User Tag List

Page 63 of 63 FirstFirst ... 13 53 61 62 63
Results 2,481 to 2,485 of 2485

Thread: [Multi] Cyberpunk 2077

Softcore gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    299 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    315 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: K1kk3rGNL
    Haha, herkenbaar. Het maakt nogal uit hoe je games speelt en welke verwachtingen je bij de game hebt als je erin stapt. Zelf verwachtte ik een toffe setting en verhaal, en als je de mainquest volgt met af en toe een uitstapje dan levert Cyberpunk dat zeker. Als CDPR de game had volgestopt met matige mini-games en customization had ik een groot deel daarvan toch laten liggen

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    882 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Toch ben ik ook wel conflicted over de game. Met name de story missions zijn uitzonderlijk goed uitgewerkt, met een insane detail aan unieke animaties, het is één grote cutscene waar je in zit, en bij tijd en wijle zeer indrukwekkend.

Bij de talrijke sidemissions moet je iets meer je fantasie gebruiken, en al barsten de levels van de grafische details, ze missen de complexiteit van de level structuur in Deus Ex, en lijken toch wel erg gericht op het uitlokken van vuurgevechten en minder op stealth, laat staan diplomacy.

Gameplay is all over the place. Props voor de (te?) Uitgebreide skill trees en cyberwares, eindeloze mogelijkheden... die je waarschijnlijk niet echt nodig hebt. Net dik geïnvesteerd in een ninja mêlee achtige build, maar binnen no time vind ergens alweer een machine geweer die zonder moeite iedereen afknalt..

Daarnaast, er is veel, maar dan ook VEEL te veel zooi wat je overal moet/gedwongen voelt tot oprapen. Ik voel meer een cybervuilnisman af en toe. Elke 30 cm HIER KOM HIER HIER LIGT WAT HIER OP TAFEL, HIER EEN MEMORY STICK LEES MEE, HIER EEN CRATE, HIER HACK MIJ, HIER GELD! Het hele crafting gebeuren lokt uit to spullen hoarden maar dit gaat echt veel te ver, en mijn brein is er blijkbaar niet tegen bestand om het te negeren.

Maar meest teleurstellende vind ik toch het Rockstar achtig puberale verhaal, dit is nergens tot nu toe het niveau van TW3, nergens karakters die me raken, een plot wat me enorm boeit of die me dieper doet nadenken over de onderwerpen die het probeert aan te snijden. De trailers deden me het al vermoeden, en helaas weet het niet te verrassen.

Klinkt erg negatief, en daarmee doe ik de game als geheel te kort. Het is absoluut een sterk staaltje gaming, maar je merkt wel dat CDP echt moeite had met dit monsterproject en de prioriteiten niet helemaal op orde had.
    Last edited by RPGer; 14th December 2021 at 00:36.
    Ik wacht rustig af.

ヽ(。_°)ノ Faure's Avatar
    Mentioned
    103 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Maar meest teleurstellende vind ik toch het Rockstar achtig puberale verhaal, dit is nergens tot nu toe het niveau van TW3, nergens karakters die me raken, een plot wat me enorm boeit of die me dieper doet nadenken over de onderwerpen die het probeert aan te snijden. De trailers deden me het al vermoeden, en helaas weet het niet te verrassen.

Klinkt erg negatief, en daarmee doe ik de game als geheel te kort. Het is absoluut een sterk staaltje gaming, maar je merkt wel dat CDP echt moeite had met dit monsterproject en de prioriteiten niet helemaal op orde had.
    Ben ik het, zover ik me kan herinneren, helemaal mee eens. Nu is het natuurlijk ook een verschil om vanuit een gevestigde boekenreeks een game met verhaal te maken en zelf een verhaal te schrijven (ze hebben geen bestaand bronmateriaal dacht ik?). Maar het doet wel een en ander af aan de beleving.
    With great power comes great electricity bill.

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    882 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Quote Originally Posted by Faure View Post
    Ben ik het, zover ik me kan herinneren, helemaal mee eens. Nu is het natuurlijk ook een verschil om vanuit een gevestigde boekenreeks een game met verhaal te maken en zelf een verhaal te schrijven (ze hebben geen bestaand bronmateriaal dacht ik?). Maar het doet wel een en ander af aan de beleving.
    CP is een bestaande RolePlaying IP. Maar de quests die in TW 1-3 eruit staken (ook deel 2 vond ik uitzonderlijk goed geschreven) kwamen niet direct uit de boeken.
    Ik wacht rustig af.

Tags for this Thread