User Tag List

Page 100 of 100 FirstFirst ... 50 90 98 99 100
Results 3,961 to 3,971 of 3971

Thread: Welke game heb je als laatst uitgespeeld?

Pretty damn smug RPGer's Avatar
    Mentioned
    714 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Quote Originally Posted by DarkRuleR View Post
    Fate of Atlantis is toch bijna helemaal in een nieuwe / losse maps?
    Alleen in het begin kom je even op dezelfde plek als de mail story om de DLC te starten.
    Mogelijk begrijp ik je opmerking niet goed.
    Nou dat is niet "even" dat je die drie tombs moet bezoeken om de symbols te vinden, waarbij je in de tegenwoordige tijd zit, een prereq quest om de DLC op te starten. Ik ben iig 2 uur verder, maar nog niet in het nieuwe gebied
    Ik kan niet wachten

Member
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: xxxDarkRuleRxxx
    Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Nou dat is niet "even" dat je die drie tombs moet bezoeken om de symbols te vinden, waarbij je in de tegenwoordige tijd zit, een prereq quest om de DLC op te starten. Ik ben iig 2 uur verder, maar nog niet in het nieuwe gebied
    Ik heb het meeste met fast travel gedaan. Vergeleken met de rest van de DLC is dit maar een klein stukje waardoor dit bij mij als 'even' aanvoelde.
    Maar ik kan me voorstellen dat je graag wil beginnen met het 'echte' gedeelte van de DLC.
    Ik wou in ieder geval niets bagatelliseren ofzo.

Monster Hunter Arteroot's Avatar
    Mentioned
    276 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Super Mario World
    Wereld 1 clearen, wereld 2 door richting Star Road. Star Road clear en door naar Bowser Front Door. Bowser verslaan en done. Amper een half uur nodig gehad.

Heerlijke game
    PS4 - PS Vita - 2DS - Switch - PC
    https://psnprofiles.com/Arteroot-NL

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    454 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    De afgelopen weken bezig geweest met een 2de playtrough van Assassin's Creed Odyssey. Heb over de main game dit keer 121 uur en 26 minuten gedaan ( is 36 uur en 23 minder dan m'n eerste playtrough) daarna door gegaan met de Lost Tales of Greece missies die hebben mij 10 uur en minuten bezig gehouden en hebben mij laten lachen en huilen, een aantal missies hadden echt geweldige humor en sommige juist weer een extreem emotionele inhoud.

Daarna verder gegaan met de Legacy of the First Blade DLC en die heeft mij 14 uur en 5 minuten zoet gehouden. Zoals ik al verwacht had verbind deze DLC Odyssey en de rest van de serie perfect met elkaar en dat ook nog eens zonder dan ook maar iets te retconnen, echt alles sluit perfect aan op de lore.

En vandaag heb ik na 33 uur en 16 minuten de The Fate of Atlantis DLC uitgespeeld. En wouw dit is niet alleen de beste DLC voor AC ooit gemaakt maar ook gewoon in het algemeen qua gaming, mag zeer zeker in het zelfde rijtje staan als de Hearts of Stone en de Blood and Wine DLC van The witcher 3. Het verhaal is heel erg interessant en de sfeer van de drie werelden is echt top notch, Elysium het moment dat je daar komt is echt heerlijk als de after life echt zo is dan sign me in. Maar ook de sfeer van de onderwereld is echt heel erg goed neer gezet van af seconde één voel je je gelijk ellendig en dat gevoel gaat pas weg als je de tweede episode uitspeelt en de onderwereld verlaat. En Atlantis ziet er echt prachtig uit en Ubisoft maakt daar echt goed gebruik van de Isu ( die overigens echt Damn groot zijn). Sowieso ook mooi dat de Isu nu echt goed benut worden, overigens ook awesome om Aita en Juno weer eens te zien. Maar die Isu zijn wel echt verschrikkelijk wezens er is echt iets mis met de Isu.

