User Tag List

Page 65 of 120 FirstFirst ... 15 55 63 64 65 66 67 75 115 ... LastLast
Results 2,561 to 2,600 of 4767

Thread: Welke game heb je als laatst uitgespeeld?

Member Wheezy's Avatar
    Mentioned
    59 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Randroid View Post
    My man! Het is grafisch een behoorlijke stap terug, maar kijk ook eens of je de Ratchet & Clank Trilogy op PS3 op de kop kan tikken. Ga je ook wel lol mee hebben, denk ik.
    Nu 8 euro op PSN!

Member flippin's Avatar
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ratchet and clank op de PS4 heb ik ook 2x achter elkaar uitgespeeld. echt een top game is die 20 euro echt waard

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    515 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik ben de afgelopen dagen weer eens begonnen aan Telltale's The Walking Dead en heb net seizoen 1 uit gespeeld en dit waren mijn keuzes

Spoiler:

Ik blijf wederom bij mijn keuzes (om de simpele reden dat dit ook de keuzes zouden zijn die ik in het echt zou nemen)
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

dbz freak coola's Avatar
    Mentioned
    515 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    The Walking Dead seizoen 2 is ook weer uit gespeeld, en dit zijn mijn keuzes

Spoiler:

En net zoals bij seizoen 1 sta ik 100 % achter mijn morele keuzes.

Overigens vind ik seizoen 2 net zo goed als seizoen 1, Ja het nieuwe van het keuzes maken is er af maar de keuzes en het verhaal zijn imo echt heel goed.
    Ashley 'Ash' J. Williams: "When Evil shows up, it blows up." Still workin' on the slogan

Senior Member RPGer's Avatar
    Mentioned
    829 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Tyranny de verrassing van 2016 en mijn GOTY easily.
    Ik kan niet wachten

Would you kindly? Exclusive's Avatar
    Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Exclusive50 PSN ID: Exclusive50 Steam ID: RUZ3-Exclusive
    Quote Originally Posted by coola View Post
    The Walking Dead seizoen 2 is ook weer uit gespeeld, en dit zijn mijn keuzes

Spoiler:

En net zoals bij seizoen 1 sta ik 100 % achter mijn morele keuzes.

Overigens vind ik seizoen 2 net zo goed als seizoen 1, Ja het nieuwe van het keuzes maken is er af maar de keuzes en het verhaal zijn imo echt heel goed.
    Behalve dat je in seizoen 2 een klein meisje bent maar je verder exact dezelfde rol krijgt van het spel als in seizoen 1. Dat slaat nergens op. (Disclaimer: wel gebaseerd op enkel aflevering 1. Vond ik echt niks aan en ben dus daarna niet verder gegaan.)

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    976 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Call of duty infinite warfare

Dit weekend de laatste missie gespeeld van de singleplayer campaign. In grote lijnen is het niet veel anders dan de voorgaande games, veel schieten, veel explosies en near death cutscenes. Je krijgt in deze game (na de eerste missie) wel de keuze welke missies je wanneer start. Net als bij Mass effect heb je op je ruimteschip een grote kaart waar je de missies selecteert die je wil spelen. De keuzes zijn main story missies, dogfight side missies (spacebattles) en spaceshipassault missies. De laatste is een combinatie van spacebattles en het enteren van andere grote schepen voor wat ouderwets CoD shooter fun. Door het spelen van de side missies unlock je attachements/perks voor je wapens en voor je ruimteschip.

