User Tag List

Page 413 of 414 FirstFirst ... 313 363 403 411 412 413 414 LastLast
Results 16,481 to 16,520 of 16556

Thread: [Algemeen] Onlangs bekeken films

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    932 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Quote Originally Posted by Gaunter O'Dimm View Post
    Ik zou dat van jeweetwel effe tussen spoilertags zetten, @martha1989 en @coola in de quote.
    Goed punt! Zie dat Coola het al heeft aangepast, heb het alvast voor Martha gedaan.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Member martha1989's Avatar
    Mentioned
    303 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik vond mijn gebrek aan gebruik van namen en momenten wel spoil free, maar oke, het is niet handig. My bad:-).
    @coola staat nog in jouw quote.

Edit: Stiekem probeer ik natuurlijk zoveel te spoilen dat mensen niet meer naar deze film hoeven en geld/ tijd besparen:-).
    Last edited by martha1989; 19th February 2020 at 09:24.

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    932 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Quote Originally Posted by martha1989 View Post
    Ik vond mijn gebrek aan gebruik van namen en momenten wel spoil free, maar oke:-).
    Gebrek aan smaak zal je bedoelen!!!!!!!!

Deel je mening over de film 100%

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yup, leuke film voor in de bios maar daar blijft het ook wel bij.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    487 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vandaag gekeken naar Azumi: Death or Love

Net zo goed als z'n voorganger en wederom het bewijs dat de Japanners weten hoe ze een manga moeten vertalen naar live action. Wel ontbreekt er bij deze film een character ala Bijomaru Mogami, nu heb je wel Roppa ( zijn wapen is overigens wel awesome) en Tsuchigumo als antagonisten maar qua karakter halen ze het niet bij Bijomaru Mogami. Maar de "spinnenweb" scène en vooral Chiaki Kuriyama 😍 😍 maakt het gemis van een toffe antagonist behapbaar.
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    487 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    The Divine Fury

The film tells the story of Yong-hoo (Park Seo-joon), a martial arts champion who gains divine powers to fight with a powerful evil force. After a tragic childhood, which involved the deaths of his parents, Yong-hoo has harbored deep resentment towards the Almighty.He uses this anger to become a successful MMA fighter. After a bout in the United States, he develops a stigmata, which forces him to seek the help of a Father Ahn (Ahn Sung-ki). The priest, who is an exorcist, sees potential in Yong-hoo after his wound defeated a demon. The two partner to battle demonic activity in Korea.
    Erg toffe action horror film. Normaal vind ik exorcism films maar 🤷 🤷 👎 👎 . Maar dit was een exorcism film done right.
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

We're all Africans *NERAZZURRI*'s Avatar
    Mentioned
    148 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: NERAZZURRI_NL
    Dark Waters

Boeiende film vanwege het verhaal. De uitwerking is wel behoorlijk cliché en degelijk. Een beetje zoals Mark Ruffalo zelf.
    'A world without utopias, inevitably looks back' - Enzo Traverso

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    315 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Ready Player One
    Bijna hele film met een grijns op m'n smoel gezeten door alle referenties en actie.
    7/8 mechagodzilla's, will watch again.

Sidenote: heb het boek niet gelezen, dat schijnt nogal een dooddoener te zijn voor de film.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    487 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    De ready or not met Samara Weaving () ?

Die vond ik echt heerlijk, bullshit verhaal maar zo lekker bloody & gory en gewelddadig. Oh en ofcourse Samara Weaving

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    487 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sonic

Cinecity draait sinds dit weekend de originele versie dus ik heb mijn kans gelijk gepakt.

Oké in theorie had deze film moeten zuigen. Maar uiteindelijk is het de beste game verfilming tot nu toe.

Source material respectvol gehanteerd en perfect benut.

Als je bent opgegroeid met Sonic en de games leuk vond ga deze film kijken. Ook als je Jim Carey een irritante acteur vind . Hij speelt dr Robotnik geweldig.

