User Tag List

Page 387 of 395 FirstFirst ... 287 337 377 385 386 387 388 389 ... LastLast
Results 15,441 to 15,480 of 15773

Thread: [Algemeen] Onlangs bekeken films

We're all Africans *NERAZZURRI*'s Avatar
    Mentioned
    131 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: NERAZZURRI_NL
    Ik geniet heel erg van het contrast tussen dat geforceerde nepwereldje van zo’n rijke Amerikaanse suburb en die puberale manier waarop Donnie daar tegenaan schopt. De muziekkeuze en de (donkere) humor zijn ook fantastisch. Het sci-fi-element maakt het helemaal af.
    'A world without utopias, inevitably looks back' - Enzo Traverso

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik moet zeggen dat ik ook altijd wel het depressie-haakje had bij deze film.
    Maar weer eens herkijken, want ontzettend goede film m.i.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1114 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by Morrigun99 View Post
    Ik moet zeggen dat ik ook altijd wel het depressie-haakje had bij deze film.
    Maar weer eens herkijken, want ontzettend goede film m.i.
    Same. Ik vind ook de gelaagdheid van de film heerlijk. Het was ook de eerste film waarbij ik heb leren loslaten alles te willen volgen en snappen, en dat maakte het voor mij echt een grote openbaring. Ik vind de PU/TU theorieën cool enzo, maar er zit nog zoveel meer in die film (of althans, zie ik er in).
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Member Destroyer-GT's Avatar
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Onlangs John Wick Chapter 3 gezien. Volgens mij had het verhaal in een halfuur gepast als er niet zo overdreven veel vecht en actie scenes waren die het verhaal niet verder hielpen.

Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gangster Squad (2013)
    Aardige plaatjes, prima cast...maar voor de rest een behoorlijk oppervlakkig rommeltje. Super inwisselbare opvulling.

Us (2019)
    Hierbij geldt voor mij exact hetzelfde als Get Out: belachelijk overgewaardeerd, maar verder een prima film. Ook weer zo'n typische '7' film waarvan ik me afvraag "what the big f*cking deal is?".
    De film is helaas geen moment eng en aanvankelijk leek het de kant op te gaan van Funny Games. In feite bleek het - net zoals Get Out - een lange aflevering van The Twilight Zone. Maar het werkte voor mij wel. Althans, grotendeels. Voornamelijk de twist(-s) vond ik vermakelijk ondanks dat je de wisseltruc echt na 20 minuten al zag aankomen. In dat verlengde vond ik overigens de showdown tussen beide Adelaide's heel gaaf gefilmd. Oh en DIKKE props voor Luniz & 4Hero.
    Ook hier weer: aardig. Maar ik vind het wel goed dat zo iemand als Jordan Peele dit soort (tamelijk) originele films uitbrengt & aandacht/geld genereert. Je kunt zeggen wat je wil, maar Get Out en Us zijn m.i. wel onderscheidend op diverse punten, t.o.v. veel massaproductie.
    Last edited by Morrigun99; 27th June 2019 at 09:43.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1207 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by Gaunter O'Dimm View Post
    Da's waarschijnlijk alleen maar in ons voordeel. The Eyes of My Mother en It Follows werden ook al niet overal goed ontvangen en dat zijn, samen met Hereditary, Haute tension (High Tension), Raw, Martyrs en Ghostland, toch wel mijn favorieten van de afgelopen 10-15 jaar.

Speaking of, ik ga deze allemaal weer eens bekijken de komende weken. Frontière(s) staat ook nog op mijn to watch lijstje.
    Ik heb ze inmiddels ook weer klaarstaan. Lastig altijd om met dit soort lijstjes te komen, want voor mij zijn er persoonlijk nog een hoop films die ik eraan toe zou kunnen voegen, maar ja...die namen hè.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

No pictures please! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    242 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Teratel Steam ID: Teratel1
    @Tonne ,

Als ik me niet vergis komt American Beauty vanavond op TV, en je gaf laatst aan dat je die nog moet zien.
    Aanrader, ook voor alle anderen hier die de film nog niet hebben gezien!
    “Strength is pain.
    Strength is suffering.
    Strength is sacrifice.”
    -- Freye the Dark Knight in FFXIV:ARR

