User Tag List

Page 115 of 119 FirstFirst ... 15 65 105 113 114 115 116 117 ... LastLast
Results 4,561 to 4,600 of 4722

Thread: Welke game heb je als laatst uitgespeeld?

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    334 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Dat denk je alleen maar. Lees maar wat reviews en kijk wat Twitch streams. Dan leer je veel meer van de game
    Zolang jij er maar van geniet :kusje:

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    665 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dat denk je alleen maar. Lees maar wat reviews en kijk wat Twitch streams. Dan leer je veel meer van de game
    Dat blijkt ja

Historian Overlord Das Tentakel's Avatar
    Mentioned
    164 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Starcom: Nexus.

Zal nog wel een review plaatsen. In 't kort: hij zal positief zijn met wat kanttekeningen. Voor space opera / RPG junkies denk ik wel een aanrader

Laat ik het zo zeggen: in drie dagen quasi-obsessief uitgespeeld
    'Freude ist nur ein Mangel an Information'

VR Gunslinger Pfipfo's Avatar
    Mentioned
    75 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Pfipfo
    The Last Of Us: Part II. (31 uur en 44 minuten).
    Je leest het nieuws hier als laatste op liquidbunny.nl

Senior Member DarkRuleR's Avatar
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: xxxDarkRuleRxxx
    Ori and the Will of the Wisps

Ik heb bewust even gewacht op de patch(es) voor de Xbox One versie.
    En ik had dan ook gelukkig een bug vrije ervaring, alleen heel af en toe een beetje framedrop (op Xbox One X).

Ik had het idee dat de ontwikkelaars wat ideeën opgedaan van o.a. Hollow Knight.
    Zoals meer melee actie.
    HK is niet mijn game dus ik was wat sceptisch, maar ik had er uiteindelijk geen moeite mee.

De game is echt prachtig om te zien.
    Alleen voelen met name de bosses uit de boss-fights wat 'over designed' aan, met allerlei extra (in mijn ogen onnodige) grafische effecten die mij afleiden en ik daardoor soms niet goed kan zien wat je moet doen.

Volwaardige opvolger en zeker een aanrader.

(*kuch* staat op Xbox gamepass *kuch*)

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    974 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Ring Fit Adventure

Vandaag laatste boss fight gedaan, waar je normaal 5 a 10 min bezig bent met een workout was deze 30 min non-stop dus dat was goed zweten Zorg er dus voor dat als je voor laatste battle gaat dat je niet al een uur bezig was.

Was bij het bestellen (eind vorig jaar ergens) erg sceptisch maar uiteindelijk vond ik het één van de beste workout games (zie ook mijn posts in de game thread). Zeker de laatste maanden was het een lifesaver.

Voordeel is ook dat er nog genoeg om te doen is. Had nog niet alle werelden 100% gehaald dus dat kan ik nog doen, je hebt de mogelijkheid om een new game+ te starten en je hebt gewoon de losse oefeningen die je kan doen. Onderstaande stats zat ik op het moment van uitspelen:

Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    113 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Ring Fit Adventure

Vandaag laatste boss fight gedaan, waar je normaal 5 a 10 min bezig bent met een workout was deze 30 min non-stop dus dat was goed zweten Zorg er dus voor dat als je voor laatste battle gaat dat je niet al een uur bezig was.

Was bij het bestellen (eind vorig jaar ergens) erg sceptisch maar uiteindelijk vond ik het één van de beste workout games (zie ook mijn posts in de game thread). Zeker de laatste maanden was het een lifesaver.

Voordeel is ook dat er nog genoeg om te doen is. Had nog niet alle werelden 100% gehaald dus dat kan ik nog doen, je hebt de mogelijkheid om een new game+ te starten en je hebt gewoon de losse oefeningen die je kan doen. Onderstaande stats zat ik op het moment van uitspelen:

Ff je sixpack showen dan

Mentioned
    334 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ring Fit Adventure

Lekker bezig man! Ook blij dat ik em eindelijk heb kunnen kopen. Nu nog een soort van ritme vinden

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1384 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Lekker bezig @Rappa . Kan me goed voorstellen dat het een goede workout is.

