User Tag List

Page 11 of 15 FirstFirst ... 9 10 11 12 13 ... LastLast
Results 401 to 440 of 600

Thread: [Multi] Cyberpunk 2077

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1234 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by Morrigun99 View Post
    Op basis van dit citaat: ik vind dit stuk ook niet zo heel erg super geschreven, qua focus. Er wordt 'even iets' opgemerkt over clunky physics, 'even' iets over racisme en 'even' iets over buitensporig geweld.

Ondanks dat het punten zijn die inderdaad heel erg tegen de game zouden spreken, lijkt me dat op basis van een eenzijdige demo erg moeilijk te beoordelen. Laat ik het anders zeggen:
    Ik vind de scope van de journalist wel érg breed voor zo'n 'smalle' blik op de game(-play). Staat niet in verhouding met elkaar.
    Mee eens hoor. Ik hecht zelf ook niet veel waarde aan zo'n stuk, zeker niet omdat we de demo zelf niet eens hebben kunnen zien laat staan spelen. Maar samen met een aantal andere previews (IGN o.a.) die eenzelfde slag om de arm houden, is het misschien wel een gezonde beweging weg van alle hype die de game nu genereert. Dat gedoe met Reeves was leuk natuurlijk, maar laat wel weer zien hoever het kan gaan.

En zoals eerder genoemd was TW3 niet zonder gebreken, zeker niet op gameplay vlak. Een gezonde slag om de arm dus.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Historian Overlord Das Tentakel's Avatar
    Mentioned
    138 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hier de reactie van twee redacteuren van 4players.de:

Die zijn een stuk positiever. Alleen maakte de AI blijkbaar een nog wat clunky indruk.
    'Freude ist nur ein Mangel an Information'

Primarily old. Illuv's Avatar
    Mentioned
    322 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: http://steamcommunity.com/id/illuvater
    RPS is tegenwoordig nogal op de....sociale tour. Proberen erg de kant op te gaan van Kotaku en Polygon, maar als impressie op een korte demo vond ik het nogal aanmatigend - wat M99 ook aangeeft. Je ziet een korte demo en trekt vervolgens negatieve conclusies uit het feit dat er een gang is die de 'Animals' heet met hoofdzakelijk zwarte leden, waarover een blanke corporate man al aangeeft dat ze je uiteindelijk gaan verraden. En dat er veel bloed is.

Mja, Cyberpunk is een naargeestige setting waarbij je - als je er maar met een zoekende blik naar kijkt - altijd wel zaken gaat vinden die je in isolement negatief kunt framen. Voelt mij iets teveel als een 'terugpakactie' na de incidenten met CDProjekt's social media manager (die er overigens allang uitgesmeten is).

Laten we eens zien hoe de hele game omgaat met bepaalde zaken, conclusies trekken kan altijd nog.
    "His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."

Mentioned
    138 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Illuv View Post
    RPS is tegenwoordig nogal op de....sociale tour. Proberen erg de kant op te gaan van Kotaku en Polygon, maar als impressie op een korte demo vond ik het nogal aanmatigend - wat M99 ook aangeeft. Je ziet een korte demo en trekt vervolgens negatieve conclusies uit het feit dat er een gang is die de 'Animals' heet met hoofdzakelijk zwarte leden, waarover een blanke corporate man al aangeeft dat ze je uiteindelijk gaan verraden. En dat er veel bloed is.

Mja, Cyberpunk is een naargeestige setting waarbij je - als je er maar met een zoekende blik naar kijkt - altijd wel zaken gaat vinden die je in isolement negatief kunt framen. Voelt mij iets teveel als een 'terugpakactie' na de incidenten met CDProjekt's social media manager (die er overigens allang uitgesmeten is).

Laten we eens zien hoe de hele game omgaat met bepaalde zaken, conclusies trekken kan altijd nog.
    De reacties op het artikel op RPS werd ik ook niet vrolijk van. Het was echt een soort milde mini-vorm van het type ‘bubbel’ geworden dat je op Internet links, rechts en in religieus-sektarische hoek ziet.
    Mensen zoeken ammunitie om hun ideologische bona fides in het openbaar te declareren; ik zie dit aan alle kanten helaas.