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    557 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Quote Originally Posted by Lord Serafin View Post
    @Tonne ,

Als ik me niet vergis komt American Beauty vanavond op TV, en je gaf laatst aan dat je die nog moet zien.
    Aanrader, ook voor alle anderen hier die de film nog niet hebben gezien!
    Ik weet niet of ik het gezegd heb. Maar het is idd een aanrader.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Member martha1989's Avatar
    Mentioned
    261 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    American Beauty absolute all time Martha favorite. Spacey en zijn vrouw in die film is 5*

Member macc's Avatar
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: macc-murphy Steam ID: macc
    Film is redelijk briljant ja, en de soundtrack ook.

Mentioned
    242 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Wat ik knap vind is dat de film meerdere thema's en invalshoeken met elkaar weet te combineren: drama, humor, wanhoop en verlangen naar acceptatie om er een paar te noemen, maar toch ervaar ik de film als vermakelijk en niet als deprimerend. Sterker nog, ergens is het aan het einde van de rit gewoonweg een feel good movie. Komt mede dankzij het uitstekende acteerwerk van alle acteurs, en met name Kevin Spacey (in mijn ogen nog alrtijd een van de beste acteurs van dit moment).

Kijk 'm anders vanavond gewoon en steek hier daarna lekker een lofzang af!
    “Strength is pain.
    Strength is suffering.
    Strength is sacrifice.”

Mentioned
    242 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

the Dark Tower (Netflix)
    Ik had eigenlijk alleen teleurstellende verhalen over deze film gehoord, dus ik ging er met laaggespannen verwachtingen in. Ik heb de boeken niet gelezen en weet eigenlijk niks van het achtergrondverhaal, maar kan me een voorstelling maken waarom deze film teleurstelt: de film presenteert de kijker aardig wat aspecten, maar verduidelijkt vrij weinig. Oftewel; de film roept meer vragen op dan ze beantwoordt en daardoor bleef ik aan het einde een beetje met een leeg en onvoldaan gevoel achter. Met name de geschiedenis tussen de pro- en antagonist, en hun beider drijfveren in dit verhaal, zijn mij eigenlijk totaal niet duidelijk geworden. En dan rijst vervolgens de vraag: wat was nou het doel van deze film?

Desalniettemin moet ik zeggen dat dit een van mijn leukste filmervaringen was van de afgelopen maanden.

De film wist mij namelijk wel mee te trekken in het verhaal en de bijbehorende wereld, die ik veel epischer en kleurrijker vond dan ik van Stephen King gewend ben, zonder de melanchonische ondertoon te schrappen. En hoewel ik de personages van Elba en McConaughey niet erg diep uitgewerkt vond in deze film, vond ik dat beide acteurs de rollen op een intrigerende manier neerzetten, en met name de schaarse (en dat komt de film ten goede) actiescènes vond ik vrij spannend in beeld gebracht. De film is er in ieder geval in geslaagd mijn aandacht voor het verhaal te vangen, en ik ben nieuwsgierig geworden naar de boeken en naar de antwoorden op de vragen die de film presenteerde.

Samenvattend zou ik de film kunnen omschrijven als een effectieve 1,5 uur durende reclame voor de Dark Tower-saga, en dat vind ik een presentatie op zich!
    “Strength is pain.
    Strength is suffering.
    Strength is sacrifice.”

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    284 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin

the Dark Tower (Netflix)
    Ik had eigenlijk alleen teleurstellende verhalen over deze film gehoord, dus ik ging er met laaggespannen verwachtingen in. Ik heb de boeken niet gelezen en weet eigenlijk niks van het achtergrondverhaal, maar kan me een voorstelling maken waarom deze film teleurstelt: de film presenteert de kijker aardig wat aspecten, maar verduidelijkt vrij weinig. Oftewel; de film roept meer vragen op dan ze beantwoordt en daardoor bleef ik aan het einde een beetje met een leeg en onvoldaan gevoel achter. Met name de geschiedenis tussen de pro- en antagonist, en hun beider drijfveren in dit verhaal, zijn mij eigenlijk totaal niet duidelijk geworden. En dan rijst vervolgens de vraag: wat was nou het doel van deze film?

