User Tag List

Page 392 of 402 FirstFirst ... 292 342 382 390 391 392 393 394 ... LastLast
Results 15,641 to 15,680 of 16079

Thread: [Algemeen] Series

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    298 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nee hoor, Imagine Dragons is lekker

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    124 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TakingdjAztec PSN ID: Dip_Snoes Steam ID: takingdjaztec
    Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Imagine Dragons is de nieuwe Nickelback, wat ook gewoon een nieuwe variant van Creed was.

Oftewel Kutmuziek.
    Creed heeft wel Alter Bridge voortgebracht. Dus ik kan niet haten op zoiets als Creed.

Sure, sommige nummers van Imagine Dragons zijn wat repetitief, formulaic, maar ik vond juist Enemy niet in die categorie vallen. Heel interessant gebruik van orchestrale geluiden die 'afglijden' bijvoorbeeld. Maar misschien luister ik dan anders naar muziek, kan ook.
    All you need to know: https://www.viberate.com/artist/mindru

Mentioned
    298 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Heh. 1.5 aflevering van Wheel of Time gezien. Maareh.. LOTR ripoff of..? Ik ken de boeken en de lore verder niet.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    654 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    The Book of Boba Fett Episode 2

Wat een geweldige serie is dit zeg. Samen met The Mandalorian de saving grace van de star wars franchise.
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Puppy van het jaar
    Mentioned
    112 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Black View Post
    Heh. 1.5 aflevering van Wheel of Time gezien. Maareh.. LOTR ripoff of..? Ik ken de boeken en de lore verder niet.
    Budget LOTR is het wel een beetje zo ja. Ripoff niet echt gezien het totaal andere setup en wereld is met andere regels. Echter had ik precies hetzelfde gevoel na 1 seizoen gekeken te hebben.
    Blijf intrigued maar eerder soort van CW serie. Net een niveau hoger dan Xena/Hercules (ok ok ik overdrijf wel iets).

Overigens boeken nooit gelezen, dus scheelt ook weer teleurstellingen..... wanneer gaan ze alle boekenseries van meneer Sanderson verpesten? Kan niet wachten om die werelden op doek/tv te zien.

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    893 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Quote Originally Posted by Geops View Post
    Budget LOTR is het wel een beetje zo ja. Ripoff niet echt gezien het totaal andere setup en wereld is met andere regels. Echter had ik precies hetzelfde gevoel na 1 seizoen gekeken te hebben.
    Blijf intrigued maar eerder soort van CW serie. Net een niveau hoger dan Xena/Hercules (ok ok ik overdrijf wel iets).

Overigens boeken nooit gelezen, dus scheelt ook weer teleurstellingen..... wanneer gaan ze alle boekenseries van meneer Sanderson verpesten? Kan niet wachten om die werelden op doek/tv te zien.
    Vriendin heeft de boeken ooit verslonden en was er juist wel positief over. Ik had het idee 5-0 achter te staan omdat ik dat niet heb gedaan, gekoppeld met de lage kwaliteit van het gebeuren kwam ik er daardoor niet doorheen.
    Ik wacht rustig af.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    124 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Wat betreft Cobra Kai. Tori is awesome. Benieuwd hoe zij omgaat met wat ze nu weet in S04 - Ep 10. Switch naar andere Dojo?

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    460 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LtPsychoNL PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Zojuist Marvel's What If afgekeken, wat een heerlijke serie zeg. De opbouw naar de laatste paar afleveringen is zooooo sterkt en het einde is fantastisch in elkaar gezet.
    Love it!

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387

Juli duurt nog wel even
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, RTX 3080 Ti Vision, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    654 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    En ook episode 3 van The Book of Boba Fett is geweldig.
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Vers Vlees Slowghost's Avatar
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    https://variety.com/2022/tv/news/jus...nt-1235154475/

RAYLAN GIVENS BACK AGAIN! Totaal onnodig, maar vind het helemaal leuk.

Mentioned
    893 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Haha Boba Fett, is dit nu een persiflage of all out fanservice?? Ik ben er nog niet uit. Elke keer als ik denk "ok dit is wel echt slecht" - met name omdat de heer Morrison geen idee heeft hoe hij emotie moet overbrengen voor de camera en Boba net iets te vaak gered moet worden door zijn vrouwelijke sidekick (Hi Disney) doen ze weer een fan jerk off van jewelste. Een veel te coole wookie bounty hunter en huize RPGer zat te kraaien van plezier toen aankwamen met een replacement Rancor, eindelijk kunnen we na bijna 40 jaar genieten van een propere, non-stop motion versie. En gooi Danny Trejo er nog effe bij als trainer - maar bij het idee van Boba riding a Rancor... ik bedoel, dat verzon je vroeger dronken op een Star Wars conventie..

