User Tag List

Page 28 of 41 FirstFirst ... 18 26 27 28 29 30 38 ... LastLast
Results 1,081 to 1,120 of 1607

Thread: [Algemeen] Documentaire thread

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Skateboarding. Iets wat ik altijd wou doen maar waar ik ben op gegroeid ( Gehucht ) alles was kleine tegels en klinkers straat/stoepen. Dus nooit gedaan.

Blijf dit soort sporten altijd fascinerend vinden.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Suit up! Lender's Avatar
    Mentioned
    270 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Voor diegene die Tom Waes ooit gemist mocht hebben (ja, die van Woestijnvis):

Reizen Waes

Uitstekende en vooral bizarre reisdocu's in de trant van Theroux, maar dan een stuk grappiger (en soms veel meer bizar). Vooral Turkmenistan is een aanrader. Wat een land.

Terug te vinden via Uitzendinggemist, maar vooral via de bekende bronnen. (...)
    Goed dat je mij er nog eens aan herinnert. Heb S2 niet gezien, dus ben ik daar aan begonnen. Die eerste aflevering van Albanië is fantastisch. Maar dat stuk over de bloedwraak. Ik zat er met verstomming naar te kijken.

Senior Member
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Voor diegene die Tom Waes ooit gemist mocht hebben (ja, die van Woestijnvis):

Reizen Waes

Uitstekende en vooral bizarre reisdocu's in de trant van Theroux, maar dan een stuk grappiger (en soms veel meer bizar). Vooral Turkmenistan is een aanrader. Wat een land.

Terug te vinden via Uitzendinggemist, maar vooral via de bekende bronnen. (...)
    Bedankt voor de tip! Heb de eerste aflevering in Turkmenistan net gekeken, en inderdaad zeg, wat een bizarre dingen gebeuren daar allemaal. Kon uiteindelijk wel alleen maar lachen om dergelijke absurditeit, vooral dat stuk dat ze de 'meest representatieve deur' moesten filmen kon je me opvegen.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by flapstaart View Post
    Bedankt voor de tip! Heb de eerste aflevering in Turkmenistan net gekeken, en inderdaad zeg, wat een bizarre dingen gebeuren daar allemaal. Kon uiteindelijk wel alleen maar lachen om dergelijke absurditeit, vooral dat stuk dat ze de 'meest representatieve deur' moesten filmen kon je me opvegen.
    Echt hè? De hele situatie was zo bizar, zo vooropgezet. Ik heb hard gelachen, maar ook vol verbazing zitten kijken.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

aka PjotrStroganov Cloud's Avatar
    Mentioned
    169 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pjotrstroganov PSN ID: Pjotrstroganov Steam ID: Pjotrstroganov
    Ik moet zeggen dat ik toch regelmatig op rtlz blijf hangen. Er zijn geregeld leuke docu's te zien over uiteenlopende onderwerpen. Laatst nog eentje gezien over Lego.
    De volgende post hier onder plaatsen aub.

Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Cloud View Post
    Ik moet zeggen dat ik toch regelmatig op rtlz blijf hangen. Er zijn geregeld leuke docu's te zien over uiteenlopende onderwerpen. Laatst nog eentje gezien over Lego.
    Het valt me ook meer en meer op dat ze een behoorlijke sprong in kwaliteits-tv gemaakt hebben het laatste jaar. Een hoop interessante docu's inderdaad.

Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

een Eigen Lego docu, zijn de laatset 2/3 jaar ook 2/3 uit gekomen waaronder een netflix versie geloof ik.

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Glenn Cambell: I'll be me
    Geweldige documentaire over de Legendarische Country zanger die Alzheimer heeft. Het enige wat hij niet vergeet is de muziek.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Member Rhaegar's Avatar
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fastball (2016)

Ik ben een sportfan en ik kan snel bewondering opbrengen voor wanneer iemand bijzonder sterk, snel, atletisch of competitief is. Maar waar voor mij de grens van bewondering overstegen wordt is wanneer het mentale aspect het overneemt. Er zijn twee van dat soort posities in twee sporten: de een is de quarterback in football, waar ik nooit kan begrijpen hoe iemand in een paar seconden acht dingen tegelijk kan zien en de juiste beslissing kan nemen, de andere is de hitter in baseball. Je kunt er heel gemakkelijk in zitten en denken dat de hitter maar gokt waar de bal gaat komen en vaak zul je gelijk hebben ook. Een 100 mph fastball bereikt home plate in 0.396 seconden. Er is simpelweg geen enkele methode om daarop te reageren en je hit mechaniek op orde te krijgen. Toch zie je altijd van die battles tussen een pitcher en een hitter waar de hitter gewoon weet wanneer een pitch een ball of een strike wordt en de strikes die de pitcher gooit weet te raken.

