User Tag List

Page 106 of 107 FirstFirst ... 6 56 96 104 105 106 107 LastLast
Results 4,201 to 4,240 of 4262

Thread: Welke game heb je als laatst uitgespeeld?

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    92 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: Glory_nl Steam ID: GloryToTheDutch
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Horizon Zero Dawn

Prachtig, top gameplay, machtig geluid (alles klinkt goed), super voiceacting, interessante sidequestjes en een onderhoudend verhaal.
    Maar ook weer niet zonder flaws, want het verhaal en de ontwikkeling van sommige karakters is wel erg voorspelbaar met momenten. En ook de Ubisofteritus, die halverwege de game steeds meer zijn lelijke hoofd laat zien, was m.i. niet nodig geweest.

Oh en het hele eindgevecht vond ik een behoorlijke sof. Véél te lang en een beetje impactloos.

En zou er een tweede deel komen? Zou het???
    Mooi dat hij beviel! Je beschrijft exact hoe ik de game heb ervaren. Moet de DLC ook ooit nog een keer doen.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Dlc zijn geen dino's
    Frozen Wilds geen Dinorobots?
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Ryu Hayabusa Gaunter O'Dimm's Avatar
    Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @Lord Serafin

Mwoa, dat Dawn of Fear lijkt mij echt niets aan, sorry En Resident Evil is nou juist op de plek waar ik de franchise wil hebben met enerzijds de 3rd person remakes met soepele controls en strakke gameplay (ik kan het ook niet vaak genoeg zeggen hoe erg ik stilstaand schieten haat, ik wil snelle gameplay itt stationaire combat al is dit natuurlijk onlosmakelijk verbonden met de fixed camera-standpunten) en anderzijds de experimentele first person games zoals Resident Evil 7 en hopelijk ook 8. Toentertijd waren de fixed camera-standpunten leuk omdat het grafisch iets bood wat anders onmogelijk was maar ik heb er absoluut geen behoefte meer aan om daar naar terug te gaan inclusief tank controls en -ugh- stilstaand schieten. Ik snap de nostalgie en extreme behoefte om terug te gaan naar de oude speelstijlen die je onder veel RE fans ziet dan ook niet, al kan ik de oude titels nog wel heel erg waarderen, we zijn inmiddels wel 22 jaar verder incl. techniek, mogelijkheden, gameplay enz.

De 2002 remake van Resident Evil behoort tot mijn favoriete games allertijden maar dat is ook omdat het op en top Resident Evil is. Het landhuis, de karakters, Wesker toen 'ie nog normaal was (met RE5 werd voor mij de absolute teloorgang van de franchise in gang gezet, niet alleen qua gameplay, en 6 zal ik nooit spelen en dat zeg ik als een die-hard fan van de franchise), de sfeer, de muziek etc. En dat zie ik niet terug in DoF. Daarnaast is de game in een paar uur uit te spelen wat dus sowieso al een no-buy betekent

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    315 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Frozen Wilds geen Dinorobots?
    Meer bergdierbots.

Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Meer bergdierbots.
    Nu ben ik benieuwd. Vanavond toch maar even kijken.

No pictures please!
    Mentioned
    266 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Gaunter O'Dimm View Post
    @Lord Serafin

Mwoa, dat Dawn of Fear lijkt mij echt niets aan, sorry

Just kidding: ik begrijp je standpunt volledig, en denk ook dat jij het bestaan RE6 het beste kunt negeren. DoF trekt mij vanuit een nostalgisch oogpunt: de REmakes zijn absoluut prachtig, maar de gevoelens die ik bij de spellen uit '96-'98 had zullen ze me nooit geven: vond RE2 zo eng dat ik 'm halverwege maar heb afgebroken! Daar herrinerden die zombies van DoF me weer aan. Maar ook ik wil niet meer dan een tientje voor het spel betalen, hoor.

Maar leg 's uit: wat is toch het probleem dat mensen hebben met Wesker in RE5? Wat kenmerkt het personage, en waarom komt dat daar niet terug? Wat vind je van zijn optreden in Code Veronica? Ben benieuwd.
    "If you have so little will, then you are of no use to me, Klatooinian."
    -- Darth Plagues the Wise

Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Death Stranding

Allereerst: wat een ervaring.

Maar veel meer bipolair dan dit heb ik het nog niet meegemaakt. Er zijn momenten geweest dat ik het allemaal wel gezien had, de gameplay loop houdt aardig stand en de prachtige visuals en audio (vooral gebrek eraan en focus op geluiden van de natuur, materiaal op materiaal, et cetera) helpen daaraan mee. Op een geven moment had ik de orders wel gezien en heb ik me puur gefocust op de main quest. En precies ook op dat moment doen de geautomatiseerde delivery bots ook hun intrede, dus volgens mij hadden ze zelf ook aardig door dat het op begon te raken.

