User Tag List

Page 167 of 170 FirstFirst ... 67 117 157 165 166 167 168 169 ... LastLast
Results 6,641 to 6,680 of 6767

Thread: Welke game(s) ben jij nu aan het spelen? [Deel 7]

VR Gunslinger Pfipfo's Avatar
    Mentioned
    71 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Pfipfo
    Borderlands 2 VR --> FEEST!!! Inclusief alle DLC. Draait als een speer op de Oculus Rift.

Diablo 3. Ik begrijp inmiddels de charme van dit spel wel. Wat is die gameloop verslavend zeg. Het was vannacht 4 uur toen ik bedacht dat het maar eens tijd was ermee te stoppen.
    Je leest het nieuws hier als laatste op liquidbunny.nl

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    485 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Het is December dus ik ben bezig met

Met de remaster voel ik mij echt weer zoals ik mij voelde toen ik in 2000 als twaalfjarig jochie de game voor de eerste keer Final Fantasy VIII op de pc speelde. Ik ben weer opnieuw instant verliefd op deze game. Heb er nu alweer 44 minuten op zitten ( je weet wel grinden enzo, zonder de chea..Ik bedoel boosters) en heb net Trunks bemachtigd (a.k.a. Ifrit)

Maar ik moet nu toch echt slaap proberen te pakken want heb de afgelopen 5 dagen maar maximaal 4 uurtjes per dag kunnen slapen.
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Monster Hunter Arteroot's Avatar
    Mentioned
    314 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Remnant: From the Ashes
    Borderlands 3 is klaar voor nu en wilde graag weer verder met deze game.

Kwam online en kreeg meteen een trophy. Vind ik leuk natuurlijk xD
    @Like-a-Bunny Ik heb je hulp een keer nodig. Ik moet je namelijk in je rug schieten voor een speciale trait. Mag jij mij daarna kapot schieten, krijg jij ook een trait. Knettergek, I know, maar anders gaat het me niet lukken. =x
    PS4 - PS Vita - 2DS - Switch - PC
    https://psnprofiles.com/Arteroot-NL

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1301 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by Arteroot View Post
    @Like-a-Bunny Ik heb je hulp een keer nodig. Ik moet je namelijk in je rug schieten voor een speciale trait. Mag jij mij daarna kapot schieten, krijg jij ook een trait. Knettergek, I know, maar anders gaat het me niet lukken. =x
    ! Prima!
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Indie kneus Baukereg's Avatar
    Mentioned
    194 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Forager, wat een leuke verrassing! Een soort Mini Minecraft met hints naar de oude Zelda's. Het leunt wel zwaar op grinden, maar het is verslafend als neuk. Acht uurtjes weggetikt in één weekend, dat doe ik tegenwoordig niet vaak meer.

Last edited by Baukereg; 2nd December 2019 at 10:03.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    312 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Quote Originally Posted by Baukereg View Post
    Forager, wat een leuke verrassing! Een soort Mini Minecraft met hints naar de oude Zelda's. Het leunt wel zwaar op grinden, maar het is verslafend als neuk. Acht uurtjes weggetikt in één weekend, dat doe ik tegenwoordig niet vaak meer.

Wacht nog steeds op een goede sale met die game, lijkt me erg lekker wegspelen

Zelf weer vol in Grim Dawn met Wolfenstein 2 en Jurassic World Evolution als side dishes.

VR Gunslinger Pfipfo's Avatar
    Mentioned
    71 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Pfipfo
    Quake 2 VR. Op de Oculus Quest. Echt bizar. Een soort Minecraft, maar dan Quake

Je leest het nieuws hier als laatste op liquidbunny.nl

Woef? Fenix's Avatar
    Mentioned
    197 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Talos Principle nog aan het spelen met een vriendin. Heerlijk

Xenia Onatopp
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Outlast 2

Ik was vanavond heel vroeg in slaap gevallen waardoor ik eigenlijk al genoeg slaap te pakken heb gehad voor de nacht. Dus ik dacht 'Ik ga eens even Outlast 2 testen op mijn nieuwe TV', want dat doen normale mensen immers midden in de nacht op een doordeweeks dag en godverdomme, er is geen enkele game die mij ooit zo'n onbehaaglijk kutgevoel heeft gegeven als deze game. Het enige wat je kunt doen is filmen, stapje voor stapje door de duisternis schuivelen en wegrennen, deuren openen en sluiten, op slot doen en onder bedden kruipen.