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    270 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: K1kk3rGNL
    Haha nice Rappa. Per toeval geniale timing om de game voor Corona uit te brengen

Monster Hunter Arteroot's Avatar
    Mentioned
    334 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Earthlock: Festival of Magic
    Zo, die is klaar. Op naar de verbeterde variant =)

Platinum nummer 83
    PS4 - PS Vita - 2DS - Switch - PC
    https://psnprofiles.com/Arteroot-NL

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    974 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Quote Originally Posted by Kikker View Post
    Haha nice Rappa. Per toeval geniale timing om de game voor Corona uit te brengen
    Ja, laat de complotdenkers het niet horen

The Last of Us Part II

Gameplay wise heb ik nog wel op- en aanmerkingen maar story wise komt er echt niks in de buurt! Gister uitgespeeld en betrap mijzelf er nog op dat ik er in mijn hoofd mee bezig ben al heeft de spoilercast wel geholpen met het "verwerken".

Member n00b_0wnage's Avatar
    Mentioned
    75 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja, laat de complotdenkers het niet horen
    Te laat

Senior Member Zebby's Avatar
    Mentioned
    201 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Halo Reach, Halo, Halo 2 -- co-op modus in Xbox App op de PC

De ports zijn van slecht tot ruk. Veel crashes en problemen bij simpelweg laden van levels. Erg jammer.

De gameplay is duidelijk niet meer van deze tijd. Alle hallen lijken op elkaar, en voelt alsof je soms bijna 10x door dezelfde kamer heen moet. Level design is ondermaats, best practices van oudere games zijn niet toegepast waardoor je je soms rot zoekt. Combat is ook eigenlijk niet leuk meer. Gevoel en precisie ontbreekt volledig bij de wapens. Echt een schoolvoorbeeld van een geweldige game bij release die anno 2020 gewoon niet meer mee kan. Jammer.

Would you kindly? Exclusive's Avatar
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Exclusive50 PSN ID: Exclusive50 Steam ID: RUZ3-Exclusive
    Quote Originally Posted by Zebby View Post

De ports zijn van slecht tot ruk. Veel crashes en problemen bij simpelweg laden van levels. Erg jammer.

De gameplay is duidelijk niet meer van deze tijd. Alle hallen lijken op elkaar, en voelt alsof je soms bijna 10x door dezelfde kamer heen moet. Level design is ondermaats, best practices van oudere games zijn niet toegepast waardoor je je soms rot zoekt. Combat is ook eigenlijk niet leuk meer. Gevoel en precisie ontbreekt volledig bij de wapens. Echt een schoolvoorbeeld van een geweldige game bij release die anno 2020 gewoon niet meer mee kan. Jammer.
    Ervaarde hetzelfde een tijdje terug. Respect dat je er doorheen hebt geworsteld.

Mentioned
    201 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Exclusive View Post
    Ervaarde hetzelfde een tijdje terug. Respect dat je er doorheen hebt geworsteld.
    Co-op maakt de meest slechte spellen vaak nog leuk gelukkig... Klein vleugje nostalgie erbij helpt ook. Niet veel.

Mentioned
    75 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik had dit een jaar geleden met de eerste gears of war. Wat is die game verschrikkelijk traag zeg.

Uiteindelijk in co-op uitgespeeld door de challenge te doen: "chainsaw only" en dan kills te tellen (op de hoogste difficulty trouwens). De persoon met de meeste chainsaw kills wint. toen was het echt genieten

Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Zebby View Post

Jammer dat er nog zoveel bugs in de ports zitten.
    Ik kan me voorstellen dat je ervaring dan een stuk minder is.

Je noemt Halo, Halo 2 en Reach in een adem, en ik snap dat Halo gedateerd aanvoelt (game van 2001).
    Maar heb je dat ook zo sterk bij Reach???

Mentioned
    201 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by DarkRuleR View Post
    Jammer dat er nog zoveel bugs in de ports zitten.
    Ik kan me voorstellen dat je ervaring dan een stuk minder is.

Je noemt Halo, Halo 2 en Reach in een adem, en ik snap dat Halo gedateerd aanvoelt (game van 2001).
    Maar heb je dat ook zo sterk bij Reach???
    Iets minder op vlak van de herhaling in het leveldesign, maar verder best wel eigenlijk.
    Overigens is de overgang van Reach naar Halo 1 verhaaltechnisch ook een ramp. Je begint letterlijk met de eindscene van Reach, maar de hele relatie van de karakters is opeens anders, men weet al alles van elkaar, de rol van Cortana is dramatisch anders, heel apart. Ik heb nooit echt Halo gespeeld en voor mij voelt het heel verwarrend aan.

Mentioned
    164 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Star Control: Origins.

