User Tag List

Page 3 of 7 FirstFirst 1 2 3 4 5 ... LastLast
Results 81 to 120 of 257

Thread: [Multi][Remastered] Need for Speed: Hot Pursuit

Member Michiel1986's Avatar
    Mentioned
    165 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dit is net burn out wat dus bagger is, nee deze sla ik maar weer over, zo maar eens even need for speed most wanted opzoeken en instaleren

en die auto geluidjes ook alleen al omg wat een ramp

Member Nokterian's Avatar
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hoe meer ik er van zie,hoe meer ik het niet wil,begin was ik nog wel erg hyped over maar dit is Burnout in een NFS jasje niet meer,niet minder..jammer..

Senior Member
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: ShalashaskaZ3 Steam ID: GoofyZ
    Inderdaad wat jullie allemaal zeggen. Ik had gehoopt op een normale game. Btw boost zat al eerder in een NFS game alleen dan voor de politie niet voor de andere auto's.

Spel is gewoon Burnout Kloon, ik zie geen verschil.

Gewoon weer zwaar KUT, wat een kut spellen tegenwoordig zeg, baal hier echt van. Zitten echt heeeeeel weinig toppers tussen laatste tijd.
    Denk dat ik te oud word voor games (25).

Motorsport! TROPIC's Avatar
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by GoofyZ4,2442642
    Inderdaad wat jullie allemaal zeggen. Ik had gehoopt op een normale game. Btw boost zat al eerder in een NFS game alleen dan voor de politie niet voor de andere auto's.

Spel is gewoon Burnout Kloon, ik zie geen verschil.

Gewoon weer zwaar KUT, wat een kut spellen tegenwoordig zeg, baal hier echt van. Zitten echt heeeeeel weinig toppers tussen laatste tijd.
    Ik denk hoe ouder je wordt, je beter je de games wilt, omdat je er anders naar kijkt. Ik heb graag games die mooie graphics hebben terwijl ik dat een paar jaar terug nog niet had.
    Maar je hebt wel gelijk, er wordt weer een NfS verprutst. Laatste redelijk leuke die ik heb gehad was NfS Carbon (PS2).

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by GoofyZ4,2442642
    Gast, stop dan.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    101 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Iets zegt me ook dat je met deze tegen de computer dat er alleen een illusie die ook nog niet eens overtuigend overkomt als de Politie achter je aan zit?

Dit teminste nog een soort game waar Game Over nog een nut heeft zeg maar.

Betreft boost hadden ze ook wel achterwege mogen laten of een limiet erin.

Ook wat ik mis tegen woordig in games. Opties!!
    Als in Moeilijksheid graad en wel of geen power ups e.d. en andere vage features.
    Iets zegt me dat je misschien 1 a 2 stijlen pursuit krijgt en wat waarschijnlijk niet eens in de buurt komt van Most Wanted laat staan Hot pursuit.

Nou was de Pursuit in Most Wanted zeker niet slecht. maar Jezus Carbon Undercover was bar slecht.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Insane Maniac Kadett's Avatar
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dit is gewoon een veredelde Burn Out met licentie wagens inplaats van zelf verzonnen/gecreí«erde modellen. Mag de naam NFS niet eens krijgen. Sinds NFS HP2 is er alleen maar bagger uitgebracht onder de naam NFS.

-Deleted-
    Guest
    Quote Originally Posted by Kadett,2442828
    Dit is gewoon een veredelde Burn Out met licentie wagens inplaats van zelf verzonnen/gecreí«erde modellen. Mag de naam NFS niet eens krijgen. Sinds NFS HP2 is er alleen maar bagger uitgebracht onder de naam NFS.
    Dit. Nog beter dan een hot pursuit remake: NFS1 remake?

Giving wedgies since 1985 bikkel10's Avatar
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Kadett,2442828
    Underground was best nog wel leuk, een frisse wind maar daarna gingen ze beide takken van sport combineren en was het einde zoek. Een mix van alles maar uiteindelijk was het niets.

Nu zie ik inderdaad ook alleen maar BO met licentie en daar zit ik echt niet op te wachten. Weg met upgraden, weg met boost, weg met allerlei rare blureffecten, weg met 10baans snelwegen zonder bochten! Ik wil mooie scenery, uitdagende kustweggetjes waar je de rem af en toe ook moet gebruiken zonder te driften en de duurste auto's om in te cruisen!

