User Tag List

Page 1 of 33 1 2 3 11 ... LastLast
Results 1 to 40 of 1311

Thread: [Multi] Dark Souls II & Scholar of the First Sin

Vers Vlees 2011 Stikkel's Avatar
    Mentioned
    724 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: stikkelboks

[Multi] Dark Souls II & Scholar of the First Sin

[Characters]

Klik hier voor de huidige status van je medeavonturiers!

[Info]

Developer: FromSoftware
    Publisher: Namco Bandai
    Genre: Action role-playing game
    Platform: PC, Xbox 360, PlayStation 3
    Players: Singleplayer/Multiplayer/Co-op
    Release: Maart 2014

Vervolg op Dark Souls

[Overview]

Dark Souls 2 set in new time period, runs on updated engine

Dark Souls 2 has been featured in this week"s edition of Famitsu, along with an interview with From Software"s Hidetaka Miyazaki, which reveals new information about the game"s setting, enhanced engine, player interaction and DLC strategy. We"ve picked out the best bits after the break.

Gematsu reports via translators Game Nyarth that the Dark Souls 2 reveal trailer shown at the VGAs was not in-engine, as confirmed in Miyazaki"s interview.

While Miyazaki is no longer directing the Dark Souls series, he is overlooking the game"s co-directors, and stressed that he would be leaving them largely to their own devices, and added that Dark Souls 2 will be set in the same world as the first game, but in a different time period. It will not necessarily be tied to the events of the first game.

On the DLC front, Miyazaki confirmed that paid weapon and item content would be unlikely, and that the game"s keyword is 'time' although he offered no elaboration on the context. Dark Souls 2 will also run on a new engine that will help From Software achieve the 'near-realistic" representation and character animation it"s aiming for, and finally, the studio is looking into new ways for players to interact directly in-game.
    Dark Souls 2 dev talks dedicated servers, protecting 'core" features

Dark Souls 2 development is being overseen by the previous game"s director Hidetaka Miyazaki, and he has revealed From Software"s approach to the sequel in a new interview features in this week"s issue of Famitsu. We reported on some of the article"s key facts earlier today, but now Polygon has translated Miyazaki"s full quotes. Check them out after the break.

Polygon reports that Miyazaki feels there is a core to what makes Dark Souls 2 a 'Dark Souls" game, and has assured fans that these fundamental ingredients will be preserved by the game"s new co-directors Tomohiro Shibuya and Yui Tanimura.

Miyazaki said, 'If we"re going to announce this as a sequel to Dark Souls then I think there"s certainly a core that we need to protect. I"m talking about how we think about the difficulty level and how you achieve things in-game, about the concepts behind the mechanics and level design.

'Outside of that core, though, I think it"s better to leave things to the discretion of the director. There"s a lot around that core that we need to fix or adjust, besides, and individual touches always tend to come out in the world setting and artwork, so I"m not meddling in that very much.'

Responding to a question about the game"s setting, Shibuya chipped in, 'I can"t completely answer this question, but the two settings are connected, yes. However, I wouldn"t say there"s a direct connection as far as story is concerned. The game is set in a different part of the same planet ' to put it another way, if the first game was set in the North Pole, this one would be in the South Pole, that sort of contrast.

''Time" is one of the central keywords we"re keeping in mind as we create this. I can"t give concrete details about this yet, so hopefully you"ll be able to use your imagination for now.'

On the issue of Dark Souls 2's dedicated servers, Shibuya continued, 'Setting up a dedicated server lets you retain your data, making it easier to share it with other players. We"d like to evolve the asynchronous message-oriented online support from the previous game, we"re imagining a framework where players are able to directly interact with each other.

Miyazaki added, 'I think having dedicated game servers will be the source of a lot of new potential in Dark Souls 2. There was a lot with the original Dark Souls I wish I could have done if we had the ability to have those serviers, so in that way I"m pretty jealous of the new director here.

