User Tag List

Page 191 of 193 FirstFirst ... 91 141 181 189 190 191 192 193 LastLast
Results 7,601 to 7,640 of 7703

Thread: Welke game(s) ben jij nu aan het spelen? [Deel 7]

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    730 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by RPGer View Post
    The Wolf Among Us

Gemist destijds en nu eens een poging gewaagd. De storytelling is zo sterk, dat het mijn allergie voor interactive stories weet te verbloemen, dit is echt ongekend goed. Tot mijn grote verbazing zie net ik dat Telltale een soort van doorstart heeft gemaakt en er alsnog een deel 2 komt.
    Die kon ik ook erg waarderen. Als er werkelijk een deel twee komt speel ik seizoen 1 nog een keer.

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    317 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: K1kk3rGNL
    Luigi's Mansion 3

Dit is een van de Nintendo Switch games waarbij ik dacht dat een B game was en ik geen zin had om de volle mep ervoor neer te leggen.
    Voordeel is dat mijn neefje en nichtjes nu ook allemaal Switches hebben en kon deze game daarom lenen
    Na een paar uur moet ik zeggen; ben positief verrast over de kwaliteit!

De graphics zien er mooi uit en er is veel variatie in levels, puzzels en boss-fights.
    Ook de animaties en filmpjes zijn erg charmant vormgegeven, zeer hoog niveau.

De structuur van de game is perfect om 1 a 2 levels per dag te spelen en een goede tijd te hebben.
    Wat betreft sfeer en toonzetting is deze iets meer kleurrijk en cartoony dan Luigi's Mansion op de Gamecube die wat donkerder/griezeliger was.
    De game is best lang en een stuk uitgebreider dan de vorige delen, met gemak het beste van de serie!

Had deze game onderschat want het blijkt een van de betere games op de Switch!

The Construction Kid Maergok's Avatar
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Bezig met Immortals Fenyx Rising en bevalt erg goed.
    Hands down beste Ubi game sinds Division 2.
    De humor, de active, de looks, de soundtrack, de puzzels, allemaal erg fijn.
    Shout out naar @Seabass voor het aan me doorverkopen voor een zacht prijsje.
    Vond ik dus echt een veel lekkerdere game dan ik had verwacht. Heb echt alle tempels gehaald uiteindelijk en heb me kostelijk vermaakt.

Softcore gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    304 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Gisteren sinds anderhalf jaar weer mijn racespul uit de kast gehaald. Voor het eerst Dirt Rally 2 met een ultrawide voor de neus, toch wel erg lekker hoor zo'n brede kijkhoek! Ik schaal de resolutie wel terug naar 2580x1080, anders trekt mijn PC het niet, maar tijdens het racen merk ik daar niks van.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    654 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zo ondanks december een emotioneel beladen maand gaat zijn, ga ik toch gewoon traditie getrouw Final Fantasy VIII spelen deze maand.
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Member Marc's Avatar
    Mentioned
    280 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: eazygoingfox PSN ID: easy-going-fox
    Quote Originally Posted by coola View Post
    Zo ondanks december een emotioneel beladen maand gaat zijn, ga ik toch gewoon traditie getrouw Final Fantasy VIII spelen deze maand.
    Veel plezier! Kies je altijd voor de bekende weg in het spel, of experimenteer je met een andere party, tactiek, etc.? En speel je het origineel of de remake?
    XBL: eazygoingfox | PSN: easy-going-fox

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    654 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Marc View Post
    Veel plezier! Kies je altijd voor de bekende weg in het spel, of experimenteer je met een andere party, tactiek, etc.? En speel je het origineel of de remake?
    normaliteit speel ik bijna altijd exact het zelfde. Maar ik wil dit keer het GF systeem ietsjes anders gaan gebruiken en het geniale junction Systeem wil ik dit keer tactischer gaan benutten.

En ik speel de remaster.
    Last edited by coola; 1st December 2021 at 16:47.
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Member Marc's Avatar
    Mentioned
    280 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by coola View Post
    normaliteit speel ik bijna altijd exact het zelfde. Maar ik wil dit keer het GF systeem ietsjes anders gaan gebruiken en het geniale junction Systeem wil ik dit keer tactischer gaan benutten.

En ik speel de remaster.
    Have fun, ik vind het een mooie traditie. Lijkt me rustgevend als je steeds weer kunt genieten van dezelfde game i.p.v. (zoals ik) keer op keer iets nieuws te willen ervaren.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1370 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    In mijn zoektocht naar een leuke MMO op Eve Online terecht gekomen. Eve Echoes voor mobile was leuk maar ik heb het gevoel dat de playercount daar wel heel hard is teruggelopen. Ik heb een paar pirate roams geprobeerd, en kwam simpelweg niemand tegen.

