User Tag List

Page 437 of 439 FirstFirst ... 337 387 427 435 436 437 438 439 LastLast
Results 17,441 to 17,480 of 17523

Thread: [Algemeen] Onlangs bekeken films

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    101 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Ik ben geen mega-fan ofzo, maar het probleem is dat mensen die film zo de hemel inprijzen. Het is een film met een sterke cast/karakters die een absurd hommage-to-whodunnit plot in een vrij classy jasje steekt, maar ik zie het ook niet als een of ander ongekend meesterwerk. De gigantische hype maakt de film al dood voor veel first-timers.

Gek, ik vond hem zeker nice maar op de een of andere manier raakte de film mij niet zo. Qua muziek had ik juist het gevoel dat er meer in zat, en qua plot ook. Begrijp mij niet verkeerd, alsnog een uitstekende film, maar ik zie mijzelf hem niet snel nog een rewatch geven ofzo.
    Dat heb ik met de meeste Pixar films, voorheen geweldig met een eerste kijk en voor een poosje ook wel een 2de kijk. Maar de laatste jaren vind ik het alleen geinig bij de 1ste keer dat zo'n film zie en daarna vind ik het wel best. Pixar probeert elke keer net die ene noot op zo'n manier te raken dat je zo'n hipster mind blown momentje krijgt. Daarna is het helaas gewoon Novelty. En vind disney's andere Animatie studio laatste jaren veel beter als je kijkt naar Tangled/Moana en helaas ook Frozen.

Wall E blijft wel mijn favoriete Pixar Film en mogelijk allround CGI Animated Feature.

Kijk Soul later wel eens voor een 2de keer zou misschien mogelijk wel beter kunnen hangen tegelijker tijd denk ik NU ineens dat het gewoon Ratatouille in een ander jasje is.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Ryu Hayabusa Gaunter O'Dimm's Avatar
    Mentioned
    136 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Soul (2020)

En dat was de beste film van 2020.

We're all Africans *NERAZZURRI*'s Avatar
    Mentioned
    162 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: NERAZZURRI_NL
    Midnight Sky

Probeer volgende keer je karakters wat inhoud mee te geven, George. Het boeide me werkelijk geen zier. En dat met een setting om van te watertanden.

Klaus

...was in dat opzicht veel beter. Leuke animatiefilm met een inventieve insteek van het kerstmanverhaal.
    'A world without utopias, inevitably looks back' - Enzo Traverso

Mentioned
    162 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Soul

Gaaf. De creatieve geesten bij Pixar zijn weer flink los gegaan. Past in de top van het Pixar-oeuvre!

Woblin' Chinaman Trio-sama's Avatar
    Mentioned
    291 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    WonderWoman 84.
    Jezus. Wat. Langdradig. En. Bovenal. Kut.
    "Know thyself, and thou shall know all the mysteries of the gods and of the universe."
    "Know thyself, because what else is there to know?"

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    852 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Quote Originally Posted by Trio-sama View Post
    WonderWoman 84.
    Jezus. Wat. Langdradig. En. Bovenal. Kut.
    Ja ik hoor en lees overal dat Patty een beetje op haar bek is gegaan met deze..
    Ik wacht rustig af.

Woblin' Chinaman Trio-sama's Avatar
    Mentioned
    291 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Ja ik hoor en lees overal dat Patty een beetje op haar bek is gegaan met deze..
    Begrijp me niet verkeerd, die Gal Gadot (bleegh die naam trouwens, klinkt als een bad guy uit een slechte Anime) is lekker om naar te kijken, maar dat is er ook wel af na een half uurtje. (ok, komt even terug met dat gouden armor aan! )

Maar verder was er ook echt geen ene ruk aan.
    "Know thyself, and thou shall know all the mysteries of the gods and of the universe."
    "Know thyself, because what else is there to know?"

