User Tag List

Page 59 of 59 FirstFirst ... 9 49 57 58 59
Results 2,321 to 2,357 of 2357

Thread: [Multi] Cyberpunk 2077

Historian Overlord Das Tentakel's Avatar
    Mentioned
    177 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Das Tentakel View Post
    Zeer waarschijnlijk. Zeer vermoedelijk gaan ze echter zeer voorzichtig zijn qua beloftes voorbij de nu-last-gen machines speelbaar maken.
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Ik zet hem even uit mijn hoofd.
    Ga je denk ik geen spijt van krijgen .
    Zie het als een verlaat kerstcadeautje voor eind 2021

Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    I dunno, ik vind het oprecht wel weer wat hebben. Skyrim was ook zo'n game die zo ongeevenaard was, die game jaren later spelen (vanilla at least) is alweer stukken minder impressive. Maar goed, ik speel het dan ook met het volledige bewustzijn wat te verwachten. Maar goed, die verwachtingen konden ze beter managen, maar denk dat het echt typische escalation of commitment is.
    Als we het hier over 'wachten' hebben bedoelen we wel n twee jaar he?
    Skyrim moest het, afgezien van de relatief sterke mate van interactiviteit en vrijheid, hebben van de wereld en de audiovisuele design die daar in zat. Dat is na een aantal jaren qua look, feel en ook 'geloofwaardigheid' ingehaald. Maar dat heeft wel wat jaartjes geduurd (Witcher III, mid-2015, daarna andere open world games zoals HZD, AC Origins etc).
    Last edited by Das Tentakel; 14th January 2021 at 16:04.
    'Freude ist nur ein Mangel an Information'

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    395 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Skyrim is ook alweer bijna 10 jaar oud h. Dan is het sowieso een stuk minder indrukwekkend. Verder mee eens, met een goede lading mods is Skyrim nog steeds een topgame en blijft het verfrissend en herspeelbaar. Zulke goede mod support valt ook wat van te zeggen, geeft ook een enorme boost aan de game en community.

Na Cyberpunk 2077 heb ik GTA5 weer eens genstalleerd met de VisualV mod. Ook al bijna 8 jaar oud, maar nog steeds n van de beste open werelden met goede sfeer. Je merkt wel wat dingen die verouderd zijn, maar heel veel oog voor detail. Ik let nu meer op de wereld, de advertenties op de billboards, de radio, tv, enz. Echt geweldig, in tegenstelling tot die vrouw met penis op de energy-drank reclame die 90% van de billboards in Cyberpunk vult
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Primarily old. Illuv's Avatar
    Mentioned
    373 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: http://steamcommunity.com/id/illuvater
    En hoe zijn de quests in GTAV tegenwoordig?
    "His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."

Mentioned
    177 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Illuv View Post
    En hoe zijn de quests in GTAV tegenwoordig?
    En de framerate op Xbox 360 en PS3?

Mentioned
    395 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Het plannen van die 5 heists bevatten meer keuzes dan heel Cyberpunk 2077
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    685 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Ries View Post
    Ik hoop dat het grap is..

Mentioned
    395 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Ik hoop dat het grap is..
    [1] Ja.

[2] Ik weet het nog niet helemaal hoor, maar ok.

[3] [Corpo] Daar ben ik mij wel degelijk van bewust.

[4] [Cool 14/10]

Mentioned
    177 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Je wilde echt gewoon een GTA he?

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    [1] Ja.

[4] [Cool 14/10]

Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    685 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [1] Ja.

[4] [Cool 14/10]

Fallout 4, ben jij dat?

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    685 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Je wilde echt gewoon een GTA he?
    Jij niet dan? Er is geen enkele game waar je op een vespa een biker kamp kan opblazen terwijl je naar 'I want it that way' van The backstreet boys luistert. Beter dan dit gaat het niet worden.

Mentioned
    177 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Jij niet dan? Er is geen enkele game waar je op een vespa een biker kamp kan opblazen terwijl je naar 'I want it that way' van The backstreet boys luistert. Beter dan dit gaat het niet worden.
    Nope. Rockstar games vervelen mij over het algemeen erg snel. RDRII hield het nog het langst vol maar was er uiteindelijk niet kapot van. Ik waardeer ze wel als technische prestaties, zoals ik ook een enorme wolkenkrabber kan waarderen puur vanwege de grootte en het technisch kunnen.