Het verhaal is vrij simpel. Er zijn twee factions waarbij de ene de andere aanvalt wie dan weer revenge gaat nemen. Ik weet niet precies welke events er voor hebben gezorgd voor donkere verhaal maar op een paar man na gaat iedereen dood in het verhaal waaronder jij. In de credits krijg je dan nog de mogelijkheid om de afscheidsbrieven te lezen van alle overleden karakters....
    Voor mijn gevoel waren de schrijvers onderling ook niet helemaal eens over de richting van het verhaal, het ene moment heb je een hele ontroerende scene met je robot maatje en het ander moment ben je (zoals we gewend zijn van CoD) honderd man aan het neerknallen zonder ook maar iets van inhoud

tl;dr

Niet veel anders dan de andere delen alleen dit maal in de ruimte (wat een aantal gave momenten met zich mee brengt) en net als in Titanfall een goed uitgewerkte robot als buddy. Speel je deze games alleen voor de singleplayer zou ik je aanraden om dit jaar voor Titanfall 2 te gaan en deze later voor een leuk prijsje op te pakken.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Het verhaal is vrij simpel. Er zijn twee factions waarbij de ene de andere aanvalt wie dan weer revenge gaat nemen. Ik weet niet precies welke events er voor hebben gezorgd voor donkere verhaal maar op een paar man na gaat iedereen dood in het verhaal waaronder jij. In de credits krijg je dan nog de mogelijkheid om de afscheidsbrieven te lezen van alle overleden karakters....
    Voor mijn gevoel waren de schrijvers onderling ook niet helemaal eens over de richting van het verhaal, het ene moment heb je een hele ontroerende scene met je robot maatje en het ander moment ben je (zoals we gewend zijn van CoD) honderd man aan het neerknallen zonder ook maar iets van inhoud
    .
    Die rare tegenstrijdigheid zit ook echt in iedere Call of Duty game Eerst tal van Russen, Arabieren en dergelijke de kling over jagen en vervolgens heel dramatisch n van je "maten" laten sterven. Maarja, dezelfde "trucjes" worden ook toegepast in bijvoorbeeld Saving Private Ryan waar het sterven van een Amerikaanse Soldaat heel dramatisch in beeld wordt gebracht maar waar vervolgens Duitsers die zich over geven met een grapje worden neergeschoten.

Member Wheezy's Avatar
    Mentioned
    59 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Rappa View Post
    Call of duty infinite warfare

Dit weekend de laatste missie gespeeld van de singleplayer campaign. In grote lijnen is het niet veel anders dan de voorgaande games, veel schieten, veel explosies en near death cutscenes. Je krijgt in deze game (na de eerste missie) wel de keuze welke missies je wanneer start. Net als bij Mass effect heb je op je ruimteschip een grote kaart waar je de missies selecteert die je wil spelen. De keuzes zijn main story missies, dogfight side missies (spacebattles) en spaceshipassault missies. De laatste is een combinatie van spacebattles en het enteren van andere grote schepen voor wat ouderwets CoD shooter fun. Door het spelen van de side missies unlock je attachements/perks voor je wapens en voor je ruimteschip.

tl;dr

Niet veel anders dan de andere delen alleen dit maal in de ruimte (wat een aantal gave momenten met zich mee brengt) en net als in Titanfall een goed uitgewerkte robot als buddy. Speel je deze games alleen voor de singleplayer zou ik je aanraden om dit jaar voor Titanfall 2 te gaan en deze later voor een leuk prijsje op te pakken.
    Ik ben zelf nog niet helemaal bij het einde, maar ik moet wel zeggen dat ik de campaign zeer kan waarderen. Ik had graag iets meer achtergrondinformatie gehad over het conflict met SetDef, dan had het me waarschijnlijk wat meer kunnen boeien. Multiplayer vind ik deze keer echt meer van het zelfde. Wat vond jij van de remaster van Modern Warfare?

Administrator Rappa's Avatar
    Mentioned
    976 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: Rappa1985 PSN ID: Rappa1985 Steam ID: Rappa1985
    Quote Originally Posted by Wheezy View Post
    Wat vond jij van de remaster van Modern Warfare?
    De singleplayer heb ik ik niet gespeeld en denk ook niet dat ik dit ga doen, heb het origineel denk ik wel 6x doorlopen dus dat geloof ik wel. De multiplayer was even wennen (speelt qua tempo zo anders dan de andere delen) maar heel gaaf om alle oude maps en oude vertrouwde wapens/perks weer te zien. Heb er nu pas paar uurtjes in zitten omdat ik nog wacht tot vrienden de game aanschaffen (als hij los te verkrijgen is).

