User Tag List

Page 386 of 395 FirstFirst ... 286 336 376 384 385 386 387 388 ... LastLast
Results 15,401 to 15,440 of 15773

Thread: [Algemeen] Onlangs bekeken films

Valar Morghulis Gaunter O'Dimm's Avatar
    Mentioned
    55 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Da's waarschijnlijk alleen maar in ons voordeel. The Eyes of My Mother en It Follows werden ook al niet overal goed ontvangen en dat zijn, samen met Hereditary, Haute tension (High Tension), Raw, Martyrs en Ghostland, toch wel mijn favorieten van de afgelopen 10-15 jaar.

Speaking of, ik ga deze allemaal weer eens bekijken de komende weken. Frontière(s) staat ook nog op mijn to watch lijstje.
    Last edited by Gaunter O'Dimm; 20th June 2019 at 22:12.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1207 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Mooi lijstje hierboven. Ik doe met je mee.

En eens Morri. Maar daarom werkt het vast heel goed bij mijn zus. Die rent overigens op haar 33ste nog steeds door de gang en met een sprong in bed door één specifieke aflevering van The X-files die ik ooit voor haar opgezet heb.

Maar dat heb ik al eens verteld.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Would you kindly? Exclusive's Avatar
    Mentioned
    219 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Exclusive50 PSN ID: Exclusive50 Steam ID: RUZ3-Exclusive
    X-Men: Dark Phoenix

Wat een prut.

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Mooi lijstje hierboven. Ik doe met je mee.

En eens Morri. Maar daarom werkt het vast heel goed bij mijn zus. Die rent overigens op haar 33ste nog steeds door de gang en met een sprong in bed door één specifieke aflevering van The X-files die ik ooit voor haar opgezet heb.

Maar dat heb ik al eens verteld.
    Oe welke aflevering dan ook alweer??

Ik ging destijds stuk op The Calusari en (zoals velen met mij) Home.

Wat een top serie was dat toch..

Mentioned
    1207 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Morrigun99 View Post
    Oe welke aflevering dan ook alweer??

Ik ging destijds stuk op The Calusari en (zoals velen met mij) Home.

Wat een top serie was dat toch..
    Die met zoons die hun moeder onder het bed verscholen hielden. Zieke ep.

Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja "Home" dus. Deed destijds ook best wat stof opwaaien herinner ik me nog.

Mentioned
    1207 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Morrigun99 View Post
    Ja "Home" dus. Deed destijds ook best wat stof opwaaien herinner ik me nog.
    Titel nooit gekend. Ik zou hem eigenlijk nog eens terug moeten kijken om te zien of het nog stand houdt.

Gaunter: Eden Lake en Green Room?

Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Gaunter O'Dimm View Post
    Da's waarschijnlijk alleen maar in ons voordeel. The Eyes of My Mother en It Follows werden ook al niet overal goed ontvangen en dat zijn, samen met Hereditary, Haute tension (High Tension), Raw, Martyrs en Ghostland, toch wel mijn favorieten van de afgelopen 10-15 jaar.

Speaking of, ik ga deze allemaal weer eens bekijken de komende weken. Frontière(s) staat ook nog op mijn to watch lijstje.
    Ik vond Haute Tension echt vermakelijk...Maar....hij klopt niet. De twist is in retroperspectief niet overal consequent doorgevoerd. Dat vond ik nogal...jammer.

Is Calvaire overigens niks voor jou? Die vond ik ook zeer aardig.