Wel de main campaign te verstaan, nu bezig met de DLC.

Een game met enkele hele sterke kanten en enkele heel erg zwakke. Misschien dat ik er een soort review tegenaan gooi als ik er de tijd voor heb (de game zit nu in de summer sale, dus wellicht dat er wat LAB'ers in de verleiding zijn).

Hardcore gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    243 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Quote Originally Posted by Das Tentakel View Post
    Star Control: Origins.

Wel de main campaign te verstaan, nu bezig met de DLC.

Een game met enkele hele sterke kanten en enkele heel erg zwakke. Misschien dat ik er een soort review tegenaan gooi als ik er de tijd voor heb (de game zit nu in de summer sale, dus wellicht dat er wat LAB'ers in de verleiding zijn).
    Staat al lange tijd op mijn wishlist, maar ik weet zo snel ook niet waar ik de tijd er voor moet vinden.
    AAA games are like "we spent 6 months perfectly modelling the dilation of characters' pupils as they emerge into the sunlight anyway here's a cover shooter."

Mentioned
    1384 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Erg leuke game inderdaad, maar nog veel te weinig gespeeld.

Mentioned
    164 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Baukereg View Post
    Staat al lange tijd op mijn wishlist, maar ik weet zo snel ook niet waar ik de tijd er voor moet vinden.
    Advies: doe dan eerst Starcom Nexus. Indie, 1 dev, soortgelijke game maar qua design denk ik meer in balans. En korter, een stuk korter. SCO's grootste plus versus Starcom zijn de production values, met name het 'Douglas Adams meets Farscape en Red Dwarf' parodie deel. Immersion -3, lachen +10. De daarvoor verantwoordelijke schrijver(s) verdien(t)(en) goud

Mentioned
    243 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Das Tentakel View Post
    Advies: doe dan eerst Starcom Nexus. Indie, 1 dev, soortgelijke game maar qua design denk ik meer in balans. En korter, een stuk korter. SCO's grootste plus versus Starcom zijn de production values, met name het 'Douglas Adams meets Farscape en Red Dwarf' parodie deel. Immersion -3, lachen +10. De daarvoor verantwoordelijke schrijver(s) verdien(t)(en) goud
    Nice, bedankt voor de tip!
    AAA games are like "we spent 6 months perfectly modelling the dilation of characters' pupils as they emerge into the sunlight anyway here's a cover shooter."

VR Gunslinger Pfipfo's Avatar
    Mentioned
    75 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Pfipfo
    Skyrim VR.

Na 93 uur op de klok vond ik het wel welletjes. Ik heb heb wel zo'n beetje alles gedaan wat ik wilde doen, inclusief alle DLC. En dat laatste helpt wel voor het plezier. Als ik 1 ding anders zou willen zien is toch een echte epische main story. Al met al valt er heel veel te beleven maar dat miste ik wel een beetje. Verder is het natuurlijk een oude game en dat kon je aan de textures wel zien. Game loopt overigens als een zonnetje. Ik heb hem volledig met een xbox-controller gespeeld en hoewel dat natuurlijk geen wonderen doet voor jer ervaringen in VR heb ik dat niet echt als een probleem ervaren. En 93 uur zitten vind ik nog altijd leuker dan 93 uur staan .

Wat wel enorm geholpen heeft is dat ik de game nog nooit eerder echt had gespeeld, anders was de ervaring een stuk minder geweest vermoed ik. Al met al een dikke aanrader wat mij betreft.
    Last edited by Pfipfo; 2nd July 2020 at 23:00.
    Je leest het nieuws hier als laatste op liquidbunny.nl

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    74 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TakingdjAztec PSN ID: Dip_Snoes Steam ID: takingdjaztec
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    De eerste vond ik anders ook een behoorlijke emotionele roalercoaster. Is die tweede een aanrader?
    Momenteel on sale:

https://store.steampowered.com/app/5..._is_Strange_2/
    All you need to know: https://www.viberate.com/artist/mindru

Mentioned
    1384 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

DOOM (2016)

Prima vermaak en uitstekende gameplay, maar ik ben er lang niet zo kapot van als de rest van het internet. Grootste kritiekpunt vond ik dat het op ongeveer de helft ontzettend repetitief wordt. Wave na wave van dezelfde vijanden, met hetzelfde wapenarsenaal en dezelfde upgrades neersabelen wordt al heel snel doodsaai.

Door met Eternal.