Mentioned
    829 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Broken Age

Mooie adventure die zo nu en dan een zweempje nostalgie opwekt aan de hoogtij dagen van de adventures. Toch begrijp ik wel de enorme kritiek die het spel te verduren kreeg tijdens en na de kickstarter.

Het is de game niet echt af te zien dat er een miljoenen investering achter zit, en het verhaal heeft een constante kinderachtige toon die de doelgroep lijkt te missen van oudere adventure fan die de kickstarter met hart en ziel steunde.

Kortom een prima adventure met een interessant verhaal, maar als veelbelovende kickstarter die de point & click adventure days van weleer beloofde terug te halen is het underwhelming.
    Ik kan niet wachten

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Broken Age

Mooie adventure die zo nu en dan een zweempje nostalgie opwekt aan de hoogtij dagen van de adventures. Toch begrijp ik wel de enorme kritiek die het spel te verduren kreeg tijdens en na de kickstarter.

Het is de game niet echt af te zien dat er een miljoenen investering achter zit, en het verhaal heeft een constante kinderachtige toon die de doelgroep lijkt te missen van oudere adventure fan die de kickstarter met hart en ziel steunde.

Kortom een prima adventure met een interessant verhaal, maar als veelbelovende kickstarter die de point & click adventure days van weleer beloofde terug te halen is het underwhelming.
    Probleem hier is dat Shafer met de kickstarter een Old Skool point and click beloofde.

Maar stiekum het meer voor zijn offspring heeft gemaakt.

Gast kan leuke/mooie verhalen en characters bedenken, maar hij is soms best wel dubieus bezig zijn. En zijn er laatste 3/4 jaar wel nog een paar opvallende dingen gebeurd met Doublefine.
    K laatste anderhalf jaar misschien niet echt, Buiten zijn remasters en mogelijk nog wat andere uitzonderingen wacht ik nu wel af met aanschaf van zijn producten.
    Hij is nu weer wat op de goede weg (Hopelijk ook voor Psychonauts 2) Hoop wel dat hij van zijn fouten heeft geleerd, denk niet dat hij nog een paar van zulke flaters kan veroorloven.

Moet wel bekennen dat ik Broken Age nog uit moet spelen, en het is opzich ook geen slecht spel, maar iedereen waaronder ik verwachte wel een type adventure ala Full Throttle/Dott/Fandango.
    En Psychonauts 2 moet denk ik wel succesvol zijn voor hij weer zo'n soort crowdfunding campagne kan doen voor een Adventure.
    Maar hij wil ook nog een Brutal Legend 2 maken.

Dat word ook prijzig met al die Muziek Licenties.

Hij heeft fantasische werelden gemaakt en hoop ook zeker dat hij dat blifjt doen, maar het vertrouwen is op veel vlaktes weg.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

놀자 Tyspolir's Avatar
    Mentioned
    85 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Notch The Innocent LunA: Eclipsed SinnerS uitgespeeld

Bizarre horror story. Ik heb nog nooit zoiets gezien. Een meeslepend verhaal met soms brute, verschrikkelijke scenes. Eerlijk waar, er waren een paar beschrijvingen waar ik kokhalzingen van kreeg. En mind you, dat zijn dus alleen beschrijven met statische non-gore afbeeldingen (en geluid). Ik stond er echt verbaast van hoe ze zo'n gevoel kunnen opwekken zonder bewegend beeld te gebruiken.

En daaamn dat einde Niet perse een bad ending maar ook niet waar ik de hele tijd voor gestreden heb. Heb gehoord dat er vele endings zijn though. Wel een memorabele ervaring dus!
    Last edited by Tyspolir; 10th December 2016 at 11:34.
    Skill is mandatory! Cheating is optional.