No pictures please! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    242 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Teratel Steam ID: Teratel1
    Hotel Artemis [NETFLIX]
    Ondanks de aanwezigheid van Jody Foster en Jeff Goldblum géén aanrader (misschien om die reden juist geen aanrader). Het verhaal speelt in de toekomst waarin L.A. wordt geplaagd door enorme rellen omdat de demonstranten gratis water willen hebben, en dat is omdat...geen idee, want dat is alles wat erover gezegd wordt. Toch wordt er de hele tijd aan gerefereerd als een 'naderend onheil'. Wie een mooie futuristische stad hoopt te zien komt bedrogen uit: de film speelt nagenoeg volledig in een pand zonder ramen, en de spaarzame buitenscènes zijn allemaal s'nachts zo donker dat zelfs de helicopters aan de horizon niet meer dan een vage vlek zijn (waarschijnlijk om de slechte CGI te verbloemen). De vraag rijst waarom ze het dan niet gewoon in moderne tijd hebben laten afspelen. Daarnaast is er geen tot weinig overloop tussen de verhaallijnen, hebben de keuzes die de personages maken praktisch géén invloed op de verhoudingen met andere personages ('Je hebt alle regels gebroken en mijn hotel aan gort geschoten. Laat me je even met gevaar voor eigen leven naar de nooduitgang dragen zodat je kunt ontsnappen!), en aan het einde van de film wist ik van de helft van de personages niet waar ze waren, of ze het hadden overleefd, en wat nou eigenlijk de eindconclusie van iedere verhaallijn was.

IMDB gaf de film een 6.1: ik geef 'm een vier.

Sicario [NETFLIX]
    Normaal gesproken bespreek ik hier geen films die ik nog af moet zien, maar voor Sicario maak ik graag een uitzondering. Bijzonder spannende actiethriller over de wanhopige strijd van de Amerikaanse machtshebbers met de Drugskartels over de grens met Mexico, waarbij de wet af en toe wordt opgerekt om winst te behalen. Hij doet me bij vlagen qua spanning denken aan the Hurt Locker, en heeft er ook geen probleem mee om de bloederige methoden van de Mexicaanse drugskartels in beeld te brengen. Ik vind het vooralsnog een aanrader: ik ga zometeen meteen de tweede helft kijken!

Shaft (2000)[NETFLIX]
    Lekkere recht voor zijn raap, botte, no nonsense actiefilm met Samuel Jackson in de hoofdrol. Etniciteit is een prominent onderdeel, maar alle etnische beestjes worden in deze film gewoon bij naam genoemd, en als iedereen gewoon zichzelf is, is er niemand meer of minder dan de ander. Wat ik dan ergens wel jammer vind is de realisatie dat een film als deze vandaag de dag niet meer gemaakt zou kunnen worden: waarschijnlijk zou het een 'black lives matter'-film worden die primair gericht is op de ongelijkheid van Afro-Amerikanen ten opzichte van blanken.

En dat is jammer, want hoewel we een jonge Christian Bale zien die een racistisch rijkeluiszoontje speelt had ik eigenlijk nergens het idee dat iemand, of een bepaalde maatschappelijke groep, de Zwarte Piet kreeg toegespeeld. Shaft moet in ieder geval niks hebben van die racistische onzin, en in plaats van in de slachtofferrol te kruipen slaat hij die kutracisten gewoon even een of twee keer voor de lokale reporters met zijn vuurwapen voor zijn bek, om vervolgens met zijn blanke collega's over te gaan tot de orde van de dag.

En gelijk heeft 'ie!
    Lekkere actiefilm die ik jullie van harte aan kan raden!
    Last edited by Lord Serafin; 21st June 2019 at 18:43.
    “Strength is pain.
    Strength is suffering.
    Strength is sacrifice.”
    -- Freye the Dark Knight in FFXIV:ARR

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    284 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Quote Originally Posted by Lord Serafin View Post
    Hotel Artemis [NETFLIX]
    Ondanks de aanwezigheid van Jody Foster en Jeff Goldblum géén aanrader (misschien om die reden juist geen aanrader). Het verhaal speelt in de toekomst waarin L.A. wordt geplaagd door enorme rellen omdat de demonstranten gratis water willen hebben, en dat is omdat...geen idee, want dat is alles wat erover gezegd wordt. Toch wordt er de hele tijd aan gerefereerd als een 'naderend onheil'. Wie een mooie futuristische stad hoopt te zien komt bedrogen uit: de film speelt nagenoeg volledig in een pand zonder ramen, en de spaarzame buitenscènes zijn allemaal s'nachts zo donker dat zelfs de helicopters aan de horizon niet meer dan een vage vlek zijn (waarschijnlijk om de slechte CGI te verbloemen). De vraag rijst waarom ze het dan niet gewoon in moderne tijd hebben laten afspelen. Daarnaast is er geen tot weinig overloop tussen de verhaallijnen, hebben de keuzes die de personages maken praktisch géén invloed op de verhoudingen met andere personages ('Je hebt alle regels gebroken en mijn hotel aan gort geschoten. Laat me je even met gevaar voor eigen leven naar de nooduitgang dragen zodat je kunt ontsnappen!), en aan het einde van de film wist ik van de helft van de personages niet waar ze waren, of ze het hadden overleefd, en wat nou eigenlijk de eindconclusie van iedere verhaallijn was.