De minste momenten zaten wat mij betreft vooral in de zoveelste aanvaring met BT's, de actiesequenties met Cliff Unger en het geneuzel rondom je persoonlijke verzorging in een private bunker.

De mooiste momenten zaten in de langere tochten door de natuur, het voorbereiden erop, het inslaan van muziek op precies het juiste moment, het geploeter om over een berg heen te komen op zoek naar het volgende puzzelstukje in het verhaal, de vele onthullingen en inzichten, ieders' rol in het verhaal en de uiteindelijk ontknoping.

Achteraf snap ik de lovende recensies heel goed. Tussendoor voelde dat soms heel anders, maar na de credits over het scherm te hebben zien lopen....ge-no-ten.

Bye bye Sam, bye bye Lou-ise

King in the North Tonne's Avatar
    Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TheGreatTS PSN ID: Tonne_Boveld
    Nice LaB.

Deze game zit me al een poosje smerig aan te kijken in mijn pile of shame.
    Binnenkort maar eens aan beginnen.
    "As God as my witness I will put you through that fucking wall!"
    - Frank Murphy

Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Binnenkort maar eens aan beginnen.
    Blind erin gaan en vooral niets verwachten, want ik kan me voorstellen dat hij even zo goed keihard tegen kan vallen. Maar ik ben wel ontzettend benieuwd hoe jij en anderen hem ervaren.

Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Blind erin gaan en vooral niets verwachten, want ik kan me voorstellen dat hij even zo goed keihard tegen kan vallen. Maar ik ben wel ontzettend benieuwd hoe jij en anderen hem ervaren.
    Ik heb enkel Skillup z'n review gezien. En die vermeed elke spoiler.

Ik ben nu nog bezig met Days Gone. Daarna even een meer lineaire game oppikken. Te veel openwereld achter elkaar gaat me tegenwoordig niet lekker af.
    - Frank Murphy

Senior Member xirow's Avatar
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Klinkt goed. Zelf ben ik deze week ook met Death Stranding begonnen. Ik heb er nog maar een paar uurtjes in zitten. Het hele uitgangspunt (verhaal en setting met name) intrigeert me enorm, ik kan me alleen niet voorstellen dat ik postbode spelen heel erg lang leuk ga vinden. Maar ik ga bomvol goede moed verder.

Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik was er rond de kerst aan begonnen maar door omstandigheden niet meer aan toegekomen. Maar wat ik gespeeld had vond ik echt goed. Ik ga er binnenkort ook weer eens een keer mee verder.

Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik was er rond de kerst aan begonnen maar door omstandigheden niet meer aan toegekomen. Maar wat ik gespeeld had vond ik echt goed. Ik ga er binnenkort ook weer eens een keer mee verder.
    En je hebt nog niets gezien. De gameplay loop blijkt zichzelf trouwens een behoorlijke poos vers houden door verschillende toevoegingen.

@xirow : Klinkt als mijn beleving op hetzelfde punt. Enjoy!

Quote Originally Posted by Tonne View Post
    Daarna even een meer lineaire game oppikken. Te veel openwereld achter elkaar gaat me tegenwoordig niet lekker af.
    Dat is het gelukkig ook wel, al deelt het wel wat kenmerken met open wereld games.

Laat zeker even horen wat jullie ervan vinden. Al zal ik even geduld moeten hebben.

Administrator Liquidje's Avatar
    Mentioned
    1186 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: LiquidT
    Death Stranding

Maar veel meer bipolair dan dit heb ik het nog niet meegemaakt. Er zijn momenten geweest dat ik het allemaal wel gezien had, de gameplay loop houdt aardig stand en de prachtige visuals en audio (vooral gebrek eraan en focus op geluiden van de natuur, materiaal op materiaal, et cetera) helpen daaraan mee. Op een geven moment had ik de orders wel gezien en heb ik me puur gefocust op de main quest. En precies ook op dat moment doen de geautomatiseerde delivery bots ook hun intrede, dus volgens mij hadden ze zelf ook aardig door dat het op begon te raken.

De minste momenten zaten wat mij betreft vooral in de zoveelste aanvaring met BT's, de actiesequenties met Cliff Unger en het geneuzel rondom je persoonlijke verzorging in een private bunker.

