User Tag List

Page 13 of 13 FirstFirst ... 3 11 12 13
Results 481 to 484 of 484

Thread: [Multi] Cyberpunk 2077

Primarily old. Illuv's Avatar
    Mentioned
    303 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: http://steamcommunity.com/id/illuvater
    Voor de beleving is 'hoe het eruit ziet' natuurlijk wel belangrijk. Maar wat dat betreft is de artwork veel belangrijker dan het aantal polygonen, en die is gelijk op welk platform dan ook. Zolang je maar een constante framerate hebt zonder constante dips of tearing: we're all good to go.
    "Look for those who think things simple, who abhor uncertainty, and who are incapable of setting aside their summary judgment. For the claims they find the most absurd or offensive will be the ones most worthy of your attention."

No pictures please! Lord Serafin's Avatar
    Mentioned
    217 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Teratel Steam ID: Teratel1
    Quote Originally Posted by Morrigun99 View Post
    Zo'n vrouw heb ik.
    Vandaar dat graphics van games me zo weinig boeien.
    “Strength is pain.
    Strength is suffering.
    Strength is sacrifice.”
    -- Freye the Dark Knight in FFXIV:ARR

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1064 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Quote Originally Posted by Illuv View Post
    Voor de beleving is 'hoe het eruit ziet' natuurlijk wel belangrijk. Maar wat dat betreft is de artwork veel belangrijker dan het aantal polygonen, en die is gelijk op welk platform dan ook.
    Maar ook niet alleen het aantal polygonen is waar we het over hebben. Goede artwork is idd de basis: goede artwork kan werken op een grafisch underwhelming engine, terwijl slechte artwork nooit echt beter gaat worden. Maar met name licht en schaduw effecten dragen gigantisch bij aan de sfeer van een game. En zeker een cyberpunk game met al zijn schaduwen en neon gaat hier wel beter op. Sommige dingen zijn wel wat marginaal natuurlijk, ik ben zelf bijvoorbeeld heel erg blij met RTX maar vooralsnog zie ik niet in iedere game de gigantische financiele investering terug.

Het grootste punt is natuurlijk dat we volgens mij allemaal open deuren intrappen, ik neem aan dat 95% van de mensen hier wel snapt dat de waarheid niet is zoals michiel of coola het voorschrijft, maar ergens er tussenin.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    265 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Quote Originally Posted by Overmind View Post
    https://www.rockpapershotgun.com/201...-ever-edition/

Even naar beneden scrollen. De man gaat helemaal los vanwege de pre-orders voor deze game
    Lol, dat hele artikel is een grote rant

Tags for this Thread