User Tag List

Page 193 of 194 FirstFirst ... 93 143 183 191 192 193 194 LastLast
Results 7,681 to 7,720 of 7723

Thread: Welke game(s) ben jij nu aan het spelen? [Deel 7]

Member Action Hank's Avatar
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Afgelopen maanden ben ik met meerdere games bezig.

Shadow of the Tomb Raider
    Het is een ontzettend mooie game. De karakters zijn een van de beste van de gamewereld. Qua looks dan, want de persoonlijkheden zijn simpel en niet zo boeiend. Beetje de hele game is eingenlijk zo.
    Heel mooi, speelt wel prima weg, maar het is niet zo spannend allemaal. Side quests skip ik 80% van de tijd. Voegt allemaal niet zoveel toe en ik krijg ook niet de prikkels om de wereld echt te ontdekken. Ben denk ik nu op 85% door de campaign. Tot nu toe een 6,5/10 en een 9/10 voor het lara croft karakter model.

Blasphemous
    Voor 6 eu op de kop getikt voor op de switch. Ik vind het een heerlijk spel. Zit op 80% completion tot nu toe. De art, sound en muziek zijn fantastisch. Gameplay is vrij simpel en redelijk strak. Niet al te veel moves in combat. Vind ik prima. Los van paar dingen (ladders en spikes) is het platformen best prima en leuk. De wereld is erg tof en beetje 'naar' neer gezet. Bevalt me allemaal wel.
    Dit is wel na heel wat updates en quality of life verbeteringen. Geen idee hoe het op release was.

Kirby and the Forgotten Land
    Speel deze game co-op met mijn vriendin. Zijn nog in het begin van de game. Net 1 wereld uitgespeeld en gestart met de 2e. Maar tot nu toe leuk. Niet al te moeilijk. Beetje mix van Mario odyssey en mario 3d world.
    Coop werkt wel ok, maar groot minpunt is is dat Kirby echt de main is. Als speler 2 speel je een waddle dee en kan je geen extra abilities pakken (misschien later). De game volgt kirby 100%. Dus als speler 2 iets buiten beeld gaat, word je meteen bij Kirby neer gezet. De camera begint niet verder uit te zoomen als je van elkaar afloopt. Een klein dingetje, maar zit soms de ervaring voor speler 2 wel een beetje in de weg.

Senior Member
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Kikidiablo89
    Gisteravond Company of heroes 1 uitgespeeld Vet spel. Volgens mij zijn er nog diverse uitbreiding van, dus daar ook maar even werk van maken

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    895 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Quote Originally Posted by Action Hank View Post
    Afgelopen maanden ben ik met meerdere games bezig.

Shadow of the Tomb Raider
    Het is een ontzettend mooie game. De karakters zijn een van de beste van de gamewereld. Qua looks dan, want de persoonlijkheden zijn simpel en niet zo boeiend. Beetje de hele game is eingenlijk zo.
    Heel mooi, speelt wel prima weg, maar het is niet zo spannend allemaal. Side quests skip ik 80% van de tijd. Voegt allemaal niet zoveel toe en ik krijg ook niet de prikkels om de wereld echt te ontdekken. Ben denk ik nu op 85% door de campaign. Tot nu toe een 6,5/10 en een 9/10 voor het lara croft karakter model.
    Ook mijn ervaring. Het tikt allemaal boxen af die op papier leuk zouden moeten zijn, het speelt idd prima weg, het ziet er fenomenaal uit, maar het is boring as fuck. En waar hem dat precies in zit kan ik niet mijn vinger op leggen, waarom werkt Uncharted wel *(tot op zekere hoogte) en deze niet. Saaie Lara kan het ook niet alleen zijn, niet het eerste spel met een matige protagonist, dan kan ik alle GTAs ook wel afschrijven. Ach misschien teveel van dit type games gespeeld. Ik had op een gegeven moment de vreemde sensatie dat ik een lange zucht slaakte als ik dit spel opstartte, zoals je s'ochtends je eerste conference call in gaat op 't werk, toen ben ik er maar mee gestopt.
    Ik wacht rustig af.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1374 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by KikiDiablo View Post
    Gisteravond Company of heroes 1 uitgespeeld Vet spel. Volgens mij zijn er nog diverse uitbreiding van, dus daar ook maar even werk van maken
    Ik heb hem op mijn tablet, dat speelde ook wel fijn. Handig voor onderweg. Goede reminder deze weer eens verder op te pakken. CoH is awesome <3
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