De mooiste momenten zaten in de langere tochten door de natuur, het voorbereiden erop, het inslaan van muziek op precies het juiste moment, het geploeter om over een berg heen te komen op zoek naar het volgende puzzelstukje in het verhaal, de vele onthullingen en inzichten, ieders' rol in het verhaal en de uiteindelijk ontknoping.

Achteraf snap ik de lovende recensies heel goed. Tussendoor voelde dat soms heel anders, maar na de credits over het scherm te hebben zien lopen....ge-no-ten.
    Heel cool, dit is precies eigenlijk wat ik er van had verwacht (zit nu eind chapter 3 en de autodelivery bots zijn ook hier net begonnen), ook qua waar je "irritatie/inkak"-gevoel komt van m.n. BTs, waar ik overigens wel steeds beter mee deal.

Overigens, wel echt een superweird moment: wie de fuck heeft die voice actor i.c.m. dat character model bij elkaar gezocht voor de dochter van de junk dealer? Ik kreeg spontaan Shenmue flashbacks.

Ik ben ook wel hyped, de paar game uurtjes die ik had gingen hier in zitten tot nu toe

Wat vond je van de online interactie eigenlijk?

VR Gunslinger Pfipfo's Avatar
    Mentioned
    72 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Pfipfo
    Wolfenstein Youngblood. Absoluut niet op het niveau van zijn voorganger. Maar ik heb de game in co-op gespeeld met mijn broer en dat was erg leuk om te doen. Qua shooting is er eigenlijk niks mis met deze game die overduidelijk gemaakt is voor co-op. Verwacht geen uitgebreid verhaal of afwisselende gebieden (missies spelen zich vaak af in eerder betrede gebieden) maar de gameplay is prima en de gfx zijn topnotch.

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    92 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Death Stranding

Bye bye Sam, bye bye Lou-ise
    Klinkt goed (zonder de spoilers gelezen te hebben)! Hoeveel uur heb je er uiteindelijk ingestoken (ik weet niet of je dat kan zien)?

Ik zie dat de game net in de aanbieding is en zit er zowaar over te denken er gewoon in te stappen, ondanks dat ik wel mijn bedenkingen heb.
    Op zich heb ik wel weer zin in een lange, wat grotere game, waar je echt in kan duiken.

Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Even beantwoord in de Death Stranding-thread.

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    487 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Na 15 uur weer voor de... ik ben de tel kwijt Assassin's Creed 1 uitgespeeld. Blijft na al die jaren nog steeds een geweldige game, maar damn wat is de wereld map extreem klein en de speel lengte zo kort.
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Member Glory's Avatar
    Mentioned
    92 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

A plague tale: innocence: Verrassend gaaf eigenlijk. Het begint allemaal wat traag met vrij starre levels, die meer als een simpele puzzelgame aanvoelen dan een echt avontuur. De game neemt enorm de tijd om je alle krachten te laten leren, dus dit gevoel blijft wel hangen tot ongeveer halverwege de game. Het wist mijn aandacht ook maar net vast te houden. In de tweede helft gaat de game steeds dynamischer om met situaties en wordt het echt ontzettend leuk om te spelen. Het voelt echt een beetje aan als een game die 10/15 jaar geleden had kunnen uitkomen (op een goede manier). Weinig toeters en bellen (er zit wel een skill systeem in maar dat voegt nauwelijks wat toe) en daardoor gewoon een hele gefocuste ervaring.

De setting van het 13de eeuwse Franse platteland is perfect gerealiseerd (de reden dat ik geïnteresseerd was in de game), met leuke verwijzingen naar de echte geschiedenis. Het ziet er fantastisch uit en de soundtrack is ook top. Het verhaal probeert een beetje een broer-zus relatie te scheppen zoals Last of us/God of war, maar haalt dat niveau niet. Desondanks heeft de game een leuke cast.

Kortom, gewoon een leuke game voor tussendoor. Ik ben benieuwd naar deel 2, want dit is ook wel een perfecte fundering om verder op te bouwen in volgende delen.

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    429 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Vandaag ook eindelijk The Witcher 3 - Blood & Wine uitgespeeld. Hele toffe game ervaring en een van de beste DLC pakketten die ik ooit heb gezien.
    Het is dat ik nog tientallen andere games wil spelen, anders was ik nog even door gegaan in die wereld, want er valt genoeg te beleven.

Symbiotic disharmony Morrigun99's Avatar
    Mentioned
    94 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Seabass View Post
    Vandaag ook eindelijk The Witcher 3 - Blood & Wine uitgespeeld. Hele toffe game ervaring en een van de beste DLC pakketten die ik ooit heb gezien.
    Het is dat ik nog tientallen andere games wil spelen, anders was ik nog even door gegaan in die wereld, want er valt genoeg te beleven.