Nja als we dan toch bezig zijn met de fanservice galore, heb ik wel een idee wie de leider van het nieuwe crime syndicate is.

Al met al moet ik zeggen dat het me wel enthousiast maakt voor de Obi Wan serie, dit met een dijk van een acteur is potentieel goud. Nostalgie naar de prequels, who would have thought.
    Last edited by RPGer; 16th January 2022 at 21:39.
    Ik wacht rustig af.

Mentioned
    298 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Checkboxes moeten afgewerkt worden he. In Wheel of Time opeens ook een gay koppel uit het niets. Té geforceerd.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    812 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Aflevering 3 van Boba Fett was echt slaapverwekkend. Die chase met die Speeder gang. Hou op. Leek Grease 2 wel. Verwachte elk moment een musical nummer. Ik merk dat het hele Mos Espa gebeuren zo amateuristisch vind. Ik bedoel we hebben het over de beste Bounty Hunter ooit. En hij lijkt ineens 0 besef te hebben van iets. Afhankelijk van z'n 2nd in command.

De flashbacks naar de Tusken Raiders is wmb de enige reden om de serie nog af te maken.
    Na 2 seizoenen van The Mandalorian is dit echt ver onder de maat. Wat helaas wel synoniem is met Robert Rodriguez wat mij betreft.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Mentioned
    893 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik bedoel we hebben het over de beste Bounty Hunter ooit.
    Only in your mind my young apprentice.

Ik wacht rustig af.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    654 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Boba fett in the book of boba fett is de boba fett waar ik in geïnteresseerd raakte in de OG Trilogy.

Tot nu toe 3 geweldige episodes ( episode 2 het beste episode 3 het minste) in retrospect mijn serie van het jaar 2021

Mentioned
    812 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Only in your mind my young apprentice.

true, mijn liefde voor EU verhalen van Boba Fett tint de bril waarmee ik het character bekijk.
    Maar zelfs dan wat voor wazige malloot verwacht niet dit soort moeilijkheden met Bib Fortuna vervangen als de Crime Boss.
    Die main Story is echt bedroevend slecht tot nu toe. en zonder Fennec is hij werkelijk nergens.
    Daarnaast kan de beste man gewoon voor geen meter acteren en toch halen ze steeds die masker van z'n kop af.
    Doe eens niet.
    - Frank Murphy

Wat heb je? CrispyCross's Avatar
    Mentioned
    156 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: ChrissInkyCross
    After Life

Blijft een heerlijke serie <3
    One tequila, two tequila, three tequila, floor. - George Carlin

Member martha1989's Avatar
    Mentioned
    414 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by CrispyCross View Post
    After Life

Blijft een heerlijke serie <3
    Hey een mede-enthousiasteling.. Leuk.

S1 blijft voor mij wel de topper. S2 nog herkeken in aanloop naar S3 en die vond ik de tweede keer eigenlijk leuker.
    S3 t.z.t. ook nog eens terugkijken. Serie leek een beetje zoekende en die dikke zoon met zijn weirdo huisgenoot vond ik wat minder. Ook de sexworker miste ik. Maar misschien dat het me de tweede kijkbeurt beter bevalt. Laatste aflevering wel prachtig, mooie wrap-up van de vorige drie seizoenen.

Het type serie, wat meer verhalende tragicomedy met seizoenen die eigenlijk niet langer zijn dan een lange film, ligt me wel heel goed merk ik, zou ik meer van willen:-).

Wat heb je? CrispyCross's Avatar
    Mentioned
    156 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: ChrissInkyCross
    Ik begin vandaag aan mijn 4e aflevering :') Maar vooralsnog pakt het mij weer. Zijn inderdaad wel een aantal factoren die missen, maar dat doet niet af aan mijn kijkplezier.
    One tequila, two tequila, three tequila, floor. - George Carlin

Mentioned
    893 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Archive 81 freaks me the fuck out en dat is zo zeldzaam. Acteerwerk is 3x niks, hoofdpersonage heeft de uitstraling van een gebakken goudvis.

Maar gvd wat een fucked up creepy sfeer. Dikke aanrader met de gebruikelijke "horror is een persoonlijk dingetje" kanttekening.
    Ik wacht rustig af.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    654 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    The Book of Boba Fett Episode 4

De beste aflevering van de serie tot nu toe, 48 minuten lang genieten. Enige minpunt is dat ze de Slave I verkeerd uitspreken en schrijven.

Temuera Morrison is echt de beste casting keuze voor Boba Fett ooit. Hij zet die rol zo goed neer.

