Ik mis dit topic hier ontzettend en op een ander forum (dat nu niet meer bestaat) was het wel een hit dus ik roep 'm lekker weer in het leven.
In dit topic maak je een post wanneer je een game hebt uitgespeeld. Waarom? Verschillende redenen:
1: Omdat het kan. Gewoon om het te vertellen. Nu wordt dat al gedaan in Welke game(s) ben jij nu aan het spelen maar technisch gezien speel je de game dan niet echt meer, eh?
2: Bragging rights, als je bijvoorbeeld een hele moeilijke game hebt uitgespeeld of 200 uur in een RPG hebt gestoken
3: Om je final verdict te geven. Om nog even je mede forumleden beknopt te laten weten wat nu je mening over het geheel (of het einde) was. Om een game aan te raden of juist niet.
Vergeet geen spoiler-tags te gebruiken als je het over daadwerkelijke eindes gaat hebben.
To get the party started:
Gisteravond Metal Gear Solid 2 uitgespeeld uit de HD Collection. Lekker hoor. Weer heerlijk dogtags verzameld en whatnot. Het ziet er prachtig uit allemaal en de attention to detail is nog steeds verrassend en knap. Ik zou eigenlijk voor de Platinum gaan maar de game heeft weken op de laatste savepoint gehangen, en nu heb ik daar niet echt zin meer in. Maar hey, toch uitgespeeld, dus nu kan ik door naar MGS3.
En daarvoor Shadows of the Damned. Toffe game. Vaak hardop gelachen, ik vind het wel cool dat die game zo ver durft te gaan in z'n seksuele grofheid. Alleen wel gek dat ze het woord Fuck dan censureren naar Fudge. Lekkere schietactie though, voelde aan als RE4/5 en dat is wat mij betreft precies goed. Viel qua gameplay wel wat in de herhaling op het end en het is zeker een van de lelijkste games die ik in tijden heb gespeeld, but still. Good times.