IMDB gaf de film een 6.1: ik geef 'm een vier.

Sicario [NETFLIX]
    Normaal gesproken bespreek ik hier geen films die ik nog af moet zien, maar voor Sicario maak ik graag een uitzondering. Bijzonder spannende actiethriller over de wanhopige strijd van de Amerikaanse machtshebbers met de Drugskartels over de grens met Mexico, waarbij de wet af en toe wordt opgerekt om winst te behalen. Hij doet me bij vlagen qua spanning denken aan the Hurt Locker, en heeft er ook geen probleem mee om de bloederige methoden van de Mexicaanse drugskartels in beeld te brengen. Ik vind het vooralsnog een aanrader: ik ga zometeen meteen de tweede helft kijken!

Shaft (2000)[NETFLIX]
    Lekkere recht voor zijn raap, botte, no nonsense actiefilm met Samuel Jackson in de hoofdrol. Etniciteit is een prominent onderdeel, maar alle etnische beestjes worden in deze film gewoon bij naam genoemd, en als iedereen gewoon zichzelf is, is er niemand meer of minder dan de ander. Wat ik dan ergens wel jammer vind is de realisatie dat een film als deze vandaag de dag niet meer gemaakt zou kunnen worden: waarschijnlijk zou het een 'black lives matter'-film worden die primair gericht is op de ongelijkheid van Afro-Amerikanen ten opzichte van blanken.

En dat is jammer, want hoewel we een jonge Christian Bale zien die een racistisch rijkeluiszoontje speelt had ik eigenlijk nergens het idee dat iemand, of een bepaalde maatschappelijke groep, de Zwarte Piet kreeg toegespeeld. Shaft moet in ieder geval niks hebben van die racistische onzin, en in plaats van in de slachtofferrol te kruipen slaat hij die kutracisten gewoon even een of twee keer voor de lokale reporters met zijn vuurwapen voor zijn bek, om vervolgens met zijn blanke collega's over te gaan tot de orde van de dag.

En gelijk heeft 'ie!
    Lekkere actiefilm die ik jullie van harte aan kan raden!
    Volgens mij is er pas een nieuwe Shaft film uitgekomen hoor!

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    557 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Yes het vervolg van Shaft uit 2000.
    Als het goed is sinds vandaag op netfrix
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

No pictures please! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    242 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Teratel Steam ID: Teratel1
    Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Klopt, die draait nu in de bios (toch.....???).

Van dezelfde 'professionals' die Black Panther, Spider-Man Homecoming en Star Wars: The last Jedi beloonden met minstens een 9.

En zoals een van die professionele critics al zegt over Shaft 2019

Tim Story's update of the blaxploitation classic is shamelessly regressive. Male dinosaurs again walk the earth with misogynistic and homophobic impunity. These are the laughs, folks. Don't be surprised if they stick in your throat.
    Mijn uitspraak dat zo'n film anno nu niet meer gemaakt zou kunnen worden stamt van vóórdat ik dit zag, hoor.
    Ik heb deze film uit 2019 ook niet gezien, dus daar laat ik me verder niet over uit.

Maar Shaft 2000 vond ik genieten, en daar gaat het me om!