Het is een... aparte MMO. Enigszins grindy. Maar de sfeer is top, en de player-made content is echt insane: als je joint word je meteen geworven door corps met allerlei startpakketten en lessen, in sommige stations krijg je mails van de corps, vrijwel alles wordt door players gemaakt en verhandeld. Echt een wereld om je in te verliezen, en stiekem zijn er echt heel veel mechanics en gamesystems waar je aan mee kan doen.

De game is ook gewoon heel mellow. Lekker met de laptop op de bank, serietje aan. edit: en oh ja, als je een betaalde account hebt, kan je via je web browser spelen. Ideaal om je virtuele crack overal te kunnen nuttigen. Saaie meetings zijn nooit zo leuklucratief geweest!

Oh, en Skyfactory 4, een minecraft mod. Progressie mods zijn echt geweldig voor minecraft, en SF4 is wel een van mijn favoriete. Lekker zen

Ja, ik heb ineens wat met zen timesinks
    Last edited by Liquidje; 3rd December 2021 at 12:11.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    654 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Have fun, ik vind het een mooie traditie. Lijkt me rustgevend als je steeds weer kunt genieten van dezelfde game i.p.v. (zoals ik) keer op keer iets nieuws te willen ervaren.
    Thanks. Ik wil ook altijd wel nieuwe ervaringen opdoen, maar games die ik echt geweldig vind kan ik keer op keer opnieuw spelen. Zeker Final Fantasy VIII dat al 21 jaar lang mijn favoriete en beste game ooit is.

Member Marc's Avatar
    Mentioned
    280 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gisteren begonnen met Yakuza: Like a Dragon. Mijn eerste Yakuza game en hoewel de eerste 2 uur nog weinig gameplay bevatten, ben ik al aardig hooked door hoe zorgvuldig het verhaal uit de doeken wordt gedaan. De cutscenes zijn van hoog niveau, vol met details die de emoties goed over weten te brengen en de geloofwaardigheid verhogen. Ik zat te genieten van een scene waarin Ichiban zijn handen wast en de krant dichtdraait. Je ziet eerst het water lopen, dan de kraan nadruppelen, en bij het afschudden van zijn handen de waterdruppels in het rond vliegen. Heerlijk

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    812 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Gisteren begonnen met Yakuza: Like a Dragon. Mijn eerste Yakuza game en hoewel de eerste 2 uur nog weinig gameplay bevatten, ben ik al aardig hooked door hoe zorgvuldig het verhaal uit de doeken wordt gedaan. De cutscenes zijn van hoog niveau, vol met details die de emoties goed over weten te brengen en de geloofwaardigheid verhogen. Ik zat te genieten van een scene waarin Ichiban zijn handen wast en de krant dichtdraait. Je ziet eerst het water lopen, dan de kraan nadruppelen, en bij het afschudden van zijn handen de waterdruppels in het rond vliegen. Heerlijk
    Lekker Bezig Marc!
    Yakuza is echt een fantastische serie enjoy!
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Member Marc's Avatar
    Mentioned
    280 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Lekker Bezig Marc!
    Yakuza is echt een fantastische serie enjoy!
    Thanks! Net nog even een uurtje mee kunnen pakken en hardop gelachen bij de scene waar Ichi uit de gevangenis komt en in shock is hoe iedereen met z'n mobiel door de straat loopt. Hoe bizar moet het zijn als je na 20 jaar terugkomt in de maatschappij waarin we nu leven. Prachtig gedaan. Hier ga ik veel plezier aan beleven!

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    812 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Thanks! Net nog even een uurtje mee kunnen pakken en hardop gelachen bij de scene waar Ichi uit de gevangenis komt en in shock is hoe iedereen met z'n mobiel door de straat loopt. Hoe bizar moet het zijn als je na 20 jaar terugkomt in de maatschappij waarin we nu leven. Prachtig gedaan. Hier ga ik veel plezier aan beleven!
    Oh, het word nog veel gekker. Yakuza heeft zulke absurde side Quest. Enjoy the ride
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    317 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Welke game(s) ben jij nu aan het spelen? [Deel 7]

Nice! Zelf ben ik soms ongeduldig om te wachten op lange dialogen of filmpjes met personages die handen wassen. Kennelijk zit je in de juiste mindset daarvoor

In dat geval wordt de game alleen maar beter zodra je uit de introductie bent en er wat meer actie komt. Vanaf dan kun je de Japanse straten ontdekken en matten met tuig. En natuurlijk de karaokebar bezoeken!