Wat heb je? ScreamGT's Avatar
    Mentioned
    121 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: ScreamGTNL PSN ID: ChrissInkyCross
    Naast dat er gewoon veel drek en matige shit uit hollywood komt rollen de laatste jaren.... VERZIN EENS IETS FUCKING NIEUWS.

Die prequels en sequels zijn ondertussen echt om te janken.
    One tequila, two tequila, three tequila, floor. - George Carlin

Mentioned
    121 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Soul

Vermakelijk!

Mentioned
    136 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Gaunter O'Dimm View Post
    Soul (2020)

En dat was de beste film van 2020.
    Ok, kennelijk heb ik nog een hoop gemist:

Dus vanavond System Crasher, Never Rarely Sometimes Always, First Cow of Wild Goose Lake, toevallig films die ik nog had "liggen". :0 Wellicht ook aanraders voor de rest hier.

Vers Vlees Slowghost's Avatar
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Never Rarely Sometimes Always is heel sterk, maar is wel zware kost. Daar moet je wel ff net zin in hebben.

Mentioned
    121 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

The Mule

Had niet verwacht dat er zo'n 'sterren cast' in zat. Maar de film keek in ieder geval erg goed weg, ondanks dat deze wel een beetje lang duurde.

Mentioned
    136 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Slowghost View Post
    Never Rarely Sometimes Always is heel sterk, maar is wel zware kost. Daar moet je wel ff net zin in hebben.
    Had ik niet dus het zijn 3 films uit het oeuvre van John McTiernan geworden: Last Action Hero (1993), Die Hard (1988) en Die Hard With a Venguance (1995).

Vooral Last Action Hero blijft gewoon een ontzettend leuke film, wat er ook over gezegd wordt, wat voor enorme flop het ook was (al is direct concurreren met summer blockbuster films als Jurassic Park natuurlijk nooit een goed idee). Als kind helemaal grijsgedraaid dus ik wist alles nog maar desondanks verveelde het geen moment, al begreep ik nu pas de referenties, de vele inside-jokes mbt. o.a. actie films.

Het is echt is een underrated gem en ik zou het zelfs bijna een klassieker willen noemen: Het is een persiflage op het actie-genre en nog een geweldige ook.

En die rol van Charles Dance als villain met het glazen oog is ook zo goed. "Hello? I've just shot somebody, I did it on purpose!"

Vanavond ook maar eens even Predator (1987) er achteraan plakken, dan heb ik al zijn beste films weer gehad.

"Hey, sarge, you're bleeding.

- I ain't got time to bleed!"

Spoiler:

"This stuff will make you a goddamn sexual tyrannosaurus, just like me."

McTiernan
    Last edited by Gaunter O'Dimm; 2nd January 2021 at 11:32.

Mentioned
    852 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Had ik niet dus het zijn 3 films uit het oeuvre van John McTiernan geworden: Last Action Hero (1993)
    Eens met je conclusie. Ik heb de film in de bios gezien destijds, en vond hem toen een vreemde, maar zeker geen slechte film. Ik begreep destijds wel waarom hij flopte (al was dat ook destijds groot nieuws, want het was de eerste Arnie die dat deed), daarna nog een keer gezien toen hij voorbij kwam op TV en dacht ineens, goh dit is best leuk bedacht en goed uitgevoerd eigenlijk.

Overigens had ik dat ook bij Jingle All the Way, waar ik meer om heb gelachen dan menig komedie, heerlijke spoof op de Amerikaanse kerst kooplust.
    Ik wacht rustig af.

Mentioned
    136 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eens met je conclusie. Ik heb de film in de bios gezien destijds, en vond hem toen een vreemde, maar zeker geen slechte film. Ik begreep destijds wel waarom hij flopte (al was dat ook destijds groot nieuws, want het was de eerste Arnie die dat deed), daarna nog een keer gezien toen hij voorbij kwam op TV en dacht ineens, goh dit is best leuk bedacht en goed uitgevoerd eigenlijk.