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    270 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: K1kk3rGNL
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    DOOM (2016)

Prima vermaak en uitstekende gameplay, maar ik ben er lang niet zo kapot van als de rest van het internet. Grootste kritiekpunt vond ik dat het op ongeveer de helft ontzettend repetitief wordt. Wave na wave van dezelfde vijanden, met hetzelfde wapenarsenaal en dezelfde upgrades neersabelen wordt al heel snel doodsaai.

Door met Eternal.
    Ik had precies hetzelfde (na drie uur spelen). Benieuwd of Doom Eternal beter bevalt en ik het nog maar eens opnieuw een kans moet geven.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1227 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Beetje laat gezien het al 2 weken terug gebeurde or so, maar moet het eigenlijk toch even melden: Tetris 99 eindelijk eens gewonnen na 250 potjes or so.

I love me some Tetris en merk dat ik toch wel iedere paar jaar weer een of andere port voor een paar uurtjes speel, maar Tetris 99 heeft mijn interesse wel echt aangewakkerd. Eindelijk eens een doel, een soort-van tactiek, en het feit dat je tegen anderen speelt shaket de strategieën precies genoeg up om echt iets nieuws te halen uit het genre. Zo ook dat Tetris 99 (i.i.g. vandaag de dag: meeste "competitive" online games worden zwaarder na release omdat enkel een meer hardcore player base overblijft) echt niet "even te winnen" is. Je moet relentless snel kunnen bouwen en niet-optimale blokken leren gebruiken in bepaalde situaties.

Ik vond het geweldig, en de Tetris 99 invictus mode die je unlockt een mooie reward er voor. Het blijft een heerlijke game om een uurtje een paar potjes te spelen. En stiekem was dit ook wel echt de game die mij over de streep trok om een Switch te halen. Ik ben niet teleurgesteld

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    669 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Beetje laat gezien het al 2 weken terug gebeurde or so, maar moet het eigenlijk toch even melden: Tetris 99 eindelijk eens gewonnen na 250 potjes or so.

I love me some Tetris en merk dat ik toch wel iedere paar jaar weer een of andere port voor een paar uurtjes speel, maar Tetris 99 heeft mijn interesse wel echt aangewakkerd. Eindelijk eens een doel, een soort-van tactiek, en het feit dat je tegen anderen speelt shaket de strategieën precies genoeg up om echt iets nieuws te halen uit het genre. Zo ook dat Tetris 99 (i.i.g. vandaag de dag: meeste "competitive" online games worden zwaarder na release omdat enkel een meer hardcore player base overblijft) echt niet "even te winnen" is. Je moet relentless snel kunnen bouwen en niet-optimale blokken leren gebruiken in bepaalde situaties.

Ik vond het geweldig, en de Tetris 99 invictus mode die je unlockt een mooie reward er voor. Het blijft een heerlijke game om een uurtje een paar potjes te spelen. En stiekem was dit ook wel echt de game die mij over de streep trok om een Switch te halen. Ik ben niet teleurgesteld
    Tetris 99 is heroine.

Als m'n switch aangaat word er eerst een potje of 3 T99 gespeeld. Wat een liefde man.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1227 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Tetris 99 is heroine.

Als m'n switch aangaat word er eerst een potje of 3 T99 gespeeld. Wat een liefde man.
    Ik heb ook wel echt menig avond enkele uren op rij potjes back-to-back gespeeld. Echt liefde idd <3

Mentioned
    243 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Liquidje View Post
    Netjes! Ik ben nooit verder gekomen dan plek 3. Toegegeven, ik heb Tetris 99 al een tijdje geen liefde meer gegeven.

In dezelfde categorie alweer een tijdje terug maar toch het vermelden waard, ik heb Dead Cells voor het eerst uitgespeeld. Verrassend genoeg meteen bij mijn eerste run na het spel 2 jaar niet aangeraakt te hebben. Ik blijf een haat-liefde verhouding hebben met Dead Cells. De actie voelt zo goed aan, maar ik vind de random generator zeer matig.

Mentioned
    75 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Baukereg View Post

In dezelfde categorie alweer een tijdje terug maar toch het vermelden waard, ik heb Dead Cells voor het eerst uitgespeeld. Verrassend genoeg meteen bij mijn eerste run na het spel 2 jaar niet aangeraakt te hebben. Ik blijf een haat-liefde verhouding hebben met Dead Cells. De actie voelt zo goed aan, maar ik vind de random generator zeer matig.
    Heerlijk spel. Ik was zelf een laatbloeier met Dead Cells, maar heb er echt van genoten.