Weet niet of je ooit in Japan bent geweest maar dit komt aardig in de buurt.

Member Marc's Avatar
    Mentioned
    280 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Kikker View Post
    Nice! Zelf ben ik soms ongeduldig om te wachten op lange dialogen of filmpjes met personages die handen wassen. Kennelijk zit je in de juiste mindset daarvoor

In dat geval wordt de game alleen maar beter zodra je uit de introductie bent en er wat meer actie komt. Vanaf dan kun je de Japanse straten ontdekken en matten met tuig. En natuurlijk de karaokebar bezoeken!

Weet niet of je ooit in Japan bent geweest maar dit komt aardig in de buurt.
    Nog nooit geweest, staat wel hoog op het verlanglijstje Het ongeduld herken ik. Heb ik normaal ook last van, maar nu werkt het juist de andere kant op. Drukke maanden achter de rug en de slow pace helpt me om te ontspannen. Het helpt ook dat tot nu toe geen enkele scene als onnodig/filler voelt, wat ik bij series de laatste tijd wel veel ervaar.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    654 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Na het uitspelen van Final Fantasy VIII, ga ik nu weer AC Origins ( en ook weer RDR 2 , die roept mij ook weer en kan de drang niet weerstaan)

Oh en bijna elke zondag en woensdag doen @nightwing01 en ik een Ghost Recon Breakpoint sessie. Met z'n tween is deze game echt geweldig. We proberen het altijd tactisch te spelen alleen meestal mond het uit in Guns Blazing iedereen de doden. Maar dat ligt niet aan de game want de stealth in deze game is nagenoeg perfect. Het ligt vooral aan mij, ik ben iets te trigger happy ( en mijn aantrekkings kracht tot random chaos is ook in deze game erg aanwezig of nie Nightwing ) . Ik heb alle ghost recon games gespeeld en ik moet zeggen gameplay wise is breakpoint ver uit de beste ghost recon ooit.

Mentioned
    1370 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

@coola Good memories, een van mijn eerste clans waar ik (super-casial) in speelde was de originele Ghost Recon. Toffe games, sowieso altijd wel fan geweest van die tactical shooters uit die tijd. Mooi dat het genre nog voortleeft!

Ik ben even wat casual OpenTTD aan het spelen temidden van de Nintendo sales en Eve Online. Wat een geweldige game zeg. Tablet port is ook wel ok (interface is re-de-lijk, hoewel ik met de S-pen probably ook de originele interface zou kunnen gebruiken), dus ook wel fijn on the go. Heerlijk, zeker omdat de game nergens supermoeilijk is en een ontzettende sandbox approach heeft van het bouwen van netwerken. Weer eens iets anders dan Factorio dus

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    413 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mee eens Coola, ik ben ook sinds het weekend weer Breakpoint in gedoken en tot mijn verrassing is er weer een hele nieuwe content-update geweest met een nieuw verhaal om op het gehele eiland te doorlopen. Het is ook mijn favoriete (recente!) Ghost Recon game. Vooral hoe je de game helemaal naar eigen smaak kan aanpassen blijf ik echt geweldig vinden. Actie, stealth, gear score, HUD, vijanden, alles is aan te passen om je ideale game te maken.

Zo heb ik 2 characters; eentje met vooral alles op 'standaard'. Het is dan een soort Division in de jungle. Gear score, alle standaard features in de HUD, redelijk simpel en to the point actie. Op je minimap kun je met je drone een hele basis uitkammen en vijanden markeren, en daarna stealth of guns blazing te werk gaan. Erg moeilijk is het niet, wel vermakelijk. Deze speel ik ook regelmatig coop, dan is het dubbel zo fun.

Mijn andere character heb ik eigenlijk een soort arcade ArmA van gemaakt. Alles moeilijk (naar verhouding); Minimale HUD, geen gedoe met gear score, resterende ammo uit je magazijn ben je kwijt, geen icoontjes op je minimap, geen vijanden die je voor eeuwig kunt markeren, enz. Dus elke basis moet je erg voorzichtig betreden, met je drone rustig beetje bij beetje verkennen en goed onthouden waar de vijanden zitten, en guns blazing is zeker geen optie meer. Erg tof.