Overigens had ik dat ook bij Jingle All the Way, waar ik meer om heb gelachen dan menig komedie, heerlijke spoof op de Amerikaanse kerst kooplust.
    Gaaf Maar inderdaad, het is echt geen slechte film, integendeel, en het verbaasde mij zelfs hoe lekker de film nog wegkijkt na al die jaren. Het heeft een hele goede pacing, al is dat ook niet vreemd voor iemand die zulke legendarische actie-films als Die Hard en Predator gemaakt heeft.

Ook deze scène.

"Iced that guy, to cone a phrase."

Als kind vond ik dit zo fucking awesome (en nu stiekem nog steeds). Je ziet gewoon dat men met liefde en plezier aan dit project gewerkt heeft.

En eens wat Jingle All The Way betreft, ik had alle films van Schwarzenegger op VHS en heb ook deze altijd met veel liefde bekeken
    Last edited by Gaunter O'Dimm; 2nd January 2021 at 11:56.

Mentioned
    162 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ok, kennelijk heb ik nog een hoop gemist:

Dus vanavond System Crasher, Never Rarely Sometimes Always, First Cow of Wild Goose Lake, toevallig films die ik nog had "liggen". :0 Wellicht ook aanraders voor de rest hier.
    Inspiratie. Merci!

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by *NERAZZURRI* View Post
    Inspiratie. Merci!
    Mee eens! Sowieso wordt hier elke titel even nagetrokken. Much appreciated!
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    162 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Official Secrets

Over de dame die een memo lekte waaruit bleek dat de UK illegaal de Irak-oorlog in werd getrokken door USA. Prima film waarin je rechtvaardigheidsgevoel flink gekieteld wordt.

Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

The Changeling (1980)

The Haunting (1963)

Hill House has stood for about 90 years and appears haunted: its inhabitants have always met strange, tragic ends. Now Dr. John Markway has assembled a team of people who he thinks will prove whether or not the house is haunted.
    Waar kennen we dat huis ook alweer van?

Geweldig om door de tijd te reizen met dit soort titels. Wel gek om je te realiseren dat ik naar mensen kijk die allemaal al zolang overleden zijn. En waar ken ik George C. Scott en Melvin Douglas in vredesnaam van? Die gezichten heb ik veel vaker gezien volgens mij.

Mentioned
    136 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    The Floorwalker (1916)

Speaking of 'naar mensen kijken die allemaal al zolang overleden zijn' Vermakelijk maar het voelde meer als een Buster Keaton dan een Charlie Chaplin film, wat natuurlijk ook wel logisch is, Chaplin heeft zich namelijk nog decennialang kunnen doorontwikkelen terwijl Keaton op een gegeven moment aan het lijntje gehouden werd en geen creatieve vrijheid meer had. Ik ben fan van beiden maar het is toch eeuwig zonde dat de wereld nooit zal weten wat Buster Keaton had kunnen bereiken mocht hij dezelfde creatieve vrijheid als Chaplin hebben gehad.

Prachtig, zo'n tijdcapsule. Misschien dat ik vanavond eindelijk eens voor Metropolis (1927) ga. Of misschien toch maar Das Cabinet des Dr. Caligari (1920)?

Heerlijk om zo terug in de tijd te kunnen gaan. En dan te bedenken dat meer dan 90% van alle Amerikaanse films van voor 1929 en 75% van alle stille films (stomme films is zo'n outdated term, soldaten eten hopelijk ook geen tankchocolade meer) ooit gemaakt verloren zijn gegaan. Gone forever.

Een oude wereld die allang weg is, levens die allang geleefd zijn... Zo fascinerend.
    Last edited by Gaunter O'Dimm; 3rd January 2021 at 10:52.

