User Tag List

Page 15 of 15 FirstFirst ... 5 13 14 15
Results 561 to 591 of 591

Thread: [PC] Star Citizen - Unlimited crowdfunding if you never release the game!

Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: STEAM_0:1:11048896
    Quote Originally Posted by RPGer View Post
    Dit is gewoon één grote soap/comedy aan het worden. Ik begrijp inmiddels ook niet meer wie waarom dit bedrijf/of dit concept - wat nog geen game in de markt heeft gezet - zo waardevol maakt.

Space simulators hebben totaal niet het commerciële succes/appeal van een zegmaarwat Grand Theft Auto. Het is behoudens een select groepje 30+ mannelijke, blanke PC hardcore gamers om het maar eens bot te schetsen. Het is niet voor niks dat het genre langzaam is gestorven, op een groepje fanatieke Elite spelers na. Ik vind het hele gebeuren inmiddels enorm stinken - schimmige groot investeerders in een extreem risicovol project waarvan het me zou verbazen er enig rendement uit word gehaald. Ik verwacht dat dit nog wel een staartje gaat krijgen. Ik denk dat we eerder een Netflix docu erover te zien gaan krijgen dan de daadwerkelijke game.
    Ik ben weer EVE online gaan spelen en ik was ontzettend verbaasd over de playercount. Het is merkbaar minder bevolkt dan vroeger, maar alles gaat nog steeds goed tekeer, lege systems zijn zeldzaam (tenzij je heel ver buiten de bubbel komt/Amarr space in gaat) en heb me mogen wagen aan een alliance vs alliance battle met een paar honderd schepen. Is nog steeds de orde van de dag!

Verder zie ik met regelmaat space sims op de markt verschijnen op Steam. Een aantal ervan zelf ook gekocht, en die zijn echt niet allemaal met een laag budget gebouwd.

Quote Originally Posted by LtPsycho View Post
    Voor zover ik heb gelezen hebben ze het geld binnen gehaald dankzij zo'n 2 miljoen mensen, da's een hoop meer dan verkochte kopieën van een hoop andere games. Het appeal is er dus echt wel.

Overigens eens dat het inmiddels een grote klucht is, waar nog veel over geschreven gaat worden
    Teller stond 3 jaar geleden op ~500,000 en het is schijnbaar verdubbeld. Is dus niet 2 miljoen, dat is het aantal accounts (en als de ratio van backers op non-backers 1:1 is gebleven) 2 miljoen.

Al met al durf ik best te zeggen dat, nee, de space sim markt is verre van uitgeput @RPGer
    Last edited by Disturbed; 7th September 2019 at 21:49.

Milieu onbewust Ries's Avatar
    Mentioned
    328 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    233 miljoen van 2 miljoen backers vind ik al een enorme score, gemiddeld meer dan 100 dollar per gamer... da fuck.

Variation on a Dream LtPsycho's Avatar
    Mentioned
    300 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: LtPsycho Steam ID: Renquin
    Quote Originally Posted by Ries View Post
    233 miljoen van 2 miljoen backers vind ik al een enorme score, gemiddeld meer dan 100 dollar per gamer... da fuck.
    Minimum inleg was $60,- dus als je ook maar iets extra's hebt gedaan is het al snel die $100.
    Heb zelf een keer een irl hoody gekocht in een sale, die telt ook mee in dat bedrag.

Pretty damn smug RPGer's Avatar
    Mentioned
    742 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: shappy1010 Steam ID: RPGer
    Omgerekend naar 2 miljoen verkopen van een game is dat niet schrikbarend hoog hoor. Dat doet een gemiddelde populaire indie al snel. Het gaat mij meer om de enorme investeringen hiermee gemoeid.
    Ik kan niet wachten

Member macc's Avatar
    Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: macc-murphy Steam ID: macc
    Minimum inleg was $60,- dus als je ook maar iets extra's hebt gedaan is het al snel die $100.
    Heb zelf een keer een irl hoody gekocht in een sale, die telt ook mee in dat bedrag.
    Klopt het bedrag tikt snel aan. Ik ben ook 1 keer bij een SC event bij gamescom geweest. Bedrag van kaartjes ed wordt allemaal meegeteld.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    593 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ik lees dat ze in 2017 al meer dan 200 miljoen hebben geďnvesteerd in de ontwikkeling van de game en dat in december ‘18 het project iets over de 250 aan fondsen had gegenereerd. Gaat dat niet de verkeerde kant op met de huidige koers? Het einde is nog lang niet in zicht. Ik begrijp dat gezien de oorspronkelijk verkregen fondsen t.o.v. het gevraagde kickstarter bedrag getracht is om de game grootser te maken maar het lijkt nu, deels door de verhalen van mismanagement, dat ze aan het verzuipen zijn in hun ambitie.

