Xenoblade 3
Leuke game met een prima verhaal. Echter de aantal zinloze fetchquests zijn wel vervelend. Daarbij is de eindbaas een mega uitgerekte bossbattle. Ben er een uur meer bezig geweest ondanks dat ik hem makkelijk aankon.
Nog een retro avondje
q1.jpg
Kleinere levels maar zelfde sfeer. Zeker aan te raden![]()
Oeh, lekker bezig @Fenix !
Na alle 152 shrines te hebben gevonden (maar +/- 15 met hulp van internet), heb ik afgelopen weekend EINDELIJK Zelda Tears of the Kingdom afgerond.
God wat was dat een fantastisch spel zeg.
Laatste 1,5 jaar wel even 3/4 jaar weg gelegd geweest ivm Baldurs gate, maar dan nog veel uren in geramd.
Heerlijk spel
Nu Zelfde Echoes of Wisdom aan het spelen, en dan is dat toch echt wel een koude kermis. Hoewel nog steeds goed, staat het niet in verhouding tot Zelda BotW en TotK. Denk trouwens dat ik TotK beter vind dan BotW, maar dat kan aan mij liggen.
Rhaegar The Just
Je mag mijn key hebben. Ik ben originele backer, maar game niet meer op PC. Kunt ook kiezen tussen GOG en Steam.
Space marine 2 onlangs naja mid Januarie ergens uit gespeelt.
Zeker wel een leuk spel maar denk dat ik het eerste Deel toch leuker vond ook omdat je Orks afslachte.
En Trine 3 co-op ook nog gespeelt een 3D platformer helaas niet zo goed als de voorgaande delen![]()
Terwijl het wel veel potentie had om er echt iets leuks mee te doen.
Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan
Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 5800X, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, RTX 3080 Ti Vision, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.