- 한샷 한 길 태연

Senior Member Zebby's Avatar
    Mentioned
    203 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dishonored + DLC's

** Verhaal spoilers, mocht je het nog niet gespeeld hebben **

Dus, aangezien stealth games niet echt voor mij zijn weggelegd heb ik dit spel mogelijk als minder goed ervaren dan anderen. De mechanics en gameplay waren top, verhaal zat goed in elkaar, maar wist me nooit echt te grijpen. Speelde wel maar op normal, maar met initieel proberen wat te stealth-killen tot ik gevonden wordt, om dan de massa slachting te starten heeft me nooit tot problemen geleid. Ieder level was volledig geschoond van leven toen ik ermee klaar was. Ik begreep dat er invloed was op het verhaal met deze aanpak (bij >30% doden = high chaos). Jammer dat er niet met >90% nog iets was van ultimate chaos, want heb nu niet echt het idee dat ik een ander verhaalpad had kunnen nemen.

En dan het verhaal. Ik merkte eerlijk gezegd pas echt in de laatste missie dat zelfs mijn boot-homie me niet aardig meer vond. Zette me af, en ging gelijk van "I DON'T LIKE YOU ANYMORE" - dus die heb ik toen ook maar neergesabeld. Torentje beklommen, rende naar buiten en met een explosive shell was de "eindbaas" ook direct klaar? Ok, geen clich speech of zo. Heb wel het idee dat Corvo en de Empress bunk buddies waren, Emily lijkt te veel op je, blij dat ik iedereen had uitgemoord anders had zij het wel gedaan. Good girl!

Heb alleen het "goede" eindfilmpje gekeken, en lijkt erop dat de "plot twist" ook wat minder drastisch kan zijn? Nu werd meneer de gene-admiraal boos en maakte hij bijna iedereen dood, geen idee wat hij anders doet? Nou ja, EmilyG heeft Corvo als rechterhand om als kwaad heerser door te gaan, kunnen we mee leven.

DLC's vond ik iets leuker spelen, wat meer sfeervolle omgevingen, eindelijk zie je zo'n gave walvis. Ook daar, massa moord. Waarschijnlijk heeft dat ervoor geleid dat aan het einde werd geslacht door Corvo, ondankbare hond. Ik had Daud zelf laten leven, of all people Volgens mij zijn hij, die 2 wijsneuzen en Emily de enige overlevenden in die hele wereld.

Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Emily is ook de dochter van Corvo dus dat heb je goed gezien

Ik vind het overigens wel leuk dat jij de game echt veel anders hebt gespeeld dan de meeste lui hier

Arkham City fall 2011 Leis's Avatar
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Heavy Rain PS4 top game ! Voor mijn vriendin gekocht en samen uitgespeeld.

Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Rise of the Tomb Raider. Een fijn avontuur maar toch voelt het allemaal een beetje apart.

Member Wheezy's Avatar
    Mentioned
    59 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Leis View Post
    Heavy Rain PS4 top game ! Voor mijn vriendin gekocht en samen uitgespeeld.
    Destijds op de PS3 ook erg van genoten! Dat was nog in de tijd dat ik me tijdens het spelen af en toe afvroeg wanneer het schietgedeelte zou beginnen.

Hardcore gamer Baukereg's Avatar
    Mentioned
    249 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Eindelijk eens een career seizoen op master afgemaakt in Dirt Rally. In mijn Polo 2e geworden. Meteen een nieuw seizoen gestart, dit keer met de Alpine a110. Rear wheel is altijd leuk!

Arkham City fall 2011 Leis's Avatar
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Wheezy View Post
    Destijds op de PS3 ook erg van genoten! Dat was nog in de tijd dat ik me tijdens het spelen af en toe afvroeg wanneer het schietgedeelte zou beginnen.
    Inderdaad dat had ik ook! Geen moment verveeld in de game, alleen maar op mijn puntje van de bank gezeten.
    Schijnt dat Beyond two souls ook erg goed is.. Wellicht toevallig gespeeld?

ill-tempered Seabass's Avatar
    Mentioned
    459 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: SeabassNL Steam ID: sebasmeer
    Lang geleden dat ik een spel heb uitgespeeld. Volgens mij was de laatste Dark Souls 3.
    Nu heb ik zojuist eindelijk World of Final Fantasy uitgespeeld. Wat een tof spel! Loved it!