Hoe je het ook went of keert, Cyberpunk 2077 zal controverse veroorzaken omdat het nu eenmaal een ongemakkelijke 'near-future' setting is waarin menigeen kan zien wat hij of zij wil zien.

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    88 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Das Tentakel View Post
    Mensen zoeken ammunitie om hun ideologische bona fides in het openbaar te declareren; ik zie dit aan alle kanten helaas.
    Ja mee eens, maar dat neemt niet weg dat allerhande vormen van media/uitingen/etc. natuurlijk wel rekening moeten houden met de tijdgeest.
    Ik vind ook dat tenen overal langer en langer worden...maar sommige uitingen worden nu eenmaal ter discussie gesteld. Daar mag je als developer best wat rekening mee houden m.i.

In deze context vind ik de signalen echter veel te ongefundeerd en prematuur.

Mentioned
    1234 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Cyberpunk 2077’s E3 demo: the good and the bad

The team is clearly still finding its way with combat

This year’s demo of Cyberpunk 2077, the highly-anticipated role-playing game from CD Projekt Red, looked both better and worse than the demo shown last year. The scope and scale of the game world on display was extraordinary, but the team is clearly still finding its way with the game’s combat.

The demo opens up with the introduction of Johnny Silverhand, played by Keanu Reeves, who appears as a virtual ghost visible only to the player. Johnny has convinced the player character to help find his girlfriend, Alt Cunningham, and the next piece of the puzzle is linking up with a woman known as Brigitte. She’s a leader within the Voodoo Boys, a canonical faction from Mike Pondsmith’s original tabletop RPG, Cyberpunk 2020. Standing in the way are the Animals, a faction of muscular bodybuilders who modify their bodies with illegal drugs rather than physical augmentations.

It’s interesting how CD Projekt is both embracing and gently shifting the original source material from Cyberpunk 2020. When they were first introduced in 1988, the Voodoo Boys were a violent fringe group, described as “a terrorist gang with ritual magic overtones” mostly comprised of white people with a Caribbean-inspired affect. Years later, CD Projekt has recast the Voodoo Boys as Haitian spiritualists whose unique form of worship involves hacking and trips through cyberspace. They have a passion for black leather and powerful computers, and are well respected all throughout the Pacifica neighborhood.

While the Voodoo Boys are still criminals, NPCs showed them a kind of deference. They clearly take care of their own and provide a level of protection for the neighborhood. For that reason, the citizens of Pacifica show them some semblance of respect.

Pacifica itself has also changed. In the original RPG it was a playground for the rich, a safe bastion where the wealthy could live a life of luxury. In the years since, a massive economic crisis causes all the megacorporations to pull out. The area becomes lawless and falls into disrepair. A desperately poor minority population moves in to fill the vacuum. Pacifica now looks like a refugee camp mixed with an active conflict zone, with small squabbles escalating into gunfights. In the distance an attack helicopter could be seen pounding the side of a high rise building. At one point, CD Projekt even showed the remains of a luxury hotel that had been converted into a marketplace for scavenged scrap.

Driving mechanics played a central part in this year’s Cyberpunk 2077 demo. It showed the player hopping on board a futuristic motorcycle and driving through the game’s open world from location to location. CD Projekt said it will be possible in the final version of the game to spend your time simply roaming the streets in a vehicle, listening to the radio and searching for quests in the larger world.

The meat of the demo focused on an infiltration mission where the player had to sneak into a building controlled by the Animals. At first, the demo showed how a Netrunner — a character class able to hack into any electronic system in the game — could exploit the environment to gain an advantage. By turning off security cameras and zooming in with their superhuman hearing, it was fairly easy to gain entry to the compound.

What was surprising was just how effective the Netrunner class was at combat. The main weapon on display was called a nanowire, a thin length of neon orange cable. At close range, the nanowire worked like a whip, easily severing heads. In one dramatic encounter a muscle-bound melee fighter lunged at the player, who quickly lopped off their arm mid punch.

But the nanowire isn’t just for combat. It can also be used to gain access to people’s minds at close range. Since body modification is so prominent, hacking people is no more difficult for a Netrunner than hacking computers. Once inside the mind of the group’s leader, the player had easy access to the cybernetic implants of everyone underneath them. What followed was a grisly series of suicides, as the player took control of enemies and forced them to detonate hand grenades or shoot themselves in the head.