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    222 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by coola View Post
    Sonic

Oké in theorie had deze film moeten zuigen. Maar uiteindelijk is het de beste game verfilming tot nu toe.
    Haha jezus coola

Mentioned
    148 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Coola ontbeert een kritisch filter. Hij vindt gewoon niks kut.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    487 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by *NERAZZURRI* View Post
    Oh wil je mij echt negatief zien dan moet je beginnen over een film uit 1998 met een uit de kluiten gewassen leguaan.

Maar over Sonic, ik ben er nooit zo negatief over geweest als sommige andere mensen en heb altijd de instelling gehad ik ga deze film een kans geven. Een vermakelijke B-film met Sonic in de hoofdrol is toch wel iets wat ze kunnen maken, meer moet je niet verwachten van zo'n film dacht ik zo . Maar die gedachte blijkt nu fout want het is geen B-film geworden maar een pure Triple A film.

En zelfs zure kutjes die normaal enkel alleen maar azijn kunnen pissen (ik heb het dus over angry Joe en jeremy Jahns) zijn extreem positief over deze film.

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    781 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Quote Originally Posted by *NERAZZURRI* View Post
    Dat kijkt hij gewoon niet.

Coola een keer meenemen naar IFFR ofzo, naar binnen gooien en de deur snel dichtdoen, of vastboeien voor een oeuvre marathon van Terrence Malick. Ik betaal.
    Ik kan niet wachten

Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Dat kijkt hij gewoon niet.

Coola een keer meenemen naar IFFR ofzo, naar binnen gooien en de deur snel dichtdoen, of vastboeien voor een oeuvre marathon van Terrence Malick. Ik betaal.
    ! Tree of Life op repeat. Arme jongen.

Maar ik geloof direct dat die Sonicfilm goed uitgepakt heeft hoor. Wil hem zelf ook wel eens zien.

It's-a me! Pokalapoketl's Avatar
    Mentioned
    112 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pokalapoketl PSN ID: Pokalapoketl Steam ID: Pokalapoketl
    Gisteravond ein-de-lijk The Lighthouse kunnen zien. Van begin tot eind gefixeerd zitten kijken Geweldig geacteerd, schitterende beelden en een fascinerende, ongemakkelijke atmosfeer.

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    92 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    Als we het toch over Video game verfilmingen hebben: Dragon Quest: Your story. Gewoon een dragon quest verhaal in CGI verteld. Het is duidelijk dat de film te kort is om echt het verhaal lekker op te bouwen. Niet super goed of verrassend, maar als een ode aan de Dragon Quest serie werkt het prima.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    487 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Glory View Post
    Als we het toch over Video game verfilmingen hebben: Dragon Quest: Your story. Gewoon een dragon quest verhaal in CGI verteld. Het is duidelijk dat de film te kort is om echt het verhaal lekker op te bouwen. Niet super goed of verrassend, maar als een ode aan de Dragon Quest serie werkt het prima.

Leuke film inderdaad maar heeft imho wel één groot minpunt en dat is dat ze de artwork en stijl van Akira Toriyama niet hebben gebruikt voor de film. Ik heb de film overigens nog niet af kunnen kijken. Mijn eindoordeel komt later.
    Last edited by coola; 23rd February 2020 at 16:43.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TakingdjAztec PSN ID: Dip_Snoes Steam ID: takingdjaztec
    After Na een kwartier was ik er wel klaar mee. In het begin dacht ik nog dat het verhaal wel leuk kon worden, maar ik ergerde mij KAPOT aan het verschrikkelijke plastische acteerwerk. Alsof je naar een repetitie zat te kijken van mensen die nog nooit geacteerd hadden.

Vervolgens maar het fantastische Then came you. Een origineel lieve film met een lekker rebels karakter in de vorm van de GoT actrice Maisie Williams en de girl next door actrice Nina Dobrev. Asa Butterfield schitterd overigens in deze film als een hypochonder die een geloofwaardig getraumatiseerde jongen speelt.
    All you need to know: https://soundcloud.com/user-174001468

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    487 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dragon Quest : Your Story

Een 3DCG film Adaptatie van één van de beste Dragon Quest games ooit gemaakt namelijk Dragon Quest V: Hand of the Heavenly Bride.

