User Tag List

Page 257 of 358 FirstFirst ... 157 207 247 255 256 257 258 259 267 307 357 ... LastLast
Results 10,241 to 10,280 of 14290

Thread: [Algemeen] Series

Banned
    Mentioned
    61 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Klaar met Making a Murderder. Ben er misselijk van.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Nou, dan ga ik er ook maar eens aan.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Immortal IamDuDe's Avatar
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561197985861250
    Me too,
    maar als ik het goed begrijp zijn het dus echte beelden en niet geacteerd?
    Een documentare dus? Want bij IMDB zie ik Mini-Serie staan

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Docu inderdaad. In tien delen.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Dacht ik wel, thanks

Sterker door strijd Doc's Avatar
    Mentioned
    290 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Undutchable PSN ID: UndutchableNL
    Quote Originally Posted by spike_tm View Post
    Ik kijk ook iedere week eerst Flash en dan Arrow. Crossovers zijn best aardig. Ben benieuwd naar de nieuwe afleveringen. Flash is wat stabieler in kwaliteit, Arrow nogal wisselend. Onderhoudend en vermakelijk.
    Suits ook alles gezien, al een aantal keer op het punt gestaan om af te haken. Hadden ze wat mij betreft al een eind aan mogen maken. Ga toch weer kijken het nieuwe seizoen.
    Als Arrow en Flash seizoen klaar is ga ik Person of Interest en Agents of Shield seizoenen er door heen rammen. Agents is laagdrempelig vermaak, Person of Interest einde van het seizoen was erg sterk. Nog genoeg te kijken.
    Het huidige seizoen van Agents of Shield vind ik erg tof. Net als The Flash.
    Arrow is inderdaad wat minder het laatste seizoen.

Member Dicear's Avatar
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Van The Flash krijg ik zo'n nostalgische Spider-Man I/II (de oude) vibe. Destijds was ik nog een heel jong jochie, en waren dat de eerste films met geweld die ik in die bioscoop zag. Met dank aan mijn awesome oma, die me gewoon meenam naar dat soort films. Weet nog dat ik toen wekenlang helemaal in de ban was van Spidey-superkrachten. In The Flash weten ze dat jeugdige en spannende gevoel dat hoort bij het zijn van een superheld goed te repliceren. Wat ook helpt is dat ze niet bang zijn om hele idiote - maar stiekem best gave - elementen van de comic books er in te verwerken (King Shark).

En oja, de aanwezigheid van 'Wells' tilt het echt naar een hoger niveau. Altijd genieten als hij wat gaat zeggen.
    Last edited by Dicear; 22nd January 2016 at 10:43.

Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Flah en Arrow heb ik dit seizoen nog niet gevolgd.
    Zijn daar (al) weer cross-over afleveringen om rekening mee te houden?

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Quote Originally Posted by IamDuDe View Post
    Flah en Arrow heb ik dit seizoen nog niet gevolgd.
    Zijn daar (al) weer cross-over afleveringen om rekening mee te houden?
    Ja 2 flarrow afleveringen tot nu toe. En gisteren begon de tweede live action spin-off Legends of Tomorrow. En we krijgen nog setje earth 2 afleveringen.

en Vixen krijgt een live action debut in Arrow.
    Last edited by Tonne; 22nd January 2016 at 12:35.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

OdinThe1337
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik zou op chronologische volgorde flash en arrow om en om kijken. Zit je altijd goed.

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Legends of Tomorrow ondertussen gezien.
    Ontzettend cheesy (Iets wat ik de laatste tijd teveel zeg) Daarnaast als je Torchwood/Doctor Who hebt gezien is het alleen nog meer bizar ook. Gezien dat er nu iets van minimaal 3 acteurs in de DC TV series Universe zijn die ook in Who zaten.

Hoop dat Macolm Merlin nog met zijn time travel schip er vandoor gaat en zijn jack steelt (Dat moet gewoon een keer gebeuren.)
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by The_wildcard View Post
    Legends of Tomorrow ondertussen gezien.
    Ontzettend cheesy (Iets wat ik de laatste tijd teveel zeg) Daarnaast als je Torchwood/Doctor Who hebt gezien is het alleen nog meer bizar ook. Gezien dat er nu iets van minimaal 3 acteurs in de DC TV series Universe zijn die ook in Who zaten.

Hoop dat Macolm Merlin nog met zijn time travel schip er vandoor gaat en zijn jack steelt (Dat moet gewoon een keer gebeuren.)
    Cheesy maakt mij niet uit.