'I think the concept behind online play in Demon"s Souls and Dark Souls was pretty plain to gamers, so I"m hoping we can evolve on that concept here without removing ourselves too far from it.'
    [Screenshots]

[Trailers]

Dark Souls 2 - VGA Trailer 2012

Dark Souls 2 - E3 Trailer 2013

[Links]

Dark Souls 2: official site
    facebook

Mentioned
    724 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Even een nieuwe thread i.p.v. alles bij het 1e deel neer te pleuren.

Nieuwe conceptart!!

Incorgnito Randroid's Avatar
    Mentioned
    299 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben wel een beetje bang dat nu de game zo een ding is geworden, dat ze in de reclamecampagne er naartoe alles al gaan spoilen.

Ik ga proberen geen trailers meer te kijken in ieder geval.

Dat gaat me nooit lukken :L
    Heb je het al gehoord, ik heb een nieuwe tv.

Member Aelor's Avatar
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: AelorDiyn
    Dat heb ik ook.... maar ik kan me er niet toe zetten .... opvolger van (mijn) "de" beste game aller tijden.... kan niet wachten

Member Dega's Avatar
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zojuist het Edge interview met Miyazaki en nieuwe directors gelezen. Klinkt wel goed, maar kan het gevoel toch niet van me afschudden dat ze iets van deze game proberen te maken wat gewoon niet rijmt met wat het nu is.

Een meer toegankelijke game in de zin van een beter overzicht hebben wat features nou doen in een game (World tendency, Covenants) klinkt wel logisch, maar de associatie die ik met de Souls games heb is ook gewoon een hoop wiki-en naar info. Maar ook bellen met maten en samen mechanics ontrafelen is heel eigen voor deze serie. Het is denk ik niet perse goed game design, maar het voegt iets unieks toe aan de serie die het zo hardcore, en ook een beetje fout underground maakt. (I'm totally playing games that are too hard for you too understand.) Wanneer je dat weg haalt, hou je dan wel nog genoeg 'ziel' over?

Hoop wel op een 2013 release, maar zal wel niet....

Administrator Like-a-Bunny's Avatar
    Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: LaB NL PSN ID: LaB_NL Steam ID: LikeaBunny
    Hulde voor de OP, maar ik ben en blijf ontzettend sceptisch over DaSo2.

Het is en blijft wel de serie die concept art het allerbeste weet om te zetten naar de daadwerkelijke game.
    Vragen? Stuur een mailtje naar info@liquidbunny.nl of spreek me aan op Steam.

Member Paralize's Avatar
    Mentioned
    185 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hoe moet ik de Multi-Player en Co-op van dit spel voor me zien?
    Of hoe was dit in deel 1?

Ik heb deel 1 niet gespeeld en heb er weleens aan gedacht om deze te kopen, maar lijkt me niet noodzakelijk voor deel 2, toch?
    'Toast'

Member Dega's Avatar
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sowieso moeilijk te zeggen hoe de multiplayer van deel 2 wordt, maar de multiplayer van de andere Souls games zijn lastig ergens mee te vergelijken. Je bent redelijk op jezelf aan de meeste tijd maar je kan andere players met bepaalde items oproepen om te helpen met bepaalde stukken. Daarnaast kan je ook andere players invaden om ze uit te schakelen. Die player krijgt dan een boodschap dat iemand zijn game ge-invade heeft.

Daarnaast zijn er in Dark Souls ook bepaalde Covenants die allemaal een eigen insteek hebben in wat ze het liefst zouden zien dat jij doet. Dus een covenant die spelers helpt, een bepaald gebied beschermt of juist andere vermoord. Je wordt dan beloond voor wat je binnen die covenant doet.

Het laat zich in ieder geval lastig omschrijven maar is mooi om te ervaren zolang je niet iemand bent die zijn zijn controller door zijn TV heen gooit als je dood gaat.