The team from CD Projekt also ran the same mission with a more combat-focused build. With super strength, the player was able to rip open locked doors with her bare hands, pull mounted weapons off of turrets and turn them on the enemy, and mow down wave after wave with sustained automatic weapons fire.

In motion, the combat-focused build made the game feel more like a clumsy cover shooter, something a bit like The Division 2 played in first-person. The enemy AI, for its part, was having quite a bit of trouble keeping up. Many times during the demo they appeared to get stuck on the environment, melee flailing wildly at nothing at all. As it stands right now, the more dynamic, improvisational, and frankly interesting way to play Cyberpunk 2077 seems to be as a Netrunner.

Of course, CD Projekt explained that fixed character classes aren’t really a thing in Cyberpunk 2077. With its system, players are able to mix and match abilities from many different combat styles to create their own, highly personalized characters. At the core of the experience will be traditional tabletop skills, with stats representing reflexes, cool, technical ability, body, and intelligence serving as the baseline for character creation.

Cyberpunk 2077 will be released on April 16, 2020 for PlayStation 4, Windows PC, and Xbox One.
    bron: Polygon

Pretty damn smug RPGer's Avatar
    Mentioned
    714 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    De reacties op het artikel op RPS werd ik ook niet vrolijk van. Het was echt een soort milde mini-vorm van het type ‘bubbel’ geworden dat je op Internet links, rechts en in religieus-sektarische hoek ziet.
    True, maar het voelt ook een beetje '10 inmiddels. Ik ben altijd wel van mening geweest dat dit soort dingen grootendeels weer overwaaien. Ik denk zelf dat we alweer over de piek heen zijn waarbij mensen masturberen over interviews waarin Jordan Peterson een paar feministen op zijn plek zet, Joe Rogan huilie doet over de invloed van linkse SJWers terwijl hij de grootste podcast ter wereld runt, en kennen jullie Anita Sarkeesian nog nog nog?

Ik vond dit al opmerkelijk ouderwets aanvoelen.

In motion, the combat-focused build made the game feel more like a clumsy cover shooter, something a bit like The Division 2 played in first-person.
    Last edited by RPGer; 14th June 2019 at 11:09.
    Ik kan niet wachten

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    310 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kent iemand een covershooter die alleen 1st person speelbaar is? Ik weet alleen dat Brothers in Arms al 1st person game het 'attach to cover' gebruikte, maar dan schakelde de game over naar een 3rd person stijl. Ook GTA/Red Dead heeft dit uiteraard maar is niet exclusief 1st person.
    This post is subjective but tries to take the multicultural global society of various beliefs, sexual orientations and gender identities into consideration.

Mentioned
    138 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Morrigun99 View Post
    Ja mee eens, maar dat neemt niet weg dat allerhande vormen van media/uitingen/etc. natuurlijk wel rekening moeten houden met de tijdgeest.
    Ik vind ook dat tenen overal langer en langer worden...maar sommige uitingen worden nu eenmaal ter discussie gesteld. Daar mag je als developer best wat rekening mee houden m.i.

In deze context vind ik de signalen echter veel te ongefundeerd en prematuur.
    Ik mis de tijd van Custer's Revenge. Life was simpler then

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387

Last edited by The_wildcard; 14th June 2019 at 13:44.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Mentioned
    322 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by RPGer View Post

Gewoon melee character spelen
    "His feet are light and nimble. He never sleeps. He says that he will never die. He dances in light and in shadow and he is a great favorite. He never sleeps, the judge. He is dancing, dancing. He says that he will never die."

Mentioned
    1234 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    88 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Haha WTF

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    890 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Orgaanhandel is een ding toch in die game? Dan is de Cosby approach misschien wel beter.

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    563 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Orgaanhandel is een ding toch in die game? Dan is de Cosby approach misschien wel beter.
    Put the pill in the pudding dooooh
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Alleen als je als nog Evil kan zijn.

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    579 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geen kills hoeven maken in een RPG en via dialogen en stealth jezelf redden lijkt me prachtig. A là Deus Ex/Dishonored..