"Echte fan" Baukereg's Avatar
    Mentioned
    308 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Waarom heb ik Factorio weer ge´nstalleerd? Waarom?

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    460 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LtPsychoNL PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Quote Originally Posted by Baukereg View Post
    Waarom heb ik Factorio weer ge´nstalleerd? Waarom?
    Omdat je wilt werken nadat je klaar bent met werken?

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    317 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: K1kk3rGNL
    Momenteel bezig met het herspelen van Cyberpunk 2077 op de PS5.

Story mode tot de point of no return doorlopen, omgedraaid, en volop gestort op de side quests. Verrassend hoe de game pas echt gaat leven als je vrij door de stad beweegt en alle verhalen gaat volgen die voorbij komen, er zit veel in. Heb er al een paar meegemaakt die memorabeler zijn dan de main quest.

Fantastische wereld waar ik nog wel een tijdje in rond wil lopen. Draait prima en ziet er mooi uit op de nieuwe consoles. Vond het al een toffe game, nu helemaal een van mijn favoriete games van afgelopen jaren!

Mentioned
    460 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Om na Horizon: Forbidden West maar gelijk weer een open world op te pakken, begonnen met Elex 2.
    Even wennen aan hoeveel slechter deze game technisch en grafisch in elkaar zit hoor, maar het is weer oud, vertrouwd, Piranha Bytes. Ik vind grote fijn

"Echte fan" Baukereg's Avatar
    Mentioned
    308 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Omdat je wilt werken nadat je klaar bent met werken?
    Arbeid macht frei heb ik ooit ergens gelezen.

Het erge is dat ik Tunic nog niet uitgespeeld heb, laat staan aan Elden Ring begonnen ben, inmiddels Dune Spice Wars en Rogue Legacy 2 speelbaar zijn, en binnenkort ook Citizen Sleeper en Unexplored 2 op de digitale deurmat vallen. Maar nee hoor, ik speel een spel waar ik reeds honderden uren in gestopt heb om precies hetzelfde weer te doen. En mijn laatste game dev project ligt hierdoor ook stil.

Mentioned
    1374 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Baukereg View Post
    Arbeid macht frei heb ik ooit ergens gelezen.

Het erge is dat ik Tunic nog niet uitgespeeld heb, laat staan aan Elden Ring begonnen ben, inmiddels Dune Spice Wars en Rogue Legacy 2 speelbaar zijn, en binnenkort ook Citizen Sleeper en Unexplored 2 op de digitale deurmat vallen. Maar nee hoor, ik speel een spel waar ik reeds honderden uren in gestopt heb om precies hetzelfde weer te doen. En mijn laatste game dev project ligt hierdoor ook stil.
    Ach, we've all been there En Factorio is ook wel een game die blijft trekken wat dat betreft. Mijn leven gaat ook even een maand op pauze als ze ooit deze shit naar een switch/couch iets porten.

Mentioned
    895 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Ach, we've all been there En Factorio is ook wel een game die blijft trekken wat dat betreft. Mijn leven gaat ook even een maand op pauze als ze ooit deze shit naar een switch/couch iets porten.
    Steamdeck
    Ik wacht rustig af.

Mentioned
    1374 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Steamdeck
    Oh ja, shit, die zit in de pre-order. Hoop dat Factorio niet te lekker er op speelt dan

No pictures please! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    326 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Resident Evil: Code Vernica [PS4]

De ravage is weer compleet! Na weer een bezoekje te hebben gebracht aan dat creepy landhuis op die heuvel (zie plaatje), stond ik gisteravond weer in dat verdomde mortuarium waar ik 22 jaar geleden in het holst van de nacht zo freakte dat ik de PS2 uitgezet heb!