Resident Evil 7 is een fantastische game maar het komt echt bij lange na niet in de buurt van de pure terror van Outlast 2. Fuck me sideways (ok, liever niet), ik vind dit echt verreweg de engste game die ik ooit gespeeld heb, en dit zeg ik als iemand die veel kan hebben en echt van horror houdt Het gevoel dat deze game geeft is werkelijk ongeëvenaard. Als je van horror en een religieus tintje houdt is dit een game die je ooit gespeeld moet hebben. I double dare you. Het kost geloof ik ook bijna niets meer dus er is geen enkele smoes meer om dit niet een keer geprobeerd te hebben.

Ik speel op Nightmare (één na hoogste, Insane is perma-death) wat imo wel aan te raden is, je vecht immers niet al is ééntje lager misschien beter voor de meesten (and your sanity), en het is dus echt constant zoeken naar batterijen wat je een nog kwetsbaarder gevoel geeft. 90% van de tijd loop je namelijk met een lege camera rond, zie je geen steek voor ogen, hoor je allemaal gefluister en geroezemoes op de achtergrond, voel je constant de dreiging van het onbekende en nu, het stuk waar ik ben (wat nog echt het begin van de game is, ik speel net een uurtje) zit er één of andere inbred fucker op een houten stoel mij aan te staren terwijl er 2 anderen met kapmessen rondlopen en ik moet schuilen in het hoge gras. Pure terror. Het is overigens wel zo ontworpen dat dit niet negatief is, en op de lagere difficulties is dit ook niet zo'n probleem gezien er dan veel meer batterijen verspreid liggen - voordat ik iedereen die ook maar enige interesse in de game heeft afschrik.

Ik haat deze game maar dan op de beste manier mogelijk. En het ziekste moet allemaal nog komen.

De game heeft echt prachtige graphics trouwens, helemaal op 4K en 60fps, wat de ervaring echt nog eens extra intens maakt. En ik hoop dan ook dat Outlast 3 PSVR voor de PS5 gaat ondersteunen want als RE7 al zo intens is moet zo'n ervaring werkelijk ongekend en ongeëvenaard zijn.

Pure terror... Ik denk dat ik maar weer naar bed ga voordat ik morgen de hele dag een zombie ben. Alhoewel... Nog effe een klein stukje...

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Probeer Layers of fear eens

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1301 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by Gaunter O'Dimm View Post
    Outlast 2

Ik was vanavond heel vroeg in slaap gevallen waardoor ik eigenlijk al genoeg slaap te pakken heb gehad voor de nacht. Dus ik dacht 'Ik ga eens even Outlast 2 testen op mijn nieuwe TV', want dat doen normale mensen immers midden in de nacht op een doordeweeks dag en godverdomme, er is geen enkele game die mij ooit zo'n onbehaaglijk kutgevoel heeft gegeven als deze game. Het enige wat je kunt doen is filmen, stapje voor stapje door de duisternis schuivelen en wegrennen, deuren openen en sluiten, op slot doen en onder bedden kruipen.

Resident Evil 7 is een fantastische game maar het komt echt bij lange na niet in de buurt van de pure terror van Outlast 2. Fuck me sideways (ok, liever niet), ik vind dit echt verreweg de engste game die ik ooit gespeeld heb, en dit zeg ik als iemand die veel kan hebben en echt van horror houdt Het gevoel dat deze game geeft is werkelijk ongeëvenaard. Als je van horror en een religieus tintje houdt is dit een game die je ooit gespeeld moet hebben. I double dare you. Het kost geloof ik ook bijna niets meer dus er is geen enkele smoes meer om dit niet een keer geprobeerd te hebben.