VR Gunslinger Pfipfo's Avatar
    Mentioned
    72 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Pfipfo
    Half Life 1 - Lambda VR.

In voorbereiding op Half Life Alyx Half Life 1 in VR uitgespeeld op de Quest. Ik had er niets van verwacht maar dit bleek opeens een parel van een game te zijn. Toffe actie, geweldig level design en graphics uit... 1998. Een soort Minecraft in VR. Maar dat bleek totaal geen invloed te hebben op de ervaring! Alleen het allerlaatste gedeelte van de game was erg meh. Maar een kniesoor die daar om maalt .
    Last edited by Pfipfo; 15th February 2020 at 19:25.
    Je leest het nieuws hier als laatste op liquidbunny.nl

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    632 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Star Wars: Poncho Knight - Nathan Drake's Sci-Fi adventure featuring Hidetaka Miyazaki

Stel, je gooit Uncharted, Dark Souls en God of War in een blender. Dan krijg je dit. Het is niet zo goed als Uncharted, zeker niet zo goed als Dark Souls, en ook niet zo goed als God of War. Maar het is wel leuk!

Ik heb het op de hoogste moeilijkheidsgraad gespeeld waardoor de gevechten vooral in het begin nog wel iets tegenstand bieden (halverwege de game ben je OP als fuck) en het combat systeem is dan ook wel aardig geslaagd. Het is geen From of Platinum titel en praktisch alles wat de game heeft is gekopieerd van games die dit veel beter doen maar het fundament is in principe prima.

Grafisch is de game vreemd. De typische Star Wars sfeer is magistraal, de afwerking not so much. Vooral de achtergronden op de locaties waar je daadwerkelijk speelt zijn soms hilarisch slecht. Prachtige Hoth achtige bunker in de sneeuw, sfeervol aangekleed allemaal, en links van je zie je een groene lap met witte vlekken. Dit zal vast een licht besneeuwde berg moeten voorstellen, maar als je me verteld had dat het blokken tofu in spinazie a lá creme zijn had ik je direct gelijk gegeven. En die Wookies... arme Wookies.. Het haar van je personage wappert dapper in de wind en ziet er realistisch uit, dus dan denk je dat meer haar ook geen probleem moet zijn. Arme Wookies.. Ze zien er uit als iemand die met beperkte middelen er op stond als Chewbacca comic-con te bezoeken.

Er zijn veel te veel collectibles die totaal niet interessant zijn om te verzamelen. Poncho's in alle kleuren, want de wereld redden doe je in stijl blijkbaar. Ik had graag iets meer willen zien, het is qua customization wel een beetje droog allemaal.

Op deze tekortkomingen na is het wel de beste Star Wars ervaring in een lange tijd. Het vliegt de Disney Films ver voorbij, al is het verhaal niet heel origineel en zelfs wat eenvoudig, maar de manier waarop het plot zich ontvouwt is echter best goed gedaan en het hield mijn aandacht vast. Het doet denken aan de glorieuze Extended Universe dagen, en het geeft me goede hoop op een leuk vervolg.

Ik geef het een 7,5.

Platinum nummer 31, en door naar Death Stranding!
    Last edited by Overmind; 22nd February 2020 at 14:07.

Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Days Gone.

Sons of Anarchy meets Last of Us.
    En ik ben fan. Ontzettend toffe game. Het verhaal gaat iets te lang door voor mijn gevoel. Alsof het tweede gedeelte te snel in elkaar was gezet. Maar de gameplay, de voice acting, de muziek maken dat wel weer goed.

8/10 Leren motorvestjes
    - Frank Murphy

Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wolfenstein II: The New Colossus

Wat een game Nou, kom maar op met deel 3! En ditmaal wel met de optie om aim acceleration uit te zetten graag

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    487 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Na 17 uur en 24 minuten wederom weer eens Assassin's Creed 2 uitgespeeld. Blijft nog steeds een geweldige game en de remaster op ps4 is 👌
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Monster Hunter Arteroot's Avatar
    Mentioned
    321 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wolfenstein II: The New Colossus

Wat een game Nou, kom maar op met deel 3! En ditmaal wel met de optie om aim acceleration uit te zetten graag
    Gast, what the actual fuck!! Hoe lang ben je daar mee bezig geweest?

