Post hier al uw filmervaringen!
Laatste post uit deel 21:
Originally Posted by Black
Post hier al uw filmervaringen!
Laatste post uit deel 21:
Originally Posted by Black
"he's so fluffy" ...leukste stukje uit de film!
alhoewel..... "does this count as annoying"
Net World Invasion: Battle Los Angeles gekeken.
Op zich niet verkeerd, maar ook niet echt bijzonder.
The Way Back.
Vond het een goede film, prima mee vermaakt.
Limitless, Geniale film, vind dat het idee van de film erg goed is uitgewerkt. Als ze nog wat meer / iets beters hadden gedaan met de relatie tussen Eddy en Lindy was de film nog beter geweest. Iig, gaat 'm kijken mensen!
Into The Wild nog maar eens opgezet na een plotseling opduikend vluchtgevoel dat ik vandaag had (dat ik heb zo nu en dan). Ik blijf het gevoel van vrijheid, ontdekking en overgave aan schoonheid en genieten geweldig vinden, maar het verhaal zelf boeit me nog steeds niet heel erg. Alleen de interactie met Jan en Rainey (die hippies) vind ik mooi, verder vind ik de karakters niet boeiend. Maar dat is gelukkig ook niet waar de film het van moet hebben. Blijft een lekker uitstapje, zo nu en dan. Vanaf de bank...
Lord Serafin: @*NERAZZURRI* Het klopte wat je zei
Originally Posted by *NERAZZURRI*,2522502
[b]Priest[b]
Wist dat het niet veel zou zijn, is het ook niet. Doe geen moeite.
One tequila, two tequila, three tequila, floor. - George Carlin
Eddie VedderOriginally Posted by *NERAZZURRI*,2522502
"His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."
Jij had toch niet zo veel met het gefluister in The New World? Dan moet je The Tree of Life écht ZO hard links laten liggen....Originally Posted by *NERAZZURRI*,2522502
"You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic matter as everyone, and we are all part of the same compost pile."
Dacht dat de forum sowieso al helemaal overspoelt zou zijn met Tree of Life berichten, maar heb nog maar weinig gezien van onze eigenhuize film critici.
Ik zal niet zeggen dat het historisch accuraat is , maar ik zal ook niet zeggen dat het niet historisch accuraat is.
Hopen dan dat de beelden me overtuigen, net als in TNW. Het gefluister opzich is al irritant, maar wát er wordt gezegd in het gefluister van TNW vind ik misschien nog wel irritanter: van dat vage gezwemel over niks. Verschrikkelijk, waarom dóen mensen dat toch?Originally Posted by Morrigun99,2522516
Nou, ik vind de vorige films van Malick echt fantastisch. Laat ik dat voorop stellen. Maar ik ben er nog niet helemaal uit of ik The Tree of Life geniaal vind, of qua aanpak - die jij nogal boud omschrijft - té ver is gegaan...vandaar mijn inschatting dat hij wellicht niet aan jou besteed zal zijn.Originally Posted by *NERAZZURRI*,2522585
"You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic matter as everyone, and we are all part of the same compost pile."
X-Men First Class
Awesome. Beste X-Men film evar.
Goosebumps.
Ik ga er hetzelfde in als jij, op het gefluister na dan , dus ik ga het wel zien. Ik heb in ieder geval besloten om te wachten tot ie op BR is.Originally Posted by Morrigun99,2522592
Ik vond X2 beter, maar ook ik was zéér aangenaamd verrast. Zeker na het debakel van X3 en Wolverine. Ik vond de cast van First Class érg sterk met McAvoy en Fassbinder als lichtend voorbeeld. Naar aanleiding First Class toch even de onderstaande box gescoord (niet bij Bol overigens):Originally Posted by Obsidian,2522602
Ik raad je - zoals altijd eigenlijk - wel de bios aan. Sommige scenes zijn zo episch van opzet dat het grote scherm m.i. een pre is.Originally Posted by *NERAZZURRI*,2522608
Hoor er ook zeer positieve dingen over, ik vond X2 als enige echt geweldig, maar het komt imho nog niet in de buurt van de epicness van de comics. Ik wil giant robots, lasers en spierballen!
Ik zal niet zeggen dat het historisch accuraat is , maar ik zal ook niet zeggen dat het niet historisch accuraat is.
Ik vind dat gefluister in Malick z'n films eerlijk gezegd ontzettend belangrijk voor de gehele ervaring die de man telkens biedt. In elk geval de voice-over met filosofische verwoordingen, die af en toe opsteken. Pure cinema. Ik wil 'm het liefst in Tuschinski zien, mogelijk maak ik er een double bill van de 18e met 2001 die die middag ook draait. Lijkt me erg passend. Ga je daar trouwens nog heen, Nera?
High in the halls of the kings who are gone. Jenny would dance with her ghosts. The ones she had lost and the ones she had found. And the ones who had loved her the most.
Fuck, zou dan ook graag gaan, maar kom dan net terug van vakantie. Wil ToL ook asap zien, nog geen tijd voor gehad..
"His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."
Als je dan in A'dam bent zie ik geen probleem.
High in the halls of the kings who are gone. Jenny would dance with her ghosts. The ones she had lost and the ones she had found. And the ones who had loved her the most.
Volgende week ga ik ook naar The Tree of Life in Tuschinski. Even iemand opzadelen met mijn filmverlangen. Can't wait!