Maar als je dat wilt, dan heb je aan CDPR's games helemaal niks en dat zal het ook niet worden, ook al zouden ze NPC routines sterk verbeteren in toekomstige releases. Ze maken gewoon geen games die gebouwd zijn rondom het 'maak zoveel keet als je wilt in onze gameworld' principe. Op zijn best teleporteert de politie / schutterij / schout whatever niet meer direct naast je als je een NPC extra middeleeuws behandeld, maar ze zullen je absoluut killen. Level 30 character? Surprise, de posse die op komt dagen is gemiddeld level 40 en ze gaan je killen. Alleen nu na een achtervolging van een halve minuut. Of een 'copter die binnen 10 seconden binnenvliegt (zoals in een van de vroege scenes in Cyberpunk 2077, maar dan 'for real' gesimuleerd).
    Last edited by Das Tentakel; 14th January 2021 at 20:41.

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    135 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Klik voor full size.
    Klik voor full size.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    685 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nope. Rockstar games vervelen mij over het algemeen erg snel. RDRII hield het nog het langst vol maar was er uiteindelijk niet kapot van. Ik waardeer ze wel als technische prestaties, zoals ik ook een enorme wolkenkrabber kan waarderen puur vanwege de grootte en het technisch kunnen.

Maar als je dat wilt, dan heb je aan CDPR's games helemaal niks en dat zal het ook niet worden, ook al zouden ze NPC routines sterk verbeteren in toekomstige releases. Ze maken gewoon geen games die gebouwd zijn rondom het 'maak zoveel keet als je wilt in onze gameworld' principe. Op zijn best teleporteert de politie / schutterij / schout whatever niet meer direct naast je als je een NPC extra middeleeuws behandeld, maar ze zullen je absoluut killen. Level 30 character? Surprise, de posse die op komt dagen is gemiddeld level 40 en ze gaan je killen. Alleen nu na een achtervolging van een halve minuut. Of een 'copter die binnen 10 seconden binnenvliegt (zoals in een van de vroege scenes in Cyberpunk 2077, maar dan 'for real' gesimuleerd).
    Nu kijken we even puur op gameplay maar een open wereld moet wel van toegevoegde waarde zijn. Nu heeft GTA V in mijn optiek ook qua gameplay vrij weinig om het lijf als zandbak game, maar het scoort wel op detail en sfeer. Ik vind het qua belevenis echt een toevoeging omdat het levendig aanvoelt.

Ik moet CP nog spelen, maar als het in die game allemaal zo statisch is dan vraag ik mij wel sterk af of dit niet beter wat meer focus had kunnen hebben door bijvoorbeeld kleinere hubs te gebruiken zoals in Deus Ex. Uiteraard niet zo klein, maar je snapt wat ik bedoel. Ik had graag een RPG gezien waar je keuzes daadwerkelijk invloed hebben, verschillende vertakkingen na aanvang van de keuzes die je maakt. Character builds verzinnen waarmee je telkens op een verschillende manier je doelen kunt bereiken.

Would you kindly? Exclusive's Avatar
    Mentioned
    252 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Exclusive50 PSN ID: Exclusive50 Steam ID: RUZ3-Exclusive

Ik moet CP nog spelen, maar als het in die game allemaal zo statisch is dan vraag ik mij wel sterk af of dit niet beter wat meer focus had kunnen hebben door bijvoorbeeld kleinere hubs te gebruiken zoals in Deus Ex. Uiteraard niet zo klein, maar je snapt wat ik bedoel. Ik had graag een RPG gezien waar je keuzes daadwerkelijk invloed hebben, verschillende vertakkingen na aanvang van de keuzes die je maakt. Character builds verzinnen waarmee je telkens op een verschillende manier je doelen kunt bereiken.
    Zit er allemaal in meer of mindere mate ook gewoon in.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    685 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Exclusive View Post

Zit er allemaal in meer of mindere mate ook gewoon in.
    Echt? Ik heb getracht zo min mogelijk spoilers te zien maar begreep dat het vrij basis was in de dingen die ik opnoemt hierboven. Ik wacht uiteraard nog wel even op de gladgestreken versie en haal die dan voor de PS5 of pc.

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    288 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: K1kk3rGNL
    Ik ga er van uit dat de laatste 6 maanden voor release een partijtje paniekvoetbal is geweest van Heb ik me jou daar. Uit interviews met o.a. Nederlandse devs die bij CDPR werkten (in kader Witcher III) kan ik me herinneren dat de leiding bij CDPR behoorlijk 'hands-on' is (daar zitten zowel positieve als negatieve kanten aan) en die lui moeten op een gegeven moment mentaal zwaar overbelast zijn geweest.
    En wanneer je mentaal bent overbelast, you fuck up en maakt enorme vergissingen. Een tijdje een modicum aan stress kan positief werken (prikkelt creativiteit, je gaat wat sneller lopen e.d.) maar te veel en te lang...

