User Tag List

Page 170 of 170 FirstFirst ... 70 120 160 168 169 170
Results 6,761 to 6,768 of 6768

Thread: Welke game(s) ben jij nu aan het spelen? [Deel 7]

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    92 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Death Stranding

Prologue: "Hoi Overmind"
    Overmind: "What the fuck"
    Ja, ik moest ook wel even met mijn ogen knipperen in het begin. Echt wel even iets totaal anders.

Ik zit er nu zo'n 20 uur in en het houdt allemaal verrassend goed stand. Ik heb zeker mijn irritaties met de game, maar vooralsnog niet zo erg dat het de ervaring overschaduwt. Er blijft gewoon een gevoel van progressie, dus ik blijf gewoon lekker rondwandelen in deze ontzettend sterk vormgegeven wereld.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    486 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Death Stranding

Death Stranding

Hideo Kojima in top vorm.
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1303 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by Glory View Post
    Ik zit er nu zo'n 20 uur in en het houdt allemaal verrassend goed stand. Ik heb zeker mijn irritaties met de game, maar vooralsnog niet zo erg dat het de ervaring overschaduwt. Er blijft gewoon een gevoel van progressie, dus ik blijf gewoon lekker rondwandelen in deze ontzettend sterk vormgegeven wereld.
    Mooi. Ik ben erg benieuwd wat je jullie van de rest gaat vinden.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    312 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Net begonnen met Epistory. Holy fuck wat een atmosfeer in deze game zeg!
    Doet me extreem veel denken aan Bastion, maar alles wat je doet (op bewegen na) is door te typen.
    Zit nu gewoon al een uur lang als een gek op m'n toetsenbord te rammen en wordt er steeds aan herinnert dat ik toch niet zo foutloos blind kan typen als ik dacht
    Aanrader voor iedereen met een speciale shoutout naar @Baukereg .
    Game zit in de Humble Trove, dus gratis te downloaden wanneer je die membership hebt.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1303 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Doet me extreem veel denken aan Bastion, maar alles wat je doet (op bewegen na) is door te typen.
    Zit nu gewoon al een uur lang als een gek op m'n toetsenbord te rammen en wordt er steeds aan herinnert dat ik toch niet zo foutloos blind kan typen als ik dacht
    Game zit in de Humble Trove, dus gratis te downloaden wanneer je die membership hebt.
    Oh man die game schreeeeeuwt gewoon om 3D Vision. Ik heb er vannacht nog over gedroomd.

Indie kneus Baukereg's Avatar
    Mentioned
    194 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Nooit van gehoord, maar ziet er tof uit. Bedankt voor de tip, staat nu op mijn wishlist voor de volgende sale.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1177 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Death Stranding

Echt een awesome prologue, sowieso echt een heel sterk gebruik van een minimale exposure. De game is zo'n mysterie, en houdt het best aardig vast gaandeweg de game.

Maar damn, inderdaad, fucking impressive <3

Xenia Onatopp
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Doom 3

Ik weet dat velen de game hier niets vinden maar ik vind het persoonlijk nog steeds een geweldige game na al die jaren. En het speelt 16(!!!) jaar later nog steeds goed en ik vind het er zelfs, in 4K I might add, nog relatief goed uitzien door het gebruik van kleuren, de belichting en de gameplay elementen van de zaklamp. Het is duidelijk dat id Software met Doom (2016) de beste manier heeft gevonden om de franchise naar volledig 3D en de moderne tijd te vertalen alsmede het origineel het meeste eer aan te doen maar ik kan de survival horror aanpak desalniettemin toch erg waarderen waarmee ik volgens mij één van de weinigen ben die van iedere Doom game uit de serie houdt En bepaalde details en gameplay elementen uit de reboot lijken eveneens hun oorsprong in 3 te vinden (wat natuurlijk ook logisch is gezien 2016 dan weer deels voortkomt uit het geschrapte Doom 4).

Maar goed, love it or hate it; Deze game uit 2004, waar ik toentertijd op heb zitten geilen omdat ik geen krachtige PC had en pas op de Xbox 360 met de BFG Edition een echte kans heb kunnen geven, is wat mij betreft gewoon een legendarische klassieker en heeft de tand des tijds verrassend goed doorstaan. Bepaalde details in de game vind ik zelfs nu nog best indrukwekkend zoals de filmpjes die je op random (interactieve) schermen te zien krijgt of hoe de developer je een horror ervaring voorschotelt die 16 jaar later nog steeds leuk is door de belichting en het fenomenale sound design.

2004... pfff. Zo fucking lang geleden. Legendary!

Check dit dan. Dit is toch nog steeds fucking gaaf?

Genieten.
    Last edited by Gaunter O'Dimm; Yesterday at 21:47.

Tags for this Thread