Arrow begin ik wel aan te ergeren. Villain of the week is Anarchy. Green arrow heeft een grote Rogues gallery waarom steeds de Batman Rogues gebruiken.
    - Frank Murphy

Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ze gaan nog meer dingen uit Batman nemen (Oracle) Flash gaat misschien ook nog downhill, laatste aflevering waar ze richting op gingen met bepaalde dinge ook zoiets van eeeh?

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by The_wildcard View Post
    Ze gaan nog meer dingen uit Batman nemen (Oracle) Flash gaat misschien ook nog downhill, laatste aflevering waar ze richting op gingen met bepaalde dinge ook zoiets van eeeh?
    Ik hoop het niet felicity mooi dood laten gaan. Of je krijgt een driehoeksverhouding met laurel erbij aangezien green arrow en Black cannary samen zijn in bijna elke versie.
    - Frank Murphy

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    633 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Cheesy maakt mij niet uit.

Arrow begin ik wel aan te ergeren. Villain of the week is Anarchy. Green arrow heeft een grote Rogues gallery waarom steeds de Batman Rogues gebruiken.
    Arrow is ook meer Batman dan Green Arrow.

Ik ga binnenkort even inhalen want heb nog niets gezien van de huidige seizoenen. Wel de eerste 3 afleveringen van Gotham gezien (S1) en hoewel ik sommige acteerprestaties echt slecht trek (Gordon, Alfred) heeft het ook wel weer zijn charme.
    Last edited by Overmind; 22nd January 2016 at 17:24.

Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Arrow is ook meer Batman dan Green Arrow
    Ja jammer. Elke keer als ze een beetje dichterbij green arrow komen raakt er iemand bij Cw in paniek en begint te kijken wat voor batman lore ze kunnen toepassen.
    - Frank Murphy

OdinThe1337
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Je kan Felicity ook niet uit de serie gooien want damn wat zitten daar een paar banden onder. Die benen zijn episch.
    Laurel is echt zo'n zeikwijf met zo'n arrogante jank bek. Dat is ňf een hele goede actrice, ňf ze is gewoon zo. Dat mens is wat mij betreft het zwakste punt van de serie.

Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Nee felicity is de laatste 2 seizoenen verschrikkelijk. Wat een zeikwijf. Die hele ollicity romance is afschuwelijk.
    - Frank Murphy

Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ken alleen Black Canary van de Animated Justice league series begin 2000. Totaal ander character dat wat ze in de serie is. Geloof dat Felicity Smoak uiteindelijk een Villian is ergens in de DC Lore. Begin het seizoen werd Queen veel luchtiger wat ik ook van JL TAS gewend ben.

OdinThe1337
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nee felicity is de laatste 2 seizoenen verschrikkelijk. Wat een zeikwijf. Die hele ollicity romance is afschuwelijk.

Ja die ollicity is veel te ver door gedramt. Maar die benen...

Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik heb liever Black cannary. Ik hou wel van een screamer. En Willa Holland

Oké zojuist Legends of Tomorrow gezien. Beetje cheesy begin. Maar wel fun. En leuk dat Brandon Routh weer wat werk heeft.
    Last edited by Tonne; 22nd January 2016 at 21:11.
    - Frank Murphy

Member Dicear's Avatar
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Die benen zijn episch.
    Lol, heb ik soms iets gemist? Laatste 1,5 seizoen niet meer gekeken naar Arrow.

Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ja 2 flarrow afleveringen tot nu toe. En gisteren begon de tweede live action spin-off Legends of Tomorrow. En we krijgen nog setje earth 2 afleveringen.

en Vixen krijgt een live action debut in Arrow.
    Thanks
    Ik zou op chronologische volgorde flash en arrow om en om kijken. Zit je altijd goed.
    Goeie tip, denk dat ik dat dan ga doen

Nu vooral druk met Ray Donovan. We wilden voor de verandering iets wat meer realistisch kijken...
    Net klaar met seizoen 1.

Een hoofdpersoon met zo weinig tekst, was in het begin aardig wennen. Maar damn wat een goede serie

Woef? Fenix's Avatar
    Mentioned
    200 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Is er een Flash / Arrow thread waar je zonder spoilers kunt spreken? Ik kijk hier af en toe voor suggesties, en wil nog aan Arrow / Flash beginnen. Vond de crossover in Smallville wel prima namelijk.

Pas Steins;Gate afgekeken, prima anime en eentje waar ik zeker nog eens een rewatch van ga doen.

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    430 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    I'll just leave this here.