@Tonne ; close enough!
    Heb zojuist even gecheckt, en hij komt over een week, op de 28e.
    Last edited by Lord Serafin; 21st June 2019 at 19:23.
    “Strength is pain.
    Strength is suffering.
    Strength is sacrifice.”
    -- Freye the Dark Knight in FFXIV:ARR

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    445 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hmm rotten tomatoes. Ik heb vaker het gevoel dat ik het eens ben met de audience dan die zo called critici die vaker noobs zijn dan professionals.
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Mentioned
    557 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ah volgende week. Ik zag er iig een email over voorbij komen.
    - Frank Murphy

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    284 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Maar eens kijken de 28e, kan wel wat foute humor en keiharde actie gebruiken

We're all Africans *NERAZZURRI*'s Avatar
    Mentioned
    131 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: NERAZZURRI_NL
    Hereditary nog eens gekeken. Echt een geweldige film.
    'A world without utopias, inevitably looks back' - Enzo Traverso

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    552 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by *NERAZZURRI* View Post
    Hereditary nog eens gekeken. Echt een geweldige film.
    Vanavond ook maar even doen

Mentioned
    55 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    The Eyes of My Mother

'Loneliness can do strange things to the mind.'

De eerste titel uit mijn "Summer of Horror" Prachtige film. Ik heb nog nooit zo'n mooi geschoten film gezien die zo'n verschrikkelijk en luguber thema heeft. The Eyes of My Mother is kunst en met recht één van mijn favoriete (horror)films allertijden. Zo duister en tegelijkertijd ook zo prachtig. Een aanrader voor de echte horrorfan en zeker niet for the faint of heart. Ik kan er verder wel heel veel woorden aan wijden maar het is gewoon een film die je zelf van begin tot eind moet ervaren. En zoals altijd: Geen trailers kijken en laat je meevoeren tot de duisterste krochten van de menselijke geest.

Gaunter: Eden Lake en Green Room?
    Die laatste vond ik erg goed. Is overigens afkomstig van de zeer veelbelovende filmkliek waar Macon Blair ook toebehoort: Blue Ruins, I Don't Feel At Home In This World Anymore, Hold the Dark.

@Morrigun99

True, maar dat mag de pret niet drukken. Ik vind de Fransen sowieso echt meesters van de horror. À l'intérieur staat ook nog op het programma. Daarnaast speelt het natuurlijk ook mee dat Europese horror veel dichter bij huis is en daardoor al een stuk meeslepender en indrukwekkender dan Hollywood horror.

En die andere film die je nu noemt kan ik nergens vinden :/
    Last edited by Gaunter O'Dimm; 22nd June 2019 at 13:52.
    "Ahh, ahh, yes, of course. You're no exception. We've all seen terrible things. But you're safe now. Let it ease your burden. Ariandel will make a fine home for you.

So, go on ahead, find one for yourself.
    A sweetly, rotting bed to lie upon..."

Pretty damn smug RPGer's Avatar
    Mentioned
    704 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Quote Originally Posted by Gaunter O'Dimm View Post
    The Eyes of My Mother

'Loneliness can do strange things to the mind.'

De eerste titel uit mijn "Summer of Horror" Prachtige film. Ik heb nog nooit zo'n mooi geschoten film gezien die zo'n verschrikkelijk en luguber thema heeft. The Eyes of My Mother is kunst en met recht één van mijn favoriete (horror)films allertijden. Zo duister en tegelijkertijd ook zo prachtig. Een aanrader voor de echte horrorfan en zeker niet for the faint of heart. Ik kan er verder wel heel veel woorden aan wijden maar het is gewoon een film die je zelf van begin tot eind moet ervaren. En zoals altijd: Geen trailers kijken en laat je meevoeren tot de duisterste krochten van de menselijke geest.

Die laatste vond ik erg goed. Is overigens afkomstig van de zeer veelbelovende filmkliek waar Macon Blair ook toebehoort: Blue Ruins, I Don't Feel At Home In This World Anymore, Hold the Dark.

@Morrigun99

True, maar dat mag de pret niet drukken. Ik vind de Fransen sowieso echt meesters van de horror. À l'intérieur staat ook nog op het programma. Daarnaast speelt het natuurlijk ook mee dat Europese horror veel dichter bij huis is en daardoor al een stuk meeslepender en indrukwekkender dan Hollywood horror.

