User Tag List

Page 114 of 114 FirstFirst ... 14 64 104 112 113 114
Results 4,521 to 4,538 of 4538

Thread: [Algemeen] Virtual Reality & 3D gaming

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1386 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Ik denk/hoop dat ik PSVR wat later adopt Het zal vallen of staan met een killer titel.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1575 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    416 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik wil instappen in VR met mijn huidige een 1080TI. Ik kijk naar brillen van een paar jaar oud om uit te proberen, bijv. een Oculus Rift, Rift S, Quest 2 liggen allemaal rond de €200. Maar daar is een FB-account voor verplicht? Betekent dat ook verplicht bloatware en dat soort troep? Andere optie rond deze prijs is de HTC Vive maar die stamt alweer uit 2016. Ook prima?

Ik wil er vooral mee racen, andere games zijn bijzaak om eens te proberen (Skyrim, Fallout, Hitman of vergelijkbaar).

(alles in Steam/SteamVR trouwens)
    Last edited by Ries; 29th November 2022 at 13:11.
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    145 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Tot nu toe blijf je er een premium voor te betalen, Geen idee of HTC door gaat met nieuwe VR headsets.
    Denk zelf dat de Valve Index nog steeds de beste is maar voor hele kit zit je ook rond de 1000 Euro.

Je kan voor Oculus gaan, maar hele FB gebeuren en verplichte FB/Meta spul is een HARD PASS voor mij.

Spaar nu gewoon even door.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, RTX 3080 Ti Vision, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1386 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by Ries View Post
    Ik wil instappen in VR met mijn huidige een 1080TI. Ik kijk naar brillen van een paar jaar oud om uit te proberen, bijv. een Oculus Rift, Rift S, Quest 2 liggen allemaal rond de €200. Maar daar is een FB-account voor verplicht? Betekent dat ook verplicht bloatware en dat soort troep? Andere optie rond deze prijs is de HTC Vive maar die stamt alweer uit 2016. Ook prima?

Ik wil er vooral mee racen, andere games zijn bijzaak om eens te proberen (Skyrim, Fallout, Hitman of vergelijkbaar).

(alles in Steam/SteamVR trouwens)
    Valve Index lijkt mij ook het beste, maar duurder .Oculus Quest zou ik links laten liggen, ik zou wel echt voor PC focussed gaan.

En dude, Fallout, het is echt een compleet andere game in VR <3

Mentioned
    416 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eigenlijk is er dus weinig werkelijke keuze? De lagere budget Oculus-, Questbrillen alllemaal via FB-crap. En dan nog een HTC Vive en Valve Index in de volgende prijsklasse. Qua GPU zit ik aan een 1080TI, dat maakt verder niet uit? Heb er verder geen moeite mee om wat meer uit te geven, maar zou zonde zijn als de bril veel te overkill is voor mijn kaart, het gaat al om €200 vs €800 tussen de FB-brillen en een Index.

Oja, ook nog de HP Reverb 2 à €400. Misschien goede tussenoplossing.

Verder eens, Fallout 4 is al één van mijn favoriete games, dus wellicht wordt dat geen bijzaak maar hoofdzaak
    Last edited by Ries; 29th November 2022 at 15:42.
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Mentioned
    1575 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Rift werkt nog steeds zonder FB-account. En het besluit om dat in te trekken is teruggedraaid.

Mentioned
    416 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Heb een Reverb G2 V2 gevonden en gescoord. Ik denk een goede middenweg tussen €200 Rift/Meta gedoe en de >€800 Valve Index. Resolutie is ook flink, dus wat mij betreft ook toekomstbestendig.

Gisteren al gelijk rot gezocht naar alle VR titels, zit wat leuks tussen maar de AAA-titels zijn op één hand te tellen. Voor Indie/Early Access titels waar de reviews enorm schommelen of een bepaalde topgame opeens totaal verkracht wordt (Onward).

De AAA-titels Fallout of Skyrim wil ik wel proberen, uiteraard HL Alyx, Elite Dangerous, daarnaast zie ik nog een groepje shooters; Onward, Contractors, Pavlov. Maar eerlijk gezegd ben ik van geen van de 3 echt onder de indruk. De HL Alyx mods die ik zie met verschillende schiet-levels zijn al meer indrukwekkend dan die 3 games bij elkaar.

Nog tips voor verborgen games? Op de voorgaande pagina's komt af en toe iets voorbij, maar ik ben het helemaal eens met LaB dat de meeste games erg gimmicky lijken. Even proberen, lachen, daarna weer wegleggen

Mentioned
    1575 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

De AAA-titels Fallout of Skyrim wil ik wel proberen
    Waar je bij Skyrim tegenaan loopt is dat je vooral met melee combat bezig bent en dit in VR aanvoelt alsof je met een balonzwaard aan het slaan bent. Fallout heeft dat niet omdat je schiet en dat voelt meteen stukken beter.