Ik ben het hier helemaal mee eens. De film heeft zo ongelofelijk veel indruk op mij gemaakt. Toen ik 'm de eerste keer had gezien zat ik nog dagenlang met die film in m'n hoofd. Binnenkort maar eens herzien op blu-ray.Originally Posted by *NERAZZURRI*,2522502
Waar en voor hoeveel? Die tekenfilm was awesome .Originally Posted by Morrigun99,2522627
Ik ben net terug (Verkade Fabriek). Niet een film voor iedereen, maar ik ben er absoluut door geraakt. Wát een muziek in combinatie met beeld. Lacrimosa, Opus Dei, Brahms. Indrukwekkend!Originally Posted by Joennnn,2522668
Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.
Wel een film voor mij (hoop ik oprecht). Ik heb zijn vroegere werk kunnen waarderen en de filosofische insteek zal me absoluut boeien. Sowieso is het overkoepelende thema over leven en dood absoluut iets waar ik veel over nadenk.Originally Posted by Like-a-Bunny,2522742
Edit: Blow net weer gezien. Wat grijpt die film me toch ongelofelijk erg aan. Johnny Depp on steroids. Geweldige prestatie.
Holy shit, helemaal vergeten. Ik zou er wel heen willen maar heb volgende vrijdag of zaterdag een feest waar ik heen móet, en weet niet of dat past. Hoe zit het met de kaarten? Want destijds vertelde je me dat dat toen nog geen probleem was, maar nu?Originally Posted by Rhaegar,2522657
Ik wil wel écht heel graag. Als ik één film (nou ja, een van de twee) in de bios zou willen zien is het 2001 wel.
Oh god yes!Originally Posted by *NERAZZURRI*,2522776
Ook net gezien. Had al wel eens stukjes gezien, maar nu helemaal. Aardige film, Johnny Depp zet een leuk karakter neer. Vond hem ook erg veel weg hebben van Lord of War (of eigenlijk andersom waarschijnlijk).Originally Posted by Joennnn,2522752
Ben ik volledig met je eens...totdat ik Tree of Life zag. Toen vond ik het allemaal net wat té ver gaan. Maar goed, de film moet nog bezinken (ondanks dat ik hem al 1,5e week geleden zag).Originally Posted by Rhaegar,2522657
MediaMarkt. Euro of 70.Originally Posted by Lord Vampire,2522696
Fear And Loathing in Las Vegas.
Trippy
Dan weet je nu als het goed is waar mijn username en avatar vandaan komen.
Ouch, dat is me veel te duur. Heb hem daar wel eens zien liggen, maar wist niet meer voor hoeveel. Als hij nou 25 euro was wilde ik hem ook wel kopen, maar 70 euro voor wat nostalgie? Nah .Originally Posted by Morrigun99,2522809
Net nog even gecheckt, er is nog niet eens een kwart gereserveerd. Schande eigenlijk, maar door de wansmaak van anderen heb je nog een kans.Originally Posted by *NERAZZURRI*,2522776
Ga je er ook heen? Tuschinski doet sinds februari elke maand een klassieker trouwens, check.Originally Posted by Like-a-Bunny,2522788
One Flew Over The Cuckoo's Nest gaat landelijk draaien trouwens, samen met vijf andere films van Nicholson (Easy Rider, Five Easy Pieces, Professione: Reporter, Chinatown & The Shining). Oh, en in Eye/Filmmuseum is in de zomer een grote Nicholson special, waar zo'n beetje al z'n grote films langskomen: klik
In de trailer was ook al veel van dat gefluister en dat vond ik toen in elk geval goed werken en erg mooi bovendien. Mgoed, eerst de film maar eens zien. Ik kom er op terug.Originally Posted by Morrigun99,2522809
Ben benieuwd wat je er van vindt...
Is prijzig ja, maar ik ben nou eenmaal een nostalgisch typje...Originally Posted by Lord Vampire,2522820
Dat had ik al meteen door Wat ik wel geleerd heb is de reden dat je het gebruiktOriginally Posted by Like-a-Bunny,2522816
Straks Source Code kijken, ben benieuwd
One tequila, two tequila, three tequila, floor. - George Carlin
Niet eens over nagedacht eigenlijk...maar het is gewoon een film die ik op die manier wel eens zou willen ervaren.Originally Posted by Rhaegar,2522832
Jaren geleden deed Pathé Eindhoven iets soortgelijks trouwens en kon je elke week een klassieker in de bios bekijken. Ik heb toen mogen genieten van Alien ('79) op het witte doek. Geweldig.
Gister Commando gezien, blijft een heerlijke macho-film uit de jaren 80. Ze spotten er zelf ook mee, door de uitspraken van die meid die met Arnold meegaat (These guys eat too much red meat!)
Wel grappig, ik heb hem al jaren niet meer gezien, maar kwam er dus gister achter dat de dochter van Arny wordt gespeeld door Alyssa Milano.
Ik vond m erg tof!Originally Posted by ScreamGT,2522855
Erg tof inderdaad. Uiteraard is er een groot verschil met de staat van de print/geluid. Ik zag bijv. onlangs La Strada: dat was geen ruis meer, dat was herrie! Eigenlijk ondoenlijk, want continue was dat geknal te horen en haalde je steeds weer uit de film. Maar 2001 is recentelijk volledig gerestaureerd, dus dat moet een feest worden.Originally Posted by Like-a-Bunny,2523035
Echter, het kan ook verkeerd aflopen.