En die andere film die je nu noemt kan ik nergens vinden :/
    Erg lage imdb score, maar dat valt me sowieso op aan horror films. Zijn dat een schare zure horror fans die steeds op een exorcist hopen?
    Ik kan niet wachten

Member macc's Avatar
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: macc-murphy Steam ID: macc
    The Nice Guys

Was bij vlagen wel grappig, maar hij viel toch een beetje tegen. Had denk ik toch meer verwacht na al die positieve verhalen. Ryan Gosling is wel sterk als klungelige prive detective.

OdinThe1337 spike_tm's Avatar
    Mentioned
    121 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: OdinThe1337 Steam ID: spike_tm
    Quote Originally Posted by macc View Post
    The Nice Guys

Was bij vlagen wel grappig, maar hij viel toch een beetje tegen. Had denk ik toch meer verwacht na al die positieve verhalen. Ryan Gosling is wel sterk als klungelige prive detective.
    Als er 1 "acteur" is die iedere film tot een verschrikking maakt, door de hele film met dezelfde domme gezichtsuitdrukking in het niets te staren is het wel Ryan Gosling. Ik heb al robots gezien die echter lijken dan Ryan Gosling.
    Maakte Blade Runner 2049 ook een kwelling om uit te kijken, het is dat ik in een vliegtuig zat en echt niks beters te doen had.
    https://www.collegetimes.com/enterta...ng-face-146615
    “We can know only that we know nothing. And that is the highest degree of human wisdom.”

Member macc's Avatar
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: macc-murphy Steam ID: macc
    Quote Originally Posted by spike_tm View Post
    Als er 1 "acteur" is die iedere film tot een verschrikking maakt, door de hele film met dezelfde domme gezichtsuitdrukking in het niets te staren is het wel Ryan Gosling. Ik heb al robots gezien die echter lijken dan Ryan Gosling.
    Maakte Blade Runner 2049 ook een kwelling om uit te kijken, het is dat ik in een vliegtuig zat en echt niks beters te doen had.
    Prima acteur. En Blade Runner 2049 ook prima film. Had hem laatst nog een keer aangezet om mijn nieuwe tv/sound setje te testen en ik waardeer hem eigenlijk alleen maar meer na nog een kijkbeurt. Daarnaast speelt ie in Blade Runner ook een replicant, dus tsja..

Mentioned
    55 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Erg lage imdb score, maar dat valt me sowieso op aan horror films. Zijn dat een schare zure horror fans die steeds op een exorcist hopen?
    Ja, dat heb ik mij ook al vaak afgevraagd. Ik denk dat het er vooral aan ligt dat het vrij persoonlijk is wat nou horror is voor iemand en het feit dat je zoveel verschillende groepen horror fans hebt. Je hebt de mensen die echt puur van gore houden (of het nu spannend is of niet), het paranormale, geesten, demonen, zombies, films zoals The Eyes of My Mother en Franse horror wat vooral om door mensen veroorzaakt leed draait (Martyrs, Haute Tension) en ga zo maar door. Ik kan het persoonlijk allemaal wel waarderen, als het maar kwaliteit is, maar veel mensen vinden zoiets als Hereditary en The Eyes of My Mother niets aan en geven het dan een laag cijfer terwijl ze dan weer helemaal wild worden van zoiets als Paranormal Activity. Ach ja.

En veel mensen vinden The Eyes of My Mother tevens té disturbing. Hetzelfde geldt voor Martyrs. Wat dan ook weer resulteert in veel lage cijfers.
    Last edited by Gaunter O'Dimm; 25th June 2019 at 00:10.
    "Ahh, ahh, yes, of course. You're no exception. We've all seen terrible things. But you're safe now. Let it ease your burden. Ariandel will make a fine home for you.

Mentioned
    121 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Hij kijkt zo en alleen maar zo in iedere film.
    Drive is ook zo'n film verkloot door hem.

Ryan Reynolds maakt Green Lantern nog het aanzien waard, Gosling is echt een verschrikking.