De graphics zijn anno 2022 wat minder intimiderend, maar met name de Soundtrack onderscheidt dit deel van de franchise weer als een klassieke Resident Evil t.o.v. de meer actiegerichte delen 4 en nadien. Ik moest even wennen aan de controls. Maar nu ik weer in zit ben ik blij hem weer eens te spelen: ik vind het plot van Veronica, met dat van deel 1 en 2, toch de beste in de serie tot nog toe.

En dat mijn favoriete RE-personage weer aan de strijd deelneemt is natuurlijk ook altijd welkom!
    "Unfortunately this is beyond your understanding..."
    -- Ulyaoth in Eternal Darkness

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    143 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Zie iemand Tetr.io spelen op twitch dus geef het eens een kans. Spel kan drastisch in snelheid veranderen.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, RTX 3080 Ti Vision, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Mentioned
    326 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ps mensen.

Afgelopen maand was op de PS4 Hood in de bonus op PS+. Dat middeleeuwse sluipspel waarin je een schat moest stelen en moest ontsnappen. Het concept klonk briljant, maar ik begreep dat de slechte balans het spel compleet de nek heeft omgedraaid. Je kon je online tegenstanders blijkbaar gewoon al het werk laten doen, ze bij de finish opwachten, ze daar allemaal afmaken terwijl ze kwetsbaar zijn, en ontkomen met de schat....en daar maakte ieder online team vervolgens gebruik van.

Kan me iemand me vertellen of dit inmiddels met patches is verbeterd, of...?

Mentioned
    460 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Lord Serafin View Post
    Ps mensen.

Afgelopen maand was op de PS4 Hood in de bonus op PS+. Dat middeleeuwse sluipspel waarin je een schat moest stelen en moest ontsnappen. Het concept klonk briljant, maar ik begreep dat de slechte balans het spel compleet de nek heeft omgedraaid. Je kon je online tegenstanders blijkbaar gewoon al het werk laten doen, ze bij de finish opwachten, ze daar allemaal afmaken terwijl ze kwetsbaar zijn, en ontkomen met de schat....en daar maakte ieder online team vervolgens gebruik van.

Nog niet gespeeld, maar alles wat ik erover gelezen heb is dat het nog steeds kut met peren is.

Mentioned
    326 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    WHY CAN'T WE HAVE NICE ROBIN HOOD GAMES!?

Welbedankt voor je toelichting, @LtPsycho .
    Last edited by Lord Serafin; 3rd May 2022 at 18:37.

Primarily old. Illuv's Avatar
    Mentioned
    428 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: http://steamcommunity.com/id/illuvater
    King Arthur: Knight's Tale voor de eeuwig aanwezige turn-based fix. En een beetje Rocket League daaromheen nu ik weer een controller heb die niet drift.

The Iron Oath, X4: Foundations, XCOM 2 en Mount & Blade II: Bannerlord staan ook nog geinstalleerd, maar zullen nog even moeten wachten.
    "His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."

Mentioned
    1374 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Ps mensen.

De game is al een jaar uit, dus denk niet dat ze plots met de PS+ actie het alsnog gaan patchen. En dit zijn ook geen bug fixes, maar complete overhauls van het game design. Dusse... reken er maar niet op

Mentioned
    326 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik ging er ook zeker niet vanuit dat ze 'm speciaal voor de aanbieding gepatched hadden, @Liquidje . Maar ze hebben naar wat ik begreep een spel als Battlefront 2 ook gefixed, dus ik had nog hoop voor Hood. Het is concept van het spel is leuk, en het voornaamste gameplay-technische probleem naar wat ik begreep zonneklaar.