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    191 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Het heeft even geduurd:

Nu tijd voor de platinum

Member Wheezy's Avatar
    Mentioned
    59 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sleeping Dogs uitgespeeld!

Op aanraden van @Like-a-Bunny voor nul euro opgepikt. Grafisch kan de game amper voor een 360/PS3 game door, de physics en de AI zijn waardeloos en de spelwereld voelt leeg. Het verhaal wist mij echter wel te boeien, maar het raakt kant nog wal. De ene missie ben je de nieuwkomer die niemand vertrouwt, drie missies later ben je de leider van de hele fucking mafia in Hong Kong omdat je hordes vijanden hebt omgelegd. Vervolgens kruipt het verhaal weer 10 missies lang vooruit terwijl je wat mensen rondrijdt, in opdracht van een personage dat er ook maar ineens is. Het ene moment gaat het veel te snel, en dan gebeurt er weer urenlang niets. Verder weet hij gelukkig wel te boeien. De personages vond ik ook interessant, daarom heb ik ook redelijk wat side-crap gedaan. Combat is ook leuk, ik voelde me een redelijke badass. Lekker potje knokken, afgewisseld met wat schieten, het voelt allemaal erg fris aan. Door bepaalde DLC items wordt de game op momenten wel erg eenvoudig als je met een samurai-zwaard door je vijanden heen maait, maar dat mag de pret zeker niet drukken. Al met al 17 uur mee bezig geweest, exclusief DLC die ik waarschijnlijk laat voor wat hij is.

Al met al een game die door technische slordigheden erg middelmatig overkomt. En dat is jammer, enerzijds omdat dit een remaster betreft, en bepaalde zaken uit het origineel dus echt wel verbeterd hadden kunnen worden, anderzijds omdat het onderaan de streep een vermakelijke game is die meer had verdiend. Zou hem desondanks zeker aanraden, zeker als hij gratis is.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    670 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Exclusive View Post
    Emily is ook de dochter van Corvo dus dat heb je goed gezien

Ik vind het overigens wel leuk dat jij de game echt veel anders hebt gespeeld dan de meeste lui hier
    SPOILERS!

Incorgnito Randroid's Avatar
    Mentioned
    307 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Een game met twee gezichten. Je merkt dat niet zozeer in de eerste pak 'm beet 30 uur, waarin je gewoon een open world-game met een Final Fantasy-sausje aan het spelen bent. Het is geen geheim meer dat de game in zijn tweede acte (ik wil niet zeggen helft, omdat het er maar net vanaf hangt hoe lang je doet over het open world-deel) lineairder wordt. Dan zie je ineens toch heel goed dat dit ooit een spin-off van Final Fantasy 13 zou zijn.

En dat is okay. Ik vind het wel mooi dat de makers het verhaal focus geven zodra het daar om vraagt. Die urgentie mis ik vaak in andere open world-games, waarin je tot in lengte der dagen sidequests kunt doen terwijl je eigenlijk de wereld zou moeten redden. Probleem met Final Fantasy 15 is dat in dit deel de tien jaar development hell duidelijk naar voren komt.

Zonder al te veel te willen spoilen, merk je aan een heleboel dingen dat je set pieces (die toegegeven niet zouden misstaan in een Uncharted- of God of War-game) en dungeons aan het spelen bent die al een hele poos op de plank hebben gelegen. Tijd om deze op een goeie manier met elkaar te verbinden, was er schijnbaar niet meer. Hele stukken verhaal missen volledig of gebeuren offscreen, waardoor veel momenten hun impact verliezen.