Ik speel op Nightmare (één na hoogste, Insane is perma-death) wat imo wel aan te raden is, je vecht immers niet al is ééntje lager misschien beter voor de meesten (and your sanity), en het is dus echt constant zoeken naar batterijen wat je een nog kwetsbaarder gevoel geeft. 90% van de tijd loop je namelijk met een lege camera rond, zie je geen steek voor ogen, hoor je allemaal gefluister en geroezemoes op de achtergrond, voel je constant de dreiging van het onbekende en nu, het stuk waar ik ben (wat nog echt het begin van de game is, ik speel net een uurtje) zit er één of andere inbred fucker op een houten stoel mij aan te staren terwijl er 2 anderen met kapmessen rondlopen en ik moet schuilen in het hoge gras. Pure terror. Het is overigens wel zo ontworpen dat dit niet negatief is, en op de lagere difficulties is dit ook niet zo'n probleem gezien er dan veel meer batterijen verspreid liggen - voordat ik iedereen die ook maar enige interesse in de game heeft afschrik.

Ik haat deze game maar dan op de beste manier mogelijk. En het ziekste moet allemaal nog komen.

De game heeft echt prachtige graphics trouwens, helemaal op 4K en 60fps, wat de ervaring echt nog eens extra intens maakt. En ik hoop dan ook dat Outlast 3 PSVR voor de PS5 gaat ondersteunen want als RE7 al zo intens is moet zo'n ervaring werkelijk ongekend en ongeëvenaard zijn.

Pure terror... Ik denk dat ik maar weer naar bed ga voordat ik morgen de hele dag een zombie ben. Alhoewel... Nog effe een klein stukje...
    Oke. Duidelijk. Ik trek mijn playthrough naar voren. Ik heb die trilogie in de kast klaarliggen.

Layers of Fear ook trouwens, op Steam. Maar heel stiekempjes aan verwacht ik toch nog een nieuwe Silent Hill. Dat blijft de heer en meester van het genre. Over een onbehaaglijk gevoel gesproken.

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    769 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Outlast 2

De game heeft echt prachtige graphics trouwens, helemaal op 4K en 60fps, wat de ervaring echt nog eens extra intens maakt.

Maar inderdaad VR zou nog veel beter zijn.

Mijn kids zijn helemaal verslaafd aan Nightmare At Freddy's in VR. Ik heb het 2 minuten volgehouden. Fuck that shit.

Amnesia: The Dark Descent vond ik zelf ook een topper, omdat daar de factor suggestie erg hoog is en het verhaal behoorlijk sterk. (audiologs waar je maag van omdraait)
    Ik kan niet wachten

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1177 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Mijn kids zijn helemaal verslaafd aan Nightmare At Freddy's in VR. Ik heb het 2 minuten volgehouden. Fuck that shit.
    Ik heb de eerste nacht gehaald en toen gestopt. Ik trek die game al slecht zonder VR.

Amnesia: The Dark Descent vond ik zelf ook een topper, omdat daar de factor suggestie erg hoog is en het verhaal behoorlijk sterk. (audiologs waar je maag van omdraait)
    Amnesia is ook mijn engste horror game denk ik. Vooral omdat die game niet zo in your face is. Maar het rijtje Outlast, Amnesia en Layers of Fear zijn imho allemaal toppertjes en haast grensverleggend in hun gameplay.

Member Jorca's Avatar
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: kivanco PSN ID: Kivancusta Steam ID: Kivanco
    Star Wars Jedi : Fallen Order

Ik ben normaal altijd down voor een Star Wars game en sinds The Force Unleashed had ik wel weer zin om een nieuwe lightsaber hack and slash star wars spel te spelen. Ik had weinig van Fallen Order gezien dus ik had geen idee wat me te wachten stond en ik snap waarom iedereen zo lyrisch is over dit spel maar het is niet mijn soort spel. Na eerste paar missies heb ik me erdoorheen gepusht. Blijkbaar zijn er geruchten dat er ook een 2e deel van wordt gemaakt, ik gun het iedereen van harte maar voor mij houdt het bij deel 1 op. Wil een fast paced star wars spel.