Member Jorca's Avatar
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: kivanco PSN ID: Kivancusta Steam ID: Kivanco
    Afgelopen paar dagen bezig met AC: Origins, deels door Moonknight en ook omdat ik niks meer te spelen had. Een van de betere AC spellen en Bayek's pijn raakt je echt, helemaal als je de sidemissions doet. Achteraf is het wel jammer dat ik zo laat ermee ben begonnen want blijkbaar heb zijn er allemaal community events die ik niet meer kan doen.
    Ik heb sowieso een zwak voor oud egyptische/griekse geschiedenis dus dit past goed in mijn straatje waardoor ik al die repititieve missies minder erg vind. Ik heb Deus Ex: Mankind Divided en Halo Infinite op mijn lijst staan, dus ik ben de komende tijd wel zoet.
    Last edited by Jorca; 12th May 2022 at 10:59.

Mentioned
    1374 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Flipping Death laatst gekocht on a whim in de sale, en damn wat is dat een charming game Solid voice acting, charming vibe en graphics, leuke puzzels. Soms zijn de oplossingen voor de puzzels wat "out there", maar de game heeft ook een fijn hint systeem. Doet mij heel erg denken qua aankleding en uitvoering aan een LucasArts game. Als je hem ooit in een sale ziet, pick it up!

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1556 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Flipping Death laatst gekocht on a whim in de sale, en damn wat is dat een charming game Solid voice acting, charming vibe en graphics, leuke puzzels. Soms zijn de oplossingen voor de puzzels wat "out there", maar de game heeft ook een fijn hint systeem. Doet mij heel erg denken qua aankleding en uitvoering aan een LucasArts game. Als je hem ooit in een sale ziet, pick it up!

Told you so.

Probeer 'Stick it to the Man' ook. Persoonlijk vond ik die nog beter.

Mentioned
    895 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

En om bij Puzzels te blijven, Creaks van Amanita design heeft het bekende charme van onze Tsjechische vrienden met eenvoudige, maar effectieve puzzel gameplay. Door te lopen en klimmen be´nvloed je wat gespuis die vervolgens de benodigde knoppen indrukken om verder te komen. Het heeft daardoor niet zo veel aha! momenten, aangezien het vaak sequentieel dingen uitproberen is, daarnaast is het geen Machinarium qua sfeer (dit keer geen Thomas Dvorak, maar die staat wel klaar voor hun volgende game), maar verder een prima en relaxte game well worth your time.

Flipping Death . Als je hem ooit in een sale ziet, pick it up!

Nu voor de prijs van een McFlurry op steam, dus dat was een no-brainer. Thx for the tip
    Last edited by RPGer; 26th May 2022 at 12:13.
    Ik wacht rustig af.

Mentioned
    1556 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Nu voor de prijs van een McFlurry op steam, dus dat was een no-brainer. Thx for the tip
    Stick it to the Man erbij doen.

Mentioned
    1374 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

En om bij Puzzels te blijven, Creaks van Amanita design heeft het bekende charme van onze Tsjechische vrienden met eenvoudige, maar effectieve puzzel gameplay. Door te lopen en klimmen be´nvloed je wat gespuis die vervolgens de benodigde knoppen indrukken om verder te komen. Het heeft daardoor niet zo veel aha! momenten, aangezien het vaak sequentieel dingen uitproberen is, daarnaast is het geen Machinarium qua sfeer (dit keer geen Thomas Dvorak, maar die staat wel klaar voor hun volgende game), maar verder een prima en relaxte game well worth your time.
    Goede, heb hem ooit gekocht voor de Switch maar nooit echt doorgezet. Klinkt goed, ik ga daar zeker mee verder

You're welcome, oddly enough moest ik specifiek aan jou denken toen ik zo aangenaam verrast was door de game

Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Stick it to the Man erbij doen.
    Yes, is ook maar euro's op de Switch store nu (en vast permanent die prijs op andere platforms). Ook gescored

Mentioned
    1556 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Yes, is ook maar euro's op de Switch store nu (en vast permanent die prijs op andere platforms). Ook gescored
    Nice!!! Laat even weten hoe die bevalt.