Desalniettemin moet ik zeggen dat dit een van mijn leukste filmervaringen was van de afgelopen maanden. De film wist mij namelijk wel mee te trekken in het verhaal en de bijbehorende wereld, die ik veel epischer en kleurrijker vond dan ik van Stephen King gewend ben, zonder de melanchonische ondertoon te schrappen. En hoewel ik de personages van Elba en McConaughey niet erg goed uitgewerkt vond in deze film, vond ik dat beide acteurs de rollen op een intrigerende manier neerzetten, en met name de schaarse (en dat komt de film ten goede) actiescènes vond ik vrij spannend in beeld gebracht. De film is er in ieder geval in geslaagd mijn aandacht voor het verhaal te vangen, en ik ben nieuwsgierig geworden naar de boeken en naar de antwoorden op de vragen die de film presenteerde.

Samenvattend zou ik de film kunnen omschrijven als een effectieve 1,5 uur durende reclame voor de Dark Tower-saga, en dat vind ik een presentatie op zich!
    Ga de boeken eens lezen! Vooral de eerste 5, toen King nog met dezelfde demonen vocht als jij nu, zijn erg fijn.

Mentioned
    242 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Ga de boeken eens lezen! Vooral de eerste 5, toen King nog met dezelfde demonen vocht als jij nu, zijn erg fijn.
    Dat was inderdaad een beetje de geplande volgende stap.

Maar 'dezelfde demonen als ik': bedoel je binnen of buiten de film?
    “Strength is pain.
    Strength is suffering.
    Strength is sacrifice.”

Mentioned
    284 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Dat was inderdaad een beetje de geplande volgende stap.

Maar 'dezelfde demonen als ik': bedoel je binnen of buiten de film?
    Booze my boy, booze.

Mentioned
    242 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Booze my boy, booze.
    Did he now...? Interessant: ik zal me er eens in verdiepen!
    En vijf geschreven boeken lang? Dan heb ik nog een hele klim te maken!

Maar ik heb nota bene van mijn assistente de tip gekregen weer eens boeken te gaan lezen in mijn vrije tijd, dus het cirkeltje is weer rond!

Oh en ps. Ik had sowieso wel verwacht dat jij nog iets over de film te zeggen zou hebben als ik er over zou vertellen: ik herrinner me de foto van je boekenkast!
    “Strength is pain.
    Strength is suffering.
    Strength is sacrifice.”

Mentioned
    284 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Did he now...? Interessant: ik zal me er eens in verdiepen!
    En vijf geschreven boeken lang? Dan heb ik nog een hele klim te maken!

Maar ik heb nota bene van mijn assistente de tip gekregen weer eens boeken te gaan lezen in mijn vrije tijd, dus het cirkeltje is weer rond!

Oh en ps. Ik had sowieso wel verwacht dat jij nog iets over de film te zeggen zou hebben als ik er over zou vertellen: ik herrinner me de foto van je boekenkast!
    Hehehe, ja, de boeken staan hier dubbel. Beide nederlands en engels, ook de comic versie heb ik staan

OdinThe1337 spike_tm's Avatar
    Mentioned
    121 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: OdinThe1337 Steam ID: spike_tm
    Comics zijn erg tof, ik heb alle ingebonden collecties.
    “We can know only that we know nothing. And that is the highest degree of human wisdom.”

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    204 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gister samen met @LtPsycho Shaft (2019) gekeken. Ik vond hem leuk! Lekker foute vibe, neemt zichzelf niet te serieus en het contrast tussen de ultra badass man shaft en de metro hipster man van nu is heel grappig

Mentioned
    284 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Black View Post
    Gister samen met @LtPsycho Shaft (2019) gekeken. Ik vond hem leuk! Lekker foute vibe, neemt zichzelf niet te serieus en het contrast tussen de ultra badass man shaft en de metro hipster man van nu is heel grappig
    Erg leuke film inderdaad.
    3 iteraties van Shaft in 1 film is altijd een goed idee, zeker als een van de drie Samuel L Jackson is

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    552 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vanavond naar Annabelle comes home

aka PjotrStroganov Cloud's Avatar
    Mentioned
    156 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Pjotrstroganov PSN ID: Pjotrstroganov Steam ID: Pjotrstroganov
    The Favourite
    Een goed gemaakt, soms bijna absurdistisch kostuumdrama over de excentrieke Queen Anne. Misschien niet geheel historisch correct maar zeker vermakelijk. En het biedt ook nog eens een leuke geschiedenisles over hoe het hof en parlement destijds functioneerde.