Ik herken overigens wel je issue. Heb later ook meer fun gehad door een fixed seed in te vullen en die door te spelen.

Heb ook de 5 Boss cells uitgespeeld, maar dat was eigenlijk niet eens meer fun. Dan speel je meer vanaf een afstandje en gooi je je ranged weapons. Dan gaat de hele actie overboord.

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    813 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Primordia Point & Click at it's finest. Wel erg pittig zonder walkthrough, moest toch een keer spieken.
    Ik kan niet wachten

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    509 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zo na 38 uur en 23 minuten de Initiate Duology van Assassin's Creed uitgespeeld. Ik weet nog steeds niet waarom maar ik waardeer Unity met elke playtrough steeds meer, sure de game heeft zijn problemen ( bugs en de gameplay van het moderne gedeelte er uit slopen) maar doet toch ook wel veel goeds onder andere de vrijheid van het moorden plegen bijvoorbeeld is zo goed uitgebreid en de free running is nog steeds zo ongelooflijk smooth in deze game. En thja Syndicate, dat blijft voor mij de één na best Pre RPG AC game ( Black Flag staat daar nog net boven) ik was wel bang dat na het spelen van Marvel's Spider-Man , Syndicate totaal niet meer vloeiend en soepel aan zou voelen maar dat is gelukkig niet zo het voort bewegen door de stad (met de rope gun ) voelt nog steeds ontzettend vloeind en soepel aan , oké je gaat niet met 100 km door de stad maar voor de rest speelt het net zo soepel.

Anyway morgen naar de Lore verrijkende film kijken en daarna een korte AC pauze inlassen want de Layla Saga is een time sink en aangezien volgende week vrijdag Ghost of Tsushima uitkomt en ik de Layla saga zonder onderbrekingen wil uit spelen begin ik daar pas mee na het uitspelen van Ghost of Tsushima.
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Mentioned
    334 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Earthlock
    Developer heeft echt zijn best gedaan om de game beter te maken. Subtiele tweaks en dikke overhauls. De game was echt veel beter en de 2de run was gewoon weer leuk. Een dipje gehad, maar daarna weer een dikke bak changes waardoor ik doorspeelde.

Vooral de optie om de combat speed te verhogen is geweldig. Die hoort verplicht te zijn in turn based RPGs.

Plus de game gaat niet eindeloos door en verloopt lekker vlot. Kan menig RPG ook iets van leren.

Anywho, toffe game!

Platinum nummer 84

Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Arteroot View Post
    ...

Platinum nummer 84
    Nice!!!
    Mooi lijstje.

Woef? Fenix's Avatar
    Mentioned
    215 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Earthlock
    Developer heeft echt zijn best gedaan om de game beter te maken. Subtiele tweaks en dikke overhauls. De game was echt veel beter en de 2de run was gewoon weer leuk. Een dipje gehad, maar daarna weer een dikke bak changes waardoor ik doorspeelde.

Vooral de optie om de combat speed te verhogen is geweldig. Die hoort verplicht te zijn in turn based RPGs.

Plus de game gaat niet eindeloos door en verloopt lekker vlot. Kan menig RPG ook iets van leren.

Anywho, toffe game!

Platinum nummer 84 https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...7831c6ef5e.jpg
    Mooi inderdaad. En ik snap na +10 jaar eindelijk ook eens waar je nickname vandaan komt, nice

Mentioned
    334 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Fenix View Post
    Mooi inderdaad. En ik snap na +10 jaar eindelijk ook eens waar je nickname vandaan komt, nice
    Hahaha, mijn naam staat er natuurlijk onder! Ja, op zich een hele simpele nickname, was ook geen geheim ofzo. Mijn naam is kennelijk heel algemeen.
    Mijn nickname is echter wel uniek

Ik zal weer door met de volgende game, genoeg keuze. Heb Control, Cat Quest 2 en Mark of the Ninja klaar staan.

Mentioned
    334 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Hahaha, mijn naam staat er natuurlijk onder! Ja, op zich een hele simpele nickname, was ook geen geheim ofzo. Mijn naam is kennelijk heel algemeen.
    Mijn nickname is echter wel uniek

Ik zal weer door met de volgende game, genoeg keuze. Heb Control, Cat Quest 2 en Mark of the Ninja klaar staan.
    Cat Quest 2!

Tags for this Thread