Mentioned
    852 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    The Changeling (1980)

Geweldig om door de tijd te reizen met dit soort titels. Wel gek om je te realiseren dat ik naar mensen kijk die allemaal al zolang overleden zijn. En waar ken ik George C. Scott en Melvin Douglas in vredesnaam van? Die gezichten heb ik veel vaker gezien volgens mij.
    Potverdorie die stond met kers op het programma toen de stroom uitviel. Beide groots acteurs,

George C. Scott heeft 1 van de oudste memes known to the internet (Dr. Strangelove):

Kijk ook even The Exorcist 3 mocht je dat nog niet hebben gedaan. Geweldige film, underrated puur vanwege "het vervolg op".
    Ik wacht rustig af.

Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ja joh, doe er nog 50 jaar af!

Roundhay Garden Scene (1888)

Kort vooral!

Kijk ook even The Exorcist 3 mocht je dat nog niet hebben gedaan. Geweldige film, underrated puur vanwege "het vervolg op".
    Doe ik! Wordt een rewatch, maar zowat alles is weggezakt inmiddels.

Mentioned
    162 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik ken George C Scott vooral van Patton.

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    293 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: K1kk3rGNL
    @Lab en Gaunter; die tijdcapsule gedachte is fascinerend!
    Heb Metropolis zelf nooit gezien maar het posterontwerp en de foto's op imdb zijn awesome.
    Krijg er een beetje het David Lynch gevoel bij, zoals de sets van Eraserhead of stukken uit het derde Twin Peaks seizoen.

Lijken me wel lastige films om te kijken omdat je het altijd zal zien als een relic uit een ver verleden en niet casual zoals een film van de moderne filmcultuur (vanaf de 70s tot heden).
    Vereist toch wel een bepaalde mindset.

Het zijn waarschijnlijk ook meer theather/toneelstukken ipv films die we nu kennen (horseless carriage syndrome).
    Maar mooi dat het bewaard is gebleven!

Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Kikker View Post
    Vereist toch wel een bepaalde mindset.
    Dat klopt ook wel, hoewel ik bijvoorbeeld The Innocents ('61) juist nog uitzettend goed kijkbaar vond.
    En die jaren tachtig films zitten vooral vol met mijn eigen jeugdsentiment. Dat maakt het kijken helemaal makkelijk.

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    135 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Kikker View Post
    Heb Metropolis zelf nooit gezien maar het posterontwerp en de foto's op imdb zijn awesome.
    Krijg er een beetje het David Lynch gevoel bij, zoals de sets van Eraserhead of stukken uit het derde Twin Peaks seizoen.
    Deze heb ik een tijdje gehad:

Gewoon een prachtige film. Maar Fritz Lang is altijd de moeite waard.
    En qua parallellen die je trekt met Lynch: het zijn veel expressionistische elementen waar je op lijkt te wijzen. Check dan vooral Das Cabinet des Dr. Caligari. ZO mooi.

@Like-a-Bunny Topfilms. Beide. The Changeling is echt zo'n vergeten toppertje.
    @Gaunter O'Dimm . Topfilms. Beide. Legendarisch goed zelfs. En al veel vaker op gewezen...'we' hadden onze eigen Valentino-to-be in die tijd: Lou Tellegen. Uit 'Rooi' notabene.

Slumbering gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    261 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Met stomme films heb ik wel moeite. Maar recent heb ik nog Gone with the Wind gezien (yep, vanwege de ophef) en vorig jaar Bonnie and Clyde. Beiden nog goed te doen.
    Speelt momenteel: art of rally

Suit up! Lender's Avatar
    Mentioned
    283 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alita: Battle Angel

Nog steeds even spectaculair. Benut niet zijn volledige potentieel, maar ik kan er desondanks nog altijd enorm van genieten.
    Hopelijk doen ze er nog iets mee, zit genoeg in om er een sequel van te maken. Jammer dat Cameron dit laten vallen heeft. Was nochtans een perfecte match geweest voor hem.

En oja, deze film in 4K blu-ray op een 65" Oled is pure porno.

Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Swallow (2020)

Hunter, a newly pregnant housewife, finds herself increasingly compelled to consume dangerous objects. As her husband and his family tighten their control over her life, she must confront the dark secret behind her new obsession.
    Absolute toprol van deze Haley Bennett. Niet de film die ik verwachtte, maar daardoor beter. Mooi einde ook.