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    563 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Geen kills hoeven maken in een RPG en via dialogen en stealth jezelf redden lijkt me prachtig. A là Deus Ex/Dishonored..
    Dat 1 playthrough. Maar ik wil ook als een murderous psycho alles uitmoorden.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    579 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Dat 1 playthrough. Maar ik wil ook als een murderous psycho alles uitmoorden.
    John Wick stijl, en dat kan met deze Keanu Tribute game!

Mentioned
    322 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Geen (combat) kills equals helaas vaak een holier-than-thou speelstijl, het zou mooi zijn als je nog steeds een scumbag kan zijn maar dan zonder constant te hoeven vechten. Dus wel een gevalltje poison the well - of in geval van Cyberpunk, hack het waterreservoir - maar niet constant in your face actie.

Aan de andere kant, als ze de combat goed/interessant genoeg weten te maken dan ga ik daar toch wel voor, hopelijk worden de tegenstanders wat minder level dependent tov W3. In die laatste had het geen nut om tegen hogere level tegenstanders te vechten, of je moet het geduld van een monnik hebben gezien je damage-to-HP ratio.

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    169 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dude.. Haha.

En je komt ook nog verder daar met een hele lijst!
    Mooi wat leesvoer voor op de pot:

https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...tive_reception

Mentioned
    714 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Expectation

Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Reality

Ik kan niet wachten

Mentioned
    322 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ennnnn, they double down!

Cyberpunk 2077's in-game context doesn't matter if its marketing contributes to transphobia right now

https://www.rockpapershotgun.com/201...bia-right-now/

Mentioned
    714 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Illuv View Post
    Ennnnn, they double down!

Cyberpunk 2077's in-game context doesn't matter if its marketing contributes to transphobia right now

https://www.rockpapershotgun.com/201...bia-right-now/
    Summarize hem eens (didn't read lolol)
    Ik kan niet wachten

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1130 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Na 3 alinea's gestopt. Jezus Christus. "There’s nothing there stopping the audience from just taking it completely at face value. The message, “trans women are objects for you to enjoy”, is completely unfiltered". En hoe is dat hun probleem?

Wat ik vooral niet snap: waarom wordt dit allemaal zo negatief opgevat door alle verschillende kampen? Ik had verwacht dat wat Breitbarters er over zouden triggeren (en het dus semi-pro trans is), maar deze artikelen focussen weer over hoe anti-trans het is. Waarom moet het een stance hebben? Er zijn zoveel art forms die iets onder de aandacht brengen zonder een waardeoordeel te geven, of te leunen naar het ene of het andere kamp. Daarnaast kreeg ik het gevoel o.b.v. dat interview met de artiest dat die het ook provocerend bedoelde (zonder een duidelijk kant te kiezen). Er zitten zoveel lagen en aspecten in, als mensen te dom zijn dat te snappen is dat niet het probleem van CDPR.

Volgens mij is dit gewoon naweeën van de vorige fittie. Laat een of andere uberlinkse en geliefde persoon exact dit doen en dezelfde mensen zijn probably lovend over hoe diegene zo'n onderwerp als dit kan aansnijden op zo'n mooie manier.

"The idea in isolation could work: there’s no reason you can’t depict trans women in a sexual manner. It’s just, as with any kind of sexualization, there’s a fine line between empowerment and objectification. It’s not at all apparent from the image itself that we are supposed to be disgusted by the exploitation. Instead, it looks like an image you’re supposed to laugh at, with trans people the victim of the joke."
    Ok, dom genoeg doorgelezen. Ik snap het probleem echt niet. De hele poster an sich stelt juist die vage lijn aan de kaak. Je ziet er imho gewoon in wat je zelf wil.

Ik zie echt nergens in hoe dit "supposed to laugh at" uitlokt, dat is imho pure projectie. Om eerlijk te zijn, toen ik de gif zag dacht ik juist dat ALS er al iemand te kakken zou worden gezet, het juist de anti-trans mensen zijn om ze lekker te laten ragen over deze uitdaging.

Ik wist overigens niet dat RPS zulke vreselijke lui waren zeg. De 2e helft is een heel relaas over dit soort uitingen vs de situatie voor trans mensen nu. Als je zo graag de politiek in wil, stop met game artikeltjes schrijven, verf je haar groen en vraag Hillary of ze nog stagelopers zoekt ofzo. Wat een onzin dit

Mentioned
    1234 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Die poster is er om te chockeren, maar het doet mij er juist aan denken dat wij dit later (in 2077 bijvoorbeeld :p) als normaal en erotiserend gaan ervaren. Waar is het probleem?