Wat mij betreft het schoolvoorbeeld hoe je als ontwikkelaar je fans tevreden kan krijgen (en houden). Dat gedoe met die NFT in Breakpoint negeer ik dan maar even.
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    Psychonauts 2 Echt ontzettend goed geschreven personages, verhaal en setting. Ik zit echt continu met een grijns te spelen door alle slimme vondsten en details. En ik hoorde dat het wat dat betreft alleen nog maar beter wordt naar het einde toe. Moet zeggen dat ik geen fan van ben van het platformen en de algehele combat. De controls voelen niet erg intutief. Maar goed, dat had het origineel ook al en ik vind dat hier ook geen enkel probleem.

CrossCode Ik ben geen fan van de algehele grafische stijl en presentatie. Het is me allemaal net iets te minimalistisch om het echt mooi te vinden. Ik twijfelde daarom ook toen ik hem in de aanbieding langs zag komen. Toch maar gekocht om eens te proberen en eigenlijk vrij snel klikte het. Dit zit echt heel goed in elkaar.
    Goed geschreven quest lines en personages, goede combat, maar de nadruk ligt op de exploratie en puzzels. De wereld is zo goed vormgegeven dat exploratie en backtracken heel erg loont. Je vind altijd weer nieuwe paden waar dan een item of iets wat je nodig hebt voor een quest ligt. In combinatie met de quest designs gaan de gebieden daardoor echt leven. Ik heb net de eerste dungeon gehad en dat is meteen al een van de meest complexe Zelda-achtige Dungeon die ik ooit gezien heb.
    Het komt qua moeilijkheid ook goed bij elkaar. Niet te moeilijk, maar wel op zo'n mannier dat je aandacht moet hebben voor je ervaring, uitrusting en het ontwikkelen van je skilltree. Echt een grote verrassing voor mij, en dank nog aan @Marc voor de enthousiaste verhalen hier. Het is zeker een aanrader.
    Last edited by Glory; 29th December 2021 at 13:01.

Mentioned
    1370 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

God ik wilde hier net posten dat lately iets too much on my plate terecht is gekomen qua gaming en andere hobbies, piano gaat veel tijd in zitten, Eve Online veel tijd in zitten, en ik blijf maar aangetrokken tot grote, sandbox-achtige games zoals OpenTTD en sinds gisteren Stellaris (want echt sinds release niet meer gespeeld, en Paradox games maken nogal wat upgrades door in hun lifecycle). Komt Glory even met dit:

Quote Originally Posted by Glory View Post
    Psychonauts 2 Echt ontzettend goed geschreven personages, verhaal en setting. Ik zit echt continu met een grijns te spelen door alle slimme vondsten en details. En ik hoorde dat het wat dat betreft alleen nog maar beter wordt naar het einde toe. Moet zeggen dat ik geen fan van ben van het platformen en de algehele combat. De controls voelen niet erg intutief. Maar goed, dat had het origineel ook al en ik vind dat hier ook geen enkel probleem.

CrossCode Ik ben geen fan van de algehele grafische stijl en presentatie. Het is me allemaal net iets te minimalistisch om het echt mooi te vinden. Ik twijfelde daarom ook toen ik hem in de aanbieding langs zag komen. Toch maar gekocht om eens te proberen en eigenlijk vrij snel klikte het. Dit zit echt heel goed in elkaar.
    Goed geschreven quest lines en personages, goede combat, maar de nadruk ligt op de exploratie en puzzels. De wereld is zo goed vormgegeven dat exploratie en backtracken heel erg loont. Je vind altijd weer nieuwe paden waar dan een item of iets wat je nodig hebt voor een quest ligt. In combinatie met de quest designs gaan de gebieden daardoor echt leven. Ik heb net de eerste dungeon gehad en dat is meteen al een van de meest complexe Zelda-achtige Dungeon die ik ooit gezien heb.
    Het komt qua moeilijkheid ook goed bij elkaar. Niet te moeilijk, maar wel op zo'n mannier dat je aandacht moet hebben voor je ervaring, uitrusting en het ontwikkelen van je skilltree. Echt een grote verrassing voor mij, en dan nog aan @Marc voor de enthousiaste verhalen hier. Het is zeker een aanrader.
    Beide games die op mijn radar staan, Psychonauts 1 met veel plezier uitgespeeld recent, en CrossCode heb ik enigszins kunnen laten liggen omdat de game nogal 13-in-een-dozijn leek, maar het is toch wel echt een aanrader...