Mentioned
    300 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Overmind View Post
    Ik lees dat ze in 2017 al meer dan 200 miljoen hebben geďnvesteerd in de ontwikkeling van de game en dat in december ‘18 het project iets over de 250 aan fondsen had gegenereerd. Gaat dat niet de verkeerde kant op met de huidige koers? Het einde is nog lang niet in zicht. Ik begrijp dat gezien de oorspronkelijk verkregen fondsen t.o.v. het gevraagde kickstarter bedrag getracht is om de game grootser te maken maar het lijkt nu, deels door de verhalen van mismanagement, dat ze aan het verzuipen zijn in hun ambitie.
    Ze hebben inmiddels ook wat investeerders binnen, dus ik verwacht niet dat het geld snel op is.

Member macc's Avatar
    Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gaat voorlopig nog wel goed, maar ergens in 2021 moet die SP Sq42 wel uit komen en geld opbrengen.

Er is dus meer geld dan die +/-4 miljoen die ze sinds 2017 hebben binnen gehaald?

https://robertsspaceindustries.com/funding-goals
    https://www.forbes.com/sites/mattper.../#53f1bae71aad

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    593 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by macc View Post
    Gaat voorlopig nog wel goed, maar ergens in 2021 moet die SP Sq42 wel uit komen en geld opbrengen.

https://www.forbes.com/sites/mattper.../#53f1bae71aad
    Dat artikel zegt het al, bijna 200m uitgegeven aan het eind van 2017 en dit artikel is van eind vorig jaar. Er is totaal geen duidelijkheid over wanneer die sp content daadwerkelijk verschijnt en voor iets dat begin ‘20 in beta moet gaan zijn er maar weinig beelden.

Uitgesteld naar Q3 de beta vorige week lees ik..

Mentioned
    300 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Dat artikel zegt het al, bijna 200m uitgegeven aan het eind van 2017 en dit artikel is van eind vorig jaar. Er is totaal geen duidelijkheid over wanneer die sp content daadwerkelijk verschijnt en voor iets dat begin ‘20 in beta moet gaan zijn er maar weinig beelden.

Uitgesteld naar Q3 de beta vorige week lees ik..
    Klopt, klopt en klopt.
    Wat is het punt dat je probeert te maken?

Net zoals met alle kickstarter achtige constructies is ook hier altijd de mogelijkheid dat er nooit een volwaardige game geleverd gaat worden. Dat is dan maar zo, is al genoeg te spelen om sowieso niet te kunnen zeggen dat ze nooit iets opgeleverd hebben.

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    593 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Klopt, klopt en klopt.
    Wat is het punt dat je probeert te maken?

Net zoals met alle kickstarter achtige constructies is ook hier altijd de mogelijkheid dat er nooit een volwaardige game geleverd gaat worden. Dat is dan maar zo, is al genoeg te spelen om sowieso niet te kunnen zeggen dat ze nooit iets opgeleverd hebben.
    Snap ik, maar met investeerders zullen ze ongetwijfeld andere afspraken hebben dan met backers (geen refunds)? Er zal een verkoopbaar product moeten komen lijkt me. Maar, net een financieel rapport bekeken en het lijkt erop dat ze wel teruglopen maar nog steeds grotendeels rond kwamen van backers in 2017/2018. Het is te hopen voor ze dat ze de interesse kunnen blijven aanwakkeren. Het is een te groot en bijzonder project om te zien falen.

Mentioned
    300 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Snap ik, maar met investeerders zullen ze ongetwijfeld andere afspraken hebben dan met backers (geen refunds)? Er zal een verkoopbaar product moeten komen lijkt me. Maar, net een financieel rapport bekeken en het lijkt erop dat ze wel teruglopen maar nog steeds grotendeels rond kwamen van backers in 2017/2018. Het is te hopen voor ze dat ze de interesse kunnen blijven aanwakkeren. Het is een te groot en bijzonder project om te zien falen.
    Ongetwijfeld vwb de investeerders. Verder hoop ik absoluut op een eindproduct, kan niet wachten op de campaign met al die acteurs!