Square weet dat ook, want die cutscenes worden niet voor niets alsnog opgenomen en later in de game gezet. Zo zonde eigenlijk voor de allergrootste fans, die de game zo snel mogelijk in huis haalden. Ik hoop dat de mensen die wachten en de game straks met de extra scenes spelen, het verhaal voorgeschoteld krijgen dat de game verdiend. Het verhaal en de characters zouden dan niet onderdoen voor de beste FF-games. Vooralsnog een rommelig stuk van de game dus.

Maar dan komt het einde, en dat is perfect. Spectaculair, oprecht emotioneel. Godsallemachtig die soundtrack. Je voelt aan alles dat hier een periode van tien jaar wordt afgesloten. Voor de characters, voor de developers, voor jou, de fan die tien jaar ouder is geworden in de tijd dat je op Versus/FF15 hebt gewacht. Echt heel mooi, een einde dat je bij gaat blijven n een ervaring zoals eigenlijk alleen een game dat kan overbrengen. Je kunt hierna eigenlijk niet meer boos zijn op wat vooraf ging.

Nu nog steeds even wennen aan het feit dat ik kan zeggen dat ik Final Fantasy 15 uitgespeeld heb. Gelukkig is er nog een hoop te doen in de game, want ik wil nog lang niet stoppen met spelen.

Member Kikker's Avatar
    Mentioned
    274 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: K1kk3rGNL
    Mooi verhaal Randroid. De game staat op m'n wishlist!

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1398 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Was het verhaal echt zo mager als sommige recensies beweren?

Incorgnito Randroid's Avatar
    Mentioned
    307 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Was het verhaal echt zo mager als sommige recensies beweren?
    Nou op zich niet. Alle ingredinten voor een goed verhaal zijn aanwezig. Interessante personages, een schitterende setting qua realisme meets fantasy, en uiteindelijk wordt het allemaal op een epische (ik gebruik het woord niet graag, maar is hier gepast) manier samengebracht.

Het probleem is alleen dat het heel lastig te volgen is omdat ze bepaalde cruciale dingen off-screen laten gebeuren of even snel vertellen in een laadscherm. Daardoor moest ik soms even naar Wikipedia om te kijken hoe en wat. En als je het dan leest, dan denk je: supervet. Was het maar wat beter in beeld gebracht

Vergelijk het met Batman versus Superman, de bioscoopfilm en de Extended Cut. FF15 is nu BvS zoals 'ie in de bioscoop te zien was, en mijn hoop is dat door de extra scenes het de Extended Cut wordt die van BvS ook een betere film maakte. Ben echt heel benieuwd wat ze er nog van gaan maken.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    670 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bloodborne: The old hunters

Eind vorig jaar laten liggen en onlangs een volledig nieuw personage begonnen in Bloodborne waarmee ik echt alle content (optioneel, chalice dungeons) en de volledige dlc heb gedaan.

The old hunters is fantastisch. De nieuwe eindbazen spelen heel goed in op de krachten van de game en twee hiervan zijn ook direct doorgestegen naar mijn favorieten uit de souls serie (waar ik deze ondanks de overduidelijke verschillen toch wel samen mee zie).

Bloodborne is anders dan de souls serie door de snelheid en het agressieve karakter van de gevechten. De uitbreiding speelt hier veel beter op in door vijanden (reguliere en bazen) op je af te sturen die nog agressiever en sneller zijn waardoor elk gevecht een gecontroleerde dans des doods is. Je moet de bewegingen van je vijanden en de mogelijkheden van je wapens goed leren en weten uit te voeren om succesvol deze uitbreiding te voltooien.

Dat vechten doe je met 16 nieuwe wapens en een aantal nieuwe spreuken. Tegens is er dit keer een rune die je volledig transformeert in een beest. Hiermee is de klacht dat voor een souls game weinig build mogelijkheden zijn niet verholpen maar gezien het feit dat alle wapens twee varianten en dus talloze moves hebben maakt het inmiddels wel zo dat er keuze genoeg is.