Jammer dat er nog maar 3 afleveringen over zijn

Mentioned
    414 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by CrispyCross View Post
    Ik begin vandaag aan mijn 4e aflevering :') Maar vooralsnog pakt het mij weer. Zijn inderdaad wel een aantal factoren die missen, maar dat doet niet af aan mijn kijkplezier.
    Moest even bezinken, maar vind het toch ook wel weer een topper. S2 vond ik bij rewatch veel leuker zoals ik al zei, dus daar ga ik hier ook niet al te lang mee wachten. Was beetje aan het rushen

No pictures please! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    322 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aflevering 3 van Boba Fett was echt slaapverwekkend.
    Ik heb zelf van het weekend de eerste aflevering eens gekeken, en die vond ik al letterlijk slaapverwekkend. Het is niet pe sé een slechte serie (daarentegen ook geen Daredevil season 1). Maar een Star Wars-serie over de meest gevreesde Bounty Hunter, en een van de meest geliefde SW-personages? Hou toch op. Ik vroeg me continu af waarom ik van begin tot eind naar het gezicht van een kale man zat te kijken in een serie over een personage die bekend staat om dat hij nooit zijn helm af doet, en waarom besluit meneer 'I don't care who dies as long as I get paid!' ineens dat hij wil regeren met "respect"? Hoe hij in staat is uitgedroogd (en afgedroogd) een woestijnbeest van 3 meter hoog en met 4 armen uit te schakelen ontging me ook compleet. Maarja, als het verhaal je maar vertelt dat hij sterk is, dan is hij sterk, hè Disney?

En dat hij in elkaar werd geslagen door de overduidelijk vrouwelijke Tusken Raider van de groep spreekt ook weer boekdelen over Disney's draai op inclusivity. Het mag best een keertje, maar werkelijk iedere Disney film/serie komt er nu mee: Marvel, Shang Tsung & the four Rings, Ducktales 2016. Op een gegeven moment gaat het ten koste van de immersie.

Ik ben van ellende zelf maar weer Food Wars en Naruto gaan kijken op Crunchyroll: behalve een stel ouwe getrouwen is er werkelijk geen serie op Netflix of Disney+ die me leuk lijkt om te zien.
    Last edited by Lord Serafin; 19th January 2022 at 17:55.
    "Unfortunately this is beyond your understanding..."
    -- Ulyaoth in Eternal Darkness

Mentioned
    812 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Fun tidbit De Tusken Raider die hem in elkaar slaat is de acteur die Colt van de 3 Ninja films speelde. Ook was hij een power ranger. Toevallig is hij een MMA fighter die ik toevallig volg.
    - Frank Murphy

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1554 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Archive 81 freaks me the fuck out en dat is zo zeldzaam. Acteerwerk is 3x niks, hoofdpersonage heeft de uitstraling van een gebakken goudvis.

Maar gvd wat een fucked up creepy sfeer. Dikke aanrader met de gebruikelijke "horror is een persoonlijk dingetje" kanttekening.
    Zet hem nu op. Ben benieuwd baas!
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    322 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fun tidbit De Tusken Raider die hem in elkaar slaat is de acteur die Colt van de 3 Ninja films speelde. Ook was hij een power ranger. Toevallig is hij een MMA fighter die ik toevallig volg.
    Ik had het niet geraden met dat postuur. Gezien huidig Disney zou het me niet verbazen als in de serie die helm vroeg of laat af gaat en het personage gewoon een vrouw is.

Dit ben ik, maar ik raak niet overtuigd van die SW series voor televisie. Mandalorian voelde voor mij ook als lopen van set naar set.
    Wat mij betreft hadden ze het geld van beider series liever in kas gehouden en in een kick-ass filmtrilogie gestoken die in 2035 uit komt!
    Last edited by Lord Serafin; 19th January 2022 at 19:19.

Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Dota S2, hoewel character design soms wel wat basic voelt in vergelijking met de Castlevania serie, en misschien ook wat serieuzer. Wel vermakelijk. En Als er actie is toch wel hele toffe scenes. En het plot is okay ish. Een aflevering was verhaal technisch wel wat vreemd.

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, RTX 3080 Ti Vision, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Mentioned
    1554 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Twee afleveringen gezien en toen, niet door de serie, in slaap gevallen. Smaakt naar meer, maar ik voel het sfeertje nog niet zo.

VK is in trouwens:

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    164 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Staat op het lijstje inmiddels.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    124 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Euphoria Seizoen 1 gezien..

Damn.. Wat een cinematografisch hoogstandje van HBO weer. Ongecensureerd, maar altijd met een doel. Niet gewoonweg om te shockeren, maar omdat het leven nou eenmaal zo kan zijn in waar het zich afspeelt.

Zendaya acteert de sterren van de hemel.

Eindelijk een Amerikaans antwoord op Skins UK.