Misschien dat we over enkele jaren een goede presentatie / artikel krijgen met betrekking tot het hele proces. Voor studio's in CDPR's plaats (succesvol en ambitieus maar veel te snel groeiend) wel leerzaam. We hebben natuurlijk de nodige verhalen over b.v. Origin en zo, maar da's al een hele tijd terug. Andere voorbeelden zoals BioWare zijn dan weer beperkt toepasbaar want EA overname.
    Heb je het boek Blood Sweat and Pixels van Jason Schreier (onderzoeksjournalist in games industrie die veel insiders spreekt) gelezen? Mega interessante verhalen over de stress van game ontwikkeling en releases die vaak op het nippertje goed gaan. Er is ook een hoofdstuk over CDPR en The Witcher III.

Ik ben echt heel benieuwd of er een vergelijkbaar artikel gaat komen over deze launch. Want het is echt een horror verhaal voor het bedrijf.

Vind het jammer dat de next gen patch nog even op zich laat wachten want verheug me op het herspelen van de game! Want ondanks dat mijn playtrough op de PS4 erg rough was denk ik er nog steeds veel aan terug. Wil meer tijd in de game doorbrengen om alle details en quests uit te wonen! Ook na de mainstory en credits ben ik hongerig naar meer. Weinig games die dat bij mij voor elkaar krijgen.

Mentioned
    177 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Kikker View Post
    Heb je het boek Blood Sweat and Pixels van Jason Schreier (onderzoeksjournalist in games industrie die veel insiders spreekt) gelezen? Mega interessante verhalen over de stress van game ontwikkeling en releases die vaak op het nippertje goed gaan. Er is ook een hoofdstuk over CDPR en The Witcher III.

Ik ben echt heel benieuwd of er een vergelijkbaar artikel gaat komen over deze launch. Want het is echt een horror verhaal voor het bedrijf.

Vind het jammer dat de next gen patch nog even op zich laat wachten want verheug me op het herspelen van de game! Want ondanks dat mijn playtrough op de PS4 erg rough was denk ik er nog steeds veel aan terug. Wil meer tijd in de game doorbrengen om alle details en quests uit te wonen! Ook na de mainstory en credits ben ik hongerig naar meer. Weinig games die dat bij mij voor elkaar krijgen.
    Heb het boek maar moet het nog lezen (wel stukken doorgenomen), al vermoed ik dat Schreier zeker niet het hele verhaal (kan) vertellen. Journalistieke verslagen zijn toch vaak (te) anekdotisch en met te weinig bronnen. Meestal van de lui die, om wat voor reden dan ook, hun ei kwijt willen, hetzij om te klagen, hetzij om zich te verdedigen etc. Het duurt meestal toch vrij lang voordat genoeg mensen bereid zijn om te praten c.q. interne documentatie vrijkomt waardoor je een meer gedegen analyse kunt maken van wat er nu precies aan de hand was. Meestal is het wel voldoende om 'er is rook en dus vuur' te zeggen, maar voorbij dat punt...lastiger.

Games maken is natuurlijk extra lastig omdat de standaards qua graphics en gameplay voortdurend worden verlegd en de mogelijkheden van de hardware verschuiven - maar soms met verschillende snelheden (PC versus console bijvoorbeeld gedurende de laatste decade, pas nu loopt het - voorlopig althans - enigszins gelijk).

Ik vermoed zelf dat Cyberpunk op termijn wel een redelijke klassieker zal worden, alleen wel in eind 2021 / 2022 incarnatie.
    Last edited by Das Tentakel; 14th January 2021 at 23:13.

Would you kindly? Exclusive's Avatar
    Mentioned
    252 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Exclusive50 PSN ID: Exclusive50 Steam ID: RUZ3-Exclusive
    Echt? Ik heb getracht zo min mogelijk spoilers te zien maar begreep dat het vrij basis was in de dingen die ik opnoemt hierboven. Ik wacht uiteraard nog wel even op de gladgestreken versie en haal die dan voor de PS5 of pc.
    Ik wil niet spoileren en er daarom ook niet te diep op in gaan maar alle zaken die je noemde zitten er tot op zekere hoogte wel in. Het een meer dan het ander maar dat kan ook niet anders.