De game start in een omgeving die meer een nachtmerrie versie (vrij letterlijk eigenlijk) is van een gebied wat je al kent uit Bloodborne maar gaat vanaf daar in originele gebieden verder met als hoogtepunt een gigantische kloktoren boven op een plaats waar ze nogal gestoorde onderzoeken doen.

Een punt van kritiek is wel dat de uitbreiding pas speelbaar (al is het eerder te betreden) is rond het karakterlevel waar je normaal de reguliere game uitspeelt. Dat is natuurlijk helemaal geen probleem, maar ik had liever gezien dat alle nieuwe wapens wat eerder beschikbaar kwamen op een andere manier. Het is in theorie mogelijk om drie wapens volledig op te waarderen ik een volledige playthrough en veel speelgoed kan je dus eigenlijk pas goed testen wanneer je NG+ in duikt. Dat is natuurlijk nooit een slecht idee en misschien is dit een kleine nitpick maar had het graag anders gezien.

Al met al een dikke aanrader!

Ps. Er staat weer netjes 100% achter mijn platinum trophy
    Last edited by Overmind; 18th December 2016 at 23:28.

Member Wheezy's Avatar
    Mentioned
    59 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Bloodborne: The old hunters

Eind vorig jaar laten liggen en onlangs een volledig nieuw personage begonnen in Bloodborne waarmee ik echt alle content (optioneel, chalice dungeons) en de volledige dlc heb gedaan.

The old hunters is fantastisch. De nieuwe eindbazen spelen heel goed in op de krachten van de game en twee hiervan zijn ook direct doorgestegen naar mijn favorieten uit de souls serie (waar ik deze ondanks de overduidelijke verschillen toch wel samen mee zie).

Bloodborne is anders dan de souls serie door de snelheid en het agressieve karakter van de gevechten. De uitbreiding speelt hier veel beter op in door vijanden (reguliere en bazen) op je af te sturen die nog agressiever en sneller zijn waardoor elk gevecht een gecontroleerde dans des doods is. Je moet de bewegingen van je vijanden en de mogelijkheden van je wapens goed leren en weten uit te voeren om succesvol deze uitbreiding te voltooien.

Dat vechten doe je met 16 nieuwe wapens en een aantal nieuwe spreuken. Tegens is er dit keer een rune die je volledig transformeert in een beest. Hiermee is de klacht dat voor een souls game weinig build mogelijkheden zijn niet verholpen maar gezien het feit dat alle wapens twee varianten en dus talloze moves hebben maakt het inmiddels wel zo dat er keuze genoeg is.

De game start in een omgeving die meer een nachtmerrie versie (vrij letterlijk eigenlijk) is van een gebied wat je al kent uit Bloodborne maar gaat vanaf daar in originele gebieden verder met als hoogtepunt een gigantische kloktoren boven op een plaats waar ze nogal gestoorde onderzoeken doen.

Een punt van kritiek is wel dat de uitbreiding pas speelbaar (al is het eerder te betreden) is rond het karakterlevel waar je normaal de reguliere game uitspeelt. Dat is natuurlijk helemaal geen probleem, maar ik had liever gezien dat alle nieuwe wapens wat eerder beschikbaar kwamen op een andere manier. Het is in theorie mogelijk om drie wapens volledig op te waarderen ik een volledige playthrough en veel speelgoed kan je dus eigenlijk pas goed testen wanneer je NG+ in duikt. Dat is natuurlijk nooit een slecht idee en misschien is dit een kleine nitpick maar had het graag anders gezien.

Al met al een dikke aanrader!