Indie kneus Baukereg's Avatar
    Mentioned
    184 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: 76561198014917105
    Ook ik ben sceptisch. De moeilijkheidsgraad van Dark Souls lag al een stuk lager dan Demon's Souls en het leveldesign is ook minder, maar het had wel die sfeer van "hier is de game, zoek het maar uit". Als de lol van het uitzoeken er uit is, dan haak ik af.

Concept art ziet er wel weer awesome uit.

Mcvroegrijk
    Guest
    Ook de Edge gekocht om het artikel door te lezen. Het was op zich wel interessant om door te spitten, maar concrete informatie ontbrak volledig. Wat me wel zorgen baarde is dat het World Creation-team is verdubbeld.

Wat ik zo fijn vond aan Demon's en Dark Souls is dat ieder stukje een eigen verhaal vertelt. Als je daar veel meer man op zet om het nog groter te maken, gaat dat idee wellicht een beetje verloren. Een grotere spelwereld heeft waarschijnlijk ook tot gevolg dat de gameplay een iets andere flow krijgt, met meer stukken die niet zo volgestapeld zijn met gevaarlijke vijanden.

Of niet natuurlijk, wellicht heb ik het compleet mis. Wel voelde ik weinig bij de eerste trailer. Het mysterieuze was weg, ondanks die wel erg mysterieuze maskers.

Mentioned
    724 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Dark Souls: multiple sequels 'not the point', says Miyazaki

Dark Souls director Hidetaka Miyazaki has given Dark Souls 2 his blessing, but he"s not keen to see a long series spawn from his dark RPG.

'I [wouldn"t] really care for Dark Souls VIII to come out. That"s not the point,' Miyazaki told EDGE.

'It"s more, 'What do the fans want?" We want to stay true to what they expect.'

In some ways, Dark Souls is already a part of larger series, it is the spiritual successor to Demon"s Souls, which was itself a throwback to King"s Field. Miyazaki is ready to move on from this genetic line, and has handed the reins to other staff for Dark Souls 2.

'I"m not one to restrict the potential that Dark Souls has by insisting that only I can work on the titles,' he said.

'I want new expressions. It"s true that I"m sad about not being involved in the development of Dark Souls 2, because I"ve worked on Demon"s Souls and Dark Souls" development for the past five years. I really love those two titles, however, maybe this is the time to have new inspiration, so I"m fine about that.

'I"m looking forward to playing Dark Souls II not as part of the development team, but with a little bit of distance. Everybody knows what the core of Dark Souls is the dev team does, the fans do, the media does and that will never change.'

Dark Souls 2 is expected in late 2013 or perhaps 2014. Miyazaki has moved on to another project, which he won"t talk about yet, he will soon cease giving interviews about Dark Souls.
    ...

Met stille trom
    Mentioned
    222 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    De tagline is blijkbaar 'Go Beyond Death' en 11 april toont GameTrailers TV meer informatie.

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    173 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Morgen is er een 12 minuten durende gameplay vid @IGN

Met stille trom
    Mentioned
    222 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bruut. Die ga ik kijken.

Mentioned
    299 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    IGN heeft alvast twee screenshots vrijgegeven: http://uk.ign.com/articles/2013/04/1...-reveal-coming

Hoe graag ik de video ook wil kijken, ik ga me inhouden denk ik. Het grootste plezier aan een Souls-game is het ontdekken van de wereld, en ik wil niet alles al gezien hebben in trailers.

Met stille trom
    Mentioned
    222 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Och, ik start hem gewoon en als ik genoeg heb of vrees voor spoilers, klik ik de video weg. Ik wil ervaren hoe de game eruitziet en ik hoop ook op wat inside information van From Software.

Member marco91's Avatar
    Mentioned
    173 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zoals op IGN staat:
    Come back today at 12PM PT/ 8PM BST for a 12-minute demo that reveals the first gameplay and includes an introduction to a number of new mechanics, dungeons, creatures, scenarios and combat. We will also have a video Q&A session, both of which feature FromSoftware director Yui Tanimura, and Namcobandai global producer, Tak Miyazoe, both hosted by IGN's Marty Sliva.