Repulsion (1965)

A sex-repulsed woman who disapproves of her sister's boyfriend sinks into depression and has horrific visions of rape and violence.
    Oudje van Polanski, die ook nu nog een pakkende sfeer over weet te brengen. Traag, beklemmend en claustrofobisch. En met een prachtige Catherine Deneuve.
    En dat laatste shot....
    Last edited by Like-a-Bunny; 4th January 2021 at 18:24.

Mentioned
    852 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

The Sound of Metal

Wow... pracht van een film over een metaldrummer die zijn gehoor kwijt raakt. Kwam bij mij extra hard binnen gezien gelijke (zij het niet zo extreem) ervaring. Als kijker wordt je volledig meegenomen in zijn belevingswereld. De film is weinig voorspelbaar behalve de les in acceptatie van het onvermijdelijke.
    Ik wacht rustig af.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    722 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Wonder woman 1984. Was prima. Niet bijzonder goed geschreven. Maar prima film verder. Eind credits scène was wel bijzonder leuk gedaan.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    98 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TakingdjAztec PSN ID: Dip_Snoes Steam ID: takingdjaztec
    Ik kan iedereen 'Morning Glory' (Feel good film zoals ik in geen tijden meer heb gezien) aanbevelen.. Harrison Ford op zijn best, Rachel McAdams op haar best, side-role voor Patrick Wilson en Jeff Goldblum.
    All you need to know: https://www.viberate.com/artist/mindru

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    135 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @Like-a-Bunny

Goeie reminder dat Repulsion nog op mijn backlog staat. Ik heb altijd wel wat moeite om me te zetten tot dit type film van Polanski. Voornamelijk vanwege het thema i.c.m. enorm trage tempo.
    Zelfs bij Rosemary's Baby had ik daar last van.

Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Wonder woman 1984. Was prima. Niet bijzonder goed geschreven. Maar prima film verder. Eind credits scène was wel bijzonder leuk gedaan.
    Ik vind het vooral heel treurig dat Tenet + WW84 dit filmjaar nog zouden moeten redden...terwijl het in mijn ogen (op z'n best) extreem matige films zijn. Want zo leuk/fris als ik de eerste Wonder Woman vond, zo slecht vond ik de tweede. Als je als regisseur niet meer weet te halen uit zo'n budget + cast, verspeel je m.i. heel snel je opgebouwde krediet.

Nog een greep:

Birds of Prey (2020)
    Ik snap dat mensen afhaken op Robbie's Harley Quinn, maar ik vind op zich wél dat ze een goede prestatie neerzet. Voor de rest gewoon een onoriginele, vlakke film die in feite het niveau van zijn slechte voorganger maar mondjesmaat overstijgt.

Patriots Day (2016)
    Goedkoop sentiment? Ik zat in ieder geval dik 2 uur op het puntje van mijn stoel. Erg kundig gemaakt + geweldige spanningsbogen. Topper. Goeie soundtrack ook (zie: Soul).

Batman vs. TMNT (2019)
    Verrassend leuk. De combinatie werkt goed. Een van de betere DC animaties die ik heb gezien.

Soul (2020)
    Erg goed, maar niet de her-uitvinding van Pixar zoals zij in het verleden bij nieuwe films vaak deden. Godheden Reznor/Ross bewijzen wederom dat een soundtrack de film naar het hoger niveau kan tillen. Ik vond de film door de soundtrack zelfs veel volwassener aandoen dan de andere Pixars.

De helaasheid der dingen (2009)
    Enorm gelauwerde verfilming van een van de leukste boeken die ik de laatste jaren las. Maar de toon vind ik niet altijd zo consequent zoals in het boek. Daardoor een paar memorabele scenes, maar overall een beetje vlees noch vis.