Ps. Er staat weer netjes 100% achter mijn platinum trophy
    Het kan geen geheim meer zijn dat ik lyrisch ben over deze game en de uitbreiding. De verhaallijn van Lady Maria vind ik ook een van de beste in de hele soulsserie. Maar ik ben het met je eens dat er qua builddiversiteit wel wat te klagen is. Hierdoor is PvP ook uitgestorven in deze game. Doordat Visceral Attacks scalen met Dex en deze de shit zijn omdat je tegenwoordig van afstand kunt parry-en, stackt iedereen Dex. Daardoor kom je als PvPer al snel uit bij een Dex wapen. Er zijn al minder wapens in deze game (waar ik overigens wl een voorstander van ben), maar door deze mechanic wordt het aantal wapens nog beperkter.

Member Wheezy's Avatar
    Mentioned
    59 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Call of Duty: Infinite Warfare uitgespeeld. Ik heb deze game ook al genoemd in de "wat een kutspel"-thread, maar ik heb erg genoten van de singleplayer. En tja dat einde, mij deed het wel wat.

En weer eentje van de backlog af! Next: Uncharted 4!

Mentioned
    1398 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Abz

Prachtig op alle fronten, maar toch een beetje een tegenvaller. Het komt voor mij op geen enkele manier in de buurt van een Journey. En met 100 minuten wel erg kort.

Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Ach voor 6 euro is het geen slechte ervaring.

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Mentioned
    1398 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by The_wildcard View Post
    Ach voor 6 euro is het geen slechte ervaring.
    Nee zeker niet, maar ik had er gewoon toch wat meer van verwacht. Sowieso iets van een climax.

Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Heb er zelf nog maar een half uurtje inzitten, heb er zelf ook wel aardig kritiek op geluid/ambience is best wel ruig en ping is/voelt wat cheap in vergelijking met Journey.
    Level opzet is ook redelijk gelijk vind ik hoe je van stage naar stage gaat.

Maar het ziet er wel prachtig uit.

VR Gunslinger Pfipfo's Avatar
    Mentioned
    75 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Pfipfo
    Uncharted 4.

Schitterende visuals, redelijk verhaal maar desondanks een tegenvaller. Het was vooral weer meer van hetzelfde en die 30FPS.... Ik snap niet dat mensen hier genoegen mee nemen. Maar goed, de laatste in de serie en wat mij betreft is Nathan nu definitief met pensioen.
    Je leest het nieuws hier als laatste op liquidbunny.nl

Member Pascal's Avatar
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: BFR_NL
    TitanFall 2 SP: Erg sterk, zonder rustige vulling tussendoor. Het dendert in 1 ruk door in strakke levels met enorm soepele gameplay. Die smart pistol is wel erg leuk speelgoed

Permanently disappointing Wolfwood's Avatar
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Transformers: Devastation
    Zou graag het vervolg willen zien waar ze naar hinten op het einde (al schijnt dat juist in andere media verder te gaan).

Journey
    Ik kan er met mijn hoofd nog niet bij hoe deze game z mooi kan zijn. Damn!
    I got punched in the face and all I got is this lousy black eye.

Mentioned
    1398 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Wolfwood View Post

Journey
    Ik kan er met mijn hoofd nog niet bij hoe deze game z mooi kan zijn. Damn!
    Altijd mooi om te lezen.

Mentioned
    829 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Oxenfree

De zoveelste interactive novel die steeds meer de plaats lijken in te nemen van de traditionele adventures van weleer, het is voor developers blijkbaar tijdrovend en lastig om meaningful gameplay te verwerken in een genre gedomineerd door hiking simulators. Met deze kritiek zou ik Oxenfree wel wat tekort doen, de game heeft een redelijk innovatief dialoog systeem en was ik enigszins verrast was aan het einde, blijkbaar zaten er toch meer keuzes in het spelverloop dan ik door had tijdens mijn playthrough, waardoor ik met een plezierige nasmaak erop kan terug kijken. Het spel duurt niet langer dan een paar uur en dat maakt het een prima voor een Steam sale als je into timeloop verhalen en dat soort van stuff bent. Wel wat tieneremo gelul erbij nemen voor zoete koek.
    Ik kan niet wachten

Tags for this Thread