Strange Days
    Als ik deze film in de jaren 90 had gezien, was het waarschijnlijk één van mijn favoriete cult klassiekers geworden. Wat een toonbeeld voor realistische cyberpunk is dit zeg. Soms een beetje fout, maar daar tegenover staat een enorm goede productie. Het harde commentaar op de maatschappij en een interraciale liefdesrelatie maken dit een opvallen progressieve film. Lekkere 90's film.

Venom
    Best leuk eigenlijk. Ik ben wel benieuwd naar een opvolger met Carnage erin.

Logan Lucky
    Hillbilly Oceans' Eleven light. Okay, maar niets dat we niet al eerder hebben gezien.
    De volgende post hier onder plaatsen aub.

Mentioned
    557 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Captain Marvel.

Best oké maar er had meer ingezeten denk ik. De reboot comic waar de film op gebaseerd is, heeft zoveel meer impact en diepgang mede omdat Carol Danvers Miss Marvel is geweest.
    - Frank Murphy

Mentioned
    121 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Captain Marvel.

Best oké maar er had meer ingezeten denk ik. De reboot comic waar de film op gebaseerd is, heeft zoveel meer impact en diepgang mede omdat Carol Danvers Miss Marvel is geweest.
    Toevallig net ook Captain Marvel gekeken.
    Erg vermakelijk als geheel met een aantal hoogtepunten.
    Nu de laatste Avengers film en dan is het mooi afgerond.

Voor de insiders en comic puristen zullen er best zwakke punten inzitten, gebrek aan diepgang en afwijkingen t.o.v het bronmateriaal.

Maar wat mij betreft heeft Marvel het een epische run neergezet van een aantal topfilms en verschillende goed wegkijkende films in een overkoepelende verhaallijn die heel lang heeft kunnen boeien.
    Hier en daar een "moetje" om alles gezien te willen hebben.

Ik heb alle films gezien, de series die ook in het geheel passen niet. Op de eerste paar seizoenen van Agents of Shield na, die ook vermakelijk waren.
    Kijk nu echt uit naar de laatste Avengers film.
    “We can know only that we know nothing. And that is the highest degree of human wisdom.”

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    552 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Captain Marvel.

Carol heeft inderdaad een vrij unieke geschiedenis en meer titels gedragen dan de twee bovenstaande. Veel van die geschiedenis is best wel donker en gewaagd en past ook niet zo goed bij de manier waarop de MCU gepresenteerd is dusver. De film was oké maar ze valt een beetje mak naast de huidige MCU Avengers. Vanwege haar krachten ten opzichte van de rest maar veel belangrijker, mevrouw Brie zelf. Totaal geen charisma en ik hoop dat ze in een toekomstige samenstelling van de Avengers niet meer dan de bidons vult langs de zijlijn.

Film deed ook de das om een aantal zeer populaire cross-overs die niet meer mogelijk zijn door een aantal dingen die in deze film zijn neergezet. Volgende week Far from home en dan is het tijd voor Phase 4, erg benieuwd hoe ze de boel gaan opfrissen hierna.
    Last edited by Overmind; 30th June 2019 at 08:30.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    552 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Vanavond naar Annabelle comes home
    Zesje, veruit de minste uit de Conjuring serie. Herhalend en daardoor inmiddels al lang niet meer spannend, jammer want ik vond Annabelle: Creation echt een goede horror film.