Mmemmbemr Death Metal's Avatar
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Plzzz wees moeilijk

Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Reminder to self: verlaag verwachtingspatroon.

Mmemmbemr Death Metal's Avatar
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny,2717420
    Dat sowieso

Senior Member Obsidian's Avatar
    Mentioned
    212 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: ArkaineNL PSN ID: ObsidianNL Steam ID: ObsidianNL
    Quote Originally Posted by Like-a-Bunny,2717420
    "Well I can see you're not going to make it long out here."

Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Obsidian,2717444
    "Well I can see you're not going to make it long out here."
    'All done? Now be gone. I work alone.'

Met stille trom
    Mentioned
    222 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    De eerste blik ziet er wat mij betreft goed uit. Ik was eventjes bezorgd toen ik zo ontzettend weinig health zag verdwijnen toen hij geraakt werd, maar ik neem aan dat de speler hier redelijk overpowered is en/of goede gear heeft. Later kwamen gelukkig enkele one-hit knockouts in beeld.

Ik vind de sfeer heel gaaf en de nieuwe vijanden hebben ook toffe designs. Hun aanvallen lijken me wel wat simpel te ontwijken maar die zwarte hagedissen bij dat vuur hebben we dan weer niet gezien. Wat een vreselijke pit lijkt me dat.

Ik hoop dat de moeilijkheid blijft. Ik besefte me net dat ik moeilijkheidsgraden niet erg zou vinden maar dat ik het spel wel enkel puur zou willen spelen (op de hoogste graad dus).

Member Mrmonkey3's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ziet er goed en sfeervol uit, hoop alleen dat ze er echt de diepgang en uitdaging in weten te houden en beseffen dat dat de kern van het succes van de 2 voorgangers is geweest.

Krijg alleen meteen al gigantische jeuk als ik lees dat je moeilijkheidsgraden kan kiezen, dat verneukt namelijk misschien wel wat ik het leukste vond van de DS games, "dit is het spel, dood ga je, zorg maar dat je beter wordt om er doorheen te komen"

Dat, en scheldmail krijgen na een invade kill

Member Mrmonkey3's Avatar
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hm weet niet of het bevestigd is (hoop het niet) maar heb wel veel geluiden (fora) gehoord dat ze DaSo2 meer toegankelijk willen maken. Iemand die een link heeft hierover ?

Senior Member Obsidian's Avatar
    Mentioned
    212 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Gamertag: ArkaineNL PSN ID: ObsidianNL Steam ID: ObsidianNL
    Ziet er goed uit hoor. Maar wat ik wil weten is er een soort Nexus?

Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Obsidian,2717655
    Ziet er goed uit hoor. Maar wat ik wil weten is er een soort Nexus?
    Ik zie bonfires.

Maar goed, het is dan ook Dark Souls 2, niet Demon's Souls 2.

Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Hmpff.

Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Quote Originally Posted by Parasite,2717779
    Waarom ben je toch altijd zo zuur als het over DaS gaat?
    Ik ben niet zuur, maar ik ben het ook niet met je eens.

En ik kijk best uit naar Dark Souls 2 hoor, maar ik meende het dat ik mijn verwachtingen bij moet stellen. Misschien bevalt het dan ook een stuk beter.

Rooie reus Dina's Avatar
    Mentioned
    200 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Steam ID: DinaDani
    Platform: PC, Xbox 360, PlayStation 3
    Hopelijk nemen de devs wat PC-port lesjes in de tussentijd, want die Dark Souls PC-port is echt atrocious. Dat ze hier nog geld voor durven te vragen is gewoon brutaal. Gelukkig is het te fixen met wat third-party dx9 files, injectors en .ini gekloot, maar dat moet niet horen.

En trap meteen GFWL eruit, als je toch bezig bent.
    Bitches like smiley faces.

Mentioned
    299 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Boxart!