Uw vriendelijke buurtjap Japperd's Avatar
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: xjapperdx
    Wat een teleurstelling. Zoals iedereen al meldt, dit is Burnout. Alhoewel ik een zeer groot fan ben van Burnout Paradise, heb ik een andere liefde voor NFS. Dat reed namelijk realistischer. Carbon & Undacuva uitgezonderd. Tuurlijk was het ook arcade, maar je had toch meer het gevoel van dat je een zware auto aan het besturen was dan zo'n behendig nep bakkie uit BO.

Voor mij was Most Wanted de ultieme vorm van hot pursuit. Beetje open wereld, wel genoeg politie achter je aan die het je ook wel knap lastig kon maken, maar wel lekker raggen door blokkade's heen en uitkijken waar je reed. Je moest af en toe zeker remmen.

Ik wacht de review's af maar ik vermoed dat dit niet echt leuk wordt...

-Deleted-
    Guest
    Lijkt wel traditie te worden. De nieuwe Medal of Honor heeft ook totaal geen MOH-gevoel voor mij en lijkt veel te veel op Bad Company 2, en nu ook NFS dat zich gaat mengen met Burnout. Beetje jammer.

Race Everything OneSixthRoy's Avatar
    Mentioned
    161 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: RoyVisser PSN ID: RoyVisser Steam ID: royvisserares
    hebben jullie NFS I/II/III en IV wel gespeeld? Dat was echt puur arcade ook hoor voor mij voelt dit weer als een ouderwetse NFS, misschien wat herkenningspunten met Burnout maar dat is geen slecht iets. Voor mij is dit weer ouderwets dom racen met dure herkenbare wagens. Echt NFS dus!

Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Roy Visser,2443532
    hebben jullie NFS I/II/III en IV wel gespeeld? Dat was echt puur arcade ook hoor voor mij voelt dit weer als een ouderwetse NFS, misschien wat herkenningspunten met Burnout maar dat is geen slecht iets. Voor mij is dit weer ouderwets dom racen met dure herkenbare wagens. Echt NFS dus!
    Dan had ik misschien een wat andere ervaring met de NFS's, want dit is voor mij toch echt Burnout met politie auto's en geen Need for Speed. Niet dat er iets mis is met Burnout.

Member MutantDesert's Avatar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Roy Visser,2443532
    Ik ben een diehard NFS-er (althans, tot en met Porsche Unleashed, want daarna begon de crap-regen) en inderdaad NFS was altijd wel een arcade-game (op Porsche Unleashed na trouwens, wat meer de simulatie-kant opging). Als je kijkt naar NFS I/III/IV dan zie je dat de weglegging toch duidelijk anders is dan hier op het filmpje, in die specifieke series was afremmen voor een bocht een must en voelde je op de een of andere manier toch het gewicht van de auto (onderstuur kwam bijv ook gewoon voor). Als ik zo naar de beelden hier kijk, lijkt het alsof de auto's met 300 km/h gemakkelijk door de bochten heen driften, zonder een tikkeltje gas terug te geven of te remmen. Nog afgezien van het feit dat in de "originele series" er geen sprake was van een nep-boost systeem. De physics die in deze HP voorkomen zijn 100% van Burn-out, feitelijk hebben ze alleen de body van de automodellen gewijzigd. Last but not least. Waar is de dashboard-view. Dat zat in NFS 1/2/3/4/5, waarom kon het toen, (lees 1994 : NFS I - Road & Track) wel en anno 2010 niet? Om nog maar te zwijgen over de rearview mirror.

Nog even terzijde: Test Drive Unlimited benadert het gevoel van Need For Speed eigenlijk nog het meest.

Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by MutantDesert,2443684
    Nog even terzijde: Test Drive Unlimited benadert het gevoel van Need For Speed eigenlijk nog het meest.
    Klopt, het cruise-gevoel.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TakingdjAztec PSN ID: Dip_Snoes Steam ID: takingdjaztec
    Teveel mensen hebben het verkeerde idee van wat andere bedoelen met 'terug naar de roots'.

Laat even één ding duidelijk zijn wat men daarmee bedoeld.

NFS begon zonder politieachtervolgingen in een soort Test drive jasje voor de PC (Test drive kwam al uit op de commodore 64 ( 1988 ).

Echter toen Need for speed 3 om de hoek kwam kijken, was iedereen onder de indruk van de politieachtervolgingen de geniaal mooie banen, de typische exotische racers en hier en daar een conceptcar.. en de Need for speed daarna was een Grafische verbetering op de vorige NFS, maar niet meer en niet minder.

Hor Pursuit 2 echter, maakte waar wat men beloofde.. een action packed racer met politieachtervolgingen zoals deze in Nfs 3 aan bod kwamen, alleen nét iets uitdagendere banen en nét iets meer manieren om het spel te spelen.. (veel challenges)

Toen kwam rotzooi na rotzooi.. Okay ik heb NFS underground etc ook gespeeld, maar bij lange na niet zoveel als de geweldige arcade thrillers NFS 3 en NFS HP2..