Los van de technische problemen en slecht tot matige open world mechanics is het een prima RPG.

Mentioned
    395 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Grapjes daargelaten, de wereld van GTAV is natuurlijk ook niet alles. De wereld an sich leeft wel veel meer, veel randomness op straat, leuke gesprekken, grappige NPC's, kleine interacties als je tegen iemand aanloopt, een aparte sfeer per wijk en een unieke wereld; ik heb nooit de indruk dat ik een bepaalde NPC dubbel zie. Maar puntje bij paaltje kun je in de wereld van GTAV ook niets beleven, behalve rondracen en als het tegenzit de politie vermijden. Er zitten niet echt radiant quests in of gang wars, of bowlen met Roman. GTAV draait vooral om het verhaal en de wereld eromheen is geweldig maar helaas weinig mee gedaan (San Andreas had dat wat mij betreft wel veel meer, of de eerste Saints Row games met ontzettend veel minigames in de wereld die echt leuk waren).

Qua keuzes die er toe doen zou ik de game ook wel onder Fallout 4 scharen, verder prima. Echte aftakkingen die een volgende replay wezenlijk anders maken ben ik niet tegengekomen. De 3 life paths geven ook gewoon 99,5% dezelfde game. Het zijn meer gewoon leuke gimmicks voor een volgend telefoongesprek of de reactie die iemand geeft naar aanleiding van een eerdere quests.

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    101 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387

Geen idee of er spoilers zijn, maar Damn de IMDB listing is wel heel goed gedaan.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    288 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: K1kk3rGNL
    Quote Originally Posted by The_wildcard View Post

Geen idee of er spoilers zijn, maar Damn de IMDB listing is wel heel goed gedaan.
    Leuke video van Girlfriend Reviews!
    Wat een werk zit daar toch elke keer weer in

En het valt me op hoe ontzettend mooi de PC graphics van de game zijn met alle raytracing en lichteffecten! Hopelijk komt de PS5 patch van het najaar daarbij in de buurt...

Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Mentioned
    177 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja hallo, Witcher III ontwikkeling (dwz behoorlijk grote DLC) ging door tot diep in 2016. Zo groot was CDPR niet, dus het was vrij duidelijk dat daarvoor alleen maar wat pre-productie en prototyping plaatsvond. Ik heb het al eerder gezegd, maar CDPR ging waarschijnlijk uit van een cyclus ongeveer even lang als voor The Witcher III, met misschien wat uitloop. En da's dus 4 jaar. Ik kan me zelfs voorstellen dat ze dachten met een inmiddels betere engine, meer mankracht, geld en ervaring nog sneller klaar te zijn.

Niks is zo verneukeratief als overdreven zelfvertrouwen en niets veroorzaakt overdreven zelfvertrouwen zo sterk als een groot succes. Napoleon en Hitler stormden Rusland ook niet binnen na een paar moeizaam bevochten magere succesjes en zo

Granted, ik denk dat weinigen (ook ik niet) de overmaat aan hubris bij CDPR juist hebben ingeschat.
    Last edited by Das Tentakel; 19th January 2021 at 23:00.

Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ja hallo, Witcher III ontwikkeling (dwz behoorlijk grote DLC) ging door tot diep in 2016. Zo groot was CDPR niet, dus het was vrij duidelijk dat daarvoor alleen maar wat pre-productie en prototyping plaatsvond. Ik heb het al eerder gezegd, maar CDPR ging waarschijnlijk uit van een cyclus ongeveer even lang als voor The Witcher III, met misschien wat uitloop. En da's dus 4 jaar. Ik kan me zelfs voorstellen dat ze dachten met een inmiddels betere engine, meer mankracht, geld en ervaring nog sneller klaar te zijn.

Niks is zo verneukeratief als overdreven zelfvertrouwen en niets veroorzaakt overdreven zelfvertrouwen zo sterk als een groot succes. Napoleon en Hitler stormden Rusland ook niet binnen na een paar moeizaam bevochten magere succesjes en zo

Granted, ik denk dat weinigen (ook ik niet) de overmaat aan hubris bij CDPR juist hebben ingeschat.
    Mee eens. Geeft alleen de scope van het mismanagen van de verwachtingen aan.

Nog een mooie:

En nog steeds ontzettend zin hebben om de game te spelen.