Mentioned
    557 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Carol heeft inderdaad een vrij unieke geschiedenis en meer titels gedragen dan de twee bovenstaande. Veel van die geschiedes is best wel donker en gewaagd en past ook niet zo goed bij de manier waarop de MCU gepresenteerd is dusver. De film was oké maar ze valt een beetje mak naast de huidige MCU Avengers. Vanwege haar krachten ten opzichte van de rest maar veel belangrijker, mevrouw Brie zelf. Totaal geen charisma en ik hoop dat ze in een toekomstige samenstelling van de Avengers niet meer dan de bidons vult langs de zijlijn.

Film deed ook de das om een aantal zeer populaire cross-overs die niet meer mogelijk zijn door een aantal dingen die in deze film zijn neergezet. Volgende week Far from home en dan is het tijd voor Phase 4, erg benieuwd hoe ze de boel gaan opfrissen hierna.
    Ik vond Mevrouw Brie veel beter uit de verf komen in deze film dan in Endgame. Maar ze lijkt niks op de Carol Danvers van de comics idd.
    - Frank Murphy

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    552 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik vond Mevrouw Brie veel beter uit de verf komen in deze film dan in Endgame. Maar ze lijkt niks op de Carol Danvers van de comics idd.
    Beetje een Mary Sue ja...

Mentioned
    557 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Beetje een Mary Sue ja...
    Wat extreem jammer is. Want als je het hebt over een sterk geschreven vrouw die sterk is door haar struggles en niet gewoon omdat Vrouwen, dan is het Captain Marvel wel.
    - Frank Murphy

Mentioned
    121 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Interview met haar gezien, waarin werd uitgelegd dat ze zonder enige achtergrond in Endgame is gedropt, die back to back met de andere Avengers film is gefilmd.
    Pas later is Captain Marvel als origin story gefilmd en kreeg ze een idee waar het personage over ging.
    Dus wel logisch dat ze in Captain Marvel beter in het personage zit, later gefilmd maar eerder uitgebracht.

Ik vind mevrouw Brie overigens prima om naar te kijken.
    Maar moet wel zeggen dat ik de comics van Captain Marvel niet ken.

Mentioned
    557 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by spike_tm View Post
    Interview met haar gezien, waarin werd uitgelegd dat ze zonder enige achtergrond in Endgame is gedropt, die back to back met de andere Avengers film is gefilmd.
    Pas later is Captain Marvel als origin story gefilmd en kreeg ze een idee waar het personage over ging.
    Dus wel logisch dat ze in Captain Marvel beter in het personage zit, later gefilmd maar eerder uitgebracht.

Ik vind mevrouw Brie overigens prima om naar te kijken.
    Maar moet wel zeggen dat ik de comics van Captain Marvel niet ken.

Dat heb ik ook gelezen idd. Erg jammer.
    Want het Character zelf is meer dan een bijna godlike force. Was helemaal niet zo verkeerd geweest om Carol Danvers veel eerder te introduceren in dit epos. Maar goed, Captain Marvel zelf was prima ook al was ze samen met de Hulk verreweg het meest storende aan Endgame.
    - Frank Murphy

Would you kindly? Exclusive's Avatar
    Mentioned
    219 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Exclusive50 PSN ID: Exclusive50 Steam ID: RUZ3-Exclusive
    Toy Story 4

Ik dacht echt dat het over was na deel 3 en ging er niet helemaal gerust in maar Pixar flikt het, natuurlijk zou ik bijna zeggen, weer. Echt genoten. Enige minpuntje was de bioscoop. Ze mogen wel wat vaker schoon maken. Er kwam toch een aantal keer stof in m'n ogen tijdens de film.

0fficial Ph0rum Wh0re TicTac's Avatar
    Mentioned
    126 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Exclusive View Post
    Toy Story 4

Ik dacht echt dat het over was na deel 3 en ging er niet helemaal gerust in maar Pixar flikt het, natuurlijk zou ik bijna zeggen, weer. Echt genoten. Enige minpuntje was de bioscoop. Ze mogen wel wat vaker schoon maken. Er kwam toch een aantal keer stof in m'n ogen tijdens de film.

Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Exclusive View Post
    Toy Story 4

Haha dat geloof ik. Wij hebben - in de aanloop - afgelopen weekend Toy Story 3 nog eens gekeken. Genieten. En of je nou deel 1, 2 of 3 kijkt....alledrie zó sterk.