Elite Dangerous
    Wat mij betreft de meest indrukwekkende VR-titel van allemaal. Zo intens. Zo echt. HOTAS erbij en je waant je echt in een andere wereld.

Nog tips voor verborgen games?
    Even uit mijn hoofd:

• Roborecall
    • Superhot
    • Tetris Effect (ja echt!)
    • Beat Saber
    • Asgards Wrath ( @RPGer )
    • Lone Echo
    • DiRT Rally
    • Pinball FX2 VR

Sowieso loopt er momenteel een interessante Humble Bundle waar je een goede start mee kunt maken:

Last edited by Like-a-Bunny; 30th November 2022 at 10:45.

Mentioned
    416 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nice, bedankt, die bundel is het proberen wel waard.
    Anders games ga ik ook proberen.

Heb idd ook Dirt Rally 2.0, F1 2022, Assetto Corsa, Automobilista 2, Euro Truck Sim klaar staan qua racers.

Mentioned
    416 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Leuk die Humble Bundle, het eerste fotolijstje is al van de muur geslagen
    Je moet echt veel te ver bewegen in Superhot VR om ergens bij te komen of om op tijd te zijn als je iemand voor zijn bek slaat

Mentioned
    1575 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Leuk die Humble Bundle, het eerste fotolijstje is al van de muur geslagen
    Je moet echt veel te ver bewegen in Superhot VR om ergens bij te komen of om op tijd te zijn als je iemand voor zijn bek slaat
    Haha! Dat ken ik wel. Goed de ruimte nemen inderdaad.

Ik heb die Bundel zelf ook gekocht trouwens. Vanavond de hele santenkraam nog eens aanslingeren. Die Fisherman game schijnt ook tof te zijn.

Mentioned
    1575 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Nog een!

Mentioned
    1575 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Mentioned
    145 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, RTX 3080 Ti Vision, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Mentioned
    1575 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

VIVE XR ELITE PRE-ORDERS GO LIVE

It was the XR industry’s worst kept secret that VIVE was due to announce a new headset at CES this year. Following the official teasers, details leaks appeared in every corner of the internet. Today however, the company has gone full tilt, opening VIVE XR Elite pre-orders to everyone.

The VIVE XR Elite is arguably designed to compete with the Meta Quest Pro. This high-end territory is an area in which VIVE has traditionally performed better, as efforts to combat the Oculus Quest and Oculus/Meta Quest 2 haven’t faired so well. Instead of a consumer grade headset, the VIVE XR Elite is designed for high-end and enterprise users.

VIVE XR Elite Pre-Orders
    Priced at £1,299 GBP, the VIVE XR Elite certainly isn’t a cheap entry-level device. To sweeten the deal however, VIVE is offering special pre-order incentives. Register your interest now and you’ll receive 5 game titles as an extra bonus. These include:

• Green Hell VR
    • Les Mills Bodycombat
    • Unplugged: Air Guitar
    • Figmin XR
    • Glimpse

In order to receive these bonus titles, you must pre-order via the official VIVE XR Elite website before 15th February, 2023.

What’s in the box?
    There’s a number of additional accessories also available for the VIVE XR Elite, including a carry case, wrist tracker and a rather expensive ‘streaming cable’. However, as standard the package will include the following:

• VIVE XR headset
    • Battery cradle
    • Controller (L)
    • Controller (R)
    • Lanyards x 2
    • Microfiber Pouch
    • Top Strap
    • Type-C to Type-C Cable
    • Type-A to Type-C Cable x 2
    • Lens Protection Card
    • Documentation (QSG / Safety Guide / Warranty Card)

It’s all about the games…
    Despite being an enterprise-focused headset, VIVE’s marketing for the VIVE XR Elite seems very game-centric at present. The debut trailer (below) is almost entirely focused on games, including the likes of Hubris and the incredibly popular Demeo.

This, coupled with the fact that the VIVE XR Elite pre-order bonuses are all games, might have you wondering what VIVE’s strategy is exactly.

We’ll give you some thoughts on that soon, but in the meantime, let us know if you’ve put your pre-order in today!

bron

Met dit soort prijzen gaat die doorbraak er wel komen jongens....
    Last edited by Like-a-Bunny; 8th January 2023 at 13:52.

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    908 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Inflatie!
    Ik zal niet zeggen dat het historisch accuraat is , maar ik zal ook niet zeggen dat het niet historisch accuraat is.

Mentioned
    145 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Tags for this Thread