Mentioned
    177 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Nog een mooie:

Oh, de game is quality, zeker als ze veel (maar misschien niet alle) manco's hebben kunnen oplossen.
    Er is wel n ding wat ik mij afvraag, en dat is of er bepaalde verplichtingen richting investeerders e.d. zijn aangegaan vr Witcher III. Verplichtingen die CDPR op een gegeven moment klem hebben gezet. Want ik blijf me afvragen of er een keihard dwingende reden was waarom ze eerder in 2020 toch hebben besloten voor die december release te gaan, ondanks alle interne signalen.

Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Want ik blijf me afvragen of er een keihard dwingende reden was waarom ze eerder in 2020 toch hebben besloten voor die december release te gaan, ondanks alle interne signalen.
    Dat vraag ik me ook af, hoewel het bijna niet anders kan dan dat het met externe druk te maken heeft en het feit dat hij al meerdere keren uitgesteld was.

Ik blijf me verbazen over hoeveel beloftes er gebroken zijn. Zie ook die video hierboven. Letterlijke antwoorden op vragen op camera die vervolgens niet waar blijken te zijn. De kans dat er heel veel gesneuveld is onder de tijdsdruk is aanwezig, maar het riekt ook gewoon echt naar bedrog.

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    257 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Nog een mooie:

Woa, NSFW LaB.

Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Black View Post
    Woa, NSFW LaB.
    Ik vat hem niet.

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    1016 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Ik vat hem niet.
    Cyberpunk kennende zijn er vast ergens zooitje leuters in beeld.

Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Ik heb het filmpje bekeken gisterenavond, maar het kan zijn dat ik effe weggedommeld ben.

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    257 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik vat hem niet.
    Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Haha sorry. Bedoelde meer dat het zo'n clusterfuck is, dat is niet voor kinderogen bestemd

Heb 3/4e gezien.. het is echt ongelooflijk gewoon. No Man's Sky was er niets bij.

Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ah op die manier! Op zich ook wel een mooi overzichtje. Knap gedit.

Maar het blijft toch allemaal ook wel doodzonde, want er zit gewoon een uitstekende game onder. En nu CDPR de deksel dusdanig hard op de neus gekregen heeft denken ze de volgende keer wel twee keer na voordat ze aan iets ambitieus beginnen. Dit is gewoon voor niemand goed geweest.

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    852 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Ja en al begint ik nu wel cybermoe te worden, zie in in die video ook dingen die niet zomaar op te lossen zijn. Visuele bugs of wat AI tweaks zijn wel te doen, maar ik neem aan dat ze niet een hele nieuwe engine rond voetgangers, politie en auto's gaan bouwen, dan praat je echt over core features die volledig moeten worden opgezet. Voor een spel wat al uit is en waar geen constante revenue stroom meer aan vast zit, zie ik dat niet gebeuren.
    Ik wacht rustig af.

Mentioned
    1448 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik hoop dat andere developers in elk geval gezien hebben dat er een grote en brede interesse is in het cyberpunk'genre' en aanverwanten. Geef Deus Ex nog eens een zetje zou ik zeggen.

Mentioned
    177 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Ja en al begint ik nu wel cybermoe te worden, zie in in die video ook dingen die niet zomaar op te lossen zijn. Visuele bugs of wat AI tweaks zijn wel te doen, maar ik neem aan dat ze niet een hele nieuwe engine rond voetgangers, politie en auto's gaan bouwen, dan praat je echt over core features die volledig moeten worden opgezet. Voor een spel wat al uit is en waar geen constante revenue stroom meer aan vast zit, zie ik dat niet gebeuren.
    Dat had denk ik ook fundamenteel voorafgaand aan de echte productie moeten gebeuren. Au fond is de Red Engine een doorontwikkeling van het soort engines dat 3D cRPG's kenmerkte in de BioWare 3D glorietijd, namelijk een met grotendeels statische omgevingen, weinig 'achtergrond dynamiek' en scripted events. Het kan beduidend meer, maar is niet een echte 'living breathing open world engine'. Daar zal die toch verder voor moeten worden aangepast.
    Dat die aanpassingen maar heel beperkt aanwezig zijn zie je ook aan zaken als het feit dat je alles wat los en vast zit kunt stelen, ook onder iemands neus, iets wat in Bethesda games (en soortgelijke games zoals Two Worlds II) gewoon niet kan. Ook een klassieke (if minor) immersion breaker. Wijsheid achteraf, maar waarschijnlijk hadden ze 2016-17 moeten werken aan tools die de engine meer 'dynamic open world'-fhig had moeten maken. Maar die tijd hadden ze dus niet of namen ze niet.

Mentioned
    395 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    GTA: 2077 kom maar op.

Tags for this Thread