Mentioned
    1374 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Nice!!! Laat even weten hoe die bevalt.
    Eerst Flipping Death uitspelen, zojuist gedaan. Ik vond hem erg tof, ook qua lengte goed, overstayed zeker niet zijn welcome. Stick it to the Man hierna, maar eerst heb ik mijn sights gezet op Thimbleweed Park die ik nog steeds eens wil uitspelen.

Member Action Hank's Avatar
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben begonnen aan Xenoblade Chronicles Definitive Edition voor de switch.

Veel verhalen en lof gehoord over deze game. Ben er nu 10 uur in. Erg leuke game. Weet ook nog niks over het verhaal voor dat ik begon. Ook nog nooit een Xenoblade game gedaan, dus voelt allemaal nieuw.

Tot nu toe erg leuk en vrij verslavend. Uitgebreide mening volgt!

Mentioned
    1556 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Action Hank View Post
    Ben begonnen aan Xenoblade Chronicles Definitive Edition voor de switch.

Veel verhalen en lof gehoord over deze game. Ben er nu 10 uur in. Erg leuke game. Weet ook nog niks over het verhaal voor dat ik begon. Ook nog nooit een Xenoblade game gedaan, dus voelt allemaal nieuw.

Tot nu toe erg leuk en vrij verslavend. Uitgebreide mening volgt!
    Oeh nice! En het begint allemaal nog ontzettend tam. Op dat gebied een echte diesel.

Heel toevallig las ik deze week dit artikel (achteraf pas lezen @Action Hank ):

From Bionis to Mechonis: Xenoblade Chronicles and Creating The Perfect Adventure
    Xenoblade Chronicles is the kind of game that can make you feel like a kid again.

https://n4g.com/news/2484176/from-bi...fect-adventure

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    166 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eerst Flipping Death uitspelen, zojuist gedaan. Ik vond hem erg tof, ook qua lengte goed, overstayed zeker niet zijn welcome. Stick it to the Man hierna, maar eerst heb ik mijn sights gezet op Thimbleweed Park die ik nog steeds eens wil uitspelen.
    HÚ daar zit ik nu volop in. Toppertje hoor! Zit echt weer als vanouds te genieten.
    "You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic matter as everyone, and we are all part of the same compost pile."

Mentioned
    1374 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Morrigun99 View Post
    HÚ daar zit ik nu volop in. Toppertje hoor! Zit echt weer als vanouds te genieten.
    Exact dat, voelt ergens heel erg vertrouwd aan, zou zo een game van Gilbert/Schafer kunnen zijn.

Maar moet zeggen, Thimbleweed Park heeft dat misschien nog wel erger. Goed, is dan ook van Gilbert, maar daaaaamn wat heb ik moeite die game weg te leggen!

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    166 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Exact dat, voelt ergens heel erg vertrouwd aan, zou zo een game van Gilbert/Schafer kunnen zijn.

Maar moet zeggen, Thimbleweed Park heeft dat misschien nog wel erger. Goed, is dan ook van Gilbert, maar daaaaamn wat heb ik moeite die game weg te leggen!
    Ik heb het over Timbleweed Park (K)
    "You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic matter as everyone, and we are all part of the same compost pile."

Mentioned
    1374 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Morrigun99 View Post
    Ik heb het over Timbleweed Park (K)
    oh haha

Ja echt niet normaal. Ik speel best wat adventure games op mijn Switch, maar weinig die ik zo uuuuren op rij speel als Thimbleweed Park. Ik kan serieus niet wachten vanavond verder te gaan.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    817 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Teenage mutant ninja turtles Shedders Revenge!

Heerlijk dit samen met de Mrs co-op lopen rammen. Echt heerlijk deze game.

Ook op Xbox en PC Gamepass
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Mentioned
    326 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    F*ck it, @Tonne . Ik koop normalitair nooit spellen bij release, maar je hebt me volledig overtuigd!

Game's downloadin' as we speak!