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    God ik wilde hier net posten dat lately iets too much on my plate terecht is gekomen qua gaming en andere hobbies, piano gaat veel tijd in zitten, Eve Online veel tijd in zitten, en ik blijf maar aangetrokken tot grote, sandbox-achtige games zoals OpenTTD en sinds gisteren Stellaris (want echt sinds release niet meer gespeeld, en Paradox games maken nogal wat upgrades door in hun lifecycle). Komt Glory even met dit:

Beide games die op mijn radar staan, Psychonauts 1 met veel plezier uitgespeeld recent, en CrossCode heb ik enigszins kunnen laten liggen omdat de game nogal 13-in-een-dozijn leek, maar het is toch wel echt een aanrader...
    Haha, ja sorry, @Liquidje . Zeker CrossCode gooit bij mij ook een beetje de planning in de war. Maar ook wel fijn dat een titel waar je niet zoveel van verwacht ineens ontzettend goed klikt. Het is trouwens niet per se heel erg uniek, maar gewoon een heel goed uitgewerkte klassieke JRPG met een origineel gevechtssysteem.

Mentioned
    1370 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Glory View Post
    Haha, ja sorry, @Liquidje. Zeker CrossCode gooit bij mij ook een beetje de planning in de war. Maar ook wel fijn dat een titel waar je niet zoveel van verwacht ineens ontzettend goed klikt. Het is trouwens niet per se heel erg uniek, maar gewoon een heel goed uitgewerkte klassieke JRPG met een origineel gevechtssysteem.
    Ik ken dat, heb ook teveel games die al jaren op een wishlist staan en als ik ze eenmaal koop is alle motivatie weg, en die onverwachtse games trekken plots alle aandacht weg.

13-in-een-dozijn was wat verkeerd verwoord, ik verwachtte gewoon een mediocre game. Goed om te horen dat het dat zeker niet is. Laatste switch game die ik ga kopen dit jaar, I swear

Member Marc's Avatar
    Mentioned
    280 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Leuk om te lezen dat CrossCode zo goed bevalt @Glory ! Ik vond de exploration en de puzzels ook de hoogtepunten van de game. De puzzels worden ook steeds complexer, maar blijven altijd te doen. Met name in de laatste dungeon ga je genieten

Mediocre is het zeker niet @Liquidje , verwacht alleen geen fantastisch verhaal of gevarieerde combat. Het speelt gewoon heerlijk weg en is een game die ik moeilijk weg kon leggen de eerste 20 uur. Lijkt me ook een ideale game voor op de Switch, om in korte sessies te spelen.

Psychonauts 2 ga ik volgend jaar spelen, erg benieuwd naar! Dit jaar deel 1 gespeeld en dat smaakt zeker naar meer.

Mentioned
    1370 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Leuk om te lezen dat CrossCode zo goed bevalt @Glory! Ik vond de exploration en de puzzels ook de hoogtepunten van de game. De puzzels worden ook steeds complexer, maar blijven altijd te doen. Met name in de laatste dungeon ga je genieten

Mediocre is het zeker niet @Liquidje, verwacht alleen geen fantastisch verhaal of gevarieerde combat. Het speelt gewoon heerlijk weg en is een game die ik moeilijk weg kon leggen de eerste 20 uur. Lijkt me ook een ideale game voor op de Switch, om in korte sessies te spelen.
    Ik weet ook echt niet waar ik die indruk vandaan heb precies Maar thanks voor het bekeren, gisteren gekocht, nu nog tijd vinden.

Ik baal echt als een stekker dat kerst/O&N in het weekend vallen

0fficial Ph0rum Wh0re TicTac's Avatar
    Mentioned
    149 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Blasphemous [Switch]
    Solide Metroidvania game die door artstyle boven het gemiddelde uitkomt. Vermaak mij er prima mee.

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    317 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Final Fantasy VII remake opnieuw opgepakt. Ooit bij PS+ gekregen maar na een paar hoofdstukken gestrand.

Hoorde dat de PS5 upgrade waar je voorheen voor moest betalen nu gratis is geworden bij PS+. Tip om deze even te claimen dus!

Het was al een mooie game maar loopt nu nog een stukje beter en ziet er fantastisch uit. Na een uur of twee heb ik de controls weer door en zit ik in de vibe (altijd lastig om terug te komen na een tijd). Zin om nu wl door te spelen.

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    1083 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Gears Tactics

Nu Warzone zo goed als onspeelbaar is op de console toch maar weer eens de Xbox opgestart en door de gamepass lijst gelopen waar ik deze game zag staan. Was hier bij release al mee gestart op de PC maar vrij snel weer gestopt (frustratie over moeilijkheidsgraad spikes en herhalende missies). Mijn save game was nog beschikbaar maar bij opstarten kreeg ik de melding dat er nieuwe content was toegevoegd die alleen speelbaar is als je een nieuwe game start dus dat gedaan. Ik heb geen idee of ze wat getweaked hebben aan de moeilijkheidsgraad, ik al bekend ben met de gameplay of dat Jack zoveel toevoegt maar het gaat mij allemaal een stuk beter af. Los van wat button bash foutjes (actie doen die je niet wilt) speelt het prima met een controller. Ga er deze keer wel verder mee, ben nu na een paar uur spelen al even ver als dat ik was op de pc.