Red Dead Redemption 2:

Na 1-2 (?) jaar gewacht te hebben eindelijk beschikbaar voor op de PC, moet zeggen dat R* zich weer overtroffen heeft. Sinds een paar jaren speel ik alleen maar CS:GO en League of legends hierdoor heb ik als bijeffect dat de storylines en cutscenes me niet meer boeien bij SP games. Ook kijk ik er vaak tegenop om met een spel te beginnen maar met RDR2 zit ik er weer volledig in. Jammer is dat ik veel van RDR1 ben vergeten, ik dacht ook dat het 2 verschillende settings waren totdat ik John Marston zag. Nu denk ik steeds of ik de characters die ik in RDR2 zie ook in RDR1 heb gezien, zijn missie was het jagen van zijn oude gangmembers dacht ik.
    Last edited by Jorca; 5th December 2019 at 14:30.

Would you kindly? Exclusive's Avatar
    Mentioned
    221 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Exclusive50 PSN ID: Exclusive50 Steam ID: RUZ3-Exclusive

Welke game(s) ben jij nu aan het spelen? [Deel 7]

Quote Originally Posted by Jorca View Post
    Red Dead Redemption 2:

Na 1-2 (?) jaar gewacht te hebben eindelijk beschikbaar voor op de PC, moet zeggen dat R* zich weer overtroffen heeft. Sinds een paar jaren speel ik alleen maar CS:GO en League of legends hierdoor heb ik als bijeffect dat de storylines en cutscenes me niet meer boeien bij SP games. Ook kijk ik er vaak tegenop om met een spel te beginnen maar met RDR2 zit ik er weer volledig in. Jammer is dat ik veel van RDR1 ben vergeten, ik dacht ook dat het 2 verschillende settings waren totdat ik John Marston zag. Nu denk ik steeds of ik de characters die ik in RDR2 zie ook in RDR1 heb gezien, zijn missie was het jagen van zijn oude gangmembers dacht ik.
    Klopt helemaal. Dit is een prequel en in het origineel moet je inderdaad achter de oudleden van je voormalige gang aan. Veel plezier nog met de rest van de game.

Oh, je hebt trouwens maar één jaar hoeven te wachten.

Member Jorca's Avatar
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ja ik herinner me alleen Dutch nog. Heeft het nog een link met red dead revolver of kom ik daar automatisch achter? Want ik heb Revolver niet gespeeld.

Thanks btw, gaat me zeker lukken. Echt een parel van een game, alleen launcher lijkt op een f2p launcher. Daar mag R* nog naar kijken, hopelijk dat ze daarna nog een piraat ip toevoegen aan hun toekomstige projecten ( denk niet dat dat ooit gebeurt, maarja )

Mentioned
    769 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Star Wars Jedi : Fallen Order

Ik ben normaal altijd down voor een Star Wars game en sinds The Force Unleashed had ik wel weer zin om een nieuwe lightsaber hack and slash star wars spel te spelen. Ik had weinig van Fallen Order gezien dus ik had geen idee wat me te wachten stond en ik snap waarom iedereen zo lyrisch is over dit spel maar het is niet mijn soort spel. Na eerste paar missies heb ik me erdoorheen gepusht. Blijkbaar zijn er geruchten dat er ook een 2e deel van wordt gemaakt, ik gun het iedereen van harte maar voor mij houdt het bij deel 1 op. Wil een fast paced star wars spel.
    Wat is precies de kritiek?
    Ik kan niet wachten

Xenia Onatopp
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Amnesia is toch tegenwoordig ook op de consoles? Keertje checken dan.

@Overmind

Ja, ik heb die nog ooit bij Games with Gold gekregen dus ik zal 'm nog eens een keer goed aan de tand voelen. Ik hoop wel dat de framerate inmiddels wat beter is op de Xbox One X want dat was echt afgrijselijk op de One S.