Ik durf te wedden dat ik NFS 3 zo weer kan oppakken en dezelfde plezier eraan zal beleven alsmede HP 2, die ik nog altijd op mn X360 speel.

Dus kort samengevat..

NFS gaat terug naar zijn roots, met een Criterion jasje.. Hoe dat precies uit gaat pakken zou ik niet durven zeggen. Wat ik wel hoop, is dat men zorgt voor AFWISSELING.. want dat ontbrak er aan de laatste 5 NFS'jes..

De banen in Nfs 2,3 en HP2, waren bloedjemooi.
    All you need to know: https://www.viberate.com/artist/mindru

Member Wheezy's Avatar
    Mentioned
    59 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hot Pursuit 2 met verbeterde graphics en ik ben al gelukkig als ik eerlijk moet zijn.

-Deleted-
    Guest
    Mensen die Hot Pursuit 2 zo geweldig vinden zijn duidelijk jonger dan ik ben (22), anders snap je wel dat HP:1 stukken beter was en de game is waarop ieder vervolg in deze serie van games op zou moeten zijn gebaseerd.

Mentioned
    161 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by TheProf82,2443962
    Mensen die Hot Pursuit 2 zo geweldig vinden zijn duidelijk jonger dan ik ben (22), anders snap je wel dat HP:1 stukken beter was en de game is waarop ieder vervolg in deze serie van games op zou moeten zijn gebaseerd.
    yep

Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by DjDark,2443813
    Teveel mensen hebben het verkeerde idee van wat andere bedoelen met 'terug naar de roots'.

Laat even één ding duidelijk zijn wat men daarmee bedoeld.

NFS begon zonder politieachtervolgingen in een soort Test drive jasje voor de PC (Test drive kwam al uit op de commodore 64 ( 1988 ).
    Pardon? The Need For Speed (I dus) had ook al politieachtervolgingen.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Juist ja... als jij kunt bewijzen dat er in The need for speed 1 of 2 politieachtervolgingen zaten vind ik het knap, ik kan het me absoluut niet herrineren en vind er ook niks over op internet..

Tenminste lang niet zo gedetailleerd uitgewerkt als bij Hot Pursuit.

Enige wat ik vind is:

Quote Originally Posted by gamespot
    The racing itself comes in two distinct forms: the traditional, closed circuit speedway, and a no-holds-barred illegal road race! While the five speedway tracks are fairly run-of-the-mill (with the notable exception of the 'Lost Vegas' track), the three rally courses are exceptional. Featuring plenty of oncoming traffic and 'air time,' these rally tracks tend to produce crashes that will make you cringe. If you aren't careful, you may even find yourself getting arrested!

comazuiper pSeudoDog's Avatar
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by DjDark,2444197
    Juist ja... als jij kunt bewijzen dat er in The need for speed 1 of 2 politieachtervolgingen zaten vind ik het knap, ik kan het me absoluut niet herrineren en vind er ook niks over op internet..

Enige wat ik vind is:
    Need for Speed 1 heeft politie achtervolgingen, al zijn ze niet zo heel spectaculair, maar toch grappig (zeker toen). Need for Speed 2 heeft geen politieachtervolgingen, pas weer in 3. NFS 2 heeft trouwens wel de meest whacky tracks .

Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by DjDark,2444197

Enige wat ik vind is:
    Vertrouw mij maar. Als ik zeg dat in 1 politie-achtervolgingen waren, dan is dat ook zo. Ik heb het nimmer over de details van achtervolgingen gehad. In NFS 2 zaten weer geen achtervolgingen.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Niet zo happen..

Ik ben een retro NFS liefhebber..

@pseudodog.. om nog maar te zwijgen over die over de top geheime wagens waar je mee kon rijden bij NFS2: SE..

Muziek was ook epic trouwens.. NFS 1 tot en met NFS 4.

Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    De dinosaurus was tof om mee te rijden in NFS2SE. Of de boomstam.

Mentioned
    161 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by MutantDesert,2444209
    De dinosaurus was tof om mee te rijden in NFS2SE. Of de boomstam.
    hehe, of als je een monster 3dfx kaart had, dat je in ene allemaal bijen tegenkwam op het outback circuit

ps, hier kun je de politie zien http://www.youtube.com/watch?v=B1DgUpt5fbs

en hier de monster 3dfx versie van outback http://www.youtube.com/watch?v=MEmKS2yozDI

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Haha, salliant detail.. dat Omega logo bij de rondetijd.