Mentioned
    304 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

The Witcher Tales: Thronebreaker eindelijk eens aangeslingerd, maar ik kom er nog niet helemaal in. De variatie op gwen met een soort puzzelinsteek maakt dat ik keuzes maak op basis van wat het spel me voorschotelt, i.p.v. dat ik zelf experimenteer met tactieken. Tot zo ver er ruimte is om echt keuzes te maken. Het is een kaartspel... maar ook niet echt. Hopen dat het kwartje nog gaat vallen, want de manier waarop het verhaal verteld wordt is top.

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    164 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Baukereg View Post
    The Witcher Tales: Thronebreaker eindelijk eens aangeslingerd, maar ik kom er nog niet helemaal in. De variatie op gwen met een soort puzzelinsteek maakt dat ik keuzes maak op basis van wat het spel me voorschotelt, i.p.v. dat ik zelf experimenteer met tactieken. Tot zo ver er ruimte is om echt keuzes te maken. Het is een kaartspel... maar ook niet echt. Hopen dat het kwartje nog gaat vallen, want de manier waarop het verhaal verteld wordt is top.
    Ja komt vanzelf. Althans, ik had dat ook. Uiteindelijk is het precies wat je aangeeft: lekker Gwenten terwijl zich een goed verhaal ontvouwt (en leuk hoe k hier keuzes in doorwerken).
    "You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic matter as everyone, and we are all part of the same compost pile."

Wat heb je? CrispyCross's Avatar
    Mentioned
    156 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: ChrissInkyCross
    Escape from Tarkov

Na talloze youtube filmpjes dit spel gekocht, mijn god wat is dit bizar gedetailleerd en vooral uitgebreid. Als nieuwkomer is het bijna onmogelijk om door het bos alle mogelijkheden te zien, cht bizar veel informatie wat er op je af komt.
    Eerste potje 5 minuten overleefd, met n kill Werd uiteindelijk door een HS de eeuwige jachtvelden ingestuurd. Het zal even duren voor ik dit onder de knie heb, zeker aangezien ik iets in de rol van recon/sniper wel zie zitten... maar voor je al die gear bij elkaar verzameld hebt ben je wel enkele uren verder.
    One tequila, two tequila, three tequila, floor. - George Carlin

Mentioned
    304 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Het gebeurd niet vaak, maar ik heb in een paar dagen tijd twee games gerefund.

The Last Campire is een avontuur dat helemaal in mijn straatje valt, maar voor geen meter draait. Constante stuttering, niet te spelen.

Wytchwood ziet er fantastisch en sfeervol uit, maar meer dan rondrennen en items oppakken is het niet. Ik heb meer nodig om me te vermaken.

No pictures please! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    322 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Onder het mom van Cardgames...

Faeria (PS4)
    Schaamteloze Hearthstone kloon, maar wel een hele leuke! Stuk toegankelijker, en ik heb nergens het gevoel dat ik met de meta mee moet varen of driemaal per dag hetzelfde deck bevecht. Het heeft t.o.v. Hearthstone ook de vernieuwing dat de 'monsters' zich nu over een speelbord moeten voortbewegen om bij je tegenstander te komen, en vice versa bij je eigen hero in de buurt moeten blijven om jou te verdedigen. Ook al ken je Hearthstone niet, dan is dit misschien een leuke instap in het genre!

Yu Gi-Oh! Master Duel (PS4)
    Vierde Yu Gi-Oh spel dat ik sinds de vorige generatie op de Playstation gespeeld heb, en ik liep er van het weekend plotsklaps tegenaan. Het is er wel in geslaagd me er helemaal in te zuigen: wegbrekend van de opmaak van de tekenfilm serie richt deze editie zich op het kaartspel zelf, en is in mijn ogen daarmee het spel zoals het spel voor de console bedoeld is! Je hebt keuze uit enorme hoeveelheden kaarten, en je hebt nu zelf keuze uit 100 card packs die zich specialiseren op specifieke klasses of decks. Je moet ook harder werken (of betalen) of die packs te vedienen, maar dat liet mij in ieder geval juist veel meer nadenken over welke kaarten ik aan mijn collectie wil toevoegen. De competitie tegen andere spelers heeft nu ook een strakke opmaak en duidelijk puntensysteem, waar het eerder gewoonweg dueleren tegen willekeurige tegenstanders was zonder beloningen. Ik heb nu zelf een Zombie deck samengesteld dat tegenstanders volledig klem kan zetten en tot waanzin kan drijven, dus ik vermaak me uitstekend!

