part of the same compost pile."

Would you kindly? Exclusive's Avatar
    Mentioned
    261 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Exclusive50 PSN ID: Exclusive50 Steam ID: RUZ3-Exclusive
    Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Je beantwoord je eigen vraag. Dit is voor de Dave Feloni Fans.
    Is het niet ook de opzet van een nieuwe (reeks?) film(s)? Dacht zoiets ergens op te hebben gepikt.

Mentioned
    840 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Exclusive View Post
    Is het niet ook de opzet van een nieuwe (reeks?) film(s)? Dacht zoiets ergens op te hebben gepikt.
    Niet echt? Dit is allemaal ter afronding van de Felloni-Verse. Dus Alles vanaf CLone Wars, Rebels en Bad Batch tot aan Mando, Book of Boba en Ahsoka.
    Dave Feloni z'n Film zal alle series afronden.
    - Frank Murphy

Member pessie83's Avatar
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wat ik wel mooi vind gedaan, is dat de producers van series vaak de talenten van een acteur/actrice verwerken in het personage zelf. Een voorbeeld ervan is de serie Mighty Morphin Power Rangers. Daarin is het personage Kimberly Hart een capabele turnster omdat haar vertolkster Amy Jo Johnson zelf een turn achtergrond heeft.
    Last edited by pessie83; 29th September 2023 at 12:08.

Mentioned
    171 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by pessie83 View Post
    Wat ik wel mooi vind gedaan, is dat de producers van series vaak de talenten van een acteur/actrice verwerken in het personage zelf. Een voorbeeld ervan is de serie Mighty Morphin Power Rangers. Daarin is het personage Kimberly Hart een capabele turnster omdat haar vertolkster Amy Jo Johnson zelf een turn achtergrond heeft.
    Heel vet.

Mentioned
    919 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Schwarzenegger dan. Gewoon een achtergrond als body builder. En dan gecast worden voor rollen waar hij zijn spieren kan laten zien. Dat is toch goud.

Member pessie83's Avatar
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maar wat me wel opviel in de serie UNIT 13 was dat de 2 misdaadorganisaties Skylla en Phoenix allebei hun eigen deuntje hadden. En soms werd het Skylla deuntje ook in andere seizoenen gebruikt ook al bestond Skylla niet meer. En van 1 personage uit UNIT 13 kreeg ik altijd kippenvel. Dat was het personage Charon vanwege zijn lange ranke gestalte.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    680 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ahsoka

Best wel oké

kengan Ashura seizoen 3

Best wel tof

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    680 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Castlevania: Nocturne

Awesome

Mentioned
    509 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik ben ook bezig met Castlevania Nocture. It scratches that itch.

Woblin' Chinaman Trio-sama's Avatar
    Mentioned
    357 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: djc00li0
    Quote Originally Posted by Seabass View Post
    Ik ben ook bezig met Castlevania Nocture. It scratches that itch.
    De vorige Castlevania vond ik erg tof.
    Van deze nieuwe heb ik ep1 gezien en een deel van ep2. Kon er nog niet helemaal in komen..
    "Know thyself, and thou shall know all the mysteries of the gods and of the universe."
    "Know thyself, because what else is there to know?"

Mentioned
    171 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Trio-sama View Post
    De vorige Castlevania vond ik erg tof.
    Van deze nieuwe heb ik ep1 gezien en een deel van ep2. Kon er nog niet helemaal in komen..
    Ff doorbijten dan (no pun intended).
    Ik had dat met de reguliere serie: S01 vond ik zéér matig, maar met iedere aflevering werd het stukken beter. Vanaf S03 vond ik het oprecht goed.

Ook Nocture heeft wel wat aanloop nodig, maar werkt toe naar een fijne climax m.i. Heerlijke serie weer.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    680 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Twisted Metal

Gory and funny.

Mentioned
    840 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Fall of House Usher.

Meh Exact het soort middelmatige meuk dat de reden is dat ik Netflix heb opgezegd.
    - Frank Murphy

Vers Vlees Slowghost's Avatar
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Fall of House Usher.

Meh Exact het soort middelmatige meuk dat de reden is dat ik Netflix heb opgezegd.
    Vond 'm vooral heel erg voorspelbaar, zeker ten opzichte van de andere Flanagan series. Ook een beetje langdradig jammer genoeg.

Member pessie83's Avatar
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vandaag begonnen met de serie 'De Kris Pusaka'.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    680 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix

Awesome

Member pessie83's Avatar
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix

Awesome
    Is deze serie gebaseerd op een game, @coola ?

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    680 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by pessie83 View Post
    Is deze serie gebaseerd op een game, @coola ?
    Ja en nee. Het is een mash up van (bijna) alle Ubisoft games. De titel is van de Far Cry 3 spinoff Blood dragon maar enkel in naam heeft het daar mee te maken.

Member pessie83's Avatar
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    RIP Ben Ramakers.

https://www.telegraaf.nl/entertainme...-set-van-serie

De 4de castlid uit mijn favoriete serie UNIT 13 die overleden is.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    680 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pluto

awesome

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    157 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Blue Eye Samurai.

Hoge productie waardes kwa animatie, Verhaal is ook wel interessant.
    Visueel prachtig ge-animeerd de gevechten zijn heel tof gedaan.

Maar een paar narritive punten zijn hier en daar wel wat irritant betreft een trope of 2/3.

Tuurlijk ook andere tropes maar die werken heel goed.

Maar ben er zonder verwachtingen in gegaan. En de serie is nog aardig pikant ook.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 5800X, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, RTX 3080 Ti Vision, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Tags for this Thread