Het verhaal is goed vertaald naar het medium Film en volgt game almost spot on (al hebben ze aantal dingen weggelaten of even snel voorbij laten komen. Logisch ook, game is wat 50 uur gameplay ofzo en de film duurt met credits erbij 1 uur en 43 minuten) en de twist bij de laatse paar minuten is echt geniaal imho

De muziek is echt on point en qua muziek is de Dragon Quest vibe spot on. Alleen nu komen we bij het grootste minpunt en daar heb ik mij echt aangestoord en dat is dat ze voor de character en monster designs geen gebruikt hebben gemaakt van de Akira Toriyama art style, begrijp me niet verkeerd de monsters zien er slick uit maar het gemis van de Toriyama art style zorgt er voor dat ik er geen dragon quest gevoel bij heb en dat is erg jammer.

7,5 slimes out of 10 slimes.

Ryu Hayabusa Gaunter O'Dimm's Avatar
    Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Escape From Pretoria (2020)

Ok, ik neem mijn eerdere woorden over Daniel Radcliffe terug, dit was namelijk wel echt een goede film itt. Guns Akimbo. Eén van de betere gevangenisfilms van de afgelopen 10 jaar zelfs! Aanraders voor de liefhebbers van films over foute regimes en films die zich in de gevangenis afspelen.

Tetten Sven's Avatar
    Mentioned
    103 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: svenneh Steam ID: Svenneh
    T34, over een Russische tankeenheid op de vlucht voor de Duitsers. Opzich prima, maar die slomo effecten kwamen me opgegeven moment de neus uit.
    🐰

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    199 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sonic

Cinecity draait sinds dit weekend de originele versie dus ik heb mijn kans gelijk gepakt.

Source material respectvol gehanteerd en perfect benut.

Als je bent opgegroeid met Sonic en de games leuk vond ga deze film kijken. Ook als je Jim Carey een irritante acteur vind . Hij speelt dr Robotnik geweldig.
    Beter dan Assassins Creed ja?
    'Toast'

Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Neil DeGrasse Tyson is een paar dagen geleden begonnen met het commentaar geven op onlangs bekeken films en het is zo heerlijk droog

https://mobile.twitter.com/neiltyson

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TakingdjAztec PSN ID: Dip_Snoes Steam ID: takingdjaztec
    Vooral die laatste hits a homerun.
    All you need to know: https://soundcloud.com/user-174001468

Mentioned
    148 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Die aliens houden gewoon rekening met het spiegelbeeld. Zijn intelligent weetjewel.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    487 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Masters of the Universe (1987)

16 jaar geleden voor het laatst gezien. Vond het nu wel de tijd om er weer eens naar te kijken, ik kan alleen maar zeggen ik mis dit soort films echt heel erg. Man wat heb ik weer genoten van deze film, de special effects ( en dan voor al de make up/practical effects) van deze film zijn verrassend goed overeind gebleven Skeletor, Beastman , Saurod en Gwildor zien nog steeds goed uit. Skeletor is overigens wel echt badass in de film. Oh en Dolph Lundgren als He-man blijft de beste keuze ooit voor die rol.

7,5 / 10

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    781 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Ook 16 jaar geleden voor het laatst gezien. Ik probeer het nog steeds te vergeten.
    Ik kan niet wachten

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    487 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Ook 16 jaar geleden voor het laatst gezien. Ik probeer het nog steeds te vergeten.
    Ja maar jij bent dan ook een zure ouwe kut.