De moderne verhaallijn heeft trouwens ook een flinke stap gemaakt met deze DLC Otso Berg de gevaarlijkste Templar sinds Daniel Cross is weliswaar niet dood, maar die staf van Hermes die door z'n ruggengraat ging heeft hem wel zijn benen ontnomen ben echt benieuwd welke kant ze opgaan volgend jaar. Hoe dan ook het verhaallijn van de serie gaat vooralsnog een goede kant op.
    Last edited by coola; 9th September 2019 at 15:20.
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Pretty damn smug RPGer's Avatar
    Mentioned
    714 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Control

Niet voor iedereen, maar als je van dingen als Donnie Darko, X-Files, Philip K. Dick etc. houdt, of algeheel wat meer diepgang in je game, dan ga je genieten. Hardcore shooter fans lopen wellicht aan tegen de wat stoffige gameplay elementen, het is niet heel uitdagend, de enemies veelal hetzelfde en de AI is wat wonky. Een beetje OP rond rennen (zweven) en force powers gebruiken is vooral een dikke bak fun.
    Ik kan niet wachten

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    579 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Control

Niet voor iedereen, maar als je van dingen als Donnie Darko, X-Files, Philip K. Dick etc. houdt, of algeheel wat meer diepgang in je game, dan ga je genieten. Hardcore shooter fans lopen wellicht aan tegen de wat stoffige gameplay elementen, het is niet heel uitdagend, de enemies veelal hetzelfde en de AI is wat wonky. Een beetje OP rond rennen (zweven) en force powers gebruiken is vooral een dikke bak fun.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1130 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Control

Ik ben razend benieuwd maar heb ff een halt op mijn game-aankopen gegooid voor nu. Ff wachten tot ie wat afprijst. Ik ben extreem benieuwd namelijk

edit: en oh ja, Epic Game Store exclusive maakt het voor mij wel lastig als ik niet weet wat te verwachten met controller/steamlink support.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    579 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Ik ben razend benieuwd maar heb ff een halt op mijn game-aankopen gegooid voor nu. Ff wachten tot ie wat afprijst. Ik ben extreem benieuwd namelijk

edit: en oh ja, Epic Game Store exclusive maakt het voor mij wel lastig als ik niet weet wat te verwachten met controller/steamlink support.
    Hier ook, nog zoveel onaangeroerd liggen. BFV, Borderlands 3 en deze maand ook Zelda, dan is het voorlopig ook wel weer even goed

Valar Morghulis Gaunter O'Dimm's Avatar
    Mentioned
    63 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik denk dat ik Control voor de kerstdagen/winter bewaar. Dat lijkt mij echt een ideale game voor die periode.

Eigenlijk zou ik dit ook met Death Stranding willen doen maar dat is zo'n game die je bij release wil spelen omdat andeds alles gespoiled wordt.

nóg een 'Bram' One_Eight_Se7en's Avatar
    Mentioned
    67 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: BramKocken Steam ID: BramK
    Gisteravond de credits zien rollen van;

The Witcher 3 - base game

Imposante game, Steam teller staat op 106 uur. En dan eigenlijk sinds Mei ofzo ermee bezig geweest.
    Uiteindelijk de laatste missies volbracht op level 35, in een mastercrafted Griffin build, incl swords & crossbow. Vond toch rond lvl 33 dat ik maar eens een échte armor-set bij elkaar moest sprokkelen voor de 'end-game', dus even wat tijd gestoken om benodige diagrams te vinden en te craften.

Maar goed, 106uur, dus eigenlijk ook weer te groot om nu in 3 zinnen te samenvatten wat ik ervan vond.

Sowieso was de hele end-game een beetje meh, had ik meer van verwacht. Maar het feit dat ik toch steeds terug naar de game werd getrokken, de afwikkeling van het verhaal en de zin om steeds weer even een stuk te spelen, dat gebeurd me niet vaak. En zeker niet na >80u in dezelfde game.

Nu staan er nog 2 DLCs te wachten, Blood & Wine en nog eentje, ik laat 'm wel even installed staan, pak ik denk wel gewoon ernaast op. Al heb ik m'n portie zwaarden, potions & quests wel even gehad voor dit jaar

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    891 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Gears 5

Gister de credits gezien na drie co-op sessies afgelopen week. Weer net zoals vorige delen schoot het heerlijk weg, Jack was even wennen maar word na een paar battles en belangrijk onderdeel van de gameplay. Voor de rest zijn de nieuwe wapens leuke toevoegingen. Qua verhaal voelt het wel echt aan als een tweede deel in een trilogie, in het begin nog wel redelijk wat story dump maar voornaamelijk opvulling.

Komende dagen nog even in horde duiken en misschien nog een insane playtrough maar denk niet dat ik daar zin/tijd voor heb.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Tags for this Thread