OdinThe1337
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Net Flash, Arrow en Legends of Tomorrow gekeken. Flash wel ok, Arrow viel me wat tegen na de sterke cliffhanger voor de winterstop. Maar man, Legends of Tomorrow als nieuwe spin off, wat een lekkere eerste aflevering. Soort collectie missfits uit Arrow en Flash, met een Guardians of the Galaxy achtig sausje en een sterke bad guy. Als ze het slappe relatie drama uit de serie houden wordt dat de sterkste van de 3 series. In ieder geval de meest vermakelijke. Voorlopig blijf ik de drie volgen, Flash, Arrow en LoT is even voldoende voor mijn serie honger.
    Zodra die op zomer stop gaan Agents of Shield, Person of Interest en Suits er door heen rammen met 2 of 3 afleveringen per avond. Maar voorlopig blijf ik dit universum even volgen.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    487 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    De eerste episode van Black Sails seizoen 3 is echt erg sterk begonnen. . Als de overige episodes ook zo gaan zijn dan kan mijn weekend de komende 9 weken niet meer stuk gaan. Zaterdags een episode van Black Sails en zondags een episode van Dragon Ball Super.

Over Black Sails
    het was echt een aangenaam verrassing om de Nederlandse Slaven kapitein echt Nederlandse horen te spreken. Overigens erg lang geleden dat ik mr. Waku waku heb gezien xD
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Season 2 ''Cars of the People'' is ook begonnen voor als je nog enigzins een top gear fix wilt hebben.

Historian Overlord Das Tentakel's Avatar
    Mentioned
    142 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    De beide seizoenen van ‘Penny Dreadful’ bekeken op Netflix na aanraden van een vriend.

Mja…

The Good:
    Goede cast, goed acteerwerk, mooi verfilmd, aantal sterke scenes. Een poging om Victoriaans / Edwardiaans Engels taalgebruik te imiteren, wat meer obscure histo-dingetjes die in de serie zijn verwerkt (met helaas een aantal makkelijk vermijdbare fouten). En Eva Green .

The Bad:
    Erg derivatief en niet op een goede manier. Duidelijk gebaseerd op League of Extraordinary Gentlemen, maar waar Moore moeite deed om de oorspronkelijke boeken te respecteren doet Penny Dreadful maar wat. De direct ‘geleende’ zaken zijn eigenlijk de minst interessante uit de serie, het zijn de zelf bedachte personages die de serie dragen. Tegelijkertijd is die ‘kern’ eigenlijk een beetje te mager, subplots van geleende characters zoals Dorian Gray en Frankenstein dienen eigenlijk als (nogal saaie) filler.

The Ugly:
    Erg veel emo-gezwam, vaak erg traag, verhaallijn meandert nogal.
    Plot stelt weinig voor, gedrag van personages lijkt vooral bepaald te worden door ‘even wat totaal onverwachts om de aandacht vast te houden’ in plaats van dat het voortkomt uit de aard van de characters zoals dat tot dan toe is neergezet.
    De zelf gebakken mythologie is tegelijk erg derivatief, klungelig en niet bepaald ‘Simple English Wikipedia-proof.’.
    Omdat de serie qua toon en niveau van het acteerwerk duidelijk boven Buffy-niveau wil meespelen (minder Buffy, meer Bram Stoker’s Dracula van Coppola of Branagh’s Mary Shelley’s Frankenstein) tamelijk teleurstellend. Gevalletje ‘ik kak even wat uit terwijl ik 5 minuten op de plee zit’ niveau.

Conclusie:
    Goed genoeg voor binge watching tijdens een regenachtig saai weekeinde.
    Last edited by Das Tentakel; 26th January 2016 at 10:21.

Vers Vlees 2011 Stikkel's Avatar
    Mentioned
    734 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: stikkelboks
    Na het afkijken van het 2e seizoen van Fargo ( :love: ) zijn wij aan Lilyhammer begonnen. De 1e 2 afleveringen gezien maar weet nog niet goed wat ik er van moet denken. Ik kan op een of andere manier niet wennen aan niet engels gesproken series. Nu is deze dat deels wel maar wil eigenlijk zonder ondertiteling het ook kunnen verstaan en mijn woordenschat Noors is niet al te groot.

Blijven kijken? voor diegene die deze serie gezien hebben

Senior Member
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik heb Lilyhammer helemaal uitgekeken en vond het een fijne serie. Niet heel hoogstaand, maar het kijkt lekker weg en de humor paste wel in mijn straatje. Denk dat het Noors op een gegeven moment wel went, ik had er in ieder geval geen problemen mee. Het helpt ook wel dat ik een enorme fan van The Sopranos en Sil ben

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    342 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Leuk dat er meer mensen Flash + Arrow kijken. Ik volg ze ook allebei, alleen de eerste aflevering van LoT moet ik nog kijken.