Member Jorca's Avatar
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Wat is precies de kritiek?
    Ik zocht meer iets in de richting van fast paced hack and slash waarbij het gebruik van de force belangrijker is. Graphics zijn echt goed alleen had ik niks met de locaties, ze waren als je het aan mij vraagt ook veel te leeg met te makkelijke puzzels. . Verder vond ik het treasure hunten niks toevoegen, hier en daar wat cosmetische aanpassingen + exp met wat lore. Haal je lightsaber weg, geef de enemies andere kleren en je zou vergeten dat het een Star Wars spel is wil ik zeggen maar dan ga ik ook te ver.
    Combat kan ik niks over zeggen, ik vond het wel goed maar niet leuk. Ik heb zelf weinig met dit soort spellen.
    Last edited by Like-a-Bunny; 10th December 2019 at 09:56. Reason: Citaat erbij.

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    93 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben aan Batman: Arkham Knight begonnen. Meer focus dan in City. Dus dat is altijd beter. Maar aan de andere kant ben ik niet zo enthousiast over het Batmobile-gedeelte (het reizen + sommige puzzels vind ik wel tof...de battles/challenges...not so much).

Ik ga gewoon even door het verhaal heen, want zo geweldig als Arkham Asylum wordt het toch niet meer. Ik heb blijkbaar meer voorkeur voor metroidvania boven sandbox, dan ikzelf had ingeschat.

Mentioned
    194 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Morrigun99 View Post
    want zo geweldig als Arkham Asylum wordt het toch niet meer. Ik heb blijkbaar meer voorkeur voor metroidvania boven sandbox, dan ikzelf had ingeschat.
    Oei, die game ga ik weer eens spelen tijdens de kerstdagen, super veel zin in! Ik heb dezelfde mening als jou. Asylum is echt een meesterwerk, de rest is helaas open wereld met alle open wereld ongein die daar bij hoort.

Would you kindly? Exclusive's Avatar
    Mentioned
    221 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Exclusive50 PSN ID: Exclusive50 Steam ID: RUZ3-Exclusive
    Ben aan Batman: Arkham Knight begonnen. Meer focus dan in City. Dus dat is altijd beter. Maar aan de andere kant ben ik niet zo enthousiast over het Batmobile-gedeelte (het reizen + sommige puzzels vind ik wel tof...de battles/challenges...not so much).

Ik ga gewoon even door het verhaal heen, want zo geweldig als Arkham Asylum wordt het toch niet meer. Ik heb blijkbaar meer voorkeur voor metroidvania boven sandbox, dan ikzelf had ingeschat.
    Genoten van zowel Arkham Asylum als van Arkham City. Arkham Knight... not so much. Ik werd helemaal gek van die Batmobile. Wel jammer want volgens mij zit er best een prima Batman game achter.

Xenia Onatopp
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkham Origins > Arkham Knight

Jammer dat daar nooit meer iets mee gedaan is, die game is echt underrated.

En inderdaad, Asylum blijft imo ook de leukste met Origins op 2 en City op 3. Althans, dat was destijds mijn ervaring.
    Last edited by Gaunter O'Dimm; 10th December 2019 at 01:13.

Mentioned
    93 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkham Origins > Arkham Knight

Jammer dat daar nooit meer iets mee gedaan is, die game is echt underrated.

En inderdaad, Asylum blijft imo ook de leukste met Origins op 2 en City op 3. Althans, dat was destijds mijn ervaring.
    Dan toch wel benieuwd: waarom vind je Origins zo goed?

Ik merk zelf: waar ik in Asylum ieder hoekje wilde verkennen, vond ik de omgeving van City 'te veel' (die radio bv....rot op man). Nu in Knight race ik ook door de stad zonder maar enige insentive om al die events te gaan verkennen.
    Het verhaal daarentegen wordt wel weer top ontrafeld hoor. M.i. stukken beter dan in City.