Deze docu is vooral een geschiedenis les, maar ook iets meer dan dat. Baseball is vooral zo'n fascinerende sport vanwege het huwelijk van jock en nerd. Het atletische verenigt met de wetenschap die achter al die honderden statistieken schuil gaat. De meesten kennen Moneyball wat dat betreft wel. Maar uiteindelijk gaat het om het primitieve gevecht van zo hard mogelijk gooien en zo hard mogelijk proberen te raken. In de meer dan 100 jaar baseball geschiedenis is dat de rotsvaste constante en eentje die bewijst hoe in balans de sport is. Een van de meest fascinerende stukken in de docu is wanneer ze de honderd meter sprint op de olympische spelen van 1936 vergelijken met nu. De recordtijd van toen is nu wat door highschool jongens gelopen wordt. Als je dat verschil naar baseball zou vertalen zouden er nu pitchers zijn die 120 mph zouden moeten gooien, maar dat doen ze niet: dat bestaat niet. De pitch van 1936 is nog altijd een van de snelste pitches ooit.

Ik vond het ook mooi om die oude beelden te zien van toen sport nog veel grittier was. Die oude mannen met borstelsnorren die zonder pardon een hitter van z'n sokken blazen en vervolgens een groot gevecht initieren. Door al dat politiek correcte zijn de leagues genoodzaakt om als kleuterjufjes dat soort taferelen uit te roeien, maar juist dat is ook een essentieel deel van sport. Ik wil dit soort dingen juist veel vaker zien.

I'm on to Cincinnati.

Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ooh die zal ik eens checken, paar jaar terug was er ook een Baseball Docu ''Knuckleball'' Tenminste dacht dat dat de naam is. Maar dat gaat in ieder geval over die pitch en dat er maar kwalijk een hand vol pitchers zijn die dat in de Majors kunnen/doen.
    Hand Egg ben ik nooit echt fan van geweest. Op de Replacements film na met ( Gene Hackman en Keanu Reeves)
    Ook wel een zwak voor nonchallante sport films.

Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Verplichte kost. En ja, je kunt een onverwachte overhoring van me verwachten per PM!

Reizen Waes - Noord-Korea

We're all Africans *NERAZZURRI*'s Avatar
    Mentioned
    148 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: NERAZZURRI_NL
    Link werkt niet (op iPad).
    'A world without utopias, inevitably looks back' - Enzo Traverso

Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by *NERAZZURRI* View Post
    Link werkt niet (op iPad).
    Hier ook niet.

-> http://www.dailymotion.com/video/x3kze3r

Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ne me quitte pas

Gouden Kalfwinnaar van Niels van Koevorden en Sabine Lubbe Bakker over de bijzondere vriendschap van de Vlaamse Bob en de Waalse Marcel. De vrienden hebben elkaar gevonden in hun eenzaamheid, verdriet en drankzucht.
    Overal vooral humoristisch, maar met een inktzwarte rand. Tip van Zomergasten-gast Griet Op de Beeck en wat mij betreft de moeite van het kijken waard.

Mentioned
    148 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Eindelijk Requiem for the American Dream eens af kunnen kijken. Of nou ja, gewoon helemaal opnieuw gekeken. Heerlijk als iemand even op zo'n manier kan uitzoomen en een situatie tot in de haarvaten weet bloot te leggen. Kijken.

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    342 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eindelijk Requiem for the American Dream eens af kunnen kijken. Of nou ja, gewoon helemaal opnieuw gekeken. Heerlijk als iemand even op zo'n manier kan uitzoomen en een situatie tot in de haarvaten weet bloot te leggen. Kijken.
    Is deze (nog steeds?) op Netflix te vinden?
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Mentioned
    148 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Jazeker.