Maargoed, ieder zijn ding.
    Laatst John Wick 2 weer gekeken, heerlijke film.
    Ben erg benieuwd naar deel 3.
    “We can know only that we know nothing. And that is the highest degree of human wisdom.”

Mentioned
    55 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Mentioned
    704 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Je bent gewoon jaloers
    Ik kan niet wachten

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    552 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Grappig dat jullie denken dat Ryan Gosling een echte acteur is. Volledig cgi, je herkent het aan zijn altijd nogal stoïcijnse gezichtsanimaties tov echte acteurs. Wellicht zal het in de toekomst beter zijn wanneer die technieken wat verder zijn.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    445 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik ben het wel eens met Spike. Al kan Ryan z'n films nog wel waarderen. Maar qua gezichts uitdrukking is hij echt exact hetzelfde als Steven Seagal en die chick van the Twilight saga
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Mentioned
    55 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    En The Place Beyond the Pines is één van de meest ondergewaardeerde films ooit.

Mentioned
    121 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by coola View Post
    Ik ben het wel eens met Spike. Al kan Ryan z'n films nog wel waarderen. Maar qua gezichts uitdrukking is hij echt exact hetzelfde als Steven Seagal en die chick van the Twilight saga
    Kirsten Stewart, zit je ook de hele tijd tegen zo'n dooie kop aan te kijken, op een gegeven moment zie je alleen nog maar die twee voortanden.

Mentioned
    1207 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Brie kan er anders ook wat van.

Avatar ruimte te huur Kudeta's Avatar
    Mentioned
    164 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198097124765
    Brie kan er anders ook wat van.

Mentioned
    1207 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Kudeta View Post
    Ha, scherp!
    Community Die Brie is geweldig! De kaas ook trouwens.

aka PjotrStroganov Cloud's Avatar
    Mentioned
    156 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pjotrstroganov PSN ID: Pjotrstroganov Steam ID: Pjotrstroganov
    Kirsten Stewart, zit je ook de hele tijd tegen zo'n dooie kop aan te kijken, op een gegeven moment zie je alleen nog maar die twee voortanden.
    Moet ik ook maar eens gaan acteren dan.
    De volgende post hier onder plaatsen aub.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    445 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Child's Play

@Like-a-Bunny wil je mijn eerlijke reactie van de film?

Ja?

Ik heb er spijt van dat ik er voor naar de bioscoop gegaan ben, sowieso is het geen horror film maar gewoon een komedie film. Geen één keer is er spanning, ik moet wel toegeven ik heb wel een paar keer hard op gelachen. Maar nee overall is het een heel erg matige film, de laatste chucky film met Brad Dourif is veel beter. Hell Bride of Chucky is zelfs beter dan deze film.

Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ha, scherp!
    Community Die Brie is geweldig! De kaas ook trouwens.
    Geweldige serie!!

Mentioned
    557 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Lone Wolf and Cub: Baby Cart at River Styx.

Ik ben dol op deze Samurai serie. En deel 2 is 1 van mijn favorieten.

- Frank Murphy

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    165 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

We're all Africans *NERAZZURRI*'s Avatar
    Mentioned
    131 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: NERAZZURRI_NL
    Donnie Darko maar weer eens aangeslingerd.

Ik hou van die film met heel m’n hart.
    'A world without utopias, inevitably looks back' - Enzo Traverso

Mentioned
    704 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by *NERAZZURRI* View Post
    Donnie Darko maar weer eens aangeslingerd.

Ik hou van die film met heel m’n hart.
    Toevallig paar weken terug weer eens een keer opgezet. Vriendin had hem nog nooit gezien, maar was met name heel erg ontroert op het einde. Ze haalde het thema depressiviteit er enorm uit. Ok die was voor mij nieuw. Ik met mijn nerdbrain over time warps en loops beginnen.

Ik ben niet een superfan van de film, maar die Head over Heels Long shot is voor mij één van de mooiste dingen ooit gemaakt in cinema. Jammer dat er verder niet veel meer uit Richard Kelly te halen was dan deze film.
    Last edited by RPGer; 25th June 2019 at 23:02.
    Ik kan niet wachten

Tags for this Thread