Mentioned
    769 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik zocht meer iets in de richting van fast paced hack and slash waarbij het gebruik van de force belangrijker is. Graphics zijn echt goed alleen had ik niks met de locaties, ze waren als je het aan mij vraagt ook veel te leeg met te makkelijke puzzels. . Verder vond ik het treasure hunten niks toevoegen, hier en daar wat cosmetische aanpassingen + exp met wat lore. Haal je lightsaber weg, geef de enemies andere kleren en je zou vergeten dat het een Star Wars spel is wil ik zeggen maar dan ga ik ook te ver.
    Combat kan ik niks over zeggen, ik vond het wel goed maar niet leuk. Ik heb zelf weinig met dit soort spellen.
    Lees inderdaad soortgelijke verhalen hier. Steamsale dus..
    Ik kan niet wachten

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    609 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Origins was een geweldige toevoeging op het verhaal van Arkham. Die inderdaad ondergewaardeerd word dor WB. Met name Bane stal de show in de Main game (Die BSS fight met Deathstroke the Terminator was ook bazig). Maar wat Origins boven Knight plaats, was de geweldige Mr Freeze DLC. Alsof je een aflevering van de Animated series aan het spelen bent.

@RPGer onze Ltpsycho heeft m'n PS4 versie. Die mag hem ook wel bij jou afleveren als je de game wilt proberen.
    Last edited by Tonne; 10th December 2019 at 10:12.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Mentioned
    769 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Tonne View Post
    @RPGer onze Ltpsycho heeft m'n PS4 versie. Die mag hem ook wel bij jou afleveren als je de game wilt proberen.

Sure!
    Ik kan niet wachten

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Origins was een geweldige toevoeging op het verhaal van Arkham. Die inderdaad ondergewaardeerd word dor WB. Met name Bane stal de show in de Main game (Die BSS fight met Deathstroke the Terminator was ook bazig). Maar wat Origins boven Knight plaats, was de geweldige Mr Freeze DLC. Alsof je een aflevering van de Animated series aan het spelen bent.

Mwah, Origins was tof (en wat mij betreft zit je juist met de hoogtepunten die je noemt), maar qua afwerkingen, sfeer en de gameplay buiten die hoogtepunten om komt het niet in de buurt van welk Rocksteady deel dan ook.

Sure, AK heeft zijn gebreken. We wisten bij de onthulling al direct wie de Knight was (wel smaakvol gedaan), veel Batmobile secties zijn tergend, een beetje een overdaad aan Ubisofterij, maar allemachtig de wisselwerking tussen Bruce en Joker was fantastisch.

Edit: Sorry voor de spoiler
    Last edited by Overmind; 10th December 2019 at 10:37.

Mentioned
    609 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Mwah, Origins wat tof (en wat mij betreft zit je juist met de hoogtepunten die je noemt), maar qua afwerkingen, sfeer en de gameplay buiten die hoogtepunten om komt het niet in de buurt van welk Rocksteady deel dan ook.

Sure, AK heeft zijn gebreken. We wisten bij de onthulling al direct wie de Knight was (wel smaakvol gedaan), veel Batmobile secties zijn tergend, een beetje een overdaad aan Ubisofterij, maar allemachtig de wisselwerking tussen Bruce en Joker was fantastisch.
    Knight z'n verhaal is idd een geweldige afsluiting.

Maar het leunen op de tank met een overschot aan tank battles en riddler tracks plus dat de combat met die supercharge mode gewoon minder uitdaging gaf. Is Knight voor mij de zwakste deel van de serie. Asylum, City Origins, Knight qua fun in gameplay.
    - Frank Murphy

Mentioned
    93 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nou waar ik zelf ook een beetje tegenaan loop:
    - Gotham City ziet er gelikt uit...maar is wel een soort gothic kermis uit de hel. Het heeft weinig met een echte stad van doen.
    - Neem bv. zo'n New York in Spidey...ondanks dat de levendigheid van die stad te wensen overliet, vond ik zo'n 'meer realistische' omgeving wel toffer. Daar beklom ik ook wel eens 'gewoon' een gebouw om het uitzicht te checken.
    Ik heb nu - en ook bij City - constant het gevoel dat ik met 5 liter Red Bull achter mijn kiezen, in een achtbaan zit. Overal & constant prikkels.

