Ziet er goed uit, @Baukereg . En volgens mij zijn de kleuren van de controller gebaseerd op die van de Gameboy?
Ziet er goed uit, @Baukereg . En volgens mij zijn de kleuren van de controller gebaseerd op die van de Gameboy?
Tijdje geleden was ik op zoek naar een Gamecube. Uiteindelijk eentje gevonden voor een zacht prijsje, waarna ik deze heb gecustomized/refurbished. Was gisteren blijkbaar ook een heisa in bepaalde Facebook groepen waar ik deze foto had geplaatst (met info over de originele specs) dat dit een mogelijk zeldzame GC geweest zou zijn. Uiteindelijk was dat het niet (een Pearl White Final Fantasy CC versie) maar wel een normale Pearl White.
Verder was de Gamecube Player ook zilver, dus die heb ik ook mee gespoten met de Gamecube.
Horen die vlekken bij de look?
Om eerlijk te zijn, ik vind de custom job maar weinig toevoegen, dus kan mij de heisa wel een beetje voorstellen. Misschien mooi in een thema op een kast of met andere devices, maar zo an sich vind ik de originele kleuren mooier persoonlijk.
Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.
Verzamelaars zullen dit altijd hebben idd.
En een Pearl White weer terug naar paars is een gedurfde keuze haha.
maar een refurb NGC is altijd een goed iets imho. Helemaal als dit een exemplaar is met een Digital Out.
"As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
- Frank Murphy
Ik vind het eerlijk gezegd ook echt doodzonde maar smaken verschillen![]()
Dat is uiteraard altijd een kwestie van smaak. Ik customize consoles sinds 2012 en heb al heel veel verschillende meningen gehoord. De een houd van origineel, de ander vind het leuk als ze iets unieks hebben. Het heeft mij destijds geen windeieren gelegd, bij zegge van spreken.
Dit is gewoon een simpele DOL-101 versie, niet zoveel waard. Overigens is de tint een stuk donkerder dan de originele Indigo kleur.
No offence verder trouwens, ricepuppetIk ben wat console design betreft sowieso gewoon meer fan van de wat cleanere designs. En omdat de onderzijde juist de originele NGC kleur heeft geeft het op het eerste gezicht de indtuk alsof enkel de bovenkant gedaan is.
Zwart en wit is wel een combo waar ik benieuwd naar zou zijn. Of misschien een overgang met een tussenkleur die wat meer overlapping met de desbetreffende kleuren binnen het kleurenspectrum zou hebben.
Vandaar dat het mij niet zoveel boeide
Ik release deze week een video waar ik de hele custom laat zien. Iemand op FB maakte ook die opmerking, maar hij net een tint donkerder dan de indigo versie. Maar, zoals je zegt, je zou graag een andere kleur willen zien en heeft iedereen zijn eigen specifieke wensen![]()
Vatte het ook niet zo op hoor; kunst is subjectief, dus wat de een niet mooi vind, vind de ander wel. Ik heb in het verleden ook clean designs gemaakt : https://www.deviantart.com/ricepuppe...3052/paintjobs
En soms doe ik het, dan weer het ander. Ligt er maar net aan waar ik voor ga.
Dit is de video waar ik de custom paint job van begin tot eind uitleg![]()
Logitech G Flight rudder peddals. Voor flight sim helicopters (AH-64 Apache in DCS) zijn pedals een must, ik het een een tijdje geprobeerd te vliegen met een twist stick, maar dat is bijna onmogelijk.
Tof! Hoe ziet je set up er verder uit?
Supervet!
Guilty Gear voor mij.
Ni no kuni 2 voor de mrs, want die heeft net deel 1 uitgespeeld![]()
"As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
- Frank Murphy