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    199 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Masters of the Universe (1987)

16 jaar geleden voor het laatst gezien. Vond het nu wel de tijd om er weer eens naar te kijken, ik kan alleen maar zeggen ik mis dit soort films echt heel erg. Man wat heb ik weer genoten van deze film, de special effects ( en dan voor al de make up/practical effects) van deze film zijn verrassend goed overeind gebleven Skeletor, Beastman , Saurod en Gwildor zien nog steeds goed uit. Skeletor is overigens wel echt badass in de film. Oh en Dolph Lundgren als He-man blijft de beste keuze ooit voor die rol.

7,5 / 10
    33 jaar geleden voor het laatst gezien, ik weet er bijna niks meer van. Alleen dat het op het einde ze ineens in een normale woonwijk wakker worden.
    'Toast'

Mentioned
    303 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hors Normes: Aandoenlijk waargebeurd verhaal. Een franse specialiteit, zo lijkt het.
    Acteerwerk en muziek erg goed. Feelgood soms wat clichematig, wat jammer is, want de problemen m.b.t. de behandeling en opvang van jongeren (en ouderen) met meervoudige complexe psychische problematiek is maatschappelijk zeer relevant, ook in NL met alle problemen/ tekorten in de psyhicsche zorg en bijvoorbeeld de opkomst van "de nieuwe GGZ".

Best een aanrader, alleen zoals ik zei, op punten wat clichematig:-). Zie het als intouchable met een maatschapelijke relevantie.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    487 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    The Battle of Jangsari

During the Korean War, a group of 772 student soldiers led by a guerrilla task force commander is tasked with staging a diversionary mission at Jangsari Beach in South Korea, in order to deceive the North Korean forces into thinking the opposition forces would launch a decisive invasion there. In doing so, they would be able to pave the way for the Incheon Landing Operation. Meanwhile, an American reporter and war correspondent (Megan Fox) covers the Korean War and tries to get help from the international community as the soldiers struggle to accomplish their mission due to a lack of proper training, weapons, and adequate food and supplies.
    Erg goede oorlogs film. Ook eens keer wat anders om de Koreaanse oorlog te zien in plaats van WW1/WW2 Europa.

Kwam pas na dat de film afgelopen was er achter dat dit een 2de deel is van een "trilogie" dus "deel één " ga ik binnenkort ook maar eens kijken.

Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    The Invisible Man (2020)

Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ja, zo goed?

Mentioned
    303 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mid 90's

Aandoenlijke comming of age. Het verhaal is her en der wat voorspelbaar/ clichematig, maar het acteerwerk is prima en de 90's feel is briljant. Met name de soundtrack was aaneenschakeling aan 90's muziek waar mijn hart sneller van gaat kloppen.

Leek behoorlijk veel op een film versie van Minding the Gap, hoewel die emotioneel gelaagder en intelligenter is. Bovendien is dat meer een docu dan een film.

Feitje: Hoofdpersoon Sunny Suljic uit Mid 90's speelt Atreus in GOW:-). Steelt absoluut de show in deze film.

Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Ja, zo goed?
    Ja, ik vond 'm echt heel gaaf en een zeer geslaagde interpretatie van het origineel Aanrader hoor!

Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oh ja, zorg er trouwens voor dat je een zaal met goed geluid uitkiest want ik vond het sound design in deze film echt subliem. En ik lees net dat de film het ook erg goed doet in de bioscopen en dat de regisseur (Leigh Whannell, van Upgrade uit 2018, die ik ook geweldig vond) al een contract aangeboden heeft gekregen van Universal voor een nieuw project. Goed nieuws dus

Vanaf donderdag draait 'ie hier officieel in de bioscopen, ik was bij de voorpremiere.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    487 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Blumhouse's Fantasy Island

Ik vond het persoonlijk echt een heel erg leuke en vette film, wel meer thriller dan horror though maar dat is niet erg. film zat wel aardig met mijn mind te fucken en ze hebben mij een paar keer goed misleid

7/10

Member Culloden's Avatar
    Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik weet niet of iemand Videoland heeft, ik deel het iemand en kreeg gisteren melding dat alle James Bonds films op hun dienst staan. Eindelijk wat goede content.

Tags for this Thread