Mentioned
    326 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Teenage mutant ninja turtles Shedders Revenge!

Heerlijk dit samen met de Mrs co-op lopen rammen. Echt heerlijk deze game.
    Blij dat je het oppgeworpen hebt, want het is een hartstikke leuke titel! Ik word hartstikke vrolijk van de felle kleuren, en is een variant op easy to learn, difficult to master! Donatello is hier vooralsnog favoriet (uitstekende range!), maar ik overweeg hierna eens een van de snelle te proberen. Probleem is alleen als je continu met een long range-character je steeds klop krijgt bij de snelle omdat je zo dicht in de buurt moet komen!

Een spel dat duidelijk gemaakt is door en voor fans!
    Alleen jammer dat het spel geen online matchmaking heeft! Als geen van je online contacten dit speelt moet het met twee controllers op de bank.

Ps. Ik heb na vandaag overigens zin de tekenfilmserie van vroeger weer eens te gaan kijken! Ik heb het spel geloof ik bijna uit, maar ik verwacht nog wel dat deze smash-mix van het thema te gaan zien voor de credits!

Last edited by Lord Serafin; 17th June 2022 at 21:09.

Member Manveru's Avatar
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: manveru125
    Shadows of Forbidden gods
    Denk Crusader kings, maar in plaats van 1 van de characters in de game speel je een eldritch god buiten de wereld. Je hebt agents/cult members in de wereld waarmee je op zo'n geheim mogelijk manier chaos probeert te zaaien om zo de apocalypse te veroorzaken. In de game is er altijd 1 character die jou door heeft en hij/zij probeert vertrouwen te winnen van de heersers in de wereld en een alliantie te smeden om je plannen ongedaan te maken.
    Erg leuk turn based strategy spelletje. De UI verdient alleen nog wel wat aandacht.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    817 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld

Blij dat je het oppgeworpen hebt, want het is een hartstikke leuke titel! Ik word hartstikke vrolijk van de felle kleuren, en is een variant op easy to learn, difficult to master! Donatello is hier vooralsnog favoriet (uitstekende range!), maar ik overweeg hierna eens een van de snelle te proberen. Probleem is alleen als je continu met een long range-character je steeds klop krijgt bij de snelle omdat je zo dicht in de buurt moet komen!

Een spel dat duidelijk gemaakt is door en voor fans!
    Alleen jammer dat het spel geen online matchmaking heeft! Als geen van je online contacten dit speelt moet het met twee controllers op de bank.

Ps. Ik heb na vandaag overigens zin de tekenfilmserie van vroeger weer eens te gaan kijken! Ik heb het spel geloof ik bijna uit, maar ik verwacht nog wel dat deze smash-mix van het thema te gaan zien voor de credits!

Fijn om te horen. Ik zit met de Mrs op de bank te kraaien van plezier.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Mentioned
    326 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Dark Souls II [PS4]
    Oooooooh....happy days are here again!!

Na deze na een paar uur spelen te laten liggen op de PS3, besloot ik deze nog maar 's een kans te geven (aangezien hij voor een zacht prijsje kwam met de illustere deel 3 ).

Tja, wat zal ik zeggen, het is weer op en top DeSo; onduidelijke gevolgen van je keuzes, Covenants waarbij je niet weet welke buffs ze geven, NPC's met cryptische verhalen waarbij je Sherlock holmes moet inhuren om er wijs uit te worden, dood gaan door falende locks-ons, dood gaan door enemy pile-ups, meer gelul, idiote co-op players, invaders in bepaalde gebieden die opdringeriger zijn dan je nymphomane ex, de naam Amber Herbs die gezien hun naam doen denken aan een ander actueel item, irritant geplaatste archers, en een Nemesis-type vijand die je blijft achtervolgen, maar afdruipt als je 'm even 20 seconden niet aankijkt...

Dark Souls II: ....wat een taffes spel. IK HAAT HET!!!!

In tijden niet zo'n lol gehad: ervaring 8/10 tot nog toe!

Tags for this Thread