User Tag List

Page 26 of 26 FirstFirst ... 16 24 25 26
Results 1,001 to 1,026 of 1026

Thread: [Multi][Switch Remaster] Xenoblade Chronicles

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    460 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LtPsychoNL PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Quote Originally Posted by Glory View Post
    En zijn jullie hier nog mee bezig?

Ik ben hier in mijn vakantie eens rustig voor gaan zitten en zit er nu zo'n 15 uur in / level 23. Ik heb nu het gevoel dat ik EINDELIJK de klik gevonden heb met deze game na al die jaren. Wat een heerlijke game om gewoon mee op avontuur te gaan en te verdwalen in de wereld. Graphics zijn wel even wennen maar door de artstyle is het nog steeds ontzettend indrukwekkend om gewoon om je heen te kijken. Wel grappig ook dat je ziet dat BotW hier duidelijk inspiratie in gevonden heeft om zijn open wereld vorm te geven.
    Uitgespeeld een paar weken geleden (kort verhaal in de "uitgespeeld" draad).
    Game is een pareltje.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    733 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    En zijn jullie hier nog mee bezig?

Ik ben hier in mijn vakantie eens rustig voor gaan zitten en zit er nu zo'n 15 uur in / level 23. Ik heb nu het gevoel dat ik EINDELIJK de klik gevonden heb met deze game na al die jaren. Wat een heerlijke game om gewoon mee op avontuur te gaan en te verdwalen in de wereld. Graphics zijn wel even wennen maar door de artstyle is het nog steeds ontzettend indrukwekkend om gewoon om je heen te kijken. Wel grappig ook dat je ziet dat BotW hier duidelijk inspiratie in gevonden heeft om zijn open wereld vorm te geven.
    Ja, maar ik ga ook voor alle achievements. We spreken elkaar in 2025, tot dan!

Member n00b_0wnage's Avatar
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alle sidequests is té hardcore voor mij. Ik had daar ook het streven voor, maar dat heb ik opgegeven

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Uitgespeeld een paar weken geleden (kort verhaal in de "uitgespeeld" draad).
    Game is een pareltje.
    Nice! 80 uur is een mooie lengte voor dit soort games. Heb je ook een groot aantal van de side quests gedaan?

Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Ja, maar ik ga ook voor alle achievements. We spreken elkaar in 2025, tot dan!
    Haha, ik wens je veel succes dan! De side content is echt massive. Ik probeer wel het merendeel van de side quests te doen, maar ze allemaal, dat gaat me echt veel te ver en haalt de vaart er ook te veel uit. En dan moet je ook nog al die relaties op maximaal krijgen.
    Last edited by Glory; 13th September 2020 at 14:10.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    733 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nice! 80 is een mooie lengte voor dit soort games. Heb je ook een groot aantal van de side quests gedaan?

Haha, ik wens je veel succes dan! De side content is echt massive. Ik probeer wel het merendeel van de side quests te doen, maar ze allemaal, dat gaat me echt veel te ver en haalt de vaart er ook te veel uit. En dan moet je ook nog al die relaties op maximaal krijgen.
    Komt goed, het is mijn relax game. Heb geen haast

Mentioned
    460 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Nice! 80 is een mooie lengte voor dit soort games. Heb je ook een groot aantal van de side quests gedaan?

Ja, best veel van de sidequests gedaan. Had me ook bijna opgebrand, maar kon me ertoe zetten om verder te gaan en was het waard.
    Die extra storyline niet meer gedaan though, dat was me echt teveel.

Member n00b_0wnage's Avatar
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Extra storyline? Wait, wat mis ik?

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    733 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by n00b_0wnage View Post
    Extra storyline? Wait, wat mis ik?
    Een optie in het hoofdmenu?

Mentioned
    460 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Een optie in het hoofdmenu?
    Komt pas vrij na uitspelen toch?

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    733 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Komt pas vrij na uitspelen toch?
    Nope

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

En net Disciple lorethia neer. Ik las dat veel mensen hier moeite mee hadden. Gelukkig had ik al wat ervaring met Melia en moest ik gewoon haar summons wat tweaken om het vrij makkelijk aan te kunnen.

Wat een game zeg. Het blijft qua tempo en verhaal maar versnellen, met ongelofelijke wendingen. En die cut scenes doen het allemaal ook nog helemaal eer aan. Heerlijke cast van karakters ook.