Blazigen
    Guest
    Ik kijk helemaal niet uit naar deze game gelukkig

Ik ben blij dat dit soort games bestaan maakte voor mij gamen op consoles weer heel interesant.

Met stille trom
    Mentioned
    222 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    redelijk uitgebreid artikel op VG247.

Met stille trom
    Mentioned
    222 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Awesome. Tenzij de previews en recensies hard tegenvallen, wordt dit (weer) een first-day buy.

Mentioned
    724 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Dark Souls 2 E3 Gameplay - All 4 Classes .

Dark Souls 2 E3 Gameplay - All 4 Classes
    Amazing gameplay footage of all 4 Dark Souls 2 classes shown at E3 2013.
    Warrior/Knight
    Sorceror
    Temple Knight
    Dual Wield

Die dualblades ziet er goed uit zeg

Verder ziet het er van hetzelfde uit, wat voor mij prima is. Nieuwe wereld, zelfde gameplay

Ook nog maar even de E3-trailer,

Ben benieuwd wanneer de demo-playthroughs er op komen te staan.

Member Michiel1986's Avatar
    Mentioned
    144 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

PSN ID: D4rKy1945 Steam ID: D4rKy28
    Warrior/Knight

Mentioned
    724 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Vanaf de FP,
    Dark Souls 2 staat invasies tijdens baasgevecht toe

In Dark Souls 2 is het bij minimaal n baasgevecht mogelijk om binnengevallen te worden door een andere speler. In de eerste Dark Souls en Demon's Souls was dit nog niet mogelijk.

Het nieuws komt uit een preview van CVG. Uit hun speelsessie blijkt dat de eindbaas Mirror Knight beschikt over een spiegel als schild. Hierin kan in de uiteindelijke versie van de game een andere speler uitkruipen, een zogeheten Black Phantom. Het is voor het eerst in de serie dat andere spelers ook tijdens een baasgevecht kunnen invaden.

Daarnaast bevinden zich volgens director Yui Tanimura in de hal van de eindbaas ook meerdere kaarsen, die symbool staan voor de dood. Telkens wanneer er een andere speler doodgaat aan de hand van de Mirror Knight, wordt er een nieuwe kaars aangestoken.
    Hier heeft iemand ook al een eigen analyse gemaakt en haalt hetzelfde punt naar voren (vanaf 2:50),

Bossfight la Old Monk dus

Edit, In die link van de FP ook,

Let's make one thing clear straight away, in case you're still anxious: Dark Souls 2 is very, very difficult.

Word has spread among E3's Dark Souls aficionados that Namco Bandai is giving a free shirt to anyone who can defeat the Mirror Knight, the boss in the playable build on display today. Shirts are basically worthless at E3: most people accrue dozens across the week. When the convention closes at 6pm, dozens of unwanted video game shirts lay abandoned in the canteens.

More game videos: Subscribe to CVG's YouTube channelAccording to a Namco rep, not one journalist has managed to defeat the Mirror Knight. Even the rep had only managed to defeat it once, and he'd spent the last six hours demonstrating the same five minutes of gameplay over, and over again.
    It was incredibly important to me that I win that shirt, even if only to leave in the canteen.
    Genoeg shirts over dus!

Link, CVG, Dark Souls 2 hands-on: Beautiful and brutal

Mentioned
    1273 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Gamer IDs

Classy Videos Of Dark Souls II Classes

Dual Swordsman

Temple Knight

Sorcerer

Warrior

Bron.

Volgens mijn nogmaals E3 footage, maar toch.

Mentioned
    724 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gamer IDs

Weer wat nieuws,

Dark Souls 2 - Forging a Hero Teaser Trailer

Das echt teasen ja

Met stille trom
    Mentioned
    222 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tsja, dat zou ik niet eens "nieuws" willen noemen. Hier heb ik echt niets aan. Ik word er niet eens opgewonden van. Ja, ja, "opgewonden." Gniffel. Snel, maak een flauwe opmerking!

Tags for this Thread