Mentioned
    342 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Heb hem ook gekeken. Zoals hij heet weet te vertellen is het ontstaan van het financiele systeem inderdaad heel makkelijk bloot te leggen en uit te leggen. Zeker een aanrader om te zien maar ook weer lekker verontrustend eigenlijk. Zo stond er niet bij stil.

De manier waarop de principles werden neergezet met bijbehorende muziek herkende ik uit een film.. Was dat Donnie Darko? Of een horrorfilm?
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ook gezien. Aanrader inderdaad.

Het lastigste bij dit soort kwesties is om er een totaal overzicht over te krijgen en een objectief beeld te vormen, want dat raak je al snel kwijt. Heel knap als mensen dat kunnen.
    En ik moet eerlijk zeggen dat er hier op het forum ook een aantal lui zitten die dat soms ook heel erg goed kunnen. Helder en overzichtelijk aangeven wat er aan de hand is.

Historian Overlord Das Tentakel's Avatar
    Mentioned
    142 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wel, het zijn niet strikt genomen documentaires, maar ze zijn wel informatief bedoeld en je zou het ‘humoristische gedramatiseerde fictieve interviews’ kunnen noemen.

Een Franse kennis heeft mij gewezen op ‘Confessions d’Histoire’. Dat is een webserie waarin historische onderwerpen en gebeurtenissen worden behandeld door een aantal historische personages als het ware ‘aan het woord te laten’. Dit gebeurt op een heel gevatte manier met de nodige kwinkslagen richting moderne tijd en pop culture. Voor zo’n serie is de aankleding redelijk (met een paar missers) tot zelfs goed en er wordt heel aardig (humoristisch) geacteerd.

Er zijn tot nu toe vier afleveringen. De eerste drie zijn ook voorzien van (redelijke maar niet perfecte) Engelse ondertitels.

Caesars Gallische oorlog

De eerste kruistocht

De tweede kruistocht

Met een ex als Aliénor (Eleonora) heb je eigenlijk geen vijanden meer nodig…

Member macc's Avatar
    Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: macc-murphy Steam ID: macc
    Amanda Knox

Nu te zien op Netflix. Nieuwe docu over de moord op Meredith Kercher. Als Making a Murderer je ding is ga je dit ook wel waarderen.

Wat heb je? ScreamGT's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: ScreamGTNL PSN ID: ChrissInkyCross
    Morgen zend de BBC een nieuwe documentaire uit van Louis Theroux. Onderwerp: Jimmy Savile.
    One tequila, two tequila, three tequila, floor. - George Carlin

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    315 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Quote Originally Posted by ScreamGT View Post
    Morgen zend de BBC een nieuwe documentaire uit van Louis Theroux. Onderwerp: Jimmy Savile.
    Dat kan een hele interessante worden
    Welk kanaal en hoe laat.

Wat heb je? ScreamGT's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: ScreamGTNL PSN ID: ChrissInkyCross
    BBC TWO 22:00 onze tijd.
    One tequila, two tequila, three tequila, floor. - George Carlin

Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Nice. Die gaat nu aan.

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    932 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Quote Originally Posted by macc View Post
    Amanda Knox

Nu te zien op Netflix. Nieuwe docu over de moord op Meredith Kercher. Als Making a Murderer je ding is ga je dit ook wel waarderen.

Net gekeken.
    Dit zijn van die zaken dat je inziet hoe makkelijk je in zo'n situatie terecht kan komen, zeker op die leeftijd. Geen fijn idee

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    92 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    Ook gekeken inderdaad. Blijkt wel hoe onder grote druk, alle professionaliteit ineens kan wegvallen.

Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Glory View Post
    Ook gekeken inderdaad. Blijkt wel hoe onder grote druk, alle professionaliteit ineens kan wegvallen.
    En niet eens alleen onder grote druk, hoewel dat hier vast wel het geval geweest zal zijn.

Aardige docu verder, vooral door de manier van presenteren.

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    92 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    En niet eens alleen onder grote druk, hoewel dat hier vast wel het geval geweest zal zijn.

Aardige docu verder, vooral door de manier van presenteren.
    Ik vond de presentatie ook erg fris inderdaad. En ik had dus op basis van krantenartikelen die ik gelezen heb ooit, knox ook al een beetje veroordeeld als een niet heel fris persoon. Even een momentje van zelf reflectie wat dat betreft...

Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Glory View Post
    En ik had dus op basis van krantenartikelen die ik gelezen heb ooit, knox ook al een beetje veroordeeld als een niet heel fris persoon. Even een momentje van zelf reflectie wat dat betreft...
    Herkenbaar, voor zowat iedereen gok ik. De manier van presenteren in de media is gewoon ontzettend bepalend. Zie die woedende meute buiten wanneer ze voor de eerste keer aquitted werd. 'Schande!' en 'We hebben de hogeraad nog!'

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    782 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Die Journalist dan.."ja je denkt toch zeker niet dat ik iets ga dubbelchecken.." man man
    Ik kan niet wachten

Vers Vlees Slowghost's Avatar
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Even twee off-beat docs:

Gringo: The Dangerous Life of John McAfee
    Doc over Mcafee's tijd (Ja, die van de anti-virus) in/op Belize. Ik denk dat de meeste hier wel weten dat Mcafee zelf helemaal gestoord is, dus best het kijken waard.

Tickled
    Hele bizarre doc over kietel-video's, waarbij het al heel snel heel duister wordt. Gaat namelijk over een soort kietel-maffia. Zeker een aanrader.

Nieuwe Theroux over zichzelf over de Savile-doc klinkt heel interessant.

Mentioned
    342 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gisteren 3 films/documentaires gekeken. Heel erg onder de indruk maar vooral een "I don't want to live on this planet anymore."

Deeb Web

Documentaire over tor, de Silk Road en Ross Ullbricht. Met uiteindelijk een rare gang van zaken bij de rechter, slimme tactieken om het land/de jury bevooroordeeld te maken en de verdediging compleet onklaar te maken door al hun bewijzen of verzoeken van tafel te vegen, en mogelijk onrechtmatig verkregen bewijs hoeft niet uitgelegd te worden. Van privacy is geen sprake meer als dit de "precedent" zaak is.

The Big Short

Meer een komische film over de economische crisis. De crisis was mij al bekend maar deze komische uitleg zet ook wel aan het denken hoe de wereld in 30-40 jaar tijd zo afhankelijk is geworden van financiele instellingen en hoe zij alles in handen hebben terwijl zij ook grote risico's nemen. Zelfs zonder inkomen kreeg je een hypotheek. Rating bureau's die gewoon corrupt zijn, en banken die aan het gokken zijn omdat ee belastingbetaler ze toch wel red.

Aan het einde van de film een leuke referentie dat de banken inmiddels gewoon weer dezelfde strategie hanteren, maar dan onder een andere naam.

Spotlight

Als laatst de docu-film Spotlight gezien, over een redactieteam in Boston die het misbruik binnen de kerk in 2002 heeft blootgelegd. Ook hier wordt de grote doofpot en struisvogelpolitiek weer duidelijk. Priesters die niet worden gestraft maar van de ene naar de andere kerk worden verplaatst en daar weer hetzelfde doen. Mensenlevens worden voor altijd gemerkt/verpest maar alles gaat in de doofpot. Het percentage misbruikende priesters lag zelfs op 6%. De verantwoordelijke kardinaal wist er vanaf en toen het nieuws naar buiten kwam is hij opgestapt.

Om vervolgens een hoge positie te krijgen bij de kerk in Rome.. en niemand wordt veroordeeld of gestraft.

Na deze 3 gezien te hebben lijkt onze mooie vrije wereld helemaal niet zo rooskleurig als dat het in echt is. Aan de oppervlakte is het mooi, maar hoe dieper je gaat, hoe corrupter en oneerlijk het wordt.

De andere Netflix docu over de financiele instellingen en hoe zij de macht naar zich toe hebben getrokken past ook mooi binnen dit rijtje, maar die had ik al eens gezien

Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Slowghost View Post
    Tickled
    Hele bizarre doc over kietel-video's, waarbij het al heel snel heel duister wordt. Gaat namelijk over een soort kietel-maffia. Zeker een aanrader.
    Helemaal vergeten dat ik die ook nog eens wilde zien.