Merk dat ik in het begin vooral aan het genieten was van de omgevingen maar dat het nu heel duidelijk ook story is die me verder trekt. Ook de gameplay maakt wel een beetje een slag, waar je toch wel een beetje moet nadenken over je strategie, ipv zorgen dat je op de juiste level zit en op de automatische piloot spelen.
    Last edited by Glory; 11th October 2020 at 12:37.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1559 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Goed om te lezen @Glory ! Zo heb ik het ook ervaren. Verhaal houdt m.i. ook goed stand tot het end.

Ik had trouwens wel de grootste moeite met waar je net voorbij bent. Maar goed ik had Melia ook niet geleveld of überhaupt gebruikt tot dat punt.
    Last edited by Like-a-Bunny; 11th October 2020 at 12:31.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Goed om te lezen @Glory ! Zo heb ik het ook ervaren. Verhaal houdt m.i. ook goed stand tot het end.

Ik had trouwens wel de grootste moeite met waar je net voorbij bent. Maar goed ik had Melia ook niet geleveld of überhaupt gebruikt tot dat punt.
    Ja, kan ik me goed voorstellen. Als je daar niet de goede setup hebt, ga je gewoon meteen voor de bijl door die Ether summons van haar.

Ik had zelf trouwens meer moeite met Egil. Was nog ff bang vast te komen zitten doordat je ook niet terug kan om te levellen ofzo. Achteraf had ik daar ook meer op area damage moeten spelen, zodat je meerdere vijanden tegelijk uitschakeld.

Mentioned
    1559 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Oh wauw, die boss is blijkbaar gewist uit mijn geheugen.

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

En uitgespeeld! Eigenlijk van begin tot einde van genoten. Ik heb er 85 uur inzitten, maar nergens werd het echt een slog. Wel knap voor een game die zeker in het begin niet heel erg veel tempo maakt.

Ik heb nu nog wel ergens de ambitie die post-game quests op te pakken, maar zal dan denk ik zeker nog een 3-4 levels omhoog moeten grinden. Jammer dat er net een gat tussenzit en niet wat mooier aansluit. Ik kan ook gewoon meteen beginnen met dat future connected verhaal. Ben benieuwd of dat nog een leuke toevoeging is. Ik merk in ieder geval dat ik er nog niet echt genoeg van heb. Ook het battle systeem gaat naar het einde toe best lekker lopen.

Mentioned
    1559 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Lekker man!

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik ben level 93 nu, ik heb wel alle quest lines en epische monsters nu gedaan die ik kon vinden. Toch wel tof nog om al die onmogelijke vijanden te verslaan en geeft ook nog wel een beetje extra worldbuilding (alhoewel de rewards in dat op zicht wel erg mager zijn, had meer ingezeten). Toch nog niet alles op 5 sterren en ook colony 6 is nog niet helemaal af, maar het is wel goed zo.

Ik was ook al even met future connected begonnen, maar dat voelt wat raar doordat je ge-reset wordt in je progressie. Dus daar wacht ik nog even mee, zodat ik er weer wat frisser in kan gaan.

Ik zal ook maar eens deel 2 aanschaffen. Ik begrijp dat het een heel andere soort game is, maar er moet toch wel iets zijn dat ik er ook in kan waarderen (al is het maar prachtige omgevingen en soundtrack).

Mentioned
    1559 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Er is ook nog een sectie met lvl 100+ monsters in de game, alleen weet ik niet meer precies waar dat ook alweer was.

Ik zal ook maar eens deel 2 aanschaffen. Ik begrijp dat het een heel andere soort game is, maar er moet toch wel iets zijn dat ik er ook in kan waarderen (al is het maar prachtige omgevingen en soundtrack).
    Nou, verwacht er niet teveel van. De omgeving in XBC1 komen zo mooi tot hun recht omdat ze een doel dienen en substantie hebben. Dat is in het vervolg niet zo. Daarbij heb je een hele andere party onder je hoede. Enige dat ik echt beter vond was de combat, maar kan ik hem persoonlijk niet aanbevelen.

Je zou beter op een remaster van XBC X kunnen wachten. Nu deze het zo goed gedaan heeft is de kans daarop groter geworden.

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    318 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: K1kk3rGNL
    Nice Glory. 85+ uur well spent
    Tof dat het zo goed bevallen is!

@LaB; heb je de game inmiddels weer opnieuw (uit)gespeeld?

Mentioned
    1559 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Kikker View Post
    @LaB; heb je de game inmiddels weer opnieuw (uit)gespeeld?
    Aan de kant gelegd. Ik speel momenteel zo weinig en ik kwam er niet lekker in. Ik bewaar hem voor als ik op vakantie ben o.i.d.
    De LP luister ik wel regelmatig.