Vreselijk artikel en ook nooit geweten of verwacht van RPS.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    288 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Die poster is er om te chockeren, maar het doet mij er juist aan denken dat wij dit later (in 2077 bijvoorbeeld :p) als normaal en erotiserend gaan ervaren. Waar is het probleem?

Vreselijk artikel en ook nooit geweten of verwacht van RPS.
    Heel erg eens met wat je hier zegt.
    Het mooie eraan is nog dat het door een vrouw gemaakt is, had je de shitstorm eens voorgesteld als het een mannelijke artist geweest was :')

Mentioned
    322 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

RPS is niet meer de RPS van weleer, bijna alle vaste schrijvers zijn inmiddels weg.

Verder eens met @Liquidje , het ruikt alsof men nog een appeltje te schillen had met CDProjekt nav die (ontslagen) social media manager.

Valar Morghulis Gaunter O'Dimm's Avatar
    Mentioned
    63 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik kan dat woord 'transphobia' echt niet meer horen... 9 van de 10 keer is het bullshit en ik kan het labiele volk, wat doorgaans met dergelijke termen strooit, niet meer uitstaan.

Dan is er weer een in-game advertentie niet goed, dan mag een grapje op GoG's Twitter account weer eens niet, dan is er weer commentaar op hoe people of color (blank is kennelijk de default skin) in de game afgebeeld worden en zijn onschuldige stereotypes ook uit den boze. Ik zou werkelijk gek worden als CDPR werknemer. Alsof een stel Nazi's jouw werk constant onder de loep neemt en je op de vingers tikt als het niet Arisch genoeg is. Het gaat er niet om wat CDPR voor product op de markt wil brengen maar wat een select groepje van de game verwacht. En dan is iets weer 'problematisch' enzovoorts.

En hier worden dan weer artikelen aan gewijd wat dan ook weer iedere keer tevoorschijn komt als iemand Cyberpunk 2077 Googlet. "Journalistiek"

Mentioned
    1234 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Subtle as flying brick Black's Avatar
    Mentioned
    205 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nggh wil ik!

Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

E3 Cyberpunk lounge is een soort Dive Bar. Wel een mogelijke Spoiler over Keanu's Character.

Member Fell Beast's Avatar
    Mentioned
    128 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Ries View Post
    Kent iemand een covershooter die alleen 1st person speelbaar is? Ik weet alleen dat Brothers in Arms al 1st person game het 'attach to cover' gebruikte, maar dan schakelde de game over naar een 3rd person stijl. Ook GTA/Red Dead heeft dit uiteraard maar is niet exclusief 1st person.
    Killzone games hebben het. Werkt goed, maar of het ook in een RPG werkt weet ik niet zo goed. Te bullet spongy denk ik. We gaan het meemaken.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    288 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Quote Originally Posted by Ries View Post
    System Shock!

Member Michiel1986's Avatar
    Mentioned
    142 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: D4rKy1945 Steam ID: D4rKy28
    Zo fucking vet dit, kan niet wachten op dit te gaan spelen in 1440p ultra settings met ray sexy tracing

Mentioned
    1234 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

No pictures please!
    Mentioned
    244 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Was het nou eigenlijk al vóór de E3 bekend dat Keanu Reeves in het spel zou zitten?

Would you kindly? Exclusive's Avatar
    Mentioned
    219 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Exclusive50 PSN ID: Exclusive50 Steam ID: RUZ3-Exclusive
    Quote Originally Posted by Lord Serafin View Post
    Was het nou eigenlijk al vóór de E3 bekend dat Keanu Reeves in het spel zou zitten?
    Nee.

No pictures please!
    Mentioned
    244 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Exclusive View Post
    Nee.
    Helder. Dat verklaart waarom hij ineens overal te zien is.
    Ik vind dit wel een hele gave move: ik vind Reeves een van de coolste acteurs van dit moment, helemaal met dat hij dit soort dingen doet nu hij wat ouder is.

Dank voor de toelichting, Exclusive.

Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Psst enkele posts erboven

Tags for this Thread