Maar het leukste blijft toch het uitpakken van de pakjes met 10 kaarten, waarbij je bij uitpakken toch iedere keer weer als een klein kind met Panini-plaatjes hoopt op die ene mooie kaart die je deck de doorslag geeft!
    "Unfortunately this is beyond your understanding..."
    -- Ulyaoth in Eternal Darkness

Member Marc's Avatar
    Mentioned
    280 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

1,5 maand verder en nog steeds volop bezig met Yakuza: Like a Dragon. 4 weken niet kunnen spelen i.v.m. vakantie maar deze week weer opgepakt. Zit inmiddels in Chapter 5, sta nu op het punt om uitleg te krijgen over Ichiban Confections. Hoewel ik de hoeveelheid aan mogelijkheden soms wat overweldigend vind geniet ik volop van het verhaal, de - soms absurde - side quests en met name de hartelijkheid van alles wat er gebeurt. Er zit zoveel liefde in de personages en relaties dat ik regelmatig met een glimlach naar het scherm zit te kijken. Sowieso is de hele cast enorm verfrissend t.o.v. de standaard RPG-pubers. Nu zo'n 17 uur bezig en gevoelsmatig zit ik nog steeds pas in het begin

0fficial Ph0rum Wh0re TicTac's Avatar
    Mentioned
    149 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bioshock Infinite / Bioshock 3 [Switch]

Speelt lekker weg en de graphics zijn nog best ok voor PS3/360 games. Ik had nooit deze in het verleden gespeeld. Enerzijds trok de setting mij enorm anderzijds dacht ik dat de limitaties van de consoles (360 en PS3) nooit het zouden kunnen waarmaken wat men getoond werd. Ver zat ik er niet naast. De game is bij lange na niet wat de CGI BioShock Infinite OFFICIAL FIRST LOOK teaser trailer (2012) ons deed geloven. Ik snap het concept van teaser en sfeerproeven, maar ik had het gehad toen met games die CGI trailers toonde die ver afweken van de echte game.
    Nu ben ik ouder en wil ik games op een handheld spelen. De Switch is daar nog steeds ideaal voor

Dingen waar ik wel moeite mee heb is:
    1) AI -> die hadden wij anno 2013 volgens mij wel, maar hier ontbreekt ie.
    2) Troy Baker -> een VA waar ik altijd mixed feelings bij heb.
    3) Booker DeWitt -> een protagonist waar ik niets mee heb tot nu toe na 4 uur in het spel.

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    317 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Bioshock Infinite blijft een mooie wereld. Neem er de matige gameplay voor lief.

Ben nu bezig met OlliOlli 2: Welcome to Olliwood. Afgelopen week is de nieuwe game gereleased en die ziet er leuk uit. Toen ik op PSN keek zag ik dat ik deel 2 ooit bij PSN gekregen had. Nooit opgestart en totaal vergeten, zoals dat gaat . Dus maar eens opgestart om te kijken wat het is.

En verrassing; het is erg tof! Het is een snelle 2D skategame met veel levels waarin je doelen kunt afvinken en highscores kunt jagen. Speel het nu al een paar dagen en het is geweldig voor korte potjes (die al snel uitlopen). De game loopt soepel en eenmaal de besturing in de vingers vlieg je door de levels heen. Aanbevolen!

Member pessie83's Avatar
    Mentioned
    43 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Lord Serafin View Post
    Onder het mom van Cardgames...

Faeria (PS4)
    Schaamteloze Hearthstone kloon, maar wel een hele leuke! Stuk toegankelijker, en ik heb nergens het gevoel dat ik met de meta mee moet varen of driemaal per dag hetzelfde deck bevecht. Het heeft t.o.v. Hearthstone ook de vernieuwing dat de 'monsters' zich nu over een speelbord moeten voortbewegen om bij je tegenstander te komen, en vice versa bij je eigen hero in de buurt moeten blijven om jou te verdedigen. Ook al ken je Hearthstone niet, dan is dit misschien een leuke instap in het genre!