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Er is ook nog een sectie met lvl 100+ monsters in de game, alleen weet ik niet meer precies waar dat ook alweer was.
    Oh dat heb ik gemist dan toch nog.. Ik heb geen monsters gezien boven lvl 99.

Nou, verwacht er niet teveel van. De omgeving in XBC1 komen zo mooi tot hun recht omdat ze een doel dienen en substantie hebben. Dat is in het vervolg niet zo. Daarbij heb je een hele andere party onder je hoede. Enige dat ik echt beter vond was de combat, maar kan ik hem persoonlijk niet aanbevelen.

Je zou beter op een remaster van XBC X kunnen wachten. Nu deze het zo goed gedaan heeft is de kans daarop groter geworden.
    Ja ik snap je punt, maar toch kriebelt het wel om hem in ieder geval te proberen en een eigen mening te vormen. Anyway, ik ga eerst wel future connected nog een keer doen en dan zien wel wel even verder.

@Kikker , zeker uren well spent! Ideale game in lockdown tijd, waar je toch al snel veel uren overhebt, omdat er andere dingen wegvallen.

Aan de kant gelegd. Ik speel momenteel zo weinig en ik kwam er niet lekker in. Ik bewaar hem voor als ik op vakantie ben o.i.d.
    De LP luister ik wel regelmatig.
    Dit kan ik me ook wel voorstellen. Het is wel een game waar je ff voor in de juiste mood moet zijn. Ik denk dat ik daarom de eerste keer ook afgehaakt ben.
    Last edited by Glory; 17th October 2020 at 13:39.

Mentioned
    1559 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik kan je deel twee ook opsturen als je wil?

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik kan je deel twee ook opsturen als je wil?
    Bedankt voor het aanbod, maar ik zou het ook niet erg vinden om hem zelf aan te schaffen hoor. Ook leuk voor de collectie. Ik moet ook nog maar kijken of ik het echt doorzet nadat deel 1 een beetje is weggezakt weer, want het is wel een dusdanige tijdsinvestering en er ligt ook nog wel genoeg ander moois op de plank.

Gefeliciteerd met je verjaardag trouwens!

Mentioned
    1559 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Since Xenoblade Chronicles is a beautiful game, Nintendo made a beautiful relaxation video for it

'Maracuna Woods - Night'

When I first played Xenoblade Chronicles, it grabbed me in a way that many JRPGs of that era failed to do.

It's just a plain old beautiful game from top to bottom, littered with zones you want to explore and an utterly fantastic soundtrack. Over 10 years since its original release, Nintendo is reminding us just how gorgeous this game really is with a "seven-minute relaxation video."

I have to say, it works! It's basically just time-lapsed shots of the game's various environments, set to several songs from the soundtrack (Maracuna Woods - Night and Escape Boat Camping). My personal favorite bit? It's gotta be Satorl Marsh, which you can see at roughly 4:54 in. I'm a sucker for blue and purple marshes!

While I just recently finished the Definitive Edition of Xenoblade (and the epilogue) for our review, I have the itch to play it again. Thankfully at this point the universe is fairly expansive, with Xenoblade Chronicles X and Xenoblade 2 (plus its expansion). I have an iteration to replay every few years, cycling on and off!

bron

Member Action Hank's Avatar
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Even een kick

Ben alweer een stuk verder gekomen. Het is wel heel verslavend hoor. Soms denk ik, even een uurtje spelen en ondertussen speel ik gerust 2 uren langer.
    Ben volgens mij lvl 43/44. Qua mainquest ben ik bij: Ik mag naar Prison Island en moet ik 2 toegangs seals fixen. De Emperor is al onderweg en ik moet er achteraan.

Merk soms wel dat dit spel echt groots is. Er is heel veel van alles. Gebieden zijn groter dan nodig is voor de quests (niet een minpunt). Je kan dwalen op plekken waar je normaal niet zou komen. Veel NPC, die je niet zomaar tegenkomt zonder zelf op pad te gaan en geven soms ook nieuwe sidequests. Veel side quests. Op een gegeven moment ben ik ' alle' oude side-quests van eerdere gebieden maar gaan halen, daardoor wel 5 levels 'Overleveled' geworden en het vrij makkelijker wordt. De temple challenge met alleen Melia was peanuts, ook al ken ik haar arts helemaal niet goed. En side-quest blijven maar komen en lijkt ook niet minder te worden qua hoeveelheid.

Maar tot nu toe thumbs up!

Mentioned
    1559 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Tof om te lezen. En het wordt er niet minder op naarmate de game vordert.

Tags for this Thread