Godzilla: King of the Monsters (2019)
    Een zeer slechte, rommelige Emmerich-kloon. De monsters zien er wel fraai uit, maar het camerawerk doet afbreuk aan hun verschijning. Het is vooral het stompzinnig, menselijk drama dat het niveau nog lager trekt dan bv. een Day after Tomorrow of 2012. Eigenlijk net zo waardeloos als Godzilla '98. Jammer, want ik vond Godzilla '14 erg leuk.

Glass (2019)
    Split blijkt een incident: Shyamalan is zeer zeker niet 'terug', met dit geklungel van een film. Zelfs McAvoy kan dit niet redden.

Holiday Inn (1942)
    Crosby en Astaire in bloedvorm. Meer heeft een film niet nodig. Mierzoet, maar als ik me daar op instel kan ik enorm genieten van dit soort films.
    Tja...maar die blackfaces he. Je voelt echt in je vezels dat het terecht is dat dit soort scenes niet meer kunnen:

Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Morrigun99 View Post
    Ik heb altijd wel wat moeite om me te zetten tot dit type film van Polanski. Voornamelijk vanwege het thema i.c.m. enorm trage tempo.
    Dat herken ik wel. Deze film heeft er m.i. wel wat minder last van doordat er steeds best veel gebeurt. Het thema valt hier (gelukkig) ook wel positief mee. De nadruk ligt er niet zo op. Ik ben benieuwd hoe hij je straks bevalt.
    Last edited by Like-a-Bunny; 5th January 2021 at 11:30.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    722 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    @Morrigun99 dat zijn behoorlijke verwachtingen ja. Ik zie WW84 een beetje als Thor the Dark World. Gewoon niet nadenken over het plot en genieten van de achtbaan. Niet te veel aan tillen. Dan is het een prima popcorn kauwer.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Mentioned
    136 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dat verhaal van die Lou Tellegen is echt geweldig

En wat Glass betreft: volledig mee eens. Ik vind Split echt goed maar Glass is gewoon een onzinnige film, een waardeloos vervolg. Imo zijn enkel Split en The Visit zijn goede films van de afgelopen 10 jaar.

Mentioned
    162 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Official Secrets en The Report, allebei op Amazon, allebei praktisch hetzelfde thema (in andere zaken) en ook vrij gelijkwaardige waarderingen van mijn kant: fijne wegkijkers met voldoende spanning omtrent juridisch getouwtrek.

Mentioned
    852 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

The Changeling

Een film uit 1980 die oogt en aandoet als een jaren 70 film, in de tweede helft weet je als kijker al lang hoe het in elkaar zit en is het het ritje uit zitten. George C. Scott en Melvyn Douglas hadden als oude rotten meer screentime samen moeten hebben, want het is smullen bij de confrontatie tussen die twee. Maar al met al vond ik het niet al te bijzonder, vrij voorspelbaar en verre van eng, voor zover je dat nog kan verwachten voor een film uit die tijd.
    Ik wacht rustig af.

Woef? Fenix's Avatar
    Mentioned
    228 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Eerste was veel beter. Boss fight was in deel 2 wel beter, ben minder van de enorme monsters. Maar de hoeveelheid deus ex machina's die er in deze nog even uit de kast getrokken worden als onderdeel van haar powerset voor plot progressie... cloaking/lasso vision/vliegen... dan wordt het inderdaad suspense of disbelief maar aan en popcorn erbij. Nieuwe suit ziet er goed uit. Deed me even aan de Duitse arend denken in Kung Fury.

Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

The Changeling

Een film uit 1980 die oogt en aandoet als een jaren 70 film, in de tweede helft weet je als kijker al lang hoe het in elkaar zit en is het het ritje uit zitten. George C. Scott en Melvyn Douglas hadden als oude rotten meer screentime samen moeten hebben, want het is smullen bij de confrontatie tussen die twee. Maar al met al vond ik het niet al te bijzonder, vrij voorspelbaar en verre van eng, voor zover je dat nog kan verwachten voor een film uit die tijd.
    Mee eens.

Tags for this Thread