Mentioned
    893 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Twee afleveringen gezien en toen, niet door de serie, in slaap gevallen. Smaakt naar meer, maar ik voel het sfeertje nog niet zo.
    Ik kijk elke avond zo'n beetje een aflevering, helemaal hooked, nog 3 te gaan. Duidelijk een "better then the sum of it's parts" serie. Stukje mysterie ontrafelen als kijker en found footage creepy zooi in een creepy gebouw werkt voor mij als een tiet. De scène waarbij ze chanten bij dat beeld tot nu toe het hoogtepunt, wat was dat freaky.
    Last edited by RPGer; 21st January 2022 at 09:53.
    Ik wacht rustig af.

Mentioned
    414 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Lord Serafin View Post
    Ik heb zelf van het weekend de eerste aflevering eens gekeken, en die vond ik al letterlijk slaapverwekkend. Het is niet pe sé een slechte serie (daarentegen ook geen Daredevil season 1). Maar een Star Wars-serie over de meest gevreesde Bounty Hunter, en een van de meest geliefde SW-personages? Hou toch op. Ik vroeg me continu af waarom ik van begin tot eind naar het gezicht van een kale man zat te kijken in een serie over een personage die bekend staat om dat hij nooit zijn helm af doet, en waarom besluit meneer 'I don't care who dies as long as I get paid!' ineens dat hij wil regeren met "respect"? Hoe hij in staat is uitgedroogd (en afgedroogd) een woestijnbeest van 3 meter hoog en met 4 armen uit te schakelen ontging me ook compleet. Maarja, als het verhaal je maar vertelt dat hij sterk is, dan is hij sterk, hè Disney?

En dat hij in elkaar werd geslagen door de overduidelijk vrouwelijke Tusken Raider van de groep spreekt ook weer boekdelen over Disney's draai op inclusivity. Het mag best een keertje, maar werkelijk iedere Disney film/serie komt er nu mee: Marvel, Shang Tsung & the four Rings, Ducktales 2016. Op een gegeven moment gaat het ten koste van de immersie.

Ik ben van ellende zelf maar weer Food Wars en Naruto gaan kijken op Crunchyroll: behalve een stel ouwe getrouwen is er werkelijk geen serie op Netflix of Disney+ die me leuk lijkt om te zien.
    Probeer afterlife eens een aflevering. Misschien vind je het kut, maar misschien ook niet.. Het is in ieder geval niet Woke, dat beloof ik
    Last edited by martha1989; 21st January 2022 at 14:01.

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    168 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Of Succession van HBO. Ook niet woke en gewoon goed!
    Every 60 Seconds in Africa a Minute Passes

Mentioned
    322 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by martha1989 View Post
    Probeer afterlife eens een aflevering. Misschien vind je het kut, maar misschien ook niet.. Het is in ieder geval niet Woke, dat beloof ik
    Nooit van gehoord, maar ik zal eens kijken: dank je wel! En het is niet zozeer wokeness, hoor. Bij een hoop moderne series wordt er op een manier geacteerd die ik totaal niet overtuigend vind, en die me volledig uit de immersie/ervaring haalt. Hetzelfde met plots die zo over the top (en/of beproefd) zijn dat ze datzelfde effect hadden: Ozark heb ik na twee afleveringen af gezet.

@Culloden ; sowieso was ik van plan eens een andere stream te gaan proberen. Dank voor de tip!

Misschien kijk ik Breaking Bad nog eens een tweede keer, en daarnaast is er nog the Boys en, op aanraden van Gaunther O'Dimm, the Sopranos (waar ik nog nooit een aflevering van gezien heb).

Member Pascal's Avatar
    Mentioned
    33 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: BFR_NL
    Ozark is terug! Seizoen 4 deel 1 staat erop.

Mentioned
    1554 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Pascal View Post
    Ozark is terug! Seizoen 4 deel 1 staat erop.
    Niiiiice!

Mentioned
    812 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Book Of Boba Fett 4.

Wat een bedroevende ellende is deze serie.
    Niet alleen het plot waar aanwezig is slap. Maar het acteerwerk van de main cast brrr.
    En dan lees je ook nog dat flippie de rollen van diverse Clones zoals Commander Rex wil spelen in andere projecten.
    - Frank Murphy

Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Hij is helaas wel heel stug kwa acteer werk, ergens wel toepasselijk. Maar voor Rex e.d. hou dat aub in animatie.

Hoe zit het trouwens wanneer komt Mando S3 en Ashoka/Kenobi?

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    654 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kon de afgelopen nacht niet slapen dus heb ik de eerste vier afleveringen van boba fett weer gekeken en ik kan alleen maar zeggen ik wil meer van deze serie

Tags for this Thread