Edit: Sorry voor de spoiler
    Je edit was op tijd...maar deze wist ik al (duikt al snel op).

Maar ik weet dan dus even niet wie Knight is....
    Last edited by Morrigun99; 10th December 2019 at 10:44.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Knight z'n verhaal is idd een geweldige afsluiting.

Maar het leunen op de tank met een overschot aan tank battles en riddler tracks plus dat de combat met die supercharge mode gewoon minder uitdaging gaf. Is Knight voor mij de zwakste deel van de serie. Asylum, City Origins, Knight qua fun in gameplay.
    Fair enough.

Benieuwd wat er waar is van die Court of Owls geruchten omtrent een nieuwe Arkham game. Die comic arc is super en leent zich goed voor een nieuw deel.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Je edit was op tijd...maar deze wist ik al (duikt al snel op).

Maar ik weet dan dus even niet wie Knight is....
    Klopt, had even het verloop tussen die twee delen buiten beschouwing gelaten. En als je niet weet wie de Knight is ben ik benieuwd hoe je die verassing ervaart wanneer je erachter komt

En eens wat betreft Gotham, verhaaltechnisch is het net als City een verlaten niemandsland maar dat brengt dan ook een vreemde ervaring met zich mee. En ondanks dat het niet "druk" is zijn veel stukken wel een aanslag op je zintuigen
    Last edited by Overmind; 10th December 2019 at 10:47.

Mentioned
    609 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Fair enough.

Benieuwd wat er waar is van die Court of Owls geruchten omtrent een nieuwe Arkham game. Die comic arc is super en leent zich goed voor een nieuw deel.
    Ik zou zelf lieve een Battle for the Cowl scenario zien. Maar dat is gewoon omdat ik Dick Grayson een betere Batman vind dan Bruce Wayne en die comic is 1 van m'n favorieten.
    - Frank Murphy

Mentioned
    93 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik heb die arc dus niet gelezen. Maar ken 'm wel. Wat ik ook zag in de Clock Tower:

https://i.pinimg.com/originals/50/cc...7d1d24099f.jpg

Is dat geen Owl masker rechts van die buste?

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Jazeker!

Woef? Fenix's Avatar
    Mentioned
    197 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Voorzichtig doorgescrollt. De Batman reeks inmiddels in collectie, moet nog beginnen. De faam komt vooruit

Mentioned
    194 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

duplicate
    Last edited by Baukereg; 18th December 2019 at 11:03.

Mentioned
    194 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik ben Pathway een herkansing aan het geven. Het spel heeft een behoorlijke update gehad, en hoewel het spel nog steeds meer variatie kan gebruiken, is het nu een stuk leuker (lees: vergevingsgezinder) om te spelen. Audiovisueel is het echt een pareltje, grafisch het mooiste wat ik dit jaar gespeeld heb. 7/10

Mentioned
    609 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Met enige Trots ben ik deze week begonnen aan Yakuza 6.

Zit Nog in de opening maar man wat is het toch altijd genieten als je deze games opstart.
    - Frank Murphy

Xenia Onatopp
    Mentioned
    84 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Death Stranding

Jezus Christus, wat een vette game De graphics, art direction, sound design, het verhaal, de acteurs en die wereld. Zo gaaf en origineel gedaan allemaal. Wát een game en wat ben ik blij dat ik iedere trailer of wat dan ook geskipped heb na een paar minuutjes van de eerste reveal gezien te hebben. Ik heb er nou inmiddels zo'n 3 uur in zitten maar ik geniet al met volle teugen. En dat vele en lange lopen kan mij echt niets schelen, ik denk dat er zelfs al zo'n 20km op heb zitten

Meester Kojima...

Ook heerlijk trouwens om echt alles zelf te kunnen ontdekken, dat maakt een game zoveel malen extra bijzonder. Vanavond maar weer eens verder, ik kan niet wachten!

Tags for this Thread