Member Overmind's Avatar
    Mentioned
    593 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ongetwijfeld vwb de investeerders. Verder hoop ik absoluut op een eindproduct, kan niet wachten op de campaign met al die acteurs!
    Dat was voor mij ook genoeg geweest hoor, een Wing Commander 3/4 in een modern jasje

Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: STEAM_0:1:11048896
    Ik dacht dat de goedkoopste tier iets van $25 was in het begin?

Mentioned
    300 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Disturbed View Post
    Is dat zo? Hmmm....

Choose Wisely The_wildcard's Avatar
    Mentioned
    88 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: PsyKu Steam ID: STEAM_0:0:5264387
    Quote Originally Posted by Disturbed View Post
    Tijdens de Originele kickstarter geloof ik wel of het was rond de 30$ oid.

Zit nog steeds te overwegen om mijn Aurora nog een upgrade te geven(freelancer of Connie). Maar hoe langer het duurt hoe minder interesse ik heb in de PU. En het gevoel wat ik van 42 krijg is dat dat ook een behoorlijke Pil/Timesink gaat worden. En voor mij dan meer dan genoeg. Enige wat me Dwars zit met de PU is dat LTI juist om een klein schip zit. En ik weet nog steeds niet of ik dat kan transferen naar een andere.
    Getting to know a girl who can fold like Origami paper...... Look a Swan

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Mentioned
    300 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by The_wildcard View Post
    Tijdens de Originele kickstarter geloof ik wel of het was rond de 30$ oid.

Zit nog steeds te overwegen om mijn Aurora nog een upgrade te geven(freelancer of Connie). Maar hoe langer het duurt hoe minder interesse ik heb in de PU. En het gevoel wat ik van 42 krijg is dat dat ook een behoorlijke Pil/Timesink gaat worden. En voor mij dan meer dan genoeg. Enige wat me Dwars zit met de PU is dat LTI juist om een klein schip zit. En ik weet nog steeds niet of ik dat kan transferen naar een andere.
    Transfer kan geloof ik niet, of ze moeten het aangepast hebben

Mentioned
    88 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Transfer kan geloof ik niet, of ze moeten het aangepast hebben
    Ship Upgrade transfered LTI geloof ik wel betreft pledge, maar in gameplay als schip in wilt ruilen oid zou ik geen idee van hebben.

Ps4, Ps3, Ps Vita, GameCube, NZXT H500, Amd Ryzen 7 2700x, 16GB Ram, Asus X470 Prime Pro, MSI GTX 1080 Ti, Asus Xonar Essence STX II, Plantronics Rig 500 Pro.

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Mentioned
    300 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Ja, echt wel!

/sarcasm

Ik wil gewoon die campaign! Na 7 jaar kan dat mmo gedeelte ongezien de tyfus genieten!

Mentioned
    88 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Early days of Crowdfuning kwam de community wel met vage real life features.
    Dacht toen der tijd heel erg cool en dan 5 min later..... wacht eens even.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TakingdjAztec PSN ID: Dip_Snoes

Eerlijk is eerlijk.. Holy shit.

Mentioned
    88 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Die webcam tech blijft ook indrukwekkend maar kan ook heel raar gaan volgens mij

SNAFU? Masemium's Avatar
    Mentioned
    87 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: Masemium
    Nog even en Duke Nukem Forever komt eerder uit dan dit projectje.
    Your mileage may vary.

Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by DjDark View Post

Eerlijk is eerlijk.. Holy shit.
    Ik zie, wederom, één grote techdemo. En hoe meer ik ervan zie, hoe minder enthousiast ik ervan word.

Mentioned
    88 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Like-a-Bunny View Post
    Ik zie, wederom, één grote techdemo. En hoe meer ik ervan zie, hoe minder enthousiast ik ervan word.
    Dat ontken ik ook niet, maar op een gegeven moment moet de standaarden ook op zijn tijd pushen.

Producer DjDark's Avatar
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: TakingdjAztec PSN ID: Dip_Snoes
    De comments onder de video zijn wel echt goud waard.

Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Mentioned
    88 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Moet ze zelf eigenlijks nog kijken, maar kan me er op moment even niet naar toe zetten

Member macc's Avatar
    Mentioned
    141 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Blijft wel steady geld binnenhalen op een of andere manier, 250 miljoen dollar nu.

Mentioned
    300 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by macc View Post
    Blijft wel steady geld binnenhalen op een of andere manier, 250 miljoen dollar nu.
    Nieuwe aanhangers en oude die nieuwe schepen kopen...

Tags for this Thread