Yu Gi-Oh! Master Duel (PS4)
    Vierde Yu Gi-Oh spel dat ik sinds de vorige generatie op de Playstation gespeeld heb, en ik liep er van het weekend plotsklaps tegenaan. Het is er wel in geslaagd me er helemaal in te zuigen: wegbrekend van de opmaak van de tekenfilm serie richt deze editie zich op het kaartspel zelf, en is in mijn ogen daarmee het spel zoals het spel voor de console bedoeld is! Je hebt keuze uit enorme hoeveelheden kaarten, en je hebt nu zelf keuze uit 100 card packs die zich specialiseren op specifieke klasses of decks. Je moet ook harder werken (of betalen) of die packs te vedienen, maar dat liet mij in ieder geval juist veel meer nadenken over welke kaarten ik aan mijn collectie wil toevoegen. De competitie tegen andere spelers heeft nu ook een strakke opmaak en duidelijk puntensysteem, waar het eerder gewoonweg dueleren tegen willekeurige tegenstanders was zonder beloningen. Ik heb nu zelf een Zombie deck samengesteld dat tegenstanders volledig klem kan zetten en tot waanzin kan drijven, dus ik vermaak me uitstekend!

Maar het leukste blijft toch het uitpakken van de pakjes met 10 kaarten, waarbij je bij uitpakken toch iedere keer weer als een klein kind met Panini-plaatjes hoopt op die ene mooie kaart die je deck de doorslag geeft!
    @Lord Serafin , Maar kwam de Yu Gi-OH kaartspel? nou eerder of later dan de Magic: The Gathering kaartspel? Want als ik naar de kleuren van de achtergrond kijk van de verschillende kaarten uit Yu Gi-Oh , dan lijkt het wel of de makers van Yu Gi-Oh de inspiratie hebben gebaseerd op Magic: The Gathering.

No pictures please! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    322 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by pessie83 View Post
    @Lord Serafin , Maar kwam de Yu Gi-OH kaartspel? nou eerder of later dan de Magic: The Gathering kaartspel? Want als ik naar de kleuren van de achtergrond kijk van de verschillende kaarten uit Yu Gi-Oh , dan lijkt het wel of de makers van Yu Gi-Oh de inspiratie hebben gebaseerd op Magic: The Gathering.
    Dat zou ik moeten opzoeken, Pessie, maar mijn inschatting is dat Magic ouder is dan Yu Gi-Oh. Ik speelde in 1994 al Magic, en hoorde pas in 2003 voor het eerst van Yu Gi-Oh. En dat was dan door de tekenfilm op Yorin, want dat was interessant door 'Hey, dat spel lijkt wel op Magic: the Gathering!' Vergeet ook niet dat er eind jaren '90 ook nog het Pokmon kaartspel was!

Kan zijn dat Yu Gi veel ouder is, maar dat zeg ik omdat Magic uit Amerika komt en Yu Gi-Oh uit Japan: daar zat voor de globalisering en het Internet nogal een culturele brug tussen, dus mogelijk was Yu Gi-Oh al jaren in Japan in omloop alvorens het naar Europa kwam.
    "Unfortunately this is beyond your understanding..."
    -- Ulyaoth in Eternal Darkness

The Construction Kid Maergok's Avatar
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Maergok View Post
    Gisteren begonnen met Baldurs Gate 1 op de switch. Dit is zeker de 4e versie die ik in m'n bezit heb, en ook de switch speelt het heerlijk.
    Na 3 maanden spelen van Baldurs Gate 1, inclusief de expansion Dragonspear, eindelijk begonnen aan het spel wat ik echt weer eens wilde spelen
    Baldurs gate 2!

Met m'n bard uit deel 1
    Met iets van 104 skillpoints

Verdorie wat blijf ik deze spelleng gaaf vinden.
    Rhaegar The Just
    Je mag mijn key hebben. Ik ben originele backer, maar game niet meer op PC. Kunt ook kiezen tussen GOG en Steam.

Senior Member Zebby's Avatar
    Mentioned
    224 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    The Ascent

Schattig spelletje dat ik het meeste kan vergelijken met Alien Swarm. Je loopt door een schitterende cyberpunk wereld heen en schiet alles dat los en vast zit kapot. Er zitten RPG elementen in, maar helaas hebben die zo weinig impact dat ze het net zo goed weg hadden kunnen laten. Ook vinden ze zelf de omgeving iets te mooi, waardoor je vaak eindeloos lange stukken moet lopen zonder dat het echt wat toevoegt. Heel veel dialoog, maar niet echt bijzonder. Side quests ook saai. Echt een indie game waar veel liefde in is gestopt, maar helaas niet altijd op de juiste plek. Meer boss fights, meer unieke vijanden of in ieder geval unieke combat encounters. Het is nu te eentonig.
    Speel het online co-op met een vriend, dus we gaan het wel uitspelen, maar het is veelal een gevalletje jammer dat het niet meer is.

Tags for this Thread