Nieuwe Theroux over zichzelf over de Savile-doc klinkt heel interessant.
    Viel me toch wat tegen.

aka PjotrStroganov Cloud's Avatar
    Mentioned
    169 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pjotrstroganov PSN ID: Pjotrstroganov Steam ID: Pjotrstroganov
    Wow, dit is raar. Op de bbc hebben we een doc over de tombe van de Chinese keizer Qin en op ngc hebben we een doc over de Chineze keizer Qin. De overeenkomsten eindigen hiermee niet, want de Amerikaans Chinese expert die zo nu en dan in de bbc doc opduikt, is de presentator van het ngc programma. Het begin van beide programma's is praktisch gelijk met de tombe die door de expert met drone wordt geanalyseerd.
    De volgende post hier onder plaatsen aub.

Permanently disappointing Wolfwood's Avatar
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Citizenfour
    Ondertussen niet zo schokkend(...) meer aangezien alles al lang en breed bekend is. Toch blij dat ik hem eindelijk heb gezien.

Lo and Behold: Reveries of the Connected World
    Niet Werner Herzog's beste docu, wellicht omdat hij totaal niets heeft met het onderwerp ('internet') en omdat het uit losse segmenten aan elkaar hangt. Voor fans is het echter nog altijd aan te raden, gezien hij een aantal aparte invalshoeken heeft.

---

Maar de documentaire die de meeste indruk heeft gemaakt is:

The Barkley Marathons: The Race That Eats Its Young
    Een ultramarathon trailrun van ongeveer 160km die binnen 60 uur afgelegd moet worden. Ook wel de moeilijkste race ter wereld genoemd waarbij in al de jaren vrij wel niemand de finish line heeft gehaald. De documentaire (en de marathon zelf) is een vrij low-budget gebeuren, maar zit erg sterk in elkaar. Het hele idee van een race die je mentaal en fysiek tot het uiterste drijft zonder enige echte kans van finishen is erg fascinerend. Even als de mensen die zich vrijwillig aanmelden om mee te doen. Tel er nog een vrij excentrieke organisator bij op en je hebt een uitermate boeiende documentaire die entertaint en inspireert.

Nu beschikbaar op Netflix.
    I got punched in the face and all I got is this lousy black eye.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1187 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by Ries View Post
    The Big Short

Meer een komische film over de economische crisis. De crisis was mij al bekend maar deze komische uitleg zet ook wel aan het denken hoe de wereld in 30-40 jaar tijd zo afhankelijk is geworden van financiele instellingen en hoe zij alles in handen hebben terwijl zij ook grote risico's nemen. Zelfs zonder inkomen kreeg je een hypotheek. Rating bureau's die gewoon corrupt zijn, en banken die aan het gokken zijn omdat ee belastingbetaler ze toch wel red.

Aan het einde van de film een leuke referentie dat de banken inmiddels gewoon weer dezelfde strategie hanteren, maar dan onder een andere naam.
    Ik neem aan dat je met "komisch" meer doelt op de vlotte stijl en enkele flamboyante karakters? Want ik vond the Big Short alles behalve een komedie. En Steve Carell, oh my, wereldperformance.

Tickled
    Toevallig laatst over gehoord. Een vriend van een vriend heeft lange tijd dik betaald gekregen voor dat soort video's en volgens mij zelfs een keer een kietelsessie gedaan. Heel extreem

Mentioned
    342 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Ik neem aan dat je met "komisch" meer doelt op de vlotte stijl en enkele flamboyante karakters? Want ik vond the Big Short alles behalve een komedie. En Steve Carell, oh my, wereldperformance.
    Komisch in de zin van 'here's Margot Robbie drinking wine in a bathtub to explain it to you'-komisch, en inderdaad de karakters en hoe deze worden neergezet. Voor de rest inderdaad zeer interessant.

Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Tickled
    Helemaal vergeten dat ik die ook nog eens wilde zien.
    Wat een verhaal dit. Maar het levert een one-of-a-kind documentaire op. Bizar!

Vers Vlees Slowghost's Avatar
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik zie dat je je wel vermaakt hebt.

Twee docu's van Adam Curtis gekeken: Bitter Lake en HyperNormalisation. Beide docu's hebben te maken met de veranderingen in de wereld waaronder radicalisering en fundamentalisme. Lange zit, maar uiteindelijke wel interessant hoe Curtis verschillende gebeurtenissen aan elkaar linkt. Hij heeft wel de neiging om best pretentieus over te komen met lange "lege" stukken, als een soort docu-versie van Terrence Malick.

Tags for this Thread