Ook nog:

Anima (2019)
    Een short van Paul Thomas Anderson i.s.m. Tom Yorke (die ook hoofdrol vervult). Deze short begeleidde in feite de release van Yorke's gelijknamige album. Liefhebbers van zijn solo-werk (maar m.i. ook van de elektronische dingen die Radiohead maakte) zullen ook dit weer op prijs stellen. In feite is Anima een lange, absurde videoclip. Het is niet dat ik de hand van PTA zozeer herkende, maar de beelden zijn desalniettemin om te smullen. Slechts 15min. + staat op Netflix.

The Dark Tower (2017)
    Pure oppervlakkigheid waarbij heeeeeeel ergens in de verte de potentie van een interessant verhaal doorschijnt.
    Ik vond de film an sich niet enorm vervelend om te kijken, maar het feit dat er op geen enkel vlak (context, persoonlijke verhaallijnen, etc) verdieping plaatsvindt zorgt dat je 0,0 meeleving kunt opbrengen m.i. Duidelijk een film die te lijden heeft gehad onder het productieproces, want ook de rode draad schiet alle - niet verklaarbare - kanten op. Sommige shots lijken uit andere films ineens in dit rommeltje te zijn gemonteerd. Nee, dit is echt niet veel soeps.
    Ik heb de boeken overigens niet gelezen, maar kan me voorstellen dat je als fan de nodige vraagtekens hebt bij deze verfilming.

Mentioned
    242 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

The Dark Tower (2017)
    (...) Ik heb de boeken overigens niet gelezen, maar kan me voorstellen dat je als fan de nodige vraagtekens hebt bij deze verfilming.
    Mee eens, maar anderzijds: ben je na het zien van de film niet net als ik nieuwsgierig geworden naar de boeken?
    “Strength is pain.
    Strength is suffering.
    Strength is sacrifice.”

Member macc's Avatar
    Mentioned
    133 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: macc-murphy Steam ID: macc
    Mee eens, maar anderzijds: ben je na het zien van de film niet net als ik nieuwsgierig geworden naar de boeken?
    Ik iig niet. Die film was erg matig.

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    165 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    De boeken gaan iig alle kanten kwa locaties op. Maakt het soms warrig om te lezen. Heb de film niet gezien, maar kan me zo indenken dat dit in de film wel terugkomt...
    Zal 't erop wagen!

Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nou nee. Ik ben wel liefhebber van Stephen King. De Dark Tower-reeks heb ik daarom altijd in mijn achterhoofd om nog een keer op te pakken.
    Ik vrees er alleen voor dat de fantasy-achtige setting niet iets is wat mij aanspreekt. Althans, niet waarvoor ik een Stephen King boek op zou pakken. En deze film doet eerder afbreuk aan dat voornemen, dan het kracht bij zetten.

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    410 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Nou nee. Ik ben wel liefhebber van Stephen King. De Dark Tower-reeks heb ik daarom altijd in mijn achterhoofd om nog een keer op te pakken.
    Ik vrees er alleen voor dat de fantasy-achtige setting niet iets is wat mij aanspreekt. Althans, niet waarvoor ik een Stephen King boek op zou pakken. En deze film doet eerder afbreuk aan dat voornemen, dan het kracht bij zetten.
    Ik vond het ook tegenvallen en ben na 2 boeken gestopt. Het kan je niet altijd aanspreken.

Mentioned
    242 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Eigenaardig genoeg heb ik juist het tegenovergestelde: ik vond deze soms 'lichtere' stijl in een Stephen King verhaal juist erg verrassend. En dat Fantasy spreekt mij ook erg aan. Maar, het is een stuk minder donker en bedreigend dan King's andere werk (voor zover ik het ken: heb alleen IT gelezen), en ik kan me voorstellen dat dat een domper is als dat juist is wat je in de man aanspreekt.

Wat ik vooral erg cool gedaan vond waren die Sharpshoorters, en de moves van Elba gedurende de gevechten. Ik heb een vriend die heeft met Westerns wat ik met Ridders heb, en ik denk dat die hier plat op gaat (of was het prat?)!
    “Strength is pain.
    Strength is suffering.
    Strength is sacrifice.”

Tags for this Thread