Ik moet zeggen dat Arrow dit seizoen heel erg slecht is. Sinds seizoen 3 gaat het al bergafwaarts. Het zit vol met irritante karakters. En dan bedoel ik ook echt VOL. De Flashbacks zijn daarnaast van belabberde kwaliteit en voegen echt niets toe. Een serie als Lost was echt meester in de flashbacks, maar dit is echt het tegenovergestelde. Naast de irritante karakters gebeuren er ook zoveel domme dingen. Het is wel telkens een geval van 'Dat kan toch nooit!' terwijl ik een comic-serie zit te kijken, maar echt bevorderlijk voor het kijkplezier is het niet.

The Flash daarentegen doet mij wel wat meer, zeker nu het tijdreizen er in zit, dat maakt het voor mij al interessant genoeg zonder alles eromheen te beoordelen Daar gebeuren ook wel hele domme dingen.. waarom de Flash hij wel 30 criminelen in 2 seconden in een politie busje zetten, geboeid, met afgepakte wapens, terwijl die fucking irritante Captain Cold wel altijd een uitdaging is. Dat terwijl Captain Cold ook niets anders dan een pistooltje draagt. Maargoed, dat geldt voor de meeste schurken die langskomen.
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Ries View Post
    Leuk dat er meer mensen Flash + Arrow kijken. Ik volg ze ook allebei, alleen de eerste aflevering van LoT moet ik nog kijken.

Ik moet zeggen dat Arrow dit seizoen heel erg slecht is. Sinds seizoen 3 gaat het al bergafwaarts. Het zit vol met irritante karakters. En dan bedoel ik ook echt VOL. De Flashbacks zijn daarnaast van belabberde kwaliteit en voegen echt niets toe. Een serie als Lost was echt meester in de flashbacks, maar dit is echt het tegenovergestelde. Naast de irritante karakters gebeuren er ook zoveel domme dingen. Het is wel telkens een geval van 'Dat kan toch nooit!' terwijl ik een comic-serie zit te kijken, maar echt bevorderlijk voor het kijkplezier is het niet.

The Flash daarentegen doet mij wel wat meer, zeker nu het tijdreizen er in zit, dat maakt het voor mij al interessant genoeg zonder alles eromheen te beoordelenDaar gebeuren ook wel hele domme dingen.. waarom de Flash hij wel 30 criminelen in 2 seconden in een politie busje zetten, geboeid, met afgepakte wapens, terwijl die fucking irritante Captain Cold wel altijd een uitdaging is. Dat terwijl Captain Cold ook niets anders dan een pistooltje draagt. Maargoed, dat geldt voor de meeste schurken die langskomen.
    Comic logica je moet er niet te veel bij nadenken. En Captain cold is meer een anti held in the flash.
    - Frank Murphy

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    487 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    The Shannara Chronicles episode 5 was ook weer erg goed. Zoals ik eerder al zei had de serie een ruwe start maar word in mijn ogen telkens beter.

Qua series is 2016 nu al een goed jaar voor mij met the shannara chronicles, Black Sails en DBS saga 3. En dan moeten er nog een aantal series beginnen waar ik hoge verwachtingen van heb ( vooral Westworld ) .
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Supergirl is hard op weg mijn favoriete show op tv te worden! Ik wil niets zeggen want spoilers. Maar als je een stukje DC kan waarderen en het optimisme van de flash vind je leuk. Kijk dan ook supergirl.
    - Frank Murphy

Member Cryptical's Avatar
    Mentioned
    74 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Suits is weer begonnen
    Social media Wordpress SEO hosting life coaching expert.

OdinThe1337
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Cryptical View Post
    Suits is weer begonnen

Bedankt voor de tip! Toch maar weer proberen. Was er redelijk klaar mee maar wil toch weten hoe het verder gaat.
    Eerst de dosis Flash/Arrow/Legends maar ff doen.

Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Lekkere actie gevulde arrow aflevering.
    felicity krijgt net als in de Comics de codenaam overwatch.
    En the Green Arrow komt met "I was gonna go with Oracle but that's already taken". Barbara Gordon confirmation dat betekent Batman bestaat in deze Flarrowverse. 😁
    - Frank Murphy

Woef? Fenix's Avatar
    Mentioned
    200 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Cryptical View Post
    Suits is weer begonnen
    Dank

Vers Vlees 2011 Stikkel's Avatar
    Mentioned
    734 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: stikkelboks
    Quote Originally Posted by flapstaart View Post
    Ik heb Lilyhammer helemaal uitgekeken en vond het een fijne serie. Niet heel hoogstaand, maar het kijkt lekker weg en de humor paste wel in mijn straatje. Denk dat het Noors op een gegeven moment wel went, ik had er in ieder geval geen problemen mee. Het helpt ook wel dat ik een enorme fan van The Sopranos en Sil ben

We zijn hem aan het doorkijken en het is inderdaad even wennen maar tot nu toe (e7 s1) is het toch wel erg leuk om te kijken.

Tags for this Thread