Daar begin ik niet eens aan xD
    PS4 - PS Vita - 2DS - Switch - PC
    https://psnprofiles.com/Arteroot-NL

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    632 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Arteroot View Post
    Gast, what the actual fuck!! Hoe lang ben je daar mee bezig geweest?

Daar begin ik niet eens aan xD
    Die is wel te doen, Mein leven is echter waanzin. Sterf en je kan de game opnieuw starten. Nooit.

Monster Hunter Arteroot's Avatar
    Mentioned
    321 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Die is wel te doen, Mein leven is echter waanzin. Sterf en je kan de game opnieuw starten. Nooit.
    Oh ja, die is nog erger xD

Die is te belachelijk...
    PS4 - PS Vita - 2DS - Switch - PC
    https://psnprofiles.com/Arteroot-NL

Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Het is inderdaad goed te doen En Mein Leben is zo krankzinnig Courthouse en bijv. dat laatste stuk op het dak van het vliegschip zijn dan wel de echte bottlenecks voor zo'n run.

Overigens wil ik nog even melden dat Mick Gordon een fucking legend is. Zijn muziek maakt goede games nog beter. Echt, de synergie die o.a. hij creëert met zijn soundtracks in games als Doom en deze is echt zo fucking goed en tilt iedere game waar hij aan meewerkt naar een hoger niveau.

Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Ik vind de nieuwe Wolfensteins sowieso sterker dan de nieuwe Dooms. Hatseflats.

Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ja, ik snap niet waarom Doom maar niet wil klikken bij jou. Te arcade? Hopelijk is dat met Eternal anders. Maar goed, het zijn ook totaal andere shooters natuurlijk. Ik ben in ieder geval ontzettend blij dat beide shooters nieuw leven in is geblazen en ieder een eigen unieke plek binnen het FPS landschap innemen, al lijkt mij Youngblood echt niets aan als ik zo de verhalen hoor maar ik verwacht persoonlijk wel de aankondiging van een nieuwe mainline Wolfenstein titel op de komende E3 beurs.

Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Tokyo Mirrage Sessions #FE Encore.

Maaaaan dit was een lekker tussendoortje. De J-pop maakt het allemaal super upbeat en vrolijk. De combat is strak, de dungeon's zijn prima. Met 75 uur op de klok geen totale game burnout of gapend gat in m'n ziel zoals bij Persona games.

Nu moeten ze snel met Shin Megami Tensei op de switch komen want ik wil meer.

Ik geef deze game 8.5 J-pop Waifu's en 7 hard geworden dubieuze sokken.
    - Frank Murphy

Senior Member Zebby's Avatar
    Mentioned
    186 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Borderlands GOTY Enhanced
    Poging om nog een nieuwe leuke shooter serie te vinden om me bezig te houden tot Doom Eternal. Game is niet goed oud geworden. Grafisch hebben ze hem mooi opgepoetst, helemaal niks mis mee, maar de movement is echt heel slecht en de gunplay ook. Een sniper rifle met 98% accuracy heeft eerder 60% accuracy, wat vreselijk irritant is als dat wel je speelstijl is. Je blijft ook frequent hangen in objecten of stukken van de wereld. Heb totaal geen character building meegemaakt, ik weet nog niks van de wereld, het "verhaal" eindigt extreem plots en zonder uitleg.

Eigenlijk gewoon kut. 4/10.

danielsandiford
    Guest
    Just Finish Nier Automata. The ending was so much emotion. In previous I was completed Ending D. Now finish "The End Of Yorha". This Stage was so tough to complete. I read an article about that's endings and easily complete this round. If you loved to play Nier Automata and stuck on any stage just check this article. Article link below: https://replicaver.com/nier-automata-endings/. Happy gaming, Peace!

Mentioned
    618 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Deze spam is geweldig.
    Speelt NieR
    - Frank Murphy

Mentioned
    86 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by danielsandiford View Post
    Just Finish Nier Automata. The ending was so much emotion. In previous I was completed Ending D. Now finish "The End Of Yorha". This Stage was so tough to complete. I read an article about that's endings and easily complete this round. If you loved to play Nier Automata and stuck on any stage just check this article. Article link below: https://replicaver.com/nier-automata-endings/. Happy gaming, Peace!

Mentioned
    1320 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Holy shit, hoe kan ik zoiets nou bannen?

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    315 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Holy shit, hoe kan ik zoiets nou bannen?
    Lol, echt heh
    Deze bot snapt het, doet aan onderzoek pre-spammen.

Member n00b_0wnage's Avatar
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Is het wel een bot?

Dit is Amerika die bij ons forum probeert te komen. We're going international!

Tags for this Thread