Motorsport! TROPIC's Avatar
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

De meningen zijn echt enorm verdeeld..

maar uit geruchten en een ondersteunend interview blijkt, dat men door wil gaan met een Need For speed Shift 'reeks'.

Mentioned
    101 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Shift 2 is al bekend dat die zou komen, Denk dat er op moment geen goeie markt is voor een goeie pittige arcade pursuit racer

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik denk het toch wel.. Vooral in Nederland is het merendeel toch enthousiast erover heb ik gemerkt. 'Terug naar de roots', doet het goed.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Need for speed HP is mijn ziel aan het winnen hoor..

http://www.needforspeed.com/community

Hier zie je o.a. filmpjes waarin zij aan het publiek (gamers) vragen wat je precies verwacht van de auto's in het spel.

De laatste auto die men behandeld is de nieuwste 911..

Interessant om te zien hoe zeer ze dit keer echt naar het publiek willen luisteren.

Member Nokterian's Avatar
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Weer een nieuw filmpje,maar ik vindt dat Criterion eens moet afstappen van Burnout en die achteruitkijkspiegel is nog steeds zo focking lelijk [IMG][/IMG]

Member Timesplitter's Avatar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Nokterian,2446560

Weer een nieuw filmpje,maar ik vindt dat Criterion eens moet afstappen van Burnout en die achteruitkijkspiegel is nog steeds zo focking lelijk [IMG][/IMG]
    Pfff, ze hadden het inderdaad beter Burnout 6 kunnen noemen!
    Ze willen terug naar de roots van NFS, nou in dat geval zijn ze lekker bezig! In de eerste NFS games kon je inderdaad ook de ene naar de andere takedown scoren, EMP waves schieten, de hele baan over driften, constant turbo/nitro gebruiken.
    Dat je een Burnout wil maken met echte auto's is prima hoor, maar noem het dan geen NFS en lul dan al helemaal niet dat je terug wil naar de roots van NFS!

Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

In feite is het logisch en ook helemaal niet verkeerd dat Criterion hun Burnout als basis neemt, maar dit lijkt teveel een kopie. Hoe de auto's sturen, het crashen, het botsen, het driften, de boost, de typische vonken die van de vangrail afkomen als je hem raakt, de slowmo's, etc. etc.

Ook dat hoeft nog steeds helemaal niet erg te zijn, maar ik mis het Need for Speed-gevoel zo als ik de filmpjes zie.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik zie nog altijd dat het afdruipt van Nfs hoor.

Ik weet niet waarom jullie nou zo teleurgesteld zijn in het feit dat NFS zowel vernieuwend als terug naar de roots gaat.

Willen jullie dan persé een exacte kopie, van wat het spel was, maar dan in een nieuw jasje? Dan waren er ook weer geheid mensen aan het zeuren geraakt kan ik je vertellen.

Die EMP waves.. zijn best realistisch, die worden in Amerika in sommige achtervolgingen echt gebruikt, dat een heli die spikestrips uitgooid is wat minder realistisch, maargoed.. Het blijft een game..

En dat je die wouten een takedown kunt geven en andere opponenten, dat lijkt misschien wel op Burnout, de manier waarop die crash uiteindelijk word vormgegeven is toch echt typisch Need for speed hoor.. Dat de camera eerst veraf zit.. dan snel inzoomt en je die auto over de kop ziet rollen terwijl de camera heen en weer schudt. Dat zag ik niet in Burnout.

Waarschijnlijk zijn er ook maar één paar scripted wijzen waarop die auto's zullen crashen, wat ik dan persoonlijk weer jammer vind.

Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

All chrome and shiny. Wakkum's Avatar
    Mentioned
    136 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Wakkum PSN ID: Wakkum Steam ID: Wakkum
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny,2446608
    Hoe de auto's sturen,
    Das niet helemaal waar, in Burnout glijden auto's veel meer door bochten heen en hoef je niet te remmen. In NFS voelt het meer aan alsof je daadwerkelijk aan het sturen bent ipv dat de auto automatisch de weg volgt.

Mentioned
    101 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Wakkum,2447023
    Das niet helemaal waar, in Burnout glijden auto's veel meer door bochten heen en hoef je niet te remmen. In NFS voelt het meer aan alsof je daadwerkelijk aan het sturen bent ipv dat de auto automatisch de weg volgt.
    Je hebt wel gelijk wat het glijden en driften betreft, dat zie je inderdaad niet terug in het gameplayfilmpje. Ik heb heel toevallig gisteren nog even Burnout Paradise gespeeld en toen viel dat me ook al op.

Tags for this Thread